PDA

View Full Version : yellow shard

devilsite
05 september 2006, 15:00
wat is een yellow shard en waar moet ik diejj inleveren??
en waar kan ik hem vinden?
ik had gehoord dat je dat moet hebben voor een thunderstone

wie kan mij helpen

Onno
05 september 2006, 15:03
Dat klopt, hij is te vinden op bepaalde plekken op de zeeroutes waar je Dive kunt gebruiken. Ook zit het item soms bij wilde Chinchou.

devilsite
05 september 2006, 15:06
okee maar waar moet ik hem inleveren?

Onno
05 september 2006, 15:10
Bij iemand die in een huis woont ten westen van Mossdeep City.

devilsite
05 september 2006, 15:13
ok thnx

devilsite
05 september 2006, 15:14
Dat klopt, hij is te vinden op bepaalde plekken op de zeeroutes waar je Dive kunt gebruiken. Ook zit het item soms bij wilde Chinchou.
maar kan je wat specevieker zijn over de plaatsen san de yellowshard?

eschwin
05 september 2006, 15:19
niet dubbelposten

Shibuto
05 september 2006, 15:26
maar kan je wat specevieker zijn over de plaatsen san de yellowshard?

De precieze plek kan ik niet uitleggen, maar kun je Dive? Want veel Yellow Shards liggen ergens waar je alleen kan komen via Dive.

devilsite
05 september 2006, 15:28
jah ik heb dive
en eschwin of wie je ook bent bemoei je met juh eigenzaken want jij bent geen mod

Surosu Rasuto
05 september 2006, 15:35
Maar ik wel en ik zou je willen verwijzen naar de regels (http://forum.animewolken.nl/faq.php?faq=rules#faq_generalrules).
eschwin, niet spammen of wannabee-mod spelen wij zorgen er wel voor dat alles goed verloopt. Volgende keer een waarschuwing. Als je iemand wijst op zijn fouten, doe dat dan beleefd en geef evt. een link naar de regels en geen ook antwoord op zijn vraag anders heeft hij er niets aan.

@devilsite: Je kan nu hier je vragen stellen over de yellow shard en de thunderstonde dus het andere topic over de thunderstone gaat dicht.