Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden Donkerblond?!?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2006 @ 23:19
Met quote antwoorden

Okee...ik ben net achter een schokkende ontdekking gekomen....brunettes bestaan niet meer...alleen maar donkerblondjes....you get my point?

Ik snap het gewoon niet, waarom opeens "donkerblond"...is het zo moeilijk om te zeggen dat je gewoon bruin haar hebt? ik ga even een lijstje maken van redenen die ik vandaag gehoord heb

- Jongens vallen op blond haar
Dat komt omdat iedereen zich tegenwoordig blond noemt

- Jij valt toch op brunettes? Nou, donkerblond valt onder brunette
Fout, je bent een blondine. OF je bent Bruinharig(Brunette) of donker"blond"(blondine)

Het is toch niet charmant om te zeggen dat je bruin haar hebt? Ik bedoel, ik noem mezelf liever donkerblond omdat ik, naast dat ik het ben, gewoon veel sexier ben als ik het zo zeg
Ook hier nogmaals...omdat iedereen zich tegenwoordig blond noemt. Jongens vallen niet allemaal op blond haar

Waarom maak ik me hier nou zo druk om, is omdat mensen zich serieus waar beledigd voelen als ik in een brief schrijf dat ze bruin haar hebben...nee...het is donkerblond...serieus, ik ga geen privacywet breken...maar ik snap het gewoon niet....moet ik mijn profiel nu ook opeens gaan verandering in: Haarkleur = Donkerblond

Dus, misschien wel iets om een discussie over te starten....waarom Donkerblond? Is het niet gewoon bruinharig en blond?

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2006 @ 23:26
Met quote antwoorden

Waar slaat dit op, er zijn wel degelijk verschillen tussen lichtblond, donkerblond en bruin. Zelf val ik op brunettes.

Atsusacon, join our seventh edition on 5-6 August 2017!
MegaTrunks
Ik zoek aandacht

Standaard geplaatst op 28 april 2006 @ 23:30
Met quote antwoorden

ik van ook op brunnetes.

Blond haar is ook mooi maar is te kinderachtig.

GunslingerGirl
First Knight of Cydonia

GunslingerGirl's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2006 @ 23:36
Met quote antwoorden

Ik denk dat het voornamelijk breezers zijn die er zo'n trieste ophef over maken. Ik ben blij met mijn glanzende en gezonde bruine lokken. Bijna zwart lijken ze, zo donker.

Indo
Datvindjeleukhe

Indo's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2006 @ 23:40
Met quote antwoorden

Ugh, die domme trutjes denken dat blond tha best is ofzo x) Zelf vind ik bruin wel leuker dan blond. Kheb zelf donkerbruin haar of bruin and I'm damn proud of it.

Nasty put some clothes on, I told ya
MegaTrunks
Ik zoek aandacht

Standaard geplaatst op 28 april 2006 @ 23:44
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Garnet
Ugh, die domme trutjes denken dat blond tha best is ofzo x) Zelf vind ik bruin wel leuker dan blond. Kheb zelf donkerbruin haar of bruin and I'm damn proud of it.
ja die bonde trutten zijn zolijk barbie poppen Lol.

Bijna heel de wereld heeft bruin haar.
echt blond is zeldzaam.

Drake
The Elite

Drake's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2006 @ 23:49
Met quote antwoorden

De tien kandidaten van Elite – Season 1 hebben een woeste strijd gestreden. Elke week viel er iemand af, en uiteindelijk bleven er drie over: Fleur, May en Rowan. Maar toen Fleur afviel tijdens een 3D-doolhof en Rowan verloor bij de eindquiz, bleef May als winnares over. Het is inmiddels al vier maanden sinds de finale, en het is eens tijd voor de kandidaten om gezellig bij elkaar te komen. In een studio, deze keer niet op Elite Island, staan drie witte banken. Er zit een klein publiek in de zaal. Sophie komt binnen.
‘Welkom, iedereen!’ roept ze. Het publiek valt langzaamaan stil. ‘Het is alweer vier maanden geleden dat May gewonnen heeft. Vandaag gaan we terugblikken: acht weken lang zijn er rare, maar ook leuke dingen gebeurd. Ik wil graag een groot applaus voor de tien kandidaten van Elite!’
Negen jonge mensen komen binnenlopen: Max vooraan, daarna Damian, en achteraan Rowan. Iedereen is er, behalve May. De negen kandidaten gaan vast op de banken zitten.
‘En mag ik een applaus voor May!’ roept Sophie, en May komt ook binnenlopen. Het publiek gilt: May, de winnares, komt binnen! May zwaait, en glimlacht, en gaat naast Rowan zitten.
‘Hallo kandidaten,’ zegt Sophie. ‘Vandaag gaan we eens terugblikken..’

‘We gaan allereerst terug naar week één. Jullie gingen met het schip naar Elite Island, en daar kwamen jullie bij jullie huis. Wat was je eerste gedachte, Damian?’ vraagt Sophie aan Damian.
‘Ik vond het huis echt geweldig! Ja, ik vond het echt jammer dat ik al zo snel wegmoest, maar toch, het huis was echt mooi!’ roept Damian enthousiast.
‘Laten we even kijken naar een fragment, van week één.’

Na een half uurtje is iedereen wel een beetje klaar. Mensen hebben bedden gekozen zonder problemen, en het hele huis is al bekeken. Er staat echter nog één koffer nog onuitgepakt in de gang.
‘Van wie is die koffer?’ roept Autumn door het hele huis. Niemand antwoordt. Hij herhaalt zijn vraag nog een keer, deze keer met een beetje irritatie in zijn stem.
‘Van mij!’ roept Azurro geïrriteerd. ‘Blijf met je vieze handen van mijn koffer af!’ roept hij er achteraan. Autumn schrikt van Azurro’s woorden.
‘Doe eens even normaal, het is toch een normale vraag,’ zegt Autumn tegen Azurro, die inmiddels in dezelfde kamer staat.
‘Blijf gewoon van mijn spullen af,’ zegt Azurro chagrijnig, zonder naar Autumn te kijken.
‘Ik blijf er toch ook van af, ik zeg alleen dat er nog een koffer staat.’
‘Dat je het even weet. Nooit aan mijn spullen zitten.’

‘Waarom deed je zo vijandig, Azurro?’ vraagt Sophie.
‘Ik vond dat ik even moest laten weten wie ik was. Er valt niet met mij te spotten.’ Azurro is nog altijd even arrogant. Rowan begint te lachen.
‘Wat moet jij dan nou weer?’ snauwt Azurro.
‘Niet met jou te spotten? Doe eens normaal, kneusje.’ Azurro wil al opstaan om Rowan een mep te geven, maar Sophie gaat snel verder.
‘Helaas was Max deze week al geëlimineerd. Hoe was het Max, om als eerste geëlimineerd te worden?’ vraagt ze aan Max.
‘Dat was echt jammer. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik wat langer zou blijven, maar helaas niet.’

‘We gaan verder met week twee. Herinnert iedereen zich de hindernisbaan nog?’ Alle kandidaten knikken.
‘Autumn, jij viel? Leg eens uit hoe dat ging.’
‘Nou,’ zegt Autumn. ‘Ik liep daar dus, en dat huis zat vol glazen platen enzo. Maar dat had ik dus niet door. Dus ik loop, en ik loop, en ineens knal ik tegen zo’n plaat aan!’
‘Dat ies dom,’ lacht Fleur. Autumn kijkt gestoord naar Fleur, maar trekt zich er verder niks van aan.
‘Gelukkig is alles goed gekomen,’ zegt Sophie.
‘Maar het is toch wel raar? Waarom zagen wij die plaat dan wel?’ vraagt Catrina aan Autumn.
‘Ik weet niet, ik was zo enthousiast bezig dat ik er tegenaan viel.’ Een paar beginnen te giechelen.
‘Houd eens op! Daar kan ik toch niks aan doen!’ Autumn raakt geïrriteerd door de rest.
‘Damian, jij was geëlimineerd, omdat je de langzaamste tijd had. Wat ging er door je heen?’
‘Wat ging er door me heen? Verdomme! Ik wilde zo graag winnen! Ik kon niet wachten tot de volgende opdracht, en toen..’
‘Oké, over naar de derde week!’ kapt Sophie Damian’s enthousiaste gedrag af.

‘De derde week: de quiz, maar natuurlijk ook de wekker van Azurro. Laten we even terugblikken.’

Het is één voor half vijf in de nacht. Alle acht kandidaten slapen in hun warme bed, met goede dromen. Drie, twee, één.. Een keihard lawaai en getril vult het hele huis: Rowan heeft zijn alarm gezet, maar hij is de enige persoon die er niet van wakker wordt. Autumn en Azurro proberen de wekker uit te zetten, maar het is donker en het is geen gemakkelijke wekker. May en Fleur, die allebei een verschrikkelijke hekel hebben aan wakker gemaakt te worden, schreeuwen vanuit hun kamer, en zo is even later het hele huis wakker behalve Rowan.
‘Verdomme,’ moppert Azurro. ‘Maak Rowan wakker om dit kloteding uit te zetten.’ Autumn schudt Rowan heen en weer, maar het heeft geen enkele zin. Hij rent even naar de badkamer, pakt een glas water, en gooit het in zijn gezicht. Ondertussen schreeuwen Fleur en May nog veel harder. Rowan wordt eindelijk wakker, en wordt heel erg boos. Hij vloekt met alles wat los en vast zit.

Fleur en May staan voor het hek dat de jongens van de meisjes scheidt. Ze zijn pisnijdig. Rowan loopt naar het hek toe, want ze stoppen niet met schreeuwen.
‘Rot op, ga slapen,’ zegt hij, en hij loopt weg.
‘Kom jij eens even heel snel terug,’ zegt May, op een rustige maar toch boze manier. ‘Waarom, waarom heb jij je wekker om half vijf ’s ochtends staan?’ Rowan lacht.
‘Stel je niet zo aan, foutjes gebeuren.’
‘Foutjes gebeuren ja, maar dit ies wel ‘eel erg stom!’ roept Fleur boos. ‘Iek ‘aat wakker worden ’s nachts! Idioot!’ Dit schiet Rowan toch wel in het verkeerde keelgat.
‘Idioot?’ vraagt hij.
‘Idioot, ja.’ Fleur blijft bij haar woorden.
‘Ga terug naar je land, dom, Frans meisje. Ga mij geen idioot noemen. Gaan jullie nu maar gewoon slapen, tot morgen. Doei.’ Rowan loopt gewoon weg. Fleur en May roepen hem nog wel terug, maar hij geeft alleen zijn middelvinger.

‘Jullie konden af en toe zo zeuren hè!’ roept Azurro.
‘Zeuren?!’ roept May verontwaardigd. ‘Het hele huis werd wakker door jou!’
‘Dus? Dan slaap je daarna toch weer verder?’ Azurro lijkt het heel gewoon te vinden.
‘Ik ben zo blij dat ik niet meer met jou in één huis woon,’ vindt May. De rest is het met May eens.
‘Zo erg ben ik nou ook weer niet,’ zegt Azurro.
‘Echt wel,’ vindt Airyn. Ze heeft nog niet veel gezegd, dus iedereen kijkt achterom.
‘Ejuni was geëlimineerd bij de quiz. Wat vond je daarvan, Ejuni?’
‘Ja, dat was jammer. Ik wist best veel antwoorden, maar ik was telkens te laat. Maar ja, niks aan te doen.’ Iedereen moest moeite doen om haar te horen, want Ejuni heeft nogal een zachte stem.

‘Week vier. De zevenzondentest was toch echt wel het onderwerp van gesprek.

[ Laatst gewijzigd door Drake; 18 mei 2008 om 17:26 ]

Elite - Volume 1: RELOADED
Schrijf je nu in!
Jelmaru
Met een vleugje kaneel.

Standaard geplaatst op 29 april 2006 @ 00:13
Met quote antwoorden

Donkerblond is gewoon de kleur die tussen blond en bruin inzit. Dat hebben best veel mensen.

Ja mensen i'm back and better than evan!

Sexiest guy of AWF 2008
Mana Praxula
Stomme Appel

Mana Praxula's avatar
Standaard geplaatst op 29 april 2006 @ 00:51
Met quote antwoorden

Och...
En Wat is bruin dan? Oke als iemant zegt dat ik licht bruin haar heb dan ben ik ook DIEP belegid maar dat kan aan mij liggen.

''Een beter AWF begint bij jezelf''
- een wijs iemand
DevilishEyes
Vanity Machinery.

DevilishEyes's avatar
Standaard geplaatst op 29 april 2006 @ 00:53
Met quote antwoorden

Volgens mij heb ik bruin haar... maar vroeger was ik heel erg blond (haarkleur, jah!!!). Naja, wat doet et er ook toe...

Whining in the gutter, They forget their sanctity
Welcome to my clockwork, Vanity machinery

~ Promised Land by Avantasia
Tom_GM
Anime Forum Lid

Tom_GM's avatar
Standaard geplaatst op 29 april 2006 @ 00:56
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door GunslingerGirl
Ik denk dat het voornamelijk breezers zijn die er zo'n trieste ophef over maken. Ik ben blij met mijn glanzende en gezonde bruine lokken. Bijna zwart lijken ze, zo donker.
Heilig lokken x3

AnimEvy
Mindfields

AnimEvy's avatar
Standaard geplaatst op 29 april 2006 @ 02:16
Met quote antwoorden

Hmm... Het klinkt wazig. Ik heb van nature donkerblond haar, en dat is toch echt wel een huge verschil met bruin :'| Hoe verzinnen ze het >_>

PokeMatt
Pokémon Master

Standaard geplaatst op 29 april 2006 @ 12:51
Met quote antwoorden

Man...blond is gewoon blond en bruin is gewoon brunette....
Donker blond...is wat daar tussen in zit...denk ik..

Once the combined power of the four elements - Earth, Water, Wind, and Fire, which together make up all matter - is unleashed, the world will fall to its knees before the one who wields it.
Defis
Dré!

Defis's avatar
Standaard geplaatst op 29 april 2006 @ 13:01
Met quote antwoorden

Ik ken genoeg meisjes die ik knap vindt met donker haar en een paar met blond haar. Er zijn wel steeds minder mensen met blond haar. Ze hebben uitgerekend dat de laatste mens met blond haar in 2102 in Finland geboren wordt. Blond haar vindt ik mooi maar donker ook wel. Mij maakt het niet uit.

[ Laatst gewijzigd door Defis; 29 april 2006 om 13:05 ]

You can't spell awful without AWF.
Someday, without any doubt, you will find nakama that will protect you. There's no such thing as being born into this world alone! AWF Twitter Mijn Twitt0r
PokeMatt
Pokémon Master

Standaard geplaatst op 29 april 2006 @ 13:07
Met quote antwoorden

2102...ah dat duurt nog wel even...
Ik vind meisjes met blond haar persoonlijk het mooist...
Maar je hebt natuurlijk ook weer hele mooie brunettes...

Once the combined power of the four elements - Earth, Water, Wind, and Fire, which together make up all matter - is unleashed, the world will fall to its knees before the one who wields it.
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten