PDA

View Full Version : Wijziging van Moderators

Gijs
08 mei 2007, 10:41
Graag verwelkom ik Jax in ons team van moderators als moderator van Naruto!

En MysteryGuy als moderator van Games!

En Mew als moderator van Bleach!

Succes! :)

Gijs
12 mei 2007, 10:01
QueenHyleta krijgt hulp in Overige Praat van Larsch ! Succes!

Gijs
19 december 2007, 00:26
Kev.G. en Jax hebben besloten niet langer te moderaten voor AWF. Namens de gehele staff wil ik hen bedanken voor hun inzet voor het forum!

Gijs
22 mei 2008, 23:47
Bij deze wil ik graag Marcelll verwelkomen als nieuwe Moderator bij Pokemon - Games. Hij zal Mew en Solaceira gaan helpen.

Gijs
22 oktober 2008, 01:02
Bij deze wil ik graag Lonestar verwelkomen als Moderator bij Yu-Gi-Oh. Dit subforum had al een tijdje een Moderator nodig, en we hopen nu een goede gevonden te hebben.

Succes!

Gijs
27 oktober 2008, 23:27
Zoals gisteren de meesten al is opgevallen, hebben we een nieuwe Moderator erbij voor de afdeling Anime, dat wil zeggen alle subforums die onder die categorie vallen. Succes!

Gijs
23 december 2008, 16:41
Ook Urya heeft besloten zijn taak neer te leggen. Ook hem wil ik bedanken voor zijn inzet voor AWF.

Gijs
09 januari 2009, 23:55
Graag wil ik Maverick welkom heten als nieuwe moderator bij het subforum Games. Hij versterkt Mulderman, die ook moderator is geworden van dit subforum, en tevens moderator is geworden van One Piece.

Succes beiden!

Gijs
16 januari 2009, 21:55
Een mooie dag vandaag voor Pokemon - Games!

Ik verwelkom hierbij als nieuwe moderators:

- Asaw
- Flex
- iTeruri

Succes allemaal!

Gijs
17 januari 2009, 22:29
Een mooie dag voor de andere 2 Pokemon subforums. Ik wil graag Ichiro Kazuki verwelkomen als moderator van Pokemon - Algemeen, en Zorin als moderator van Fakemon.

Succes beiden!

Gijs
18 januari 2009, 17:26
Vandaag is Fanart/Fanfic aan de beurt! Wij bedanken Ishe voor haar jarenlange inzet voor AWF.

Haar vervangers zijn Morris en Yutara.

Gijs
18 januari 2009, 21:49
En ook twee nieuwe moderators voor Overige Praat, te weten: Hurricano en Noof!

Succes!

Gijs
28 september 2009, 15:29
Viridis heeft aangegeven zijn taken als moderator te willen neerleggen. Ik wil hem bij dezen bedanken voor zijn inzet.

Gijs
09 november 2009, 22:11
Het werd de hoogste tijd, een moderator voor Onzin & Plezier. Welkom, Kocur!

Gijs
21 januari 2010, 23:22
Portgas D. Ace heeft besloten geen Moderator meer te willen zijn. Ik wil hem namens geheel AWF bedanken voor zijn inzet voor het forum.

Succes verder!

Gijs
30 maart 2010, 19:46
Don Cordero heeft wegens tijdsgebrek zijn taak als Moderator neergelegd. Bedankt voor je inzet de afgelopen tijd!

Gijs
12 mei 2010, 11:10
QueenHyleta heeft aangegeven geen tijd meer te hebben om moderator te zijn, en is daarom gestopt.

Zij heeft zich jarenlang ingezet voor de subforums "onderin" en ik wil haar daar dan ook zeer hartelijk voor bedanken.

Gijs
17 mei 2010, 21:36
Dregora is de nieuwe moderator van Discussie & Actueel! Ik wil hem veel succes wensen.

Daarnaast zijn Hurricano en Noof nu ook moderator van het subforum TV / Muziek / Films / Boeken.

Gijs
19 mei 2010, 16:14
Lonestar en Yutara zijn vanaf vandaag geen moderator meer. Ik wil hen bedanken voor hun werk voor AWF.

Gijs
09 juli 2010, 21:02
Gyard is de nieuwe moderator van Design! Heel veel succes!

Gijs
20 november 2010, 12:08
Areola heeft besloten haar taken als moderator van de hele afdeling Pokémon neer te leggen. Zij heeft zich jarenlang ingezet voor AWF, en daar wil ik haar hartelijk voor bedanken.

Gijs
09 februari 2011, 10:00
Dregora heeft zijn taak als Moderator neergelegd. Bedankt voor je inzet de afgelopen tijd!

Gijs
19 juni 2011, 10:18
Flex is ruim 2 jaar moderator geweest van het subforum Pokémon - Games, maar heeft nu besloten dat hij zijn taak neerlegt. Ik wil hem hartelijk bedanken voor zijn inzet voor AWF.

Gijs
03 juli 2011, 11:03
Ook Asaw heeft besloten zijn taken als moderator neer te leggen. Ook hem wil ik hartelijk bedanken voor zijn inzet voor AWF, in het bijzonder voor het subforum Pokémon Games.

Gijs
01 augustus 2011, 23:21
Ook Aerival heeft besloten te stoppen als moderator van het subforum Bleach. Voor dit werk, en voor zijn werk als moderator van Pokémon Games in een eerder tijdperk, wil ik hem hartelijk bedanken.

Gijs
09 december 2011, 23:48
Cyber heeft besloten te stoppen als moderator. Hij is jarenlang moderator geweest van het subforum PC & Internet. Ik wil hem hartelijk bedanken voor zijn werk en inzet voor AWF.

Gijs
04 mei 2013, 16:39
Vandaag nemen wij afscheid van enkele iconen. Ik wil graag Hurricano, Noof, en Zorin hartelijk bedanken voor hun lange inzet als moderator voor AWF.