PDA

View Full Version : groepje agressieve mensen waar men bang voor is

Brooddoos
24 februari 2005, 20:07
Op onze school is er zo een groepje mensen die heel erg agressief zijn en die alleen uit zijn op vechten. Als maar iets zegt tegen je beginnen ze: ej problemen ofzo problemen!

Wel ik verafschuw die groep al erg lang maar vandaag kreeg ik er toch ruzie. (ik heb er liever geen ruzie omdat ze veel oudere vrienden hebben).
Zo begon het:
Samen met 2 vrienden zat ik een beetje belachelijk te doen op een verhoogje door elkaar er af te duwen. Plots roept yunes (leider van die kak groep): Man doe normaal!
Ik: Doe jij maar normaal door ons gwn met rust te laten!
die kerel begint wat te schelden en stapt door.

De volgende speeltijd ben ik met een vriend aan het stappen en yunes botst tegen me aan. Ik was al een beetje kwaad van daarvoor en ik zeg (op een rustige toon): wow kalm.
Yunes: ej wa je probleme, probleme!
ik: Maar doe nu eens rustig!
Yunes: Wa je, meppen hebben!
ik: man dim toch ff.
Hij stapt terug naar zijn vrienden en ik zeg tegen mijn vriend: pfff als ze niet willen dat de mensen racistisch willen doen moeten is dit niet de juiste aanpak.
De bel gaat en plots grijpt iemand me aan mijn kraag. Staat plots heel dat groepje rond mij.
yunes: Wa had gij gezegd!
ik: gwn dimme
yunes: neenee daarna!
ik: Ma nx (ik was al vergeten van dat racistisch)
Die kerels beginnen mij wa te duwen en wa te schelden.

Dan was de school uit en je ziet hen ons bekijken. En er kwamen al mensen naar mij toe: Max weet ge da yunes enzo u wille afslagen.
Wij gaan het school uit en die volgen ons. Ik en een paar vrienden moesten juist langs een verlaten deel. Die kerels: ej je wacht is ff.
ik: Wrm zou ik om een boks in mijn maag te krijgen!?
Dan een vriend van yunes (voor de belgen: zoon v. sergio): Gij hebt vuile marrokaan tegen yunes gezegd eh!
ik: Ma nee ik heb niet gezegd.
Groepje begint rond mij te komen: JOenge geef toe.
Die mensen willen gwn horen wat ze willen horen. Als ik dan zeg laat mij met rust stomme marrokaan dan hebben ze zogezegd reden om te vechten dat zeg ik niet en ik had er ook geen intensie naar.
Die yunes: Begint op mij te springen en te krabben ofzoiets. IK gooi die van mij af. En die beginnen te schoppen enzo. Maar dan zijn we gwn doorgestapt en genegeerd.
Ze hebben mij dan helemaal gevolgd tot mijn huis (wel vanop afstand).
Maarja morgenz zullen ze er wss weer staan op schooL. Tot dat ze mij eindelijk kwaad krijgen en lekker kunnen vechten. Maar ik geef hun zin niet!
Ohja daar waren maar 2 marrokanen hoor je moet niet denken weeral die marrokanen. Ze waren ongeveer met 6 maar ik ook.
Der zijn veel buitenlanders op school die hen haten omdat zij de marrokanen irakezen enzo zwart maken.
Maarja ik haat dat groepje. Die zoon v. Sergio is zo een verwend nest met de hele tijd scapa. Voor het minste beginnen ze te schelden enzo.
Die agressieve sukkels ik verafschuw ze zo hard! GVD!
Zo hard gelucht.

Doom
24 februari 2005, 20:17
Zo is er ook een groepje op onze school, ik zeg nooit wat tegen hen uit vrees, ik heb ooit een kleine discussie met de kleinste ervan gehad, hij ze: buite sla ik u af! ik: doe ma! k heb hem nooit gezien....

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 20:31
De zoon van Sergio? XD
Sergio is een wannabe :p

naja,ik had hetzelfde probleem,in mijn school zijn er een paar (heel) goeie voetballers die bij Eendracht Aalst spelen,maar daar zit nu toevallig ook een Turk die eigenlijk 16 is maar toch meedoet met de 13 jarigen...

Ik kan die voetballers niet uitstaan (waarschijnlijk omdat ik zelf beter ben X"""D) en aangezien we samen LO hebben moeten we dus samen voetballen...

Ik:*andere ploeg dan voetballers zit*
Voetballers:dit wordt een oefenmatch
*Fluitje*
Ik:*tackelt Nils (zo heet de beste van dat groepje)*
Nils:Kl**tzak
Ik:haha,sta op michelinband
Nils:wacht maar of ik stuur Kalic (zo noemt die Turk) op je af

Voetbalmatch is gedaan (Nipt verloren)
In de kleedkamer maken we verder ruzie en Nils kleren waren weggestoken (niet door mij XD)
Maar hij dacht dus van wel...

Nils:morgen sta kalic hier.
Ik:Yaaay ^_^
Nils:lach maar zolang da ge nog kunt
Ik:*Big smile*

Next day...

Ik:*big smile naar buiten stapt*
Nils:*wijst naar mij*

Komt er in 1 keer een gek uit de struiken gevlogen op mij die me begint te slaan...

Lang duurde het niet want daar was een stoere dikkerd (met bijhorende truckershat XD) om Kalic even vast te houden :')

B0n_J0vi
24 februari 2005, 20:32
Heftig, hoop niet dat ze je wat doen... Maar het zijn meestal groepjes, en dan moeten ze net jou hebben... Vreselijk...

Kendra
24 februari 2005, 20:37
Wat is ene verhoogje o.O?
Maar ja,praat er met leerkr8 over :x

Brooddoos
24 februari 2005, 20:38
De zoon van Sergio? XD
Sergio is een wannabe :p

naja,ik had hetzelfde probleem,in mijn school zijn er een paar (heel) goeie voetballers die bij Eendracht Aalst spelen,maar daar zit nu toevallig ook een Turk die eigenlijk 16 is maar toch meedoet met de 13 jarigen...

Ik kan die voetballers niet uitstaan (waarschijnlijk omdat ik zelf beter ben X"""D) en aangezien we samen LO hebben moeten we dus samen voetballen...

Ik:*andere ploeg dan voetballers zit*
Voetballers:dit wordt een oefenmatch
*Fluitje*
Ik:*tackelt Nils (zo heet de beste van dat groepje)*
Nils:Kl**tzak
Ik:haha,sta op michelinband
Nils:wacht maar of ik stuur Kalic (zo noemt die Turk) op je af

Voetbalmatch is gedaan (Nipt verloren)
In de kleedkamer maken we verder ruzie en Nils kleren waren weggestoken (niet door mij XD)
Maar hij dacht dus van wel...

Nils:morgen sta kalic hier.
Ik:Yaaay ^_^
Nils:lach maar zolang da ge nog kunt
Ik:*Big smile*

Next day...

Ik:*big smile naar buiten stapt*
Nils:*wijst naar mij*

Komt er in 1 keer een gek uit de struiken gevlogen op mij die me begint te slaan...

Lang duurde het niet want daar was een stoere dikkerd (met bijhorende truckershat XD) om Kalic even vast te houden :')

Sergio is een dikzak. Maar die zoon is echt zo een snob. Ik kan hem niet uitstaan. En desnoods stap ik naar de prefect.
Ik zal morgen wel zien. Dan ben ik er weer met meer weer!

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 20:38

Een drempeltje ^_^"

fallen
24 februari 2005, 20:39
lol wat is er met die turk gebeurt

Brooddoos
24 februari 2005, 20:43

Ik ga nu nog niet meteen praten met een leerkracht eerst zien wat er morgen gebeurd...

Death
leerkrachten doen er meestal niks aan

AnimEvy
Omg! Dom is zoiets o_O ik had ook zoiets...

Ik loop het schoolplein op, komt zo'n mens aangefietst (had ik niet gezien ofzo) en die rijd tegen mijn kuit aan..
zij: kijk uit man!
ik: 'man', kijk zelf uit! oO
zij: jong wat moet je bitch
ik: je bent zelf een bitch.
zij: kom hier krijg je pak slaag
ik: lelijkerd ( omg :x )
*loopt snel door*

-- in de gang --

*voelt iemand aan dr tas trekken*
*opeens staat lelijkerd voor dr*
Ik: O_o?
zij: *slaan*
Ik: hallo doe ff normaal!?
Zij: doe zelf normaal ( erm, ja, juist??)
vriendin van mij heeft zo'n spin ding vast waarmee je je tas op je fiets vast maakt en slaat dr bijna daarmee..
Ik: loop snel met haar weg o_O hopend dat lelijkerd ons niet volgt..

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 20:45

De dikke man (met bijhorende Truckershat) heeft hem op zen plaats gezet...

Man (met truckerhat) : Waar zijje mee bezig e ?!
Man:E?
Turk:Lath me gerust of ik bel de flikken
Man:En wa gaje ze vertellen
Turk:*ontsnapt uit greep en loopt weg*

De dikke man actervolgt hem eerst maar beseft dat hij niet meer zo jong is als zijn Tatoeages...

Doom
24 februari 2005, 20:46
Hehe, Femme Fight XD

Kendra
24 februari 2005, 20:48
at is ook al weer ene drempeltje,krijg je eer van als je 7,5 jaar in spanje woont oO'
BTW,ik heb eer neit zo last van,ik ben de ouwdste van de school(ja de ouwdste oO,al ben ik op 26-8 geboren ._.)
Als ik iemand zo zie vechtenga k zo met me armen hun uit welkaar houwden,komt iemand van 14 volgens mij tegen me,en zegt,hey,houw op me broertje te pakken!
Dus die slaat me(en die slaat hard)
Dus ik ben een zwartebander 2de ploom in Taikwaendo _O_
Dus ik gooi hem op de grond,komt iemand van ook 14 jaar,met een groepje,gaan ze (engelse): Are you bussing him,do you,say it or I kick you.
Dus ze gaan me slaan,en ze staan versteld van me Taikwaendo.
Daarna komt eer 1 die me echt probeer te schoppen,taclke ik hem,krijg ik opeens een verschrikkelijke harde schop in me rug,ik dus dara op de grond,paraliect,toen kwam me beste vriend,pakte me ff op,zach ie dat ik Paraliect was ._.'
Woord hij neergeslachen...
Toen kwam een dikak aan van 13 (die weecht vast 100 Kg)
Gata op hem lichen toen kwam me vriendin eer aan,haaren getrokken,zij krabde o.O.
Toen peens,na een uur,UUR!!! kwam een leraar,en die 14 jariche(bijna de hele klas) zijn 3 maanden van school getrapt,ik heb nog steets last van me rug,omdata het vandaag is gebeurd.
En Petra,als je dit leest,beging nouw niety dat ik me dit te plekke bedink,om aand8 te trekken.

Brooddoos
24 februari 2005, 20:49

De dikke man (met bijhorende Truckershat) heeft hem op zen plaats gezet...

Man (met truckerhat) : Waar zijje mee bezig e ?!
Man:E?
Turk:Lath me gerust of ik bel de flikken
Man:En wa gaje ze vertellen
Turk:*ontsnapt uit greep en loopt weg*

De dikke man actervolgt hem eerst maar beseft dat hij niet meer zo jong is als zijn Tatoeages...

Lol coole kerel! :p

Vamirequi
24 februari 2005, 21:28
Bij ons op school heb je ook zo'n groepje mensen.
Ik zit op school soms nog weleens bij wat de rest de "alto's" noemt.
We zitten dan meestal achterin de kantine.

Ik wil niet racistisch zijn ofzo, maar dan komt er meestal een groep buitenlanders, en die scheld ons dan uit enzo, terwijl we helemaal niks slechts of verkeerds doen!
We zitten daar alleen maar, en we zoeken er zelf ook geen contact mee ofzo. Ze komen altijd naar ons toe.
Maarjah, soms loopt het uit de hand en gaan er wat mensen vechten :(
En aangezien het achterin de kantine is, let de kantinejuf dus ook niet op.

Meestal als ik al aanvoel dat het uit de hand gaat lopen ga ik samen met wat andere mensen in een wat rustiger gedeelte zitten, maartoch, ik blijf het naar vinden..

Shinji
24 februari 2005, 21:37
Als zo'n groepje op mij afkomt sla ik er gewoon n op z'n grote bek, dan komen ze later niet meer, want dan ben je hun "grote vriend" :p

Seto
25 februari 2005, 09:14
Bij ons op school heb je ook zo'n groepje mensen.
Ik zit op school soms nog weleens bij wat de rest de "alto's" noemt.
We zitten dan meestal achterin de kantine.

Ik wil niet racistisch zijn ofzo, maar dan komt er meestal een groep buitenlanders, en die scheld ons dan uit enzo, terwijl we helemaal niks slechts of verkeerds doen!
We zitten daar alleen maar, en we zoeken er zelf ook geen contact mee ofzo. Ze komen altijd naar ons toe.
Maarjah, soms loopt het uit de hand en gaan er wat mensen vechten :(
En aangezien het achterin de kantine is, let de kantinejuf dus ook niet op.

Meestal als ik al aanvoel dat het uit de hand gaat lopen ga ik samen met wat andere mensen in een wat rustiger gedeelte zitten, maartoch, ik blijf het naar vinden..

Vervelend ja...
Ga is praten met je mentor of de kantine juf daarover, hopelijk word er dan wel iets aan gedaan...

Maar het is heel wijs van je om weg te lopen als het eenmaal uit de hand loopt, zo ben jij er niet bij betrokken ^^.

Brooddoos
25 februari 2005, 16:15
Ze hebben vandaag nx gedaan :)
Wss hadden ze door dat ik er niet op uit was om te vechten dus lieten ze me maar met rust. Die mensen hebben gwn eens een lange tijd hun vuisten niet kunnen gebruiken dus moeten ze wel een slachtoffer vinden...

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 16:31
Ze hebben vandaag nx gedaan :)
Wss hadden ze door dat ik er niet op uit was om te vechten dus lieten ze me maar met rust. Die mensen hebben gwn eens een lange tijd hun vuisten niet kunnen gebruiken dus moeten ze wel een slachtoffer vinden...

het is weer eens in Leuven gebeurt :p

Brooddoos
25 februari 2005, 16:33
grrr! :p
Tja jij krijgt dikke kalid op je :p Maar dikke man (met bijbehorende truckerspet) beschermd je :(

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 16:55
grrr! :p
Tja jij krijgt dikke kalid op je :p Maar dikke man (met bijbehorende truckerspet) beschermd je :(

Jebz ^_^

En jou beschermt niemand X3

Latino Heat
25 februari 2005, 17:11
at is ook al weer ene drempeltje,krijg je eer van als je 7,5 jaar in spanje woont oO'
BTW,ik heb eer neit zo last van,ik ben de ouwdste van de school(ja de ouwdste oO,al ben ik op 26-8 geboren ._.)
Als ik iemand zo zie vechtenga k zo met me armen hun uit welkaar houwden,komt iemand van 14 volgens mij tegen me,en zegt,hey,houw op me broertje te pakken!
Dus ik gooi hem op de grond,komt iemand van ook 14 jaar,met een groepje,gaan ze (engelse): Are you bussing him,do you,say it or I kick you.
Daarna komt eer 1 die me echt probeer te schoppen,taclke ik hem,krijg ik opeens een verschrikkelijke harde schop in me rug,ik dus dara op de grond,paraliect,toen kwam me beste vriend,pakte me ff op,zach ie dat ik Paraliect was ._.'
Gata op hem lichen toen kwam me vriendin eer aan,haaren getrokken,zij krabde o.O.
Toen peens,na een uur,UUR!!! kwam een leraar,en die 14 jariche(bijna de hele klas) zijn 3 maanden van school getrapt,ik heb nog steets last van me rug,omdata het vandaag is gebeurd.
En Petra,als je dit leest,beging nouw niety dat ik me dit te plekke bedink,om aand8 te trekken.

zo mr. taikwondo waarom heb je het een uur uitgehouden en stonden ze nog ik zie jackie chan binnen 3 minuten een heel leger in elkaar slaan

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 17:16
Dat is zowat 1 van de meest ongeloofwaardige verhalen die AL ooit heeft verteld, vooral dat met die zwarte band.

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 17:18

Waaaaargh 0_____0"

*duikt onder voor AL*

Jij is echt wel sterk =""3

krijg ik een handtekening ^_^"

Ishe
25 februari 2005, 17:46
ROFL! Ik heb al een boel sterke verhalen van je gehoord Kendra, maar dit spant de kroon.

Komt wel een beetje neer op het onzinverhaal dat ik vertelde om een gesprek op gang te helpen:

Ik: Jij nog wat boeiends gedaan gisteren?
Rik: Nee, Kunst & Kitsch gekeken... Niet echt boeiend dus.
Ik: Mja... Ik zat wat achter de computer en begon me te vervelen, toen ben ik even in het pentagon gehackt... Daar stond wat zooi over plannen om de wereld over te nemen enzo... Heb ik even gekopïeerd en naar wat vrienden gestuurd, maar toen raakte ik verveeld en logde maar weer uit.
Rik: Zozo, en toen?
Ik: Ja toen stond de politie voor de deur, ik ben dus van het balkon af geprongen en ben toen over de schutting geklommen om weg te komen. En ja, toen liep ik dus wat over straat en trapte tegen 'n blikje enzo... Toen kwam ik zo'n groepje tegen die de tas van een vrouw stalen, ik ben die eikels dus effe achterna gerend, heb ze even in elkaar gerost en gaf het tasje toen terug aan die vrouw.
Rik: Toe maar, en wat gebeurde er toen?
Ik: Ja toen kwam ik een vent tegen in een of andere jurk... Hij had nogal hoekige bobbels onder die jurk, ik liep er voorbei en zei 'Hoi,' maar toen hoorde ik dat er wat tikte, nou ik til die gast dus op, drappeer hem ergens in een weiland, ren zelf weg en zie hem dan van een afstand ontploffen...
Rik: Die terroristen van tegenwoordig...
Ik: Yup... Nou, even later kwam de politie, en de ME, je kent dat wel. Ze vroegen wat er gebeurd was, dus ik vertel m'n verhaal. En dat vertellen ze me dat ik in aanmerking kom voor een lintje, ze lulden iets over ridder in de orde van de Nederlandse leeuw ofzo... Nouja, ik heb al een kastje vol met die lintjes, dus zo boeiend vind ik het niet meer, maarja, ik was maar zo beleefd om 'ja' te zeggen tegen de uitnodiging om zaterdag bij de Koningin langs te gaan voor dat lintje en die shit.
Rik: Mja, die lintjes worden tegenwoordig ook bij bosjes uitgedeeld.
Ik: Ja, niets bijzonders aan. Maargoed, ik ging toen weer naar huis. En ging daar op de bank zitten tv kijken, met een zak chips, waar ik mijn dessert eagle in had zitten en wat te drinken. Net toen ik rustig onderuit zat gezakt was het weer zover. Stond er weer zo'n zooi mensen voor het raam, die gasten pakken hun geweren en knallen de rammen aan diggelen, ik schuif snel de bank zo dat het als een verschuilplek kon dienen. Pakte een handgranaat die we standaard onder de bank geklemd hebben zitten, trok de pin eruit en gooide hem richting die maffiosi... allemaal dood natuurlijk... Toen schoof ik de bank weer terug en zag dat ik het stukje dat ik wilde zien nèt weer gemist had.
Rik: Dat is balen... En, vond je het al met al ene leuke dag?
Ik: Mwoah een beetje saai.
Rik: Ja, dan is Kunst & Kitsch toch leuker.

Doom
25 februari 2005, 17:54
En dat is humor X'D

fallen
25 februari 2005, 18:14
lmoa dit is het grappigste wat ik gehoord heb 14 tegen 1 en dan winnen rofl

Venom
25 februari 2005, 18:28
als er sneeuw ligt is het t hele schoolplein tegen mij..

en dan win ik !!..niet

coolnezz_woman12
27 april 2005, 00:53
Meestal durven zij het ook alleen maar als zij in een groepje zitten, maar als zij alleen zijn, zijn zij ineens braaf.

Vordreller
27 april 2005, 14:01
ken dat soort mensen heel goed...

dragonbreath
27 april 2005, 17:06
lol ik ben uitgescholden door een oma vandaag
* ik fiets en rij bijna oma op de fiets aan omdat ik muziek luisterde*

oma: kijk uit
ik: sorry
oma: godverdomme kankerjeugd

ok dat omaas dit gaan zeggen gaat me egt te ver ik ga verhuizrn uit de zaanstreek

Twinkle
27 april 2005, 17:09
hahaha..diej oudjes van tegenwoordig :p ;)
hahha. heb zelf ook so iets gehad.
ik fietsen op fietspad ik alheel moeilijk doen om die oma niet aan te raken met het stuur.wijkt ze uit,
zegt ze ja dáár is het fiets pad.
zeg ik nee hier.
oma:...
ik: :sweatdrop:

MunchlaxMaster
27 april 2005, 20:18
hm ja die zijn er bij ons op school ook , alleen ons klas heeft veel vrienden op school , dus ze flikken mensen uit ons klas niks

qwjah AL , schrijf je ook fantasieverhalen enzovoort? al die schrijvers kunnen wel wat van je leren X''D

Kikyo
27 april 2005, 20:59
er is bij ons in de straat en man met een rollator aangereden op het zebrapad notabene die man die hem aanreed deed zijn raampje open en wou tegen hem gaan schelden, tot *e zag dat die oude man dood was. je zou zulke mensen toch...

Vordreller
28 april 2005, 17:04
Oude mensjes willen respect omdat ze ouder zijn... nou mooi niet dus

Inferno
28 april 2005, 19:25

ja en ook in de bus ze blijven gewoon staan totdat je opstaat voor hun sta je op dan zeuren ze nog steeds omdat je daar in de eerste plaats al zat

Twinkle
28 april 2005, 19:46

ja en ook in de bus ze blijven gewoon staan totdat je opstaat voor hun sta je op dan zeuren ze nog steeds omdat je daar in de eerste plaats al zat

tsjaa,, moet je dan maar meteen gaan staan in de bus voor het geval dat er een oudje komt? :sweatdrop:

Inferno
28 april 2005, 19:49

tsjaa,, moet je dan maar meteen gaan staan in de bus voor het geval dat er een oudje komt? :sweatdrop:

doe ik meestal ook al maar sommige zien me dan al zitten en opstaan als ze de bus in komen dan kijken ze tog eng naar me

Twinkle
28 april 2005, 19:54

doe ik meestal ook al maar sommige zien me dan al zitten en opstaan als ze de bus in komen dan kijken ze tog eng naar me

die zijn gewoon raar ;) :p

Vordreller
29 april 2005, 16:22
Als ze plaats willen dat ze dan een volgende bus nemen en blijven zitten op de bankjes bij de halte

Tenjiku_Nezumi
29 april 2005, 17:05
Sommige ouderen vind ik echt zo chagerijning. :x
Maar andere ouderen zijn juist vrolijk. =3

coolnezz_woman12
29 april 2005, 23:33
Wacht maar tot jullie oud zijn...

jackass_notyou
30 april 2005, 03:43
ja dat ben je al he, coolwoman :p

coolnezz_woman12
01 mei 2005, 18:43
Jack ass, als je vervelend wilt doen, doe dat a.u.b. ergens anders.

Metalfriend
01 mei 2005, 19:25
Ik hoop dat hier niemand op in gaat...!

Maar wat ik stom vind is dat je moeilijk aangenomen wordt als je er een beetje vreemd uitziet. Zoland iemand zijn werk goed doet, hoort dat belangerijker te zijn.

Vamirequi
01 mei 2005, 19:28
Ik hoop dat hier niemand op in gaat...!

Maar wat ik stom vind is dat je moeilijk aangenomen wordt als je er een beetje vreemd uitziet. Zoland iemand zijn werk goed doet, hoort dat belangerijker te zijn.

Dat ken ik.
Ik zoek een bijbaantje, maar als ik een winkel binnenloop en vraag om een solicitatieformulier, doen ze soms heel lomp.

Een keer was er een man, die keek mij eerst al heel vreemd aan enzo.
Toen ik om een forumlier vroeg, zei hij zelfs "doe maar niet, je maakt toch geen kans"

Nouja zeg..

Metalfriend
01 mei 2005, 19:34
Zo stom.. En dan werkt er iemand in een winkel die volgens mensen er (er normaal) uit ziet en maar onbeschoft zijn tegen klanten, terwijl je weet te gedragen als verkoper.