Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games
Deze pagina opnieuw laden NDS emulator+diamond+je KAN saven!!!!

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
>pokémonmaster<
Anime Forum Lid

>pokémonmaster<'s avatar
Standaard geplaatst op 24 juli 2007 @ 21:29

nadat ik vele emulators en roms heb geprobeerd,veel berichten gepost hier en VELE (egt HEEL veel) sites heb bezocht (vooral om uit te kunnen vinden of je toch op een manier kunt saven). heb ik het uiteindelijk uitgevonden!!!! en omdat ik de andere zielepoten wil helpen hun problemen op te lossen om toch die goede emulator te vinden met goede werkende rom (die kan saven) presenteer ik jullie....de goede,werkende en speelbare pokemon diamond rom+NDS emulator walkthrough

om dit fantastische nieuwe spel in handen te krijgen voor niks moet je de volgende stappen goed volgen!!!:
BELANGRIJKE INFORMATIE. LET OP: ik geef je 2 opties:1.of je download WinRAR en 7-Zip File Manager (zie hieronder). 2.of je download alleen WinRAR. ik zelf heb ze alle 2 (WinRAR en 7-Zip File Manager) dus dat raad ik ook aan!!maar voor degenen die minder op hun computer willen staan,heb ik de stappen anders samengesteld. dus kies je voor optie 1. (allebei downloaden) begin dan gewoon bij 1a. en volg de stappen tot 1g!!!voor degenen die voor optie 2 kiezen: begin bij 2a en volg de stappen tot 2f!!!. LET OP optie 2 kiezers: ik heb dit zelf niet uitgevoerd dus als het niet lukt moet je gewoon 7-Zip File Manager erbij downloaden en de stappen van 1d t/m 1g volgen!!!

stap 1a.Maak een nieuwe map genaamd:DS emu en meer je mag ook zelf een naam verzinnen voor je map natuurlijk,maar ik gebruik mijn mapnaam voor deze walkthrough!!! dus misschien is het handig om hem ook zo te noemen! download nu WinRAR via: http://www.download.com/WinZip/3000-...ml?tag=lst-0-1 en KLIK op download now>>>opslaan>>>in Ds emu en meer.
stap 1b.download 7-Zip File Manager via: http://sourceforge.net/project/downl...mirror=surfnet bij mij staat er bovenin zo gele/goude balk waarop staat:Het downloaden van bestanden van deze website wordt om beveiligingsredenen door Internet Explorer geblokkeerd. Klik hier voor opties. nu moet je dus gewoon op de gele/goude balk klikken>>>bestand downloaden>>>opslaan>>>in Ds emu en meer.
stap 1c..ga naar: http://w13.easy-share.com/1263592.html >>>vul onderaan de code in>>>opslaan>>>in Ds emu en meer.LAAT de naam zoals het er staat dus gewoon pokemondiamond
stap 1d.start 7-Zip File Manager>>>open DS emu en meer>>>open pokemondiamond>>>selecteer (dus klik &#233;&#233;n keer) op Copy of nds zodat die blauw wordt>>>klik op uitpakken (staat erboven met een minnetje als teken)>>>als het goed is moet er in de URL/Link (of hoe het ook mag heten) tussen het enelaatste scheve streepje en de laatste DS emu en meer staan!! als dit er staat klik je op OK.
stap 1e. sluit 7-Zip File Manager en open DS emu en meer>>>open Copy of nds dit moet er allemaal instaan:BATTERY , SLOT , SNAP , BIOSGBA.ROM , BIOSNDS7.ROM , BIOSNDS9.ROM , eNDryptS Advanced , eNDryptS Advanced (tekstdocument) , firmware , ipswin , IPSWin , lgc-pkmd.ips , lgc-pkmd.nds , NO$GBA , NO$GBA (configuratie instellingen) , no$gba2.4a-win , NO$GBA.INP en PatchEngine.tx1. de vetgedrukte bestanden moet je hebben,dus check het ff!!!
stap 1f.dubbelklik op NO$GBA>>>open het met lgc-pkmd.nds
stap 1g.en SPELEN maar!!!

stap 2a.Maak een nieuwe map genaamd:DS emu en meer je mag ook zelf een naam verzinnen voor je map natuurlijk,maar ik gebruik mijn mapnaam voor deze walkthrough!!! dus misschien is het handig om hem ook zo te noemen! download nu WinRAR via: http://www.download.com/WinZip/3000-...ml?tag=lst-0-1 en KLIK op download now>>>opslaan>>>in Ds emu en meer.
stap 2b.ga naar: http://w13.easy-share.com/1263592.html >>>vul onderaan de code in>>>opslaan>>>in Ds emu en meer.LAAT de naam zoals het er staat dus gewoon pokemondiamond
stap 2c. open DS emu en meer>>>open pokemondiamond>>> selecteer (dus klik &#233;&#233;n keer) op Copy of nds zodat die blauw wordt>>>druk ALT
+E tegelijk in>>>als het goed is moet er in de URL/Link (of hoe het ook mag heten) na het laatste streepje pokemondiamond staan>>>haal dat weg zodat er DS emu en meer staat (zonder laatste scheve streepje dus!!!). laat de instellingen staan zoals ze staan en klik op OK
stap 2d.sluit WinRAR en als het goed is,moet je map: DS emu en meer er nog staan.als je hem hebt weggeklikt dan open je hem gewoon opnieuw>>>]>>>open Copy of nds dit moet er allemaal instaan:BATTERY , SLOT , SNAP , BIOSGBA.ROM , BIOSNDS7.ROM , BIOSNDS9.ROM , eNDryptS Advanced , eNDryptS Advanced (tekstdocument) , firmware , ipswin , IPSWin , lgc-pkmd.ips , lgc-pkmd.nds , NO$GBA , NO$GBA (configuratie instellingen) , no$gba2.4a-win , NO$GBA.INP en PatchEngine.tx1. de vetgedrukte bestanden moet je hebben,dus check het ff!!!
stap 2e.dubbelklik op NO$GBA>>>open het met lgc-pkmd.nds
stap 2f.en SPELEN maar!!!

nu kun je net zolang spelen zoals je wil en gewoon saven via het start-menu (de x-button)en op save drukken.wil je het snel uittesten of het saven werkt? (heb ik ook gedaan) ga dan als je de intro hebt gehad (met de professor) en je op je kamer terecht komt een paar stappen doen.>>>open dan het start menu>>>druk op SAVE>>>sluit NO$GBA af>>>open No$gba weer en open het met lgc-pkmd.nds>>>en je save staat er!!zo deed ik het ook ik het dus ook. en ik heb het stap voor stap uitgelegd en ook makkelijk (al zeg ik het zelf) zodat iedereen het snapt.maar ik ben natuurlijk nog steeds open voor vragen.al lijkt me dat met deze uitleg niet nodig.:Pals het werkt dan hoor ik het graag in het topic. PMen mag ook natuurlijk maar als je het in het topic zegt dan weten anderen ook dat het werkt en gaan het dan ook downloaden. Zo heb je meer tevreden klanten en help je meer mensen

[ Laatst gewijzigd door >pokémonmaster<; 27 juli 2007 om 16:28 ]

wabsta
Are you okay, kiddo?

wabsta's avatar
Standaard geplaatst op 24 juli 2007 @ 23:33

Good job Je kan idd saven!
Het lagt wel nog steeds, maar je komt wel eindelijk verder dan het eerste gevecht
Iemand suggesties om de lag tegen te gaan? of gewoon wachten tot de nieuwe NO$GBA uitkomt?

[ Laatst gewijzigd door wabsta; 24 juli 2007 om 23:56 ]

I Didn't Say I Was Powerfull, I Said I Was A Wizard
paarswit3
Hacken is cool!buddy

Standaard geplaatst op 25 juli 2007 @ 09:25

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door >pokémonmaster< Bekijk bericht
nadat ik vele emulators en roms heb geprobeerd,veel berichten gepost hier en VELE (egt HEEL veel) sites heb bezocht (vooral om uit te kunnen vinden of je toch op een manier kunt saven). heb ik het uiteindelijk uitgevonden!!!! en omdat ik de andere zielepoten wil helpen hun problemen op te lossen om toch die goede emulator te vinden met goede werkende rom (die kan saven) presenteer ik jullie....de goede,werkende en speelbare pokemon diamond rom+NDS emulator walkthrough

om dit fantastische nieuwe spel in handen te krijgen voor niks moet je de volgende stappen goed volgen!!!:
BELANGRIJKE INFORMATIE. LET OP: ik geef je 2 opties:1.of je download WinRAR en 7-Zip File Manager (zie hieronder). 2.of je download alleen WinRAR. ik zelf heb ze alle 2 (WinRAR en 7-Zip File Manager) dus dat raad ik ook aan!!maar voor degenen die minder op hun computer willen staan,heb ik de stappen anders samengesteld. dus kies je voor optie 1. (allebei downloaden) begin dan gewoon bij 1a. en volg de stappen tot 1g!!!voor degenen die voor optie 2 kiezen: begin bij 2a en volg de stappen tot 2f!!!. LET OP optie 2 kiezers: ik heb dit zelf niet uitgevoerd dus als het niet lukt moet je gewoon 7-Zip File Manager erbij downloaden en de stappen van 1d t/m 1g volgen!!!

stap 1a.Maak een nieuwe map genaamd:DS emu en meer je mag ook zelf een naam verzinnen voor je map natuurlijk,maar ik gebruik mijn mapnaam voor deze walkthrough!!! dus misschien is het handig om hem ook zo te noemen! download nu WinRAR via: http://www.download.com/WinZip/3000-...ml?tag=lst-0-1 en KLIK op download now>>>opslaan>>>in Ds emu en meer.
stap 1b.download 7-Zip File Manager via: http://sourceforge.net/project/downl...mirror=surfnet bij mij staat er bovenin zo gele/goude balk waarop staat:Het downloaden van bestanden van deze website wordt om beveiligingsredenen door Internet Explorer geblokkeerd. Klik hier voor opties. nu moet je dus gewoon op de gele/goude balk klikken>>>bestand downloaden>>>opslaan>>>in Ds emu en meer.
stap 1c..ga naar: http://beatmyvid.files-upload.com/nl...amond.rar.html en wacht tot de teller is gestopt>>>klik op download link (die staat eronder)>>>opslaan>>>in Ds emu en meer.LAAT de naam zoals het er staat dus gewoon pokemondiamond
stap 1d.start 7-Zip File Manager>>>open DS emu en meer>>>open pokemondiamond>>>selecteer (dus klik één keer) op Copy of nds zodat die blauw wordt>>>klik op uitpakken (staat erboven met een minnetje als teken)>>>als het goed is moet er in de URL/Link (of hoe het ook mag heten) tussen het enelaatste scheve streepje en de laatste DS emu en meer staan!! als dit er staat klik je op OK.
stap 1e. sluit 7-Zip File Manager en open DS emu en meer>>>open Copy of nds dit moet er allemaal instaan:BATTERY , SLOT , SNAP , BIOSGBA.ROM , BIOSNDS7.ROM , BIOSNDS9.ROM , eNDryptS Advanced , eNDryptS Advanced (tekstdocument) , firmware , ipswin , IPSWin , lgc-pkmd.ips , lgc-pkmd.nds , NO$GBA , NO$GBA (configuratie instellingen) , no$gba2.4a-win , NO$GBA.INP en PatchEngine.tx1. de vetgedrukte bestanden moet je hebben,dus check het ff!!!
stap 1f.dubbelklik op NO$GBA>>>open het met lgc-pkmd.nds
stap 1g.en SPELEN maar!!!

stap 2a.Maak een nieuwe map genaamd:DS emu en meer je mag ook zelf een naam verzinnen voor je map natuurlijk,maar ik gebruik mijn mapnaam voor deze walkthrough!!! dus misschien is het handig om hem ook zo te noemen! download nu WinRAR via: http://www.download.com/WinZip/3000-...ml?tag=lst-0-1 en KLIK op download now>>>opslaan>>>in Ds emu en meer.
stap 2b.ga naar: http://beatmyvid.files-upload.com/nl...amond.rar.html en wacht tot de teller is gestopt>>>klik op download link (die staat eronder)>>>opslaan>>>in Ds emu en meer.LAAT de naam zoals het er staat dus gewoon pokemondiamond
stap 2c. open DS emu en meer>>>open pokemondiamond>>> selecteer (dus klik één keer) op Copy of nds zodat die blauw wordt>>>druk ALT
+E tegelijk in>>>als het goed is moet er in de URL/Link (of hoe het ook mag heten) na het laatste streepje pokemondiamond staan>>>haal dat weg zodat er DS emu en meer staat (zonder laatste scheve streepje dus!!!). laat de instellingen staan zoals ze staan en klik op OK
stap 2d.sluit WinRAR en als het goed is,moet je map: DS emu en meer er nog staan.als je hem hebt weggeklikt dan open je hem gewoon opnieuw>>>]>>>open Copy of nds dit moet er allemaal instaan:BATTERY , SLOT , SNAP , BIOSGBA.ROM , BIOSNDS7.ROM , BIOSNDS9.ROM , eNDryptS Advanced , eNDryptS Advanced (tekstdocument) , firmware , ipswin , IPSWin , lgc-pkmd.ips , lgc-pkmd.nds , NO$GBA , NO$GBA (configuratie instellingen) , no$gba2.4a-win , NO$GBA.INP en PatchEngine.tx1. de vetgedrukte bestanden moet je hebben,dus check het ff!!!
stap 2e.dubbelklik op NO$GBA>>>open het met lgc-pkmd.nds
stap 2f.en SPELEN maar!!!

nu kun je net zolang spelen zoals je wil en gewoon saven via het start-menu (de x-button)en op save drukken.wil je het snel uittesten of het saven werkt? (heb ik ook gedaan) ga dan als je de intro hebt gehad (met de professor) en je op je kamer terecht komt een paar stappen doen.>>>open dan het start menu>>>druk op SAVE>>>sluit NO$GBA af>>>open No$gba weer en open het met lgc-pkmd.nds>>>en je save staat er!!zo deed ik het ook ik het dus ook. en ik heb het stap voor stap uitgelegd en ook makkelijk (al zeg ik het zelf) zodat iedereen het snapt.maar ik ben natuurlijk nog steeds open voor vragen.al lijkt me dat met deze uitleg niet nodig.:Pals het werkt dan hoor ik het graag in het topic. PMen mag ook natuurlijk maar als je het in het topic zegt dan weten anderen ook dat het werkt en gaan het dan ook downloaden. Zo heb je meer tevreden klanten en help je meer mensen
Als ik op de 1e link klik kan ik niet verder, wat moet ik doen?

wabsta
Are you okay, kiddo?

wabsta's avatar
Standaard geplaatst op 25 juli 2007 @ 10:12

Alternatieve link voor winrar: http://www.rarlab.com/rar/wrar361nl.exe
(dat is dus de eerste link)

Don Cordero
Ex-Mod

Don Cordero's avatar
Standaard geplaatst op 25 juli 2007 @ 10:43

ik heb hem ook geprobeert en dit is mijn mening: vette coole emulator je kan save en is ook een beetje sneller

Cyber-X-
Diglett's Domination!

Standaard geplaatst op 25 juli 2007 @ 10:50

Ik heb me eigen manier maar die van mij is korter ^^
ik heb die van jou niet getest maar de andere mensen
zeggen al dat hij goed werkt dus goed werk PokémonMaster ^^

wabsta
Are you okay, kiddo?

wabsta's avatar
Standaard geplaatst op 25 juli 2007 @ 11:39

Mkay, ik was tevreden, maar bij het 2e gevecht liep die weer vast...

paarswit3
Hacken is cool!buddy

Standaard geplaatst op 25 juli 2007 @ 11:49

Hoe moet ik saven?

Wansjaak
8D

Wansjaak's avatar
Standaard geplaatst op 25 juli 2007 @ 11:51

Edit: Heb het al.

[ Laatst gewijzigd door Wansjaak; 25 juli 2007 om 12:00 ]

Papi~llon!
paarswit3
Hacken is cool!buddy

Standaard geplaatst op 25 juli 2007 @ 12:05

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door wansjaak Bekijk bericht
Edit: Heb het al.
Dus bij edit?

tha masta
3X3=11 Je weet zelluf

tha masta's avatar
Standaard geplaatst op 25 juli 2007 @ 12:06

Nee XD
Hij stelde een vraag maar die had hij ge edit dus hij had ze eigen vraag al beantwoord.

You seem to get a lot of satisfaction from those 15 $ hookers.
I'm never satisfied!!... It's a curse..
"Be the change you want to see in the world" MS
paarswit3
Hacken is cool!buddy

Standaard geplaatst op 25 juli 2007 @ 12:34

Hoe kan hij sneller werken?
Hoe moet ik saven?

Messi
LiFe Is A GaMe So PlaY iT

Messi's avatar
Standaard geplaatst op 25 juli 2007 @ 12:46

Kheb net men eerste pokemon gevangen, en er flikkert nu "pokedex registration completed", maar ik heb al op alles geduwt en het gaat niet weg :s

marijno
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 25 juli 2007 @ 14:37

ik heb dus alles gedaan wat er gezecht word maar tijdens het downloaden van pokemondiamond.rar zecht hij dat het nie kan downloaden wat moet ik doen om het spel te kunnen spelen.
kan iemand me helpen
p.s wat is een goede emulator en waar kan ik de goede pokemon pearl/diamond downloaden wand ik wil het spel graag spelen

paarswit3
Hacken is cool!buddy

Standaard geplaatst op 25 juli 2007 @ 15:40

Hallo,
Ik heb dit gedownload, maar hoe kan ik saven?

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten