Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach Manga Discussie #8

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Roronoa
SUUUPAAAA' AAHHH!

Roronoa's avatar
Standaard geplaatst op 02 september 2010 @ 22:52

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Mulderman Bekijk bericht
Ik dreunde maar een locatie op. Op de naam van het gebied en de nieuwe badguys na zal ik er niet veel naast zitten.
Damn tho´se who are right!

'But like all great power, some wanted it for good, others for evil. And so began the war.'
- Optimus Prime
loetjeh
Shichibukai

loetjeh's avatar
Standaard geplaatst op 03 september 2010 @ 00:20

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Falsifica Bekijk bericht
Maak je geen zorgen, Loetjuh maakt wel vaker niet zo'n slimme opmerkingen.
Toont ook weer jouw niveau ^^
Iedereen mag hier zeggen dat Naruto >> Bleach.
Maar als je One Piece >> Naruto >> Bleach zegt mag het ineens niet ?
Ik had nog waarschuwing gezegd maar blijkbaar zijn er altijd mensen die het niet snappen.
Mensen die ook niet eens weten wat een mening is vind ik ook wel altijd een beetje ernstig.

Verder zie ik Bleach toch best wel snel eindigen, er zijn verschillende scenario's die ik me nog kan inbeelden, maar de manier waarop Kubo nu bezig is kan ik me een vroegtijdig eind goed indenken.
Hij heeft de gehele espada op een man laten sterven en Aizen zijn twee ''kameraden'' zijn nu ook dood.
Het lijkt erop dat Aizen de andere shinigami's vermoord heeft, maar of dit echt zo is moeten we nog maar zien. Kubo kan zoveel kanten op maar het is maar de kans of hij deze kansen nou wel echt kan of gaat benutten.

I'm gonna be the Pirate King !! --
rida01
Colonel.exe

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 03 september 2010 @ 06:07

Chapter was wel redelijk vergeleken met al die andere.

Henduluin
Beyond (In)Sanity

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 03 september 2010 @ 09:06

If only

The meaning of life is to give life meaning.
>> MAL <<
hercule the everlasting c
Anime Forum Lid

hercule the everlasting c's avatar
Standaard geplaatst op 03 september 2010 @ 18:57

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Roronoa Bekijk bericht
Bij bleach gaat er nooit iemand dood... hoezo hij laat ze makkelijk sterven?
Bij 99% van de andere Shonen titels ook niet dus ik snap niet zo goed waarom dit bij Bleach altijd zo'n probleem is.

Quote:
Waarom vergeet iedereen toch die Sleutel van Aizen? Ik denk eerder dat we "daar" een bezoekje gaan brengen ipv Hell.
Hell hebben ze helaas al gebruikt voor de nieuwe film maar ik hoop eigenlijk dat de nieuwe arc weer wat meer op de eerste paar chapters lijkt en dat Ichigo weer eens naar school gaat.

Roronoa
SUUUPAAAA' AAHHH!

Roronoa's avatar
Standaard geplaatst op 03 september 2010 @ 22:41

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door hercule the everlasting c Bekijk bericht
Bij 99% van de andere Shonen titels ook niet dus ik snap niet zo goed waarom dit bij Bleach altijd zo'n probleem is.
Sorry hoor maar dan weet ik niet hoeveel shonen titels jij wel niet hebt gezien....

'But like all great power, some wanted it for good, others for evil. And so began the war.'
- Optimus Prime
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 04 september 2010 @ 00:28

99% is misschien wat overdreven want je hebt uitzonderingen zoals Naruto en Death Note waarin personages wel dood gaan maar in het overgrote deel van de titels gaan personages zelden of niet dood.
Populaire voorbeelden zijn o.a Dragonball, One Piece en Kenshin

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 04 september 2010 @ 00:29

In One Piece gaan ze wel dood vriend. Vrij recent nog 2 (misschien 3)
Maar wil wel even zeggen dat characters afmaken je serie niet meteen goed maakt. Een goede schrijver hoeft geen personages dood te maken om de boel spannend te houden^^

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 04 september 2010 @ 01:42

Het klopt dat er vrij recent iemand is dood gegaan in One Piece maar verder is er van de belangrijke personage haast niemand gestorven.
Diegene ging ook pas dood in volume 59 en Bleach is nog maar bij volume 47 dus dat is niet echt eerlijke vergelijking.

Maar ik ben het verder eens dat personages laten sterven je manga niet meteen beter maakt en de manga-ka niet meteen een goede schrijver. In Rurouni kenshin ging bijna niemand dood en dat is nog steeds een van de beste Jump titels die er is.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 04 september 2010 @ 01:46

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door hercule the everlasting c Bekijk bericht
99% is misschien wat overdreven want je hebt uitzonderingen zoals Naruto en Death Note waarin personages wel dood gaan maar in het overgrote deel van de titels gaan personages zelden of niet dood.
Populaire voorbeelden zijn o.a Dragonball, One Piece en Kenshin
Meen je dat nou echt ? Dragonball is wel een van de anime waar characters vallen als bakstenen. Roshi, krillin en chausu werden grof afgemaakt aan het einde van dragonball.
Hun lichaam moest koud worden gehouden in speciale capsules O_o En gelijk aan de start van dragonballz verliest goku het leven. Freeza is in 100 stukken gecut door trunks. Cell is niks van over gebleven. In one piece geef ik je gelijk. geraakt worden door miljoen volt en dan aan het einde van skypiea weer vrolijk overeind komen. of vol op geraakt worden door een 10 ton hammer recht op je smoel. en dan een verbandje er op en vrolijk door lopen. One piece heeft een soort van onsterfelijkheids meter. zo erg zelfs dat het behoorlijk onrealisties is. Maar van Dragonball kan je dat absoluut niet zeggen. en bij kenshin is dat gewoon omdat die de achterkant van zijn zwaard gebruikt. maar er gingen geloof ik wel wat dood in kenshin.

Mijn Animelijst!
Lets hyve!
Grootste One Piece Piraat 2009: Repelsteeltju. Gewoon, omdat het kan.
Nightmare Luffy
Tango Down Biatch!!!

Nightmare Luffy's avatar
Standaard geplaatst op 04 september 2010 @ 05:53

One piece is misschien wel onrealistisch maar dat heeft geen slecht invloed op het verhaal

"Have you ever been kicked at the speed of light???"
- Admiral Kizaru
Lithium
東条

Lithium's avatar
Standaard geplaatst op 04 september 2010 @ 08:32

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
In one piece geef ik je gelijk. geraakt worden door miljoen volt en dan aan het einde van skypiea weer vrolijk overeind komen. of vol op geraakt worden door een 10 ton hammer recht op je smoel. en dan een verbandje er op en vrolijk door lopen. One piece heeft een soort van onsterfelijkheids meter. zo erg zelfs dat het behoorlijk onrealisties is.
Je hebt echt geen idee hč?

Last.FM || Communism doesn't work because people like to own stuff. - Frank Zappa
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 04 september 2010 @ 10:25

@ Cursed_snorlax
Dat klopt allemaal wat je zegt maar vanwege de Dragonballs die alle goodguys telkens weer tot leven wekt wordt Dragonball vaak als voorbeeld gebruikt van een serie waar niemand dood gaat (terwijl in werkelijkheid alleen Hercule/Satan niet is doodgegaan)

Lithium
東条

Lithium's avatar
Standaard geplaatst op 08 september 2010 @ 19:35

Spoilers.

Aizen's nieuwe vorm.

Ichigo's final Gestuga Tenshou volgende chapter.

Last.FM || Communism doesn't work because people like to own stuff. - Frank Zappa
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten