PDA

View Full Version : Nieuw forum

Gijs
24 februari 2005, 13:22
:confused: Waarom is dit forum er?

Het leek ons (de staff) een goed idee om van het Lucht je hart topic een forum te maken, omdat het 1 van de populairste topics op het hele forum is en het toch wel een beetje onoverzichtelijk werd soms.

:confused: Wat kan ik precies in dit forum kwijt?

Nou alles wat je maar op je hart hebt liggen. Heb je even een moeilijke periode? Heb je juist iets heel leuks gedaan of een goede prestatie neergezet? Heb je net even ruzie gehad, of heb je net te maken gehad met weer zo'n irritante leraar? Hier kun je even lekker uitblazen.

:cool: Ah mooi, dus nu mag ik elke dag hier een topic neerzetten!

Nou nee dat is niet echt de bedoeling. We zullen ook in dit forum controleren op onnodige berichten.

TeXas
24 februari 2005, 16:06
Nou dat is dan leuk gedaan Gijs. ;) Wel handig ja!

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 16:08
Yaaaay,ik dit leuk vind ^_^
kan je hier topics plaatsen? x3

Gijs
24 februari 2005, 16:09
Zelfs dat kan.

Ome Menno
24 februari 2005, 16:09
Yaaaay,ik dit leuk vind ^_^
kan je hier topics plaatsen? x3

Jeps.

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 16:11
Zelfs dat kan.

Mmm ik snap het,voor elk probleem kan je hier een topic maken :)

Dan wordt het toch ook overzichtelijk o__O"

TeXas
24 februari 2005, 16:12
Achja. Eigenlijk was het ook wel leuk dat de members even konden mee stemmen met het idee. Maargoed. We zien wel.

Doom
24 februari 2005, 16:12
Yay X'''''D finally ='3

Ome Menno
24 februari 2005, 16:13
Tis allemaal hetzelfde, behalve dat je nu een nieuw Onderwerp moet aanmaken ipv. een bericht plaatsen. Voor de Modjes en Admins is dit wel handiger te Modden vooral om de overzichtelijkheid.

Doom
24 februari 2005, 16:14
Zou het storen als ik hierin een nieuw quote topic open? =3 Maar eerst op naar de badkuip XD

Ome Menno
24 februari 2005, 16:15
Zou het storen als ik hierin een nieuw quote topic open? =3 Maar eerst op naar de badkuip XD

Ja.

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 16:25
Quotes hebben niks met het luchten van je hart te maken :p

Anyway, leuk idee :D

Kataji
24 februari 2005, 16:37
Dus je hebt het echt ingevoerd. Ik ben benieuwd.

Erika

De Brandon
24 februari 2005, 16:48
Leuk ^_^

Amelia
24 februari 2005, 17:05
nu nog maar een forumpsycholoog inhuren voor al onze problemen -_-

trauma-kindertjes...

Doom
24 februari 2005, 17:08
Oeps O_O" Nu lees ik mijn zin nog eens na en zie ik pas dat ik het quote topic 'niet' mocht posten....sorry!

Latino Heat
24 februari 2005, 17:24
hey ik wil best zielenknijper worden...ben ik goed in vraag maar aan...aan...stef

Amelia
24 februari 2005, 18:55
tijd voor zielenstrip-tease! :D

talkshows! therapeutische conversaties! woo~

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 18:59
Met jou als psycoloog zeker die diepe gesprekken wilt starten met iedereen. :p

Amelia
24 februari 2005, 19:26
nee, ik ga jullie nu doodirriteren omdat ik dit subforum lauw vind :D

Lennard
24 februari 2005, 20:21
Ik dacht al, het forum lijkt opeens groter :confused: ik zag helemaal niet dat er een extra forum bij was gekomen :p ik kwam er net 20 minuten geleden pas achter.

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 20:33
Ik pleit voor een topic: MW's sex help topic...
Voor de hopeloze gevalletjes ^_^

Deco T. Aoreste
24 februari 2005, 20:34

Waarom maak je niet een heel seksforum ergens anders op het WWW? Ik word dan wel Mod. X3

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 20:36

Waarom maak je niet een heel seksforum ergens anders op het WWW? Ik word dan wel Mod. X3

Omdat dat al bestaat x3

Apollo
24 februari 2005, 20:38
PM me het adres :D

Deco T. Aoreste
24 februari 2005, 20:38

Omdat dat al bestaat x3

Hier mag je iig geen algemene vragentopics maken. Je zal moeten wachten tot iemand in het Hulpforum een vraag over seks stelt oid. x3

EDIT: PM mij die ook maar.

Brooddoos
24 februari 2005, 20:39
Ieh ik wil ook het adres!

Amelia
24 februari 2005, 20:45
die psychologisering van topics maakt jullie perverts >_>

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 20:49
die psychologisering van topics maakt jullie perverts >_>

Hormonen...

Op een dag zal zelfs jij er last van hebben ^_^

Amelia
24 februari 2005, 21:04
op een dag? blaa, die dag had al gekomen moeten zijn en dat is het niet

hmm... spamsubforum onder de prachtig dekkende naam, 'lucht je hartje' :rolleyes:

demoralisatie hier >_>

Dragone
24 februari 2005, 21:04
Hmz... Ik maak een apart Ik wil een uiting naar iemand doen-topic, als dat mag! Maar dan alleen in liefde X'3

Topic :
Jokoto: @Dragone: kusknufvjes ='D
Dragone: @Jokoto: kusknuvjes ='3

Zoiets X"3

Ongeregistreerd
24 februari 2005, 21:06
op een dag? blaa, die dag had al gekomen moeten zijn en dat is het niet

hmm... spamsubforum onder de prachtig dekkende naam, 'lucht je hartje' :rolleyes:

demoralisatie hier >_>

Dekmantels,je kan alleen nog maar spammen onder dekmantels >__>"

geen respect voor de aloude generatie noem ik dat...

Naja,zelfs jij moet ooit verliefd worden en afstand doen van je etische overtuigingen ^_^

Amelia
24 februari 2005, 21:15
wie zegt dat ik niet verliefd ben? maar niet pervers... en m'n ethische overtuigingen, die ik gaandeweg bijslijp, zullen eerder ondersteunend in een relatie, lijkt me (om geen onechte daden en gedachten tegenover de andere te hebben)...

Seto
25 februari 2005, 09:11
Mjah goed gedaan staff enzo, om dit subforum te maken ^^.

Amelia
25 februari 2005, 09:21
jajaja

because we like spam

en omdat ieder genoeg problmen kan verzinnen om boeken ermee vol te schrijven

thankies X3

Gijs
25 februari 2005, 11:15
En daar gaan we dus even voor waarschuwen. Doe eens niet zo vreselijk triest.

Gijs
25 februari 2005, 11:18
Hmz... Ik maak een apart Ik wil een uiting naar iemand doen-topic, als dat mag! Maar dan alleen in liefde X'3

Topic :
Jokoto: @Dragone: kusknufvjes ='D
Dragone: @Jokoto: kusknuvjes ='3

Zoiets X"3

Juist, daarvoor is dit forum dus bedoeld. En als bepaalde mensen zich enigszins kunnen gedragen (of misschien opgroeien) kan het een succes worden.

Esp
25 februari 2005, 12:08
Dubbelpost! Gijs dubbelpost! ^^ Nja, goed dat jullie dit hebben gemaakt iig...

Ome Menno
25 februari 2005, 14:02
Vanaf nu hanteren de andere Staff leden en ik de simpele regel: Spam = Slot. Dus houdt het netjes en verpest het niet voor een ander.
Houd er ook rekening mee dat dit niet een gebied is, waar je gewoon kan kletsen. Dat kan via PM of MSN.

Ramante
25 februari 2005, 15:08
Vanaf nu hanteren de andere Staff leden en ik de simpele regel: Spam = Slot.

We do?

Maar goed, ik vind het tot nu toe aardig overzichtelijk hoor.
Iedereen zijn eigen topic, het leest handiger dan al die problemen en verhalen door elkaar. x3

Ongeregistreerd
25 februari 2005, 16:01
Ik wist er ook niks van, waarschijnlijk is het besproken onder de top ofzo. :p

Ome Menno
25 februari 2005, 16:04
Ik wist er ook niks van, waarschijnlijk is het besproken onder de top ofzo. :p

Mjah, heb t daar met Gijs over gehad. ;"3 Natuurlijk bekijken we het wel. In sommige gevallen blijft ie wel open.

Amelia
26 februari 2005, 09:56
hmm, dit alles geeft me een idee dat Gijs aanhanger is van de groeipsychologie uit de jaren 70? *ziet Gijs rondhuppelen in flower-power kleertjes*

ik ben van mening dat de toename in weblogs e.d. eerder komt door een zwakzinnige instelling tov het leven dan door beter uiting kunnen geven van emoties.............

oh, wel.. *klautert in een boom en ziet heel het subforum met argwaan aan*

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 17:33
hmm, dit alles geeft me een idee dat Gijs aanhanger is van de groeipsychologie uit de jaren 70? *ziet Gijs rondhuppelen in flower-power kleertjes*

ik ben van mening dat de toename in weblogs e.d. eerder komt door een zwakzinnige instelling tov het leven dan door beter uiting kunnen geven van emoties.............

oh, wel.. *klautert in een boom en ziet heel het subforum met argwaan aan*

Gijs met een joint X3
En joeri:"Peace man"

Gijs
26 februari 2005, 21:37
Alle topics met een Naam in de titel (bv. Gijs' Topic) zijn gesloten. Als je mij even een passende topictitel PMt zal ik het weer openen.

Topics dienen vanaf nu een titel te krijgen die slaat op de inhoud. Bedenk maar iets wat je 1e bericht samenvat in enkele woorden, zodat mensen voordat ze het topic openen weten wat er ongeveer in het 1e bericht staat.

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 21:39
Roflmao

Waarom maak je dan notabene een subforum lucht je hart,en je had je mods dan ook beter kunnen inlichten,zelfs zij hebben zo'n topic >___>"

Gijs
26 februari 2005, 21:40
Lees mijn bericht eens goed en antwoord daarna in plaats van andersom.

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 21:42
Lees mijn bericht eens goed en antwoord daarna in plaats van andersom.

Dat bedoel ik ook niet,waarom heb je niet meteen gezegd dat die dinge niet mochten.

Erika had toch toestemming?

Gijs
26 februari 2005, 21:43
Omdat ik niet voorzag dat het zo'n puinhoop zou worden.

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 21:44
Omdat ik niet voorzag dat het zo'n puinhoop zou worden.

Ow,oke ik zeg al nix meer >__<"

Kan je dan eens een voorbeeld geven van topics die hier wel horen,want dan zie ik het nut van dit subfora niet in,het is iets tussenin Overige praat en Discussie toch?

De Brandon
26 februari 2005, 21:45
Ik snap dan het nut van dit subfora niet ._."

Geef eens een voorbeeld van welkke er dan WEL mogen?

Gijs
26 februari 2005, 21:47
Het gaat me er niet om dat de inhoud verkeerd is. Het gaat me erom dat de topictitel nietszeggend is en dat het daarom een enorm vaag topic wordt. Al die vage topics zorgen voor een vaag forum. Het was de bedoeling dat het een overzichtelijk forum zou worden wat nu totaal niet het geval is.

Met topictitels zoals Gijs' topic kun je in principe alles plaatsen in het topic omdat je niet echt offtopic kunt gaan. Met passende topictitels wordt het makkelijker te bepalen wat offtopic is en wat niet en dat maakt de boel ook weer overzichtelijker.

De Brandon
26 februari 2005, 21:48
Wat zou de goede benaming dan WEL zijn?

Gijs
26 februari 2005, 21:48
Dat mag je voor je eigen topic zelf bepalen, als het maar slaat op de inhoud ;)

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 21:49
Het gaat me er niet om dat de inhoud verkeerd is. Het gaat me erom dat de topictitel nietszeggend is en dat het daarom een enorm vaag topic wordt. Al die vage topics zorgen voor een vaag forum. Het was de bedoeling dat het een overzichtelijk forum zou worden wat nu totaal niet het geval is.

Met topictitels zoals Gijs' topic kun je in principe alles plaatsen in het topic omdat je niet echt offtopic kunt gaan. Met passende topictitels wordt het makkelijker te bepalen wat offtopic is en wat niet en dat maakt de boel ook weer overzichtelijker.

Ja,dat snap ik wel ^_^

Topics moeten dus heten: Mijn punten zijn laag,wat kan ik er aan doen?

Zo een namen?

De Brandon
26 februari 2005, 21:49
Maar geef dan eens een lijstje met namen die []wel[/b] goedgekeurt worden voor:

Brandon's topic.

Latino Heat
26 februari 2005, 21:50
maar dan klopt het alsnog niet omdat je dan voor elk dingetje een nieuw topic moet openen omdat je anders oftopic gaat

Brooddoos
Dan bv. Panda genma lucht zijn hart hier. ofzoiets
IK vind het nogal vaag.

TeXas
Eigenlijk werden die topics wel boeiend met al die namen. Eigenlijk kon je deze subforum '' Dagboek '' ofzoiets noemen. Weet je wat beter was.

Lucht je hart topic gewoon openhouden en deze subfora helemaal niet maken. ;) Volgens mij leide dit alleen maar naar meer SPAM.

Gijs
26 februari 2005, 21:51
Bedenk maar iets wat je 1e bericht samenvat in enkele woorden, zodat mensen voordat ze het topic openen weten wat er ongeveer in het 1e bericht staat.

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 21:52
Eigenlijk werden die topics wel boeiend met al die namen. Eigenlijk kon je deze subforum '' Dagboek '' ofzoiets noemen. Weet je wat beter was.

Lucht je hart topic gewoon openhouden en deze subfora helemaal niet maken. ;) Volgens mij leide dit alleen maar naar meer SPAM.

Rofl,een dagboek fora XD
Dat heeft even suc6 en dan niet meer ="3

TeXas
26 februari 2005, 21:52
Open mijn topic maar weer met '' Date Probleem!''

Ja MW heeft wel gelijk. :p

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 21:54
Open mijn topic maar weer met '' Date Probleem!''

Ja MW heeft wel gelijk. :p

MW heeft altijd gelijk x3

Btw:wil je het mijne weer openen met de naam:"Vragen over seksualiteit"

Als dat mag >__<"

Gijs
26 februari 2005, 21:55
Bedenk maar iets wat je 1e bericht samenvat in enkele woorden, zodat mensen voordat ze het topic openen weten wat er ongeveer in het 1e bericht staat.

Daar voldoet die topictitel niet echt aan.

TeXas
26 februari 2005, 21:56
Iemand nog tips voor daten? Anders check mijn 1e bericht zelf even. :sweatdrop:

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 21:57
Heropen het mijne maar met de titel: "Dynamites tweestrijd tussen spammen en modden"
Of als dat te lang is, doe maar gewoon "Dynamites tweestrijd"

Ongeregistreerd
En mijn topic voldoet er ook aan :)

"Vragen over Seksualiteit"

Als je niet weet wat je dan kan tegenkomen o_____o"

Seto
Eigenlijk...is dit subforum nu alles is gesloten beetje onnodig vind ik zelf, het lucht je hart topic was gewoon beter :/

De Brandon
26 februari 2005, 21:58
Eigenlijk...is dit subforum nu alles is gesloten beetje onnodig vind ik zelf, het lucht je hart topic was gewoon beter :/

|

Juist ja.

Shinji
26 februari 2005, 21:59

|

Juist ja.

Yup, mee eens...

Amelia
26 februari 2005, 21:59
die slotjes staan interessant...

*zit in de boom geniepig te kijken, want voorzag puinhoop*

waarover moeten topics dan precies gaan?

'pesten'
'fobies'
'frustraties met ouders'
'frustratie in relaties'
'dagelijkse irritaties'
'sportirritaties'
'forum/internetirritaties'
?

TeXas
26 februari 2005, 22:00
Pff.. Dan konden we beter het AW-Bazar maken. Die was meer nodig dan dit Subforum.

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 22:00
Aangezien mijn pleidooi voor mijn sekstopic niet aangehoord wordt,wil ik die Internetirritaties/forumirritaties

Seto
26 februari 2005, 22:01
Pff.. Dan konden we beter het AW-Bazar maken. Die was meer nodig dan dit Subforum.

Idd, dit lijd alleen maar tot spam...maar goed ze moeten het zelf maar weten :/

BackSlash
26 februari 2005, 22:01

Ja eigenlijk wel..
Ikzelf zou meer komen daar,dan hier.

Amelia
26 februari 2005, 22:02
wederom een bewijs van de overbodigheid om je geestelijkheid overdreven bloot te leggen in woorden (weblog.. topics)... (weg met de groeipsychologie uit de jaren '70!) (ik bedoel, zinloze subfora, uiteraard)

*geniepige blik*

Ongeregistreerd
26 februari 2005, 22:03
wederom een bewijs van de overbodigheid om je geestelijkheid overdreven bloot te leggen in woorden (weblog.. topics)... (weg met de groeipsychologie uit de jaren '70!)

*geniepige blik*

Jij had dit allemaal voorzien =O
Heb jij je eigen sekte? ^-^

Onno
27 februari 2005, 07:56
Ik ben het met jullie eens, maar helaas moet ik nederig toekijken hoe mijn overste het veto heeft... *kijkt de lucht in*