Natuurlijk kent iedereen huiswerk. Ook kent iedereen huiswerk hebben op de lastigste momenten. Nog lastiger is als je het niet kan maken en zo een 1 zal krijgen. Het ergst is het gevoel dat je daarbij krijgt. Dat gevoel heb ik nu x3 Ik heb het al niet vrijdag kunnen inleveren, dus gaat er al automatisch een punt af. maar ik heb 4 uur, en dan heb ik geen tijd meer, omdat we dan beziek krijgen ed. die blijven laat. Morgen een familiereünie enz. Dus geen tijd.... argh.
In die stress zit ik ook vaak. Vooral als het huiswerk is voor een vak waar ik al vreselijk slecht voor sta -_-'
Wat ik doe is dan je huiswerk gewoon zo goed mogelijk proberen te maken, zodat je alsnog een redelijk cijfer hebt, zélfs al gaat er een punt van af.
En stel dat je alsnog een slecht cijfer krijgt, probeer dan in de toekomst gewoon betere cijfers te halen. Dan haal je het makkelijk weer op ^^
I like homework!! =D Maar de laatste tijd maak ik het wel altijd als het dan niet meer kan. Dan voor die dag dat ik het moet inleveren. Maar ik heb het altijd af.
Ook toetsweek hierro ._.
Ik zit met nogal een probleem...
Ik sta slecht voor AK (een 4,6 ofzo) en morgen hebben we dus het proefwerk van AK en ik kan mn boek nergens vinden ._.