PDA

View Full Version : Surskit emerald

Asaw
09 december 2007, 11:48
Waar kan je surskit vinden in emerald?
op www.serebii.net staat dat het iets met newsflash te maken heeft maar wat betekent dat?:confused:

Aerival
09 december 2007, 11:59
Je moet de TV een tijdje in de gaten houden. Op een bepaald moment zal welke TV dan ook in de game beginnen te gloeien, en als je die dan onderzoekt zal hij soms zeggen, dat er een Surskit Swarm is op een bepaalde route.

Kihasy
09 december 2007, 13:26
Maar dat gebeurt pas als je mixing records hebt gedaan met Ruby of Sapphire.

Asaw
09 december 2007, 13:48
oke bedankt dat lukt wel met ruby/sapphire
wat gebeurt er eigenlijk met mixing records?

Kihasy
09 december 2007, 13:52
Dan worden er dingen die je gehaald hebt op tv uitgezonden, je kunt met iemand vechten in zijn secret base en je krijgt een eon ticket als iemand die heeft.

Asaw
10 december 2007, 14:01
Ik had nog 1 vraag: vanaf wanneer kan je dan recorden?
Ik heb laatst new game gestart alleen kon toen nog niet recorden

Aurao
10 december 2007, 15:04
Je kan pas naar boven in het pokemon center als je je rivaal voor de 1e keer hebt verslagen en daarna weer bij de prof bent geweest;)

Asaw
10 december 2007, 15:16
dat heb ik ook gedaan toen kon ik daar ook alles doen als ruilen en battlen behalve recorden ze hadden het erover dat ze ermee bezig waren

Aurao
10 december 2007, 15:19
Waarschijnlijk kan je dan pas recorden als je een secret base hebt:sweat:
Van een jongen bij een boom aan de uitgang van het fire path krijg je een secret power tm (kan je ook op de markt van slateport city kopen)
Daar kun je een pokemon een secret base mee laten maken;)

marco__teeuwen
10 december 2007, 15:19
als je kunt record mixen met ruby/sapphire kun je hem toch ook traden als het aan mij ligt??

Asaw
10 december 2007, 15:32
als je kunt record mixen met ruby/sapphire kun je hem toch ook traden als het aan mij ligt??

ik kan hem juist wel traden alleen niet record mixen