Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Naruto
Deze pagina opnieuw laden Het Algemene Naruto Vraag Topic [Nieuwelingen, kijk hier eerst!] ‎#4

Onderwerptools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
shot
van Tokio tot Hier

shot's avatar
Standaard geplaatst op 16 december 2012 @ 21:19
Met quote antwoorden

Ik zat laatst is paar episodes van Naruto Shippuden te kijken en ineens schoot me iets binnen,

Dat de Akatsuki alle jinchuuriki op Killer Bee & Naruto gevangen hebben genomen.
En zij hebben al die jinchuuriki verslagen, maar hoe? In shippuden kon je soms kleine stukjes opvangen van gevechten bijv. hidan & kakazu tegen de 2 tailed en deidara en tobi tegen de sanbi en Kisame en Itatchi tegen de 4 Tailed.

Maar al die jinchuuriki hadden hun inner beast net zoals Killer Bee onder controle naja de meeste dan, dus hoe konden ze ooit gevangen worden genomen? Bij sommige snap ik het wel zoals die Rogue Ninja van de Uktaka hij maakte uiteraard geen schijn van kans tegen al die leden. Maar de 2 tailed tegen Hidane en Kakazu zou toch wel een kans kunnen maken? Hidan is per slot van rekening verslagen door Shikamaru (Toen hij nog matig sterk was)

Ik weet het niet. Heb er lang over nagedacht en nog steeds heb ik geen flauw idee.. Weet niet of jullie dit ook afvroegen.

Winter is coming, babe could you put on the heater

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten