PDA

View Full Version : Problemen qua pesten.

De Brandon
26 februari 2005, 22:42
Werd/wordt jij gepest?

Ik werd iig vorig jaar hevig gepest... Heel veel dagen geen zin in school, om niet wr gepest te worden.

Dit jaar word ik niet meer gepest... En dat is misschien de reden dat ik me voortaan 'blij' voel... Misschien is het niet blij, maar normaal... Ik heb anders wel het gevoel dat ik blij ben.

Seto
26 februari 2005, 22:45
Hm nu niet nee.

Ik werd wel gepest op de bassischool in groep 4 ofzo. Ze pesten me toen omdat ik niks tegen een leerkracht zei over hun , dus gingen ze verder en vonden ze mij een gemakkelijk doelwit...

BackSlash
26 februari 2005, 22:46
Ik werd gepest.2 jaar geleden dacht ik.

Ik heb er 1 verbaal volledig voor schut gezet,die hield zijn mond en zijn vrienden toen ook.

verder niks eigenlijk =''D

Blade
26 februari 2005, 22:48
vroeger had ik er problemen mee, toen vonden ze het leuk om dingen op mijn achternaam te verzinnen. Nu heb ik er geen last meer mee omdat nu meer terug durf te zeggen.

TeXas
26 februari 2005, 22:50
Vroeger werd ik altijd gepest met Jerry Springer. Omg ik werd toen [...] chagrijnig. Maar goed nu dat ik er zelf aan denk moet ik er zelf wel om lachen. Wat was daar pestig aan! X''D

Maargoed ik word echter nooit meer gepest. En pest zelf ook niemand. Dat is zwak.

Deedlit
27 februari 2005, 10:10
ik werd gepest op de basis school euh.. groep 3/4
met platvis...
niet lollig X'3
en moest daardoor naar zown vrouw.. in middelburg
die zou zorgen dak meer body *figuurlijk* krijg...
dak me zelf moest afvragen wie zijn probleem dat allemaal was enz.
werd ook voordurend gepest door een jongen uit mun klas *bassischool*
omdak ut voornamelijk wel es zei tegen de juf X'3

in klas 1
gepest ... iemand had pingpong bal -.-
werd ik weer naar vernoemd..
en iemand die nu weer bij mij in de klas zit -.- verveeld me de heletijd omg!
en me vriendinnen... ex vriendinnen kwamen nie es voor muh op!

fallen
27 februari 2005, 10:10
ik weerd alleen maar vroeger gepest op school maar nu niet meer omdat ze weten dat ik het niet pik

als ik aan iets een hekel heb dan zijn het van die lompe debielen die andere mensen pesten omdat ze denken dat ze meer zijn

Bart
27 februari 2005, 10:42
Ben nooit gepest, heb nooit gepest.

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 12:34

Yaaaay =D

jij is terug ="""D

Venom
27 februari 2005, 13:01
ik wordt bijna elke schooldag nog gepest

Yutara
27 februari 2005, 15:11
ik word elke dag op school gepest snot vervelend en de mentor doet er niks aan!!!*snif snif*

De Brandon
27 februari 2005, 15:24
ik word elke dag op school gepest snot vervelend en de mentor doet er niks aan!!!*snif snif*

Zegt ie er ook niks van?

Bart
27 februari 2005, 15:41

Yaaaay =D

jij is terug ="""D

Mweh, maybe voor even hahaha :P

Niet echt veel tijd meer voor ofzo haha

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 16:21

Yaaaay =D

jij is terug ="""D

Mweh, maybe voor even hahaha :P

Niet echt veel tijd meer voor ofzo haha

Jij trug moet komen o___o"

ik jou beveel >=3

Ome Menno
27 februari 2005, 16:28

Same here.

Bleach
27 februari 2005, 16:49
Ik heb wel is iemand gepest toen ik op de basis school zat met een groepje maar nu doe ik dat niet meer

Apollo
27 februari 2005, 16:51
Ik word voornamelijk gepest, misschien dat het is een paar keer zover als pesten is gekomen maar nooit langer dan 2 dagen ofzo...

Nils

Kerrie
27 februari 2005, 17:00
ik werd gepest door een meisje dat dacht dat ik haar vriendje wou afpakken en ze vond dat ik teveel met die jongen omging..... :sweatdrop: nouja, weer een jongensvriend minder....

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 17:09
ik werd gepest door een meisje dat dacht dat ik haar vriendje wou afpakken en ze vond dat ik teveel met die jongen omging..... :sweatdrop: nouja, weer een jongensvriend minder....

Das behoorlijk Kl*te,maarja,waarschijnlijk wasset weer zo een jaloerse bitch die zich teveel shmink opdoet?

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 17:13
Ik word gepest door Gijs: Hij heeft me ontmod en me gewarned gewoon omdat ik een zin veranderde, ik ben nu heel depressief.

Maar je blijft wel lief Gijs :p

Veel medeleven @ al de gepesten btw

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 17:16
Ik word gepest door Gijs: Hij heeft me ontmod en me gewarned gewoon omdat ik een zin veranderde, ik ben nu heel depressief.

Ik weet hoe je je voelt :(

Ik werd gepest in het eerste leerjaar (met men bril XD)
Ik stond altijd rond een paal te draaien o__O"

Vandaar wss me libido x3

Pegasus
27 februari 2005, 18:50
ik ben nooit echt onder de mensen gekomen, en die keren dat ik dat wel deed was ik meestal de pester en ik ben er neit echt ontevreden over

Kerrie
27 februari 2005, 19:58

Das behoorlijk Kl*te,maarja,waarschijnlijk wasset weer zo een jaloerse bitch die zich teveel shmink opdoet?

jep, hoe raad je het.... :rolleyes:

Lennard
27 februari 2005, 20:17
Ik ben gepest in groep 4/5 weet niet echt meer precies, maar ben toen bijna niet naar school geweest en had niet echt vrienden.

Ik pest nu soms wel even op school, omdat iemand bij ons in de klas Engels leraar wil worden en met moeite voor engels leren haalt hij een 7 en ik zonder leren een 8 en dat vind ik mooi :D :D

Pegasus
27 februari 2005, 20:21
engels? dat is toch niet moeilijk :p maar ja als ik gepest werd (wat je pesten kan noemen) ging ik altijd dreigen

Kerrie
27 februari 2005, 20:28
engels? dat is toch niet moeilijk :p maar ja als ik gepest werd (wat je pesten kan noemen) ging ik altijd dreigen

met wat? ik ben benieuwd of dat werkt....

Pegasus
27 februari 2005, 20:29
ha vast niet, ik zei altijd dat mijn vader hun vader zou ontslaan of dat mijn opa ze kwam halen

Kyna
27 februari 2005, 20:51
Ik word mn hele schooltijd al gepest of genegeerd -_-"
En dat alleen maar omdat ik een eigen mening heb en een nogal verlegen, stil meisje ben .__."
Het leven is hard X_X

fallen
27 februari 2005, 20:54
lol ligt het aan mij of is de beste manier om van peste af te komen door klappen te geven

zal wel een mijn school liggen

Latino Heat
27 februari 2005, 20:56
lol ligt het aan mij of is de beste manier om van peste af te komen door klappen te geven

geloof me ligt niet aan jouw school xD

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 20:57

Jebz,Slaan is de beste oplossing :')

*smeert vuisten*

Pegasus
27 februari 2005, 20:58
ag wat mij betreft moet je hen juist negeren, ik bedoel waarom heb je ze nodig?

fallen
27 februari 2005, 21:10

is wel mijn school die docenten doen er geen zak aan als iemand word gepest :rolleyes:

Deedlit
28 februari 2005, 10:17
X'3 bij ons op school kan je het nie maken dat je een pak slaag iemand verkoopt *dan word er es stevig met je gebabbelt* theekransje X'''D,
of je word geschorst.. :/
of nog erger je moet van school
*ja mijn schooltje is nie zo groot X'3*
ze kennen iedereen bij naam enz. houden je cijfers enz bij

Pegasus
28 februari 2005, 12:21
ik kan me nog wel herinneren, een jongen die ik vroeger leuk vond had gevochten, maar ja ik was ziek :sweatdrop: toen werd hij geschorst :sweatdrop:

Seto
28 februari 2005, 15:27
X'3 bij ons op school kan je het nie maken dat je een pak slaag iemand verkoopt *dan word er es stevig met je gebabbelt* theekransje X'''D,
of je word geschorst.. :/
of nog erger je moet van school
*ja mijn schooltje is nie zo groot X'3*
ze kennen iedereen bij naam enz. houden je cijfers enz bij

Same here, op mijn school word er ook nauwlijks gepest dus als je dan word gepest is het jouw schuld (doe jij zelf niet aardig terug enzo).

Deco T. Aoreste
28 februari 2005, 16:02

Ach, je kunt nu tenminste spammen zonder dat iedereen zegt: Je bent een Mod, je mag niet spammen.
Je tweestrijd tussen Spammen en Modden is niet meer iig.
*met oprechte deelneming voor het verlies van de modstatus*

Ongeregistreerd
28 februari 2005, 16:05

Ach, je kunt nu tenminste spammen zonder dat iedereen zegt: Je bent een Mod, je mag niet spammen.

Maar ondertussen ben ik al wel onterecht 2 keer gewarned, dat is ook niet fijn. :(

fallen
28 februari 2005, 17:50
maar dyna je kont tog weten dat je het spammen moest opgeven toen je een mod werd :p

Kataji
28 februari 2005, 17:55
Ik heb het gevoel dat het voor jou ook niet meer lang duurt.

Erika

Anne
28 februari 2005, 18:16
Ik word niet gepest en pest ook niet. Dr zijn altijd wel mensen die je zonder reden uitschelden of gemene opmerkingen maken, maar ik ben inmiddels wel zover dat ik me daar niks van aantrek. Ik ben lekker toch veel beter dan zij allemaal, dus ze kunnen lekker de pot op met hun lompe gezeik! haha

Anne, C'est moi (haha krijg je al moordneigingen erika?)

Kataji
28 februari 2005, 18:18
Oh, al heel lang hoor.

Ik snap niet eens wat er leuk is aan pesten. Mensen een rotjeugd bezorgen, erg grappig... niet dus.

Erika

Anne
28 februari 2005, 18:23
Jep, is echt vette humor. (Ook weer vorm van ironie: omkering. Voor de genen onder ons die dat niet aanvoelen :P)

Deedlit
28 februari 2005, 18:24
ik heb x gelezen in tv weekend geval o.0
er werd zown kind de hele tijd gepest, haar moeder besloot een verjaardagsfeest voor haar te organiseren, haar dochtertje mocht iedereen uit nodigen enzo 'ook de pestkoppen', de dag voor het feestje zeiden ze allemaal dat ze kwamen enzo, maar de dag daarna kwam dus niemand.
en haar moeder heeft wat tegen die pestkoppen gezecht, maar dan komen die moeders weer op dr af enzo -.-''

ze moesten es weten hoe hun kinderen bezig zijn ._.

Anne
28 februari 2005, 18:28
ik heb x gelezen in tv weekend geval o.0
er werd zown kind de hele tijd gepest, haar moeder besloot een verjaardagsfeest voor haar te organiseren, haar dochtertje mocht iedereen uit nodigen enzo 'ook de pestkoppen', de dag voor het feestje zeiden ze allemaal dat ze kwamen enzo, maar de dag daarna kwam dus niemand.
en haar moeder heeft wat tegen die pestkoppen gezecht, maar dan komen die moeders weer op dr af enzo -.-''

ze moesten es weten hoe hun kinderen bezig zijn ._.

Ja volgens mij heb ik die brief ook gelezen. Was cht zo zielig. Daar zie je maar weer aan dat pesten niet alleen het kind, maar zelfs de ouders van het gepeste kind erg pijn doet. En dat ouders maar nooit in willen zien dat hun eigen kind ook gemeen kan zijn.

Kataji
28 februari 2005, 18:31
Ouders zijn soms even eigenwijs als hun kind(eren). Dat zie je daar weer aan.

Erika

Anne
28 februari 2005, 18:42

Erika

Idd. En soms zijn ze net zo geweldig als hun kinderen, zoals in mijn geval :P

Pegasus
28 februari 2005, 18:45
ouders denken altijd dat hun kids de beste zijn :rolleyes:

Deedlit
28 februari 2005, 18:45
heb jij kinderen dan X"D

Pegasus
28 februari 2005, 18:46
maak me niet boos wil je *adertje verschijnt*

fallen
28 februari 2005, 18:56
de schuld ligt bij de ouders hoe de ouders zich gedragen zo gaan hun kinderen zich ook gedragen

Pegasus
28 februari 2005, 18:57
dat is waar, mijn vader doet precies hetzelfde als ik meestal doe :rolleyes: echt schamend

Esp
28 februari 2005, 19:18
de schuld ligt bij de ouders hoe de ouders zich gedragen zo gaan hun kinderen zich ook gedragen

Wil je dat eens aan mijn vader wijs maken? Misschien helpt het dan O_o

Lennard
28 februari 2005, 19:28

Heb k niet door gehad oO" mja, ze zeggen dat k meer op me broer lijk... en dat me broer weer niet op me ouders lijkt. Dus bij ons is dat niet helemaal overgegaan :p

Deco T. Aoreste
28 februari 2005, 19:45

Maar ondertussen ben ik al wel onterecht 2 keer gewarned, dat is ook niet fijn. :(

Ach, ik ben laatst ook een keer onterecht gewarned.
Je komt er wel weer overheen.

@MistyW: Jij hebt toch 5 Warns nu? Word je dan niet geband? :D

Pegasus
28 februari 2005, 19:51
misschien word je daarom zo vaak gewarnd :sweatdrop: wat heeft dit met pesten te maken

Deco T. Aoreste
28 februari 2005, 20:05
Sorry hoor...

Okee, om maar ontopic te gaan:

Echt gepest ben ik nooit, maar erg goed met mijn klas kon ik het niet vinden een tijdje terug.
Nu gaat het wel wat beter.

Toshita
28 februari 2005, 20:15
Ik wel al gepest, omdat ik iets belachelijk's aan had...heb de trui nooit meer aan gedaan...soms durf ik wel iemand een beetje plagen, maar echt pesten doe ik niet!

Ongeregistreerd
28 februari 2005, 21:15

Erika

Dan zijn jouw ouders heel eigenwijs?

@Deco,neuh,als ik me gedraag mag ik blijven :')
Zelfs Gijsie kan me niet missen ="3

Dragone
28 februari 2005, 21:23

Erika

Hoe onnodig kan je Erika uitlokken X'3

Ouders, leggen precies de weg die hun kind gaan maken. Haat de ouder dat, en brengt de ouder dat bij aan het kind, dan zal het kind vrijwel automatisch ook dat haten. Met bijvoorbeeld mensen van een andere religie. De Hitler nogwat werd ook bijgeleerd joden te haten. Nou, voila, een groot joden hatend land. Zo simpel is het. Ik zeg niet dat er geen invloeden zijn van buiten, maar ouders zijn een enorme bepalingsfactor voor een kind zijn gedrag.

Kataji
28 februari 2005, 21:32

Erika

Ik kan er niet om lachen. Je mag best mij 'aanvallen', maar laat mijn ouders er buiten, ja?

Erika

Tom_GM
28 februari 2005, 22:59
Ik ben op de lagere school wel gepest..eigenlijk best wel vaak.. ;___; Maar toen ik een keer bij de zandbak zat en die 2 gassies begonnen heb ik ze met hun hoofden in het zand gedrukt en zo gehouden totdat een ouder t doorkreeg 0_o; Toen hebben ze me trouwens niet meer gepest..
En in groep 8 had ik soms wel eens ruzie, een keer begon een gassie (Christiaan) over mn moeder re praten en dat pikte ik nie eg..dus heb ik m op t schoolplein gekeeld totdat ie geen lucht meer kreeg. Toen ie letterlijk ´spartelde´ heb ik m losgelaten.

GunslingerGirl
01 maart 2005, 00:08
Mijn hele leven al, en nog steeds. Maar ik heb er nu vrede mee. Langzaam krijg ik grip op mijn leven en ik kom er met de dag meer achter wat voor geweldige persoon ik wel niet ben. Dus langzaam hecht ik minder waarde aan het gezeik van anderen en ga ik leven. :)

Deedlit
01 maart 2005, 08:59
ik had vroeger wel es ruzie gehad met een rotjong van school o.0
idem begon die over mijn vader X"d ik *herhaalde het zelfde alleen dan met zijn moeder...*
hij werd kwaad o.0
-.-'' enige wat er daarna gebeurde was een stomp in me maag...

Pegasus
01 maart 2005, 09:19
nou heb ik al over het meisje en gouden lokken gehad, ze heette Elisa, een duits meisje was het volges mij, en we hadden de klas in tweeën gesplits, de ene helft was voor mij de andere helft voor haar, en het ging echt hard tegen hard

Tom_GM
01 maart 2005, 13:49
dat is waar, mijn vader doet precies hetzelfde als ik meestal doe :rolleyes: echt schamend

X'3 Dat heb ik oowk!
Ik ben fan van Pokemon, en hij werd t ook 0o" Isie nog..
Ik ben fan van GC (Band) en Ozzy Osbourne, en hij luisterd ook ineens al hun muziek en kijkt naar The Osbournes! X'D Wel stoer! :)We begrijpen elkaar wel xP

Pegasus
01 maart 2005, 13:54
bij mij is het juist andersom mijn vader was zo'n anime iemand en gaf allemaal van die cadeaus erover en dus ging ik het ook maar kijke, niet dat ik veel keus

Kyna
01 maart 2005, 16:39

Niet altijd ¬__¬
Mijn ouders kunnen me soms heel erg de grond in boren, dan loop ik altijd met Buffy naar buiten en blijf daar een hele tijd .__. (ook vaak de rede dat ik 's avonds laat nog buiten ben)

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 16:50

Erika

Ik kan er niet om lachen. Je mag best mij 'aanvallen', maar laat mijn ouders er buiten, ja?

Erika

Ik vond het best wel grappig X3

Niet altijd ¬__¬
Mijn ouders kunnen me soms heel erg de grond in boren, dan loop ik altijd met Buffy naar buiten en blijf daar een hele tijd .__. (ook vaak de rede dat ik 's avonds laat nog buiten ben)

Ja,mijn ouders schelden me uit van luie kl**tzak...
Dan gebruik ik men favoriete techniek ="3
Negeren...

Worden ze meestal nog kwader x3

Pegasus
01 maart 2005, 18:20
ag dat bedoel ik niet, ik bedoel met wedstrijden, ik weet nog dat ik eens ging zingen met de talentenjacht ik won *in de 7e hemel* vroegen ze mijn vader dacht je dat ze zou winnen? mijn vader: natuurlijk ze was de enige die iets kon :sweatdrop: ik schaamde me dood

Sammy
04 maart 2005, 09:58
vroeger had ik er problemen mee, toen vonden ze het leuk om dingen op mijn achternaam te verzinnen. Nu heb ik er geen last meer mee omdat nu meer terug durf te zeggen.

Ja dat op die achternamen deden ze bij mij op de basisschool ook altijd maar dat deden ze bij iedereen uit de klas dus vond ik het niet zo heel erg.. Op de basisschool is het pesten veel erger dan op de middelbare vind ik..

Het_Papiertje
04 maart 2005, 11:59
ike word vet vaak gepest en vind dat vet k*t :(

Pegasus
04 maart 2005, 14:00
hoe wou je dan iets grappigs zeggen over iemands achternaam?

Kyna
04 maart 2005, 14:08

Ja dat op die achternamen deden ze bij mij op de basisschool ook altijd maar dat deden ze bij iedereen uit de klas dus vond ik het niet zo heel erg.. Op de basisschool is het pesten veel erger dan op de middelbare vind ik..

Op de basisschool werden er alleen maar rijpjes op namen verzonnen, op de middelbare school gooide ze mn fiets in het water, hingen hem aan het hek, duwde me van de trap etc...

Over iemands achternaam kun je vaak heel makkelijk iets zeggen.

Pegasus
04 maart 2005, 14:44
bij mij op school gaven ze je gewoon een bijnaam

Het_Papiertje
04 maart 2005, 14:47
ike heet dus meekel van mijn achternaam (niet lachen) ze noumen me altijd krekel op pekel zooo kinderachtig :sweatdrop: ike word er soms niet goed van

Pegasus
04 maart 2005, 14:51
hi hi, daar moet je toch juist om lachen of zeggen ze het zonder humor

Het_Papiertje
04 maart 2005, 14:52
jah maar als je het alleen maar hoort word het welo irri :p

Pegasus
04 maart 2005, 14:59
bij ons was het zo dat als je eenmaal een bijnaam had je er moeilijk vanaf kwam tenzij ze een beter vonden :sweatdrop:

Het_Papiertje
04 maart 2005, 15:00
maar bij mij is het geen bijnaam mijn bijnaam is namelijk studie :p

Pegasus
04 maart 2005, 15:03
hoezo dat dan?

Het_Papiertje
04 maart 2005, 15:04
ike houd van leren ne niet lachen anders krijg je met mijn moker 5000 temaken

Pegasus
04 maart 2005, 15:05
ik houd ook van leren als ik maar zelf mag weten wat anders heb ik er niks aan :sweatdrop:

Het_Papiertje
04 maart 2005, 15:06
dat ken ik... :sweatdrop:

Ongeregistreerd
04 maart 2005, 15:53
Stelletje slowchatters :p
Anyway, mensen die pesten om de naam zijn zielig, dat is echt iets voor in de basisschool. :rolleyes:

Het_Papiertje
04 maart 2005, 15:55
ike weet...

Pegasus
04 maart 2005, 16:01
dah ik heb het ook over de basisschool :rolleyes:

Het_Papiertje
04 maart 2005, 16:02
ike niet wij hebben gewoon van die kleuters in de klas

Ansaphone
04 maart 2005, 18:30
Ik ben tien(!) jaar lang gepest, op school.Ik geloof dat het in groep drie zo'n beetje begon, met slaan en schoppen en uitschelden.In groep vijf ging ik verhuizen, maar daar begon het toch al weer, ik was een sociaal wrak en droeg bovendien heel rare kleren, waardoor ze mij als slachtoffer uitzochten.Op de middelbare school ging het ook nog steeds door, tot de derde.Toen maakte ik vrienden en nu zijn er welliswaar wat oudpesters die soms irritant doen, maar die zie ik als stront- ignorable.
Nu benk behoorlijk gelukkig!(jawel)

Ansaphone
04 maart 2005, 18:34
Wat mij trouwens opvalt is dat mensen niets tegen pesters doen.Tegen mij zeiden ze altijd dat ik zo'n cursus moet volgen om sociaal beter met het pesten te kunnen omgaan.ik haat die mensen, echt.Het is de schuld van de pesters!Die meoten ze gewoon slaan, vind ik .Jawel.Net als vroeger, een klap geven, zodat ze ophouden.Of laat de ouders dat maar doen.In ieder geval is het de schuld van de pesters en hun ouders.In de cel ermee.

GunslingerGirl
04 maart 2005, 19:17
'Pesten is niet ernstig genoeg om er een maatschappelijk probleem van te maken'

Blaza_iron
04 maart 2005, 19:20
mij noemden ze altijd Moniekjekerstboompiekje, kaboutertje (omdat ik toen nogal klein was), en heksje

dat was heel erg en ze zijn nog 4 jaar doorgegaan met allerlei pesterijen op mij, kwas altijd t pispaaltje....

De cel ermee in!!!!!!!!!!!!! en dan ontkenne ze nog :mad: :mad: :mad: :mad:

ennuh: hoezo niet ernstig genoeg???
het is verschrikkelijk :mad: /forums/images/graemlins/eek.gif

GunslingerGirl
04 maart 2005, 19:40
Men steekt liever geld in andere dingen. Mensen die voor de rest van hun leven verpest worden en vaak in de bijstand belanden omdat ze geestelijke problemen krijgen zijn niet belangrijk. Zo gaat het hier in Nederland en ik elk ander land.

Pegasus
04 maart 2005, 20:05
ze noemden me altijd dark child omdat ik nooit lachte of huilde, eigenlijk kon het me nooit veel schelen

Magnetronkip
04 maart 2005, 20:43
Ik pest nog altijd mijn vrienden x'3
En zij mij ook.

En dan kan zo'n gesprek oplopen tot uiterst intelligentie uitspraken x'''3

Ongeregistreerd
05 maart 2005, 09:06
Ik pest nog altijd mijn vrienden x'3
En zij mij ook.

En dan kan zo'n gesprek oplopen tot uiterst intelligentie uitspraken x'''3

Ja idd x3

scheldwoorden als:Wat voor kleren heb jij nou aan,net een stofzuiger...

XD

Kyna
05 maart 2005, 10:03
Wij schelden elkaar wel vaak uit voor "rukker, pijpdoos, hoer, slet, slettebak etc" XD Maar das niet gemeen bedoeld x3

Wat mij trouwens opvalt is dat mensen niets tegen pesters doen.Tegen mij zeiden ze altijd dat ik zo'n cursus moet volgen om sociaal beter met het pesten te kunnen omgaan.ik haat die mensen, echt.Het is de schuld van de pesters!Die meoten ze gewoon slaan, vind ik .Jawel.Net als vroeger, een klap geven, zodat ze ophouden.Of laat de ouders dat maar doen.In ieder geval is het de schuld van de pesters en hun ouders.In de cel ermee.

Idd daar hebben ze bij mij ook de heletijd over lopen zeiken. En nu moet ik alsnog naar zi'n sociale cursus .____."
Jeez =_=

Pegasus
05 maart 2005, 11:14
ach je moet voor jezelf kunnen opkomen, je moet niet altijd een antwoord klaar staan maar als ze te ver gaan moet je iets terug kunnen zeggen, maar als je niks weet moet je er niet op in gaan want ze zullen ook wel iets terug kunnen zeggen en dan kom jij als de zwakke over

MunchlaxMaster
05 maart 2005, 11:20
ik ben bijna de hele basisschool gepest totdat ik de ''grote pestkop'' een gebroke neus heb geslagen .... toen konden ze ineens wel allemaal aardig zijn...

Pegasus
05 maart 2005, 11:29
je komt tenminste voor jezelf op, ik bedoel ouders zouden het afkeuren maar ik zeg eerder dat je iets gedaan hebt aan het gepest, ik bedoel het klinkt wel zo dat hij dat nodig had

Glenn
05 maart 2005, 12:29
haha Munchlaxmaster zou ik ook doen in jou plaats^^
Ik ben een paar maander geleden een tijdje gepest geweest
maar toen had ik de pester per ongeluk op de grond gewerkt sinsdien is ie bang van me :sweatdrop:

fallen
05 maart 2005, 12:37
de beste manier om van je pesten af te komen is om de pester flink op zijn neus te timmeren want anders houden ze toch niet op

Ongeregistreerd
05 maart 2005, 13:22
de beste manier om van je pesten af te komen is om de pester flink op zijn neus te timmeren want anders houden ze toch niet op

Zo is het Falien :p

fallen
05 maart 2005, 13:47
k weet oversekste spammer >_<

Ansaphone
05 maart 2005, 19:31
Wat fijn, dat je nog aan me denkt, Fallen.

Ongeregistreerd
05 maart 2005, 21:40
Wat fijn, dat je nog aan me denkt, Fallen.

X3

jij verdedigt me ="3

*geeft kusje*

Shadow
06 maart 2005, 00:05
ik en mijn vrienden doen nix anders dan elkaar pesten O.o'' (niet gemeend dan h)

creamy
06 maart 2005, 06:59
wij pesten onze meester soms op school O_o :p :p :p

Pegasus
06 maart 2005, 08:21
nou ik heb altijd gepest tot de ander er huilend vandoor ging, er was namelijk zo'n meisje in de klas dat altijd ging huilen, dat was gewoon zielig :p

creamy
06 maart 2005, 09:52
@Pegasus: aaaaaaaaaah, ik was vroeger zo'n meisje :p

darkarticuno
06 maart 2005, 09:57
Ik werd vroeger altijd erg gepest :(
Maar toen ik wat steviger werd rond groep 7/8 en iemand deed wat bij me, kon gaan rennen.
Ik heb zelfs een keer op het land gehad dat ze aan het ouweh**ren waren had ik er een een bloedneus geslagen, en sinds die tijd ben ik niet meer gepest :)
Want toen stonden er een paar kinderen uit mijn klas te kijken :)

Pegasus
07 maart 2005, 19:27
@creamy: jammer voor je maar ik had geen genade met je gehad :p

maar ik was nu ik eraan denk echt een ettertje, ik had altijd wel iets gedaan en niemand durfde er wat van te zeggen. Een ander meisje (kies altijd die zwakke meisjes uit) was ik dus duidelijk aan het negeren, dat mens is dus dom en een echte slijmerd en probeert alles goed te praten met vleien enzo, dus ik deed mee met een talentenjacht en toen zei ze: wat kan je toch goed zingen. zei ik: ja en jij niet h. Was zo grappig *die moet ik onthouden*

Venom
07 maart 2005, 20:18
oehhh pesten zuigt...ooit vermoord ik iedereen...een vreselijk virus..of een bom..muahahahhha

wie eerst *-*

Vamirequi
07 maart 2005, 20:21
Vandaag liet iemand me zonder redenen struikelen in de kantine. In het fietsenhok gaf diegene me een klap.
Ik kende diegene niet eens....juist..

Volgende keer geef ik 'm een knal..

Venom
07 maart 2005, 20:23
Vandaag liet iemand me zonder redenen struikelen in de kantine. In het fietsenhok gaf diegene me een klap.
Ik kende diegene niet eens....juist..

Volgende keer geef ik 'm een knal..

ja dat ken ik -_____-

whieejj ik ben agresiev aant worden ^^ iedereen die mij irriteerd krijgt klappen ^________________^

Pegasus
07 maart 2005, 20:24
wie mij dood wil moet me eerst zien te vinden, en ik zou zeggen geef hem een knal zodat hij eens wat van de wereld ziet

creamy
08 maart 2005, 07:01
@creamy: jammer voor je maar ik had geen genade met je gehad :p

ik werd vroeger altijd gepest!!
als iemand iets zei wat ik niet leuk von kon ik daar niet tegen...
en dan ging ik huilen :p

Vordreller
08 maart 2005, 19:21
Ik wordt gewoon behandeld als een idioot of een geestesgestoorde :(

Pegasus
08 maart 2005, 19:23
en dat vind je erg omdat...?

Ongeregistreerd
08 maart 2005, 19:25
Pegasus je bent een domme debiel die nog niet eens weet hoeveel teennagels ze heeft!

Vind jij het leuk dat ik dat tegen je zeg? :p

Pegasus
08 maart 2005, 19:25
misschien als ik wist wat het betekent :sweatdrop:

Ongeregistreerd
08 maart 2005, 19:28

Dat is dus waarom je een domme debiel bent ;)

fallen
08 maart 2005, 19:31
lmoa dynamite de disser

pegasus neem het leven niet zo serieus

Pegasus
08 maart 2005, 19:32
daar kom je wat jaren te laat mee

Ongeregistreerd
08 maart 2005, 19:33

Dat is dus waarom je een domme debiel bent ;)

Foei Dyna,dat snapt ze ook niet,leg het in het Egyptisch uit ^-^