PDA

View Full Version : Wijziging van Mega Moderators

Gijs
11 september 2008, 22:45
Eoin heeft besloten het Mega Moderatorschap naast zich neer te leggen. Namens de staff van AWF wil ik hem nogmaals bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren.

Gijs
27 oktober 2008, 23:29
Neiteio heeft besloten het Mega Moderatorschap neer te leggen. Neiteio is 1 van de leden die het langste lid is van AWF, en ook al zeer lange tijd Mega Moderator is. Het forum heeft heel erg veel aan hem te danken, en daarom is hij ook tot Erelid benoemd.

Succes in de toekomst, Rik.

Gijs
22 december 2008, 20:32
Zoals velen van jullie waarschijnlijk al opgemerkt hebben, heeft Menno besloten te stoppen met moderaten op AWF. Menno heeft erg veel voor het forum betekend, en ik wil hem daarvoor bedanken. Tevens is hij vanaf nu benoemd tot Erelid van AWF.

Succes in de toekomst Menno.

Daarnaast heeft Aerival me laten weten dat hij geen tijd meer heeft om het forum Pokemon - Games te moderaten. Hij blijft nog wel moderator van het forum Bleach.

Gijs
23 november 2009, 17:27
Defis heeft besloten zijn taak als Mega Moderator neer te leggen. Ik wil hem namens geheel AWF bedanken voor zijn inzet voor het forum. Als zeer actief stafflid, zullen we hem zeker missen.

Succes in de toekomst, Andreas.

Gijs
02 februari 2010, 19:23
Maverick heeft zijn promotie geaccepteerd van Moderator tot Mega Moderator. Succes met je nieuwe taak!

Gijs
29 mei 2010, 23:46
Surosu Rasuto heeft besloten het Mega Moderatorschap neer te leggen. Samen met Defis is hij in januari 2008 Mega Moderator geworden, en heeft sindsdien zijn taak altijd keurig uitgevoerd, en heeft AWF geholpen op te bouwen tot wat het nu is. Daar wil ik hem hartelijk voor bedanken.

Succes in de toekomst, Tommy.