PDA

View Full Version : Armhaar

Orochimaru
24 september 2007, 17:32
Hey awf,

Waarom heb ik geen armhaar? Serieus echt geen 1 haartje. Ik ben van Aziatische afkomt. Zou het daar aan liggen? De meisjes uit mijn klas hebben nog meer dan mij. That's freaking me out! Dan beweren sommige dat ik me armen scheer. :)

Maarja het is niet dat ik dit erg vind, integendeel ik ben er juist blij mee. Maar ik vroeg het me gewoon af.

Maverick
24 september 2007, 17:33
Leeftijd:
16

Als je 32 was zou ik nog een keer raak opkijken, maar dit? Om daarvoor een apart topic te openen ;o;

AlisanO
24 september 2007, 17:33
als je meer haar wilt moet je gewoon ff je arm scheren :p komen ze vanzelf wel wat sneller :p

naja ik hoef dit niet te doen...kheb toch wel genoeg XD

Urya
24 september 2007, 17:36
Je pubert gewoon laat.

Shenti
24 september 2007, 17:38
Ik denk niet dat dat met leeftijd te maken heeft.......
Want zelf kinderen uit groep 8 (11 jaar?) hebben haren op hun armen...o
En hij is 16 en heeft er geen een.....

Orochimaru
24 september 2007, 17:38
Je pubert gewoon laat.

Damnnnnnnn. Dit kan wel kloppen. Geestelijk ben ik wel verder gelukkig!

Roos
24 september 2007, 17:43
Je mag wel wat van mij hebben. http://i56.photobucket.com/albums/g183/BlackRoziz/Woei.png

aggron
24 september 2007, 17:44
Hey awf,

Waarom heb ik geen armhaar? Serieus echt geen 1 haartje. Ik ben van Aziatische afkomt. Zou het daar aan liggen? De meisjes uit mijn klas hebben nog meer dan mij. That's freaking me out! Dan beweren sommige dat ik me armen scheer. :)

Maarja het is niet dat ik dit erg vind, integendeel ik ben er juist blij mee. Maar ik vroeg het me gewoon af.

Aziaten hebben dat wel vaker. Ik had meer haar op mijn armen dan mijn ex op zijn armen (hij is ook Aziatisch). Laat puberen? Nope, ligt voornamelijk aan je tjah... "soort" zal ik maar zeggen ^^;

Wees er blij mee! Ik heb hekel aan lichaamshaar, dus hoe minder hoe fijner xD

wabsta
24 september 2007, 17:45
Heeft niks met pubertijd te maken, ik heb altijd al veel armhaar gehad (niet lelijk veel though :D)
Maar je zegt het al, je bent aziatisch, die hebben gewoon minder haar groei! :D

AlisanO
24 september 2007, 18:13
Je mag wel wat van mij hebben. http://i56.photobucket.com/albums/g183/BlackRoziz/Woei.png

http://i56.photobucket.com/albums/g183/BlackRoziz/Woei.pnghttp://i56.photobucket.com/albums/g183/BlackRoziz/Woei.pnghttp://i56.photobucket.com/albums/g183/BlackRoziz/Woei.png

MistyFan
24 september 2007, 18:16
Ik denk niet dat dat met leeftijd te maken heeft.......
Want zelf kinderen uit groep 8 (11 jaar?) hebben haren op hun armen...o
En hij is 16 en heeft er geen een.....

toen ik 9 was waren ze al aan het groeien xD

Chopstick
24 september 2007, 18:30
Tja armhaar..
Ruilen?
Je moet denken: Less is more.. =P
Kwil ook minder, al stoort het me niet en is het ook weer niet veel ik aansteller xD*

Orochimaru
24 september 2007, 18:33
Woehoe, Ik denk dit is een animeforum dus hier zitten dan veel aziaten. Maar niemand heeft dus hetzelfde als mij :P

Roos
24 september 2007, 18:36
Of alle Aziaten hebben geen zin om op jouw topic te reageren. =)

maddek
24 september 2007, 18:41
je hoeft geen aziaat te zijn om anime te kijken:p

Anime Freak
24 september 2007, 19:06
je hoeft geen aziaat te zijn om anime te kijken:p

Indeed, denk juist dat er hier meer andere mensen zijn dan aziaten die anime kijken, maar genoeg daarover.

Zoals Aggron al zei, je lichaamsontwikkeling is gewoon wat later dan anderen.

Kumori
24 september 2007, 22:16
Ik zal je wat van mij geven v.v" ik haat et x''D

Aoi
24 september 2007, 22:20
Tip: Scheer je gezicht een paar weken niet. Knip het er daarna af en plak het op dubbelzijdig plakband met jouw huidskleur. Plak het daarna onder je oksel en voila, geen reacties meer.

blaziken
24 september 2007, 22:30
koizumi jij mag dat van mij doen maar bij staat daar al wel wa haar.
en orochimaru er zal heus wel wat komen wees blij dat je het niet hebt zeg ik.

Kimimaro
24 september 2007, 22:45
je moet blij zijn daarmee, ik hars alles altijd weg.. u.u en dat kost me veel strips..
niks van aan trekken wat de rest zegt, en ze hebben waarschijnlijk geen verstand van scheren zo te horen..

het kan ook zijn dat als je ook niet ongesteld kan worden of harig bent op andere plekken (je bent toch een meisje??) en je al over de vijftien bent, dat je zo'n iemand bent die geen kinderen kan krijgen enzo.
ik zag een keer iets op tv over een meisje die er normaal als iemand van 20 uit zag maar die geen schaamhaar enzo had of ongesteld werd..

Urya
24 september 2007, 23:30
Tis een vent.

Jax
25 september 2007, 08:55
Woehoe, Ik denk dit is een animeforum dus hier zitten dan veel aziaten. Maar niemand heeft dus hetzelfde als mij :P

Ik ben een half-Aziaat is dat ook goed x3? Mjah, anyway, ookal ben ik 13 vergelijken met sommige andere mensen van mijn leeftijd heb ik heel weinig armhaar, ze zijn namelijk blond. Mijn beenhaar daarintegen, daar heb ik wel wat meer van (dat is waarschijnlijk van de andere kant van de familie .o) maar ook weer niet zveel van.
Maar voor de rest, wat anderen al zeggen; wees blij! (Tenminste, dat zeggen ze ook tegen mij x3, maar ik denk dat het wel voor mee Aziaten/of andere mensen met weinig haar geld.)

Shenti
25 september 2007, 14:32
Ik ben ook van Aziatische afkomst...(En ik had al gereageert x''3)
Ik heb ook echt niet veel vergeleken met andere meisjes uit de klas, maar die van mij vallen wel wat meer op omdat ze zwart zijn en niet blond..

Eoin
25 september 2007, 14:39
Het is een vent! x3

Maar hij heeft minder dan de meisjes in zijn klas...waarmee hij duidelijk wil maken dat hij hl weinig heeft xD

Het is niet zo erg dat je weinig haar hebt. Sommige vinden dat juist sexy. De ander heeft liever een harig iemand zoals ik(dang...I sound like a monster xD). Het is helemaal geen probleem. Het komt vanzelf wel ^^

Ishe
25 september 2007, 14:59
Ik dacht dat je altijd haartjes op je armen hebt... o_o" *blondie* x3 Which is a good thing, cause you can hardly see the hairs on my arms x3

Chopstick
25 september 2007, 15:32
@Yuki Argh Yuki, nu maak je me jaloers met je blonde haren xD
Ik heb pik[o.ó?]zwart haar =|
But I Like It <33

Kben "volbloed" chinees en heb 'redelijk normaal ' haar op m'n armen.
Maar eigelijk zou je blij moeten zijn,
Wacht maar tot je in de 40 bent en volbehaard ='3

Firo
25 september 2007, 18:00
Je mag mijn hebben x""D net oeranoetang x"D

Ares
25 september 2007, 18:04
Ik dacht dat je altijd haartjes op je armen hebt... o_o" *blondie* x3 Which is a good thing, cause you can hardly see the hairs on my arms x3
Hoewel ik donkerblond ben... zijn die haartjes gelukkig wel lichtblond bij mij~ <3

Viral
25 september 2007, 18:08
Ik heb zelf blond armhaar x3 Haal het niet weg ook, vind het een beetje nutteloos ._.
Hoofdhaar is donkerblond ._.

ichii
25 september 2007, 22:36
join teh club, heb het zelf ook amper en ben ook half aziatisch :p

Chopstick
25 september 2007, 22:49
Waarom hebben die aziaten hier niks of weinig *voelt zich buitengesloten* =[

casimir
26 september 2007, 16:53
is dit nu een SERIEUZE discussie over armhaar?

chobittsu
26 september 2007, 17:27
Waarom hebben die aziaten hier niks of weinig *voelt zich buitengesloten* =[
Het verschilt waarschijnlijk per ras; aziaten hebben ook vaak geen baardgroei, maar hun haar is wel dikker.

Nas'D
26 september 2007, 17:31
Heb het aan een vriendin gevraagt, die ook een Aziaat is, en die heeft ook geen armhaar.

Jax
28 september 2007, 19:15
Heb het aan een vriendin gevraagt, die ook een Aziaat is, en die heeft ook geen armhaar.

Alsof meisjes zo snel armhaar hebben x3.

Orochimaru
28 september 2007, 19:17
Alsof meisjes zo snel armhaar hebben x3.

Nou jawel hoor. vooral als ze donker haar hebben dan valt het extra op! :D

Krewly
28 september 2007, 21:18
ook bij sommige donkere meisjes zie je soms een klein snorretje.
naja ik heb zolang ik weet al armhaar.

Santos
29 september 2007, 17:41
Heb je wel haar op andere plekken (you know what I mean~), dan licht het gewoon aan je afkomst neem ik aan :/

Nas'D
29 september 2007, 17:50
Volgens mij is er een misverstand over armhaar en okselhaar? xD
Iig, ik denk dat het over armhaar op de onderarm gaat. ^^

Jax
30 september 2007, 10:43
Nou jawel hoor. vooral als ze donker haar hebben dan valt het extra op! :D

Juh, maar algemeen gezien toch niet x3?

angel32
03 oktober 2007, 16:52
heb je dan wel schaamhaar?

angel32
03 oktober 2007, 16:53
P.S als je het wel hebt zeg dan wel dat je het onderhoud? anders wordt het iellllllllllllggg

wabsta
07 oktober 2007, 14:00
Angel, we hebben een "wijzig" knop hoor, als je die gewoon gebruikt, worden de mods niet boos ;-)

Ik zou iig alleen maar blij zijn als ik weinig haar had (behalve op mn hoofd dan)..
Wat hebben we in godsnaam aan okselhaar? o.O...

Dragonboy
07 oktober 2007, 14:04
Volgens mij hebben aziaten weinig armhaar hoor xD
http://youtube.com/watch?v=63bWYFGBTuE

ice-Cream
08 oktober 2007, 20:46
Mijn armhaar ken je borstelen :p

*rolt*
(\(^.^)/)

= melig; mag wel tog XD

Abbysion
08 oktober 2007, 21:54
Ik ben gedeeltelijk Aziatisch (1/8 Indier) maar ik heb veel haar en zr vroeg ook.
Ik had al rond mijn 12 een mooi kleedje op mijn armen.

Nappe
08 oktober 2007, 22:40
Bij mij kwam al een enorm kleedje op me armen bij me 10de...
Maar wees niet verbaast ik ben voor het grootste deel arabier dus moet je nagaan.
Alleen ik ga het niet scheren het staat zeer mannelijk en zo ernstig is het ook eigelijk niet..

Dus scheren ga ik mooi niet doen..anders ben je weer zo'n gladde jonge =P.

Neiteio
09 oktober 2007, 15:45
Voor een man je armen scheren is gewoon nogal fout...

Chopstick
09 oktober 2007, 16:10
Voor een man je armen scheren is gewoon nogal fout...

Handballers moeten toch benen/armen scheren?
Of heb ik dat nou fout X3

Maverick
09 oktober 2007, 16:11
Handballers moeten toch benen/armen scheren?
Of heb ik dat nou fout X3

Wielrenners ook. xD.

Tade Ignc
09 oktober 2007, 16:52
Wielrenners ook. xD.

wierenners moet dat ook

ik wielren ook maar ik ga me niet scheren ben geen weif

Nappe
09 oktober 2007, 17:01
wierenners moet dat ook

Sjonge jonge,je hebt helemaal gelijk man.
Hoe kwam ik er ook op? armhaar scheren =P.
Maar ik dacht de jeugd is gek geworden dus vandaar dacht ik armhaar scheren doen ze ook al .

Wansjaak
09 oktober 2007, 17:09
Ik heb ook veel arm/been haar. Maarja ik ben dan ook half Italiaan. Scheren ga ik het ook nooit doen. Lijkt me er echt lelijk uitzien.

Vinc
09 oktober 2007, 19:21
wierenners moet dat ook

In het peloton zie je geen wielrenners met harige benen rijden. Terwijl er toch genoeg mensen zijn die zeggen dat je sneller kan fietsen met haar op je benen. Er zijn twee andere redenen waarom de renners hun benen scheren. Ten eerste omdat de renners voor en na wedstrijden gemasseerd worden. Voor de masseur zijn gladde benen een stuk makkelijker te masseren dan behaarde benen.

En de tweede reden is voor als renners vallen. Aan haren blijven vuil en stof makkelijker kleven en heb je een grotere kans op ontstekingen. En wat dacht je van de pleisters die op die wonden geplakt worden! Het is toch een stuk minder pijnlijk als zo'n pleister er af getrokken wordt en er zitten geen haren op je been die aan de pleister blijven plakken...
Als je later wilt verder gaan met wielrennen, zal je je dus wel moten scheren. xD

Roos
09 oktober 2007, 19:25
Hoe kan je nou sneller fietsen met haar op je been? o.o Ik voel me echt niet langzamer als ik mn pootjes heb geschoren.

UnitRico
09 oktober 2007, 19:27
Hoe kan je nou sneller fietsen met haar op je been? o.o Ik voel me echt niet langzamer als ik mn pootjes heb geschoren.

Is waarschijnlijk door aerodinamica (heb ik het goed geschreven?). Zonder haar en met dus een gladdere huid heb je minder luchtweerstand waardoor je harder zou moeten gaan.

Roos
09 oktober 2007, 19:28
"In het peloton zie je geen wielrenners met harige benen rijden. Terwijl er toch genoeg mensen zijn die zeggen dat je sneller kan fietsen met haar op je benen. "

Eh..?

hell$oldier
09 oktober 2007, 23:00
meisjes en geen armhaar? ik heb wel eens miesjes gezien die hariger zijn dan ik :P en ik ben toch best wel mannelijk :p

R-MESSI
10 oktober 2007, 17:00
lol als je kippenvel hebt bv. heh of koud hebt dan zie je het wel hoor al ik toch :p

Disxey
13 oktober 2007, 11:30
Euh moi geuwsh..

Ik heb turkse ouders dus ik heb donker(bruin) haar waardoor je het sneller en beter ziet op je lichaam. v__v

Eigenlijk heb ik best weinig armhaar daar ben ik blij om! =D
maar het nadeel is dat je dat weinige wel weer goed kan zien omdat het donker is <_<
Ik heb het vroeger wel eens geschoren toen het me net opviel omdat ik het vies vond maar het groeide terug dus ik stopte er maar mee.. en mn benen heb ik ook wel eens paar keer geschoren in de 1ste klas geloof ik :rolleyes:

Ik voel me echt vies als ik over (mijn)lichaamshaar praat <_< want ik heb een hekel aan haren behalve op je hoofd o__O ik vind ze zo vies en oerwoudachtig eruit zien.. jezus kristus je zou maar een hele populatie bedreigde slingerapen hebben daaronder XD.

Ik wil me scheren maar ik durf dat niet omdat het dan opvalt en dan gaan mensen je uitmaken voor homo of wat dan ook..

Bloedserieus
03 november 2007, 15:35
Hey awf,

Ik ben ook van Aziatische afkomst, en nu dat je het zegt, ik heb ook geen armhaar. o.o

Kyna
03 november 2007, 15:38
Ik zou me er niet zo druk om maken, iedereen is anders. Je hebt ook mensen die juist behoorlijk behaarde armen hebben en dat graag wat minder zouden willen. Verschilt voor iedereen, sommige meisjes houden ook helemaal niet (of juist wel natuurlijk) van harige mannen. Ik zou me d'r dus niet zo druk om maken, kan zijn dat het later nog komt, en ach anders maar niet. Ik moest in groep 7 m'n benen al scheren omdat het gewoon t erg was (ben vrij donker, dus m'n lichaamshaar ook), dat was ook niet bepaald leuk.

Nas'D
03 november 2007, 19:23
Ik wil me scheren maar ik durf dat niet omdat het dan opvalt en dan gaan mensen je uitmaken voor homo of wat dan ook..
Ben je toch ook?

Nah, ik heb best wel veel haar op m'n benen, maar dat scheer ik niet. Op m'n armen zie je het niet omdat het licht is. ^^