PDA

View Full Version : Digimon afleveringen..

Ester
23 november 2005, 15:30
hey!
Heeft iemand Digimon afleveringen waarin Angewomon en Lillymon in voorkomt?!
Dat zijn echt mijn Favo Digimon's! haha:D

Thanks,

Ester

musicangel
27 november 2005, 14:22
Volgens mij zijn er genoeg afleveringen in seizoen 1. Met name in de latere episodes, vanaf het moment dat de digidestined Myotismon achtervolgen naar de aarde ongeveer.

Uchiha Sasuke
02 december 2005, 23:36
Ik weet niet meer prcies in welke episodes ze voor kwamen. Ik heb het wel erg lang gebolgd. Binnnen kan ik waarschijnlijk wel aan die afleveringen komen. Ik zal je proberen hiervan op de hoogt te houden.

Ester
24 maart 2006, 14:34
maar weet iemand waar ik Nederlandse Digimon afleveringen kan downloaden in AVI HQ?:)

Seto
24 maart 2006, 14:37
Site's naar illegale software is verboden hier op dit forum (geld jammer genoeg ook voor waar je epi's kunt downloaden)....
Je zou limewire, bitorrent, kazaa kunnen proberen, of gewoon heel goed zoeken op internet ._.''.

Ester
24 maart 2006, 14:39
Site's naar illegale software is verboden hier op dit forum (geld jammer genoeg ook voor waar je epi's kunt downloaden)....
Je zou limewire, bitorrent, kazaa kunnen proberen, of gewoon heel goed zoeken op internet ._.''.
jey!!! wat is dit dan voor een *** forum!!!
waarom maak je een forum als je toch nix mag downloaden!!
HALLO!! DIT IS HET INTERNET HOOR!:mad:
ik ken Power Rangers en dragonball z afleveringen downloaden!!
van alle sagas!
via een site en programma!

tjongejonge heey!!!!!

Seto
24 maart 2006, 14:54
Relax o.0''. Dat zijn nou eenmaal de regels, daar kan ik toch ook niets aan doen?
Je zult het moeten accepteren...
Dus gewoon ff zoeken, je vind ze heus wel. Of je zet in je sig: pm me als je afleveringen hebt van digimon of zo.

Ome Menno
24 maart 2006, 15:05
jey!!! wat is dit dan voor een *** forum!!!
waarom maak je een forum als je toch nix mag downloaden!!
HALLO!! DIT IS HET INTERNET HOOR!:mad:
ik ken Power Rangers en dragonball z afleveringen downloaden!!
van alle sagas!
via een site en programma!

tjongejonge heey!!!!!
Helaas, pindakaas.:)