Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden vampierisme

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
yakumo
Otaku 4Life

yakumo's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 19:45

vampieren zijn heden daags niet meer als in films.
nu zijn er nog wel vampieren die bloed drinken maar dat is meestal omdat ze er seksueel opgewonden van worden en als ze het willen drinken dan vragen ze er ook netjes om.

maar de meeste vampieren die er nu zijn drinken geen bloed maar voeden zig aan dromen of energie van anderen

niet alle mensen merken dat ze dit doen maar iedereen kan een vampier zijn.
ik heb gemerkt dat wanneer ik een goed gesprek heb met mensen dat ik hun energie opneem in me en informatie opneem en daar energie vol van word.
maar het is niet goed dat je te veel energie in je hebt wand dan word je stresvol of kwaad.
ik heb het eigenlijk wel nodig omdat ik ook aan wicca doe en aan hand oplegging doe en dat kost veel energie dus zo blijft mijn energie op evenwicht.

als er mensen zijn die verder nog vragen hebben of hun mening willen uitspreken hier over?
ga je gang.

check http://www.reapersofblood.org/

Venom
useless ♥

Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 19:49

aha ik heb er wel eens wat over gelezen dat hier wel mee overeen komt...kvind het wel interesant

fallen
Firefist Ace

Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 19:53

ik ben geen vampier want ik geloof al niet in dat soort rotzooi van energie en andere paranomale troep

BattleDude
Asians <3

Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 19:57

Een aparte doelstelling die je daar hebt, Yakumo.. maar ik geloof er geen zak van. Waarom zou het nu opeens allemaal met energie te maken hebben, terwijl er al heel veel jaren word beweerd dat vampieren bloed drinken om hunzelf in leven te houden. En opgewonden raken door bloed te drinken? Dan zou ik zeggen dat je het eens moet proberen, of je gaat een keer bloedworst eten, een boner die je dan krijgt zeg!

Nee, dit vind ik nergens op slaan. Sowieso geloof ik niet bepaald in vampieren, maar al helemaal niet in het verhaal van jou.

yakumo
Otaku 4Life

yakumo's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 19:58

tog zou je er een kunnen zijn al zou je er niet in geloven

Xocolatl
Vrind

Xocolatl's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 19:58

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door BattleDude
Een aparte doelstelling die je daar hebt, Yakumo.. maar ik geloof er geen zak van. Waarom zou het nu opeens allemaal met energie te maken hebben, terwijl er al heel veel jaren word beweerd dat vampieren bloed drinken om hunzelf in leven te houden. En opgewonden raken door bloed te drinken? Dan zou ik zeggen dat je het eens moet proberen, of je gaat een keer bloedworst eten, een boner die je dan krijgt zeg!

Nee, dit vind ik nergens op slaan. Sowieso geloof ik niet bepaald in vampieren, maar al helemaal niet in het verhaal van jou.
amen

yakumo
Otaku 4Life

yakumo's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 20:05

vampieren zijn geen doden en ze hoeven niet persee bloed te drink en ik ben een psi niet een blood drinker

en dat idee van bloedworst nee dankje ik ben vegatarier

fallen
Firefist Ace

Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 20:05

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door yakumo
tog zou je er een kunnen zijn al zou je er niet in geloven
enig bewijs?

Killua
Zaoldyeck

Killua's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 20:10

Quote:
en dat idee van bloedworst nee dankje ik ben vegatarier
Vegetarier betekent dat je geen dingen van dieren eet/draagt. Een mens kun je eig ook tot de dieren rekenen dus als je hun bloed drinkt (zoals een ECHTE vampier) dan ben je niet echt een vegetarier IMO...

BattleDude
Asians <3

Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 20:16

Quote:
kijk op de site die ik bij het eerste bericht heb neergezet
Ja, en jij gelooft wat daar op staat? Iets wat een of andere dude heeft verzonnen terwijl hij zich 's avonds dood zat te vervelen aangezien hij geen leven heeft en dus nooit iets te doen heeft behalve werk om zichzelf in leven te houden waardoor hij dus nog net die verhalen heeft kunnen schrijven die dus nergens op slaan en al zeker niet op een dichtbijzijnde waarheid..?

EDIT: Heeft die z'n post weggehaald...

Venom
useless ♥

Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 20:18

[quote=Tijgerloes]
(zoals een ECHTE vampier) [quote]

dus jij bent een exper op het gebied van ''vampieren''. ik bedoel je lijkt er zo van overtuigt dat jij weet wat echt is X_X

yakumo
Otaku 4Life

yakumo's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 20:18

kijk op de site die ik bij het eerste bericht heb neergezet

plus ik ben vegatarier omdat ik aan wicca doe en dus alles om me heen moet respecteren en verder doe ik niet aan vampierisme maar ben gewoon een psi vampier

ik geloof hier al langer in dan dat ik deze site ken en merk tog wel zelf dat mijn energie in balans blijft

PokeMatt
Pokémon Master

Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 20:21

Ook al klinkt het ongeloofwaardig...het kan wel waar zijn....want ik wil wel bewijs zien dat het juist NIET waar is...

BattleDude
Asians <3

Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 20:24

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door PokeMatt
Ook al klinkt het ongeloofwaardig...het kan wel waar zijn....want ik wil wel bewijs zien dat het juist NIET waar is...
Het bewijs dat het NIET waar is, is gewoon dat er geen bewijs is dat het WEL waar kan zijn...

yakumo
Otaku 4Life

yakumo's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2005 @ 20:24

sommige dingen zijn niet te bewijzen maar er zijn ook al veel documenteres op tv geweest over dit op discovery enzo

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten