PDA

View Full Version : Jeugd van tegenwoordig.

Firo
03 december 2007, 17:56
Wie kent het programma op VT4?
Zoniet:
Je bent 18 jaar en het leven lacht je toe.
Echter plots word je gedurende 3 weken teruggeflitst naar een streng internaat van de jaren 50:Geen Tv,Vergeet internet, Gsm bestond nog niet, Geen mp-3 of I-pod...
Om 21u 'S avonds onder de wol, en met het krieken van de dag uit de veren.
Ees ijskoud kattenwasje uit de lampetkan, je bed zelf opmaken, je ouderwets schooluniform aan naar de vroegmis voor een portie bezinning met enkel een sober ontbijt van havermout en levertraan om de schooldag mee te beginnen...

Het gaat dus over 15-17 jarige leerlingen die terug worden gestuurd naar een internaat van de jaren 50 xD

Wie volgt het? :D
ik altyd :D
Ik ben van plan er aan mee te doen alleen weet ik niet goed wat ik moet mailen...Tips zijn altyd welkom!!!

Saki
03 december 2007, 17:59
ik kijk er ook elke keer naar

maar 1van de deelneemsters dit jaar heeft na het seizoen een psychiater moeten laten komen de nicht ervan

ik wil me eigelijk ook wel inschrijven

zo 3weekjes in een streng internaat

Firo
03 december 2007, 18:01
Yea ik ga doen 8) en ik mag het doen xD
Ik weet alleen niet wat sturen T_T

Lijkt me lol :D En men vrienden zeiden dit:

Die directeur gaat afzien met u.
Wil hem u wel is zien kraken xD

Proberen ze in het egt al 16 jaar xD

Smokey
03 december 2007, 18:02
Edit: Ik edit hem maar anders krijg ik nog meer pbtjes van Krisje -.-

Killerbee
03 december 2007, 18:12
Zou er streng afgerekend worden met Fake emo's? XD

Firo
03 december 2007, 18:14
Als je niets zinnigs kunt hou dan gewoon je mond :) doe je iedereen een plezier mee.

Ares
03 december 2007, 18:21
Als je niets zinnigs kunt hou dan gewoon je mond :) doe je iedereen een plezier mee.
*pakt ducktape* ...mag ik dan je mond hiermee dichttapen? o.o

Anywayz... was een programma wat hier op lijkt ook niet een tijdje in NL op tv? Maarja, is toch niks voor mij... ik ben happy in de 21e eeuw~ x3

Firo
03 december 2007, 18:24
*pakt ducktape* ...mag ik dan je mond hiermee dichttapen? o.o

Anywayz... was een programma wat hier op lijkt ook niet een tijdje in NL op tv? Maarja, is toch niks voor mij... ik ben happy in de 21e eeuw~ x3

Weet ni of het in NL ook op tv was...
In bels in iedergeval wel xD

Infernape
03 december 2007, 19:23
ik volg et ook, donderdag is het weer

Gurenn
03 december 2007, 19:30
Het is eigenlijk het enige programma op de Belgische televisie waar ik nog naar kijk. Het is trouwens de Belgische versie van Dat zal ze leren!

Firo
03 december 2007, 19:32
Het is eigenlijk het enige programma op de Belgische televisie waar ik nog naar kijk. Het is trouwens de Belgische versie van Dat zal ze leren!

Ow? Dunno ken dat zal ze leren niet eens xD
Donderdag laatste aflevering zeker? :(

Gurenn
03 december 2007, 19:33
Omdat je niet in Nederland woont, nitwit. xD

Normaal wel.

Anko
03 december 2007, 19:44
Ik zie altijd een kerel met een Gurren avatar posten in het Jeugd van Tegenwoordig subforum op het VT4 forum, dat ben jij toch niet toevallig PiatbrO? n.n
Die directeur is iig mijn held.

Firo
03 december 2007, 20:11
Omdat je niet in Nederland woont, nitwit. xD

Normaal wel.

Ja jij ook niet kiddo xD

@Anko ja dat is hij xD
Directeur is lache xD

*en nu ga ik op mijn kop staan.*

Anko
03 december 2007, 20:21
"Ik ben een varken, ik ben een zwijn, wat is het fijn om bij de directeur te zijn."
"Kippen die kraaien moeten we de nek omdraaien."
"Dames, de boecht die u mij hier serveert geef je nog niet aan een tochtige zeug. Ik dank u alvast voor de maagkrampen die ik straks ga krijgen."
<3

Firo
03 december 2007, 20:22
"Ik ben een varken, ik ben een zwijn, wat is het fijn om bij de directeur te zijn."
"Kippen die kraaien moeten we de nek omdraaien."
"Dames, de boecht die u mij hier serveert geef je nog niet aan een tochtige zeug. Ik dank u alvast voor de maagkrampen die ik straks ga krijgen."
<3

Omg of toen hij zei
"U bent niet alleen een domme koe maar nog lui ook!"
Ik zou gewoon zeggen tjah zijn we met 2 :D
En dan nog meer straf maken xD

Gurenn
03 december 2007, 20:57
Ik zie altijd een kerel met een Gurren avatar posten in het Jeugd van Tegenwoordig subforum op het VT4 forum, dat ben jij toch niet toevallig PiatbrO? n.n
Die directeur is iig mijn held.

Het is een Gurenn avatar, Anko. u.u
Ik ben al een half jaar lid op het VT4 forum. Jij ook?

Je bent een anale veeg op het blazoen van dit forum, Anko. u.u

Brooddoos
03 december 2007, 21:02
Ik kan die dingen van de directeur nooit onthouden :( Maar het is wel een geweldig grappig programma. Robby, de o-zo romantische ziel! En Valerie, altijd zo wijs <3
Maar Charlotte is wel een knappe (spijtig dat ze met die agressieve Jan is in het echt, boehoehoe :( )

Anko
03 december 2007, 21:03
Jan pwnt alles. n.n
"Ik sla je echt zohard op je fuckin' bakkes eh"
"Fijn Berghmans fijn, maar u Engels is zeer slecht, er komt alleen maar fuckin' uit"

Het TV moment van het jaar imo

blaziken
03 december 2007, 21:12
jah tv moment van het jaar

Brooddoos
03 december 2007, 21:23
Ja het was inderdaad grappig of toen hij zei over die vrouwelijke leerkracht: "Ja, van die veel te geëmancipeerde vrouwen, daar kan ik echt ni tegen hee."
En Kimmy is toch ook wel mijn favoriet. Altijd als zij iets zei moest ik lachen. De zuster wordt helemaal boos en eindigt haar preek *Kimmy's vinger in de lucht*: ik voel mij nog altijd niet goed :(
Of toen ze brood moesten bakken, de meisjes: ooh en dat is voor de leerkrachten! *plet**plet* dat is voor die stomme koeien! *plet**plet* Kimmy: "En dat is omdat ik mijn mama moet missen!! *plet**plet* En natuurlijk de geweldige: "Love you!!! Kimmy, love you!! *5 meter verder* Kimmyyyy! Love you!! Love you, kimmy!!!

°pinky°
03 december 2007, 21:26
De tuchtperfect in jeugd van tegenwoordig is helaas mijn leerkracht Informatica. v.v

Anko
03 december 2007, 21:31
Wtf, die tuchtprefect heeft echt geen gezag, is dat in het echt ook zo? n.n

thomieboy10
03 december 2007, 21:34
Die seppe of Sebastien is echt wel een loser...
"Laten we een oopstand beginnen"
Leraren komen erachter.
"MAnnen kom laten we snel stoppen."

°pinky°
03 december 2007, 21:35
Uhu. v.v Nouja, in JVT overdruift hij een beetje. ó_ó Zoals die leerlingen beginnen uit te maken, dat doet hij niet. Maar als hij boos op je is dan zegt hij nooit '' Pinky, mond dicht. ''. Hij kijkt gewoon naar je en zegt '' Mond toe! ''. Hij zegt NOOIT maar dan ook nooit uw naam. Zelfs niet '' Computer 19 , zwijgen ''.
& hij heeft een vrouw. Ik kan het nogaltijd niet geloven. v.v

Firo
03 december 2007, 21:48
Ik heb me gewoonweg ingesgreve...
Ik ben gek O.o
ow...Oud nieuws xD

Edit die Tuchtprefect is iets bij de basket bij een maat vn me O.o
Weet niet meer wat hij doet

Gurenn
03 december 2007, 21:50
Jan pwnt alles. n.n
"Ik sla je echt zohard op je fuckin' bakkes eh"
"Fijn Berghmans fijn, maar u Engels is zeer slecht, er komt alleen maar fuckin' uit"

Het TV moment van het jaar imo

http://youtube.com/watch?v=kWhhPEwKW20

Killerbee
03 december 2007, 21:51

Inderdaad Kris, dat jij dat eens deed 8D

Anko
03 december 2007, 21:52
http://youtube.com/watch?v=kWhhPEwKW20

Dat staat al lang in m'n favorieten, maar toch bedankt. n.n

Gurenn
03 december 2007, 21:53
Het is eigenlijk de bedoeling dat Nederlanders en andere mensen die het niet gezien hebben ervan kunnen genieten, maar boeit niet.:p

Anko
03 december 2007, 21:59
Er zou eigenlijk een JVT DVD-box moeten komen, ik zou hem meteen kopen. n.n

Brooddoos
03 december 2007, 22:09
Mijn pa zou me doodschieten. Hij heeft 1 keer meegekeken (normaal gaat hij tennissen dan), en hij werd helemaal gek. "Pffff, *zuchtkreunzucht* wat een domme programma's. Van die debiele vt4toestanden. Dit is werkelijk het domste van het domste! Laag, laag! Hoe erg is het nu toch gesteld met ons!!!" En zo het hele programma door, heel irritant. Maar ik ben erop getraind =p (gewoon negeren).
Maar het allergrappigste was dat hij op het einde plots zoals de directeur begon te praten: "Ja, dit is echt als een schip der banaliteiten dat de haven van antwerpen binnenvaart..." Toen hield zelfs mijn mama, die rustig een boek zat te lezen in de zetel, het niet meer en we schoten allebei in een slappe lach. Want eindelijk wisten we waarom hij er zo op tegen is: hij is de enige die beïnvloed wordt xD Uiteindelijk moest mijn vader dan ook lachen met zijn rare uitdrukkingen.
Hé, dit lijkt wel het einde van een samsonaflevering (iedereen begint te lachen).

Saki
03 december 2007, 23:24
@firo wat heb je in dat mailtje geschreven ?

die tucht die heeft geen gezag en is gwn stom

de directeur is gwn zaaalig

dien "zogenaamde leider" van de opstand is echt een lul "komaan mannen stop ermee het is nu genoeg geweest!"

pff

eigelijk de enigste goeie leerkracht daar was dien van varkensteelt

Firo
04 december 2007, 11:04
@firo wat heb je in dat mailtje geschreven ?

die tucht die heeft geen gezag en is gwn stom

de directeur is gwn zaaalig

dien "zogenaamde leider" van de opstand is echt een lul "komaan mannen stop ermee het is nu genoeg geweest!"

pff

eigelijk de enigste goeie leerkracht daar was dien van varkensteelt

Voorgesteld xD Uitleg en foto xD

Die directeur wil ik in het egt zien xD hij is mijn idool xD tot ik daar op school zit althans xD

Saki
04 december 2007, 13:06
de deelnemers (http://www.vt4.be/dejeugdvantegenwoordig/)
de leerkrachten (http://www.vt4.be/dejeugdvantegenwoordig/) met de Staf op kop

black-flame
04 december 2007, 14:18
ik hoop dat er in NL ook weer zo'n programma komt
dan doe ik ook mee zullen ze raar op kijken als ik loop te schreeuwen (ik kan gigantisch hard schreeuwen)

Anko
04 december 2007, 16:39
de deelnemers (http://www.vt4.be/dejeugdvantegenwoordig/)
de leerkrachten (http://www.vt4.be/dejeugdvantegenwoordig/) met de Staf op kop

Ik kan die site niet binnen. ;_;

Saki
04 december 2007, 19:02
huh?

onderaan staat een navigatie balk met "concept" "leerkrachten" "leerlingen"

ik kan het wel alleen zien op Full screen dus probeer dat eens

Brooddoos
06 december 2007, 22:32
T'is gedaan! ='(
Zuster Mia was raar om te zien als gewone vrouw zonder nonnenkap, ik wou die verschrikkelijke Angelique ook wel eens zien zonder nonnenkleren. Ik vroeg me trouwens af of ze die Bo ook maar één keer aan het woord lieten in het programma.
Wat zal ik mijn favoriete leerlingen missen, boehoehoe. Dag Kimmy, dag Robby, dag Charlotte, dag Judith, dag Charlotte, dag Dario, dag Valerie, dag...

Anko
06 december 2007, 22:34
Dag meneer de directeur ;_;

Saki
07 december 2007, 00:06

dag staf tot volgend jaar

Firo
07 december 2007, 11:32

We gaan je missen :o
Was mijn favoriet in heel JVT xD