PDA

View Full Version : Wraak.

Ansaphone
27 februari 2005, 18:30
Wat was je fijnste wraakactie ever?
Of heb je nog nooit wraak genomen op iemand?
Zo niet, waarom niet?Angst?Of ben je gewoon te vredelievend?
Zo ja, tell me!:P
Ik heb zo vaak wraak genomen.Mensen dachten dat ze me konden naaien.Ik was kwetsbaar, klein en dom.Nu ik groter en wijzer ben heb ik ze teruggepakt.Het zij door er zelf iets aan te doen, hetzij dat ik gewoon slimmer was dan zij.Zo zie je maar weer.

Spg_Hiro
27 februari 2005, 18:31
Ik wil vaak wraak nemen, maar dan vergeef ik mensen weer. :P

Amelia
27 februari 2005, 18:32
nooit wraak... wel waardigheid rechtzetten... wraak vind ik een kleingeestige reactie ._.''

oh, well... *rent weg*

GoodLugia
27 februari 2005, 18:44
heb ik wel eens genomen maar dan meer lol-wraak want de gene op wie ik was had mijn fiets gejat, nou dan ging er ervandoor met zijn fiets :3

Pegasus
27 februari 2005, 18:46
ik ben mijn wraak actie nog aan het plannen

Neiteio
27 februari 2005, 19:09

Hier ook, vind ik wel klote dat ik dan altijd weer medelijden heb of zoiets. -___-

Esp
27 februari 2005, 19:10

Hier ook, vind ik wel klote dat ik dan altijd weer medelijden heb of zoiets. -___-

Same here, maar daarnet heb ik me over laten halen...

Pegasus
27 februari 2005, 19:10
een van de weinige dingen waar de mens geen vat op heeft, maar het kan ook zijn dat het niet zo erg is, je weet wat ze zeggen tijd heel alle wonden

Esp
27 februari 2005, 19:12

Waarvoor heb je je laten overhalen? ;)

-kuch- Ssst, je moest je stilhouden...

Xgamer
27 februari 2005, 19:14

dat heb ik dus ook ik was van plan de dag daarna degene te gaan slaan maar de dag daarna heb je er geen zin meer in

Megumi
27 februari 2005, 19:21
nou niet echt WRAAK wraak. Als iemand mij voor [...] zet, zet ik m ook voor [...] :D Nja meer om kleine dingen

Amelia
27 februari 2005, 19:21
als je zwaar beledigd wordt moet je acuut slaan >: /

ik heb geloof ik ooit een jochie in elkaar geslagen omdat ie mijn broertje niet met rust wou laten -_- maar dat is eerder iemand stoppen dan wraak nemen...

Pegasus
27 februari 2005, 19:55
hi hi, ik doe dat niet, ik ga dan altijd klikken, er was eens een meisje met heel lang blond haar, de enige met blond haar dus dat was wel grappig, en ze dacht dat ze heel veel was dus zei ze iets over mijn moeder en toen werd ik boos, de volgende dag had ik verf meegenomen, want mijn vader schildert als hobby en ik had dat in haar borstel gestopt en ze kreeg toen knal rose haar, ze liep maanden zo rond tot ze het er eindelijk eruit kreeg

Brooddoos
28 februari 2005, 15:37
Haha die is wel grappig pegasus. Aah mijn mooie blonde lokken ^^

Apollo
28 februari 2005, 16:05
Als iemand gemeens doet, mag je hem vind ik gerust flink terugpakken...

Pegasus
28 februari 2005, 16:48
ja als ze het maar niet erger terug doen want dan blijf je maar aan de gang

Martos
28 februari 2005, 17:56
Wraak is zoiets moois. En ach woede is 1 van de weinige emoties die ik uit/voel, dus moet je het maar goed gebruiken ook.

Kataji
28 februari 2005, 17:57
Ik wil wel altijd wraak nemen. Dan heb ik altijd van die grandioze plannen. Maar ik ben nu eenmaal aardig, dus ik voer ze nooit uit.

Erika

Anne
28 februari 2005, 18:34
Ik wil wel altijd wraak nemen. Dan heb ik altijd van die grandioze plannen. Maar ik ben nu eenmaal aardig, dus ik voer ze nooit uit.

Erika

Mijn wraakplannen komen altijd te laat. Bijv, scheldt iemand me uit en op het moment zeg ik altijd wel wat terug, maar iets dat dan zeg maar net niet scherp genoeg is. En achteraf komen er dan allemaal van die geniale replies in mn hoofd, en dan denk ik van 'Aarg waarom heb ik dat net niet gezegd?!?' Nogal irritant.

Ansaphone
28 februari 2005, 19:33
Fijne wraakplannen allemaal;.Zo zie je maar weer, nobody messes with AWF! :D

Pegasus
28 februari 2005, 19:35
ag ik heb allang een vreselijke marteltechniek bedacht ;) dus sta me maar niet in de weg

Esp
28 februari 2005, 19:44
-staat in Pegasus' weg - Ik heb mijn wraakplan nog niet uitgebreid, maar we gaan lol hebben/... Right, Dynamiet ^^

Pegasus
28 februari 2005, 19:45
ag je zal nooit aan mijn wachters kunnen onsnappen, ze volgen me als schapen *voelt zich goddelijk*

Esp
28 februari 2005, 19:48
Schaapies ^^ Schaapje, Schaapje, heb je witte wol...

Pegasus
28 februari 2005, 19:49
*blinks a few times* wat?

Esp
28 februari 2005, 19:52
O, dat zong mn moeder laatst voor Connor... Daar moet ik ook nog wraak voor nemen, maar daar ben ik te 'lievlijk' voor ^^ -is alles behalve 'lievlijk'- -winks back-

Dragone
28 februari 2005, 21:18
Wat was je fijnste wraakactie ever?
Of heb je nog nooit wraak genomen op iemand?
Zo niet, waarom niet?Angst?Of ben je gewoon te vredelievend?
Zo ja, tell me!:P

Nou heb ik nooit echt, terwijl dat eigenlijk wel rechtvaardig zou zijn, een wraakactie ondernomen... Eentje van die weinigen was wel meteen de meest hilarische X'3

We zitten 2 lesuren, bij Spaans, samen met een andere klas (VWO, de vervelendste klas v/d school) De vervelendste jongen van de school zit daar ook in. Die zorgde voor een list en stal mijn etui. Hij stal vervolgens mijn geliefde pen X'3 Dat pikte ik niet! Volgende week moest ie toevallig ff naar de concierge om krijtjes te halen, en ik greep mijn kans! ]X3 Ik snatchde zijn etui, stal mijn pen weer terug en wachtte tot ze terugkwamen....

Mark, zoals ie heet, ging vervolgens van (je weet wel hoe, op zo'n zeurtoon): "He, waar is je pen nou he?" *Meeloper doet mee*
Ik: "Die heb ik hier hoor" *pen omhooghoudt en evil grin opsteekt*
Mark: O.O" *gaat zenuwachtig in etui kijken*
Ik: "Ik was hem ff kwijt, maar ik vond hem weer terug in dit lokaal" X'3
Mark: "Oh, mevrouw! Hij heeft mijn pen gestolen"
Ik: o.o" "Die is toch echt van mij, ik weet dat er een gouden ringetje onderaan zit dat ik erin heb gekrast, en ook 3 bubbels in het siliconengedoe zitten"
Mark: "Oh, die is van mij!"
Ik+Klas: "Mark, owned! X'3"

En toen had ik weer een zeer leuke dag X'3

Pegasus
28 februari 2005, 21:53
wat ben jij een ettertje, niet negatief bedoelt :p

Het_Papiertje
02 maart 2005, 11:06
ike heb ooit eens een zakje gedroogd gras ddor en brievenus van een oud klasgenoot gegooid en zijn moeder dacht dat het wiet was maargoed zijn moeder spoort niet :sweatdrop:

Pegasus
02 maart 2005, 12:12
hi hi die is goed :D

Het_Papiertje
02 maart 2005, 17:00
weet ik maar het was het iedee van een vriend :p wij hadden namelijk een hekel aan die gast :p

Dragone
02 maart 2005, 17:11

Waarom, hij steelt de pen, en zit de hele tijd te pesten... dan is wraak zoals dat wl op zn plaats, non? X'3
BTW, hij heeft weer een pen gestolen, en hij ging tijdens spaans dat ding in zn mond steken, dus ik hoef hem niet meer :x

Pegasus
02 maart 2005, 17:53

Waarom, hij steelt de pen, en zit de hele tijd te pesten... dan is wraak zoals dat wl op zn plaats, non? X'3
BTW, hij heeft weer een pen gestolen, en hij ging tijdens spaans dat ding in zn mond steken, dus ik hoef hem niet meer :x

heeftie het dan van jou gestole? :sweatdrop:

fallen
02 maart 2005, 18:29
hij pest hem tog :rolleyes:

Pegasus
02 maart 2005, 18:58
ach ik snap hem al laat maar :p

Ansaphone
04 maart 2005, 18:44
ike heb ooit eens een zakje gedroogd gras ddor en brievenus van een oud klasgenoot gegooid en zijn moeder dacht dat het wiet was maargoed zijn moeder spoort niet :sweatdrop:

Hmz.Echt wiet was leuker geweest.Wil je ?

Pegasus
04 maart 2005, 20:12
hoe moet je in de wereld dan aan wiet komen

Ongeregistreerd
04 maart 2005, 20:18
In Nederland kun je het gewoon kopen :p

Pegasus
04 maart 2005, 20:22
en dan zeggen ze stereotypes :rolleyes:

Ongeregistreerd
04 maart 2005, 20:25
Die snap ik niet, maar het zal wel aan mij liggen :confused:

Pegasus
04 maart 2005, 20:27
ach ze schijnen in europa toch veel drugs te verkopen? dan zeggen jullie tegen mij dat ik naar stereotypes geloof :rolleyes: ik bedoel als jullie dat werkelijk doen

Ongeregistreerd
04 maart 2005, 20:30
Vooral in Oost-Europe ligt de drugsverkoop inderdaad echt ongelooflijk hoog, maar in de landen rond Egypte(Afghanistan enzo) is het nog erger. :p

Pegasus
04 maart 2005, 20:31
ach ik ben al zolang niet onder de mensen geweest *kijkt blozend de andere kant uit*

Deco T. Aoreste
04 maart 2005, 22:52
Die snap ik niet, maar het zal wel aan mij liggen :confused:

Jep, je bent niet voor niets een Belg.
*Bukt alvast voor baksteen*

Esp
05 maart 2005, 09:53
O_o ikke moest weer es overblijven. Daar zit een meisje uit groep 5, die denkt dat ze over groep 7 en 8 de baas kan spelen. We hebben haar de hele overblijf bekogeld met ijsballen, sneeuw in haar gezicht gegooid en meerdere keren in de sneeuw geduwd. Die houdt voorlopid dr mond even dicht...

Pegasus
05 maart 2005, 11:15
revenge is sweet ;)

Ansaphone
05 maart 2005, 19:35
O_o ikke moest weer es overblijven. Daar zit een meisje uit groep 5, die denkt dat ze over groep 7 en 8 de baas kan spelen. We hebben haar de hele overblijf bekogeld met ijsballen, sneeuw in haar gezicht gegooid en meerdere keren in de sneeuw geduwd. Die houdt voorlopid dr mond even dicht...

Wat ben je voor debiel.Je gaat zo'n kindje toch niet mishandelen met sneeuw.Ze is een f-cking kleuter man.Jij ook trouwens, maarja.Dit is geen goeie wraak.En ook geen goeie wraakreden.Natuurlijk denkt zo'n kindje dat ze de baas is over groep zeven en acht.,Die groepen zijn juist vreselijk verwaand omdat ze de oudste zijn van de kleuters.Maar als ze op de middelbare komen, zullen ze gauw zien dat het niet zo is.Dus laat dat kindje met rust.Zielig hoor. :sweatdrop:

Deco T. Aoreste
05 maart 2005, 22:43
Mweh, ze heeft natuurlijk niet het hele verhaal verteld...
Als het echt zo'n arrogante kwal is, dan is het wel een reden.
Maar zoals ze het nu vertelt, lijkt het me idd niet zo'n goede reden.

Pegasus
05 maart 2005, 22:44
sneeuw is toch zacht, ik bedoel ijs oké maar ja ze leeft toch zeker nog :rolleyes:

Gijs
05 maart 2005, 23:13
Move naar Lucht Je Hart.

Esp
06 maart 2005, 10:09

Wat ben je voor debiel.Je gaat zo'n kindje toch niet mishandelen met sneeuw.Ze is een f-cking kleuter man.Jij ook trouwens, maarja.Dit is geen goeie wraak.En ook geen goeie wraakreden.Natuurlijk denkt zo'n kindje dat ze de baas is over groep zeven en acht.,Die groepen zijn juist vreselijk verwaand omdat ze de oudste zijn van de kleuters.Maar als ze op de middelbare komen, zullen ze gauw zien dat het niet zo is.Dus laat dat kindje met rust.Zielig hoor. :sweatdrop:

Wat, ik heb 3 blauwe plekken aan die ijsballen van haar over! Als zij 20 van die kinderen op me afstuurt met ijsballen mag ik toch ook wel iets terug doen? Debiel of niet, ik pik dat niet... Warn, ikke is in slechte bui...

Tom_GM
06 maart 2005, 10:50
x'3 Muhu! Ik heb zoveel wraak acties gepleegd. Hier komt een van mn favo's:
De fiets van een maat roze gespoten met verfbussen, ook de banden egt ALLES ROZE! Omdat hij mijn fietsbanden had lek gestoken. (al jaren geleden :p)

En @ Gijs, Dit topic staat in Lucht je hart hoor :p

EDIT: Ik ben het met LittleEspeon eens or! :sweatdrop:Ik zou t ook gedaan hebben! Trouwens ik zou wel wat ergers gedaan hebben zoals haar half laten stikken in de sneeuw!! :sweatdrop:

Ongeregistreerd
06 maart 2005, 10:54

Pm me maar,dan geef ik je paar adresjes :)

Pegasus
06 maart 2005, 11:22

Pm me maar,dan geef ik je paar adresjes :)

sorry ik houd mijn lichaam graag schoon

Ongeregistreerd
06 maart 2005, 11:34
x'3 Muhu! Ik heb zoveel wraak acties gepleegd. Hier komt een van mn favo's:
De fiets van een maat roze gespoten met verfbussen, ook de banden egt ALLES ROZE! Omdat hij mijn fietsbanden had lek gestoken. (al jaren geleden :p)

En @ Gijs, Dit topic staat in Lucht je hart hoor :p

EDIT: Ik ben het met LittleEspeon eens or! :sweatdrop:Ik zou t ook gedaan hebben! Trouwens ik zou wel wat ergers gedaan hebben zoals haar half laten stikken in de sneeuw!! :sweatdrop:

Het stond eerst in discussieforum, daarna heeft Gijs het verplaatsd ;)

Deco T. Aoreste
07 maart 2005, 15:43

Wat, ik heb 3 blauwe plekken aan die ijsballen van haar over! Als zij 20 van die kinderen op me afstuurt met ijsballen mag ik toch ook wel iets terug doen? Debiel of niet, ik pik dat niet... Warn, ikke is in slechte bui...

Maar dat vertelde je er niet bij... In dat geval ben ik het wel met je eens.

Pegasus
07 maart 2005, 16:04
ok dit is niet echt een wraak actie maar gewoon iets spontaan, het was zomer en zo'n irritant betwetertje liep ergens boven van die roosters, nou een jongen die ik kende stond toevallig bij zo'n apparaat dat je het harder kan zetten dus zei ik datie daarop moest drukken :D en toen waaide haar rokje omhoog en zag je haar onderbroek :D wist ik veel dat ze een string droeg :sweatdrop:

basmon
13 november 2009, 14:41
Ik vind het nogal onzin om wraak te nemen voor zulke kleine dingen. Persoonlijk neem ik geen wraak, tenzij dat ze het serieus verschrikkelijk verpest hebben voor zichzelf.

Gyard
13 november 2009, 15:06
WTF .. een topic bumpen uit 2005? Doe je goed.

------------------

Ik neem nooit echt wraak op mensen. Of ze moeten me wel iets heel ergs tegen me gedaan hebben, maar meestal doe ik het dan op een flauwe manier terug dat ze er spijt van hebben dat ze het gedaan hadden. =3

+Vampire
13 november 2009, 15:09
omg mensen gaat hier handelen ofzo..

anyway, ik neem nooit echt wraak, ik neem wat mij toekomt.
zoals een ex van mij, leende hem 5000 euro met contract. (veel schulden bla bla zielig, ERG naief van me, ik weet t..)
maargoed, meneer ging vreemd en wilde mij en andere meisjes bezwangeren, dus maakte
het uit en gooide een hele beruchte deurwaarder op zn dak en nu werkt hij
zich te pleuris om mij 200 euro in de maand te betalen en anders zitten daar nogal
wat gevolgen aan voor meneer de rechter...

ah, how sweet that is :D

Dresta
13 november 2009, 15:26
Lol..al mijn tiener jaren ben ik altijd een wraakzuchtige jongen geweest, kortom wraak was altijd heerlijk om te zien.

Ik was er altijd mee eens dat je iemand flink mag terug pakken. als ze je echt wat aan gedaan hebben. Maar eigenlijk is het niet nodig? jij bent beter, en je staat veel hoger dan hun en verlaag je niet tot hun niveau. Laat het gewoon rusten, en leef gewoon verder..

Ik maak nog steeds gebruik van een indirecte wraak om heel eerlijk te zijn.

Deco T. Aoreste
13 november 2009, 15:42
Ik haat het als oude topics waarin ik vroeger heb gepost worden gebumpt. =(

Gohma
13 november 2009, 15:45
Toen kon je nog quotes quoten? =O

Inhoudspost ;_;

blastoise1
13 november 2009, 15:53
Wraak, revenge, vengeance, kortom egzegd wraak is in elke taal een mooi woord. Wraak is één van de heerlijkste gevoelens, bij wraak hoort chaos en wie ziet dat nu niet graag(vooral als ik het zelf schep)^^

Bij vrienden doe ik dat wel niet....

Deco T. Aoreste
13 november 2009, 16:38
Toen kon je nog quotes quoten? =O

Inhoudspost ;_;

Ja klopt, die mogelijkheid is afgeschaft toen mensen dat gingen misbruiken en like 20 quotes achter elkaar gingen zetten. Weet niet precies wanneer dat was, denk ergens in 2006 ofzo.

Repelsteeltju
13 november 2009, 17:09
Aah, de nostalgie, toen vond ik afw zuigend, nu vind ik awf zuigen. Kolere, véél is er nie verandert...

+Vampire
13 november 2009, 17:48
Aah, de nostalgie, toen vond ik afw zuigend, nu vind ik awf zuigen. Kolere, véél is er nie verandert...

wat die je hier dan? like, serial?

Repelsteeltju
13 november 2009, 17:56
wat die je hier dan? like, serial?Wachten tot Awf weer minder zuigend word, en deze syclus zal zich herhalen tot in de eeuwigheid. Mwhahahahahaha! [evilgrin]

+Vampire
13 november 2009, 23:06
Wachten tot Awf weer minder zuigend word, en deze syclus zal zich herhalen tot in de eeuwigheid. Mwhahahahahaha! [evilgrin]

*try.. not.. to.. be.. grammarnazi* >_<

kan je lang wachten denk ik ;D
óf je doet er iets aan :D

tenslotte: de maatschappij, dat ben jij

Styx
14 november 2009, 16:50
Fijnste wraakactie ooit?
Een vriend had een CD van The Ramones gepikt. We brachten een paar grote rollen zwarte duct-tape mee en wikkelden hem daar van schouder tot voeten in (twee man hield hem vast). Daarna hebben we hem in volle augustuszon gelegd.

Normaal ben ik niet wraakzuchtig. Dat was één van de weinige uitzonderingen.

BlazikenBabe
14 november 2009, 17:06
Ik mocht een keertje geen vriendinnetje mee naar huis nemen toen ik klein was. Toen had ik mijn moeders fietsleutels afgepakt en naar een maand weer terugegeven. En ze weet nog steeds niet wie het had gedaan! XD

Man we gingen zelf naar het politiebureau om te kjiken of ze daar waren X"D

Αρτεμις
14 november 2009, 17:13
-kijkt topic door- Zeg, wat waren jullie vroeger allemaal gemeen. D:

Aqualyx™
14 november 2009, 18:04
Ik haat het als oude topics waarin ik vroeger heb gepost worden gebumpt. =(

Ga wraak nemen.

Deco T. Aoreste
14 november 2009, 18:24
Ga wraak nemen.

Goed idee! In 2013 bump ik gewoon dit topic opnieuw. =D

Als AWF dan nog bestaat. En ikzelf. En de wereld.

Repelsteeltju
14 november 2009, 18:27
Fijnste wraakactie ooit?
Een vriend had een CD van The Ramones gepikt. We brachten een paar grote rollen zwarte duct-tape mee en wikkelden hem daar van schouder tot voeten in (twee man hield hem vast). Daarna hebben we hem in volle augustuszon gelegd.

Normaal ben ik niet wraakzuchtig. Dat was één van de weinige uitzonderingen.

Ik mocht een keertje geen vriendinnetje mee naar huis nemen toen ik klein was. Toen had ik mijn moeders fietsleutels afgepakt en naar een maand weer terugegeven. En ze weet nog steeds niet wie het had gedaan! XD

Man we gingen zelf naar het politiebureau om te kjiken of ze daar waren X"D

Ga wraak nemen.

http://www.showandmarchingmusic.com/joomla/images/stories/sinterklaas.jpg

Jullie krijgen allemaal geen cadeautjes dit jaar!

Aqualyx™
14 november 2009, 18:55
Die kreeg ik toch al niet.

Αρτεμις
14 november 2009, 20:27
Aww, en ik dan, goedheiligman? -pruillip- Ik ben heel braaf geweest dit jaar. Ik heb zelfs geholpen bij uw intocht in Breda dit jaar! :3

Defis
14 november 2009, 20:28
Aww, en ik dan, goedheiligman? -pruillip- Ik ben heel braaf geweest dit jaar. Ik heb zelfs geholpen bij uw intocht in Breda dit jaar! :3

Echt niet, ik zag hem in Delfzijl.

...wacht, op TV in Schiedam ook al. Wie kan mij dat uitleggen? ;-;

Saki
14 november 2009, 20:31
Kage Bunshin no Jutsu !!!!

en vandaag in A'pen ook ;-;

Aran na e Cor
14 november 2009, 20:32
Echt niet, ik zag hem in Delfzijl.

...wacht, op TV in Schiedam ook al. Wie kan mij dat uitleggen? ;-;

De Sint heeft veel hulpsinterklazen die hem allemaal helpen.

Chopchop51
14 november 2009, 20:48
Als ik iemand terug wil pakken heb ik af en toe wel medelijden, maar eén van m'n leukste was toch:

Een paar jochies in m'n klas liepen de hele tijd aan m'n tas te zitten. Ik vroeg of ze op wilden houden en dat wilden ze niet. Ik sloeg ze van m'n tas weg en toch bleven ze doorgaan. Op een gegeven moment kwam eén zo'n jongen te dicht bij me in de buurt. Ik ging op z'n voet staan en duwde hem naar achter, waardoor hij z'n evenwicht verloor. Hij viel met z'n hoofd tegen de tafel aan (niks aan de hand/gebeurd overigens). Toen had ik echt zo'n lekker gevoel van binnen. Ik had ze mooi teruggepakt.

Saki
14 november 2009, 21:20
toffe actie vind ik tof

Aan zieken melden wat de taken zijn voor de volgende week.
En dan als ze zeggen dat ze der nix van wisten, kan ik zeggen maar , ik he been mail gestuurd. Personen X en Y kunnen dat bevestigen (stonden in BCC).

Terweil je zo hard weet dat ze gwn geen zin hadden in die taken xD

Repelsteeltju
14 november 2009, 21:21
Aww, en ik dan, goedheiligman? -pruillip- Ik ben heel braaf geweest dit jaar. Ik heb zelfs geholpen bij uw intocht in Breda dit jaar! :3Ik zal er mijn grote boek op naslaan.

*wenkt een willekeurige piet*

Senor Chapi
14 november 2009, 21:23
Ja, Sinterklaas?

RobinotX
14 november 2009, 21:53
Hopeloos topic is hopeloos. Mensen wraak nemen bestaat niet. We moorden elkaar uit!

QueenHyleta
15 november 2009, 12:39
Dit topic is al 4 jaar oud en gaat daarom op slot.
Nieuw topic beginnen hierover mag wel.