PDA

View Full Version : Lennard's Topic

Lennard
25 februari 2005, 21:45
ik zit een beetje met een probleem he...
Ik ben op 2 meiden verliefd. Maar de ene is net iets beter als de ander, zou het goed zijn als ik die waar k nu mee heb dump en dan met die andere direct daarna vekering neem? Of zou ik het uitmaken en een weekje wachten.

Ishe
25 februari 2005, 21:47
Ik ben op 2 meiden verliefd. Maar de ene is net iets beter als de ander, zou het goed zijn als ik die waar k nu mee heb dump en dan met die andere direct daarna vekering neem? Of zou ik het uitmaken en een weekje wachten.

Zegt "het is beide nogal lomp," genoeg? Nouja, misschien ben ik nogal bevooroordelend omdat m'n ex ook zoiets bij twee jongens heeft gedaan... :x

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 21:48

Doen wat het beste is voor jou,Dumpen en verkeren dus ^_^

Btw:ben je zeker dat die ene met jou wilt?

Vamirequi
25 februari 2005, 21:50
Ik denk dat je wel ff goed moet nadenken of je degene waar je nu mee hebt te vriend wil houden.
Als je zo iemand dumpt, er er dan met een ander vandoor gaat, dat kan nogal voor wat woede zorgen.

Ik vind het wel lomp trouwens, maar dat mag je negeren.. :rolleyes:

Lennard
25 februari 2005, 21:58
@ EY: Ik heb ook de letter L van Lomp in me naam ;)

@ MW: Ik weet niet helemaal zeker, maar het is 80 tegen 20 in mijn voordeel. En die 2 kennen elkaar niet dus kan k het eigenlijk makkelijk doen :p als je beetje logisch nadenkt.

@ Vamirequi: T kan voor woede zorgen ja...

W8, ik heb al een taktiek... ik zorg dat degene waar k nu mee heb mij niet zo leuk meer vind, ik word een echte eikel (voor haar dan moet even) en dan dumpt ze mij (vind k toch niet erg) en dan ga ik met die andere. Zo kan zij niet woedend zijn, want zij heeft het uitgemaakt :)
Hmm, ik vind dit plan juist Lomp x'3

En nog een vraagje, hoe kan ik diegene waar k mee wil het beste benaderen? graag beetje orgineel zijn.

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 22:00
Heel simpel,je gaat naar een bloemenwinkel met haar en je zingt:zeg het met een bloemetje

dan sta je mooi voor paal X3

Lennard
25 februari 2005, 22:04
Ik sta wel vaker voor gek... dat is 1 van de dingen waar de meeste me aan herkennen op school :D ik kan het altijd proberen. mja, ik beter een Hardcore liedje maken... ze is toch gek op Hardcore :p en met mijn nieuwe progamma maak k wel een leuk liedje.

Seto
26 februari 2005, 11:30
Ik sta wel vaker voor gek... dat is 1 van de dingen waar de meeste me aan herkennen op school :D ik kan het altijd proberen. mja, ik beter een Hardcore liedje maken... ze is toch gek op Hardcore :p en met mijn nieuwe progamma maak k wel een leuk liedje.

Tjah...Geloof het of niet maar die taktiek van jou heb ik ook is een keer gedaan ^^''''', alleen voelde ik me later wel erg schuldig erover..maarjah.

Succes iig.

Lennard
26 februari 2005, 11:46
LOL... jij bent mijn voorbeeld x'3

Anne
26 februari 2005, 17:05

Je zegt dat je op allebei verliefd bent, maar volgens mij ben je niet echt verliefd (meer) op die ene waar je nu mee hebt anders zou je dr niet zomaar willen dumpen voor een ander...
Je zou het haar ook gewoon kunnen zeggen? 'Sorry, je bent een geweldig meisje, maar ik ben niet meer verliefd op je.' Ik zou wel ff wachten met dan weer verkering met die ander nemen:S

Seto
26 februari 2005, 21:17

Je zegt dat je op allebei verliefd bent, maar volgens mij ben je niet echt verliefd (meer) op die ene waar je nu mee hebt anders zou je dr niet zomaar willen dumpen voor een ander...
Je zou het haar ook gewoon kunnen zeggen? 'Sorry, je bent een geweldig meisje, maar ik ben niet meer verliefd op je.' Ik zou wel ff wachten met dan weer verkering met die ander nemen:S

Met dat: 'Sorry, je bent een geweldig meisje, maar ik ben niet meer verliefd op je.'
Kan je iemand echt enorm kwetsen...als dat niet je bedoeling is zou ik dat niet doen.

Kyna
26 februari 2005, 21:18
Het gewoon zeggen lijkt me idd beter, je kunt beter gewoon open kaart spelen. Alleen zou ik er niet bij zeggen dan je een ander leuker vindt, das knap lullig namelijk ^^'