PDA

View Full Version : T_B Topic

thug_brolly
26 februari 2005, 15:58
Ik wil effe iets kwijt
Ik krijg altijd briefen van school,dat ik 3x rooie kaart heb gekregen en dat ik bij de 5de geschorst ga worden.
De hele maand zijn briefen van school gekomen allemaal van onterecht afwezig enzo...
Ik heb al tegen meester gezegt dat ik laat wakker werd enzo... maar alsnog moetie een brief versturen
Binnekort komt er weer een brief thuis van 2 lesuren waar ik niet bij was,terwijl ik helemaal niet naar binne mocht omdat ik niet na was gebleven
Ik vind het erg omdat mn broer nooit briefen krijgt en ik juist bijna elke dag
-
Dat ben ik ook weer kwijt

Seto
26 februari 2005, 16:08
Ik wil effe iets kwijt
Ik krijg altijd briefen van school,dat ik 3x rooie kaart heb gekregen en dat ik bij de 5de geschorst ga worden.
De hele maand zijn briefen van school gekomen allemaal van onterecht afwezig enzo...
Ik heb al tegen meester gezegt dat ik laat wakker werd enzo... maar alsnog moetie een brief versturen
Binnekort komt er weer een brief thuis van 2 lesuren waar ik niet bij was,terwijl ik helemaal niet naar binne mocht omdat ik niet na was gebleven
-

Hm..probeer dan gewoon ook er voor te zorgen dat je ze niet meer kijgt (dus niet nablijven, niet te laat, niet spijbelen ect)?

Brooddoos
26 februari 2005, 16:44
Ik wil effe iets kwijt
-

Tja mssn is je broer gwn braaf. Dat kun je hem toch niet werweiten?
Je moet gwn op tijd enzo zijn. Koop bv. een wekker!

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 16:50
Ik wil effe iets kwijt
-

Tja mssn is je broer gwn braaf. Dat kun je hem toch niet werweiten?
Je moet gwn op tijd enzo zijn. Koop bv. een wekker!

of ga vroeger slapen :p

Drake
26 februari 2005, 16:51
@ MW: [Erika-mode] Het is eerder, niet vroeger.[/Erika-mode]

Het probleem ligt idd bij jezelf. Een wekker kopen is een goed idee, maar bij sommige mensen werkt dat niet: ze zetten hem gewoon uit en slapen verder. Vraag anders aan één van je ouders om je elke ochtend wakker te maken.

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 16:55
@ MW: [Erika-mode] Het is eerder, niet vroeger.[/Erika-mode]

Het probleem ligt idd bij jezelf. Een wekker kopen is een goed idee, maar bij sommige mensen werkt dat niet: ze zetten hem gewoon uit en slapen verder. Vraag anders aan één van je ouders om je elke ochtend wakker te maken.

@Drake [MW-mode]*pijpt[/MW-mode]

Mijn katjes maken me wakker ^-^

Brooddoos
26 februari 2005, 16:56
En je poesjes? :p

thug_brolly
26 februari 2005, 17:08
Mijn moeder maakt me wakker...
Bij een eigen wekker word ik toch niet wakker
Ik spijbel niet,ze zetten me afwezig omdat ik niks tijdens de les doe...
Ik mag de lessen van AG niet meer in,ik moet nablijven en dat ga ik zeker niet doen omdat ik niks gedaan heb

Anne
26 februari 2005, 17:08
Ik wil effe iets kwijt
-

Ja sorry hoor maar als ik dit zo lees lijkt het idd aan jezelf te liggen... Ik heb mn wekker altijd een vroeger staan dan dat ik eruit moet, zo heb je nog een uur om bij te komen is wel lekker zou misschien ook wat voor jou zijn?

Drake
26 februari 2005, 17:10
Mijn moeder maakt me wakker...
Bij een eigen wekker word ik toch niet wakker
Ik spijbel niet,ze zetten me afwezig omdat ik niks tijdens de les doe...
Ik mag de lessen van AG niet meer in,ik moet nablijven en dat ga ik zeker niet doen omdat ik niks gedaan heb

Doe dan ook wat in de les. Je zegt net zelf dat je het niet wil, maar het ligt dus blijkbaar echt bij jezelf.

thug_brolly
26 februari 2005, 17:17
Ik doe mn best niet in de klas meer niet
Dat is alsnog geen reden om me niet binne te laten
Ik en mn vriend praten heletijd en ze kijkt gelijk naar mij hoezo niet naar hem ofzo
Niemand doet wat in de klas,vorige keer moesten we allemaal schrijfen

Drake
26 februari 2005, 17:22
Maar je wil dat het anders gaat, dan moet je je principes verleggen en gewoon eens wat wel doen in de klas. Waarschijnlijk wordt het gewaardeerd door je leraar/lerares.

thug_brolly
26 februari 2005, 17:34
Deze lerares niet,je moest is zien wie er allemaal afwezig zijn gezet die les
Allemaal omdat ze niet na waren gebleven
Ik heb nu echt slaap,maar als ik straks in bed lig ben ik helemaal op

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 17:45
Deze lerares niet,je moest is zien wie er allemaal afwezig zijn gezet die les
Allemaal omdat ze niet na waren gebleven
Ik heb nu echt slaap,maar als ik straks in bed lig ben ik helemaal op

Ag,zo een leraressen moet je niet serieus nemen,doe gwn verder zoals je bezig bent :)
als je nix verkeerd doet tenminste x3

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 17:57
Blijf dan na, ookal vind je dat je niks verkeerd hebt gedaan, anders zak je alleen maar dieper in de shit.