Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Lucht je hart
Deze pagina opnieuw laden Leeft dit forum nog?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
dark shadow
Anime Forum Lid

dark shadow's avatar
Standaard geplaatst op 27 december 2016 @ 17:24
Met quote antwoorden

Leeft dit forum nog jongens(en meisjes)? Ik kwam even een kijkje nemen en tot mijn verbazing is het eigenlijk gewoon dood.

Ik weet niet waardoor het komt, maar misschien moet er even gekeken worden met de hele AWF community hoe er meer leven in de brouwerij komt. Er zijn namelijk best wel wat Anime fans, waarbij ik ook heel erg makkelijk kan voorstellen dat zij over hun favoriete animes willen praten.

Ik zou hier best wel over willen praten, want uiteindelijk moet toch iemand wel komen die het moet veranderen, alleen ik vraag me af hoeveel mensen er nu nog gaan reageren. xD

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 28 december 2016 @ 14:59
Met quote antwoorden

Zijn verscheidene redenen voor.
- Oude leden hebben te weinig of geen interesse (meer) in anime en/of Pokémon.
- Oude leden praten met elkaar op sociale media of via andere communicatiemiddelen.
- Er komen geen nieuwe leden meer omdat de site niet up-to-date is. Mensen checken andere sites voor Pokémon en de overige anime op de site worden niet meer uitgezonden. Voor andere anime buiten het Nederlandstalige tv-landschap is AniWay een beter Nederlandstalig forum.
- Jongeren in het algemeen zoeken geen forums en fansites meer op omdat Facebook, Twitter en wiki's die functie hebben overgenomen en minder moeite kosten.

Atsusacon, join our seventh edition on 5-6 August 2017!
dark shadow
Anime Forum Lid

dark shadow's avatar
Standaard geplaatst op 28 december 2016 @ 15:50
Met quote antwoorden

Het zou zeker helpen als de site up to date zou zijn, misschien zouden we dezelfde richting op moeten gaan als AniWay, ik weet zeker dat dit forum tot leven gebracht kan worden, maar dan moeten we als community wel een bijdrage leveren.

Ik zou dit forum wel gewoon willen helpen, niet persé als crewlid maar gewoon als iemand die nieuws brengt, topics over anime opent, maar dan zou het wel fijn zijn als leden meehelpen.

Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 28 december 2016 @ 20:20
Met quote antwoorden

where were you when awf was kill?

i was sat at home eating pasta when phone is ring

"awf is kill"
"no"

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Tsumemage
too lazy to type here

Tsumemage's avatar
Standaard geplaatst op 29 december 2016 @ 02:11
Met quote antwoorden

Hoeveel AWF'ers leven er uberhaupt nog?

luckily my neck broke my fall.
dark shadow
Anime Forum Lid

dark shadow's avatar
Standaard geplaatst op 29 december 2016 @ 09:13
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Tsumemage Bekijk bericht
Hoeveel AWF'ers leven er uberhaupt nog?
Als we de website een beetje gaan bijwerken dan zullen dat er zeker wel een paar zijn en krijgen we nieuwe AWF'ers.

Ludo Sanders
Anime Forum Lid

Ludo Sanders's avatar
Standaard geplaatst op 29 december 2016 @ 15:33
Met quote antwoorden

We worden ouder, interesse in anime neemt af. Niet zo zeer omdat het kinderachtig is ofzo, maar meer het gebrek aan tijd. Ik kan er niet meer zoveel van genieten als vroeger, gewoonweg omdat ik nauwelijks vrije tijd heb en ik dat liever aan andere dingen besteed. De tijden waar ik van school kwam na gechillt te hebben, en dan tot 11 á 12 uur 's avonds anime keek bestaan niet meer voor mij. Het is nu gewoon eens in de zoveel tijd wanneer ik heel even tijd heb dat ik er een anime doorheen rush. Vaak is dit laat en val ik bijna in slaap.

Voor mij had anime kijken iets heel bijzonders, iets wat het anders maakte dan andere media. Omdat je het zoveel keek had je een soort van avontuurlijk gevoel, bijna alsof je er zelf in zat. Zeker bij langlopende series.

Ik heb dit jaar maar 2 animes gekeken die ook nog eens heel kort waren, waar ik dat voorheen in een week deed. En het was geen eens echt uit mijzelf. Meer omdat mijn jongere neefjes mij erop aandrongen.

Mijn enige regret is dat ik nooit naar een anime conventie ofzo ben geweest. Dat had ik denk ik wel leuk gevonden. Wie weet, misschien ooit

Wer beschützt die Schwachen vor dem Mann, der die Schwachen beschützt?
dark shadow
Anime Forum Lid

dark shadow's avatar
Standaard geplaatst op 29 december 2016 @ 16:15
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo Sanders Bekijk bericht
We worden ouder, interesse in anime neemt af. Niet zo zeer omdat het kinderachtig is ofzo, maar meer het gebrek aan tijd. Ik kan er niet meer zoveel van genieten als vroeger, gewoonweg omdat ik nauwelijks vrije tijd heb en ik dat liever aan andere dingen besteed. De tijden waar ik van school kwam na gechillt te hebben, en dan tot 11 á 12 uur 's avonds anime keek bestaan niet meer voor mij. Het is nu gewoon eens in de zoveel tijd wanneer ik heel even tijd heb dat ik er een anime doorheen rush. Vaak is dit laat en val ik bijna in slaap.

Voor mij had anime kijken iets heel bijzonders, iets wat het anders maakte dan andere media. Omdat je het zoveel keek had je een soort van avontuurlijk gevoel, bijna alsof je er zelf in zat. Zeker bij langlopende series.

Ik heb dit jaar maar 2 animes gekeken die ook nog eens heel kort waren, waar ik dat voorheen in een week deed. En het was geen eens echt uit mijzelf. Meer omdat mijn jongere neefjes mij erop aandrongen.

Mijn enige regret is dat ik nooit naar een anime conventie ofzo ben geweest. Dat had ik denk ik wel leuk gevonden. Wie weet, misschien ooit
Maar er kunnen nieuwe leden komen, nieuwe generatie, het is niet zo dat het forum automatisch uitsterft als er een oudere generatie vertrekt, ik weet zeker dat het forum meer levend kan worden, als er tenminste wordt geupdate.

Zoals ik al zei wil ik daar best wel bij helpen.

Arthur_Pendragon
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 23 januari 2017 @ 17:31
Met quote antwoorden

Ne, het is ded.

Wen eraan, 't forum en de site komen niet meer tot leven. Sites zoals dit zijn outdated, er zijn betere alternatieven, dingen zijn overgenomen door andere sites ( zoals wiki pagina's).

Niemand geeft om deze oude stoffige shit.

zaza
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 21 februari 2017 @ 16:35
Met quote antwoorden

Het is inderdaad dood. Ik herinner me nog het begintijdperk van dit forum (2003 ofzo, weet het ook niet meer zeker). Alles was nogal anders toen.

Fora waren gewoon dé hotspots waar mensen tezamen kwamen op het grote vrije internet om lief en leed te delen en zo was 't ook met dit forum. Er zaten ieder moment van de dag echt honderden mensen op, het was hier hyper-actief. Andere vormen van social media hebben dat allemaal beginnen overnemen rond 2008 ŕ 9...eerst geleidelijk, maar hoe langer hoe medogenlozer.

Resultaat: totale leegloop van de goeie ouwe fora (niet enkel hier, overal in elk forum dat ik bezocht in de laatste 15 jaar is dit een terugkerend fenomeen).

Is dit jammer? Een beetje misschien wel, maar het leven gaat door

PS: mis het wel een beetje hoor, heb hier veel fijne tijden beleefd, dankjewel AWF : )

PS2: ik realiseer me dat ik eigenlijk een soort van troll-functie op dit forum had, nog voordat dat begrip echt gebruikt werd in die zin, denk ik

veel liefs

[ Laatst gewijzigd door zaza; 21 februari 2017 om 16:45 ]

Zink in de Vergetelheid der Stervelingen, allemaal!
Audax
Oh

Audax's avatar
Standaard geplaatst op 21 februari 2017 @ 18:52
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door zaza Bekijk bericht
Het is inderdaad dood. Ik herinner me nog het begintijdperk van dit forum (2003 ofzo, weet het ook niet meer zeker). Alles was nogal anders toen.

Fora waren gewoon dé hotspots waar mensen tezamen kwamen op het grote vrije internet om lief en leed te delen en zo was 't ook met dit forum. Er zaten ieder moment van de dag echt honderden mensen op, het was hier hyper-actief. Andere vormen van social media hebben dat allemaal beginnen overnemen rond 2008 ŕ 9...eerst geleidelijk, maar hoe langer hoe medogenlozer.

Resultaat: totale leegloop van de goeie ouwe fora (niet enkel hier, overal in elk forum dat ik bezocht in de laatste 15 jaar is dit een terugkerend fenomeen).

Is dit jammer? Een beetje misschien wel, maar het leven gaat door

PS: mis het wel een beetje hoor, heb hier veel fijne tijden beleefd, dankjewel AWF : )

PS2: ik realiseer me dat ik eigenlijk een soort van troll-functie op dit forum had, nog voordat dat begrip echt gebruikt werd in die zin, denk ik

veel liefs
Never forgetti <3

FC: 1306 - 8649 - 4294
Games: Pokemon Y & Pokemon OR
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten