PDA

View Full Version : Shiny Pokemon Topic #5

drax
31 augustus 2006, 17:41
Vorig topic (http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=18075)

Hier weer verder...
_____

Paar dingen:

Shiny Pokemon kom je RANDOM tegen. Dat betekent dat er geen enkele manier bestaat om in elk geval een shiny pokemon te vangen. Voorbeeld:

"Als je 10 pokeballs koopt, naar Mauville vliegt, dan richting Fortree gaat, en dan rondjes loopt, kom je een Shiny ... tegen!"

Klopt niks van!

FCT!
31 augustus 2006, 20:42
Egt? klopt dat niet:confused: :p

sorry, kon het niet laten erop te reageren:p

bkymaster
01 september 2006, 13:35
ik sta nu ook in oog met dat verschrikkelijke monster groudon (kuch kuch), ik ben van plan om de hele tijd dat plannetje te volgens van: geen shiny oke uit, aan, geen shiny okay uit. iemand daarvoor nog tips...

lol na 3 keeer een bal te hebben gegooid zat hij erin :p dat was meoilijk :p (het was een ultra, hij zat er bijna in met en repeat ball :p)

this geen shiny maar na 3 keer dat truckje te hebben geprobeerd had ik er geen zin meer in :p

Arno
01 september 2006, 14:11
ik sta nu ook in oog met dat verschrikkelijke monster groudon (kuch kuch), ik ben van plan om de hele tijd dat plannetje te volgens van: geen shiny oke uit, aan, geen shiny okay uit. iemand daarvoor nog tips...

lol na 3 keeer een bal te hebben gegooid zat hij erin :p dat was meoilijk :p (het was een ultra, hij zat er bijna in met en repeat ball :p)

this geen shiny maar na 3 keer dat truckje te hebben geprobeerd had ik er geen zin meer in :p
Volgens mij zou dat geen zin hebben gehad, in het begin van je spel word die pokemon als het ware ge-genereerd, en dan staat hij er.(vanaf een bepaalde actie zie je hem, staan doet hij al heel het spel lang ;) ) Dus dan is hij of met heel veel geluk shiny, of nooit meer. Met wilde pokemon is dit anders, want zij komen "random" voor.

Of vergis ik me weer ?

Chou
01 september 2006, 14:20
dat is niet waar, het kan namelijk wel. als je het blijft proberen (dat duurt wel heeeeeeel lang)

Arno
01 september 2006, 14:24
dat is niet waar, het kan namelijk wel. als je het blijft proberen (dat duurt wel heeeeeeel lang)
Ja, maar om het na 3 pogingen al op te geven ? :-)

Ik heb nog altijd geen shiny tegengekomen...

bkymaster
01 september 2006, 14:51
Ja, maar om het na 3 pogingen al op te geven ? :-)

Ik heb nog altijd geen shiny tegengekomen...

lol ik had het ook al geprobeerd met mewtwo :p, paar dagen mee bezig geweest... geen shiny.

AlisanO
01 september 2006, 15:16
jah..heb je net een shiny groudon is het met een modest nature (niet dat ik een shiny groudon heb maar is wel kut als het bij je gebeurt)

bkymaster
01 september 2006, 15:30
jah..heb je net een shiny groudon is het met een modest nature (niet dat ik een shiny groudon heb maar is wel kut als het bij je gebeurt)

wat is er dan als je die nature hebt? dat maakt toch niets uit :p (heb daar echt geen verstand van)

GardevoirTrainer
01 september 2006, 16:01
ik ben een keer een shiny kecleon
tegen gekomen,
maar ik vond hem lelijk dus heb ik hem laten gaan:p

ShineyDragonair
01 september 2006, 16:07
wat is er dan als je die nature hebt? dat maakt toch niets uit :p (heb daar echt geen verstand van)
De verhoogt je special attack maar verlaagt je attack.

http://www.serebii.net/pokemon_advance/personality.shtml

rella
03 september 2006, 09:52
ik heb mijn shiney oddish een aantal keer gekloond en nu heb ik:

Een shiney crobat
Een shiney oddish
Een shiney gloom
Een shiney Vileplume
en een shiney bellossom

Viridis
03 september 2006, 10:29

Dat heet resetten. Je kan het ook verkorten door softresets uit te voeren i.p.v. resets. Dat doe je door a, b, select en start ingedrukt te houden. Ik doe dit bij PROF. OAK voor een Shiny Charmander. Een 3700tal keren geprobeerd, nog gene geluk gehad.
Volgens mij zou dat geen zin hebben gehad, in het begin van je spel word die pokemon als het ware ge-genereerd, en dan staat hij er.(vanaf een bepaalde actie zie je hem, staan doet hij al heel het spel lang ;) ) Dus dan is hij of met heel veel geluk shiny, of nooit meer. Met wilde pokemon is dit anders, want zij komen "random" voor.

Of vergis ik me weer ?
Dat is alleen bij Latias en company zo.

Aran na e Cor
03 september 2006, 10:33
ik heb mijn shiney oddish een aantal keer gekloond en nu heb ik:

dat vind ik zielig een Shiny is speciaal dat kloon je niet >.>

rella
03 september 2006, 10:36
hoezo zielig

Viridis
03 september 2006, 10:39
Ik vind het niet erg om een Shiny Eevee of Oddish te klonen (ik heb wel liever twee verschillende maar toch.). Ik vind het wel erg als je je shinies kloont en via DPwifi ruilt naar Jan en alleman. Dan is er geen waarde meer aan.

paragon
03 september 2006, 11:05
ik heb 3 shiny's ik heb 1000 uur op mn spel staan lol 1 shiny blaze vanaf het begin 1 shiny zubat en 1 shiny rayquaza dankzij dat 1e truukje telkens aan uit na 8 dagen ong 30 uur
had ik een shiny rayquaza

Baszjeh68
03 september 2006, 11:28
ik heb 3 shiny's ik heb 1000 uur op mn spel staan lol 1 shiny blaze vanaf het begin 1 shiny zubat en 1 shiny rayquaza dankzij dat 1e truukje telkens aan uit na 8 dagen ong 30 uur
had ik een shiny rayquaza
kun je begrijpen als ik zeg dat ik dit niet geloof:confused: Je hebt wel erg mazzel als je shiny blaziken en shiny rayquaza hebt, zubat is niet zo heel erg zeldzaam (niet dat ik er een heb maar toch:p )

Viridis
03 september 2006, 12:10
Tjah, ik had na 100tal uur al een Shiny Crawdaunt en Gyarados. Dat was drie jaar geleden al, sinds dan ben ik er geen enkele meer tegengekomen. (Ik ben ondertussen al enkele New Games begonnen.) Je moet gewoon heel erg veel geluk hebben.
En met 1000 uur bedoelt hij vast 999:59 uur. Je kan geen 1000 uur op je spel staan hebben.

Baszjeh68
03 september 2006, 13:51
En met 1000 uur bedoelt hij vast 999:59 uur. Je kan geen 1000 uur op je spel staan hebben.
Wat gebeurt er daarna? gaat het dan gewoon door?

Sh@d0w
03 september 2006, 19:50
Nee, je klokje zal niet meer doorlopen. :)

Baszjeh68
03 september 2006, 20:17
=.=" sorry, ik bedoelde wat jij nu zegt...

rella
04 september 2006, 17:47
Ik ruil mijn shineys niet

Viridis
04 september 2006, 18:02
Er gebeurt net hetzelfde als toen je nog maar 350 uur of 2 uur had. Maar de klok gaat gewoon niet meer verder.

Dragonake
04 september 2006, 19:09
'k heb 4 shiny's:
Camerupt, Flygon, Butterfree en Crobat

divine god
05 september 2006, 20:30
op m'n crystal heb ik red gyarados en bluto maar ik ben nu al 3 dagen bezig voor een shiny charmander maar nog steeds niets werkt dat wel op crystal als je een shiny ditto laat paren met een andere pokemon dat je 1/64 kans hebt dat er een shiny uit het ei komt???:confused: :confused:

Dragonake
06 september 2006, 15:16
Dat werkt wel, maar 1/64 kans betekend niet dat je dan zo makkelijk een shiny krijgt, gewoon blijven proberen.

rella
06 september 2006, 16:02
ALS JE LANG OP DEZelfde plaats traint (naar pokecenter mag wel) bijv. op de victorie road kom je sneller een shiny op die plaats tegen

bkymaster
06 september 2006, 16:04
ALS JE LANG OP DEZelfde plaats traint (naar pokecenter mag wel) bijv. op de victorie road kom je sneller een shiny op die plaats tegen

lol, deze cheat werkt alleen als je een code gebruikt :p

rella
06 september 2006, 16:12
had ik wel toen ik shiny zubat heb gevangen heb ik eerst 25 uur op de victorie road getraind en ik kwam hem tegen toen ik probeerde een volbeat tegen te komen kwam ik oddish tegen daar heb ik 5 uur over gedaan

coconut
06 september 2006, 18:21
waarom zou je um niet klonen wat is dat voor onzin lekker boeie juist goed

eschwin
06 september 2006, 18:51
en als je dan alle drie de vormen kan krijgen is het nog beter ( tenminste meer shiny's ) maarjah dat is dan
geen ene moer aan als je veel shiny's
hebt

gmb
06 september 2006, 19:56
Ik heb mijn latias + master ball pas gelden gerolen tegen een Shiny Gyarados.
Ben er zow happy mee.
Ben tog nog steeds een beetje boos op mijn Charizard.

Baszjeh68
07 september 2006, 14:57
Ben er zow happy mee.
had je die latias+master ball gekloond dan?
En waarom ben je boos op je Charizard...:confused:

rella
07 september 2006, 15:11
Boos op charizard HAHA hoezo? :D :) :rolleyes:

gmb
07 september 2006, 19:41
had je die latias+master ball gekloond dan?
En waarom ben je boos op je Charizard...:confused:
latias en de masterball waren niet gekloond.
En ik was boos op mijn sharizard omdat ze een shiny kadabra had vermoord.

japie2
07 september 2006, 19:43
DAT is super klote
want die zijn zeldzaam net als alle andere shinys maar egt bale voor je ik leef met je mee:)

Baszjeh68
08 september 2006, 15:25
Ben er zow happy mee.
je ruilt toch egt geen latias+master ball voor een shiny gyarados! Een magicarp kom je heel vaak tegen hoor! je kan ook op shiny jacht gaan!

jaimy-yu-gi-oh
08 september 2006, 15:35
Ik heb een keer een shiny Rattata vermoord ik wist niet wat een shiny waS :P een dag later OPEENS wel :p

japie2
08 september 2006, 16:06
ja ik had een keer een rattata in het begin dat je oaks parcel moet halen maar dan heb je nog geen pokeballs :(

hoe dan ook ik heb door die staryu truuk eeen shiny zubat!

Killerbee
13 september 2006, 20:07
ik ben op een rom alleen een keer een shiney ekans tegen gekomen, verder niets..

rayquaza rocks
13 september 2006, 20:17
je ruilt toch egt geen latias+master ball voor een shiny gyarados! Een magicarp kom je heel vaak tegen hoor! je kan ook op shiny jacht gaan!
ik heb liever shiny gyarados
ik heb sneller een spel uitgespeeld dan een shiny gevonden

ik ben een keer op een rom een shiny rapidash tegengekomen ma k was niet op aan het letten en heb hem vermoord

ik ben al 5 dagen bezig voor een shiny mewtwo maar nog geen geluk

fakie
14 september 2006, 08:38
ik heb een keer een shiney zubat gevangen binnen tien uur.
En ik had bijna een shiney whismur, maar ik had geen pokeballen meer:mad: :mad: .

Amdy
14 september 2006, 14:58
Ik heb een keer een shiny Rattata vermoord ik wist niet wat een shiny waS :P een dag later OPEENS wel :p
ik was weg rent Zelfde peg een beetje

The Joker
14 september 2006, 15:26
...en ik heb nog nooit zelf een Shiny GEZIEN :( *voelt zich nu heel klein*

ShinyAbra
14 september 2006, 15:29
ahh, zielig... ik heb er 5 ofzo kweenie

Dragonake
14 september 2006, 15:30
'k heb er ook bijna 5, ik krijg van m'n vriend Golduck

Chou
14 september 2006, 15:40
ik ook ;_; *bakt troostkoekje voor zenzo*

Saile-chan
14 september 2006, 15:41
._. Ik heb er ook geen.
Naja, die shiny Espeon in battle tower is wel normaal. =_=;; ik ben zo dom.
Shiny meowth gelukkig ook. ^^;
Ik wil niet een speciale shiny ofzo maar 't zou wel leuk zijn ^^

FR/LG; ga naar de battle tower en doe dubble om een shiny te zien ^^

rella
14 september 2006, 17:10
je kan ook naar emerald battle palace gaan daar is af en toe bij single een shiny ditto te bewonderen

MisterTdK
14 september 2006, 17:12
Ik heb een shiny ditto

en dat is cool, dan kan je zien hoe alle shiny pokies eruitzien

want als hij transvormt blijft hij shiny

Chou
14 september 2006, 17:14
._. Ik heb er ook geen.
Naja, die shiny Espeon in battle tower is wel normaal. =_=;; ik ben zo dom.
Shiny meowth gelukkig ook. ^^;
Ik wil niet een speciale shiny ofzo maar 't zou wel leuk zijn ^^

FR/LG; ga naar de battle tower en doe dubble om een shiny te zien ^^
ik wil hem niet zien, ik wil hem vangen ;-;

rella
14 september 2006, 17:15
Ik heb een shiny ditto

en dat is cool, dan kan je zien hoe alle shiny pokies eruitzien

want als hij transvormt blijft hij shiny

weet ik maar jammergenoeg had ik regirock vooropstaan en die is shiney niet zo cool:(

sceptile
14 september 2006, 17:23
hoe kloon jij eigenlijk:confused: :confused: :(

rella
14 september 2006, 17:25
kan alleen als je emerald hebt kijk maar eens op serebii.net

lil'o
06 oktober 2006, 21:36
maar de code voor bluto, werkt die alleen met een red gyarados of ook met andere shineys dat je die mimic leert op r/b/y enz.? en dernet had japie2 het over een staryu truuk. hoe werkt die dan?

Ninetales_mooi
07 oktober 2006, 06:15
mijn verhaal: ik heb de mauville gym gewonnen en nu ga ik weer verder.*Doet rocksmash op stenen en schrikt*een rode geodude met een sterretje(wist niet dat hij shiny was)!Een glitch? we zullen zien wat er gebeurt*gooit pokebal*.Even later wil ik fakemon maken en ziet pokemon shiny sprites.*klikt erop* hela;een rode geodude is dus shiny(ik heb hem nu laten evolueren.)

aeiko
07 oktober 2006, 06:34
kijk in de walktrough van G/S/C

luckyegg
07 oktober 2006, 10:23
Ik heb in totaal 5 shiny's (butterfree,nidoran,lotad,tentacool,shuppet). Ik heb ook een shiny ryhorn tegengekomen in de safari zone maar die is weggelopen. Mijn grootste frustratie is dat ik in de battle pyramid een shiny vileplume van level 100 tegengekomen heb. Jullie weten waarschijnlijk wel de regels van de battle pyramid:(

ShineyDragonair
07 oktober 2006, 10:24
Ik heb nu:

Lapras
Wailord
Fearow

Allemaal geruild. :p

CLUBKID!
07 oktober 2006, 13:33
Heb nu een Shiny Electabuzz ^^

Viridis
07 oktober 2006, 13:57
Ik heb in GSC een 20tal shinies, in de 3th generation heb ik er twee: Gyarados en Crawdaunt. Ik ben nog altijd aan het SoftResetten voor een Shiny Charmander.

lil'o
07 oktober 2006, 18:35
wat is nou die staryu truuk waar japie2 het over had???

weet niemand het?, japie2 kan jij het misschien vertellen?

Pascal[NL]
20 oktober 2006, 17:27
Ik ving toen ik pokemon fire red begon een shiny pidgey en die is nu een shiny pidgeot maar sinds dien heb ik er geen een tegengekomen of gevangen

Is er een makkelijk truckje om er nog 1 te krijgen?

Swampert RULZ!!!
20 oktober 2006, 17:54
NEEEEE!!!!!!! ik ben in mijn zeker 2000 uur spelen geen één shiney tegen gekomen maaar kom er nu een tegen:Van mijn tegenstander AAAAAAAAH

Kyogre1234
20 oktober 2006, 18:12
Ik heb een vraagje over shiny pokémon.... Als je bv. een shiny zubat hebt he,, en die laat je evolueren in een golbat .. is ie dan nog shiny ?? (ik ben jmmr genoeg nog nooit een shiny tegengekomen :( )

Wansjaak
20 oktober 2006, 18:23
Ja. Je pokemon blijft shiny als hij evolueert.

Makoce
20 oktober 2006, 18:34
Ik zag een shiny heracross in de safari zone.. denk ik.. kan iemand mij beschrijven hoe zo'n beest eruit ziet..?

was overigens niet gelukt om hem te vangen.

Wansjaak
20 oktober 2006, 18:37
Een shiny Heracross heeft een paarse kleur als je dat bedoeld.

AlisanO
20 oktober 2006, 18:44
Ik zag een shiny heracross in de safari zone.. denk ik.. kan iemand mij beschrijven hoe zo'n beest eruit ziet..?

was overigens niet gelukt om hem te vangen.

aiiii dat is jammer
aangezien hera wel redelijk vaak gebruikt word, hij is paars

Pascal[NL]
21 oktober 2006, 09:02
ALs je Fire red hebt en je hebt de Leauge verslagen en je gaat naar de trainer tower dan moet je Double doen en dan heeft de eerste trainer een shiny espeon

Edit: Is er een truckje dat je shiny pokemon makkelijk tegen komt

Anime power-Milo
21 oktober 2006, 18:12
;832371']ALs je Fire red hebt en je hebt de Leauge verslagen en je gaat naar de trainer tower dan moet je Double doen en dan heeft de eerste trainer een shiny espeon

Edit: Is er een truckje dat je shiny pokemon makkelijk tegen komt

ja, dat is echt vreselijk genaaid

kaasvleeskip
23 oktober 2006, 13:54
ik heb en vraagje,als je een niet shiny pokemon breed kan er dan uit het ei een shiny komen?
de enige shiny die ik heb is een zigzagoon.

ShineyDragonair
23 oktober 2006, 13:59
Ja er is een kans van 8.000 nog wat dat er een shiney uit komt net zo groot als dat je een shiney in het wilt tegenkomen.

AlisanO
23 oktober 2006, 14:00
mijn broertje heeft gister een shiny mightyena geruild die hem daarna aan mij gaf

dark-mewtwo
23 oktober 2006, 14:07
k heb nu 4 shiny's op emerald

raichu
tentacruel
donphan
dusclops

op sapphire kwam ik een shiny poochyena tegen nog voordat ik may voor het eerst had verslaan:( :( :(

Gold_Steelix
23 oktober 2006, 14:10
ik had vorig jaar ofzow een shiny gyarados en ik d8 dat is die uit de serie dus ik d8 ik vang um gewoon de volgende x weer bnek overnieuwe begonne:( ;)

Dragon Of Chaos
24 oktober 2006, 14:03
Ik had in 30 min al een shiny Jammer genoeg een wurmple (Nu een Dustox) :p

MisterPokemon
24 oktober 2006, 15:53

Ik heb ook nog nooit een Shiny gezien ook al speel maar 1 uur:)

oznS
24 oktober 2006, 16:31
hallo ik ben hier nieuw en jammer genoeg heb ik nog geen shiny gevangen:( :(

oznS
24 oktober 2006, 16:34
maar wat ik eigenlijk niet begrijp is dat ik al 260:66 uren heb gespel en nog niks:eek:

okey sorry ik zag die wijzer knoopp ding niet maja WAT???? het ligt toch aan hoe lang je al speel?

maar nog een vraag hoe zit dat moet je zoveel wilde pokemons afmaken of gewoon zien??????????

nou die shiny's zijn wel moelijk te vinden ik heb al 264 taillow egen gekomen in route 115 en nog niks geen 1 shiny:(

Killua
24 oktober 2006, 16:37
Je mag geen twee berichten direct achter elkaar plaatsen. ;) Daar heb je de wijzig-knop voor, die staat op je post. Daarmee kun je je bericht aanpassen.
Tijd speelt geen al te grote rol, als je maar heel weinig wilde pokemon tegen komt is de kans op een shiny dus ook heel klein.

Ik zit nog steeds met een shiny Primeape (gevangen) en een shiny Mightyena (gekregen).

Dragonake
27 oktober 2006, 17:47
maar wat ik eigenlijk niet begrijp is dat ik al 260:66 uren heb gespel en nog niks:eek:
okey sorry ik zag die wijzer knoopp ding niet maja WAT???? het ligt toch aan hoe lang je al speel?
nou die shiny's zijn wel moelijk te vinden ik heb al 264 taillow egen gekomen in route 115 en nog niks geen 1 shiny:(
Het ligt echt niet aan tijd, je hebt gewoon 1/8129 kans, dus als je echt gaat jagen moet je veel geluk hebben, ik ben ze gewoon door het spel heen tegengekomen... je kan beter niet shiny's zoeken, maar hopen dat je ze tegenkomt!

anelka56
27 oktober 2006, 17:52
De enige Shiny die ik heb gezien is Shiny Espeon in de Trainer Tower ofzow :)

Cobpyth
27 oktober 2006, 17:52
De enige Shiny die ik heb gezien is Shiny Espeon in de Battle Tower ofzow :)

Heb ik ook gezien, in FR, die groene hé?

anelka56
27 oktober 2006, 17:54
Heb ik ook gezien, in FR, die groene hé?

Ja die idd :)
Ik heb nog een vriend die op Shiny jacht is maar hij heeft er nog geneen gevonden.

Dragonake
27 oktober 2006, 18:20
In de trainer tower is die Espeon altijd Shiny...

Cobpyth
27 oktober 2006, 18:40
In de trainer tower is die Espeon altijd Shiny...

duuuh:rolleyes:

mijn shiny's nu:

gyaridos (uiteraard, op crystal)
krabby(crystal)
kingler (crystal, evo van krabby)
pikachu (firered)
raichu (evo van pikachu, firered)

gecheat:

torchic, treecko, mudkip (allemaal op rom)

...

Pokerealm
27 oktober 2006, 20:16
jullie hebben allemaal shinies.
ook foto's?

Dragonake
27 oktober 2006, 20:37
Hoezo foto's?
want de sprites kun je op genoeg sites bekijken

Pokerealm
27 oktober 2006, 20:37
nee maar ik bedoel als bewijs:)

Dragonake
27 oktober 2006, 20:51
Waarom heb je bewijs nodig?
Iedereen weet toch zelf wel of ze wel of geen shiny's hebben...

Cobpyth
27 oktober 2006, 21:00
Waarom heb je bewijs nodig?
Iedereen weet toch zelf wel of ze wel of geen shiny's hebben...

Hij bedoelt als bewijs voor de andere leden...;)

Surosu Rasuto
27 oktober 2006, 21:15
Mensen die Shiny's hebben hoeven daar natuurlijk niet over te liegen. Kijk als iemand zegt dat hij in het wil, zonder te cheaten, een Shiny Swampert, Groudon, Kyogre en Rayquaza heeft enzo dan geloof ik het zelf ook niet gauw nee.
Er zullen heus wel een paar mensen hier een shiny hebben, de kans dat je er één vangt is ongeveer 1 op de 8100-nogwat dacht ik.
Ik heb er een op Ruby, een shiny Numel, nu ondertussen een shiny Camerupt van level 85 en hij is mooi bruin ^_^

Dragonake
27 oktober 2006, 21:25
'k heb
Camerupt
Flygon
Butterfree
Crobat &
Tyrannitar
shiny
( niet gecheat)

MysteryGuy
28 oktober 2006, 09:29
WOMG! Ik zit net even naar een Clefairy te zoeken op Fire Red voor in mijn team (ik heb net de eerste badge), vind ik een Shiny Zubat! Yay, gevangen! Deze keer ontsnap je me niet, verrekte Shiny!

Ninetales_mooi
28 oktober 2006, 09:30
ik heb een shiny graveler.een rode is hij.

Dennisz
28 oktober 2006, 11:36
@cobra:

Kun je die code voor de rom naar mij pm'en?

oznS
28 oktober 2006, 19:44
zo een van jullie zei dat je gewoon moet hopen dat jij eentje tegen komt das de beste manier ja ik zeg dat omdat ik al 397 taillows tegen gekomen heb en 293 swallow een nog geen een shiny IK WIL EEN SHINY TAILLOW:( :( :(

Viridis
28 oktober 2006, 19:58
nee maar ik bedoel als bewijs:)
Ik vind het nogal zielig om over je shinies te liegen... Ik denk niet dat er op AWF mensen zijn die dat doen.:)
@U nown: Dat zijn er maar vier, en je kan er nog voor SoftResetten ook. Er zijn wel meer mensen die meer dan vier Shinies hebben.
Ikzelf heb er twee op de Advanced Generation: Een Gyarados en een Crawdaunt. Allebei gevist.:p
Ik ben nog altijd op zoek naar een Shiny Charmander...

Dragonake
28 oktober 2006, 20:40
zo een van jullie zei dat je gewoon moet hopen dat jij eentje tegen komt das de beste manier ja ik zeg dat omdat ik al 397 taillows tegen gekomen heb en 293 swallow een nog geen een shiny IK WIL EEN SHINY TAILLOW:( :( :(
Je bent echt op zoek naar precies een TAILOW, als je al een shiny tegenkomt moet je wel heel veel geluk hebben als het precies een TAILOW is...

anhhao
28 oktober 2006, 22:49
Alleen maar: Wingull en Krabby
Krabby valt mee
Wingull :(

ShinyAbra
29 oktober 2006, 07:12
Ik heb volgens mij nog een code voor Shiny Pokemon

Pokerealm
29 oktober 2006, 10:32
Ik ook voor da vba

Viridis
29 oktober 2006, 10:56
Ik heb volgens mij nog een code voor Shiny Pokemon
Wat heb je daar aan? Dan is die Shiny Pokemon niets waard, je kan elke pokemon cheaten... Hij is dan niet eens zeldzaam.

max
29 oktober 2006, 11:00
Ik had een Shiny Electrode, maar die is vrijgelaten >_< Die irritante neefjes ook altijd !

Gardevoir
29 oktober 2006, 15:58
Ik had een Shiny Electrode, maar die is vrijgelaten >_< Die irritante neefjes ook altijd ! mijn neefje had mijn shiny altaria gewist maar gelukkig heb ik hem gekloond en ik heb ook een shiny golbat

Dragonake
29 oktober 2006, 20:34
LOL, 'k speel ff op de emerald van m'n vriend, kom ik een shiny psyduck in de safari zone tegen...

TeXas
29 oktober 2006, 20:42
Wat heb je daar aan? Dan is die Shiny Pokemon niets waard, je kan elke pokemon cheaten... Hij is dan niet eens zeldzaam.

Dat zelfde gevoel heb ik bij het klonen van Pokemon. =/

Dragonake
29 oktober 2006, 20:43
Dat zelfde gevoel heb ik bij het klonen van Pokemon. =/

Daar ben ik het nou eens mee eens...

oznS
30 oktober 2006, 15:51
hey ik weet niet maar ik denk dat dit wel werk ik heb teminste mijn sgatige taillow gevonde hij is zo mooi;) :D kijk mijn nicht die is al 17 en ze spel ook pokemon en ze zeg tegen mij dat als je een shiny wil moet je die ene pokemon al hebben die je shiny wil maar dan moet die ene een meisje zijn werk niet bij jongens je moet hem heel sterk hebben niet laten evalueren hem trainen of dat ene snoop geven die meer levels geef en dan die shiny zoeken kan je makkelijker vinden zeg ze ik denk dat het wel werk want ik had al 456 taillows tegen gekomen een ik probeerede te doen wat ze zei op eens bij de 497 tallow had ik hem de numer 497 was wel een shiny taillow :D

o ja een die ene meisje pokemon van jou moet in de eerste plaats zitten van je team

SonDaan
30 oktober 2006, 16:01
ik geloof het niet echt.

ronaldof1
30 oktober 2006, 16:04
Ik had een Shiny Electrode, maar die is vrijgelaten >_< Die irritante neefjes ook altijd !
neefjes zijn vervelend ik kan het weten!

ronaldof1
30 oktober 2006, 16:18
je komt shiney gewoon ongv. 1 om de 200 uur tegen

aeiko
30 oktober 2006, 16:50
ja of kleine broeren

oznS
30 oktober 2006, 17:22
no:(
dit kan niet na al die tijd mijn shiny is weg mijn taillow
ik heb mijn game boy adavnce sp laten vallen alles is opnieuw gestart en ik heb niet eens opgeslagen alles gedaan voor niks

loetje
30 oktober 2006, 17:36

het is maar een spel

Defis
30 oktober 2006, 17:38
@alle mensen: Blijf bij het onderwerp. Niet discussiëren over broertjes of neefjes. Gewoon over Shiny Pokémon lullen :p

Dit is niet op iemand gericht maar een Algemene waarschuwing

Dragonake
30 oktober 2006, 18:30
je komt shiney gewoon ongv. 1 om de 200 uur tegen
Dat kun je niet zeggen want je hebt een erg kleine kans, als je geen geluk hebt kan het 999 uur duren, en heb je nog geen shiny...

aeiko
30 oktober 2006, 19:01
ik had al eens een Shiny Magikarp en had er een everstone bijgedaan zei tegen mijn neef jij weet wel dat Magikarp zwak is maar hij heeft speciale kleuren en ik ruilde hem tegen zijn Raikou en hij was zo trots en zei tegen iedereen van hte school ik heb gouden Magikarp en iedereen lachde hem uit en ik beschermde en zij hey hij heeft een shiny en dat is speciaal en dan wou iedereen maar ik zei tegen hem je moet hem nie ruilen tis een geschenk van mij

SonDaan
30 oktober 2006, 20:56
wrm laat hij hem gene Red Gyarados worden?
Dan zouden z'n vrienden van school pas opkijken.
@Ronaldof1: Het heeft niet met Uren te maken. gewoon met geluk.

tr1cera
30 oktober 2006, 23:04
ik heb 3 shinies op saphire een lileep, peliper en lioone
en op fire red 1 een blissey...vette mazzel met die shiny chansey....heb gister gevangen:D

SonDaan
31 oktober 2006, 09:42
je moet al veel geluk hebben om chansey te vangen, van jij een shiney !

lightbayleef
31 oktober 2006, 14:46
ik heb een shiny bayleef:) :)

SonDaan
31 oktober 2006, 14:51
op welk spel

Wansjaak
31 oktober 2006, 14:55
Deleted

Ninetales_mooi
31 oktober 2006, 15:01
Vanmiddag een shiny golbat in de victory road gevangen!

lightbayleef
31 oktober 2006, 15:03
op welk spel

emerald
200 pokedex hoenn shiny chikorita
(naar een stuk of 200x shiny nee uit)
party nummer 200 ofzo
en eindelijk shiny :) :)

jupojopi
31 oktober 2006, 17:03
Ik heb in GSC een 20tal shinies, in de 3th generation heb ik er twee: Gyarados en Crawdaunt. Ik ben nog altijd aan het SoftResetten voor een Shiny Charmander.
ik wil dit ook gaan doen op pkmn emerald voor een treecko maar een vraagje kun je zien al direct op het plaatje als er staat van wil je deze echt kun je dan al zien of hij shiny is ??

SonDaan
31 oktober 2006, 17:30
emerald
party nummer 200 ofzo

mooi zo. Ik heb niet eens een Jhoto starter, ruilen via wifi op D/P? :p

anhhao
31 oktober 2006, 17:36
emerald
party nummer 200 ofzo

moet ik ook eens doen....
*kijkt naar pokedex*
189 seen 161 owned Hoenn
ik heb echt een linkkabel nodig =3

SonDaan
31 oktober 2006, 17:37
of wireless Adapter.

anhhao
31 oktober 2006, 17:40
of wireless Adapter.

wireless adapter heb ik, 2 zelfs, maar daarmee kan ik niet traden met Ruby/Sapphire
http://serebii.net/emerald/missing.shtml deze kan ik niet krijgen op Emerald

SonDaan
31 oktober 2006, 17:43
als je alle Eme pokés vangt, dan heb je er wel 200 hoor.

tr1cera
31 oktober 2006, 23:00
eindelijk na ongeveer 300keer reseten(denk nog wel meer) heb ik een shiny zapdos op fire red:D ...gaat batterij leeg en(heb niej gesaved):sweat: K*T!!!!!

jupojopi
01 november 2006, 07:39
je moet niet vergeten of probeerde je dat nog te doen ? altijd voor en altijd er direct na SAVEN!:p

lightbayleef
01 november 2006, 11:52
mooi zo. Ik heb niet eens een Jhoto starter, ruilen via wifi op D/P? :p:)
ga jij die ook kopen?

*denkt* *pakt gameboy*
*kijkt nog eens naar bayleef*
nee denk het niet..

ShineyDragonair
01 november 2006, 12:11
Je kan hem breeden, dan heb je een normale Chikorita.

SonDaan
01 november 2006, 13:02
:)
ga jij die ook kopen?

*denkt* *pakt gameboy*
nee denk het niet..

ik bedoel ... als hij niet meer Shiney is :p gebreed zoals SD zegt

jupojopi
01 november 2006, 14:53
:)
ga jij die ook kopen?

*denkt* *pakt gameboy*
nee denk het niet..

laat je die bayleef niet evolueren tot een meganium?

SonDaan
01 november 2006, 16:04
Vroeg ik me ook af :p

oznS
04 november 2006, 12:54
naja jullie hebben echt mazzel ik ben opneuw met pokemon saphire begonen een de 6 pokemon op de gras was een shiny wurple maar omdat ik zo dom ben had ik nog niet eens gevochten met die ene meisje jou tegenstander dus had nog niet eens pokeballs:( :(

ShineyDragonair
04 november 2006, 12:57
Ik heb al mijn shiny;s gekregen. Naja al mijn shiny's, het zijn er 3.

Lapras
Wailord
Fearow

Ik hoop hier snel een shiny Cyndaquil/Quilava/Thyplosion aan toe te voegen. Ik ga namelijk weer verder met het broeden van eieren van cyndaquil tot er een shiny in zit.

Flupsie
04 november 2006, 12:58
Mijn ervaring met shiny's is slecht. Laatst kwam ik ene shiny graveler tegne. Ik wou hem vangen en ik had ene te streke pokemon. Ruil mijn pokemon om. Wil hij mij aanvallen met 'self destruct'. Oftewel ik heb hem in 1 keer verslagen terwijl ik hem wou vangen. Naja ik ben toch niet zo'n fa nvan gravelrs

Sumisé
04 november 2006, 13:02
Ik heb een Shiny Machop stom beest:sweat:

oznS
04 november 2006, 17:06
het is niet stom je hebt teminste een shiny een dat is wat hier telt:p

ik heb zelf nog geen 1 ik word alleen maar jaloers als ik elke keer ziet dat jullie een nieuwee shiny hebben gevonden een zo:P

jupojopi
04 november 2006, 18:41
kben bezig om een shiny treecko te krijgen :S ben nu al iets van 150 keer gerset:sweat:

Sumisé
04 november 2006, 18:46
het is niet stom je hebt teminste een shiny een dat is wat hier telt:p

ik heb zelf nog geen 1 ik word alleen maar jaloers als ik elke keer ziet dat jullie een nieuwee shiny hebben gevonden een zo:P

Ik ben niet boos om een shiny maar ik haat machop

oznS
04 november 2006, 19:13
oow zow okey maar toch hebje een shiny:P

eschwin
05 november 2006, 09:39
ik heb een shiny zigzagoon vet lelijk is hij

en ik heb een shiny wailmer

best wel mooi is een shiny wailord ik ga me shiny wailmer in wailord evolueren en dan de drie regi's vangen

lightbayleef
05 november 2006, 10:31
laat je die bayleef niet evolueren tot een meganium?
nee, lees mijn naam;)

ik bedoel ... als hij niet meer Shiney is :p gebreed zoals SD zegt

dus een gewone chiko?
die ruil ik wel

anhhao
05 november 2006, 11:52
oke, dan breed je 2 chicko's en dan train je d'r 1 in meganium en die chicko geef je aan sondaan
nog 9 en dan ga ik softreset doen voor shiny cyndaquil:D
EDIT: nog 9 hoenn pokemon natuurlijk he

oznS
05 november 2006, 14:03
een vragje welke pokemon denken jullie het makkelijkst om shiny te krijgen?????in het wild natuurlijk??:p

Pkepearl
05 november 2006, 14:18
Er is geeneen het makkelijkste. Je hebt op allemaal evenveel kans.

RobinotX
05 november 2006, 14:20
Heb momenteel een Shiney Raticate =P

En ik heb een Shiney Regice gezien maar killde hem ;_;

Tamanta
05 november 2006, 14:22
ik heb geen shiny's! omg :'( ben ik nou 1 van de enige??? het is niet eerlijk...

Pkepearl
05 november 2006, 14:25
Ik heb ook geen hoor ;)

(\tim/)
05 november 2006, 14:38
volgens mij heb ik een shiney gezien, maar ondat het snachts was zag ik het niet en ging ik wegvluchten:(

ps: je kan een shiney krijgen op deze manier:
je moet 8192 pokemons tegenkomen ( in een keer, het kan ook zijn als je er een vind als je de game even uitdoet en weer aan doet en weer verder op zoek gaat, maar ik denk dat je op de eerste manier meer kans heb )

( kan dat je een shiney pokemon tegen komt: 0.0122% , meer info op: http://www.psypokes.com/lab/shiny.php , veel succes !!! :):):) )

Viridis
05 november 2006, 14:51
ik wil dit ook gaan doen op pkmn emerald voor een treecko maar een vraagje kun je zien al direct op het plaatje als er staat van wil je deze echt kun je dan al zien of hij shiny is ??
Nee. Hij moet uit zijn Pokéball zijn.
kben bezig om een shiny treecko te krijgen :S ben nu al iets van 150 keer gerset:sweat:
Je zal toch nog wel wat meer geduld moeten hebben. Ik zit voor Charmander aan boven de 4000 SoftResets. Nog steeds geen.
De kans op een Shiny is trouwens 1/8192. Edit: Dat wil niet zeggen dat als je 8192 Pokémon tegenkomt, dat er een Shiny tussenzit. Je kan er een tegenkomen na 2 Pokémon, en het kan dat het pas na 125485 Pokémon is.
Begin maar te SoftResetten.:)

gigpokefan6
05 november 2006, 14:52
nou ik heb een action replay voor emerald ik heb dus op het moment 30 shiny pokemon ik kan er zo meer krijgen want action replay is een cheat ding (als je pokemons vangt en geen nickname geeft dan krijg i zon naam:2o,<)

Viridis
05 november 2006, 14:54
Dat was nu net wat we niet hoefden te weten. Gecheate Shinies zijn niet zeldzaam en niets waard.

gigpokefan6
05 november 2006, 14:55
:) sorry voor mijn dubbel post ik wou reageren op jou een shiny teecko kan je meteen zien als profesor birch zegt dat je deze pokemon echt wilt hebben(hij heeft een andere kleur):D :D :D :cool: :p :p

(\tim/)
05 november 2006, 14:58
sorry voor de missrekeningen:(

gigpokefan6
05 november 2006, 15:27
hoe bedoel je...

Nick32
05 november 2006, 15:44
Ik zag Siny latios, maar door m'n enthiousiasthme (lol moeilijk woord)
viel ik hem aan i.p.v. te vangen.

jupojopi
05 november 2006, 16:04
Nee. Hij moet uit zijn Pokéball zijn.

Je zal toch nog wel wat meer geduld moeten hebben. Ik zit voor Charmander aan boven de 4000 SoftResets. Nog steeds geen.
De kans op een Shiny is trouwens 1/8192. Edit: Dat wil niet zeggen dat als je 8192 Pokémon tegenkomt, dat er een Shiny tussenzit. Je kan er een tegenkomen na 2 Pokémon, en het kan dat het pas na 125485 Pokémon is.
Begin maar te SoftResetten.:)

WOW 4000 softresets jeetje meestal zie je wel mensen die er na 300-500 wel een shiny hebben :sweat: @!!!!!!

ShineyDragonair
05 november 2006, 17:21
Vraagje:

Als je shinies broed, zie je dan al dat ie shiny is nadat ie uit het ei is? Dus je ziet dat ei open gaan en tis meteen shiny of pas in je team?

CLUBKID!
05 november 2006, 17:23
Vraagje:

Als je shinies broed, zie je dan al dat ie shiny is nadat ie uit het ei is? Dus je ziet dat ei open gaan en tis meteen shiny of pas in je team?

Volgens mij niet, want je kan in het begin toch ook niet zien(Als je je starter kiest) Als het Shiny is?

oznS
05 november 2006, 17:45
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaahhhhhh een van jullie zei dat je niet die 8 duizend een nog wat tegen moet komen dat moet niet je moet ze wel doden hey een heel erg bedankt ik heb net mijn eerst shiny gevonden een met master ballgevangen:D :D :cool: het is een prachtige cacnea ik wou een shiny tronpich of zop hoe je dat maar schrijf maar je weet wel dat je niet altijd krijgt wat je wil toch ben ik tevreden over mij eerst shiny:D

o ja een ik heb die ene gevonden met die ene pokemon lanturn die illumise als ability heeft je weet toch wel als je een pokemon met dat ability heeft je kans op meer wilde pokemon gaat omhoogt tot 200% met zijn hulp heb ik een cacnea shiny:D

anelka56
05 november 2006, 17:49
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaahhhhhh een van jullie zei dat je niet die 8 duizend een nog wat tegen moet komen dat moet niet je moet ze wel doden hey een heel erg bedankt ik heb net mijn eerst shiny gevonden een [/B]met master ballgevangen[/B]:D :D :cool: het is een prachtige cacnea ik wou een shiny tronpich of zop hoe je dat maar schrijf maar je weet wel dat je niet altijd krijgt wat je wil toch ben ik tevreden over mij eerst shiny:D

Wat!!Waarom gooi je een masterball op Shiny Cacnea! Cacnea vlucht echt niet maar Lati@s wel! Je moest die masterball echt niet gebruiken voor zo´n Cacnea.Maar dat is mijn mening...

oznS
05 november 2006, 17:56
wahaah maak je geen zorgen ik heb 12 masterball :D slim hee naar emerald gestuurd gecloon een dan 13 naar saphire gestuurd:D k heb dus nog 12 over:D

hoe doe jej een plaatje waar je naam staat ????

anelka56
05 november 2006, 17:58
Ooo dat had je er niet bijgezet dus ik dacht wat een s*kkel gebruikt hij zijn enige masterball! Maar als je hem gekloont hebt dan maakt het niet veel meer uit..

oznS
05 november 2006, 17:59
wahaha ik wist wel dat jij dacht of een van jullie dat k een sukkel was maar nee ik denk altijd slim nou soms niet:p :D

jupojopi
06 november 2006, 14:12
WTF ben bezig om shiny treecko te krijgen hele tijd softreset druk ik perongeluk op torchic is die shiny:sweat:

ShineyDragonair
06 november 2006, 14:13
WTF ben bezig om shiny treecko te krijgen hele tijd softreset druk ik perongeluk op torchic is die shiny:sweat:

Is toch ook leuk.

anelka56
06 november 2006, 15:59
Is toch ook leuk.

Idd en trouwens wat is er cooler dan een Shiny Blaziken?? :)

AlisanO
06 november 2006, 16:00
Idd en trouwens wat is er cooler dan een Shiny Blaziken?? :)

een shiny rayquaza ofso

anelka56
06 november 2006, 16:01
een shiny rayquaza ofso

Ja okey maar ik bedoel Shiny Blaziken is ook wel cool..

oznS
06 november 2006, 16:26
ik vind van niet een shiny blaziken heeft niet een echte mooie kleur zo als sceptile nee man shiny blaziken is niks
:p ik heb mijn eerst shiny cacnea heb ik al gezegt hij is een cacturne geworden en nog op level 53:D ik ga hem zelf trainen geen rare candy daarvan worden ze slap:p

o ja een ik heb een goeie typ ik vidn hem wel goeie typ maar ja probeer maar zelf doe nou wat ik zeg geen zin in okey maak mij niks uit als je wil start je de game op nieuw zeg maar new game als je wil hee heb ik gedan en als je dat gedaan hebt ga dan gewoon vet vaak vechten tegen wilde pokemons maar als ik jou zou zijn vang ik geen 1 een dat is het trukje als je de elite four hebt verlagen of maak niet uit wanneer maar vang geen 1 pokemon na elite four een ook voor dat je rayquaza vang ga ongeveer 72 pokemons vangen en ik zweer het dat je temiste 1 shiny tegen komt ik heb het in een keer geprobeer stap voor stap en gelukt mijn eerst shiny een cacnea:D

anelka56
06 november 2006, 16:30
ik vind van niet een shiny blaziken heeft niet een echte mooie kleur zo als sceptile nee man shiny blaziken is niks
:p ik heb mijn eerst shiny cacnea heb ik al gezegt hij is een cacturne geworden en nog op level 53:D ik ga hem zelf trainen geen rare candy daarvan worden ze slap:p

Ze worden er niet slap van hoor als je ze een Rare Candy geeft dan krijgen ze 1 keer geen EV´s en daarna krijgen ze het dubbele.Tenmiste,dat heb ik ergens gelezen..
En trouwens,ieder heeft zijn eigen mening.Ik vindt Shiny Blaziken juist vet cool.

oznS
06 november 2006, 16:33
een ik bedoel bij het vangen van pokemon bedoel ik ga ruilen vang gewoon een paar pokemon zeg 4 puchiena geen andere of 4 zigzagoon maak niet uit dan ruil je tegen iemand anders dan g je spelen en doet zo als ik het net zeide:p

oznS
06 november 2006, 16:35
ja misschien vind jij shiny blaziken vet cool maar ik vind hem echt iets lelijks ik wil liver en andere shiny:p

anelka56
06 november 2006, 16:36
Niet dubbelposten!En je moet blij zijn als je tenmiste een Shiny hebt...

anhhao
06 november 2006, 16:36
Ze worden er niet slap van hoor als je ze een Rare Candy geeft dan krijgen ze 1 keer geen EV´s en daarna krijgen ze het dubbele.Tenmiste,dat heb ik ergens gelezen..
En trouwens,ieder heeft zijn eigen mening.Ik vindt Shiny Blaziken juist vet cool.

ze worden niet "slapper" als z'n EV's gemaxd zijn
Shiny Blaziken is wel cooler met de dronkere kleur
Shiny Charizard is ook vet:cool:
EDIT: Shiny Wingull... dat zuigt pas

oznS
06 november 2006, 16:38
whaahha daar ben ik ook mee eens een shiny chrarizard is de mooieste na shiny rayquaza VIND IK:D echt een beest jonge zwart:D

Killua
06 november 2006, 16:44

Vind je het erg als ik dat niet geloof? Je zei dat je een shiny Treecko wilde. Je ziet pas dat zo'n beest shiny is als je hem in een gevecht gebruikt. Als je per ongeluk op Torchic klikt vind ik het raar dat je daarmee nog professor Birch gaat redden, ik denk dat je dan eerder gelijk opnieuw zou resetten. Dus ik geloof het niet, sorry.

AlisanO
06 november 2006, 17:05
Vind je het erg als ik dat niet geloof? Je zei dat je een shiny Treecko wilde. Je ziet pas dat zo'n beest shiny is als je hem in een gevecht gebruikt. Als je per ongeluk op Torchic klikt vind ik het raar dat je daarmee nog professor Birch gaat redden, ik denk dat je dan eerder gelijk opnieuw zou resetten. Dus ik geloof het niet, sorry.

laat die wanksta, oke ik geloof hem ook niet maar die gozer is nieuw weetjewel....nieuwelingen moeten even wennen

~Dragalibur~
06 november 2006, 17:32
ze worden niet "slapper" als z'n EV's gemaxd zijn
Shiny Blaziken is wel cooler met de dronkere kleur
Shiny Charizard is ook vet:cool:
EDIT: Shiny Wingull... dat zuigt pas

Die heb ik, (nouja ik heb 'm laten evolueren).

anhhao
06 november 2006, 17:40
ik heb ook Shiny Wingull, dat blauwe is donkergroen geworden
blauw is mijn lievelings kleur (lievelings type vuur, raar he?)
donkergroen = iel...
maar ja toch nog blij met een shiny

m'n vriend had shiny oddish op rom, maar later blijkt dat hij niet kan saven op Emerald...
m'n vriend voelde zich toen genaaid
en nee hij heeft het niet gecheat

Yojimbo
06 november 2006, 18:06
ik heb ook Shiny Wingull, dat blauwe is donkergroen geworden
blauw is mijn lievelings kleur (lievelings type vuur, raar he?)
donkergroen = iel...
maar ja toch nog blij met een shiny

m'n vriend had shiny oddish op rom, maar later blijkt dat hij niet kan saven op Emerald...
m'n vriend voelde zich toen genaaid
en nee hij heeft het niet gecheat

Het is een rom... Boeien ;)

anhhao
06 november 2006, 18:08
ja, idd maar hij heeft geen zin om een GBA/DS te halen... lol

Amdy
06 november 2006, 18:08
*zucht*ik wou dat ik een shiny latias had

oznS
06 november 2006, 20:13
zo na mijn eerst shiny cacnea heb ik nog meer zin in een andere shiny ik ga nooit opgeven:D

o ja een zo als jullie weten met het behulp van lanturn:D

SonDaan
06 november 2006, 20:39
*zucht*ik wou dat ik een shiny latias had

Vraagje over Shiney Lati*s. hanghet af of hij shiney is of niet per X je hem tegenkomt of is het bepaald in je spel, omdat er slechts 1 Lati*s die rondloopt, en je dus altijd de zelfde tegenkomt en hij dus altijd/nooit Shiney is, in theorie

AlisanO
06 november 2006, 20:44
Vraagje over Shiney Lati*s. hanghet af of hij shiney is of niet per X je hem tegenkomt of is het bepaald in je spel, omdat er slechts 1 Lati*s die rondloopt, en je dus altijd de zelfde tegenkomt en hij dus altijd/nooit Shiney is, in theorie

als je hem een keer ziet, en hij is shiny blijft hij ook shiny

Azunian
06 november 2006, 22:35
Ik heb alleen een Shiny Ursaring op Gold; en ik heb een Shiny Mew (op Emerald) tegen gekomen; naja, om te zeggen; ik had hem naar 250 Ultra Balls niet gevangen en toen moest ik resetten :).

0lugia0
16 november 2006, 20:21
ik heb shiny deoxys
mew
ho-oh
lugia
latios

AlisanO
16 november 2006, 20:23
ik heb shiny deoxys
mew
ho-oh
lugia
latios

oke ik heb alle shiny pokemon die er bestaan [sarcastisch]

Dragonake
16 november 2006, 20:30
ik heb shiny deoxys
mew
ho-oh
lugia
latios
Gecheat of gewoon?

anhhao
16 november 2006, 20:34
Gecheat of gewoon?

ik denk gecheat:sweat: want
1. je kan ze bij Nintendo events
2. Mew nog niet

Dragonake
16 november 2006, 20:38
ik denk gecheat:sweat: want
1. je kan ze bij Nintendo events
2. Mew nog niet
Daarom stelde ik die vraag ook...

Amdy
17 november 2006, 10:01
ik vervloek em zelf da ik mijn Shiny Rattata op mijn rom heb laten ontsnappen hij was zoo mooi Grijs T_T

CoBrANL
17 november 2006, 13:53
Ik heb
Shiny Pidgey nu is hij een pidgeot
Shiny Weepingbel
Shiny Mudkip
Shiny Groundon

anhhao
17 november 2006, 13:55
Ik heb
Shiny Pidgey nu is hij een pidgeot
Shiny Weepingbel
Shiny Mudkip
Shiny Groundon

je Mudkip en Groudon met softreset gedaan?

0lugia0
17 november 2006, 16:22
Gecheat of gewoon?

gecheat....:P en nog shiny carvanha,wingul,vileplume & zubat(die zijn niet gecheat)n nu ook een gecheate rayquaza..

CoBrANL
17 november 2006, 16:38
je Mudkip en Groudon met softreset gedaan?
ja klopt duurde wel lang

jupojopi
18 november 2006, 15:56

vind het niet erg maar ik drukte al voor dat het beeld kwam waar ik kon kiezen op de linker toets normaal lukte dat gewoon de hele tiijd deze keer niet en dus drukte ik gewoon achterelkaar op A en voor ik het wist drukte ik op torchic met het enorme "geluk" was hij ook nog eens shiny... kvind het niet erg als je het niet gelooft hoor...
laat die wanksta, oke ik geloof hem ook niet maar die gozer is nieuw weetjewel....nieuwelingen moeten even wennen
je hoeft niet zo arogant te doen hoor... ik weet dat ik nieuw ben en misschien ben je ook wel enorm jaloers maar... dan nog

lightbayleef
18 november 2006, 19:52
ik vervloek em zelf da ik mijn Shiny Rattata op mijn rom heb laten ontsnappen hij was zoo mooi Grijs T_T

grijs? kijk pokepic:
http://i120.photobucket.com/albums/o170/lightbayleef/overig/lol.jpg
beetje lol:p

Amdy
18 november 2006, 21:32
hij was grijs in G/S/C

ShineyDragonair
18 november 2006, 22:07
Grijs/geel. ;)

dark milotic
19 november 2006, 07:39
Ik heb alleen een Shiny Ursaring op Gold; en ik heb een Shiny Mew (op Emerald) tegen gekomen; naja, om te zeggen; ik had hem naar 250 Ultra Balls niet gevangen en toen moest ik resetten :).

je kan een mew niet tegenkomen op emerald, en je kan maar maximaal 99 ultra balls bij je hebben.. >.<

ik heb net een shiny mankey gevangen!! (firered) mijn eerste shiny ooit ^_^ en een kwartiertje erna ben ik suicune ook toevallig tegengekomen, en hierbij was ik er niet naar aan het zoeken ^^__^^

Wansjaak
19 november 2006, 07:45
en je kan maar maximaal 99 ultra balls bij je hebben.. >.<

Je kunt er wel meer bijhebben. Je kunt toch een paar keer 99 ultra balls kopen. Dan zie je in je bag 4 keer onder elkaar 99 ultra balls staan.

Frozen
19 november 2006, 08:15
je kan een mew niet tegenkomen op emerald, en je kan maar maximaal 99 ultra balls bij je hebben.. >.<

ik heb net een shiny mankey gevangen!! (firered) mijn eerste shiny ooit ^_^ en een kwartiertje erna ben ik suicune ook toevallig tegengekomen, en hierbij was ik er niet naar aan het zoeken ^^__^^

Ik vind zelf dat je in FR de meeste shiny's tegenkomt, ik had:

Pidgey
Quilfish
Rapidash
Crobat
en
Perian

Allemaal shiny

In ruby:

Magikarp

Emerald:
Teddiursa

Leafgreen:
---geen---

:rolleyes:

lightbayleef
19 november 2006, 08:17
Je kunt er wel meer bijhebben. Je kunt toch een paar keer 99 ultra balls kopen. Dan zie je in je bag 4 keer onder elkaar 99 ultra balls staan.

op leafgreen/firered niet daar komt dan te staan: 198X
ik heb er namelijk 814

Wansjaak
19 november 2006, 08:43
Ja dat weet ik ook wel, maar het ging over Emerald.

~Dragalibur~
19 november 2006, 11:36
Ik wil gaan Soft resetten voor een Shiny Legend of 2e gen. starter. Maar ik wilde even wat weten, kun je op de spellen R/S/E en Fr/Lg meer dan 1 shiny tegen komen, of is het zo dat als je 1 shiny bent tegen gekomen dat je dan overnieuw moet beginnen om nog een shiny tegen te komen. (Verwarrend:p ).

anhhao
19 november 2006, 11:40
Ik wil gaan Soft resetten voor een Shiny Legend of 2e gen. starter. Maar ik wilde even wat weten, kun je op de spellen R/S/E en Fr/Lg meer dan 1 shiny tegen komen, of is het zo dat als je 1 shiny bent tegen gekomen dat je dan overnieuw moet beginnen om nog een shiny tegen te komen. (Verwarrend:p ).

tuurlijk kan je d'r meer dan 1 tegen komen
ik ga denk ik ook softresetten voor Shiny Cyndaquil (maar eerst Huntail zien te krijgen:sweat:)

jupojopi
19 november 2006, 17:38
maar eerst Huntail zien te krijgen:sweat:
Clamperl--deepseatooth+ruilen-->huntail

SonDaan
19 november 2006, 17:42
Clamperl--deepseatooth+ruilen-->huntail

mssn heeft hij al Gorebyss?
Dan moet je ene huntail traden met iemand.

anhhao
19 november 2006, 17:52
mssn heeft hij al Gorebyss?
Dan moet je ene huntail traden met iemand.

yep, ik heb Gorebyss (ty, link kabel xD)
en m'n vriend moet weer die Deepsea dingen verkopen voor 100 pokedollar
nu moet ik Ruby van hem jatten xD

naja, weer ontopic

zwartere Shiny's zoals Charizard en Rayquaza zijn vet
en Shiny Umbreon is ook vet

Dennisz
19 november 2006, 18:18
ik heb bij ruby een shiny torchik. in 1 keer:D

CoBrANL
19 november 2006, 20:03
Ik moet van me broertje vragen wat soft ressetten kan iemadn er andwoord op geven??

anelka56
19 november 2006, 20:07
Softreset is dat je Gameboy meteen opnieuw start.Je kan dit doen door alle knoppen ingedrukt te houden.Dus L+R links,rechts,onder,boven,Start,Select ;)

SonDaan
19 november 2006, 20:09
alleen A+B+Start+Select!

anelka56
19 november 2006, 20:12
Ik had dat gehoord en gedaan,ik ga kijken of het ook zonder L+R kan.*pakt GBA erbij*
Edit:Het kan,SonDaan had gelijk.

rella
20 november 2006, 18:07
ik had:

RUBY:

WHISMUR
ZUBAT

EMERALD:

ZUBAT
ODDISCH

FIRERED:
GEEN

Viridis
20 november 2006, 18:24
Ah, is Soft Resetten hier ook populair geworden?:')
Ik probeer een Shiny Charmander te krijgen...
Voor welke Pokemon kun je eigenlijk allemaal SoftResetten?
Lijstje, vul aan als het niet klopt:
Bulbasaur
Charmander
Squirtle
Voltorb en Electrode(In de Power Plant en Aqua Hideout)
Lapras
Snorlax
Articuno
Zapdos
Moltres
Chikorita
Cynadaquil
Totodile (Moet je in Emerald wel de Hoenn dex compleet hebben.)
Sudowoodo (In Emerald in de Battle Frontier)
Treecko
Torchic
Mudkip
Castform (Nadat je het Weather Institute gered hebt.)
Kecleon
Regirock
Regice
Registeel
Kyogre
Groudon
Rayquaza

En dan ook nog Deoxys, Ho-Oh, Lugia, Latios, Latias en Mew, als je het bijpassende Ticket voor de juiste game hebt.

luigi
20 november 2006, 18:42
geeneen

ShineyDragonair
20 november 2006, 18:44
Zahro: Lapras als je hem krijgt + alle in game trades.

anhhao
20 november 2006, 18:45
Lijstje, vul aan als het niet klopt

Kecleon! bij de brug

Viridis
20 november 2006, 19:21
Inderdaad.
Maar ik denk niet dat ingame trades Shiny kunnen zijn, want die ik heb een aantal keer geprobeerd om een Mr. Mime te ruilen, om een goede Nature te krijgen, en de Nature was altijd hetzelfde. (Alsook de stats.) Zelfde bij Lickytung.

Groudon ownz
20 november 2006, 19:58
:( ik krijg er egt **** van als ik jullie post zie,jullie hebben kei veel shiny's ik .... ik heb geen....

Koenie
20 november 2006, 20:53
Ik heb alleen een Shiny Rattata, na ong. 100 uur spelen .. :( (http://competitie.habbster.nl/?pagina=klik&naam=k0en)

~Dragalibur~
21 november 2006, 14:07
Bulbasaur
Charmander
Squirtle
Lapras
Snorlax
Articuno
Zapdos
Moltres
Chikorita
Cynadaquil
Treecko
Torchic
Mudkip
Kecleon
Regirock
Regice
Registeel
Kyogre
Groudon
Rayquaza

En dan ook nog Deoxys, Ho-Oh, Lugia, Latios, Latias en Mew, als je het bijpassende Ticket voor de juiste game hebt.

Beldum die kun je krijgen als je pkmn league hebt gehaald en dan in Steven's huis.

anhhao
21 november 2006, 14:32
mss kan je ook softresetten voor die pokemons bij Celadon City (kopen)

dark-mewtwo
21 november 2006, 16:07
Bulbasaur
Charmander
Squirtle
Lapras
Snorlax
Articuno
Zapdos
Moltres
Chikorita
Cynadaquil
Treecko
Torchic
Mudkip
Kecleon
Regirock
Regice
Registeel
Kyogre
Groudon
Rayquaza

de 3 nieuwe starters en sommige legandary's in diamond&pearl :D:D

Azunian
21 november 2006, 16:17
Arusesus is niet shiny avaible.
Zou ook lame zijn als de god een leuk tintje heeft. >_<

Makkelijk zat, je moet Old Sea Map of hoe het heet.

ShineyDragonair
21 november 2006, 19:01
Ik ben nu aan het softreseten voor shiny Torchic. Kyogre,Groudon en Rayquaza shiny is ook cool. Paars goud en zwart.

Azunian: http://www.serebii.net/pokedex-dp/493.shtml

jupojopi
22 november 2006, 20:37
kben gekapt met treecko ga nu door voor shiny mudkip ;)