PDA

View Full Version : nablijven

metang
28 februari 2005, 17:00
dicuseer hier over nablijven op school (want ik moest vandaag nablijven

Venom
28 februari 2005, 17:35
ik moet nog 10 uur nakomen..nog steeds niet gedaan

Arcanine
28 februari 2005, 19:28
Ik had laatst 2 (school)uren gespijbeld. /forums/images/graemlins/eek.gif
Ik deed het niet echt met opzet maar ik dacht dat die uren uitvielen, maar toen het langzamerhand bleek dat ze gewoon door gingen wilde ik dat niet geloven en ben gewoon naar huis gegaan.
En toen ik de volgende dag op school kwam moest ik maar een uur nablijven en ik mocht gewoon huiswerk maken tijdens het nablijven! :)
Ik had dus eigenlijk gewoon dik een uur winst, dat was echt mazzel hebben.
:cool:

Kyna
28 februari 2005, 20:25
Ik heb een tijd geleden flink na moeten blijven omdat ik toen nogal vaak te laat ben gekomen en me de volgende dag altijd vergat te melden... En nu zijn ze inmiddels zo chaggo dat ik elke keer als ik te laat kom meteen 2 uur moet nablijven .______."

Drake
28 februari 2005, 20:32
Heb nog nooit nagebleven. Tenminste, het ligt dan niet aan mezelf, maar aan de rest van de klas. Ik ben in de klas heel braaf (dan doen de leraren ook vaak aardig terug) want ik heb geen zin om na te blijven.

Dragone
28 februari 2005, 20:33
Ik heb een tijd geleden flink na moeten blijven omdat ik toen nogal vaak te laat ben gekomen en me de volgende dag altijd vergat te melden... En nu zijn ze inmiddels zo chaggo dat ik elke keer als ik te laat kom meteen 2 uur moet nablijven .______."

Ze zijn bezig met een regel-rectificatie... Alles is nu streng. Als de 2e bel 1 seconde eerder ging en je komt binnen is het al meteen om 8.00 melden morgen. o.o" Nooit hoeven nablijven, ik ben gewoon te braaf X'3

Ongeregistreerd
28 februari 2005, 20:37
Ik is ook heel braaf ="3
Maar de leraren ergeren zich aan mijn

-indiscrete vragen (ik vroeg per ongeluk aan de leraar Latijn hoe het met zijn seksleven ging o__O")
-Seksobsessie (Agja ^_^")
-Onleesbaar handschrift ="3

Maar ik ben braaf ^_^

Dragone
28 februari 2005, 20:50
Ik is ook heel braaf ="3

-indiscrete vragen (ik vroeg per ongeluk aan de leraar Latijn hoe het met zijn seksleven ging o__O")

Maar ik ben braaf ^_^

Jij braaf?! X'3 Hebben we trouwens niet een algemeen schoolklaag forum? Dan zou ik willen melden dat ik een trieste 1 en 5 heb gehaald voor Grieks en Latijn... 1 herkansbaar... Ik haat woordjestoetsen. Ik hou van vertalen. De vertalingen gingen al beter: 6.5 en 8.4 voor Grieks en Latijn. *NB. respectievelijk!* Mn cijfers zijn echt down... een 4.7 voor Frans *gelukkig een 9,5 die het gemiddelde wat helpt* een 4,8 voor Geschiedenis... Rotvakken ook ¬¬

Ongeregistreerd
28 februari 2005, 20:59
Mijn Frans zit ook in een Dip x3

Sammy
28 februari 2005, 22:13
Ik woon ver weg van school maar te laat kom ik niet, ik ga altijd zo vroeg weg en ik fiets dan automatisch hard om niet te laat te komen.. Ik ben er dus al om 8 uur in plaats van half 9... :rolleyes: En in de klas wordt er alleen maar geschreeuwd enzo en ik luister dan gewoon mee zonder te schreeuwen dus ik word er niet uitgestuurd.. http://smile.smilies.nl/2140.gif

Tom_GM
28 februari 2005, 22:52
Ik zit nu in de 3e en tot nu toe heb ik maar 2x na moeten blijven! /forums/images/graemlins/eek.gifEen keer in de 2e, omdat ik van Gym spijbelde X'3 en in de 3e voor iets van Nederlands ofzo..dat ik en een vriend iets niet in ons schrift hadden staan ·_______·"

Kyna
01 maart 2005, 15:43
Ik is ook heel braaf ="3

Maar ik ben braaf ^_^

Jij braaf?! X'3 Hebben we trouwens niet een algemeen schoolklaag forum? Dan zou ik willen melden dat ik een trieste 1 en 5 heb gehaald voor Grieks en Latijn... 1 herkansbaar... Ik haat woordjestoetsen. Ik hou van vertalen. De vertalingen gingen al beter: 6.5 en 8.4 voor Grieks en Latijn. *NB. respectievelijk!* Mn cijfers zijn echt down... een 4.7 voor Frans *gelukkig een 9,5 die het gemiddelde wat helpt* een 4,8 voor Geschiedenis... Rotvakken ook ¬¬

Ik vind het heel vervelend voor je, maar ben blij dat ook jij niet alleen maar hoge punten haalt XD Ik had voor Wiskunde het omgekeerde van Nicole -2 .__."

Apollo
01 maart 2005, 15:46
Ik ben het laatst nagebleven op de basisschool... toen werd ik ff boos en moest meteen nablijven.

Kataji
01 maart 2005, 15:46
Kan je een cijfer lager dan de nul halen?

Erika

metang
01 maart 2005, 16:12
een nul -

May
01 maart 2005, 16:14
Ze bedoelt volgens mij echt het omgekeerde cijfer, en daar dan nog 2 punten onder. Ik denk dus dat ze bedoelt dat Nicole een 9 had, en zij een 4... ne?

Hehe, wiskunde is ook gewoon een rotvak... de volgende toets zal voor mij wel weer een ramp zijn, want het onderwerp is best moeilijk enzo. Maarja, dat vond ik van de vorige toets ook, en toen had ik wonder boven wonder een 6 [terwijl superveel mensen een diepe onvoldoende hadden... vaagheid]. O.O

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 16:40
een nul -

Bestaat niet,0 is een neutraal element (optelling) en een opslorpend element (vermenigvuldiging) bijgevolg heeft 0 dus ook geen symmetrisch element ="3 .___."

Venom
01 maart 2005, 16:44
een nul -

Bestaat niet,0 is een neutraal element (optelling) en een opslorpend element (vermenigvuldiging) bijgevolg heeft 0 dus ook geen symmetrisch element ="3 .___."

ik dacht dat jij alleen een liefdes doctor was 0___o';

Kyna
01 maart 2005, 16:46
Ze bedoelt volgens mij echt het omgekeerde cijfer, en daar dan nog 2 punten onder. Ik denk dus dat ze bedoelt dat Nicole een 9 had, en zij een 4... ne?

Hehe, wiskunde is ook gewoon een rotvak... de volgende toets zal voor mij wel weer een ramp zijn, want het onderwerp is best moeilijk enzo. Maarja, dat vond ik van de vorige toets ook, en toen had ik wonder boven wonder een 6 [terwijl superveel mensen een diepe onvoldoende hadden... vaagheid]. O.O

Idd zoiets bedoel ik dus, alleen was ik blij geweest als ik een 4 had gehaald .__."
Nicole had een 6,4 --> Omgedraaid is dat 4,6 --> en dan - 2 ¬__¬ Ik wist niet dat er zulke lage cijfers gegeven werden Oo"

Het was ook wel een hoofdstuk waar ik veel moeite mee had, nu zijn we bezig met een supermakkelijk hoofdstuk, dus heb ik dat cijfer zo weer goed =3

Iemand enig idee hoe ik dit op moet biechten aan mn ouders?

Erisuko
01 maart 2005, 17:05
Nakomen moet ik regelmatig. Maar da's meestal omdat ik bijna altijd te laat ben * sigh* -_-'
*addicted to uitslapen* x3

Kataji
01 maart 2005, 17:36

Idd zoiets bedoel ik dus, alleen was ik blij geweest als ik een 4 had gehaald .__."
Nicole had een 6,4 --> Omgedraaid is dat 4,6 --> en dan - 2 ¬__¬ Ik wist niet dat er zulke lage cijfers gegeven werden Oo"

Het was ook wel een hoofdstuk waar ik veel moeite mee had, nu zijn we bezig met een supermakkelijk hoofdstuk, dus heb ik dat cijfer zo weer goed =3

Oh, oké. Volgende keer beter!

Idee? Nee, ik zal het gewoon verzwijgen.

Erika

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 18:21
Ik ben vandaag buitengevlogen in Latijn X3
Ik was aan het tekenen op de ruiten ="3

en het leuke is dat een meisje ook buitengevlogen is en we allerlei geflipte dingen deden om ons bezig te houden in de gang x3

-Om ter snelst rugschuiven
-knoopjes in bomen leggen
-de sneeuwvlokjes tellen
-ik zie,ik zie,wat jij niet ziet
-vuilbakje op zen kop zetten

Xd

Deco T. Aoreste
01 maart 2005, 18:35

Hmm... Tja... Ik zou gewoon mijn mond houden over die 2,6 als ik jou was, en dan voor het volgende PW een 10 halen, en dan zeggen dat je een 6,3 had.
Zoiets.

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:30

en het leuke is dat een meisje ook buitengevlogen is en we allerlei geflipte dingen deden om ons bezig te houden in de gang x3

-de sneeuwvlokjes tellen

Xd

Kun jij nu nooit eens gewoon braaf en stil zijn MW? :mad:

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 19:30

-de sneeuwvlokjes tellen

Xd

Kun jij nu nooit eens gewoon braaf en stil zijn MW? :mad:

Ik probeer ^_^"
maar het lukt gwn niet =(

Vamirequi
01 maart 2005, 19:42
Achjah....ik werd er laatst eens een keer uitgestuurd, met de mededeling dat ik drie uur kon nablijven.

Toen was er op de gang een jongen die er ook was uitgestuurd.
Ik kende hem niet eens maar we hebben de rest van het uurkats veel lol gehad enzo....papieren vliegtuigjes naar voorbijkomende mensen gooien en dat soort onzin.

Zag ik um vandaag weer. :')
Echt humor :p

En over die drie uur nakomen heb ik nog niks gehoord:P

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 20:38
Achjah....ik werd er laatst eens een keer uitgestuurd, met de mededeling dat ik drie uur kon nablijven.

Toen was er op de gang een jongen die er ook was uitgestuurd.
Ik kende hem niet eens maar we hebben de rest van het uurkats veel lol gehad enzo....papieren vliegtuigjes naar voorbijkomende mensen gooien en dat soort onzin.

Zag ik um vandaag weer. :')
Echt humor :p

En over die drie uur nakomen heb ik nog niks gehoord:P

Knappe jongen? (type MW)
of Gwn (type Dynamite)

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 20:40
Volgens mij heb je door de vele keren dat je uit de klas bent gezet een afwijking aan je ogen MW, je zet alles in de foute volgorde.

Oogverblindend? (Type Dynamite)
of Saai en oversekst? (Type MW)

Zo is het veel beter :)

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 20:43
Volgens mij heb je door de vele keren dat je uit de klas bent gezet een afwijking aan je ogen MW, je zet alles in de foute volgorde.

Jij hebt duidelijk een schrijfafwijking

Dynamite (inderdaad oogverblindend,oogverblindend irritant -_-")

XD

Apollo
01 maart 2005, 20:45

Volgensmij ben je echt arrogant :p tenzij het een grap was dan moet je het zeggen...

Ik dacht ff dat je bedoelde oogverblindend in de zin van lelijk :p zo lelijk dat je blind wordt...

Nils

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 20:46

Volgensmij ben je echt arrogant :p tenzij het een grap was dan moet je het zeggen...

Nils

Wij belgen zijn irritant,arrogant en charmant ="3

fallen
01 maart 2005, 20:47
vergeet dom niet :p

Apollo
01 maart 2005, 20:48
En een irritant accent :o

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 20:52
En een irritant accent :o

Wat?

wat hebben hollanders dan -_-"

dat is het idiootste accent van heel het westelijk halffrond

Apollo
01 maart 2005, 20:54
de belgen praten een bietje anders dan de niederlandse cultuur... Wij hollanders hebben style-accent, dat wat jullie belgen niet herkennen :p En trouwens Nederland ligt niet op het Westerlijk Halfrond.

fallen
01 maart 2005, 20:55
neej die rol is al voor de belgen bestemd o_0

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 20:55
Hollanders praten idd op zo'n vette manier, wij Belgen hebben tenminste nog een grappig accent.

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 20:57
de belgen praten een bietje anders dan de niederlandse cultuur... Wij hollanders hebben style-accent, dat wat jullie belgen niet herkennen :p En trouwens Nederland ligt niet op het Westerlijk Halfrond.

Omdat ze er niet op mochten,HA.

x3

@Dyna,idd,wij belgen (damn dat klinkt vandaag zo uberveelx3 )

hebben gwn een wereldmanier van praten,terwijl jullie geen zin kunnen zeggen zonder:Ow dasj hartjstjikke leuwk...

fallen
01 maart 2005, 20:57
Hollanders praten idd op zo'n vette manier, wij Belgen hebben tenminste nog een grappig accent.

kijk dat is nou iemand met kennis :D

maar laten we ontopic gaan ook dynamite en MW :o

Apollo
01 maart 2005, 20:58

Omdat ze er niet op mochten,HA.

x3

@Dyna,idd,wij belgen (damn dat klinkt vandaag zo uberveelx3 )

hebben gwn een wereldmanier van praten,terwijl jullie geen zin kunnen zeggen zonder:Ow dasj hartjstjikke leuwk...

Dat belgische accentje klinkt als een Nederlander die geen Nederlands kent :p Enneuh: NL ligt op het Oostelijk Halfrond nogmaals, kijk zelf maar in de atlas bij de graden.

Nils

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 20:59
Het Westelijk halfrond had de Amerikanen al, nog zo'n vreemd volkje konden ze niet verdragen dus hebben ze jullie Nederlanders maar op het Oosterlijke halfrond gegooid. :rolleyes:

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 20:59
Het Westelijk halfrond had de Amerikanen al, nog zo'n vreemd volkje konden ze niet verdragen dus hebben ze jullie Nederlanders maar op het Oosterlijke halfrond gegooid. :rolleyes:

Belgen verstaan elkaar ^_^

Apollo
01 maart 2005, 21:01
Wat is er dan met België gebeurd? :p De amerikanen probeerden het volk ook zo ver mogelijk naar beneden te gooien. Dat deden ze ook met NL maar pas na een tijdje want Nederland ligt boven op België...

Nu weet je niets meer te zeggen :p

Nils

fallen
01 maart 2005, 21:02

wij kennen amerika niet verdragen straks waren wij aan de beurt om verovert te worden :sweatdrop:

dynamite net alsof jij graag naast dat gekke land zou willen wonen :p

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 21:03
Wat is er dan met België gebeurd? :p De amerikanen probeerden het volk ook zo ver mogelijk naar beneden te gooien. Dat deden ze ook met NL maar pas na een tijdje want Nederland ligt boven op België...

Nils

België is hoger gelegen dan Nederland, check je geografische kaarten. :p

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 21:05

Nils

Wij waren het slimme deel van NL,maar omdat jullie een slechte naam hebben,mochten wij daar niet liggen...
Later hebben wij ons separistisch opgesteld en zijn we afgescheiden ^_^

Maar toen was et te laat =(

fallen
01 maart 2005, 21:05
maar ik overleef het dan wel muhahaha noord brabant ligt hoger dan de zee spiegel of hoe dat ding ook mag heten :rolleyes:

Het_Papiertje
02 maart 2005, 11:22
ike ben gelukkig nog nooit nagebleven... oja 1x 5 minuuten :p

Chou
02 maart 2005, 12:03
nog nooit nagebleven. nog nooit gespijbeld

O_o ik ben braaf

fallen
02 maart 2005, 12:36
lol vaak gespijbelt en vaak naargekomen maar dit jaar ben ik serieus :p

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 12:37
lol vaak gespijbelt en vaak naargekomen maar dit jaar ben ik serieus :p

Zozo,een mod met een verleden :')

Latino Heat
02 maart 2005, 14:52
ik heb dit jaar 23 uur gespijbeld die zijn opgeschreven dan heb je er natuurlijk ook nog 50 die niet zijn opgeschreven....vandaag zijn 4 jongens geschorst omdat ze sneeuballen naar de rector gooide XD

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 15:18
Ontmod die fallen, hij heeft een duistere achtergrond, en ik ben trouwens ook eenzaam als enige ontmodde mod. :(

fallen
02 maart 2005, 15:25
zijn we jaloers :p

duister achtergrond lmoa

vroeger had ik altijd problemen met onze wiskunde leraar :D

Apollo
02 maart 2005, 15:37
Ontmod die fallen, hij heeft een duistere achtergrond, en ik ben trouwens ook eenzaam als enige ontmodde mod. :(

Jij was ook geen echte moderator :rolleyes: Nu moet je nog een warn krijgen en dan ben je een schande voor AWF /forums/images/graemlins/birthday.gif (eerst noemde ik het "moderelator", maar ach, ik las het verkeerd he)...

Nils

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 16:24
ik heb dit jaar 23 uur gespijbeld die zijn opgeschreven dan heb je er natuurlijk ook nog 50 die niet zijn opgeschreven....vandaag zijn 4 jongens geschorst omdat ze sneeuballen naar de rector gooide XD

Ik ben veel ev0ler,ik heb tijdens wiskunde naar de MacDonalds gegaan en heb daar een giant menu gekregen,om dan te beseffen dat ik te weinig geld mee had,dus die wiskunde is echt wel nodig x3

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 16:42

Jij was ook geen echte moderator :rolleyes: Nu moet je nog een warn krijgen en dan ben je een schande voor AWF /forums/images/graemlins/birthday.gif (eerst noemde ik het "moderelator", maar ach, ik las het verkeerd he)...

Nils

Ik heb al 2 warns schat :p

Apollo
02 maart 2005, 16:44
Daarom zeg ik nog een warn dan hebben we een gebande moderator /forums/images/graemlins/birthday.gif

Ongeregistreerd
02 maart 2005, 16:45
Je word pas geband bij 4 warns. :rolleyes:

Apollo
02 maart 2005, 16:46
Soms bij 3 al.

Snowie
02 maart 2005, 17:59
nablijven is leuk !!!!
moest vandaag ook nablijven :p
heel de tyd met dopjes gehockeyd in fietsenloods :p

ps. belgen hebben rare dialecten, nederlanders verstaan ons soms niet daardoor. die dialecten zijn wel uniek en cool :D

Magnetronkip
02 maart 2005, 18:14
Ik blijf vaak na met één of meer vrienden.DAn gaan we propjes naar elkaar gooien ofzo.x3
Ja dat is mogelijk aangezien onze leraar dan altijd weggaat x'3

fallen
02 maart 2005, 18:15

Ik ben veel ev0ler,ik heb tijdens wiskunde naar de MacDonalds gegaan en heb daar een giant menu gekregen,om dan te beseffen dat ik te weinig geld mee had,dus die wiskunde is echt wel nodig x3

hahaha ik was in de 2de met de helft van mijn klas tijdens de aardrijkskunde les naar de stad gegaan en we kwamen gewoon de laaste 10 minuten pas binnen dat is pas evol

en de meneer zij niks :rolleyes:

Vamirequi
02 maart 2005, 20:12
In de kleine pauze zit ik altijd achterin de kantine.
Meestal blijven we nadat de bel is gegaan nog even zitten enzo.

Totdat ik me dan bedenk dat ik helemaal bovenin school les heb, en nog boeken uit m'n kluisje moet halen.
Meestal laat ik m'n tas ook nog eens ergens slingeren, dus dan moet ik die ook nog es eerst zoeken .__.

Al met al kom ik veel te vaak te laat...

GoodLugia
06 maart 2005, 09:25
Eigelijk zou ik nog 100 strafregels moeten schijven bij elkaar maar ik ben er goed vanaf gekomen ^_^

Ansaphone
06 maart 2005, 19:53
Ik hoef nooit na te blijve.De leraren mogen me.Wie niet.

Ongeregistreerd
06 maart 2005, 20:51
Ik hoef nooit na te blijve.De leraren mogen me.Wie niet.

Natuurlijk mogen de leraren je,je verleid ze waar ze bijstaan...

reaper
06 maart 2005, 22:11
tja, als je spijbelt, iets doet wat leraren nie leuk vinden.

moet je nakomen. lijkt me logisch, wat moet de school anders doen om je rustig te houden?

Ongeregistreerd
07 maart 2005, 17:28
tja, als je spijbelt, iets doet wat leraren nie leuk vinden.

moet je nakomen. lijkt me logisch, wat moet de school anders doen om je rustig te houden?

iig niet nabliven =S

dat maakt je alleen nog kwader ^_^'

King_Arthur
08 maart 2005, 23:19
ik heb nooit problemen gehad met nakomen
ik moest laatst nog 10 uur nakomen X""D
die heb ik nu wel ingehaald maar ik vind het niet erg X'3
ik heb der altijd wel lol XD

metang
09 maart 2005, 05:10
bij mij is er geen lol ik moet op mijn plaats zitten en mijn armem over elkaar als je lulig dingetje zegt of feluistert (als ik nablijv) moet ik een minuut langer nablijven

Vordreller
09 maart 2005, 15:37
Ik heb nog nooit moeten nablijven, ik leef mee met de mensen die dat wel doen en het erg vinden

Kyna
09 maart 2005, 19:39
bij mij is er geen lol ik moet op mijn plaats zitten en mijn armem over elkaar als je lulig dingetje zegt of feluistert (als ik nablijv) moet ik een minuut langer nablijven

Bij ons moet je in de mediatheek altijd 160 minuten nablijven voor elk gespijbelt uur. Je moet dan huiswerk maken enzo, maar ik ga meestal in mn dagboek schrijven en iedereen afzeiken x3

MunchlaxMaster
10 maart 2005, 09:13
damn 160 minute :sweatdrop:
bij ons moet je een kwartier corveeen in plaats van nablijve ...
òf je moet de volgende ochtend halfuur eerder melden....

King_Arthur
10 maart 2005, 10:20
òf je moet de volgende ochtend halfuur eerder melden....

damn als je nu heel vele te laat komt en je krijgt deze straf... kom dan maar vroeg uit de veren :p

Neiteio
10 maart 2005, 10:49

Bij ons moet je in de mediatheek altijd 160 minuten nablijven voor elk gespijbelt uur. Je moet dan huiswerk maken enzo, maar ik ga meestal in mn dagboek schrijven en iedereen afzeiken x3

Omg, enge school.
Hier is het 1 uur spijbelen is een uur nablijven, soms doen wij de naam als je afwezig ben gewoon doorkrassen in het klassenboek. >=]

Kmoet af en toe nablijven, vaak om de domste dingen. .___.'

Shadow
10 maart 2005, 12:02
moest vandaag eiglijk nablijven... maar ben gewoon de klas uitgesneakt x3

Tom_GM
10 maart 2005, 21:20
X'3 MUHU! Ik moest vandaag 1 uurtje nakomen..
Om een HELE DOMME REDEN! :sweatdrop:
Ik zat zo in de klas en een gast uit mn klas (Raymond) deed zn schoenen uit. Ik rook iets en zei: WTF Stinkt hier zo!? /forums/images/graemlins/eek.gif Toen zei hij: DIT! en hield zn voet tegen mn gezicht. Dus ik half kotsen en hoesten zegt mn mentor: Ja Tom, ko0m jij morgen met 7e uur maar eens een uutje trug

:sweatdrop:Leraren..ik heb alles uitgelegd mar NEEEEEEEEEE :sweatdrop:

metang
11 maart 2005, 05:10
een jongen uit mijn klas (jelle) probeert dat de juf in mijn klas hem slaat want dan gaat die juf de bak in en dan krijgen mijn klas en ik een nieuwe juf/meester als je een onaardige docentkun dit ook proberen :rolleyes:

Kyna
11 maart 2005, 14:57

Omg, enge school.
Hier is het 1 uur spijbelen is een uur nablijven, soms doen wij de naam als je afwezig ben gewoon doorkrassen in het klassenboek. >=]

Kmoet af en toe nablijven, vaak om de domste dingen. .___.'

Dat klassenboek ligt onder mijn bed XD
Maar ze schrijven het altijd op speciale briefjes die dan afgegeven worden bij de rector.

Tom_GM
11 maart 2005, 15:02
0o; Jullie hebben klassenboek?
X'3 Muhu! Wij ook in de 1e en 2e alleen 3e nie meer :)
Ik vergat m altijd tijdens lessen als t mijn week was X"D

Kyna
11 maart 2005, 15:04
Wij hebben het gewoon altijd XD
Maargoed, toen ik beheerder was vergat ik hem ook altijd en nu ligt hij zelfs onder mn bed X3
Ik heb hem met de vorige meeting ook meegenomen om er blaadjes uit te scheuren zodat we ergens op konden tekenen xD

Het_Papiertje
11 maart 2005, 18:30
waaaaaaaaa iok moest vandsaag 10 minuuten nablijfen (mijn arme reputatie... :() *sniff*

Ongeregistreerd
11 maart 2005, 19:33
waaaaaaaaa iok moest vandsaag 10 minuuten nablijfen (mijn arme reputatie... :() *sniff*

Daar gaat je brave imago x3

Deco T. Aoreste
11 maart 2005, 19:37

Welk brave imago? :D

Ongeregistreerd
11 maart 2005, 19:38

En dan zegt iemand zoals jij? =3

Jij gangsta x3

Latino Heat
11 maart 2005, 21:00
wij gooiden ons klassenboek in de gracht X3

Ongeregistreerd
11 maart 2005, 21:16
Wij hebben niet eens een klassenboek o__O"

wasdat nou weer voor hollands ding x3

Latino Heat
11 maart 2005, 21:17
die hebben we overgenomen van de belgen alleen is ons niveau te hoog en gooien we ze in de grachten

Ongeregistreerd
11 maart 2005, 21:19
die hebben we overgenomen van de belgen alleen is ons niveau te hoog en gooien we ze in de grachten

Wij hebben geen grachten,ons waterpeil is niet zo hoog :')

Latino Heat
11 maart 2005, 21:51
daarom hebben wij ze overgenomen

Deco T. Aoreste
11 maart 2005, 22:57

En dan zegt iemand zoals jij? =3

Jij gangsta x3

Whaddyamean? *fluit*

Het_Papiertje
12 maart 2005, 18:07
en toch vind ike het heel erg ik heb mijn record van 5 minuuten verbroken :(

fabian
14 maart 2005, 18:21
ik heb nog nooit moeten nabllijven, behalve in groep 1, maar dat is ee n ander verhaal

/forums/images/graemlins/birthday.gif /forums/images/graemlins/birthday.gif /forums/images/graemlins/birthday.gif /forums/images/graemlins/birthday.gif /forums/images/graemlins/birthday.gif /forums/images/graemlins/birthday.gif /forums/images/graemlins/birthday.gif /forums/images/graemlins/birthday.gif /forums/images/graemlins/birthday.gif /forums/images/graemlins/birthday.gif /forums/images/graemlins/birthday.gif /forums/images/graemlins/birthday.gif

Het_Papiertje
14 maart 2005, 18:31
nou jij blij :sweatdrop: :sweatdrop:

metang
15 maart 2005, 05:21
viet ergens anders lekker feest :sweatdrop:

Hans
26 januari 2012, 21:41
Nablijven is kut. Gelukkig zit ik nu niet op school.

Saskia
26 januari 2012, 21:45
Jezus Hans...

noahjazz
26 januari 2012, 21:50
FF serieus... 2005

Hans
26 januari 2012, 21:51
I'm the Gravediggaaah.

Saskia
26 januari 2012, 22:33
Necrofiel

Digger Nick
26 januari 2012, 22:58
Ik ben de enige digger hier.

Killax
26 januari 2012, 22:59
Ik blijf altijd na

Αρτεμις
26 januari 2012, 23:07
Dude, Hans. xD

Thijs.
26 januari 2012, 23:33
Wauw, een topic waar M_W nog in heeft gepost. En ik maar denken dat ik nooit de gelegenheid zou hebben in hetzelfde topic te kunnen posten.

Ray-girl50
27 januari 2012, 13:05
ik moest op de basisschool nog wel eens nablijven. Ik had een keer een grote poster gesloopt en iemand uitgescholden. Oh, en ik ruilde pokemonkaarten, die werden van me afgepakt. En ik jatte ze weer terug uit het kantoortje :D

En ik moest strafregels schrijven, en elke keer vergat ik het te maken dus kwamen er meer bij. Ik heb ze nooit gemaakt en ik denk dat de teller inmiddels op de 10 miljoen strafregels staat, ahaha

supefreak
28 januari 2012, 17:35
In men laatste jaar 1x moeten nablijven omdat ik met een vriend tussen het 2de en 3de lesuur eventjes buiten broodjes gingen halen... we hadden honger?

Hurricano
28 januari 2012, 18:07
Wauw, een topic waar M_W nog in heeft gepost. En ik maar denken dat ik nooit de gelegenheid zou hebben in hetzelfde topic te kunnen posten.

Als ik terugkijk naar z'n posts vind ik 'm altijd irritanter dan ie in mijn beleving is. xP

ik moest op de basisschool nog wel eens nablijven. Ik had een keer een grote poster gesloopt en iemand uitgescholden. Oh, en ik ruilde pokemonkaarten, die werden van me afgepakt. En ik jatte ze weer terug uit het kantoortje :D

En ik moest strafregels schrijven, en elke keer vergat ik het te maken dus kwamen er meer bij. Ik heb ze nooit gemaakt en ik denk dat de teller inmiddels op de 10 miljoen strafregels staat, ahaha

Awesome.