PDA

View Full Version : Broers & Zussen..

RollerSkate
07 december 2004, 21:20
Wat Wordt Er Gevonden Van Broers En Zussen x"3
Ach Ik Vind Me Zus Een Vieze Noep.. -_-"

Ichimaru Gin
07 december 2004, 21:50
mijn zus is een k*th**r... maar ja....

en me broertje is mega irtitant maar wel (positief) ev0l :D

Ongeregistreerd
07 december 2004, 21:53
ik heeft een zusje (irri mens)
en men broertje heeft een slecht karakter x3
hij kan nooiit wat zinnigs vertelle x3

Kendra
07 december 2004, 22:22
me broertje überirri

Stef_Tha_Man
07 december 2004, 22:23
Ikzelf ben enigskind, maar van mijn vrienden hoor ik dat het niet vrolijk is :D

TeXas
07 december 2004, 22:28
Ik heb een zusje van 10 en heb er vaak ruzie mee. Maar als ze weg is ( voor een pooje ) dan is het te stil thuis en dan wil ik dat zij er is!

Dragone
07 december 2004, 22:29
Zusje van me heeft buien; Soms is ze heel aardig enzo x3 Maar als je haar bij het vkijken stoort, dan krijg je zo een mep XD
*wat tevens geen pijn doet, als je mij bent XD*

Ichimaru Gin
07 december 2004, 22:35
poke haar gewoon :D

Dragone is immuum voor zusjes :p XD

RollerSkate
08 december 2004, 08:10
Naah..
Soms Weet ik Niet Wat Zussen Willen x3
De mijne zegt dak klap Op wang moest geven -_-"
Mnaah,, Daarna Ging Ze Weer Aardig doen enz. ="3
Btw.. Toen was Haar vriendin Al vertrokken x"3

Ramante
08 december 2004, 10:32
mijn zus is echt eng ._. vette puber
ik werd laatst door haar bedreigd ._.
ze was boos dat zij moest stofzuigen, krijg ik zo'n opmerking naar me hoofd: "als je in de weg loop, dan mep ik je dood hoor!"
toen ging ik maar (op aanraden van mijn moeder) naar boven >_<
raar mens (me zus dan) en mijn zus mept altijd met zo'n slap handje ._.
als die mijn arm raakt, op het moment dat ik mijn spieren aanspan, begint zij te gillen dat ze zich heeft pijn gedaan Oo
en dan krijg ik natuurlijk de schuld...

Ome Menno
08 december 2004, 14:23
1 Broertje en zusje. Irritant, ze kapen telkens de PC! -.-

Onno
08 december 2004, 15:21
me broertje überirri

AL, zo praat je niet over jezelf /forums/images/graemlins/eek.gif

Mijn zus kan best vervelend zijn soms, maar zo heel af en toe is ze wel aardig. De rest van de tijd zegt ze niks.

Kendra
08 december 2004, 15:24
Onno 1 Stephan En Brandon betaan >-<
2: Ik heb ook ngo een klein broertje

Sammie
08 december 2004, 16:30
Ik heb 1 zusje en ik haat haar best wel.

Verder heb ik nog een broertje en een zusje maar die zijn allebei overleden.

Kerrie
08 december 2004, 16:31
ik heb 1 zus en 2 broertjes. mijn zus sleurt me steeds van de pc af omdat ze zonodig de mail moet checken. stom mens :mad: . mijn 2 broertjes zijn kei irri. ze lopen me in de weg, doen alles om mijn leven te verpesten en gaan met vieze kleren op mijn bed zitten(mijn jongste broertje ging een keer naakt op mijn bed liggen).

Seto
08 december 2004, 16:37
1 halfzusje ze is best wel irri
Maarja ze is 7 dus dat hoort ook wel op die leeftijd o.0

Onno
08 december 2004, 16:41

Dat heb ik nooit geweten oO Hoe oud waren ze? En heb je ze nog gekend? Ik kan eigenlijk niet begrijpen dat je je enige zus dan nog haat...

Seto
08 december 2004, 16:59
Zussen kunnen erg vervelend zijn, haten zal ze maybe niet doen want dat is wel heel erg

Ook vervelend voor je van je broertje en zusje..*hugg*

Puchii
08 december 2004, 17:06
Ik heeft 1 broertje die af en toe nogal irri is (right Noof? xD). Maar meestal kunnen we wel goed met elkaar opschieten.

Ongeregistreerd
08 december 2004, 17:28
me broertje überirri

AL, zo praat je niet over jezelf /forums/images/graemlins/eek.gif

Mijn zus kan best vervelend zijn soms, maar zo heel af en toe is ze wel aardig. De rest van de tijd zegt ze niks.

rofl x3

wrm zegtie dat ie een broertje heeft als het niet waar is? o.o
ook een beetje idioot x3

Latino Heat
08 december 2004, 17:45
@M_W

eerst was zijn "broer" er en die heette stephan en die ging weg en nu komt zijn broerje heel toevallig ook hier en er is van allebei nog nooit een goede foto gepost

Neiteio
08 december 2004, 17:48

Dat heb ik nooit geweten oO Hoe oud waren ze? En heb je ze nog gekend? Ik kan eigenlijk niet begrijpen dat je je enige zus dan nog haat...

;_;
Ook nooit geweten. o.0

Heb 1 broer en een zus, broer is wel irri en zus is wel oke.

Onno
08 december 2004, 17:54
Misschien bedoelt ze miskramen. Als dat meetelt heb ik ook nog een broertje of zusje oO (Die dan wel al dood was voor hij/zij werd geboren)

Ongeregistreerd
08 december 2004, 17:55
ik heeft ook een doodgeboren broertje =(
buitenbaarmoederlijke zwangerschap ofzow =s

Latino Heat
08 december 2004, 17:56
volgens mij is een zus veel relaxter dan een broer ik heb 1 broertje en 1 broer en ik vind ze allebei irri

Onno
08 december 2004, 17:56
Ik zou juist graag een broer willen =[ Aan een zus heb je niks.

Sammie
08 december 2004, 17:59
Mijn moeder heeft geen miskramen gehad, maar ze zijn wel kort naar de geboorte overleden.
Mijn broertje zou nu 8 jaar zijn en mijn zusje 7 jaar.

Seto
08 december 2004, 18:00
Mijn moeder heeft geen miskramen gehad, maar ze zijn wel kort naar de geboorte overleden.

Why?

Neiteio
08 december 2004, 18:07

NOOO. ;_;
*Troostje*

Onno
08 december 2004, 18:36
Dat lijkt me echt heel rot voor je :(

De Brandon
09 december 2004, 16:03
Ik heb 1 klein uberirri zusje >.<
9 jaar en supereigenwijs.... zit ik op haar kamer mee TV te kijken doet ze allemaal heel liev en mag ik gewoon komen zitten... als er dan reclame komt :"Mamma!!!! BRANDON ZIT OP MIJN KAMER!" -.-"
zo irri

Ishe
09 december 2004, 16:49
Ik heb geen broers of zussen. Ik heb wel een halfbroer en een halfzus... En misschien heb ik er inmiddels wel meer, ik weet niet wat m'n pa nu allemaal uitspookt... ._.

Cesar
30 mei 2005, 21:59
ey kan ik dit topic na een half jaar bumpen ^^

ik vind mun zusjes wel gaan... het zijn er alleen zo veel! ze vermenigvuldigen zich NOOOO!!

~Yadora~
30 mei 2005, 22:01
Ik heb een halfbroer die ik nooit ken =/

"ongelukje van mijn vader" XD

Cesar
30 mei 2005, 22:03
>_< dat had ik ook met maque, ze is net zo goed als een zus.... irritant mens :sweatdrop:

Viral
30 mei 2005, 22:09
ik heb een irri broertje :sweatdrop:een erg irri broertje

Princess
30 mei 2005, 22:09
Mijn zus kan ook heel erg irri zijn...
Ik zet een stap in haar kamer of raak haar deurkrik aan... Zij meteen: "NOUUUU, GA WEG!!! -_-"
En dan echt bij alles... Das best vervelend...

Aerival
30 mei 2005, 22:11
Ik heb een zus, maar die's lekker al getrouwd en het huis uit. :p
Maw, de Cube en PC zijn voor mij alleen XD

girlhitscar
31 mei 2005, 01:23
Nou ik hou ziels veel mijn broertje en zusje, hoor, ook al hebben wij soms ruzie. En dat zal je vooral beseffen, als je broer of zus kwijt raakt.

Death
31 mei 2005, 06:49
1 Klote Zusje die snel aangebrand is

Bishop
31 mei 2005, 07:15
Ben de Jongste Van 2 Zussen
Ze zijn allebei al in de 20 En eentje heeft zelfs al een kind :p

ReLex
31 mei 2005, 07:41
Ik heb een zus. Die is 32 jaar.
Heb ik geen last van dus. x3

Het_Papiertje
31 mei 2005, 10:00
mijn 3 stief zussen zijn wel lijp alleen ze wonen nu alle 3 op kamers

~Yadora~
31 mei 2005, 12:17
Mijnn neefjes izjn eig een beetje mijn broertjes of zo behandel ik ze toch, ik zie ze vreselijk veel =3
Vooral Davidje ish liev (nu euhm 4 XD)

creamy
31 mei 2005, 12:52
Ik heb 1 zusje van 8 (bijna 9) jaar
en 2 half broertjes: 1 van 1 jaar en de andere is 2 jaar xD

GoodLugia
31 mei 2005, 14:27
Heb 1 irritante zus van 15, irritant? Zeker, als ze alleen is of met vrienden slaat ze me gewoon -_- stoer? Nej. Maaruh soms is ze wel aardig ^^"

Cesar
31 mei 2005, 15:42
man ik word er gek van, ff mijn hart luchten!

elke ochtend als ik wakker word, hongerig want de dag ervoor heb ik nauwelijks gegeten. De reden, of mijn moeder maakt iets goors klaar omdat ze het toch niet zelf hoeft te eten of die andere 3 eten alles op. Nou dan kom ik beneden met een vreselijke hongersteek in mijn maag en dan zie ik de tafel... goor gewoon. Zelfs een zwerver eet er niet van! De pak brood halfleeg (de inhoud is afgehapt en korstjes die ze niet meer hoeven) en messen met van alles en nog wat eraan. Borden ook onder de afgehapte korstjes met chocopasta en jam :( dan heb je geen eetlust meer.
Maar als ik toch de moed neem omdat ik zo'n honger heb, om een broodje met het enige smetteloze goed hagelsslag te eten, zie ik dat de boter alle kleuren van de regenboog heeft. Het enige wat je dan kan doen is het vieze corflakes eten, waar ik niet eens aan wil denken als ik het eet. Die k*tkids nemen in mijn ogen een heel pak koek mee naar school zodat ik ook voor dan geen eten heb... IK HAAT ZE IK HAAT ZE IK HAAT ZE!
kom ik thuis, nog steeds knorrende maag wachtend tot mijn moeder weer iets goors op tafel zet wat ik wel lekker vind. EN wonderen geschieden ja echt ze maar rijst, ik ben dus weer de enige die het lekker vind. Dus kijk ik aan tegen een huilende, schetende, boerende leatitia die niet normaal kan eten. En een irritante apenlookalike van een stephany als denise thuiskomt van verweggiestan. Helemaal chagrijnig, te laat voor het eten, zegt niet eens hai, gaat zitten kijkt naar het eten en zegt: 'waarom maak je dit, niemand lust dit'dan begint de asociale ruzie tussen denise vs ouders, waarin denise scheld op mijn moeder omdat ze een lage opleiding heeft gehaalt en dat ze dom is etc. Gaat ze boos naar boven etc. eetlust verpest. wachten tot de volgende hongerige dag.

En bij ons is het echt erg. Die asociale denise van ons is echt een modepopje, mensen die ik echt verracht gewoon. Ze wilt per se dat ik s'ochtend wacht zodat we samen naar school kunnen gaan zodat ze niet alleen moet T_T maar ze blijft wel 10 minuten voor de bel voor de spiegel staan omdat ze nog, lipgloss op moet doen, mascara, poeder weet ik veel wat nog meer. Gaat ze eindelijk wel naar school, is ze weer iets vergeten! Ik word er gek van. Vooral als ze met mijn moeder 20 minuten in de auto over brillen gaat praten ._.
heb medelij met mij denk ik dan. Dat asociale k*tkind is 5 minuten later weer ruzie aan het maken met mun ma omdat ze niet de 'echte' bril van €120 mag hebben. Leatitia en Stephany gaan hetzelfde doen want ze ziend at het denise wel lukt dingen voor mekaar te krijgen. Echt op zulke momenten denk ik echt dat dat kind authistisch is want ze is niet normaal gewoon!

Viral
09 juni 2005, 16:06
DIt topic slaat nergens op. En hoort dit topic niet in lucht je hart subforum? Van mij mag er een slotje op. /forums/images/graemlins/lock.gif

doe nou niet alsof je een mod bent¬¬en een slotje slaat nergens op