PDA

View Full Version : Moet dat nou...

Apollo
01 maart 2005, 17:39
Hoi,

Ik moet gewoon ff iets kwijt. Op school bij aardrijkskunde waren wij aan het praten of ik hetero was of homo *zucht*. Ik zei dat ik hetero was. Toen zei iemand dus: ben je verliefd dan? Vind je *persoon* aardig? Ik wist niet wat ik moest zeggen want dat was ik ook. Die vervelende persoon moest dat weer doorvertellen :mad: diegene vond mij niet leuk dat kon ik merken... Waarom moet dat nou dat zijn toch mijn zaken die ik moet vragen ik kan er zo boos om worden en ik voel me nu ook zo'n kneus :mad:

Nils

Ramante
01 maart 2005, 17:52
Dat zijn echt gestoorde mensen.
Als jij Ć¼berhaupt had gezegd dat je homo was, hoe zouden ze dan reageren? Dat vraag ik me dan weer af...

Maar goed, ga gewoon naar diegene toe en zeg dat het eigenlijk niet de bedoeling was dat ze het op deze manier te weten zou komen. Vraag voor mijn part of ze toch normaal tegen je zou willen blijven doen.

Verder, geef die mensen die het doorvertelde een enorme kaakslag. =3 Of als je het niet zo primitief wil aanpakken, zeg gewoon dat ze zich voortaan niet met jouw zaken moeten bemoeien.

Apollo
01 maart 2005, 17:55
Ok thnx voor je advies, maar ik durf eerlijk gezegd niet goed naar die ene persoon toe te stappen, Het was niet zo dat ze boos was maar meer zenuwachtig.... Ik zal die ene die mij veraden heeft idd. wel ff wat zeggen.

Nils

Venom
01 maart 2005, 18:18
urgh...i hate it when that happens

daar krijg ik altijd ruzie van Y_Y

Apollo
01 maart 2005, 18:19
Heb je het heel vaak meegemaakt dan??

Venom
01 maart 2005, 18:29

euhm jah 3 keer

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 18:29

Ag,ik wel eens,maar ik heb nog nooit meegemaakt dat dat meisje me niet leuk vond dan...

Trouwens,het maakt deel uit van men versiertechniek ^_^"

Zo af en toe eens laten vallen dat je haar wel leuk vind,en als ze voorbij komt kus je haar altijd op de wang XD

das leuk & het werkt X3

Ramante
01 maart 2005, 18:41

Ag,ik wel eens,maar ik heb nog nooit meegemaakt dat dat meisje me niet leuk vond dan...

Zo af en toe eens laten vallen dat je haar wel leuk vind,en als ze voorbij komt kus je haar altijd op de wang XD

das leuk & het werkt X3

Het is leuk en het werkt...

Als je dat bij mij zou proberen, zou je meteen een dreun krijgen. *-*
Ik denk dat er meer meiden zijn, die zo zouden reageren.
Niet doen dus! :p

Apollo
01 maart 2005, 18:47

das leuk & het werkt X3

Ja maar ik kan denk ik alleen echt iemand versieren als er al een redelijke persoonlijke relatie is. Ik zal eerlijk zijn anders durf ik het niet. Dat is o.a. een rede dat ik het (nog) niet had gedaan. Als die jongen er achterkomt, moet hij het meteen gaan roepen. Deze situatie had ik ook echt niet verw8...

Nils

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:06

das leuk & het werkt X3

Het is leuk en het werkt...

Als je dat bij mij zou proberen, zou je meteen een dreun krijgen. *-*
Ik denk dat er meer meiden zijn, die zo zouden reageren.
Niet doen dus! :p

Je moet wel weten bij wie je het doet x3
Bij jou ik niet durven zou omdat je me meteen warnt XD

Maar op school sta ik bekend als iemand die altijd zen lolbroek aanheeft en als versierder (van 1 van die 2 reputaties wil ik af o__O") Niet dat alle meisjes me zien zitten,maar ik heb gwn nogal een grappige,losse manier van omgaan zodat ze dat allemaal wel verdragen :)

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:21
In Belgiƫ zijn de meisjes gewoon gewilliger, jullie Nederlanders zijn veel te geƫmancipeerd. :p

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:22
In Belgiƫ zijn de meisjes gewoon gewilliger, jullie Nederlanders zijn veel te geƫmancipeerd. :p

hier in belgie,luisteren de vrouwen nog steeds naar THA men x3

Brooddoos
01 maart 2005, 19:27
Als ik op iemand ben dan ben ik daar gwn vaak bij en praat ik veel met die persoon. Het enige probleem dat ik al zo vaak heb gehad is dat ze je dan te goed als vriend hebben. En je liever als vriend hebben dan als lief.

Esp
01 maart 2005, 19:28
THA men idd, daarom luisteren ze niet naar jou =3

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:31
Alle vrouwen liggen onder mijn duim, als ik met mijn vingers knip staan ze al in de rij. MW is gewoon een irritant gozertje die zichzelf dingen voorspiegelt. ;)

Apollo
01 maart 2005, 19:31
Alle vrouwen liggen onder mijn duim, als ik met mijn vingers knip staan ze al in de rij.

Een psychiator voor jou is ook niet verkeerd /forums/images/graemlins/eek.gif

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:35
Alle vrouwen liggen onder mijn duim, als ik met mijn vingers knip staan ze al in de rij. MW is gewoon een irritant gozertje die zichzelf dingen voorspiegelt. ;)

Op jouw school misschien,in mijn gebied staan ze in een rij die even lang is als de golden gate bridge x3

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:35
Psychiaters haten me, elke keer als ik bij een psychiater kom willen ze me verkrachten omdat ik zo heet ben. :(

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:36
Psychiaters haten me, elke keer als ik bij een psychiater kom willen ze me verkrachten omdat ik zo heet ben. :(

Nee,dat was omdat ik de psychiater toen was ^_^"

Apollo
01 maart 2005, 19:36
idd, ze willen je met kracht koud maken omdat je zo heetbloedig bent.

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:41

Ik dacht al dat die psychiater zo eng en jong was, you're going down MW! :mad:

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:44

Ik dacht al dat die psychiater zo eng en jong was, you're going down MW! :mad:

Sorry,maar je lag daar zo rustig en kalm,ik kon doen met je wat ik wou ^.^"

MunchlaxMaster
04 maart 2005, 23:09
dus jij was die vage psichiater Oo'
kvond het al vaag nadat ik wakker werd van hypnose /forums/images/graemlins/eek.gif
kheb 2 weken nie kunne zitte!!! :p

King_Arthur
05 maart 2005, 02:17
spammers :p maar ik heb dat ook weleens gehad... dan vertel ik op wie ik verliefd ben... dan lekt het uit en dan zegt die persoon aan wie ik het alleen heb verteld dat hij dat niet heeft gedaan... maar dat valt tog op dat hij dat dan heeft gedaan aangezien hij dan de enigste was aan wie ik het heb verteld maarja zulke dingen gebeuren nu gwoon in et leven

Bart
05 maart 2005, 13:41
kheb dat ook wel is gehad, alleen liep dat toen goed af :P kwam zo na de les naar me toe, en vroeg ze of het echt zo was en blabla... nja vond ze mij dus ook leuk :p

God, ik mis de middelbare school :p

Maarja... nu hebk lekker vaste relatie en bevalt me prima zo

reaper
06 maart 2005, 22:18
uhm, dus ze vroegen of jij homo was?

wat en rare vraag, maar goe ik zou zegge dat als ie een verkering met me zocht dat ik wel iemand kende die wel homo was en wel zou willen koppelen. ( tenzij het een meisje was die het vroeg)