View Full Version : Tour de france (ow wat zijn die kezen stil) x3
Ongeregistreerd
26 juli 2004, 11:35
jaja,de tour de france zit er weer op
en het was een feest voor de belgen
de 2 belgische ploegen:Quik step davitamon en Lotto domo hebben pr8ig gepresteerd =3
quik step davitamon
2 ritoverwinning door tom boonen,en jawel tom boonen is een belg
1 ritoverwinnig van Mercado
1 ritoverwinning van richard virenque
en diezelfde richard virenque pakt ook de bolletjestrui
Lotto Domo
2 ritoverwinningen robbie mcewen
axel merckx (belg ) was 6de in de koningingenrit van de alpen en werd in totaal 21ste (best geklasseerde belg)
groene trui voor mcewen
en de nederlandse ploeg:rabobank heeft nix gewonnen,ze hebben alleen een top 20 plaats kunnen pakken in de laatste tijdrit van besncon naar besancon,en de grap is dan nog dat ze die met een belg hebben gehaald :p
Ongeregistreerd
26 juli 2004, 13:49
komt van een liedje dat ze in belgie uitvonden,kezen is zoveel als nederlander x3
EnzymeX
26 juli 2004, 14:36
Tour de France zuigt anyway :o En dat NL daar niks haalt boeit niet.. Belgie zie ik niet darten, en ze waren er ook niet op EK...
Tour de France... ik was toch voor Armstrong, die gast ruled zo zwaar.
Maar verder niet gekeken ^^'
Martos
26 juli 2004, 18:25
De hele dag kijken naar een stelletje pipo's op een fiets??? Heb wel wat beterz te doen.... tsss Frankrijk bah!
King_Arthur
13 juli 2005, 12:31
Bump.
Mijn vader vind dit zo geweldig. Nou, beetje naar mensen kijken die fietsen zie ik de fun er niet van in. Maar NL doet het niet zo slecht dit jaar.
Erisuko
13 juli 2005, 12:34
Omg, wat een bump xD
Dit topic bestaat zelfs al bijna een jaar x3
TheJokerr
13 juli 2005, 12:36
Ik vind het leuk om te zien, kan ook zijn omdat ik bijna geen enkele sportuitzending mis, het is vaak ook best wel spannend wie de etappe enzo wint. Alleen het is wel jammer dat Armstrong zo weinig concurentie heeft, maar Weening kan over een paar jaar een grote worden heb ik het idee.
King_Arthur
13 juli 2005, 12:44
Omg, wat een bump xD
Als een topic bestaat, moet je er gebruik van maken. :rolleyes:
Aerival
13 juli 2005, 12:49
Omg, wat een bump xD
Niet als het al zo oud is. En bovendien hoort dit in Media.
King_Arthur
13 juli 2005, 12:51
Omg, wat een bump xD
Niet als het al zo oud is. En bovendien hoort dit in Media.
Het heeft niks met tv of muziek of wat dan ook te maken. Het gaat over Tour de france zelf, niet waar je het op kunt zien...
ShadowLife
13 juli 2005, 12:52
Nederland presteert niet? Etappe winst voor WEning, etappe winst voor Rasmussen (Deen, maar in ranbobankteam)bolletjetrui voor dekker, kroon en Rasmussen
Aerival
13 juli 2005, 12:53
De Tour de France is actueel nieuws, dus hoort het wel degelijk bij Media.
En trouwens, de Belgen doen het ook niet slecht. Tom Boonen heeft al twee etappezeges EN de groene trui!
King_Arthur
13 juli 2005, 12:54
Als je het aan die kant bekijkt wel, maar het kan allebei dus. ^^
Anyway, NL doet het niet slecht dit jaar.
AntraXxX
13 juli 2005, 13:09
Armstrong wint hem weer. ;)
~Yadora~
13 juli 2005, 13:11
De Tour de France is actueel nieuws, dus hoort het wel degelijk bij Media.
En trouwens, de Belgen doen het ook niet slecht. Tom Boonen heeft al twee etappezeges EN de groene trui!
België doet het altijd wel er goed, en Tom Boonen heeft veel fans *zwaait met Tom Boonen vlagje*
ik hoop eerlijk gezegd dat armstrong niet wint hij wint hem haast elke keer dan wint iemand anders hem tenminste
Deco T. Aoreste
13 juli 2005, 13:25
Tour de France=Heilig. Ik volg iedere etappe. Ik doe ook mee aan de Lezerstour, wie nog meer?
Yondaime
13 juli 2005, 16:12
Ik vind het zo gaaf ^^ vooral de bergetappes :)
De Rabobank doe het erg goed tot nu
Alleen laten we hopen dan Armstrong niet weer wint ._.*
Ik ben ook van plan,om op wielrennen tegaan :)
Ik vind wielrennen niet echt leuk om te zien. Ik zie de fun niet. :)
De laatste tijd heb ik veel interesse in auto sport. Misschien omdat ik Forza Motorsport speel?
King_Arthur
13 juli 2005, 19:09
De laatste tijd heb ik veel interesse in auto sport. Misschien omdat ik Forza Motorsport speel?
Kan, ik speel nu Need For Speed: Underground en ik begin zoiets steeds mooier te vinden.
Stef_Tha_Man
13 juli 2005, 20:31
ooit keek ik er nog naar
maar nu vind ik er niet meer echt iets boeiends aan
Twinkle
13 juli 2005, 21:32
wielrennen is saai.
Deco T. Aoreste
13 juli 2005, 21:34
Wielrennen VIND jij saai.
King_Arthur
14 juli 2005, 01:13
Ik ook. ^^
Tom_GM
14 juli 2005, 12:08
Was er een Tour de France dan? 0__o"
Nog geeneens gehoord/gezien xD
Marja, tis tog nie boeiend..saai op n fietsje paar KM fietsen :sweatdrop:Gekken
Deco T. Aoreste
14 juli 2005, 12:58
Cultuurbarbaren :p
King_Arthur
14 juli 2005, 12:59
Paar 100 Km fietsen ja, dan voel je je toch niet goed. ^^
AntraXxX
14 juli 2005, 13:27
Idd. k kijk nu ook vaak Formule 1 enzo dat komt ook mss omdat ik Forza speel. Laatst hebben ze nog op silverstone gereden en dan rijden hun tijden van 1:20:nog wa en dan probeer je met forza onder de minuut 20 te blijven en dat is wel leuk
Maar dit wat ik allemaal bazel gaat nietmeer over de tour de france. :p
Paar 100 Km fietsen ja, dan voel je je toch niet goed. ^^
Ehmm ze fietsen niet meer dan 230 km.
Ik vindt het veel leuker dan vorig jaar. Rabobank heeft 2 rit-overwinningen, de bolletjes trui en Rasmussen is de Nr.2 in het klassement op slechts 38 seconden. Hij is de beste klimmer van het klassement. Waar die Armstrong zijn hele ploeg nodig heeft om hem omhoog te trekken doet Rasmussen alles alleen. Rasmussen gaat hem nog voorbij in de Pyreneeën(denk ik). Als Rasmussen ook een paar mannetjes mee zou kunnen krijgen zou het hem wel lukken.
Maar wie van de Rabobank kan klimmen? Boogerd is een aardige klimmer alleen kan niet met de toppers mee. Mentjsov is de leider(op papier dan) maar die heeft zijn neus en keel dichtzitten. Maar Beltran is nu uit de Tour dus heeft hij alweer 1 mannetje minder. Ik ben absoluut geen anti-Armstrong maar hij heeft hem al 6x gewonnen en deze Tour moet hij het stokje toch overgeven. Aan wie dan vraag? De 3 van T-Mobile misschien wel. Vinokourov won gisteren op een mooie manier maar de Etappe waarin Valverde won moest hij snel laten gaan. Ullrich daarna en Klöden moest Ullrich weer omhoog helpen maar dat lukte niet.
Rasmussen dan. Het is een goeie klimmer maar aangezien er nog een tijdrit in het verschiet ligt kan je hem ook wel door strepen tenzij het alles er uit gooit. Basso werdt ook als een topper genoemd maar die kan ook niet mee met Armstrong en de rest mee.
Nederland dan? Het is 25 jaar geleden dat Joop Zoetmelk de Tour won en waarin de Raleigh ploeg oppermachtig was. Nu is het Boogerd op de 36e plaats op 27.17 die het nog zo/zo doet. De rest is onder maat en de rest staat allemaal op 1 uur of meer en Kroon en Knaven staat op meer dan 2 uur. En onze Belgische landgenoten dan? Boonen was de Belgische hoop op de Groene Trui maar die moest opgeven. Merckx(ja de zoon van) is beste belg in het klassement op een 41e plaats op 35.06. Dus de Belgen lukt het ook al niet. Het is Tour van net niet. Voor alle favorieten op Armstrong natuurlijk na. Maar daarnaast verbazen Rasmussen, Valverde, Botero en Mancebo. Wel een positief puntje voor de Nederlandse Rabonbank ploeg is dat er nog geen uitvallers zijn. Dit is tot nu toe mijn visie op de Tour van 2005 tot nu toe.
Iemand kritiek of iets anders op mijn visie> :)
Deco T. Aoreste
14 juli 2005, 17:05
@Mario: _0_ Amen _0_
Bedankt. Ik dacht ik gooi het er allemaal uit. Hier kan je alles vinden over de Tour -Klik- (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronde_van_Frankrijk_2005)
King_Arthur
14 juli 2005, 17:44
Ehmm ze fietsen niet meer dan 230 km.
Daarom zeg ik ook, een Paar. dat is dus 200. Weet je wel, 1 paar schoenen zijn ook 2. :p
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.