PDA

View Full Version : Hufter

Ansaphone
24 februari 2005, 20:15
Bah.In mijn klas zit zo'n hufter die maar niet van me kan afblijven.Hij zit steeds aan mijn haar en gezicht en bedreigt me...
het ergste is dat dit geen aanranding is en ik dus niets kan doen.BAH :mad:

Kataji
24 februari 2005, 20:17
Sorry dat ik dit niet weet, hoe oud ben je? (En nee, ik schat je niet jong in.)

Het is erg vervelend. Je hebt waarschijnlijk al meerdere malen tegen de jongen gezegd op te houden. Misschien eens met zijn ouders praten? Of zoiets, probeer hem te ontwijken, maar praat met zijn meerdere.

Erika

Doom
24 februari 2005, 20:19
Met wat dreigt hij? Over seksueel intimderende dingen of gewoon stoer gedreig van je afslaan etc.? Heb je de leerkrachten al aangesproken?

Ansaphone
24 februari 2005, 20:20
15, maar ik weet dat praten niej helpt.Ben er 3 jaar gepest en praten werd alleen erger.

Doom
24 februari 2005, 20:21
En antwoord nu eens op mijn vragen :p Ik heb zo vaak mensen geholpen...en het is geslaagd hoor :p

Ansaphone
24 februari 2005, 20:25
Naja dattie gaat slaan als je een grote bek hebt enzo.Ik ken hem.Hijs gestoord.Ik weet dat hij het kan doen, want dat heeftie al eens vaker geflikt.Ik leg morgen meer uit, moet nu weg. :(

Kataji
24 februari 2005, 20:27
Oké, houd je taai hè! Laat je niet kennen door achterbakse losers die denken de overhand te hebben!

Erika

Bunnii
24 februari 2005, 20:27
ga naar iemand toe of zo? Gewoon laten merken dat het je dwars zit enzo.. misschien helpt dat :)

Ome Menno
24 februari 2005, 20:31
Ook waardeloze lui daar als je er niet eens naar een mentor naar toe kan.

Maar goed, zeg gewoon dat je het niet wil. Misschien wil dat wel helpen. Als je er niks over zegt en het alleen maar toelaat (terwijl je het niet wilt) kan het alleen nog maar erger worden.

Doom
24 februari 2005, 20:38
Die hufters maken het mannelijk ras tot schande >=( Neem allersinds een pepperspray mee, voor zware noodgevallen als hij waagt wat te overdreven te doen. Of een stungun, of kettingzaag,of bom XD sorry, ik flipte even O_O" Het kliinkt overdreven, maar je zal zien dat het ooit tot nut zou komen. Voor de rest zou ik de jongen proberen te negeren en zo dicht mogelijk in de buurt van leerkrachte blijven. Dat is alles wta je nu nog maar kan doen.

Kendra
24 februari 2005, 20:51
Of gewoon de wereld opblazzen xD
Nee,euhm,je moet hem gewoon ignoreren,en als ie je ook maar anraakt,zen pols omdraaien(en dat doet auuw),

Kimes
24 februari 2005, 21:08
of als alles niet lukt erop los slaan(wel goed kwaad worden hoor).er is dan een kans dat hij je met rust laatdat is namelijk bij mij gebeurt

Ishe
24 februari 2005, 21:12
Misschien is het een idee er eens een keer veel kabaal over te maken. Als hij weer zoiets doet, en er zijn een aantal mensen in de buurt. Wordt dan maar eens flink boos, schreeuw wat dat hij op moet houden, met een beetje geluk krijg je zelfs nog extra hulp van de omstanders.

Seto
25 februari 2005, 09:20
Naja dattie gaat slaan als je een grote bek hebt enzo.Ik ken hem.Hijs gestoord.Ik weet dat hij het kan doen, want dat heeftie al eens vaker geflikt.Ik leg morgen meer uit, moet nu weg. :(

Hm...weet je misschien ook waar hij bang voor is?
Als hij namelijk bang is voor bijvoorbeeld een nog sterkere jongen, ga je daar dicht bij in de buurt staan ofzo.

Ontwijken kan je ook doen, maar dan loop je ook weg voor je probleem...

Maar doet hij dat nu alleen bij jou of bij nog meerdere meisjes?

Ansaphone
25 februari 2005, 18:38
Sorry dat ik gsiteren het niet hml uit kon leggen.Dus nu ff duidelijkheid.Hij haat me, op de een of andere manier.Niet dat ik dat gek vindt, maar och.Hij doet altijd wel irritant, aandachtzoekerig, hij valt ook andere mensen lastig, maar hij moet mij hebben omdat ik drie jaar geleden ookal zijn slachtoffer was.Toen vocht ik niet terug, nu wel.Dat maakt hem kwaad, en daarom valt hij me nu nog meer lastig.Het feit dfat hij een grote bek heeft stoort me niet, maar hij moet van me afblijven.Ik denk niet dat hij ergens bang voor is.De autoriteiten laten hem amar begaan e ik denk dat hij respect heeft van de zielige meelopers uit mijn klas.De andere helft negeert hem gewoon.De wereld is al achterlijk maar hij zeker.Ik sta niet voor mjezelf in en ik denk dat ik hem ooit afschiet.

Seto
25 februari 2005, 19:50
Sorry dat ik gsiteren het niet hml uit kon leggen.Dus nu ff duidelijkheid.Hij haat me, op de een of andere manier.Niet dat ik dat gek vindt, maar och.Hij doet altijd wel irritant, aandachtzoekerig, hij valt ook andere mensen lastig, maar hij moet mij hebben omdat ik drie jaar geleden ookal zijn slachtoffer was.Toen vocht ik niet terug, nu wel.Dat maakt hem kwaad, en daarom valt hij me nu nog meer lastig.Het feit dfat hij een grote bek heeft stoort me niet, maar hij moet van me afblijven.Ik denk niet dat hij ergens bang voor is.De autoriteiten laten hem amar begaan e ik denk dat hij respect heeft van de zielige meelopers uit mijn klas.De andere helft negeert hem gewoon.De wereld is al achterlijk maar hij zeker.Ik sta niet voor mjezelf in en ik denk dat ik hem ooit afschiet.

Mjah gewoon door blijven vechten (en daar bedoel ik niet mee iemand in elkaar slaan :P ). Maarjah...ik denk toch dat het praten met iemand wel helpt, mentor en stuff.

Wel een erg vervelende situatie :/. Ik hoop dat hij zichzelf op een dag tegen komt...

Snowie
26 februari 2005, 12:33
probeer gwn naar een grotere of oudere jongen te gaan en vraag of dat hij je mss even wil helpen. stap gwn op die pestkop af en laat hem maar eens goed weten wat je daarvan denkt. doordat die grotere jongen daarbij staat durft hij niets te doen.

ps. is dat overal in nederland dat die jongens zo 'stoer' doen?? want in belgie is dat nog wel iets minder :confused:

Tenjiku_Nezumi
24 april 2005, 15:10
Bah.In mijn klas zit zo'n hufter die maar niet van me kan afblijven.Hij zit steeds aan mijn haar en gezicht en bedreigt me...
het ergste is dat dit geen aanranding is en ik dus niets kan doen.BAH :mad:

Ik zou em slaan. =o

Inferno
24 april 2005, 15:17
ik ook een pen pakken naar hem toe lopen en die pen in zijn hand steken

darkarticuno
24 april 2005, 16:48
ik ook een pen pakken naar hem toe lopen en die pen in zijn hand steken

Geloof me, heb je het wel eens gevoeld...
Weet je hoeveel pijn dat doet..
Het is idd een hufter, maar een pen in z'n hand steken is tog wel wĂ*t overdreven...

Twinkle
24 april 2005, 16:50
hem gewoon proberen te negeren. las ie wat doet gewoon niet op reageren vindt ie het uiteindelijk niet meer leuk. en als hij aan je zit zijn arm steeds weg duwen of van je afslaan.

Ongeregistreerd
24 april 2005, 17:38
Misschien is het probleem na 2 maanden al weer opgelost. :rolleyes: