PDA

View Full Version : Klusjes thuis

Brooddoos
01 maart 2005, 19:36
IK ben aan het sparen voor de dvd van hunter x hunter. Als ik geld nodig heb wacht ik tot de maand gedaan is of was ik de auto. Maar nu mag ik meehelpen op mijn mama haar bureau. Ze heeft altijd wel wat saaie klusjes klaar liggen voor mij.
Per uur krijg ik 5 euro. Nu ga ik elke dag een uurtje ofzo doen (ook al heb ik nu al genoeg geld voor die dvd.)

Doe jij ook zo klusjes of voor welke klusjes in huis krijg jij geld?

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:39
Afwassen,maar geen geld krijg ik ervooor,tis een verplichte job .___."

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:40
Ik doe niks, en ik maal er niet om. :p

Viral
01 maart 2005, 19:46
moet om de 2 weken de hond uitlaten,deze week ik en volgende week mijn broertje van de vuilnisbuiltdinges...

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:47

Tamzak x3

Brooddoos
01 maart 2005, 19:47
Afwassen,maar geen geld krijg ik ervooor,tis een verplichte job .___."

Afwassen krijg ik ook niets voor hoor. IK vind het echt idioot als je al geld krijgt als je de tafel dekt ofzo --"
IK krijg alleen geld om de maand, auto wassen, saaie werkjes op bureau.
Wat ik vandaag moest doen:
IK kreeg een blad met daarop allemaal nummers van dossiers. Dan moest ik in hele plaats vol kasten die dossiers vinden en op de stapel leggen en dan dat nummer op het blad doorstrepen. Dat heb ik 2 uur aan een stuk gedaan.

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:48

Tamzak x3

Afwassende pervert :p

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:56

Tamzak x3

Afwassende pervert :p

Naja,ik zal tenminste ooit water voelen aan mijn handen ="3

Kataji
01 maart 2005, 19:58
Ik moet soms afwassen... maar dat is het wel.

Erika

Deedlit
01 maart 2005, 20:01
zijn er geen afwasmachines meer ofzow?

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 20:04
Niet bij MW thuis, ze moeten daar al hun geld uitgeven aan zijn seksspeeltjes. :rolleyes:

Kataji
01 maart 2005, 20:05
zijn er geen afwasmachines meer ofzow?

We hebben wel een afwasmachine, maar niet álles past daarin, zoals grote pannen.

Erika

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 20:07
Niet bij MW thuis, ze moeten daar al hun geld uitgeven aan zijn seksspeeltjes. :rolleyes:

Alles primitief bij mij thuis,alleen de seksspeeltjes zijn Hight tech ;)

Kyna
01 maart 2005, 20:14
Wij hebben geen afwasmachine, gewoon omdat mijn moeder het teveel gedoe vindt dat aan te laten sluiten ^^"

Verder doe ik in huis redelijk veel klusjes:

- Afwassen + Afdrogen
- Dweilen
- Na school de hond uitlaten (3 keer en in het weekend 5 keer)
- Aquarium schoonmaken
- Tafel dekken en afruimen
- Koken (± 5 keer in de week)

Deedlit
01 maart 2005, 20:20
nu begin ik me zelf lui te vinden X"d
in het begin heel actief de hond uitgelaten.. naar jaartje.. X"D 1x in de maand.. eigenlijk nooit X"D.. me heeft het ook zo druk op schol ^^''
en verder.. niet eens meer de tafel..
alleen in het weekend mijn bed opmaken X"D

Tom_GM
01 maart 2005, 20:25
I hoef niets te doen. Maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms was ik af :pverder vind ik mn zakgeld al genoeg, daarom neem k ook geen baantje X'3

Deco T. Aoreste
01 maart 2005, 20:57
Ik voer ook niet veel uit.
*Heeft te soepele ouders*

Magnetronkip
01 maart 2005, 21:24
Ik voer ook niet veel uit.
*Heeft te soepele ouders*

Same here.
Het is dat ik oed ingesteld ben met normen en waarden,anders zou ik een verwend nest zijn..

Marja
01 maart 2005, 21:26
Ach ik doe best veel, omdat mijn ouders anders zeuren... ik pas af en toe op voor wat extra geld (en het is nog leuk ook)... en verders heb is meer dan gnoeg aan me zakgeld hoor;)

Martos
02 maart 2005, 09:02
IK ben aan het sparen voor de dvd van hunter x hunter. Als ik geld nodig heb wacht ik tot de maand gedaan is of was ik de auto. Maar nu mag ik meehelpen op mijn mama haar bureau. Ze heeft altijd wel wat saaie klusjes klaar liggen voor mij.
Per uur krijg ik 5 euro. Nu ga ik elke dag een uurtje ofzo doen (ook al heb ik nu al genoeg geld voor die dvd.)

5 euro per uur!?!? *pakt spandoek* Verwend!

Chou
02 maart 2005, 12:08
ik krijg gewoon zakgeld O_o en ik hebnooit echt geld nodig voor iets. kan goed sparen. :p

Seto
02 maart 2005, 15:43
-Elke dag afwassen.
-Dingen tillen (kan me moeder niet).

Venom
02 maart 2005, 15:45
Wij hebben geen afwasmachine, gewoon omdat mijn moeder het teveel gedoe vindt dat aan te laten sluiten ^^"

Verder doe ik in huis redelijk veel klusjes:

- Afwassen + Afdrogen
- Dweilen
- Na school de hond uitlaten (3 keer en in het weekend 5 keer)
- Aquarium schoonmaken - Tafel dekken en afruimen
- Koken (± 5 keer in de week)

niets aquarium schoonmaken...vissen opeten *-*

met curry ^^

Erisuko
02 maart 2005, 16:22
Zaterdags afwassen, en voor de rest wisselt het een beetje af. Ik krijg er geen geld voor ofzo ¬_¬'

Voor de rest heb ik zo'n beetje overal oppas-affiches opgehangen. Daar verdien je aardig wat mee ^^

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 16:28
Zaterdags afwassen, en voor de rest wisselt het een beetje af. Ik krijg er geen geld voor ofzo ¬_¬'

Voor de rest heb ik zo'n beetje overal oppas-affiches opgehangen. Daar verdien je aardig wat mee ^^

Ik ga later ook oppassen :')

@Parents,Hoe jullie knappe dochters maar al klaar...

Pegasus
02 maart 2005, 19:18
ah *rekt zich uit* ik heb mensen die zulke domme klusjes voor me doen, helaas kunnen ze niet koken dus moet ik de longen uit mijn lijf schreeuwen voor ze begrijpen dat ze niet genoeg pica op mijn eten doen, maar verder is het wel te doen

Het_Papiertje
02 maart 2005, 19:29
ike moet altijd afdrogen :( niet leuk

Pegasus
02 maart 2005, 19:41
heben ze tegenwoordig geen droogmachines ? :confused:

Drake
02 maart 2005, 20:19
Ik moet afruimen en dat soort dingen. Niet echt kinderarbeid ofzo. :P

Kyna
02 maart 2005, 20:56

Dat zou ik ook graag willen, maar ik denk dat mensen een meisje van 14 niet genoeg vertrouwen Oo"
Of heb jij inmiddels al succes?

Erisuko
02 maart 2005, 21:01
@Joki: Eig wel ^^ Aangezien de meeste mensen wel weten dat mijn moeder peuterleidster is x'3 Zaterdag moet ik waarschijnlijk weer oppassen. *bereidt zich vast voor op hyper-actieve kindjes van 3 en 4*

Kyna
02 maart 2005, 21:03
.__."
In dat geval ga ik ook blaadjes verspreiden XD
Ik vind het eigelijk best makkelijk, je speelt wat met die kinderen geeft ze wat speelgoed en gaat zelf gewoon ff huiswerk maken ofzo X3
Dat is ook de rede dat ik van mn moeder wel mag babysitten (dan gaat het niet ten koste van mn school X''''''3).

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 21:16
Ik heb medelijden met de kinderen waarbij ik ooit zou gaan babysitten, heb het daarom ook nog nooit gedaan. :D

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 21:18
Ik heb medelijden met de kinderen waarbij ik ooit zou gaan babysitten, heb het daarom ook nog nooit gedaan. :D

Ik wil samen met jou babysitten XD

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 21:21
W00t! Dynamite en MW babysit kantoor, voor als je je kinderen zelf geen voorlichting durft te geven :p

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 21:22
Dynamite en Mw babysitkantoor,verlies je geld,je kinderen en je maagdelijkheid...

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 21:24
Als je kinderen hebt ben je geen maagd meer, maar dat zijn details. :p

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 21:26
Als je kinderen hebt ben je geen maagd meer, maar dat zijn details. :p

Ik bedoel de maagdelijkheid van de kids ;)

x3

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 21:27
Hm, dan is het goed. De wereld mag zich voorbereiden op DOOM! :p (En seks, maar dat terzijde)

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 21:29
Hm, dan is het goed. De wereld mag zich voorbereiden op DOOM! :p (En seks, maar dat terzijde)

En GELD (voor ons dan wel te verstaan ^_^")

btw:neem je maar de jongens,ik de meiden :')
i know you like gay-sex Dyna :p

Erisuko
03 maart 2005, 08:19
T ernstig voor woorden ._.'

King_Arthur
03 maart 2005, 08:40
ik doe geen klusjes...

Brooddoos
03 maart 2005, 17:00

Het zijn ook wel hele saaie werkjes.
Zakgeld krijg ik ook niet zo veel in vergeleiking met andere kinderen van mijn leeftijd. Ik krijg euro 7.50 per maand.
Vandaar dat ik lekker bijklus. Maarja 5 euro is wel veel maar whatever. :p Nee ik ben geen verwende snob.

@jokoto: Mijn nicht van 13 gaat soms babysitten bij de kleuters (niet als scheldwoord bedoelt) van vrienden van hen. /forums/images/graemlins/eek.gif x"3 Stond ik wel versteld van.

Pegasus
03 maart 2005, 20:35
mijn tante werd ergens in casa bonita ze zegt altijd dat ze daar mensen aannemen voor €5 em alleen thee rond te brengen

Seto
04 maart 2005, 14:29

Het zijn ook wel hele saaie werkjes.
Zakgeld krijg ik ook niet zo veel in vergeleiking met andere kinderen van mijn leeftijd. Ik krijg euro 7.50 per maand.
Vandaar dat ik lekker bijklus. Maarja 5 euro is wel veel maar whatever. :p Nee ik ben geen verwende snob.

@jokoto: Mijn nicht van 13 gaat soms babysitten bij de kleuters (niet als scheldwoord bedoelt) van vrienden van hen. /forums/images/graemlins/eek.gif x"3 Stond ik wel versteld van.

Ik krijg per maand 70 euro...

Maar voor de klusjes in huis krijg ik geen geld, wel als ik de auto was ofzo maar daar ben ik te lui voor :P

Sammy
04 maart 2005, 15:52
Me moeder wast af en ik droog de pannen af elke dag, de rest gaat in de vaatwasser. Ehm.. soms stofzuig ik beneden en me kamer moet ik zelf stofzuigen omdat ik teveel rotzooi op de grond laat liggen.. Dat doe ik gewoon.. En ik pas op kindjes.. meestal vanaf half 8 tot half 1 ofzo. En dan krijg ik iets van 12 euro. :)

Venom
04 maart 2005, 16:35
ik doe geen klusjes...

nee hak wel verwacht :p

May
04 maart 2005, 16:42
Nyah, ik moet afwisselend elke avond de vaatwasser uitruimen of de tafel afruimen, en m'n broertje ook, maar dan dus omgekeerd. Verder niks... naja, ik kook elke dinsdag, maar dat is niet echt een klusje. ^^"

Pegasus
04 maart 2005, 16:45
ik doe geen klusjes...

nee hak wel verwacht :p

laat mensen die niks doen met rust, ik doe ook niks :sweatdrop:

Het_Papiertje
04 maart 2005, 16:46
ike moet nogsteeds mijn kamer opruimen zou ike 2 weken geleden al doen maarja geen zin in...

Pegasus
04 maart 2005, 16:48
ja mijn kamer opruimen is het enige wat ik doe, als je dat ook onder klusjes hoort te zetten, ik haat het als ze aan mijn spullen zitten, ze komen dan achter van alles en maken altijd iets kwijt of kapot :sweatdrop:

Het_Papiertje
04 maart 2005, 16:50
dat ken ik mijn moeder ruimt uit ergernis mijn kamer vaak op en dan ben ik alles kwijt als het een zooitje is loop ik er zo naartoe zelfs als ike het zelf opruim kan ike het niet meer vinden :sweatdrop:

Pegasus
04 maart 2005, 16:53
hi, bij mij zeggen ze altijd dat mij bureau een troep is, nou dan zeg ik dat zij er niet op hoeven te werken, ze horen hier helemaal niet te komen maar toch ergeren ze zich eraan en doen ze dus wat jouw moeder ook doet, opruimen maar dan als ik ff weg ben :sweatdrop:

Picollo
04 maart 2005, 22:01
Ik moet elke vrijdag tafel dekken en afruimen, alles in de vaatwasser zetten. Maar meestal eten we op de bank, dus hoef (bijna)nooit het tafelkleed schoon te maken :)

Pegasus
05 maart 2005, 11:00
nou ik heb gister avond de leiding gekregen over een of ander dansgroep meer meisjes in de omgeving gelukkig

creamy
06 maart 2005, 07:01
ik moet soms naar de winkel voor m'n moeder das nej zow errug
maar ik haat stofzuigen =3