PDA

View Full Version : Sailormoon vs Wedding Peach.

TamerMehmet
07 september 2004, 19:52
Hallo iedereen ik heb voor jullie een Stembus geopend voor strijd tussen Sailormoon en Wedding Peach. Deze twee Anime tekenfilm series lijken op elkaar. Maar die Sailormoon is een verhaal over die 14 meiden en 2 jongens. Ze moet een wereld redden maar dan moet ze tegen een kwaad bestrijden en een liefde redden van andere mensen. En die Wedding Peach is een tekenfilms serie ook van Anime maar dan met een vier dames en ze kunnen drie keer veranderen. En ze moeten van haat naar liefde veranderen en naar een heilige plaats toe sturen. En ik stem voor Sailormoon maar ik hou ook van die Wedding Peach maar ik heb meest die Sailormoon meest dan die wedding Peach gezien dus ik hou ook van die Wedding Peach. Laat de stem strijd beginnen ik stem voor Sailormoon.

Meowzy
07 september 2004, 20:48
watte? 14 meiden en 2 jongens? dat klopt niet helemaal hoor.
het zijn 10 meiden (die zijn de vaste groep) er is 1 bodyguard. (eigenlijk ook een sailor strijder, namelijk die van de aarde)
verder zijn er nog 3 "meiden" die niet echt voor het goede vechten... en ze doen ook maar 1 seizoen mee...
een 1 mysterieus klein meisje dat ook maar 1 seizoen mee doet.

Elvirna
10 september 2004, 11:54
Ik vond WP eerst ook wel leuk,maar Sailor Moon blijft tha best! Wedding Peach is natuurlijk wel een ripoff van Smoon...(Zeg liever niet SM...)

Erisuko
11 september 2004, 12:53
Ik stem voor Sailor Moon. Er zit een heel origineel verhaal in, en Wedding Peach heeft dat gedeeltelijk gestolen.

Toch vind ik Wedding Peach leuk, hoor! Maar Sailor Moon gewoon beter...

may10
13 september 2004, 16:46
ik vind sailor moon leuk alleen word het niet meer op yorin uitgezonden.dat vind ik wel jammer. :mad: :mad: :mad: :mad: :(dat is toch niet leuk