Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime Wolken > Feedback
Deze pagina opnieuw laden Fouten Topic #5

Antwoord

Onderwerptools Weergave
lugia07
Female AWF Member ;D

lugia07's avatar
Standaard geplaatst op 11 februari 2012 @ 11:56
Met quote antwoorden

Onveilige JavaScript-code blokkeren
Wanneer een website is voorzien van een HTTPS-beveiliging, moet de ontwerper van de website ervoor zorgen dat alle scripts die door de pagina worden gebruikt, op dezelfde veilige manier worden geleverd als de pagina zelf. Dezelfde vereisten gelden ook voor de plug-ins en externe CSS-opmaakmodellen die door de pagina worden gebruikt, aangezien hiervoor dezelfde overwegingen gelden als voor JavaScript.

Wanneer dit niet het geval is (wat ook wel een 'mixed script' wordt genoemd), lopen bezoekers van de site het risico dat aanvallers de website kunnen hacken en het script kunnen aanpassen voor hun eigen doelen.

Normaal gesproken voerden browsers het mixed script gewoon uit (ongeacht of het risico reëel was) en werd u hier achteraf van op de hoogte gesteld middels een gebroken slotpictogram, een dialoogvenster of een rode 'https://' in de adresbalk (in het geval van Google Chrome). Het probleem met deze benadering is dat zodra het script is uitgevoerd, het al te laat is, omdat het script toegang heeft gehad tot alle gegevens op de pagina.

Google Chrome beschermt u nu door alle scripts voor een beveiligde pagina vooraf te weigeren, tenzij het script ook wordt geleverd via HTTPS. De gegevens op de pagina zijn zodoende zelfs veilig als er een hacker actief is. Het nadeel is dat de pagina mogelijk niet goed wordt weergegeven. U kunt de eigenaar van de website laten weten dat de site niet goed is beveiligd. (Een slecht geschreven extensie kan dit probleem echter ook veroorzaken).

U kunt deze beveiliging omzeilen door op 'Toch toestaan' te klikken. In dat geval zal Chrome de pagina vernieuwen en wordt de onveilige inhoud geladen. Vervolgens wordt er een rode 'https://' weergegeven in de adresbalk om aan te geven dat de pagina niet kon worden beveiligd.

Hoewel dit niet wordt aanbevolen, kunt u de beveiliging van Google Chrome tegen onveilige scripts uitschakelen door gebruik te maken van de opdrachtregelparameter --allow-running-insecure-content. U vindt instructies voor het toevoegen van een opdrachtregelparameter op de site van Chromium (alleen in het Engels).

Webontwikkelaars kunnen zien welke onveilige scripts zijn geblokkeerd door te klikken op menu 'Gereedschap' > 'Extra' > 'JavaScript-console'.

Zal ik anders maar op toch laden klikken, of... wat zal ik doen ?
Als ik die tekst zo lees, kan ik er zelf niks aan doen xD

Ps. Ik heb dit niet op Hyves, Hotmail, Serebii, Facebook, Youtube etc.
Wel op Gmail, AWF, op iemand zijn Twitpic, Pokemon Wolken etc.

I <3 Shiny's

Trade Station << Update Pokemon Sun*
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 11 februari 2012 @ 12:01
Met quote antwoorden

De enige Javascript files die hier op AWF staan zijn:
yahoo-dom-event.js, wat nodig is om dependencies van alle browsers op te lossen;
connection-min.js die bovenstaande ondersteunt geloof ik;
vbulletin_global.js die nodig is om vBulletin wat mooier te laten lopen (het slidende menuutje als je op een naam klikt, de tabs in je userprofile)
vbulletin_menu.js die community en zoeken een dropdown geeft in het menu;
vbulletin_read_marker.js wat voor zichzelf spreekt,
en
google analytics.js, die de visitors op AWF trackt.

Ik zie geen problemen iig. xD

lugia07
Female AWF Member ;D

lugia07's avatar
Standaard geplaatst op 11 februari 2012 @ 12:04
Met quote antwoorden

Oke, raar xD
Nu klik ik hier naar dit topic, en nu is de melding weg
Maar als ik dan weer op de banner klik, dan is de melding er weer xD

Dan ga ik ervan uit dat het wel oke is
Ik laat de melding toch nog even staan, voor de zekerheid

Bedankt voor het helpen! =D

I <3 Shiny's

Golduck
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 11:30
Met quote antwoorden

Ik zit meestal met mijn DS tesurfen op het mobile forum. Maar ik kan geen profielberichten sturen.

Thijs.
99 동지 but a 매춘부 ain't one

Thijs.'s avatar
Standaard geplaatst op 23 maart 2012 @ 21:13
Met quote antwoorden

Zojuist heb ik een bericht met een plaatje gequote, en bleven de img-tags in die quote behouden. Hoort dat zo? xD

Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies. Facebook & Twitter
lugia07
Female AWF Member ;D

lugia07's avatar
Standaard geplaatst op 29 april 2012 @ 21:28
Met quote antwoorden

Ook zijn hier regels die alleen in Pokémon - Games gelden:

Op AnimeWolkenForum zijn wij tegen cheaten. Onder cheaten verstaan we het veranderen van de data d.m.v. een cheat device zoals Action Replay of een R4. Met dit in ons achterhoofd is het niet toegestaan om vragen te stellen over AR codes, hoe kan ik een cheated pokemon er legit uit laten zien, een Action Replay, enz.

http://www.pokemonwolken.nl/spellen/...y_pokemon.html

De kans dat je zo een Pokémon tegenkomt is heel klein. Na zo een 200 uur spelen heb ik er eentje tegengekomen. Er is helaas geen bepaalde plaats of tijdstip wanneer je een Shiny Pokémon kan tegen komen. Als je er toch perse eentje wil hebben moet je maar gebruik maken van een gameshark.

Zo krijg je er juist vragen over xD

[ Laatst gewijzigd door lugia07; 29 april 2012 om 21:41 ]

I <3 Shiny's

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten