PDA

View Full Version : Dynamite's topic

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 21:12
Als iedereen hier een topic aanmaakt doe ik het ook.

Ik moet mijn hart luchten, ik ben namelijk kapot van het feit dat ik niet meer mag spammen van de andere mods, anders zullen er zware sancties komen. :(
Verder gaat alles goed met mij, later nog meer saai nieuws. :D
En ik wil btw ook mijn haar laten groeien, alleen is mijn haar daar te lang hoor en dat maakt me ook droef. :(

Kataji
24 februari 2005, 21:13
Je hebt niet eens hart. Want jij schrijft het met een 'd'.
En het is nu eenmaal het feit dat moderators zich moeten gedragen.

Lekker voor je.

Ooh, dat voelde goed.

Erika

Kimes
24 februari 2005, 21:13
ik wil ook lang haar maar mijn familie ziet dat niet zo stan effe aanspreken op mijn vader uit de seventy's,heheheh

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 21:15
Spellingsfouten nemen op het late uur me nog wel eens over, alweer een gebrek. :(

Kataji
24 februari 2005, 21:15
Tja, gebreken hier, gebreken daar.

Stop het analfabetisme!

Ik ben tegen analfabetisme.

Erika

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 21:17
Lucht dat in je eigen topic, dit topic gaat over mijn problemen. :p

Ishe
24 februari 2005, 21:20
Ja, ik leef mee met je problemen, de mods zijn volgens mij een beetje ongesteld... De topics worden weer gesloten voordat ze geopend zijn... ~_~ *feleciteerd Dynamite met zijn buitebeentjes-mod-status*

*ziet de megamods aankomen met een dwangbuis* Omfg... O_o

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 21:21
Weeeeeee, iemand die een vredelievende mod apprecieert!

*Wil Eiri huggen maar beseft dat hij dan 1000 fangirls and boys op zijn dak krijgt*

:(

Amelia
24 februari 2005, 21:26
dit word me te veel om allemaal te lezen

hoi, dynamiet.. hoe gaat het daar met je positie als mod? lekker makkelijk, he?

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 21:27
Ja idd, ik heb weinig werk en ik heb macht over de lagere ordes van de hiƫrarchie hier. :p

Amelia
24 februari 2005, 21:29
wat een hierarchie en orde is dit forum ook, he?

lekker strak en zinnig............................(...)

TeXas
24 februari 2005, 23:04
Gewoon blijven doen zoals je altijd deed Dynamite. Zo kennen we je. :p

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 06:10
Alleen verlies ik dan wel mijn modfunctie, nu ben ik gevangen in een grote persoonlijke strijd. ;)

Kataji
25 februari 2005, 06:35
Waarom wil je zo graag moderator zijn als je verder niets leuks kan doen/zeggen?

Erika

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 06:58
Omdat ik dan een zeker respect afdwing van nOObs en macht kan uitoefenen over nieuwe leden . ;)

Ramante
25 februari 2005, 08:39
Alleen verlies ik dan wel mijn modfunctie, nu ben ik gevangen in een grote persoonlijke strijd. ;)

Dat risico bestaat, ja. x3
Je moet doen wat jou het beste lijkt, beslis zelf voordat anderen het voor je doen.

Omdat ik dan een zeker respect afdwing van nOObs en macht kan uitoefenen over nieuwe leden.

Get a life.
Is dat de enige reden?
Ik kan me leukere dingen indenken van het Modden. X"D

Amelia
25 februari 2005, 09:20
Omdat ik dan een zeker respect afdwing van nOObs en macht kan uitoefenen over nieuwe leden . ;)

wel, je macht oefen je niet bepaald uit en je let ook niet echt op noobisch gedrag zoals spam omdat je er zelf ook aan meedoet, dus het enige wat je hebt aan je functie is dat je zelf geen warns krijgt en je naam in het groen hebt... jovel

http://manga.anime-source.com/manga/modules.php?name=Manga&rop=display&chapterid=349&p agenumber=1&totalpages=21

lol

Seto
25 februari 2005, 09:26

wel, je macht oefen je niet bepaald uit en je let ook niet echt op noobisch gedrag zoals spam omdat je er zelf ook aan meedoet, dus het enige wat je hebt aan je functie is dat je zelf geen warns krijgt en je naam in het groen hebt... jovel

http://manga.anime-source.com/manga/modules.php?name=Manga&rop=display&chapterid=349&p agenumber=1&totalpages=21

lol

Whuhu :P
Volgens mij zou jij het wel goed doen, als je mod was van dit subforum...*rolt verder*

Amelia
25 februari 2005, 09:45
ja, overal een slotje op en als psychologisch raad: 'raap jezelf bijeen en stfu'

ik snap niet wat er mis is met 1 groter topic..

laten we gelijk ook een subforum maken voor liefde, relaties en seks, en God, geloof en dat soort zaken...

Ishe
25 februari 2005, 12:58
Eigenlijk vond ik dit ook wel vreemd van de mods, ik heb het even uit het quote topic gekopĆÆeerd:

Maar niet iedereen is het met je eens MW... Waaronder ik. *schoenzoolattack* And stop quoting the damn thing! *-* Quote eens iets anders, iemand, daar was dit topic oorspronkelijk voor betsemd...

Ontopic. En let voortaan op jullie Quoten. Berichten met teveel Quotes achter elkaar delete ik gewoon.

Dit topic heeft ook een slotje verdiend. Blijkbaar kunnen jullie het niet laten bij alleen gesprekken en grappen plaatsen.

Let even op de data... :x Er is onegveer een dag niets meer gezegd na mijn post of ze even op wilden houden... Dan komt er nog een kleine additie van M3NN0, ook daarna is er na ruim anderhalf uur nog niets gezegd, en dan gooit Onno er ineens een slot op.

Excusez-moi, maar ik snap het dan niet helemaal... ~_~

TeXas
25 februari 2005, 13:02
Precies EiriYuki de Mods moeten dat gespam is harder aanpakken. Want bijna in elk topic word er gespamt. Soms is het best wel irritant. Om eerlijk te zijn.

fallen
25 februari 2005, 15:04

lol wat kan jij overdrijven zeg :p

Bunnii
25 februari 2005, 15:11
bwah. De meeste noobs blijven toch niet echt lang noobs ^^

Ome Menno
25 februari 2005, 15:13
@ EiriYuki, niet alle Mods hebben dezelfde gedachte. De 1 vind een slot op een topic terecht en een ander niet. Van mij kon het nog wel een laatste kans krijgen en van Onno blijkbaar niet.

Houdt er ook rekening mee dat we niet 24 Uur per dag online zijn. Als er een Mod was, zou die idd. ingrijpen, maar die was er op dat moment dus niet.

En die data zeggen weinig. Als ik er niks van had gezegd, kan je er op wachten dat er verder wordt gespamt, dus beter laat dan nooit.

Het gaat niet om de tijden, maar gewoon om het geheel. Als iedereen zo gaat denken, kan iedereen net zo goed alles onderspammen een dag wachten en verder gaan, maar zo werkt het natuurlijk ook niet.

Maar don't worry, er komt weer een nieuw Quote topic en een nieuw Liefde, Seks en Relaties topic, dus dat slotje zorgt niet voor zoveel problemen lijkt me nu.

Ja idd, ik heb weinig werk en ik heb macht over de lagere ordes van de hiƫrarchie hier. :p

Tijd om wat te gaan doen, zou ik zeggen. Behalve 2 sloten heb ik nog niks gezien dan het gedrag van een gemiddeld lid.

In zo'n geval had je wat beter moeten nadenken toen er werd gevraagd of je Mod wilde worden. Mods kunnen meer dingen, maar missen ook wel wat andere dingen (beetje suf meespammen etc.) Een echte goeie Mod is een gast die ook als normaal lid tegen spam is.

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 15:58
Nu word dit topic meteen weer een klaagtopic over mods, daar heb ik niet om gevraagd, mijn medemods zijn allemaal sympatieke personen, alleen zeuren ze gewoon wat veel. :p
Vandaag heb ik weer een fijne dag gehad, lekker rondgelummeld op school en de helft van de dag hadden we een theatervoorstelling. :D

Ome Menno
25 februari 2005, 16:01
Zeuren = Tips geven. Je bent nog steeds een nO0b in de Moderator wereld, dus dan krijg je nog wat tips van je collega's. :D
Anyway, hoe was de theatervoorstelling?

Apollo
25 februari 2005, 16:13
Als iedereen hier een topic aanmaakt doe ik het ook.

Ik moet mijn hart luchten, ik ben namelijk kapot van het feit dat ik niet meer mag spammen van de andere mods, anders zullen er zware sancties komen. :(
Verder gaat alles goed met mij, later nog meer saai nieuws. :D
En ik wil btw ook mijn haar laten groeien, alleen is mijn haar daar te lang hoor en dat maakt me ook droef. :(

Okee maar als de mods niet tevreden met je zijn hoe komt het dan dat je moderator bent /forums/images/graemlins/eek.gif

BTW. M3NN0 heeft wel gelijk. Als moderator moet je eigenlijk hard zijn en niet om te praten zijn, jah zie je ik ben enkele keren ook moderator geweest 2 keer ofzo, bij het ene forum liet ik me ook om praten, bij dat andere forum niet meer. Maar als ik nou nog een keer ergens moderator zou zijn zou ik dat zeker niet meer doen. Ik was een keer een administrator van een forum (mijn eigen forum) en ze smeekte mij om moderator te zijn. Over belachelijkheid gesproken /forums/images/graemlins/eek.gif

Ome Menno
25 februari 2005, 16:17
Niet tevreden zeggen we niet. Meestal kijken we eerst als er een Mod wordt gekozen, naar hoe ie bezig is op het Forum.

Omdat ie nu Mod is, is ie duidelijk wat actiever, maar daarom valt het op dat ie gewoon wat meer spamt dan eerst.

Maar goed, volgens mij denkt iedereen nu dat we daar bij de Staff gedeelte een stelletje zeurpieten zijn, maar dat is ook niet waar. Ik noem het eerder tips geven, want net zoals ik er nog mee bezig ben, moet ook Dynamite zijn skills wat verbeteren. Vandaar soms dat kritiek, maar het is niet bedoeld om af te kraken, maar om te helpen.

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 16:19
Ag als ze mij zouden vragen om mod te zijn zou het allemaal veel beter gaan XD

*Gaat met spandoek op straat*

Anarchie op awf,anarchie op awf :/

@Dyna

Ontmod je en spam lekker mee >=3

Ishe
25 februari 2005, 16:22
Niet tevreden zeggen we niet. Meestal kijken we eerst als er een Mod wordt gekozen, naar hoe ie bezig is op het Forum.

Omdat ie nu Mod is, is ie duidelijk wat actiever, maar daarom valt het op dat ie gewoon wat meer spamt dan eerst.

Maar goed, volgens mij denkt iedereen nu dat we daar bij de Staff gedeelte een stelletje zeurpieten zijn, maar dat is ook niet waar. Ik noem het eerder tips geven, want net zoals ik er nog mee bezig ben, moet ook Dynamite zijn skills wat verbeteren. Vandaar soms dat kritiek, maar het is niet bedoeld om af te kraken, maar om te helpen.

Maarja, het is ook niet leuk als de topics zo snel gesloten worden... ._." Ik weet niet of ik nu zo interessant ben dat wanneer ik iets post er meteen een rits reacties op krijg, maar ik voel me dan wel een beetje schuldig over al die topics die gesloten zijn. En bovendien, ook de mods zullen het toch wel met me eens zijn dat als je niet eens meer een beetje van het onderwerp af kunt gaan en de boel luchtig kunt houden het forum er ook niet veel gezelliger op wordt. Ik vind het juist wel een goed voorbeeld dat Dynamite een beetje met de stroming meegaat, ook de mods moeten eigenlijk een beetje verdraagzaam zijn tegenover wat lol trappen hier en daar, anders krijg je zo het gevoel overal verstoten te worden...

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 16:23
Maar mod zijn is leuk, dan kan ik in een extra forum kijken en mensen zoals jij warnen. :p

Apollo
25 februari 2005, 16:23
Mensen zoals mij?? :confused:

Brooddoos
25 februari 2005, 16:24
Ik vond het ook raar dat liefde, seks en relaties gesloten werd. De ruzie was toch opgehouden en we gingen weer ontopic. Over dumpen enzo.

Bunnii
25 februari 2005, 16:26

Maarja, het is ook niet leuk als de topics zo snel gesloten worden... ._." Ik weet niet of ik nu zo interessant ben dat wanneer ik iets post er meteen een rits reacties op krijg, maar ik voel me dan wel een beetje schuldig over al die topics die gesloten zijn. En bovendien, ook de mods zullen het toch wel met me eens zijn dat als je niet eens meer een beetje van het onderwerp af kunt gaan en de boel luchtig kunt houden het forum er ook niet veel gezelliger op wordt. Ik vind het juist wel een goed voorbeeld dat Dynamite een beetje met de stroming meegaat, ook de mods moeten eigenlijk een beetje verdraagzaam zijn tegenover wat lol trappen hier en daar, anders krijg je zo het gevoel overal verstoten te worden...

daar ben ik het f mee eens ^__^

Ongeregistreerd
Mensen zoals MW Nils, sissy's met liefdesverdriet warn ik niet :p
En dit topic is er niet om te klagen over gesloten topics, dus ga ontopic. :p

Ongeregistreerd

En dat is dan vooral een steek naar Gijsie XD

Ik vind dat je als administrator gerust mee mag posten op een forum...

En menno mag wat minder posten,want ik wil hem inhalen op de PC

@Dyna

Jij hebt geen bevoegdheden in dit forum,ik blijf erbij XD

Apollo
25 februari 2005, 16:27
wat is sissy?

BTW ik ben heel braaf, ik heb nog noooit een warn gehad :p

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 16:28
wat is sissy?

BTW ik ben heel braaf, ik heb nog noooit een warn gehad :p

Sissy's naar de prinses :p

Hij beledigt je XD

Leve de belgische scheldwoorden ^_^

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 16:28
Maar wel in mijn topic, hier ben ik de baas. :p
Anyway, ondertussen ben ik er achtergekomen dat ik volgende week elke dag een test heb, dus tevreden ben ik niet. :(

Apollo
25 februari 2005, 16:29
Ik ben er nog steeds niet uit wat een sissy is /forums/images/graemlins/eek.gif opzoeken in het B-N woordenboek :D

Ongeregistreerd
Ik ben er nog steeds niet uit wat een sissy is /forums/images/graemlins/eek.gif

Verwijft ofzow XD

Bunnii
mietje :p

Apollo
25 februari 2005, 16:31
Waargh nu word ik verdriettig

http://www.bucketsareforme.com/Images/art/CRY.gif

Nils

Bunnii
25 februari 2005, 16:31
Waargh nu word ik verdriettig

http://images.google.nl/images?q=tbn:plk33XVzpSAJ:clear.msu.edu:16080/dennie/clipart/cry.gif

Nils

Poor you

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 16:32
Bedank me maar Nils, ik heb je nu stof gegeven voor je eigen topic. :p

Apollo
25 februari 2005, 16:34
Ik krijg bijna spijt dat ik zei dat je niet hard was :p

Bunnii
25 februari 2005, 16:34
Topic gaat over jou.. :) Dus.. Ik mag vragen.. xD Hoe gaat het verder? :)

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 16:35
Verder gaat alles goed met mij, buiten dat al mijn klachten over het feit dat ik volgende week elke dag een test heb worden genegeerd. :p

Bunnii
25 februari 2005, 16:36
Verder gaat alles goed met mij, buiten dat al mijn klachten over het feit dat ik volgende week elke dag een test heb worden genegeerd. :p

Elke dag een test? Bwah.. poor you :/

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 16:38
En 's middag is het dan nog scholencross, ook gezellig aangezien ik van lopen niks kan. :(

Bunnii
25 februari 2005, 16:39
En 's middag is het dan nog scholencross, ook gezellig aangezien ik van lopen niks kan. :(

Aww.. je bent zielig :( *knuffel* >____> Ik heb vanmiddag open podium gehad.. Whaa.. :sweatdrop:
Dus zo zielig ben je nog niet =3

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 17:05
Waarom heb je dan deelgenomen? :p

fallen
25 februari 2005, 17:44

scholencross wat is dat?

TeXas
25 februari 2005, 17:45
Volgens mij moet je dan om zoveel pionnetjes lopen.
Wij hebben de piepertest. Moet je heen en weer lopen in de gymzaal en die pieper gaat steeds sneller!

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 17:56
Dat is gewoon 2 kilometer lopen met z'n allen, saaier kan het bijna niet. :sweatdrop:

fallen
25 februari 2005, 18:11
Volgens mij moet je dan om zoveel pionnetjes lopen.
Wij hebben de piepertest. Moet je heen en weer lopen in de gymzaal en die pieper gaat steeds sneller!

ow dat haat ik
met die trappen ik heb daar altijd een onvoldoende voor omdat ik geen zin heb om me eigen kapot te rennen

2km is tog niet zo erg lang

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 18:19
Maar het is wel annoying als je altijd bijna laatst bent. ;)

De Brandon
25 februari 2005, 18:30
Mjah, best wel.

Het_Papiertje
25 februari 2005, 18:37
wrrm mag je dan niet meer spammen dat is toch leuk of maak gewoon een spam topic :sweatdrop:

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 19:11
Spammen is verboden(helaas)dus ik heb me koest te houden :p

fallen
25 februari 2005, 19:44
jah

gij zult niet spammen als u een mod :p

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:33
Jij moet veel zeggen :p
Anyway, er zijn nu net weer wat mensen van het werk van m'n vader, en dan moet ik altijd handjes komen schudden, daar heb ik echt zo'n hekel aan omdat ze dan altijd vervelende vragen stellen. :sweatdrop:

fallen
25 februari 2005, 20:35
erg sociaal :p

ik kan daar ook niet tegen als mensen dommen vragen gaan stellen ik weet hoe erg het is dynamite

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:37
Spammen is verboden(helaas)dus ik heb me koest te houden :p

*Uitlacht*

Ik dus niet XD

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:38
Vergeet niet dat je heel dicht bij een ban bent MW, en lach me niet uit in mijn eigen topic! :p

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:39
Vergeet niet dat je heel dicht bij een ban bent MW, en lach me niet uit in mijn eigen topic! :p

Ach,ik kan wel tegen een ban ^_^
ik ben ervaren op dat gebied ="3
en op nog andere gebieden offcourse X3

fallen
25 februari 2005, 20:40
een ip ban lijkt me niet erg fijn hoor :p

maar een spammende mod is cool ofnie soms dynamite :p

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:41
een ip ban lijkt me niet erg fijn hoor :p

maar een spammende mod is cool ofnie soms dynamite :p

IP-ban?

een bannetje van 3 dagen ;)

fallen
25 februari 2005, 20:43
bij jouw naam staan 4 warns :confused:

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:44
MW is een speciaal geval, hij heeft bepaalde dingen met de hoge leiding van het forum gedaan waardoor hij een voorkeursbehandeling krijgt. ;)

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:46
MW is een speciaal geval, hij heeft bepaalde dingen met de hoge leiding van het forum gedaan waardoor hij een voorkeursbehandeling krijgt. ;)

Neug,Erika heeft ook 4 warns :p

x3

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:47
Maar met Erika heb je ook bepaalde dingen gedaan en daardoor is ze niet geband, eigenlijk heb jij stiekem hier de macht in handen. :p

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:47
Maar met Erika heb je ook bepaalde dingen gedaan en daardoor is ze niet geband, eigenlijk heb jij stiekem hier de macht in handen. :p

Ssst,niet zo luid x3

Niemand mag weten dat Gijs doet wat ik zeg o___o"

fallen
25 februari 2005, 20:48
echt niet wij hebben meer macht :p
muhahahaha :p

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:49
Onze macht is een illusie, tot stand gebracht door MWs gratis pijpsessies waarmee hij iedereen in toom houdt. :p
Ondertussen ben ik bezig met natuurkunde te leren, maar ik snap er geen bal van dus ga ik maar verder gamen. :D

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:50
Onze macht is een illusie, tot stand gebracht door MWs gratis pijpsessies waarmee hij iedereen in toom houdt. :p
Ondertussen ben ik bezig met natuurkunde te leren, maar ik snap er geen bal van dus ga ik maar verder gamen. :D

Pijpsessies o____O"

Aan de macht komen is moeilijker dan ik dacht ^_^"

fallen
25 februari 2005, 20:51
stuud

gratis pijpsessies neej dank je :(

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:52
stuud

gratis pijpsessies neej dank je :(

Bij jou was ik dat niet van plan XD

fallen
25 februari 2005, 20:53
hoeft ook niet >_<

dynamite zal er wel wanhopig op w8en :p

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 20:54
hoeft ook niet >_<

dynamite zal er wel wanhopig op w8en :p

Bij Dyna kan je niet... XD

fallen
25 februari 2005, 20:58
hoe weet jij dat tog zo goed :p

Ome Menno
26 februari 2005, 10:52

Dat is natuurlijk waar, maar een Forum is geen plek om overal lol te trappen en te praten over niks. Voor dat soort dingen heb je nou eenmaal PM of MSN ofzo. Ik ben soms ook wel voor een geintje ofzo, maar het kan ook te ver gaan (bijv. 3/4e van een topic is onzin) Ik vind dat we wel een beetje een grens moeten trekken van wat wel en wat niet kan.

Anyway, je klinkt net alsof een Forum slowchat nodig heeft om leuk te blijven. Dat klopt niet echt. We grijpen alleen in als het echt te ver gaat en dat gebeurt de laatste tijd gewoon opvallend veel. Oftwel 3/4e is onzin en 1/4 heeft er echt wat mee te maken, dat hoort omgekeerd te zijn. Vandaar dat we nu simpelweg zulke topics locken, paar weken dichthouden en daarna weer openen. Niet om lullig te doen, maar om te laten zien dat jullie zo niet verder kunnen gaan.

Maar het klinkt nu net alsof alle Mods een stelletje chagarijnen zijn, maar er is en blijft een grens. Dynamite kent die grens nog niet, vandaar dat ie aardig wat spamt. Maar ook de rest van de Mods zijn soms wel voor een lollig iets (ik deed bijv. fanatiek mee met de eerste Forum Familie), maar moeten soms moet er nou gewoon eenmaal ingegrepen worden.

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 11:42
Menno, nu weten we wel wat jij ervan vind, maar discussieer daar desnoods over in een ander topic.
Ik ben nu wel chagrijnig, m'n ouders zijn boos op me omdat ik tot 12 uur in m'n bed heb gelegen. :mad:

fallen
26 februari 2005, 11:44
waarom worden ze daarom boos?

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 11:45
Ze vinden dat ik lui ben en dat het niet hoort dat je zolaat nog maft. :sweatdrop:

Deco T. Aoreste
26 februari 2005, 13:09
Ze vinden dat ik lui ben en dat het niet hoort dat je zolaat nog maft. :sweatdrop:

Dat vind ik onzin.

fallen
26 februari 2005, 13:11
lol maar als je steeds vroeg op moet om naar die rot school te gaan dan slaap je tog in het weekend uit dat is heel normaal ik zou er tegen in gaan ;)

Venom
26 februari 2005, 13:12

ik lag gistr om 2 uur nog in mn bed..en int weekend lig ik meestal ook tot 1 uur dus

Het_Papiertje
26 februari 2005, 14:46
ik kan niet eens uitslapen... tot 10 uur niet langer

De Brandon
26 februari 2005, 14:54
Ik word meestal al om 8 uur wakker >_<

Seto
26 februari 2005, 15:21

LoL, ik ken het :P

Mijn moeder zeikt er nog steeds over...maarjah..zo zijn ouders. Bedenk er wel bij dat ze het niet voor niets zegt.

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 15:38
In de week ga ik gewoon laat slapen en sta ik vroeg op, in het weekend haal ik dat in, alleen begrijpen mijn ouders dat niet.
Die gaan altijd om 23 uur slapen ofzo en staan dan om 6 uur op. :sweatdrop:

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 16:38
In de week ga ik gewoon laat slapen en sta ik vroeg op, in het weekend haal ik dat in, alleen begrijpen mijn ouders dat niet.
Die gaan altijd om 23 uur slapen ofzo en staan dan om 6 uur op. :sweatdrop:

Crazy people o__O"

Ik ga om 22uur gaan slapen in de week en dan trek ik me nog eens lekker af ^_^

In het weekend (zijn men ouders weg) doe ik dat overdag (met wat porno natuurlijk :)) en dan ga ikrond 12 uur gaan slapen :)

fallen
26 februari 2005, 16:56
lol je bent echt aan het puberen