PDA

View Full Version : Date probleem

TeXas
25 februari 2005, 17:31
Jaja , ik wil ook.

Nou morgen heb ik dus een afspraakje met mijn vriendin. ( Nog geen eens vriendin ) Maar morgen vraag ik haar gewoon. Verder houden we op een plek waar je het niet snel zult verwachten. ... de begraafplaats. Ja idd de begraafplaats lol. Beetje rond lopen en grafstenen bekijken 0_0 . Maargoed. Weet iemand nog tips om daarna nog wat te doen! :D

Stef_Tha_Man
25 februari 2005, 17:33
een goed bosje uitzoeken?
of het op een grafsteen doen XD

Apollo
25 februari 2005, 17:34
Ik zou het niet op een begraafplaats doen... doe het achter de bosjes bij een meer ofzo, das veel romantischer :p

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 17:36
Jaja , ik wil ook.

Nou morgen heb ik dus een afspraakje met mijn vriendin. ( Nog geen eens vriendin ) Maar morgen vraag ik haar gewoon. Verder houden we op een plek waar je het niet snel zult verwachten. ... de begraafplaats. Ja idd de begraafplaats lol. Beetje rond lopen en grafstenen bekijken 0_0 . Maargoed. Weet iemand nog tips om daarna nog wat te doen! :D

Euhm,een diner by candlelight met kaarsjes XD
op de begraafplaats :')

TeXas
25 februari 2005, 17:36
Gezellig :cool: . Maar half 5 moet ze naar dansles :(

foto van haar ...

http://img20.exs.cx/img20/635/afbeelding0118yx.jpg

http://img20.exs.cx/img20/7707/afbeelding0173pb.jpg

She will be loved...

Apollo
25 februari 2005, 17:38
Ga met haar mee naar de dansles :D

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 17:55
Doe het in een graf :p

TeXas
25 februari 2005, 17:56
* doet het op een graf *
* voelt oppeens een 3e hand aan zijn been *
* word mee getrokken naar beneden door een zombie *
* doet trio *

Doom
25 februari 2005, 17:57
='3 ik stuur nog een chinees na, heb je je zeker kunnen uitleven :p

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 17:58
Texas, ik heb slecht nieuws.

Bereid je voor...

Die dode was mijn oom :p

TeXas
25 februari 2005, 17:59
dan profiteer denice daar van :cool: :D

Venom
25 februari 2005, 18:07

foto van haar ...

She will be loved...

omg...lekker ding

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:47

foto van haar ...

She will be loved...

Morgen...
Begraafplaats...
Romantisch...

I'l be there =""3

Ishe
25 februari 2005, 21:34
Begraafplaats, gezellig toch? Bekijk het van de zonnige kant, je zult geen bloemen hoeven te kopen, je kunt gewoon een boeketje van een graf af plukken. Zorg wel dat je het kaartje 'rust zacht lieve opa' ofzo eraf haalt. ;P

En als je nog wat interessante gespreksstof nodig hebt tijdens je toch over de begraafplaats, hier is mijn kaartje: [Eiri Yuki, spiritueel medium *kuch*psycho*kuch* in opleiding] Maak je begraafplaatstrip, helemaal hip, want voor een beetje geld uit je knip, laat Eiri je meer zien dan alleen de R.I.P. :')

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 21:36
Begraafplaats, gezellig toch? Bekijk het van de zonnige kant, je zult geen bloemen hoeven te kopen, je kunt gewoon een boeketje van een graf af plukken. Zorg wel dat je het kaartje 'rust zacht lieve opa' ofzo eraf haalt. ;P

En als je nog wat interessante gespreksstof nodig hebt tijdens je toch over de begraafplaats, hier is mijn kaartje: [Eiri Yuki, spiritueel medium *kuch*psycho*kuch* in opleiding] Maak je begraafplaatstrip, helemaal hip, want voor een beetje geld uit je knip, laat Eiri je meer zien dan alleen de R.I.P. :')

He jij maakt reclame voor jij bijbaantje x3

Ik ook doe dan ^_^

MW,professionele stripper

Als pizzaboy,loodgieter of agent,MW bezorgt je een reuzetent...
*trekt broek uit*

yaay x3

Vamirequi
25 februari 2005, 21:39
Hmmz...ik zou zeggen: Wees gewoon jezelf.
Wat je zou kunnen doen...euhm..bedenk gewoon iets vaags ofzo.
Als je echt niks weet kan zelfs saai op de bank hangen leuk zijn, geloof me X'3

Originele plek trouwens..
Erg leuk bedacht :)

TeXas
25 februari 2005, 23:37
Ben weer thuis van een verjaardag en ga nu slapen omdat ik morgen een date heb.

Marja
25 februari 2005, 23:47
Waarom in hemelsnaam ga je naar een begraafplaats???

Bleach
26 februari 2005, 00:10
wat een engerd jou vriendin

De Brandon
26 februari 2005, 07:26

Wat aardig :rolleyes:
Not... >_<"
Wel leuk meisje btw ^_^

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 07:55
Waarom in hemelsnaam ga je naar een begraafplaats???

Daar is er ergug veel Romance ^_^

Seto
26 februari 2005, 09:11
Tja...weer is wat anders o.0''''.
Maar bij een begraafplaats word je altijd best wel stil, tenminste ik dan he ^^''.

Iig veel sterkte en wees idd jezelf...voor de rest kan je volgens mij niet veel doen :P.

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 09:12
Maar bij een begraafplaats word je altijd best wel stil, tenminste ik dan he ^^''.

Iig veel sterkte en wees idd jezelf...voor de rest kan je volgens mij niet veel doen :P.

ow en laat niet teveel stiltes vallen in het gesprek,dat kan je dood wel eens betekenen XD

Venom
26 februari 2005, 09:15
Als je echt niks weet kan zelfs saai op de bank hangen leuk zijn, geloof me X'3

wacht eens..waar ken ik dat van...
dat is mijn techniek 0__o'' (omg die hek nog op jou gebruikt :p )

TeXas
26 februari 2005, 10:55

Bekhouden wangster. Fag. Ik heb jouwn foto's gezien en jij moet je niet als een vrouw poseren. Homotje!

@ andere : Ik zal me best doen! :D

Ome Menno
26 februari 2005, 10:58
Begraafplaats?? Weer eens wat anders. Ach, wat je doet, is niet zo erg interessant, maar of het is gezellig is wel.

fallen
26 februari 2005, 11:02

niemand zit daarop te wachten :sweatdrop:

eng lmao :D blijkbaar heb je geen smaak

TeXas
26 februari 2005, 11:04
Beetje zielig dat hij het gewoon achter zijn beeldschermpje zegt. Laat hem hier komen en recht in me gezicht zeggen.

Maargoed. Nergens druk om te maken.

Na afloop lopen we gewoon nog even naar door de stad.

Ome Menno
26 februari 2005, 11:05
Gefrustreerd heet zoiets. :D Gewoon jaloers denk ik dat ie zelf niet aan de bak is.

Seto
26 februari 2005, 11:23

ow en laat niet teveel stiltes vallen in het gesprek,dat kan je dood wel eens betekenen XD

Ja idd, dan word het eng :P

Na afloop door de stad wandelen is idd wel goed idee... Ik zou zeggen trakteer haar ergens op?

Ishe
26 februari 2005, 11:40
Gefrustreerd heet zoiets. :D Gewoon jaloers denk ik dat ie zelf niet aan de bak is.

Ik denk eigenlijk dat hij het niet over het uiterlijk had van het meisje, maar over haar locatiekeuze... :x

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 11:44
En daarin kan ik hem wel gelijk geven, je moet wel een beetje een twisted mind hebben om een begraafplaats romantisch te vinden. ;)

Ishe
26 februari 2005, 11:50
En daarin kan ik hem wel gelijk geven, je moet wel een beetje een twisted mind hebben om een begraafplaats romantisch te vinden. ;)

Er is niets mis met een twisted mind hoor. ;P Twisted people rule! *hoopt voor TeXas dat zijn vriendin inderdaad twisted is* Twisted mensen zijn de gezeligsten die er zijn, tenzij ze een kettingzaag of ander dodelijk object in handen krijgen...

TeXas
26 februari 2005, 17:00
Zo , alles verliep dus goed af. Beetje gepraat en door de stad heen gelopen. Ook heeft ze de graf van haar broertje laten zien die in april 04 is gestorven door een auto ongeluk. Was wel heel droevig om eerlijk te zijn. Verder heb ik haar nog getrakteerd op een patatje :p . Daarna om half 5 ging ze naar huis en ik ook.

GVD ik moet me zusje om half 9 ophalen bij een vriendinnetje omdat ze een kinderfeestje heeft. Waarom ik nou T_T het is al zo verdomme koud buiten.

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 17:58
Doe gewoon een jas aan en trap daarna je zusje. ;)

Venom
26 februari 2005, 18:08

eerlijk ?
kvin een begraafplaats best romantisch

rustig en bezet maar toch stil lekker donker :) heerlijk

Bleach
26 februari 2005, 18:17

Bekhouden wangster. Fag. Ik heb jouwn foto's gezien en jij moet je niet als een vrouw poseren. Homotje!

@ andere : Ik zal me best doen! :D

zo, jij bent stoer

TeXas
26 februari 2005, 18:18
Rot nou maar op van dit topic want je hebt hier niets te zoeken. Bedankt voor je medewerking.

Bleach
26 februari 2005, 18:46
Sukkeltje... gaatie hulp van andere vragen hij kan geeneens een date aan dan ben je pas een homo.

Marja
26 februari 2005, 18:47
Hey goed joh dat het goed is gegaan :) niet gezoend?

fallen
26 februari 2005, 18:52
bleach doe normaal

TeXas
26 februari 2005, 18:57
Wil je nu a.u.b oprotten van dit topic? Als je wat tegen me hebt zoek je me op en niet zielig achter je pc'tje. Please , ik weet dat je me haat dat ik zwart ben kleine rassist maar jij bent echt 0. Je denkt dat je alles bent maar je bent niets wazi.

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 19:00
Doe ff normaal Bleach, als hier nog iemand scheld geef ik hem een warn. :mad:

Bleach
26 februari 2005, 19:07

hij begon ik mag toch wel zeggen dat ik iemand lelijk vind.. is mijn mening je mag hier tegenwoordig ook nix meer in nederland

Shinji
26 februari 2005, 19:09

hij begon ik mag toch wel zeggen dat ik iemand lelijk vind.. is mijn mening je mag hier tegenwoordig ook nix meer in nederland

Damn, jij hebt een bolle kop op jou foto's

Bleach
26 februari 2005, 19:10

lekker toch geil je wel op

Shinji
26 februari 2005, 19:12

lekker toch geil je wel op

laat je fantasie er even buiten, ik heb het over jou (lelijke) bolle kop...

fallen
26 februari 2005, 19:12
bleach kappen nu

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 19:13
Ja idd, ik ben jullie ruzie zat, als er nu nog iemand over door gaat geef ik een warn.

Seto
26 februari 2005, 19:15
Hm..ik vind best dat hij zijn mening mag zeggen over dat hij iemand niet zo geweldig vind op een foto, maar bleach zeg dat dan voortaan op een aardige manier oke? Zo voorkom je ruzie's en heeft iedereen het in dit topic zich naar zijn zin.

Laten we nu weer on-topic gaan voor dat dit topic word gesloten.

@Texas, hoe was de dag?

Bleach
26 februari 2005, 19:15
Sjeezus wat doe ik nou weer? wie zegt tegen mij dat ik een lelijke bolle kop heb ?? ik niet hoor ....

TeXas
26 februari 2005, 19:16
Zo , alles verliep dus goed af. Beetje gepraat en door de stad heen gelopen. Ook heeft ze de graf van haar broertje laten zien die in april 04 is gestorven door een auto ongeluk. Was wel heel droevig om eerlijk te zijn. Verder heb ik haar nog getrakteerd op een patatje . Daarna om half 5 ging ze naar huis en ik ook.

Zo ging die. Maarja , maandag zie ik haar gewoon weer op school. Dan gaan we ook gewoon met elkaar om. ;)

Seto
26 februari 2005, 19:20
Zo , alles verliep dus goed af. Beetje gepraat en door de stad heen gelopen. Ook heeft ze de graf van haar broertje laten zien die in april 04 is gestorven door een auto ongeluk. Was wel heel droevig om eerlijk te zijn. Verder heb ik haar nog getrakteerd op een patatje . Daarna om half 5 ging ze naar huis en ik ook.

Zo ging die. Maarja , maandag zie ik haar gewoon weer op school. Dan gaan we ook gewoon met elkaar om. ;)

Keej dan ^^.
Dus ik neem aan dat jullie met elkaar hebben? :P

Mjah gecondoleerd voor haar btw.

Kyna
26 februari 2005, 19:21
Orginele plek ^__^
Fijn dat het leuk is geweest =3

TeXas
26 februari 2005, 19:21
Ja we hebben met elkaar. :) Maar het was wel donders koud buiten en we hebben meer gepraat dan dat ik heb verwacht. :)

Seto
26 februari 2005, 19:25
Ja we hebben met elkaar. :) Maar het was wel donders koud buiten en we hebben meer gepraat dan dat ik heb verwacht. :)

Is toch leuk?

Volgende keer weer een date?, doe het dan wel in een bioscoop (is het lekker warm enzo), in plaats van een begraafplaats ^^''.

TeXas
26 februari 2005, 19:29
Bioscoop was ik al van plan ja. ;) Alleen is de bioscoop in Almelo gesloten. Dus hebben we vervoer nodig naar de bioscoop in Enschede ( Cinestar )

Venom
27 februari 2005, 13:55
leuk om te zien dat het goed is gegaan :)

Toshita
28 februari 2005, 20:40
jah, het zou eens moeten verkeerd aflopen...een vreselijke ruzie!!! MUhahaha...k'geef je wat steun... :p

Dragone
28 februari 2005, 20:41
Date probleem van mij : Wanner uit te kunnen gaan als je de 5 daarop komende zaterdagen volzit ^^' Dat is niet leuk X'3

Toshita
28 februari 2005, 21:11
Dan ehb jij denk ik een klein probleempje...:p lolz

Tom_GM
28 februari 2005, 23:11

eerlijk ?
kvin een begraafplaats best romantisch
rustig en bezet maar toch stil lekker donker :) heerlijk

I agree, er hangt altijd wel een bepaalde sweer.
Sommige mensen voelen zich niet op hun gemak mar ik mezelf wel. Tis er zo.. :pRUSTGEVEND! :p
Soms ga ik er ook heen als ik me depressief voel..

Het_Papiertje
02 maart 2005, 11:39
ike heb nognooit een date gehad :D gelukkig lijkt me eigelijk wel saai

Pegasus
02 maart 2005, 19:16
nou ik ben blij dat ik dat date gedrag lekker mag overslaan

MunchlaxMaster
03 maart 2005, 18:28
mijn laatste date begon in de bios en eindigde in de sloot , hijs nooit geen string zonder reden!!!! ;)

Kyna
03 maart 2005, 19:14
Date probleem van mij : Wanner uit te kunnen gaan als je de 5 daarop komende zaterdagen volzit ^^' Dat is niet leuk X'3

En de zondagen dan? Want op de zaterdagen kan ik voorlopig ook niet x3

Latino Heat
07 maart 2005, 22:13

En de zondagen dan? Want op de zaterdagen kan ik voorlopig ook niet x3

pssst misschien heeft ie het over iemand anders xD

dan moet je gewoon wat na school doen easy as that

@Tex good job...leuk meisje maar natuurlijk niet zo mooi als het meisje waar ik op ben he

Kyna
07 maart 2005, 22:17
Maar na school kan het niet want we kunnen alleen afspreken als we met zijn 4en afspreken XD

*Schopt Tony*
Zo mag je niet over Tom denken ├▓.├│ Hij is liefv =3

Latino Heat
07 maart 2005, 22:19
*Schopt Tony*
Zo mag je niet over Tom denken ├▓.├│ Hij is liefv =3

hij heeft alleen 0,0% verstand van meisjes hij kon me niet eens helpen

Kyna
07 maart 2005, 22:21
Maar hijs wel liefv ='D
Wat is je prob dan? Miss kan ik je helpen X3

Latino Heat
07 maart 2005, 22:25
uhm ik heb een nogal groot prob ik weet niet hoe ik 't 'r moet vertellen ik bedoel van ik ga wel veel met 'r om maar toch normaal zeg ik gewoon wat ik van een meisje vind maar nu...OMG ik heb het echt te pakken =_=

Kyna
07 maart 2005, 22:25
Ga gewoon normaal gesprekken met haar aan, vraag haar een keertje mee naar de bios enzo ^^ Vinden meisjes altijd leuk =3

Latino Heat
07 maart 2005, 22:29
ok...dat van die bios kan wel want nog 2 weken en dan ben ik jarig dus dan vraag ik 'r mssn aangezien ik gister ook op haar verjaardag was...lekker laat gebleven

Kyna
07 maart 2005, 22:33
Das al helemaal makkelijk, dan is het niet meteen een hele officiele date maar toch wel een beetje ^__^" Zijn jullie al gewone vrienden?

Latino Heat
07 maart 2005, 22:34
uhhh....we zijn collega's maar ik denk dat ik met haar wel het closest ben van iedereen...ze liet me midden in de nacht zeggen dat ze de leukste, mooiste, liefste meest modieuze collega was die ik had...dat heb ik dus gezegd xD

Kyna
08 maart 2005, 06:35
Zeg zoiets nog een keer maar dan een keer onverwachts ofzo x3 En voor de rest gewoon wat vaker afspreken na het werk ^^

Latino Heat
08 maart 2005, 09:56
Zeg zoiets nog een keer maar dan een keer onverwachts ofzo x3 En voor de rest gewoon wat vaker afspreken na het werk ^^

i'll try...aan jou heb ik tenminste iets

xmaster
08 maart 2005, 12:13
wat moet ik doen als ik iemand leuk vind vertelle en een brief lukt me niet en versieren ben ik slecht dames nog tipt voor dit meisje groette jenny /forums/images/graemlins/eek.gif

Pegasus
08 maart 2005, 13:00
eh... doe alsof je hem niet leukleuk vind en geef hem hints... niet dat jongens daar goed in zijn :sweatdrop: en eh.. wees behulpzaam, al komt dat wel op een mieterig manier over :sweatdrop: man ik ben slecht met jongens, ben wederom blij dat ik dit mag overslaan

Ansaphone
08 maart 2005, 19:39
Ochja, dates.Hm.Ik ben een heel romantisch persoon.Ik houd ervan als een jongen gitaar voor me speelt.Ik adoreer muzikanten.En lange wandelingen.Dicht tegn hem aanzitten in het donker.Zucht.Jammer genoeg zijn maar weinig jongens zo romantisch.... :(

Pegasus
08 maart 2005, 19:41
je mag de mijne hebben, echt waar trouw gerust met hem

TeXas
08 maart 2005, 19:45
Ochja, dates.Hm.Ik ben een heel romantisch persoon.Ik houd ervan als een jongen gitaar voor me speelt.Ik adoreer muzikanten.En lange wandelingen.Dicht tegn hem aanzitten in het donker.Zucht.Jammer genoeg zijn maar weinig jongens zo romantisch.... :(

:)...

Ongeregistreerd
08 maart 2005, 19:46

Ik ben zo romantisch,maar kan geen gitaar spelen x3

Pegasus
08 maart 2005, 19:47
dat betwijfel ik, met jou in mijn buurt zou ik mijn ogen op scherp houden en ik zou lenzen indoen

Ongeregistreerd
08 maart 2005, 19:48
dat betwijfel ik, met jou in mijn buurt zou ik mijn ogen op scherp houden en ik zou lenzen indoen

Wat heb jij geluk,Voor geen ene ruk wil ik met jou op date >__<"

Geen seks voor het huwelijk,bah

Pegasus
08 maart 2005, 19:50

Wat heb jij geluk,Voor geen ene ruk wil ik met jou op date >__<"

Geen seks voor het huwelijk,bah

ik heb nooit gezegd dat ik me aan de regels houd :sweatdrop:

fallen
08 maart 2005, 19:53
zo doe je wel :p

Pegasus
08 maart 2005, 19:54
laten we het zo zeggen ik heb niemand

Ongeregistreerd
08 maart 2005, 19:58

En daarnet was je nog verloofd :rolleyes:

Pegasus
08 maart 2005, 20:03

*kucht* ik wel het wel met iemand doen die ik zelf leuk vind niet andersom

Ongeregistreerd
08 maart 2005, 20:05
Maar dan moet je daar eerst mee trouwen :p

Carazona Amazona
08 maart 2005, 20:05
WAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!! ik weet niet wat er met me aan de hand is, elke x als ik een jongen leuk vind ga ik heel gemeen tegen hem doen. kweetniet waarom :( :( :( ik probeer dan aardig te zijn maar ik ben meestal een kluns die alles verknoeid.... weeeeeeehhhhhhhhhhhh!!!!!!!! :( :(

Ongeregistreerd
08 maart 2005, 20:06

*kucht* ik wel het wel met iemand doen die ik zelf leuk vind niet andersom

Wat voor een klotetraditie heb jij daar oO

jij trouwt met iemand die je niet wilt ---"

Pegasus
08 maart 2005, 20:06
ach het heeft toch geen zin meer

Ongeregistreerd
08 maart 2005, 20:07

Dus je leven is om zeep x3

Deedlit
08 maart 2005, 20:08
X"D
wtfu ik heb contact gezocht op msn met een jongen uit de 4de.. X"D en nie echt mee gesproken...
*alleen hij word altijd omsingelt door meisje ';_;*

Ongeregistreerd
08 maart 2005, 20:09

Her life sucks, and then she dies :p

Ongeregistreerd
X"D
wtfu ik heb contact gezocht op msn met een jongen uit de 4de.. X"D en nie echt mee gesproken...
*alleen hij word altijd omsingelt door meisje ';_;*

Geef die meiden mijn adres :')

dan heb jij die jongen ^-^

Pegasus

ja dat is zo ja :sweatdrop: en als een jongen je negeert is het erg voor je, maar je hebt 2 kansen, of hij is smoor op je of hij ziet je compleet niet staan

fallen
08 maart 2005, 20:12

ja dat is zo ja :sweatdrop: en als een jongen je negeert is het erg voor je, maar je hebt 2 kansen, of hij is smoor op je of hij ziet je compleet niet staan

of je played hem (meestal gaat het andersom maarja)

Ongeregistreerd
08 maart 2005, 20:12

of je played hem (meestal gaat het andersom maarja)

Of je neukt ermee,maar dan niet goed x3
dan laat ie je wel staan :')

Pegasus
08 maart 2005, 20:13
ook mogelijk, maar ja ga niet achter iemand aanhollen, dan vindne ze je alleen maar irri, je moet er gewoon 'toevallig' zijn

fallen
08 maart 2005, 20:14
light eraan als ik iemand zie die een lichaam heeft en knap is dan zie ik haar cker staan

Yutara
08 maart 2005, 20:16
Weet je wat ook een probleem is dat degene die je leuk vind aan de andere kant van Nederland woont :sweatdrop: :sweatdrop: :sweatdrop: :sweatdrop: :sweatdrop: dat is gezellig

Pegasus
08 maart 2005, 20:16
ja maar meestal hebben ze hun hersencellen voor hun schoonheid ingeruild :rolleyes:

Kyna
08 maart 2005, 20:36

Gitaarspelen is geen vereiste maar wel leuk. Voor de rest ben ik ook meer het romantische type, ik maak liever een strandwandeling dan iets gaan doen dat geld kost. ^^

Pegasus
08 maart 2005, 20:38

Gitaarspelen is geen vereiste maar wel leuk. Voor de rest ben ik ook meer het romantische type, ik maak liever een strandwandeling dan iets gaan doen dat geld kost. ^^

ik zweer je neem de mijne, hij doet alles voor je, je mag hem zelfs gratis ;)

Kyna
08 maart 2005, 20:39
Cute, maar nope dankje ik heb al iemand ='D
*poked Tom*
"Tom, mijn vorige bericht kun je idd als een hint opvangen :rolleyes:"
X3

Pegasus
08 maart 2005, 20:42
man loop ik nog met dat blok aan mijn been, iemand een vriendje? kost je niks, ik betaal je

Venom
08 maart 2005, 20:58
man loop ik nog met dat blok aan mijn been, iemand een vriendje? kost je niks, ik betaal je

anders bezet MW je wel en dan ben je daar ook weer vanaf

Pegasus
08 maart 2005, 21:02
nee dank je dan liever 'hem' *rilt en kijkt richting de slaapkamerdeur*

Latino Heat
08 maart 2005, 21:20
*poked Tom*
X3

hij begrijpt hem niet....BTW ik moest vandaag werken en ik hoor dus dat dat meisje ook moest werken :D dus toen we vrij waren ei ze van jah waarom kom je niet mee naar het grote winkelcentrum dan breng ik je naar die andere bushalte *hele omweg voor mij maarja ik heb het ervoor over* dus wij praten en het ging wel goed ik liet 'r lachen enzo toen vroeg ik 'r of ze 'n vriend had en ze zei dat ze sinds januari geen vriend meer had *zielig....not beter voor mij :p* dus het was wel gezellig en nou krijg ik dus der msn vrijdag als ik 'r weer zie

Kyna
08 maart 2005, 21:25
*poked Tom*
X3

hij begrijpt hem niet....

Zegt hij zelf dat hij het niet begrijpt, of denk jij dat hij het niet begrijpt? XD

Latino Heat
08 maart 2005, 21:28
ik weet dat hij hem niet begrijpt xD

Kyna
08 maart 2005, 21:30
Aha XD
Tom snapt het wel... En anders niet en dan blijft hij alsnog een liefv persoon =3

Latino Heat
08 maart 2005, 21:32
een beetje dom maar wel liev

Pegasus
09 maart 2005, 06:27
als je slimmer bent dan je vriendje heb je juist voordeel