PDA

View Full Version : Problemen met ouders

Seto
26 februari 2005, 22:17
Nou..post hier je problemen met ouders enzo...

Mijn moeder is nu btw weg, dus daar heb ik geen last van _0_

Ishe
26 februari 2005, 22:19
Ik heb geen problemen met m'n moeder... Alleen mijn vader is tja... Één groot probleem... :/ Mijn ouders zijn nl. gescheiden, mijn vader woont laten we zeggen heel ver weg, iig niet op een plaats waar je hem elk weekend op kunt gaan zoeken. Ik e-mail wel eens, maar ik krijg praktisch nooit wat terug, ik ben van plan het maar op te geven, ik ben er zo moe van. Bovendien kan ik hem sowieso nog maar amper voor de geest halen, ik was pakweg 5 toen ik hem voor het laats zag.

De Brandon
26 februari 2005, 22:21
Ik heb geen problemen met vader en moeder. Zij soms wel met elkaar, alleen dan is het de volgende dag wel weer goed. Alleen om het dan mee te maken hoe ze tegen elkaar tekeergaan, is niet bepaald 'prettig.'

Seto
26 februari 2005, 22:22
Ik heb geen problemen met m'n moeder... Alleen mijn vader is tja... Één groot probleem... :/ Mijn ouders zijn nl. gescheiden, mijn vader woont laten we zeggen heel ver weg, iig niet op een plaats waar je hem elk weekend op kunt gaan zoeken. Ik e-mail wel eens, maar ik krijg praktisch nooit wat terug, ik ben van plan het maar op te geven, ik ben er zo moe van. Bovendien kan ik hem sowieso nog maar amper voor de geest halen, ik was pakweg 5 toen ik hem voor het laats zag.

Hm..vervelend, ik was ook 5 toen ik werd gescheiden van mijn vader. De reden waarom is erg lang en alleen maar een paar mensen op dit forum weten dat.

Iig, veel sterkte.

Ishe
26 februari 2005, 22:26

Hm..vervelend, ik was ook 5 toen ik werd gescheiden van mijn vader. De reden waarom is erg lang en alleen maar een paar mensen op dit forum weten dat.

Iig, veel sterkte.

Tja, het was ook pijnlijk toen mijn ouders uit elkaar gingen. Het is nogal zwaar voor een kind van 5 om zijn ouders te horen ruziën... Terwijl je in je bedje ligt, ver van je andere familie en vrienden, ergens aan de andere kant van de wereld. Ik ben m'n moeder nog dankbaar dat ze me mee naar huis heeft genomen, terug naar Nederland.

*sighs* Je hart luchten kan fijn zijn...

Seto
26 februari 2005, 22:29

Iig, veel sterkte.

Tja, het was ook pijnlijk toen mijn ouders uit elkaar gingen. Het is nogal zwaar voor een kind van 5 om zijn ouders te horen ruziën... Terwijl je in je bedje ligt, ver van je andere familie en vrienden, ergens aan de andere kant van de wereld. Ik ben m'n moeder nog dankbaar dat ze me mee naar huis heeft genomen, terug naar Nederland.

Ik zie mijn andere kant van mijn familie niet eens meer...o.0'' Best wel vaag, ik weet bv. niet of ik nu oom of half broer ben ofzo.

Maar jij kan je vader nog mailen, ik mag van 5 rechters geen contact meer met hem.... :/
En als ik hem dan zo zie in de stad ofzo, dan weet ik niet of ik weg moet rennen of naar hem toe gaan...

Leven is hard o.0.

Ishe
26 februari 2005, 22:32
Ja, ik kan hem mailen, maar dat haalt geen [...] uit... :/

Ik zie m'n familie aan vaderskant ook nooit eigenlijk, ze zitten dan ook in bosjes over de wereld verspreid, Florida, Zweden en ook nog ergens in Nederland...

Maar langzamerhand begin ik wat minder sympathie voor mijn vader te krijgen, hij kan toch zeker wel contact met me opnemen? En al helemaal als ik het initiatief neem...

De Brandon
26 februari 2005, 22:35

Het is ook niet echt fijn, (Ookal op je 11e)
Om je ouders ruzie te horen maken, je vader de deur dicht horen zmijten, die dan woedend naar z'n kamer loopt.

Seto
26 februari 2005, 22:35
@EY, Ja, misschien zit er bij hem iets dwars ofzo :/, en zal die ook wel later met je contact opnemen?

Ishe
26 februari 2005, 22:39
@EY, Ja, misschien zit er bij hem iets dwars ofzo :/, en zal die ook wel later met je contact opnemen?

Volgens mijn moeder was hij manisch depressief. Hoe dat zo gekomen is, is een lang verhaal. Maar het was min of meer een combinatie tussen medicijnen en heimwee naar zijn gezin toen hij in India zat. Die medicijnen hebben hem veranderd. Ik kan me nog herinneren toen ik m'n moeder vroeg hoe hij was voor hij veranderde het antwoord luidde: "Iemand die heel veel van me hield." Dat was even slikken.

TeXas
26 februari 2005, 22:45
Probleem...met ouders. 2 Jaar geleden toen mijn ouders waren gescheiden wel maar nu niet meer. Ik heb zelf nu meer vrijheid nu dat ik alleen met mijn moeder en zusje woon. Veel gezelliger etc.

Maar me vader? Die laat me gewoon in de steek , heel flauw. Hij laat zien dat zijn vriendin ( waar hij al mee getrouwd is ) en zijn dochtertje ( mijn stiefzusje 2 jaar ) voor gaat. Hij heeft altijd beloofd dat hij altijd aan mij en mijn zusje zal denken maar daar is niets van gekomen.

Bijvoorbeeld 3 weken geleden. Hij zei dat hij me geld zou geven en dat alles weer goed zou komen met mijn moeder ( geld problemen etc. ) en dat hij de week erna me op zal halen en naar Enschede mee nam om kleren te halen. En wat zie ik nu? Hij is geen eens op komen dagen. Dan denk ik '' val toch dood kloot zak ''.Jij bent toch geen vader van ons? Maar dat is wel goed. Dit onthoud ik allemaal en ik laat hem in de toekomst de pijn voelen die hij mij ook heeft aangedaan. En zijn vriendin pak ik netzo hard mee. Reken daar maar op.

Seto
26 februari 2005, 22:51
De vriend van mijn moeder (nee ze zijn niet getrouwd dus vandaar vriend en hopelijk niks meer), haat ik echt heel erg-.-''. Hij bemoeit zich overal mee. Als mijn moeder en ik een dicussie hebben, dan word hij zo kwaad dat hij mijn arm vast pakt en er in knijpt en me naar me kamer stuurd, nouja dat is zijn bedoeling, maar omdat hij gewoon zich er niet mee moet gaan bemoeien, laat ik dat niet gebeuren..., en zo krijg je dus echt een grote ruzie :/

De Brandon
26 februari 2005, 22:54
De vriend van mijn moeder (nee ze zijn niet getrouwd dus vandaar vriend en hopelijk niks meer), haat ik echt heel erg-.-''. Hij bemoeit zich overal mee. Als mijn moeder en ik een dicussie hebben, dan word hij zo kwaad dat hij mijn arm vast pakt en er in knijpt en me naar me kamer stuurd, nouja dat is zijn bedoeling, maar omdat hij gewoon zich er niet mee moet gaan bemoeien, laat ik dat niet gebeuren..., en zo krijg je dus echt een grote ruzie :/

Dan probeert hij indruk te maken...

De ouders van een vriend van mij zijn pas gelden gescheiden...

BackSlash
27 februari 2005, 00:08
Mijn ouders zijn lief..
Ze doen nooit wat fout..

=''D

@Seto:Ik steun je,ik ken dit ongeveer,mijn zwager was ook zo..

Sonic
27 februari 2005, 00:23
hmm zelf heb ik bijna nooit problemen met mn ouders, ben een voorbeeldig kind XD *arrogantie*

Brooddoos
27 februari 2005, 08:44
Mijn ouders zijn lief..
Ze doen nooit wat fout..

=''D

Ben jij spark?

IK heb geen probs met mijn ouders. Misschien soms als ze zeggen dat ik te veel op de comp zit.

Seto
27 februari 2005, 09:02
Mijn ouders zijn lief..
Ze doen nooit wat fout..

=''D

Thnx ^^''

@Brandon, de enige op wie hij indruk wil maken is mijn moeder, maar hij kan er niet tegen als ik ruzie heb met mijn moeder dus dan ontploft hij zeg maar en gaat staan lopen schreeuwen :/

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 09:24
Mijn ouders zijn best wel leuke mensen,vooral men vader XD
Die is zo anti-Extreem-rechts X"""D
Hij loopt steeds te zeuren over Filip Dewinter en Annemans ^_^"

Naja,men vader is heel verstandig en tegelijkertijd gestoord XD

Yaaaay ="3

ik dat van hem heeft ^-^"

Kyna
27 februari 2005, 10:01
Mijn ouders zijn soms veel te begrijpend en "willenweterig" en een andere keer weer te onverschillig en onbegrijpend .__."

Deedlit
27 februari 2005, 10:03
mijn ouders zijn nog nie gescheiden..
gistere hadden ze wel weer ruzie..
was ig nie leuk.. ik zat er midden in.
we zouden vandaag ook naar rotterdam gaan maar door gisteravond.. najah.. we gaan een andere keer...

en wil eigenlijk niet zo veel met verdere famillie te maken hebben...
alleen van me moeders kant zie ik me enige overlevende grootouder nog, me oma en me oom.
vroeger ook een andere oom en nicht en neefjes.. maar die zoeken alleen maar ruzie enzo.. dus das al weer 2 jaar geleden dak ze gezien heb o.0

Kyna
27 februari 2005, 10:07
Dat heb ik hier ook wel eens, dan schreeuwen ze de ergste dingen naar elkaar en vragen mijn mening naar wie gelijk heeft ._."

Deedlit
27 februari 2005, 10:21
bij mij doen ze da nie... ze doen net of ik dan ff nie besta maar ik hoor het wel degelijk...
door die ruzies word ik echt verdrietig..
this min of meer me vaders schuld want die zat weer aan de ***** -.-
3 glazen..
me moeder weer das veel! je had ook al bier op!
de broers van me vaderskant zijn ook al van die zwakke mensen...

ben soms echt bang dat de ruzie zo erg word dat ze gaan scheiden..
gisteravond nog lkkr potje gejankt X'3 doet eigenlijkbest goed..

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 12:29
Ik w8 gespannen tot men ouders het gaan hebben over sex met me ^_^

Om dan te kunnen zeggen dat ik waarschijnlijk meer weet dan hun >=3

De Brandon
27 februari 2005, 12:31
Ev0l... XD

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 12:32
Ev0l... XD

Idd X3

wie heeft dat voorlichtingspraatje al gehad? >=3

Deedlit
27 februari 2005, 12:33
da leer je toch bij biologie X'3

De Brandon
27 februari 2005, 12:37
Ev0l... XD

Idd X3

wie heeft dat voorlichtingspraatje al gehad? >=3

Ikke niet...

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 12:43
Het zou me verbazen als iemand eigenlijk van zijn ouders zou geleerd hebben wat seks is. :D

De Brandon
27 februari 2005, 12:44
Het zou me verbazen als iemand eigenlijk van zijn ouders zou geleerd hebben wat seks is. :D

Er zijn ouders die dat doen.

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 12:45
Met de bloemetjes en de bijtjes zeker, of misschien met de kolen. Dat zijn allemaal grappige verhalen, als ik later kinderen heb verzin ik wel zelf een verhaal, over een ooievaar die mastrubeerde met een kool ofzo. :p

Deedlit
27 februari 2005, 12:53
X'3 dat verhaal bestaat al X'3
*gezien bij zown looney toon geval X'3*

De Brandon
27 februari 2005, 12:55
Owjha?
XD

Deedlit
27 februari 2005, 12:58
neuj nie zo!
maar dat baby's gebracht worden door de ooievaar en je ziet zo ook wel es uit zown kool kruipen X'3
btw je hebt ook van die baby plaatjes daarvan X'3
en ze worden ook wel es op de plaatjes verkleed als een leeuwtje enz.

De Brandon
27 februari 2005, 12:59
Meestal zie je ze in zo'n Ooieveaar gebracht worden, en door de schoorsteen geooit XD

BackSlash
27 februari 2005, 13:00
Mijn ouders zijn lief..
Ze doen nooit wat fout..

=''D

Ben jij spark?

*Zielig geluid*
Nee ik ben....je vader!!

Nah ik ben Spark ja,kzit nog te twijfelen of ik mijn oude account moet houden,of deze..

Seto
27 februari 2005, 13:37
Please hou dit on-topic, dadelijk word dit ook nog gesloten -.-...

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 19:22
WAAAAAAAAAAAAAAARGH 0_____0"

ik walg van men moeder,dat irri mens zit nu te zeggen dat ik dringend men wiskunde moet leren,en ze zit zowaar even men wiskundeboek over te schrijven...

Grrrrrrr

Ik ben echt kwaad,ik heb nog nooit geleerd voor wiskunde en ik haal altijd 8en en 9ns

o____o"

Kyna
27 februari 2005, 20:23
Dan ga je toch wiskunde maken en leren en dan is je moeder ook weer blij Oo"

Ik heb btw wel zo'n voorlichtingspraatje gehad, mn moeder heeft toen ik een jaar of 10 was ook allemaal informatieboekjes uit de bieb gehaald. XD En ik moest laatst van mn ouders mn broertje ff inlichten Oo" Nah okii .__.

Pegasus
27 februari 2005, 20:32
fijn dat hier een topic voor is want ik heb z'on enorme hekel aan mijn vader! ik zweer je dat zolang ik leef hij veel heel veel ongeluk zal krijgen

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 20:47

Ik heb btw wel zo'n voorlichtingspraatje gehad, mn moeder heeft toen ik een jaar of 10 was ook allemaal informatieboekjes uit de bieb gehaald. XD En ik moest laatst van mn ouders mn broertje ff inlichten Oo" Nah okii .__.

Het probleem is dat ik het allemaal kan >___<"
maar ze wil toch dat ik leer...

Snappie? x3

Kyna
27 februari 2005, 20:49
Dan doe je alsof je leert en gaat ondertussen aan andere dingen denken XD Of je vraagt of ze een paar sommen uit het boek wil overnemen en je die dan alten maken als test of je het kent.

Latino Heat
27 februari 2005, 20:51

zulke dingen wil je dus gewoon nooit maar dan ook nooit van een fammillielid worden...ik heb zulke dingen ook nooit van famillie gehoord ik wist het gewoon (de macht der TV) xD

Pegasus
27 februari 2005, 20:54
mijn vader heeft me er ook nooit over ingelicht, wat een rare ervaring toen ik ineens begon te bloedden

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 20:54
Dan doe je alsof je leert en gaat ondertussen aan andere dingen denken XD Of je vraagt of ze een paar sommen uit het boek wil overnemen en je die dan alten maken als test of je het kent.

Het zijn formules,bah x3

Voor alle a elementen van Z geldt:[a+b]+c=a+[b+c] elementen van Z

Latino Heat
27 februari 2005, 20:57

Het zijn formules,bah x3

ziehier de slimme belg

Ongeregistreerd
27 februari 2005, 21:00

Het zijn formules,bah x3

ziehier de slimme belg

Ziedaar:een domme Hollander x3

Ow,das niet speciaal ^_^"

Latino Heat
27 februari 2005, 21:05

Het zijn formules,bah x3

ziehier de slimme belg

Ziedaar:een domme Hollander x3

Ow,das niet speciaal ^_^"

nee ik ben bekend in heel nederland dus zo speciaal is het idd niet meer als ik nou in belgie zou komen dan zouden ze me meteen vereren aangezien ze nog nooit een nederlander met hun niveau hebben gezien

Kyna
27 februari 2005, 21:34

Het zijn formules,bah x3

Zo moeilijk is dat toch niet? En als je het al kent moet je gewoon vragen aan je moeder of ze je wil overhoren, en als je het nog niet kent leer je gewoon wat meer x3

Tom_GM
28 februari 2005, 23:19
Mijn ouders zijn ook gescheiden alleen we wonen nog wel in hetzelfde dorp x´3 Das wel handig want ik ga om elk weekend naar mn pa toe.. (Ik woon officeel bij mn ma)
Verder heeft t wel voordelen, meer zakgeld en soms meer cadeau´s
Alleen ik heb niet problemen met mn ouders, wel met mn vader´s vrienden en mn moeder´s vriend! :sweatdrop:
Mn vader´s vrienden is gewoon "%_(#)!_&amp;$)"(! en mn moeder´s vriend doet gewoon vaag..hijs..dom :sweatdrop:

Pegasus
01 maart 2005, 09:31
mijn moeder is er niet meer :( ik heb haar nooit gekend

Kataji
01 maart 2005, 10:01
Wat naar voor je. Echt, je hebt mijn steun.

Mijn ouders ruziën wel vaak met elkaar... mijn vader komt vaak pas laat thuis, dus daar is mijn moeder vaak boos om. Maar ze kunnen, gelukkig, ook wel met elkaar lachen.

Erika

Pegasus
01 maart 2005, 12:25
ach ik wou dat ik zulke ouders had, toen ik klein was ging mijn vader altijd weg, mijn tante zorgde het meest voor me, maar toen ik 12 werd werd mijn vader boos op haar en waas ik weer alleen, maar ja ik ben nooit echt een mensengek geweest

Tom_GM
01 maart 2005, 13:46
:(Ow, spijtig dat te horen.
Nou, je hebt ook mijn steun!!

Pegasus
01 maart 2005, 13:56
thanx ;)

Ongeregistreerd
01 maart 2005, 16:38

Het zijn formules,bah x3

Zo moeilijk is dat toch niet? En als je het al kent moet je gewoon vragen aan je moeder of ze je wil overhoren, en als je het nog niet kent leer je gewoon wat meer x3

ik heb die test nu al gehad,en wat blijkt,Gouwe ouwe MW had alweer gelijk >__<"

Shiro_Amada
08 oktober 2005, 17:28
Nou..post hier je problemen met ouders enzo...

Mijn moeder is nu btw weg, dus daar heb ik geen last van _0_
zal wel fijn zijn he als je moeder er niet is

thug_brolly
08 oktober 2005, 17:30
Stop met dat gebump is man >=0

Deco T. Aoreste
08 oktober 2005, 17:45
Regels een beetje vergeten toen hij weg was blijkbaar.

Shiro_Amada
08 oktober 2005, 17:54
Regels een beetje vergeten toen hij weg was blijkbaar.
er staat niet in de regels dat je niet in oude topics mag posten :cool:

thug_brolly
08 oktober 2005, 17:55
4.11 - Haal niet een oud topic naar boven met een bericht dat niets meer toevoegt aan het onderwerp.
Nou...

Shiro_Amada
08 oktober 2005, 17:57
Nou...
ah over het hoofd gezien..heb gezocht naar post of bump :P

thug_brolly
08 oktober 2005, 17:59
Als je zulke vragen hebt kan je altijd een pm naar mij sturen hoor..

Kagaia
08 oktober 2005, 18:33
Waarom is het erg dat dit naar boven is gehaald? Ik vind het best een goed onderwerp.
Mijn ouders schieten goed met elkaar op, ik heb nooit ruzie met ze en ik vind dat ze het goed doen.. En ik was al vroeg 'voorgelicht' omdat m'n vader gyneacoloog is en er in Afrika veel AIDS was enzo.. nou ja ik wist al snel veel.