Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Algemeen
Deze pagina opnieuw laden Ik zoek nederlandstalige pokemon afleveringen

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 17 oktober 2016 @ 11:29

Ik heb eindelijk de invite code gehad om te beginnen met het uploaden van de afleveringen. Jullie kunnen dus de link via een PM aan mij vragen. Het zal enige tijd duren voordat alles erop staat maar ik doe mijn best om het erop te zetten.

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 17 oktober 2016 @ 21:16

Seizoen 1 staat er inmiddels op

nickvb1
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 18 oktober 2016 @ 16:44

Ik zou graag willen weten waar ik pokemon seizoen 6 tot 9 zou kunnen downloaden en 4.....

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 24 oktober 2016 @ 15:47

Op dit moment staan seizoen 1 t/m 4 op de site met bijbehorende films en Pikachu filmpjes.
Vanavond begin ik waarschijnlijk aan seizoen 5.

Aapje eet
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 november 2016 @ 09:23

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door menno9 Bekijk bericht
Op dit moment staan seizoen 1 t/m 4 op de site met bijbehorende films en Pikachu filmpjes.
Vanavond begin ik waarschijnlijk aan seizoen 5.
Kin ik dat krijgen voor mijn zoontje want hij kon aleen episode 1 voor de helf kijken en dat vond hij jammer

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 02 januari 2017 @ 12:50

Door gebrek aan tijd staan nog niet alle seizoenen erop. Op dit moment heb ik tot en met seizoen 16 erop kunnen zetten + alle films die daarbij horen. Zodra ik tijd heb zal ik met de XY serie beginnen tot de afleveringen die tot nu toe zijn uitgezonden. Maar ik denk dat jullie nog genoeg kijkvoer hebben met de andere 16 seizoenen. Als alles erop staat zal ik nieuwe afleveringen die ik heb kunnen krijgen ook op de site zetten zodat jullie hier ook de nieuwste kunnen krijgen.

Bertus B.
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 02 januari 2017 @ 20:27

Goed werk Menno!

FlorisW8M
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 10 januari 2017 @ 21:18

menno9 je bent een held!
bedankt voor je harde werk!

lachen123
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 februari 2017 @ 14:21

heeft er iemand wat seizoen van pokemon

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 12 februari 2017 @ 13:58

Eindelijk kan ik jullie vertellen dat alle seizoenen en films die ik in bezit heb erop staan!!!
Ik heb alle films tot en met film 19 erop gezet. In de toekomst worden de laatste films 18 en 19 misschien nog vernieuwd als ik betere kwaliteit kan krijgen. Je kan dit zien aan de bewerkingsdatum wanneer ik iets vernieuwd heb.
Voor de seizoenen geldt hiervoor hetzelfde. Voor seizoen 19 zullen vanaf afl. 31 tot nu zeker nog betere kwaliteit afleveringen komen maar heb ik deze helaas nog niet. Deze zullen zo spoedig mogelijk erop komen te staan. Ik wilde de andere kwaliteit wel graag erop zetten zodat jullie lekker door konden kijken.
In ieder geval veel kijk plezier en zodra er nieuwe afleveringen zijn zal ik deze erbij zetten.

Ohja, Afl. 52 Machoke, Machoke Man van seizoen 4 heb ik in het Nederlands kunnen krijgen en staat erop!

[ Laatst gewijzigd door menno9; 12 februari 2017 om 14:00 Reden: Nog een nieuwtje ]

bofferd
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 16 februari 2017 @ 15:20

Ben ook op zoek naar Pokemon films/afleveringen.
Wie heeft er een link voor me om te downloaden aub?

Alvast bedankt!!

Bertus B.
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 02 juli 2017 @ 22:35

Tikkeltje off-topic, maar Marlies Somers (Misty) is geďnterviewd in de webserie 'Stemmen van Toen'. Gaat niet exclusief over Pokémon, maar het is zeker interessant om te zien!

https://www.youtube.com/watch?v=ZjxXNPJ7ylA

ichig0
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 05 juli 2017 @ 16:51

Wij hebben het afgelopen jaar seizoen 1 t/m 17 gekeken met de kids. seizoen 18 en verder kan ik niet vinden. Kan iemand me daar aan helpen?

JVJustin
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 05 juli 2017 @ 19:06

Waar heb je dat gekeken? Gewoon op tv?

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten