PDA

View Full Version : verleiding om te vermoorden....

Venom
01 maart 2005, 18:59
heb je dat ook wel eens (of altijd)

dat je gewoon iedereen wil vermoorden...
iedereen weg vagen..
zonder enig spoor...

ik wel..elke dag van mn leven

Apollo
01 maart 2005, 19:01
Ben je op iemand boos ofzoiets?

Deedlit
01 maart 2005, 19:01
hehe X"D
ik mijn goede oude vriendin *kuch kuch* vijand bedoel ik X"D

Apollo
01 maart 2005, 19:02
Wat heeft jouw vriendin eigenlijk gedaan??

Venom
01 maart 2005, 19:03
Ben je op iemand boos ofzoiets?

ik boos ?

neuh...is gewoon ...zooo ik

Apollo
01 maart 2005, 19:04
Zorg niet dat je in de gevangenis komt als dagseriemoordenaar he :p

Venom
01 maart 2005, 19:05

goed idee *-* who will go first

Apollo
01 maart 2005, 19:06
HAAL HET NIET IN JE HOOFD :p

Viral
01 maart 2005, 19:11
zo af en toe als ik aan mijn ex-beste vriendin denk,lol
ik mag haar gewoon niet,als ik iemand leuk vond ging zij ermee vandoor.
Ze gaf me een keer zomaar een harde klap in mijn gezicht,op school waar een paar mesnen bij waren,en een jongen die dat zag(hij heet Tim,en heeft een paardengebit) deed hetzelfde bij mij.
en die 'vriendin' troostte me niet eens,nee,ze lachte me gewoon uit.
en dat slaan deed ze wel vaker.
ik had telkens de neiging om haar van haar fiets af te schoppen.
en als we ruzie hadden,moest ik het weer per se goedmmaken.

het liefst jaag ik haar op met een bazooka^^
zo dat is eruit

Esp
01 maart 2005, 19:18

Dan ga ik als weekseriemoordenaar, okay?

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:19
Uit verveling en onoriginaliteit zal ik dan wel de maandmoordenaar zijn. ;)

Apollo
01 maart 2005, 19:21
Jaja en hierna komt te jaarmoordenaar daarna de dixmoordenaar en daarna de eeuwmoordenaar en daarna de 1-triple-o moordenaar :rolleyes:

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:22
*Vermoord Nils vanwege zijn gezeur*
Zo, mijn moord voor deze maand is al weer gepleegd.

Apollo
01 maart 2005, 19:24
Ik ben hier nog steeds :D

Webcamfoto:

http://jpbrown.i8.com/K9_4.jpg

Nils

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:25
Shit, moordpoging gefaald. Nu heb ik nog wel een extra moord voor deze maand, dus kan ik nog zien wie ik vermoord.

Esp
01 maart 2005, 19:26
-vermoord Nils vanwege zijn gezeur en Dynamite's originaliteit-

Dat was mijn weekmoord ^^

Apollo
01 maart 2005, 19:27
Shit, moordpoging gefaald. Nu heb ik nog wel een extra moord voor deze maand, dus kan ik nog zien wie ik vermoord.

Zag webcamfoto jij niet?

Deedlit
01 maart 2005, 19:29
*wat ik erger aan mijn ozo.. *kuch kuch* vijand...*
hebk volgens mij ook al ergens anders gepost ^^''
ze zeurt de heletijd aan mijn kop!!!!
van je hebt geen inzicht dit en dat.
zijn die dagen van die 9gens en 10en over. *geen goede volgorde* -.- dus wat zij zegt klopt geen reet van.
ze zegt dat ik wedstrijdje doe o.0 *terwijl zij zegt '' ik ga dit x een beter cijfer halen voor so frans dan jij!'' omg.
zegt ze de ene x jij hebt groot huis...
zijn we bij iemand anders.. zegt ze ook zij heeft groot huis.. begint ze op eens ja mijn huis is groter dan jou huis deedlit *me* *denise* X"D
word ik snotbeu X"D steek dat huis in je H*l.
najah... laats stak ze haar mooiste middelvinger naar me op -__________-''

genoeg redens om haar te vermoorden dus X"D

Kataji
01 maart 2005, 19:32
Nee, nooit. Dat zou ik nooit iemand aan willen doen.

Erika

Anne
01 maart 2005, 19:37
Ik zÚg alleen dat ik moordneigingen heb. Maar iedereen weet dat dat mijn vage vorm van humor is. K zou nooit iemand kunnen vermoorden. Ben ik een tÚ blij persoontje voor ^_^ Er is z├│ verschrikkelijk veel shit in de wereld, met iedereen die iedereen maar blijft vernietigen. K snap niet dat iemand z├│ gefrustreerd kan zijn, dat ie iemand vermoordt...

Deedlit
01 maart 2005, 19:51
X"D ik zou iedereen wel kunnen vermoorden maar... :/ hehe X"D zo benk niet..
*van binnen GRAUW verscheuren X"D*
omg soms denk ik daar teveel overna en haat ik alles en iedereen...
maar iemand vermoorden... ja... wel denken maar niet doen X"D
ik heb ook wel es zin om iemand uit teschelden...
doek alleen bij me ouders verder op drufk al nie meer X"D

Tom_GM
01 maart 2005, 20:31
Ik heb t ook.
Gewoon t idee dat ik iemand kan vermoorden en r weg mee kan komen..
._.' Daarom slacht ik altijd als ik een Ice Thea pak leeg is hem altijd af..met een mes.. 0o;
Ik maak r binnenkort wel webcam fotow van!

fallen
01 maart 2005, 20:36
ik heb altijd moord neigingen nadat ik met iemand gevochten heb dan ga ik hele rare dingen zeggen :rolleyes:

maar anders nooit

ow toch wel en dat is wanneer ik met geloof geconfronteerd word :mad:

Deco T. Aoreste
01 maart 2005, 20:55
Mweh, vermoorden doe ik toch niet.
Ik kan enkel hopen dat degene die ik doodwens, ook daadwerkelijk doodgaan. *Is evil*

GunslingerGirl
02 maart 2005, 12:39
Ik zit in therapie voor onder andere dit soort dingen. Ik ben over het algemeen snel aangebrand en heb snel de neiging om uit te barsten en in die vlagen van woede zou ik geen probleem hebben om iemands leven te nemen. Er zijn 4 mensen die ik serieus graag zou vermoorden omdat ze mijn leven verwoest hebben en waarvan ik weet dat ze het zo met andere meisjes zouden doen. Zij hebben ervoor gezorgd dat ik zo geworden ben. Ik weet wel hoe ik het zou doen en misschien..misschien doe ik het nog wel. Ik heb toch niks te verliezen in mijn leven, ik heb alles al verloren.

Pegasus
02 maart 2005, 12:51
nou je hebt wel problemen zeg, maar iemand vermoorden is in mijn familia nooit echt een probleem geweest

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 12:52
Ik zit in therapie voor onder andere dit soort dingen. Ik ben over het algemeen snel aangebrand en heb snel de neiging om uit te barsten en in die vlagen van woede zou ik geen probleem hebben om iemands leven te nemen. Er zijn 4 mensen die ik serieus graag zou vermoorden omdat ze mijn leven verwoest hebben en waarvan ik weet dat ze het zo met andere meisjes zouden doen. Zij hebben ervoor gezorgd dat ik zo geworden ben. Ik weet wel hoe ik het zou doen en misschien..misschien doe ik het nog wel. Ik heb toch niks te verliezen in mijn leven, ik heb alles al verloren.

O___O"

dat had ik nu nooit in je gezien .__."

Apollo
02 maart 2005, 15:50

Zorg niet dat je de waardigheid die je hebt ook verliest dan...

Ik raad je af om iemand te vermoorden... Als ik met iemand zou kunnen praten om ervoor te zorgen dat je niemand vermoord, wil ik dat zeker doen dus... 't zou erg jammer zijn als je daadwerkelijk iemand zou vermoorden :(

Nils

Pegasus
02 maart 2005, 16:00
uiteindelijk gaat iedereen toch dood, zoveel maakt het niet uit :rolleyes:

Apollo
02 maart 2005, 16:05

Dat slaat nergens op. Niemand heeft recht een gelukkig of ongelukkig leven te be├źindigen.

Nils

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 16:08

Dus als ik jou kind van 5(als je het zou hebben)zou vermoorden zou het je helemaal niks uitmaken omdat toch iedereen doodgaat? :p

Pegasus
02 maart 2005, 16:12
sorry ik heb nog geen kids dat mag psa na juni ;)

Apollo
02 maart 2005, 16:15
Dus als ik jou kind van 5(als je het zou hebben)zou vermoorden zou het je helemaal niks uitmaken omdat toch iedereen doodgaat? :p

Je hebt niet goed gelezen, lees de dikgedrukte letters maar.

Pegasus
02 maart 2005, 16:16
ja nou en dat heb ik niet :rolleyes:

Apollo
02 maart 2005, 16:21
't gaat om het gebaar denk is na :p

Pegasus
02 maart 2005, 16:23
dan zal het toch nooit gebeuren :o ik bescherm mijn dierbaren goed, bovendien als je mijn dochtertje iets zou aandoen zal je meer pijn lijden dan ik

Apollo
02 maart 2005, 16:24
bovendien als je mijn dochtertje iets zou aandoen zal je meer pijn lijden dan ik

Oee nou word ik bang :p neej hoor grapje ;)

Pegasus
02 maart 2005, 16:25
bovendien als je mijn dochtertje iets zou aandoen zal je meer pijn lijden dan ik

Oee nou word ik bang :p neej hoor grapje ;)

het is waar, je weet waarschijnlijk niet dat mijn lievelingsoom is omgepakt wegens moord :p met wat contacten hebben ze je eerder omgelegd dan je zou denken

Apollo
02 maart 2005, 16:28
Juist jah, en zorg nu eerst maar eens dat je vliegtickets maar Schiphol krijgt /forums/images/graemlins/eek.gif

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 16:41
Het gaat er nu om dat jij zegt dat toch iedereen dood gaat en dat het toch niks uitmaakt. Maar als ik jou dochtertje op 1 of andere manier toch zou kunnen vermoorden, zou je ook denken: "Ze was toch ooit dood gegaan, het maakt niks uit."

Pegasus
02 maart 2005, 16:50
uiteindelijk zo ik zo wel denken denkt ik, maar ja ik neem wraak op de kleinste dingen

Doom
02 maart 2005, 17:33
Soms heb ik moordneigingen ja*loopt achter seriemoordenaars aan*
Bv. Een vuile gay die alles van me afpakte, wat later ontdekte iedereen zijn 'gaystatus' dus stond iedereen aan mijn kant, ik haat hem nog steeds, vanmorgen dacht ik eraan iemand hem met de auto hem van de fiets te rammen :) but that's just a dream >='( whatever, ik sta nu aan de nog steeds winnende hand? sorry voor raar taalgebruik en zinsbouw, ik heb hoofdpijn en dan denk ik niet na O_O"

Ansaphone
02 maart 2005, 19:09
Oh, ja.Ik heb zoveel mensen die ik zou willen vermoorden, als ik de kans had.Die mensen hebben mij zo gekwetst, dat ik ze met liefde afschiet.

Pegasus
02 maart 2005, 19:12
ag je moet je handen er niet aan vuil maken dat is zonde, laat iemand het voor je doen ;)

Het_Papiertje
02 maart 2005, 19:15
vind ik ook ik ken een goede huurmoordenaar van mijn planneet :D

Deco T. Aoreste
02 maart 2005, 20:45
Lol, sommigen weten wel wie ik graag dood zou zien.
Maar ik ga dat niet nog eens posten.

Pegasus
02 maart 2005, 20:54

ik weet het niet tell me

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 21:16

ik weet het niet tell me

Check Deco's gesloten topic in dit subforum of het intilligentie topic in Discussieforum. :p

Amelia
03 maart 2005, 17:42
oooh..
kinda like death note, alle criminelen willen vermoorden?
bwah, einde maken aan levens is een misselijke gedachte, ongeacht over wie je denkt ><
als hier mensen zijn met zulke persoonlijke problemen kunnen ze best naar een psycholoog.. o_o

*verward is en loopt verder*

fallen
03 maart 2005, 17:47
bestond zo een ding maar als een death note dan geef ik iedereen een hartaanval die ik haat :p jk

Doom
03 maart 2005, 18:06
Vandaag zat die gay met zijn hoofd voor mij in zijn stoel. Ik was de hele tijd in mijn gedachen zijn hoofd aan het afknallen en hem stabben met een mes.

Venom
03 maart 2005, 18:09
Vandaag zat die gay met zijn hoofd voor mij in zijn stoel. Ik was de hele tijd in mijn gedachen zijn hoofd aan het afknallen en hem stabben met een mes.

wat is er mis met homo zijn :rolleyes:

Amelia
03 maart 2005, 18:14
bestond zo een ding maar als een death note dan geef ik iedereen een hartaanval die ik haat :p jk

leraren.. heheheh... of balkenende... of osama bin laden: make a movie of yourself dancing ballet and jumping off a cliff and let the tape be send to cnn by your subordinates...

Ongeregistreerd
03 maart 2005, 18:43

leraren.. heheheh... of balkenende... of osama bin laden: make a movie of yourself dancing ballet and jumping off a cliff and let the tape be send to cnn by your subordinates...

Of Amelia >=3

fallen
03 maart 2005, 18:55

eerst stuur ik ryuuku af op 4kids lmao

Ansaphone
03 maart 2005, 19:20
Leraren moeten niej dood.Mijn ma is lerares.
maarja sommigen mogen wel afgeschoten worden.En nee, ik heet niet voor niets assassin(zie zelfportret).Ik dood zelf.

Ongeregistreerd
03 maart 2005, 19:23

Dat doet me echt zo denken aan Monty Python: Meaning of life. Dan mag een misdadiger zijn dood kiezen en dan kiest hij om van klif te vallen terwijl hij achternagezeten worden door topless skatende vrouwen. :D

Doom
03 maart 2005, 19:25

wat is er mis met homo zijn :rolleyes:

Dat is het niet, maar hij had alles van mij afgenomen en vernietigd.

Amelia
03 maart 2005, 20:10

bwahahah, doe dat >: )

@Misty_Worstje: jou doen we op de bar_ba_queeeh

~Yadora~
10 maart 2005, 19:52
Whaah vermoorden =/

Ik heb soms wel eens de neiging om iemand te vermoorden ja
Daaerom heb ik tegenwoordig altijd mijn zakmes op zak
Ik heb nog niemand vermoord nochtans =3

Ongeregistreerd
10 maart 2005, 20:41

bwahahah, doe dat >: )

@Misty_Worstje: jou doen we op de bar_ba_queeeh

Amelia grillen of Amelia koken? >=3

Of laten we haar lever volproppen,Amelia gras.

Of laten we haar benen er levend aftrekken :')

Dragonboy
17 maart 2005, 18:01
iedereen diej racistisch doet tegen mij of ching chang ching of wat dan ook ....
*BANG*
its GAME OVER

Pegasus
17 maart 2005, 18:04
iedereen diej racistisch doet tegen mij of ching chang ching of wat dan ook ....
*BANG*
its GAME OVER

hoezo dat dan :sweatdrop:

Ansaphone
17 maart 2005, 19:27
Dragonboy is waarsch een aziaat.D0h?

TheGreatJpemmer
18 maart 2005, 07:10
ja, ik ook, ik zie het nut van het leven toch niet. Maar ik zoe het wel nooit doen.

yami_bakura
18 maart 2005, 19:04
De mens(door yami bakura)

De mens die komt en gaat.
Wij mensen geven niet om het leven.
Wij zijn lager dan een dier.
Lager als ons bestaat niet.
Wij hebben geen respect.
En doen of levens te koop zijn.
Wij zijn de grootste fout van de natuur.

*slapt himself*3
sorry moets dat effe doen

maar wil je mijn mening van moorden horen:Mensen die moorden en levens nemen alsof zij er over mogen beslissen wie sterft zijn laf en zijn diegene die ons lager maaktr als dieren lager zlefs als beesten.

Pegasus
18 maart 2005, 19:09
dat kan misschien wel waar zijn en als je dat doet ben je misschien lager dan een mens, maar als je die trekker overhaalt voelt dat toch zo goed

yami_bakura
18 maart 2005, 19:39
*zucht*Dat is een mens de meeste mensen genieten als ze andere mensen zien leiden.

trouwens ervaring ermee ofwa :p

Maar een mens zal altijd een mens blijven een object dat niks anders kent dan verwoesting en lijden

Pegasus
18 maart 2005, 19:42
zo diep is de mens gezonken, maar voor de normale mens (dat is een met een geweten) zijn ze wel hoger dan dieren, maar aangezien dat een zeldzaam exemplaar is laat ik het achterwege. Bovendien wat is er mis met wat leedvermaak

yami_bakura
18 maart 2005, 19:48
leedvermaak lijkt leuk maar als jij diegene zijt die moet lijden vind jij het niet meer fijn

maar eigenlijk zijn dieren ook wel slim want tegenwoordig kan de mens alleen nog oorlog voeren en dieren kunnen wel goed vn kwaad onderscheiden

Pegasus
18 maart 2005, 19:54
dat kunnen ze niet, en bovendien ik lijd al veel meer dan ik ooit zal kunnen dus dat zit wel goed

yami_bakura
19 maart 2005, 09:48
maarja eerlijk gezegd ik heb ook reghelmatig zelfmoordneigingen

maar iedreen gaat toch ooit dood wat daarna komt is niet belangrijk

Pegasus
19 maart 2005, 09:58
juist trouwens is moord eigenlijk alleen erg voor degene die met de dooie bevriend zijn, de dooie merkt er niets eens iets van

Kyna
19 maart 2005, 10:00
Mensen willen graag beslissen over (andermans) leven en dood. Niet dat ik in god geloof ofzo, maar eigelijk willen de gewoon voor god spelen.

Zelfmoordneigingen heeft iedereen denk ik wel eens, maar echt serieuze?

yami_bakura
19 maart 2005, 10:01
eigenlijk heb je gelijk het sterven van een persoonis aleen erg voor de familie en vrienden

want als iedereen treurden om iedereen die stierf op de wereld treurden we elke dag

Dragonboy
21 maart 2005, 16:15
*BANG*
its GAME OVER

neej ik ben chinees :p
hoezo dat dan :sweatdrop:

Pegasus
21 maart 2005, 16:46
cool chineze zijn altijd flexe mense ;)

Orcone
21 maart 2005, 16:55
Stelletje gekken het word eens tijd voor jullie om de psyciater op te zoeken.

Pegasus
21 maart 2005, 16:57
hoe dat dan

Doom
22 maart 2005, 18:49
Ik had zojuist een zelfmoordpoging, ik wou dus effe uit mijn raam springen, ik ging op mijn nachtkastje staan, die viel bijna, en toen kwam ik tot bewustzijn wat ik bezig was...Ik voel me zo rot...Het nachtkastje heeft dus eigenlijk mijn leven gered...Maarja, blij dat ik dit nog kan posten...

Vordreller
22 maart 2005, 19:22
Lol, kan ik me niet voorstellen, zelfmoord willen plegen. Dus veel meer ga ik er niet over zeggen

Doom
22 maart 2005, 19:42
Ik weet niet wat het was, maar het was alsof ik even bestuurd werd door een ander...ik wou niet, het ging vanzelf :confused:

Blutchir
22 maart 2005, 20:22
ik zou zo graag mijn zus willen vermoorden :D *bedenkt dat het niet kan* :(

Pegasus
22 maart 2005, 20:24
waarom zou iemand zijn eigen vlees en bloed willen vermoorden, ik mag mijn vader niet en ik stuur mijn oom niet achter hem aan :sweatdrop:

Orcone
22 maart 2005, 21:24
Oke een terapie voor zelfmoord plegen.
Werkt voor mij teminste en zo heb ik meerdere mensen overtuigd. Het leven is te leuk om te sterven.
Waarom doodgaan als je ook leuke dingen kan doen.
Ow ik voel me zo slecht ik maak er een einde aan. Zo maak je ook meteen een einde aan de lol die de wereld geeft.
Zit je in een dip ga naar je vrienden en ga daar lol hebben. Heb je geen vrienden :sweatdrop: je kan zo vrienden zoeken. Ga gezellig chatten of gamen over internet :P is voor mij al genoeg om een leuk leven te lijden.
Geen geld zoek je toch werk er is voor iedereen wel werk in nederland. Van het gled kan je uitgaan lekker eten enz.
Zelf heb ik het ook gehad bijv ik sta op het station en ik denk in me zelf zal ik deze trein nemen. Maar dan denk ik weer in mezelf hey waarom strax ga ik ff een stukje fietsen in de relaxte zon en dagdromen over mn vriendin.
Ik weet het soms zit het leven tegen en soms ook heel erg.
Maar soms zit het leven mee en soms heel erg mee dat balanceert als het ware. Dus haal het beste er uit en maak lol.
Problemen uit de weg gaan.
(Als iemand er iets over te zeggen hebt mag maar geen onnozel kattengepis plz)

Pegasus
22 maart 2005, 21:26
Oke een terapie voor zelfmoord plegen.
Werkt voor mij teminste en zo heb ik meerdere mensen overtuigd. Het leven is te leuk om te sterven.
Waarom doodgaan als je ook leuke dingen kan doen.
Ow ik voel me zo slecht ik maak er een einde aan. Zo maak je ook meteen een einde aan de lol die de wereld geeft.
Zit je in een dip ga naar je vrienden en ga daar lol hebben. Heb je geen vrienden :sweatdrop: je kan zo vrienden zoeken. Ga gezellig chatten of gamen over internet :P is voor mij al genoeg om een leuk leven te lijden.
Geen geld zoek je toch werk er is voor iedereen wel werk in nederland. Van het gled kan je uitgaan lekker eten enz.
Ik weet het soms zit het leven tegen en soms ook heel erg.
Maar soms zit het leven mee en soms heel erg mee dat balanceert als het ware. Dus haal het beste er uit en maak lol.
Problemen uit de weg gaan.
(Als iemand er iets over te zeggen hebt mag maar geen onnozel kattengepis plz)

ik heb nooit lol in mijn leven gehad en de enige reden waarom ik hier nog ben is voor nuri, ik heb al vaker zelfmoordpogingen gehad maar ze mislukten

Blutchir
23 maart 2005, 08:38
waarom zou iemand zijn eigen vlees en bloed willen vermoorden, ik mag mijn vader niet en ik stuur mijn oom niet achter hem aan :sweatdrop:

had je het tegen mij, zo ja, ik snap je niet :confused:

Pegasus
23 maart 2005, 16:18

had je het tegen mij, zo ja, ik snap je niet :confused:

waarom zou je je familie willen vermoorden

Blutchir
24 maart 2005, 13:22
omdat het het grootste stuk egoist is dat er bestaat een ze niet spoort, i kwil best details geven.

Snowie
24 maart 2005, 18:43
als ik een mes vastheb denk ik soms wel aan mezelf neersteken... ik ben gwn dom. Maar ik denk daar gwn aan en doe het wrs nooit.

Venom
24 maart 2005, 19:17
ik sterf wel aan een overdosis

GoodLugia
24 maart 2005, 20:51
1 keer wou ik ook zelf-moord plegen, alles zat tegen maar dat is wel 2 jaar geleden denk

mijn actie:
Ik was aan het fietsen met mijn ogen dicht ik wou dat ik in een rivier plonste en verdronk of zoiets maar in plaats daarvan week mijn stuurt af zodat ik bijna geraakt door een vrachtwagen werd eigelijk ben ik blij dat ik toen net de sloot in reed anders kon ik hier niet meer op AWF zitten

Pegasus
25 maart 2005, 07:20
ach ik heb al een hele marteltechniek opgeschreven voor het geval ik ooit terrorist of beul word :p

inuyasha
25 maart 2005, 15:01
ooh nou als het aan mij ligt ben je dat al :p

AntraXxX
25 maart 2005, 18:31

ahah dacht ik ook al :p

Pegasus
25 maart 2005, 18:32

ahah dacht ik ook al :p

tja kom in de buurt en je zult het zien

Cesar
30 maart 2005, 18:45
tja grote verleiding, tis maar goed dat ik zo'n goed mens ben. He een mier! *drukt mier dood*

Lulu
30 maart 2005, 20:14
Hmmm, ja... Eigenlijk wel ja...Niet vaak, maar wel soms..

Morrowindt
30 maart 2005, 20:51
ik sterf wel aan een overdosis

Kurt Cobain wannabe :p

mitchel123
01 augustus 2005, 22:16
ik ben secondenmoordenaar :p

Stef_Tha_Man
01 augustus 2005, 23:12
ik ben secondenmoordenaar :p

dit topic is al veelste oud en je voegt niet echt iets bepaald boeiends toe
zou je aub niet zo nutteloos willen bumpen?
ty

Jantjuh
02 augustus 2005, 18:34
Nog een goede reden om GEEN zelfmoord te plegen.

"Als je zelfmoord pleegd ben een GIGANTISCHE egoist. JA EEN EGOIST! Je denkt alleen aan jezelf denk eens aan je familie die jankend bij het graf zullen staan!!!"

Dit is een Gigantische goede reden om GEEN ZELMOORD te plegen

Venom
02 augustus 2005, 18:35

"Als je zelfmoord pleegd ben een GIGANTISCHE egoist. JA EEN EGOIST! Je denkt alleen aan jezelf denk eens aan je familie die jankend bij het graf zullen staan!!!"

het gaat hier om MOORD..niet om ZELFMOORD

Jantjuh
02 augustus 2005, 18:42

het gaat hier om MOORD..niet om ZELFMOORD

Ja, maar ik las ook van sommige die zlefmoord wouden plegen en daar reageerde ik op :o Sorry :o

Ichimaru Gin
02 augustus 2005, 23:12
Ik wil iemand vermoorden....

mezelf... maar dan neem ik me familie mee....

BTW mijn interesse in martial arts en Samoerai zwaarden zijn huge :D
*gaat punchbag kopen*

SSJ_SakuSuLu
03 augustus 2005, 08:39
ik heb er vaak over gefantaseerd om iedereen die me irriteert hun keel te slicen met een katanana of te beaten met een knuppel.

splintercell
03 augustus 2005, 17:42
owww het zal best wel een kick te zijn om met een M16 iedereen afteslachte die je ziet ( of wat nieuwe technology: ff uitproberen :p ) maar ja als je hebt gedaan kan je of een echte serie moordernaar worden en ben je je hele leven vervloekt door politie en alles en iedereen. of je word zelf een grote DRAMA en je pleegt zelfmoord of je leeft gewoon verder maar ja de politie komt er tog wel een "1 keer agter" en anders heb je geluk
maar ja al zo en zo je leven is vervloekt! of je moet zo goed zijn dat je nooit word gepakt en dat je het nog leuk vind, een realiteit schiet spel, alleen dan EGT!!
hoogteit trouwens dat er zoiets als technologie komt dat je zelf speelt egt mooie 3D of nog beter!

Safireth
03 augustus 2005, 17:47
Dqat heb ik met kleine kinderen. Als ik ergens allergisch voor ben zijn het kleine kinderen wel. Ze irriteren me en bovendien heb ik absoluut geen geduld voor ze. Vaak genoeg heb ik gefantaseerd om mijn nichtjes strot te wurgen.

Kikyo
03 augustus 2005, 18:07
Als je iemands leven Úcht tot een hel wilt maken moet je iedereen van wie hij/zij houdt vermoorden. En dan een briefje: 'Het is je eigen schuld. Als jij niet zo vervelend was geweest, had ik dit niet hoeven doen. Amen...'.

Tom_GM
03 augustus 2005, 20:54
Mwah..
Mijn 'haat' voor baby's en kleine kinderen is een beetje over inmiddels
Het boeit me niet meer zo :p
Miss zelfs wel leuk om een kind te hebben xD

Yondaime
03 augustus 2005, 21:16
lol,ik droom vaak over mensen,van school die me irriteren of echt zo macho doen,om ze helemaal dood te slaan :D
*doet naruto geluidje strong and strike erbij _0_*
mja,ik vecht nooit,ik red het altijd met me woorden:P

ivysaur
03 augustus 2005, 21:45
ik heb wel vaak zin om zelfmoord te plegen :o

splintercell
03 augustus 2005, 23:15
ik heb wel vaak zin om zelfmoord te plegen :o

niet doen je bent jarig! vandaag
/forums/images/graemlins/birthday.gif BTW /forums/images/graemlins/birthday.gif

Seto
04 augustus 2005, 08:12
^^'' en dat moeten we hier ook nog is zeggen?

Zin om te vermoorden?
Ja soms, de vriend van mijn moeder. Als ik dan een pistool in mijn hand zou hebben, zou ik moeten twijfelen wat ik ga doen.
Maarja, ik vermoord niemand.

ivysaur
04 augustus 2005, 16:07
ik haat mezelf daarom wil ik zelf moord plegen
er is nog wel meer maar dat zeg ik liever niet op dit forum :o

Venom
04 augustus 2005, 17:39
grrr ~_~

Jantjuh
04 augustus 2005, 18:03
Dqat heb ik met kleine kinderen. Als ik ergens allergisch voor ben zijn het kleine kinderen wel. Ze irriteren me en bovendien heb ik absoluut geen geduld voor ze. Vaak genoeg heb ik gefantaseerd om mijn nichtjes strot te wurgen.

Soms vind ik kinderen ook stom wanneer ze peeuwen om niks! :mad:

Venom
04 augustus 2005, 18:13

dat heb jij ook gedaan, niet zeuren ~_~

Jantjuh
04 augustus 2005, 18:25

dat heb jij ook gedaan, niet zeuren ~_~

Nee want mij ouders zeiden dat ik vroegen nooit jankte! Alleen omdat ik viel of honger had!

Kikyo
04 augustus 2005, 18:40
En dat vind je niet 'om niks'? Alsjeblieft zeg, janken omdat je honger hebt... Dat doet zelfs mijn broertje nooit.

ivysaur
05 augustus 2005, 16:13
ik wil mezelf elke keer weer vermoorden maar tot nu toe is het nog nooit gelukt :sweatdrop: :(

Venom
05 augustus 2005, 16:50
maak dan zelf een topic aan zou ik zeggen

fallen
05 augustus 2005, 16:52
ik wil mezelf elke keer weer vermoorden maar tot nu toe is het nog nooit gelukt :sweatdrop: :(

mischien komt dit hard aan maar als je zelfmoord wilt plegen ga hulp zoeken!

Maria
07 augustus 2005, 16:42
jullie zijn allemaal sicko's

Ichimaru Gin
07 augustus 2005, 16:50
niet... alleen de mensen die dat denken... en jij ook omdat jij denkt dat iedereen hier een sicko is :D

harm133
07 augustus 2005, 17:33
ik heb vaak de neiging om zelfmoord te plegen :(

Ichimaru Gin
07 augustus 2005, 17:34
ik heb alleen neiging om van de brug te fietsen... maar er zit zon reling voor... :sweatdrop:

Shannara
07 augustus 2005, 17:37
ff voor de duidelijkheid et gaat hier om MOORD en niet om ZELFMOORD wat Venom al een paar x heeft gezegt btw :sweatdrop:

tja waar moet et toch heen met de deze bagger wereld... ik ben wel eens erg kwaad op iemand en misschien flisten er dan wel beelden door me hoofd waarin ik zijn of haar hoofd eraf tsjop...maar echte moordeneigingen heb ik nie nee :sweatdrop: je moet wel in een hele vage bui zijn wil je ook daadwerkelijk tot zo'n aktie komen :sweatdrop: en mensen die vaak snel opvliegerig zijn...zijn vaak onzeker en voelen zich in et nauw gedreven en weten niet anders te reageren dan onnatuurlijke bewegingen en geluiden te maken...ach ieder zo zn manier... mensen heb et recht niet om andermans leven te nemen..nooit...zelfs niet als je naaste vermoord wordt...woede/wraak lijd toch niets...ja rotzooi. Jammer dan mensen soms (te ver)doorslaan in dat soort dingen...en btw de gedachte dat ik echt iemand pijn doe daar wordt ik al misselijk van bv; dat ik voel hoe een mes langzaam in iemands vlees verdwijnt of dat de ene kogel na de andere et lichaam van mn tegenstander doorboord...no ty...

PokeMatt
07 augustus 2005, 17:47
En ik ben het helemaal eens met Shannara!

Het_Papiertje
07 augustus 2005, 17:57
soms heb ik de neiging een leraar te vermoorden, of mijn vroegere beste vriendin

PokeMatt
07 augustus 2005, 18:08
Ik snap er echt helemaal niks van...ik heb nog nooit zo'n idee in mijn hoofd gehad...ach ja...niet iedereen is hetzelfde...

Indo
07 augustus 2005, 22:28
Ik soms de neiging om een jongen uit me klas te vermoorden of een meisje... Ik kan er soms gewoon niet tegen =_=''

Jantjuh
08 augustus 2005, 10:14
ik heb ook nooit zo'n neiging gehad

Kyna
08 augustus 2005, 11:30
Uhuh, die neiging heb ik nogal ja ^^. *poked Venom* You know who I mean XD

Venom
08 augustus 2005, 17:36

en zn ingewanden met ketchup hmmmmm *kwijlt*

wat ? koeien eet je hoor O_o

Viridis
08 augustus 2005, 17:58
Ik vind het wel wat erg als je iemand wil vermoorden... Je kan wel iemand zo haten, maar iemand vermoorden? Naja behalve Bush dan...

Toshita
08 augustus 2005, 18:30
mhhz, heb ik nu ff zin om m'n broer te vermoorden,...
REDEN: Geen denken aan dat ik het ga zeggen!

Kyna
08 augustus 2005, 18:34

en zn ingewanden met ketchup hmmmmm *kwijlt*

wat ? koeien eet je hoor O_o

Nope... Not ketchup. CURRY! And coke.

Mana Praxula
13 augustus 2005, 16:03
Och...
het lot
Mag ik een waarschijnelijk een domme vraag stellen? Wat is er erg aan om iemant te vermoorden?
Ikzelf denk dat het dan je lot (is het met een d of t 0o) om dood te gaan. Je tijd hier is voorbij je hebt hier niks meer te zoeken. Dus wat i denk is als je iemant vermoord help je iemant om zijn ┤rust┤ te vinden. Maar je kunt ook hebben dat hij zijn rust niet kan vinden en dan word het (naar mijn idee) een geest die niet kan appcepteren dat ie dood is en nog wat wil doen om voor het idee zijn rust te vinden(zou wel handig zijn; je ziet wat je ziet meteen wat je nog hier moet) en dat ze dan vrij en blij nar de hemel hel weet ik dat, kunnen.

De familie
Maar dan heb je ook nog een andere factor: de familie.
Dat is de eerste plek waarom ik geen (zelf)moord zou kunnen legen want JIJ hebt HUN geliefde afgenomen, JIJ hebt HEM vermoort! Iedereen zal je haten omdat je dat heb gedaan alhoewel je eigelijk een goede daad hebt gedaan; jij hebt hem/haar bevrijd van deze harde wereld. En alles dat je nog had zou dan weg zijn. de mensen blijven malen en geven zich zelf de schuld en zullen nog lang geen rust kennen en het nooit kunnen vergeten en vergeven. Het zou veel makkerlijker zijn als ze het kunnen apcepteren wat er is gebeurt want dat zou alles toch zo veel makkerlijker maken...?

Ik zou ook nooit kunnen moorden vanwegen de familie en vrienden maar ook omdat ik bang ben voor bloed, mijn ziel dat niet aan zou kunnen en ook omdat ik bang ben voor mensen en het liefst zo ver mogelijk ervandaan ben.
Ik ben personelijk niet bang voor de dood dus venom als je iemant zoekt om te vermoorden, mail me maar vor mijn adderess(maar alleen hij want ik sta niet te wachten op een kudde moordennaars).

Dit waren mijn( nogal derpimeerende) gedachten over moord.
Ik wil er mee aantonen dat er 2 kanten zijn van moord.Begrijp dat, zo niet negeer mijn bericht.
Tot zover.

Jantjuh
13 augustus 2005, 17:44
Och...
het lot
Mag ik een waarschijnelijk een domme vraag stellen? Wat is er erg aan om iemant te vermoorden?
Ikzelf denk dat het dan je lot (is het met een d of t 0o) om dood te gaan. Je tijd hier is voorbij je hebt hier niks meer te zoeken. Dus wat i denk is als je iemant vermoord help je iemant om zijn ┤rust┤ te vinden. Maar je kunt ook hebben dat hij zijn rust niet kan vinden en dan word het (naar mijn idee) een geest die niet kan appcepteren dat ie dood is en nog wat wil doen om voor het idee zijn rust te vinden(zou wel handig zijn; je ziet wat je ziet meteen wat je nog hier moet) en dat ze dan vrij en blij nar de hemel hel weet ik dat, kunnen.

De familie
Maar dan heb je ook nog een andere factor: de familie.
Dat is de eerste plek waarom ik geen (zelf)moord zou kunnen legen want JIJ hebt HUN geliefde afgenomen, JIJ hebt HEM vermoort! Iedereen zal je haten omdat je dat heb gedaan alhoewel je eigelijk een goede daad hebt gedaan; jij hebt hem/haar bevrijd van deze harde wereld. En alles dat je nog had zou dan weg zijn. de mensen blijven malen en geven zich zelf de schuld en zullen nog lang geen rust kennen en het nooit kunnen vergeten en vergeven. Het zou veel makkerlijker zijn als ze het kunnen apcepteren wat er is gebeurt want dat zou alles toch zo veel makkerlijker maken...?

Ik zou ook nooit kunnen moorden vanwegen de familie en vrienden maar ook omdat ik bang ben voor bloed, mijn ziel dat niet aan zou kunnen en ook omdat ik bang ben voor mensen en het liefst zo ver mogelijk ervandaan ben.
Ik ben personelijk niet bang voor de dood dus venom als je iemant zoekt om te vermoorden, mail me maar vor mijn adderess(maar alleen hij want ik sta niet te wachten op een kudde moordennaars).

Dit waren mijn( nogal derpimeerende) gedachten over moord.
Ik wil er mee aantonen dat er 2 kanten zijn van moord.Begrijp dat, zo niet negeer mijn bericht.
Tot zover.

wow /forums/images/graemlins/eek.gif jij zegt alles precies zoals ik het ook zo bedenk /forums/images/graemlins/eek.gif

Gijs
13 augustus 2005, 18:00
Dit lijkt me een nogal oud topic.