PDA

View Full Version : Ruzie met een hee goede vriend...

Toshita
01 maart 2005, 17:35
Ik heb voor de eerste keer ruzie met mijn allerbeste vriend...ik wil het goed maken maar weet niet hoe? :(
Wat zou ik het best doen???

Apollo
01 maart 2005, 17:41
Excuses aanbieden... Als het je echt spijt.

Kataji
01 maart 2005, 18:03
Kan je misschien uitleggen wat er is gebeurd?

Erika

Deedlit
01 maart 2005, 18:05
Excuses aanbieden... Als het je echt spijt.

en als het je niet spijt
eerst na gaan wie zijn probleem het is..
ik heb ook ruzie me een vriendin maar ik ga nie gelijk denken het is een goede vriendin die moek gelijk maar vergeven of gelijk haten ofzow..
behandel je vriend hetzelfde als anderen *of wat je had gedaan met die anderen*

Apollo
01 maart 2005, 18:08

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Een vriend moet je echt voorang geven, anders is het geen vriend vind ik.

Nils

Stef_Tha_Man
01 maart 2005, 18:21
met echte goeie vrienden gaat het uiteindelijk wel weer over

(tnezij het echt heel groot is)

Deedlit
01 maart 2005, 18:21

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Een vriend moet je echt voorang geven, anders is het geen vriend vind ik.

Nils

als je rechtertje speelt X"d mag je ook nie omdat het je vriend is ook niet minder straffen.
en een vriend die ruzie met je maakt doet het toch ook niet anders? hij maakt toch ook ruzie op de zelfde manier *nie zelfde oorzaak* zo als ie met andere doet X"D.

en btw waar gaat die ruzie over?

Apollo
01 maart 2005, 18:23
Weet ik, maar ik trek standaard gewoon mijn vrienden voor... niet qua vooroordelen hoor, maar dat is gewoon zo. Ik trek zeker m'n vrienden voor met mensen waar ik een hekel aan heb... Ik weet bijna zeker dat jij je vriend ook (ook al is het maar een klein beetje) voorrang geeft.

Nils

Deedlit
01 maart 2005, 18:26
Weet ik, maar ik trek standaard gewoon mijn vrienden voor... niet qua vooroordelen hoor, maar dat is gewoon zo. Ik trek zeker m'n vrienden voor met mensen waar ik een hekel aan heb... Ik weet bijna zeker dat jij je vriend ook (ook al is het maar een klein beetje) voorrang geeft.

Nils

de laatste tijd weet ik nie of ik nog wel een vriendin heb... dus...
en die voorang was nie gegeven maar dan nog altijd door haar genomen ^^''

Esp
01 maart 2005, 18:52
Ik had/heb een beste vriendin, maar ze doet nogal truttig de laatste tijd, en stelt zich nogal kattig tegenover mij op...

Deedlit
01 maart 2005, 18:57
Ik had/heb een beste vriendin, maar ze doet nogal truttig de laatste tijd, en stelt zich nogal kattig tegenover mij op...

zoiets heb ik ook
drom dat je altijd iemand als een ander moet behandelen.. ookal is het je vriendin/vriend... van die ruzies leer je da je nie iedereen kan vertrouwen... of aardig hoef te vinden..

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:23
Ik ken mijn beste vriend nu al 8 jaar, die vertrouw ik nu perfect en trek ik ook voor. :rolleyes:

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:24
Ik ken mijn beste vriend nu al 8 jaar, die vertrouw ik nu perfect en trek ik ook voor. :rolleyes:

En ook af?

XD

Ik heb nu een groepje waar ik altijd bijsta,en die zijn echt Superkoel =D

Net als jullie trouwens ;)

Esp
01 maart 2005, 19:24
Vriendendienst... Als ik ergens eenhekel aan heb, is het dat...

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:25
Ja, wij zijn echt geweldig, het is hier toch mooi. :p

Apollo
01 maart 2005, 19:25

En ook af?

Deze grap had je moeten inslikken vind ik.

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:27
Inderdaad MW, slik die grap in en ook het sperma van de vriend die je hebt afgetrokken! :mad:

Deedlit
01 maart 2005, 19:31
MW hoezo offtopic :rolleyes:

Brooddoos
01 maart 2005, 19:32
Het is toch normaal dat je je vrienden sneller gaat vergeven dan anderen.
Als je snoepjes hebt gekocht en je vriend vraagt er een en een compleet vreemde vraagt er 1 dan geef je die toch aan je vriend. Zeg niet ik geef er geen! :p Je moet een snoepje afgeven :p
Oke rare vergelijking.

Kataji
01 maart 2005, 19:37
Als het een hele goede vriend is, zal ik in ieder geval ook zelf actie ondernemen, dus excuses aanbieden.

Erika

Toshita
01 maart 2005, 19:48
Maar ik heb niets gedaan, hij zat de hele tijd te babbelen tegen mij tijdens de les en ik luisterde niet omdat er anders straffen zouden uitgedeeld worden en zoja hij had een nota en staf en nu is hij boos tegen mij...

Kataji
01 maart 2005, 19:52
Whoho! Laat 'm in zijn eigen vet sudderen!

Gewoon afwachten, jij hebt niets gedaan, hij moet zich maar verontschuldigen.

Erika

Deedlit
01 maart 2005, 19:54
Whoho! Laat 'm in zijn eigen vet sudderen!

Gewoon afwachten, jij hebt niets gedaan, hij moet zich maar verontschuldigen.

Erika

idem o.0
daarom verontschuldig ik me ook nie aan da kreng X"D
*wie zijn probleem is het?
het zijne da hij nou tijdens de lessen praat.. jah jij wilt toch nie da hij praat.. nou dan X"D hij wilt toch da ie tegen jouw praat en da jij antwoord terug geef.. dus zijn schuld!*
laat het maar tot hem bezinken dat het zijn schuld is zolang je er nie op ingaat is het goed ^^
hij houd het toch nie vol X"D

Apollo
01 maart 2005, 20:42
hij houd het toch nie vol X"D

Je bent wel naïf :p

Maargoed je kunt desnoods ook andere acties ondernemen zoals "zand erover" en "zullen we opnieuw beginnen?".

Toshita
01 maart 2005, 21:41
ik zal wel wachten, morgen zal hij afzien...hij kan niet leven zonder mij :) denk ik...

Kyna
02 maart 2005, 06:36
Als het om zoiets domns is zou ik idd zelf eerst maar eens afwachten ^__^"
Ik had eerst ook een hele goede vriendin die ik al vanaf de kleuterschool kende, ze heeft me in de jaren daarop een paar keer laten vallen voor een (voor haar) boeiender iemand, maar aangezien ik niemand had moest ik wel met haar omgaan. Vorig jaar kreeg ik er een hele goede vriendin bij (Nicole) maar die oude vriendin zat ons achter elkaars rug om tegen elkaar op te zetten. Wij haden haar door en hebben haar toen gedumpt .__."

Deedlit
02 maart 2005, 09:51
wat een kreng o.0
ik had eerst ook een vriendin op de lagere school..
daarna kreeg ik nog een vriendin X"D en die twee vriendinnen gingen voordurend met elkaar om X"D
ik stond er een beetje bij van... het zal wel o.0"
X"D en toen hebk ze maar in de steek gelaten van *ja dag* X"D toen benk maar weer terug naar mijn oude vriendin gegaan die andertussen ook een vriendin heeft... *sigh* het is ook overal het zelfde..

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 12:12
Als het om zoiets domns is zou ik idd zelf eerst maar eens afwachten ^__^"
Ik had eerst ook een hele goede vriendin die ik al vanaf de kleuterschool kende, ze heeft me in de jaren daarop een paar keer laten vallen voor een (voor haar) boeiender iemand, maar aangezien ik niemand had moest ik wel met haar omgaan. Vorig jaar kreeg ik er een hele goede vriendin bij (Nicole) maar die oude vriendin zat ons achter elkaars rug om tegen elkaar op te zetten. Wij haden haar door en hebben haar toen gedumpt .__."

Go Joki! Ransel ze af! :p

Toshita
02 maart 2005, 13:07
Alles is weer in orde bij mij, kheb afgewacht en hem genegeert...

Pegasus
08 maart 2005, 13:07
negeren helpt altijd, had ik ook gedaan ;)

Deedlit
08 maart 2005, 13:16
ik ben zo boos op mijn vriendin >.>
kwas vandaag bij de mentor..
liet ie ons alleen in 1 kamer..
niet te harduh..
we hebben weinig gesproken..
kwam de mentor zo van.. da ik te snel op mijn teentjes was getrapt.. o.0
ik ben [...] pissig op hem.. X"D
en haar haat ik nu nog meer >.<

*me word adhd van dat gezeur ¬¬*

Pegasus
08 maart 2005, 13:42
twee vechtende meiden, dat is de erste ruzie die er kan zijn

Ansaphone
08 maart 2005, 19:30
Ik heb eerst een echte, vreselijke ruzie gehad met mijn dierbaarste vriend.Ik heb mijn excuses aangeboden amar hij wou niet luisteren.Toch, na ene tijdje, unblockte hij me weer en sprak hij weer tegen me.Nu is het weer als vanouds.Als je echt om diegene geeft en diegene ook om jou, komt het wel goed.Liefde is sterker dan haat.Believe me.

Vamirequi
08 maart 2005, 20:36
Mijn beste vriend haat me, en dat is mijn schuld.

En nee, dit komt niet meer goed.
Ik heb alles verpest...verdomme..

Ansaphone
09 maart 2005, 18:26
Neej.Neenee.Het is heus niet jouw schuld.Ruzie kotm altijd van beide kanten...maar het komt wel weer goed:)

Pegasus
09 maart 2005, 18:45
Neej.Neenee.Het is heus niet jouw schuld.Ruzie kotm altijd van beide kanten...maar het komt wel weer goed:)

niet alle ruzie komt van beide kanten, als iemand je verraad bijvoorbeeld is het haar eigen schuld dat ik haar niet vergeef

Deedlit
09 maart 2005, 19:05
*sigh..*
vandaag...
niet te harde... ik wou haar een bitchkalp verkopen..
zegt ze zo tegen een ander meisje uit de klas dat da groepje dom is.. en de andere tof *bij volleyball..*tijdens gym..
wtfu >.<
mijn vriendin hoorde dat.. want ze zat naast da meisje..
en kregen cijfers terug.. van so die we 5weken terug haddengemaakt..
*hadden al terug maar vandaag moesten sommige.. hem nog maken* *overdoen*
.. las de leraar.. een 10 op voor mij..
*zegt da kreng dak een liegbeest ben en dak een 9 heb..*
._.'' wtfu ik heb niks gezegt..
*maar leraar verbeterde haar X"D ''da o.0'' zei ik..*

Toshita
11 maart 2005, 15:14
twee vechtende meiden, dat is de erste ruzie die er kan zijn

Oef gelukkig dat ik geen meisje ben... :D

Ongeregistreerd
11 maart 2005, 16:05
Vechtende chicks zijn leuk, vooral moddergevecht in bikini

I can dream, can't I? :p

Deedlit
11 maart 2005, 18:23
*lol*
mijn vriendin = trut
trut is naar mentor geweest.. gisteren X"D tijdens godsdienst ze kwam lachend terug >X3
*maar bij A.K was ze zo stil als een mier...*
ze ging zelfs nie opscheppen over da ze naar centerparks.. geval was geweest omg -.-

mensen bij mij in de klas lullen de hele tijd over hun vakantie..
en bij ned hadden wij het over een onderwerp.. komt die trut weer op het onderwerp vakantie*
ja tijdens de vakantie reed ik voorbij da ongeluk op weg naar!
centerparks ! omg!

Toshita
11 maart 2005, 18:38
Deedlit is zo beleeft!!!!!! ;)