PDA

View Full Version : Bleach Topic

Bleach
25 februari 2005, 21:40
:)

mijn pa beschuldigd mij er van dat ik zijn pennen en een potlood van hem heb gestolen maar ik heb helemaal niks gestolen en dan word die boos en zegt die leugenaar maar ik heb niks gedaan :confused:

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 21:41

mijn pa beschuldigd mij er van dat ik zijn pennen en een potlood van hem heb gestolen maar ik heb helemaal niks gestolen en dan word die boos en zegt die leugenaar maar ik heb niks gedaan :confused:

Ag,zeg tegen je pa dat ie gerust mijn pen mag lenen,wees gerust je schrijft er heel mooi mee...
en al de vrouwen zijn happy x3

Wie deze woordspeling snap is oversext,punt...

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 21:41
Wat is er überhaupt zo erg aan het stelen van een pen en een potlood? :p

Ishe
25 februari 2005, 21:42
Laat hem anders controleren op vingerafdrukken... ._." Of raad hem aan de technische recherche in te schakelen...

Ten eerste gelooft hij jou niet op je woord, wat hij als vader toch wel zou moeten doen. Ten tweede zijn het pennen en potloden, dat komt nu niett echt in de top 10 van gruwelijke misdrijven.

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 21:43
Laat hem anders controleren op vingerafdrukken... ._." Of raad hem aan de technische recherche in te schakelen...

Ten eerste gelooft hij jou niet op je woord, wat hij als vader toch wel zou moeten doen. Ten tweede zijn het pennen en potloden, dat komt nu niett echt in de top 10 van gruwelijke misdrijven.

Idd,wat is er nu erg aan een pen of een potlood

dit is pas erg

*showt potlood* x3

Spark
25 februari 2005, 21:48

Zeg maar van mji,dat hij niet dieper kan dalen al kreeg die een inzinking.

Wat is dat voor lage streek,omdat hij zijn pennen kwijt is kiest ie gelijk iemand uit,jij in dit geval,om er een zondebok van te maken..
Heeft hij bewijs dan ofzo?Nee?Dan kan hij je niet voor leugenaar uitmaken.

Sorry moest ff x'''3

Bleach
25 februari 2005, 22:18
hij heb die pennen al gevonden.. gaatie mij beschuldigen :sweatdrop: maare.. ik wou vandaag met me skateboard van de halfpipe gaan lol maar ik durfde niet omdat ik 2 jaar nie meer heb geskateboard eerst kon ik het wel maarja... maar me broer deed het 3 jaar niet meer ofzo en hij ging er gewoon gelijk vanaf :sweatdrop:daar kan ik nie tegen

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 08:51
hij heb die pennen al gevonden.. gaatie mij beschuldigen :sweatdrop: maare.. ik wou vandaag met me skateboard van de halfpipe gaan lol maar ik durfde niet omdat ik 2 jaar nie meer heb geskateboard eerst kon ik het wel maarja... maar me broer deed het 3 jaar niet meer ofzo en hij ging er gewoon gelijk vanaf :sweatdrop:daar kan ik nie tegen

Als je broer jonger is dan jou dan heb jij je mooi voor paal [...] gezet x3

Seto
26 februari 2005, 11:26

Doe het gewoon eerst rustig aan en train er voor enzo, dan kijk je later wel of je het nog kan ^^.

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 11:45
Geef je broer anders een trap, dat zal hem leren het te kunnen. :p
En oefen daarna natuurlijk zelf ook. ;)

Apollo
26 februari 2005, 11:46
Owjee m'n pen is gestolen, bel de politie!!! :p

Bleach
26 februari 2005, 13:50
Owjee m'n pen is gestolen, bel de politie!!! :p

die pennen zijn wel duur hoor

Blizz
26 februari 2005, 13:55
Niets is duurder dan je eigen lieve kind.

De Brandon
26 februari 2005, 14:45

Ag,zeg tegen je pa dat ie gerust mijn pen mag lenen,wees gerust je schrijft er heel mooi mee...
en al de vrouwen zijn happy x3

Wie deze woordspeling snap is oversext,punt...

Ik 'snap' hem wel, wat verwacht je dan van MW? X""D

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 15:39
Ik snap hem ook, en ik ben helaas oversext, dus MWs theorie klopt. :(

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 16:29
Ik snap hem ook, en ik ben helaas oversext, dus MWs theorie klopt. :(

Mijn theorien kloppen altijd ^_^

Het gaat regenen op een donderdag als de mussen uit het oosten komen...