PDA

View Full Version : Erika's Topic.

Kataji
24 februari 2005, 16:48
Geweldig, vandaag een kaart ontvangen van mijn coördinator, waarin ze me feliciteerde met mijn overwinning. Ik heb me de laatste tijd zo goed gevoeld. En nog maar n dagje en dan eindelijk een week vakantie.

Erika

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 16:50
Een topic speciaal voor Erika?
Ah well...
Iig leuk voor jou, die vakantie heb je wel verdiend na je overwinning in de Speaking contest. :p

De Brandon
24 februari 2005, 16:51
Zo kan iedereen wel z'n eigen topic aanmaken.

Doom
24 februari 2005, 16:53
En in het mucht je hart topic was je in een gestrestte periode :sweatdrop: liar

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 16:53
*edit

Kataji
24 februari 2005, 17:01
Ja, stop maar met het plaatsen van nutteloze berichten in mijn topic. Dit was immers Gijs' bedoeling, ik heb het zlf met hem besproken.

Erika

Drake
24 februari 2005, 17:03
Geweldig, vandaag een kaart ontvangen van mijn coördinator, waarin ze me feliciteerde met mijn overwinning. Ik heb me de laatste tijd zo goed gevoeld. En nog maar n dagje en dan eindelijk een week vakantie.

Erika

Ik ben blij dat het beter met je gaat. Ik kan me herinneren dat je wat minder blije berichten stuurde, maar nu gaat het dus weer goed. :)

El Ryo Caliente
24 februari 2005, 18:37
Fijn voor je.Hoop dat de vakantie goed voor je gaat.

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 20:08
@Erika,goed voor je ^_^
Ik moet nog veel langer wachten tot vakantie =S

Amelia
24 februari 2005, 20:34
je hebt gewonnen?

ow duh

gefeli enzo

*brandt geen wierook voor de godin maar rent snel weg* X3

Kataji
24 februari 2005, 20:36
Dank je, Amelia. Je mag wel stoppen met dat godin en zo. Het was ooit leuk, maar nu vind ik het wel genoeg. Graag even serieus erover, ok?

Erika

Doom
24 februari 2005, 20:40
*grijpt naar fototoestel, camera, en notitieboekje* Dit is de grootste evolutie op awf ooit /forums/images/graemlins/eek.gif Oeps, sorry... Nouja, natuurlijk fijn dat dat voorbij is.

Kataji
24 februari 2005, 20:42
Waar wil je dat ik sta? Haha, fotosessie. Nee, het is een mooie tijd, maar ik het mag nu wel eens over zijn.

Erika

Amelia
24 februari 2005, 20:43
ok mevrouw toekomstige profesorin Erika, ik zal serieus zijn....

Kataji
24 februari 2005, 20:44
Het is professor. Dubbel 's'.

Erika

Doom
24 februari 2005, 20:45
ok mevrouw toekomstige profesorin Erika, ik zal serieus zijn....

Ik ga ook akkoord*trekt snel nog wat shots*

Death
24 februari 2005, 20:45
Gefeli

mijn vakantie is al weer bijna voor bij =[

*Schrijft het op in Geschiedenis boek*

Kataji
24 februari 2005, 20:50
Trouwens, het is 'HAMSTEREN'. Niet 'HAMSETEREN'. Ik haat die reclame.

Ik wil hier even klagen over voetbalspelers. Die mensen verdienen geld terwijl ze met een bal rondspelen en ze veroorzaken familieruzies!

Erika

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 20:51
Trouwens, het is 'HAMSTEREN'. Niet 'HAMSETEREN'. Ik haat die reclame.

Ik wil hier even klagen over voetbalspelers. Die mensen verdienen geld terwijl ze met een bal rondspelen en ze veroorzaken familieruzies!

Erika

Heb jij het over David Achterhesp (Beckham) x3

Kataji
24 februari 2005, 20:52
Nee, mijn broer en vader keken net weer naar iets. Ik wilde gewoon eens leuke dingen doen, maar n hoor! Voetbal gaat voor! IK WIL AANDACHT!

Zo.

Erika

Death
24 februari 2005, 20:53
Trouwens, het is 'HAMSTEREN'. Niet 'HAMSETEREN'.

gewoon een typfout dat mij nooit zou opvallen x'P

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 20:53
Nee, mijn broer en vader keken net weer naar iets. Ik wilde gewoon eens leuke dingen doen, maar n hoor! Voetbal gaat voor! IK WIL AANDACHT!

Zo.

Erika

Steek de keuken in brand,dan krijg je aandacht,geloof me o__O"

Owya,je doet me er aan denken,Voetbal op Nederlandse TV

altijd grappig,belachelijke commentaar geven ze daar XD

Death
24 februari 2005, 20:57

Zo.

Erika

Weet je wat grappig is als de NL Elftal vrije trappen krijgt

Maar je moet de TV dan gewoon uitzetten of alle bedrading eruit gooien

Kataji
24 februari 2005, 20:58
Dat doen ze ook bij schaatsen.

'Ze gaat verliezen, haar toernooizege is weg.'

Even later.

'En hier staat ze dan. De winnares.'

Stomme idioten.

DeathWolfleon: Een typfout die...

Erika

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 20:58

Zo.

Erika

Weet je wat grappig is als de NL Elftal vrije trappen krijgt

Maar je moet de TV dan gewoon uitzetten of alle bedrading eruit gooien

Of penalties XD

Ik lach me nog altijd een breuk met de legendarische stafschopreeksen XD

Death
24 februari 2005, 21:01
Dat doen ze ook bij schaatsen.

'Ze gaat verliezen, haar toernooizege is weg.'

Even later.

'En hier staat ze dan. De winnares.'

Stomme idioten.

DeathWolfleon: Een typfout die...

Erika

Dat,Die,Deze haal ik altijd door elkaar en doe ik altijd fout

Kataji
24 februari 2005, 21:02
Ik heb een nieuwe handtekening, maar ik ben er niet tevreden over. En stop over die voetbaldiscussie, het maakt me alleen maar razender.

Erika

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 21:04
Ik heb een nieuw handtekening, maar ik ben er niet tevreden over. En stop over die voetbaldiscussie, het maakt me alleen maar razender.

Erika

Het is nieuwe handtekening ;)

Kataji
24 februari 2005, 21:06
Hopelijk besef je wel dat ik dat wel weet. Dit toetsenbord werkt niet mee.

Foei.

Erika

Death
24 februari 2005, 21:07
jammer jou betrappen we ook ooit op een typ fout x'P

Dragone
24 februari 2005, 21:07
Ik heb een nieuwe handtekening, maar ik ben er niet tevreden over.

Erika

Niet machtig genoeg? "oO" Ik vind hem wel melig. "X3"

Oja, Erika, misschien kun je regels in je topic invoeren! Taalkundige fouten worden bestraft met een ban van het topic . "X3"

Kataji
24 februari 2005, 22:39
Ik heb net op 'Net 5' een documentaire gezien over kinderen die op school gepest worden/werden. Het is afschuwelijk. Zelf word er in mijn klas ook iemand, tja, het is niet gepest, maar toch apart behandeld. Ik denk toch dat ik wat meer met hem om zal gaan. Je wenst niemand een afschuwelijke jeugd toe.

Erika

Dragone
24 februari 2005, 22:52
Ik heb net op 'Net 5' een documentaire gezien over kinderen die op school gepest worden/werden. Het is afschuwelijk. Zelf word er in mijn klas ook iemand, tja, het is niet gepest, maar toch apart behandeld. Ik denk toch dat ik wat meer met hem om zal gaan. Je wenst niemand een afschuwelijke jeugd toe.

Erika

Hmm. Die heb ik ook gezien, gedeeltelijk... Afschuwelijk gewoon. Zoiets zou gewoon strafbaar moeten worden. ":'x"

Kataji
25 februari 2005, 14:34
Mag ik weten waarom je al die emoticons tussen aanhalingtekens zet?

Nog over die documentaire: Ik ben blij dat het bij Abby, die naar een nieuwe school ging, het goed is gegaan. Dat ene meisje was fan van Charmed en Buffy the Vampire Slayer, dat was wel komisch. Wat me opvalt, is dat geen van die meisjes niet echt lelijk is: men wordt dus niet altijd om het uiterlijk gepest. Het is werkelijk afschuwelijk natuurlijk dát ze al gepest worden.

Eindelijk vakantie! Ik heb alleen mijn toetsen op school grondig verpest...

Verder heb ik een afspraak bij de decaan gemaakt, betreffende Nieuw-Zeeland.

En zeven maart ga ik naar een workshop toe, waar ik word onderwezen door professionals in speeches geven. Het vervelende is wel dat ik een twee minuut lange speech moet gaan schrijven en oefenen.

Erika

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 16:37

Nog over die documentaire: Ik ben blij dat het bij Abby, die naar een nieuwe school ging, het goed is gegaan. Dat ene meisje was fan van Charmed en Buffy the Vampire Slayer, dat was wel komisch. Wat me opvalt, is dat geen van die meisjes niet echt lelijk is: men wordt dus niet altijd om het uiterlijk gepest. Het is werkelijk afschuwelijk natuurlijk dát ze al gepest worden.

En zeven maart ga ik naar een workshop toe, waar ik word onderwezen door professionals in speeches geven. Het vervelende is wel dat ik een twee minuut lange speech moet gaan schrijven en oefenen.

Erika

2 minuten?

Dat heb jij zo gepiept :p

Dragone
25 februari 2005, 18:42

Ik dacht dat dat taalkundig beter zou zijn... Maar zeg maar als ik er mee op moet houden. :p

Erika

Succes daarmee! ^^

Kataji
25 februari 2005, 20:26
HOERA!

Het is feest!

Sander ligt eruit!

De eindstrijd nadert... Lottie, Yvon, Marc-Marie en Isabelle! Het is zó spannend.

Erika

Marja
25 februari 2005, 23:07

Erika

Ha! je geeft toe... ik wil kijken of je ook egt aardiger doet tegen hem (ik zal geen namen noemen, niemand van de zwakkere heeft de eer om in verband te worden gebracht met iemand van mijn sterke geslacht;)) !
BTW je hebt die repetities vast heel goed gemaakt:D Beter dan ik tenminste....

En ik weet het cker: Yvon is zó dik de mol /forums/images/graemlins/eek.gif Idreen die dat niet ziet:P

Groetjes Marja (ik ben niet aansprakelijk voor de mogelijke spelfouten, voor klachten verwijs ik u door naar de spellingsgodin, ow nee god srry, hijs niet zó fantastisch, de spellingsgod Erika)

HugoAGogo
25 februari 2005, 23:17
Gefrustreerd en überslim die Erika

Sprekend over de mol: wat ik al na aflevering 1 zei dat Yvon de mol was dus hoef ik er ook verder niet naar te kijken he.

Eigenlijk wilde ik een heel diepgaand berichtje plaatsen maar dat komt er nog nie eg van tzal zijn omdak nieuw ben komt wel goed nog ;-)

En iedere typfout die men signaleert bij mij betaalt me daar 5 eurocent voor :-D

Greetz

Marja
25 februari 2005, 23:20
Tja... het niveau zou nog wat opgekrikt moeten worden voor onze aller gehate, srry geliefde, Erika (wie kan nou niet van zo'n arrogant persoon houden). En ow ja ook nog iets zelfverzekerder en dan komt het allemaal goed :D

Kataji
26 februari 2005, 09:18
Ik ben ongelofelijk moe. Hl erg moe. Ik weet niet hoe het komt. Maar ik heb in ieder geval vakantie. En ding was wel heel fijn: Ik werd wakker en dacht: 'Ik hoef geen huiswerk te maken.' Zó fijn.

Erika

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 09:23
Ik ben ongelofelijk moe. Hl erg moe. Ik weet niet hoe het komt. Maar ik heb in ieder geval vakantie. En ding was wel heel fijn: Ik werd wakker en dacht: 'Ik hoef geen huiswerk te maken.' Zó fijn.

Erika

dat gevoel heb ik elke zaterdag :p

Kataji
26 februari 2005, 09:25
Ik heb het dus maar eens in de twee maanden.

Erika

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 09:28
Ik heb het dus maar eens in de twee maanden.

Erika

Arme jij o___O"

Wat voor richting doe jij dan?

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 11:46
Ik heb enkel in de vakantie en als ik in een weekend weinig huiswerk heb, dat komt dus niet vaak voor. :(

Kataji
26 februari 2005, 15:40
Misty_Worstje: Geen speciale richting, we hebben hier gewoon maar eens in de twee maanden (ongeveer) vakantie.

Erika

Anne
26 februari 2005, 15:56
Gefrustreerd en überslim die Erika

Sprekend over de mol: wat ik al na aflevering 1 zei dat Yvon de mol was dus hoef ik er ook verder niet naar te kijken he.

Eigenlijk wilde ik een heel diepgaand berichtje plaatsen maar dat komt er nog nie eg van tzal zijn omdak nieuw ben komt wel goed nog ;-)

En iedere typfout die men signaleert bij mij betaalt me daar 5 eurocent voor :-D

Greetz

Ey jij ook hier? :P leuk hehe