Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : De Waarheid

Pagina's : [1] 2

EnzymeX
25 juli 2004, 12:35
Hier is de waarheid:

Ons land word langzamerhand ingenomen.. door wie? Buitenlanders.. Ik ga geen racistische uitspraken doen, want ik ben ook geen racist.. Ik zeg de waarheid, en dat is niet te ontkennen...

De buitenlanders beginnen ons land langzaam over te nemen.. Je mag niet eens meer met een nederlandse vlag over straat lopen of je krijgt klappen... Ze menen je baas te zijn, ze komen ons land in en krijgen van de regering een uitkering (die WIJ betalen) Krijgen een huis en gaan de boel verzieken...

80% van alle invallen etc. is door een buitenlander gebeurd, ik word er kotsmisselijk van.. Elke week op stap zoeken ze de ruzie op en rammen dan met zn twintigen één iemand in elkaar... LAF RAS !! vecht dan 1 vs 1 ... Als je dan wint oke...

Waarom k dit schrijf, omdat gisteren een goede vriend in elkaar geslagen is door 20 man... En de nederlanders durven niks meer.. de [censored] politie durft niet eens meer wat.. ze staan maar wat toe te kijken...

Ik word er kotsmisselijk van, ze moeten eens leren te gedragen en ons te respecteren.. Mijn woede en die van vele nederlanders groeit. het komt nog eens zo ver dat ik een geweer grijp en ze allemaal neerschiet.. ONS LAND WORD VERVUILD !! Laat je niet de baas zijn mensen, sla terug !!!

geef maar ban... of dan ook, dat is maar weer een bewijs dat er al veel mensn hun beschermen.. BAH ! Bij ons loopt een dorpsgek die zegt dat ze het satanisme zijn.. ik begin het te geloven...

Ongeregistreerd
25 juli 2004, 12:38
jij leeft natuurlijk in een ander land,maar in beglie in de grootsteden ontdek je het probleem ookal =(

overal zie je politie maar nerges zie je ze als er mensen in elkaar worde geslagen door buitenlanders....

"het ocMW is geen vangnet,het is een hangmat"

EnzymeX
25 juli 2004, 12:40
Ik ben het met je eens.. ik woon in Limburg / Weert.. echt.. elke week iemand in elkaar geslagen, ze moesten er eens wat aan doen, gewon met gummyknuppel erop los gaan slaan :rolleyes:

Lennard
25 juli 2004, 12:42
Ik vecht altijd terug als ze dat bij mij doen. Ik heb zo vaak ruzie gehad met buitenlanders. En ook omdat mijn vrienden of ik wel eens dronken zijn. Maar dan komt er weer een skinhead... dan willen de buitenlanders hem helemaal in elkaar slaan, dan komt de rest van de skinhead groep dan rennen de buitelanders laf weg. Echt een laf soort.

Ongeregistreerd
25 juli 2004, 12:42
nogal drastische maatregel,maar moesten ze nu is meer controles doen naar ongeldige asielzoekers,zouden ze al ver staan,onlangs nog op het nieuws:"antwerpen is enige stad in belgie die onderzoek doet naar schijnhuwelijken"

EnzymeX
25 juli 2004, 12:53
Ze moesten geen asielzoekers meer binnen laten

Ongeregistreerd
25 juli 2004, 13:01
gij zijt wel een beetjen extreem e,moest jij nou is in pakistan ofzow leven en het is daar oorlog,je moet vluchten naar een ander land en je mag ernie binnen,en trouwes dan zouden ze belgen die in NL gaan wonen en omgekeerd ook nie binnenlaten....

Neji
25 juli 2004, 13:47
Je zegt wel dat je geen racist bent maat het lijkt er wel op :sweatdrop: en het is natuurlijk ook onzin om te zeggen dat jij voor ze betaald en alles. wat wil je doen dan, de uitkeringen afschaffen of alleen voor nederlandse mensen betalen..... :sweatdrop:

Shinji
25 juli 2004, 13:54
ik ben het met EnzymeX eens. het is hier in Enschede precies hetzelfde.

EnzymeX
25 juli 2004, 14:20
Wat ik wil zeggen is dat er al genoeg hier zijn, we moeten nu eens ophouden met ze binnenlaten, de regering wil bezuinigen, nou bezuinig daar dan op.. We hebben er al miljonenen, NEDERLAND = VOL , net zoals Pim Fortyun zei.. Ik ben geen racist, dit is gewoon de waarheid.. En BTW als het hier oorlog was en wij gingen daar naartoe.. pfff... denk je dan wdat we zoveel kregen ?

Lennard
25 juli 2004, 14:42
En iedereen die ruzie zoekt krijgt 1 kans om zich te verbeteren... anders worden ze zo het land uit geschopt. Want ik haat mensen die gewoon iemand gaan slaan omdat ze hem in de weg staan.

Ramante
25 juli 2004, 14:45
Ze moesten geen asielzoekers meer binnen laten

sommige komen toch wel binnen, doen ze gewoon illegaal
ook veel mensen die hier op vakantie komen, keren niet terug naar huis
eigenlijk zou de regering gewoon moeten zeggen, van we laten geen buitenlanders meer binnen.

ze laten telkens al die mensen ons land binnen, en vervolgens gaan ze zitten klagen, dat nederland zo vol word, tjah vind je het gek :sweatdrop:

EnzymeX
25 juli 2004, 14:57
Saffier.. je haalt de worden uit mn mond :)

Latino Heat
25 juli 2004, 15:11
enzymex je hebt helemaal gelijk overal zie je buitenlanders en als je met 1 ruzie krijgt komen ze met 20 man naar je toe :mad:

EnzymeX
25 juli 2004, 15:12
Aaahh... dit doet me deugt... Eindelijk zijn de mensen het met me eens.. /forums/images/graemlins/birthday.gif

Akuma
25 juli 2004, 15:45
Bij ons zijn het vooral turken -_- met 1 ruzie komen ze met paar man terug...En mijn neef is voor de Macdonalds in elkaar geslagen...En de Politie durft zelf niks te doen...AAARHHGGGG...

Ik ben ook half Indisch maar ik maak geen ruzie please heb geen hekel aan mij !

Neiteio
25 juli 2004, 16:00
Bericht verwijderd door Neiteio

Ramante
25 juli 2004, 16:07
toen ik in utrecht was winkelen, kreeg een hollandse vrouw ruzie met een moslims meisje (12 jaar) zet dat meisje haar tanden gewoon in de hand van die vrouw.
mensen dus de politie bellen, komt de politie, komen vervolgens 30 moslims ook er heen en gaan allemaal naar die vrouw zitten wijzen van 'wij hebben het gezien, het is haar schuld', jah sorry hoor maar dan haal je de problemen juist naar je toe, dat gelooft toch niemand

ze zeggen ook altijd van, wij krijgen overal de schuld van, terwijl we niets doen
maar als je in de krant kijkt, is het meestal wel de schuld van de buitenlanders :confused:

ik ben geen racist maar nu heb ik iets van doe ff normaal

@neiteio; dat is inderdaad echt dom joh, we worden helemaal in een hoekje geduwd :(

Lennard
25 juli 2004, 16:30
Ik vind de Skinheads toch leuker als de buitelanders... Want als er ruzie komt komen de Skinheads ons altijd helpen. Ik ben echt voor de Skinheads.

Maar ik vind het stom... De Skinheads doen dan eens iets tegen buitelanders die te ver gaan. Komt de politie er bij en ramt eerst de Skinheads neer en dan pas de buitelanders o.0 dat doe je toch niet. Die durfen tenminste wat te doen, integenstelling tot de politie.

Ramante
25 juli 2004, 16:31
De politie ramt altijd eerst de verkeerde buiten westen en daarna pas degene wie het eigenlijk doen...

Dat noemt men in nederland:

Politiek. :sweatdrop:

Martos
25 juli 2004, 16:41
Ach het hele rechtssysteem werkt niet in Nederland, da's al jaren zo. En de grenzen moeten zeker dicht ja maar dan alleen dicht voor economische vluchtelingen. Want de echte vluchtelingen die hoor je niet want die zijn al lang blij dat ze hier mogen zitten en ze gaan zodra het kan weer terug naar huis. Helaas komen die laatste vluchtelingen bijna nooit meer voor. Nederland moet oppassen, want als het zo door gaat komen er complete rassenrellen. De discussie wordt al afgekapt voordat men er over kan beginnen. Pim Fortyuin was de eerst die de discussie van het volk naar de politiek bracht en we weten allemaal wat er met hem is gebeurt. Sindsdien is de woede alleen maar toegenomen.

Ramante
25 juli 2004, 16:46
Ach het hele rechtssysteem werkt niet in Nederland, da's al jaren zo. En de grenzen moeten zeker dicht ja maar dan alleen dicht voor economische vluchtelingen. Want de echte vluchtelingen die hoor je niet want die zijn al lang blij dat ze hier mogen zitten en ze gaan zodra het kan weer terug naar huis. Helaas komen die laatste vluchtelingen bijna nooit meer voor. Nederland moet oppassen, want als het zo door gaat komen er complete rassenrellen. De discussie wordt al afgekapt voordat men er over kan beginnen. Pim Fortyuin was de eerst die de discussie van het volk naar de politiek bracht en we weten allemaal wat er met hem is gebeurt. Sindsdien is de woede alleen maar toegenomen.

de mensen die het durven te zeggen, worden meteen *uit de weg geruimd*
ik denk wel dat pim fortuyn veel stemmen had gekregen, wnat hij zegt gewoon waar het op staat

EnzymeX
25 juli 2004, 17:31
Pim Fortuyn is door een hollander neergschoten, zo zie je maar hoever de buitenlanders het al hebben gekregen.. ik ben ook geen racist, maar dit is gewoon de waarheid.. ik hoop dat er eens flink wat buitenlanders worden teruggestuurd en geen meer worden binnengelaten.. ik wil niet dat Nederland binnenkort Nederokko word ofzo :(

Akuma
25 juli 2004, 18:01
Totziens mensen :rolleyes:

EnzymeX
25 juli 2004, 18:03
Och Och, er zijn ook goede.. maar dat zijn er weinig :D

vulcan
25 juli 2004, 18:14
ik vind nie dat het allemaal waar is.
ik heb zelf ook buitenlandse kameraden waaronder Akuma.
ik heb bijna nooit last gehad met buitenlanders omdat ik ze met rust laat.
ik raad aan jullie dat ook te doen en dan gebeurd er veel weiniger en als hier oorlog is blijf je dan hier NEE!
en dat doen de buitenlanders ook.

EnzymeX
25 juli 2004, 18:18
Vulcan.. het gaat mij erom dat HUN de ruzie opzoeken... Je kijkt ze 1 secomnde te lang aan en het is: Wat kijk je nou.. WTF ! Je kijkt toch waar je wil kijken... :rolleyes:

Neiteio
25 juli 2004, 18:27
Ohwjah een keer dan ik en een maat liepen ene keer in Arnhem bij zo'n zwembad dicht bij zo'n gebouw het was avond lopen wij daarow zo langs op, allmaal turken staan daar zo, was volgens hun hun hangplek. Zegt er een tegen ons 'Waarom lopen jullie hier dit is onze plek, we zijn anti-Nederlanders. Kweet niet meer hoe de zin precies was maar zoiets kwam het wel op neer. =s
Yeah right waarom zijn ze hierow dan.
En ze woude vechten ofzow. xD

EnzymeX
25 juli 2004, 18:30
Zo zeg ik maar altijd... : Nederland is vervuild, en zou zuiver gemaakt moeten worden... Dus wit :cool:

vulcan
25 juli 2004, 18:33
nou ik ben het nie met je eens want ik zou nie graag willen dat mijn kameraden weggingen wat ze ook doen of hoe ver ze ook gaan

EnzymeX
25 juli 2004, 18:34
Nee oke je hebt gelijk.. Nederland moet zwart worden.. Beter ? :sweatdrop:

Akuma
25 juli 2004, 18:35
Dat is waar van dat stukje...Je kijkt ze 1 keer te lang aan en ze zeggen..wat kijk je hè ....Vooral bij turken :sweatdrop:

Hun mogen van mij alleen weg uit nederland..De moslim gasten!

Ramante
25 juli 2004, 18:35
Zo zeg ik maar altijd... : Nederland is vervuild, en zou zuiver gemaakt moeten worden... Dus wit :cool:

praat aub niet zo, je doet me denken aan iemand die alle joden weg wilde hebben (als je begrijpt wat ik bedoel)
ik laat buitenlanders wel met rust, maar als je leest en kijkt zijn het wel vaak buitenlanders die in de problemen zitten (wil niet zeggen dat zij ze ook veroorzaken) wij nederlanders/belgen, doe n ook wel es wat fout
maar als je in de krant leest, merk je als er iets is gebeurd dat er wel vaak buitenlanders bij betrokken zijn

EnzymeX
25 juli 2004, 18:36
Hallo ik zeg dat .. maar ik ben geen racist, ik vind gewoon ieder zijn land.. Die oorlog daar kunnen wij toch niks aan doen ? en BTW: In turkije en marokko is geen oorlog...

Akuma
25 juli 2004, 18:39
Maar ik heb gehoord dat indonesie bij nederland hoord ? of zoiets ?

EnzymeX
25 juli 2004, 18:40
Indonesie was eerst een eiland van Nederland ;) Maarja, Indonesie is ook onafhankelijk.. en BTW: Ik heb nog nooit of niet vaak iets met Indonesiers gehad.. en ook Chinezen vind ik erg aardig.. Ik heb het voornamelijk over Turken en Marokkanen, die menen zich te veel met hun Wolla, ik Zweer :sweatdrop:

Akuma
25 juli 2004, 18:52
Juist en nu met ik het met je 100 % eens !

EnzymeX
25 juli 2004, 18:56
Dat ik deze dag nog mee meemaken... ik word begrepen :cool:

Death
25 juli 2004, 19:01
ik word heel vaak door die turken met de dood bedrijgt
Je kijkt er 1 aan en je hebt 3 famillie's op je dank :sweatdrop:
die Turken vernielen dingen als het niet naar hun zin gaat (hier tenminste)hier steken ze voor de lol een schuur in de hens kheb totaal niks tegen turken en marokaanen maar soms word ik er strontziek van die Bobba politie durven niks te doen en dan zeggen hun dat wij het makkelijk hebben omdat het ons land is ik merk er niks van die Turken moegen met 6 schooljeugd de winkels in en wij nederlander maar met 1 als dat staat

EnzymeX
25 juli 2004, 19:04
Deze topic heeft echt succes, de meesten begrijpen mij eindelijk LOL.. Nouja.. ik ben het met je eens :D Het komt nog ooit zover dat ik met alle gabbers aanval ;)

Latino Heat
25 juli 2004, 22:01
weet je wat ook niet klopt dat er een aardbeving was in marrokko en de marrokanen hier kregen een vliegticket (retourtje)van de regering zodat ze hun fammillie mochten opzoeken
:mad:

Sammie
25 juli 2004, 22:03
Ik heb niks tegen buitenlanders, behalve tegen die buitenlanders denken dat ze alles mogen en doen. En van die RnB wannabee's en Eminem look a likes. x3 Ik vind dat de criminelen gewoon het land uit moeten worden getrapt en de buitenlanders die zich niet kunnen aanpassen binnen zoveel jaar gewoon het land uit moeten. En buitenlanders die gewoon fatsoenlijk Nederlands leren enzo, die mogen van mij wel blijven. En ik vind dat ze niet zo snel moeten roepen dat wij Nederlanders hun discrimineren. :rolleyes:

EnzymeX
26 juli 2004, 13:00
Ze vinden osn al racisten als we lonsdale (wat btw door negers als eerste is gedragen), nikes dragen en als we nederlandse vlag drage.. kom op zeg.. :mad:

Odion
26 juli 2004, 13:20
idd die marrokanen moeten oprotten , mogen ze hier komen gaan ze rotzooi schoppen en vooral van die kleine kutkinderen ''hebben jij een grote bek ikke dan mijn vader en broer ophalen '' heb je meteen met 15 man ruzie allemaal oprotten vind ik hoef ik me fiets ook niet meer opslot te doen OP MIJN EIGEN ERF :mad:

EnzymeX
26 juli 2004, 14:37
aaaah... *kwijlt weg in de woorden van odion*

The Joker
26 juli 2004, 15:36
Hier is de waarheid:

Ons land word langzamerhand ingenomen.. door wie? Buitenlanders.. Ik ga geen racistische uitspraken doen, want ik ben ook geen racist.. Ik zeg de waarheid, en dat is niet te ontkennen...

De buitenlanders beginnen ons land langzaam over te nemen.. Je mag niet eens meer met een nederlandse vlag over straat lopen of je krijgt klappen... Ze menen je baas te zijn, ze komen ons land in en krijgen van de regering een uitkering (die WIJ betalen) Krijgen een huis en gaan de boel verzieken...

80% van alle invallen etc. is door een buitenlander gebeurd, ik word er kotsmisselijk van.. Elke week op stap zoeken ze de ruzie op en rammen dan met zn twintigen één iemand in elkaar... LAF RAS !! vecht dan 1 vs 1 ... Als je dan wint oke...

Waarom k dit schrijf, omdat gisteren een goede vriend in elkaar geslagen is door 20 man... En de nederlanders durven niks meer.. de [censored] politie durft niet eens meer wat.. ze staan maar wat toe te kijken...

Ik word er kotsmisselijk van, ze moeten eens leren te gedragen en ons te respecteren.. Mijn woede en die van vele nederlanders groeit. het komt nog eens zo ver dat ik een geweer grijp en ze allemaal neerschiet.. ONS LAND WORD VERVUILD !! Laat je niet de baas zijn mensen, sla terug !!!

geef maar ban... of dan ook, dat is maar weer een bewijs dat er al veel mensn hun beschermen.. BAH ! Bij ons loopt een dorpsgek die zegt dat ze het satanisme zijn.. ik begin het te geloven...

Ik kan maar 1 ding hierover zeggen:

Ik ben het gloeiend met je eens!

Ik ben nu 12 jaar. Toen ik 11 was, ben ik eens in elkaar gemept door 5 jongens uit Marokko van een jaar of 15. Waar je ook kijkt, Marrokanen en Turken staan overal op hoeken van de straat te roken en als ze da kans krijgen, vallen ze iemand lastig!

EnzymeX
26 juli 2004, 16:02
dit is echt ongelofelijk.. iedereen is ht met me eens.. Haaaaaaaaleluja.. :o

Odion
26 juli 2004, 17:34
@dd EnzymeX Offtopic die paul in je handtekening is die overleden ofzo? :(

EnzymeX
26 juli 2004, 17:36
Ja :(

Odion
26 juli 2004, 17:49
Ja :(

:( srry

Odion
28 juli 2004, 17:39
Maar nu we het over de waarheid hebben :) ik weet niet als het waar is maar ik hoorde dat die negers vroeger van de slavernij zelf naar Amerika enzo wouden om wiet ( of weed ) te roken en muziek te maken wat vinden jullie hiervan als het de waarheid is?

EnzymeX
28 juli 2004, 18:02
Geen idee.. ze moesten gewoon blijven waar ze horen.. Afrika..

Pidgeot
28 juli 2004, 20:01
@ odion: kdenk et niet, weet iemand in welke omstandigheden die negers werden vervoerd? en trouwens, in afrika is alles toch zoveel beter...

ik denk dat , als ik dit alles zo hoor ( en kben et eens ) dat vlaams blok ( in belgie) in de volgende verkiezingen veel stemmen gaat krijgen

dark_magician
28 juli 2004, 20:12
ik ben het met pidgeot mee eens, ik ben nu geen racist of zo maar ik zou ook willen dat al die buitelanders uit ons land zijn . want vroeg of laat word je ineengeslagen :(

ahmet
29 juli 2004, 18:47

ahmet
29 juli 2004, 18:49

ahmet
29 juli 2004, 18:49

Alucard
29 juli 2004, 18:56
kan deze idioot een ban krijgen -_-

.. jah het is hard maar de waarheid, er worden veel problemen veroorzaakt door een flink aantal van deze mensen.

sorry hoor Ahmet, maar zelfs jij merkt het vast wel!
( of doett er aan mee :sweatdrop: )

Perry
29 juli 2004, 19:06
Ahmet hou zelf je bek.
Ik snap niet waarom al die buitenlanders naar Nederland komen, wij gaan toch ook niet zomaar in hun land wonen?

Bart
29 juli 2004, 19:26
Ahmet hou zelf je bek.
Ik snap niet waarom al die buitenlanders naar Nederland komen, wij gaan toch ook niet zomaar in hun land wonen?

Zou ik wel willen. Turkije is lekker warm land ^^'

Pidgeot
29 juli 2004, 19:57
...

tis maar eens zeggen maar dark_magician is geen Nederlander, hij is een Belg net als ik en hij is mijn beste vriend :sweatdrop:
DUS HOU OFWEL JE BEK OF VERHUIS NAAR ENGELAND OF DUITSLAND IN PLATS VAN MIJN VRIEND UIT TE SCHELDEN!!!!! :mad: :mad: :mad:

*dat moest er efkes uit*

Neiteio
29 juli 2004, 20:19
@ahmet, warn voor jouw.

Vuile kaaskoppe zeggen terwijl je hier in een kaaskopland woont, nouw rot dan ook maar op. =o

Perry
29 juli 2004, 20:25
Precies Neiteio! Je hebt groot gelijk.

Odion
30 juli 2004, 08:39
jah hamed of ahmed hoe je ook mag heten rot toch lekker op naar je eigen land

Machamp
30 juli 2004, 10:24
ookal ben ik een buitelander tog strijd ik met jullie mee!!!!!! ik was eens een keertje bij mun neefje op visite. gingen we samen nar een speeltuintje. kijk ik ff naar een lelijke neger. zegt wil je vechte ofso?? ik heb op die en die vecht sporten gezeten.... tsss wat een loser en dat kind was maar iets van 8/9 /10 jaar. en mn neefje wordt vaak gepest door die negers en het straatje waar mn neefje in woont zit vooooooooooooooool met negerrs!!!!!! :mad:

dark_magician
30 juli 2004, 10:54
merci pidgeot ,ik had het zelf niet eens gezien op dit topic , het bericht is verwijderd waarop jij geantwoord hebt pidgeot(zie ik nu pas) , en als iemand er iets op tegen heeft dat ik een belg ben dan pech gehad

Amelia
30 juli 2004, 11:03
strijden? pff...

zeg, woedende menigte, denk er wel aan dat het grote aantal buitenlanders te danken is aan de grote gastvrijheid van nederland.. wij wouden goedkope werkkrachten voor rottige klusjes, dat kregen we.. dat de arbeiders zouden blijven had moeten worden voorzien..

maar dat we nou worden bedreigd te worden overgenomen door het buitenland? last op straat, daar blijft het bij, en daar moet de regering wat aan doen.. schuif niet alle schuld af op allochtonen.. omdat ze vaak niet worden geacepteerd en gediscrimineerd krijgen zie niet eens de kans te integreren, en bundelen ze samen in groepen, waardoor agressie makkelijker voorkomt.. men zou z'n best moeten doen ervoor te zorgen dat grenzen tussen groepen minder worden.. (best mogelijk via scholen lijkt me)

EnzymeX
30 juli 2004, 13:07
Amelia... de gastarbeiders klopt, maar dan moest de regering ze hier niet laten... het is gewoon pech voor hu ndat er daar oorlog is.. en ik vind het ook zielig, maar [censored] happens.. als het hier was, dan zou ik ook niet naar turkije ofzo.. het is nu eenmaal een klotezooi.. maar ik vind dat ze nu te ver aan het gaan zijn...

Ljupko
30 juli 2004, 13:14
Ik ben zelf een buitenlander zulke dingen doe ik niet en voorkom ik ook, ik word ook gek van die debielen die ziek doen en dan Nederlandse mensen de schuldgeven. Mij boeit het eigenlijk niet, het land en vlag zullen nooit overnemen, wat ze maar ook doen.
Dus druk erover maken heeft geen zin, vinden ze het niet leuk ga terug naar je eigen land. Ik ben hier gekomen voor een betere leven en niet om te zeiken dat het hier klote is. Anders zou ik gewoon wonen waar ik woonde.

Verder Enzymex heeft gelijk maar je moet niet druk maken, laat die apen gewoon doen wat ze willen ze zullen een dag stopen omdat het geen zin heeft. Het enige wat me echt uitmaakt is de werkloosheid, ik ben alleen tegen uitkering trekkers die gewoon uitkerring krijgen en dan ook eens zwart werken of gewoon geen reet doen terwijvel ze dat wel kunnen. Ik heb net een ongeluk gehad en toch werk ik thuis door, probeer ik wat te doen voor me geld. Niet alleen buitenlanders doen dat uitkering ding maar Nederlandse mensen ook dus alleen buitenlandsers de schuld geven is dom, want je hebt in elke ras en land domme en slimme mensen, je hebt zat nederlanders die het zelfde doen van Enzymex heeft opgenoemd.

Ljupko
30 juli 2004, 13:29
Sorry voor dubbel post maar goed ik vind echt zielig hoe mensen reageren over dat Skinhead en buitenlanders gedoe.

Allebei zijn even fout en even slecht.
Wat zou better geweest zijn dan in Hitler geloven.
Plus je moet niet denken dat als je een buitenlander bent dat iedereen een demon of zo is.

en ja ik vind persoonlijk azielzoekers veel bettere mensen dan turkse or marokanse nederlanders. Azielzoekers zijn meestal hoog opgeleide mensen, ik ken veel mensen die tenminste voor een reden naar NL komen, inplaats van doktoren en arbeiders het land binnen hallen worden ze weggestuurd.

Wat is nou better aan niks doeners, ik heb toch liever werkers en mensen die wat doen, tenmiste schoonmaken dan uitkering trekkers.

Plus ik vind het echt zielige dat jullie steeds het word buitenlanders gebruiken, what the hell en toeristen dan zijn dat geen buitenlanders en als jullie op vakantie gaan zijn jullie geen buitenlanders.

Je hebt zat buitenlanders die goed zijn en veel better zijn dat het nederlandse volk.

Ik zou gewoon maar het word criminelen gebruiken.

EnzymeX
30 juli 2004, 16:21
Ljupko je zegt het goed, maar het gaat mij niet zo zeer om de uitkeringen (wat wel waar is) maar het gaat mij meer om het feit dat ze zich teveel menen en je meteen in elkaar slaan... ze moesten ons dankbaar zijn dat ze hier kunnen wonen... je moet niet vergeten dat de buitenlanders ONS duizenden per jaar kost.. misschien wel miljoenen.. dan mogen ze dankbaar zijn hoor...

Amelia
30 juli 2004, 16:53
mensen hebben de gewoonte sneller te reageren op de manier waarop ze in de directe omgeving worden behandeld, dan waar ze voordeel aan hebben op financieel gebied.. het verminderen van geweld (van beide kanten) is iets dat op een andere manier aangepakt moet worden..

EnzymeX
30 juli 2004, 17:12
Ja door de buitnlanders terug te sturen :D

Ljupko
30 juli 2004, 17:35
Je kan ze niet terug sturen :sweatdrop:
Plus het slaat nergens op ze weg te sturen, gewoon betere politie acties nemen, hardere strafen voor beide partijen en klaar. Kijk naar mijn eigenland of Rusland. Daar durven ze niks te doen als het met politie gaat.

Plus vechten lost niks op, zinloos geweld lost ook niks op.

Amelia
30 juli 2004, 18:10
wat nog belangrijker is, lijkt me, dat discriminatie een punt wordt waar openlijk (in de media etc.) over gesproken wordt.. het kan gewoon ook goed voorkomen worden door op scholen bepaalde voorlichting te geven en activiteiten te organiseren.. wat door macht van straat wordt weggedwongen (politie etc.) blijft wel in de hoofden van mensen.. daar moet nou juist verandering in komen, anders keert het altijd wel in een andere vorm terug!

Martos
30 juli 2004, 18:34
Het probleem is inmiddels zo ver dat er niet echt veel aan gedaan kan worden, neem nou het probleem met de scholing...geen blanke meer die zijn kind naar en zwarte school stuurd. En geef ze eens ongelijk?

Amelia
30 juli 2004, 18:46
mag de regering geen invloed uitoefenen op zwarte scholen? o_0

Pidgeot
30 juli 2004, 18:47
das werl een racistische uitspraakOo
zwarte scholenOo

Neiteio
30 juli 2004, 20:17
Zow heet het gewoon.

EnzymeX
30 juli 2004, 20:38
Mjah niks racistisch.. zo heet het ook: zwarte scholen .. ik vind ook dat ze gescheiden moeten zijn.. als blanke word je daar zo neergestoken :o

Amelia
30 juli 2004, 21:17
eheh, men moet er net naar streven dat gescheiden scholen niet nódig zijn.. o_0

Shadow
31 juli 2004, 11:54
Mjah niks racistisch.. zo heet het ook: zwarte scholen .. ik vind ook dat ze gescheiden moeten zijn.. als blanke word je daar zo neergestoken :o

mee eens, als blanke op een zwarte school zitten is egt erg *spreekt uit ervaring*

Pidgeot
31 juli 2004, 18:30
heb ij al eens op een zwarte school gezeten Oo
moet erg zijn!!!
een witte tussen allemal zwarte :sweatdrop:

Perry
31 juli 2004, 19:15

mee eens, als blanke op een zwarte school zitten is egt erg *spreekt uit ervaring*

Arme knul.

EnzymeX
01 augustus 2004, 12:32
*Medeleven* :rolleyes:

Ljupko
02 augustus 2004, 16:06
Het is niks mis mee als je op een school zit vol zwarte, ik ben zelf blank en ik zat in een klas met veel zwarte jongeren ik kon goed opschieten met ze en ze waren ook goede mensen.

Enzymex je bewijst dat je niet racistisch bent dat ben je wel, jou ideen gaan de Nazi kant op, en dat is wel racistisch, wat is er mis mee als je negers in je klas hebt. Net of ze allemaal vieze moordenaars zijn. :sweatdrop:

Plus vind deze topic en de mensen te ver gaan met al hun te snel conclussie trekken, ik wil graag een slot hier op.

Amelia
02 augustus 2004, 17:30
nee, dit is een gevoelig onderwerp, en dit kan helpen mensen op betere gedachten te brengen.. ik raad aan dit bij discussie-forum te zetten

EnzymeX
02 augustus 2004, 17:40
Zal ik het toegeven dan: Ja ik ben racist.. Sorry maar het is waar, en het is door bepaalde dingen zover gekomen

Ljupko
02 augustus 2004, 18:08
nee, dit is een gevoelig onderwerp, en dit kan helpen mensen op betere gedachten te brengen.. ik raad aan dit bij discussie-forum te zetten

Gevoelig is hij wel, je moet dingen besprekken en niet racistische dingen opnoemen anders noem je dit geen discussie. Als je alleen over vechten en jeugd praat is dit geen discussie.

Zoals een man op TV zei lets celebrate cultures.

Amelia
02 augustus 2004, 18:46
Zal ik het toegeven dan: Ja ik ben racist.. Sorry maar het is waar, en het is door bepaalde dingen zover gekomen

maar geloof je dan werkelijk dat iedereen van een bepaalde nationaliteit net zo erg is, omdat je met enkelen slechte ervaring hebt gehad, en misschien het geluk hebt alleen correcte nederlanders te kennen?

ik ben, omdat ik een poolse moeder heb, zwaaar gediscrimineerd.. ik zou nu kunnen zeggen dat alle nederlanders achterlijke racisten zijn, maar ik weet zeker dat het niet zo is.. het racisme hier is echt erg, mensen worden in elkaar geslagen of het huis wordt aangevallen, mensen spreken zonder schaamte onzinnige dingen over buitenlanders en hoe geweldig zij zelf zijn, dragen bepaalde kleding (bijv. lonsdale) en hakenkruisen etc...

maar dit is een feit: geen volk of persoon is beter dan de andere.. dit zou door iedereen geaccepteerd moeten worden

Ramante
02 augustus 2004, 18:48
als je bij mijn vriendin op school zwarte kisten met witte veters draagt word je geschorst omdat je dan discrimineert!

Amelia
02 augustus 2004, 18:50
wauw..

feit is dat men dat als symbool gebruikt.. als de school wenst dat te verbieden, dan is dat zo.. (hoeveel mensen willen nu perse zwarte schoenen met witte veters.. dat hoort toch geen probleem te zijn -_-)

Ramante
02 augustus 2004, 18:52
bij mij op school loopt er wel een meisje met zwarte kisten en witte veters, daar heeft niemand problemen mee...

Amelia
02 augustus 2004, 18:53
ligt eraan hoe erg dat op een school is.. als er duidelijk groeperingen zijn, dan kan een school dat idd verbieden..

Ramante
02 augustus 2004, 18:55
ik vind het eigenlijk wel vaag dat je dan meteen geschorsd word, veel mensen weten niet eens wat het eigenlijk betekend.

Amelia
02 augustus 2004, 18:59
als ze werkelijk iemand schorsen, zonder goed te weten of het racistisch bedoeld was, is het wel raar ja.. -_-

om daarvan het tegenovergestelde te noemen, bij ons op school hebben ze er geen moeite mee dat er groepen zijn die hakenkruisen, lonsdale ea dragen.. ze staan ook samen, dus weet je dat dat geen toeval is..

Bart
02 augustus 2004, 19:12
Mja, bij ons was er ook zo'n lullig iets gebeurd. We hadden een neo nazi in de klas (serieus) en dir had een gigantisch hakenkruis op de trui van een jongen getekend die ook in mijn klas zat. Dat gozertje werd meteen van school gestuurd =\ Dus de rest van de klas helemaal uitgelegd, is die neo nazi van school getrapt XD

Devostain
02 augustus 2004, 19:23
Het is een bepaald procent van de buitenlandse bevolking die aan criminele activiteiten doet, merendeels van de bevolking heeft een vast inkomen en geen strafblad. Alleen wij nederlanders zien alles hetzelfde. Als ik zo jullie berichten zie vindt ik het misschien wat te van de "WAARHEID". Wees dan maar blij dat je vroeger niet 50 albenezen achter je aankreeg in Hoensbroek, omdat ze alleen een meningsverschil hadden :/

Mensen de grenzen kunnen bijna niet dicht ._. want ze bestaan niet meer :"). En nu hebben jullie misschien een overlast van Turken/Marokanen weet ik veel wat. Wat denk je als Turkije bij de EU komt ? :"). Jullie zullen wel mooie fractieleiders kunnen worden van het Nederlands Blok of het Vlaams Blok.

Vulcan.. het gaat mij erom dat HUN de ruzie opzoeken... Je kijkt ze 1 secomnde te lang aan en het is: Wat kijk je nou.. WTF ! Je kijkt toch waar je wil kijken...

Dat is zowat bij elke inwoner van dit land ._. Dat kun je helemaal niet op allochtonen schuiven :/

Zo zeg ik maar altijd... : Nederland is vervuild, en zou zuiver gemaakt moeten worden... Dus wit

Je was geen Racist ? weet je wel wat je zo net hebt getypt. Die gedacht had Hitler min of meer ook. Het ZUIVEREN van Duitsland van het minderwaardig volk. En dan noem jezelf geen racist.

ik hoef ik me fiets ook niet meer opslot te doen OP MIJN EIGEN ERF

Wat in godsnaam heeft dat nu weer met dit topic te maken ~_~
Dan wil ik best wel bij jouw komen als de zogenaamde "zuivering" is gedaan ._.
Als je alleen denkt dat allochtonen stelen heb je het toch grof mis. Ik weet dat jullie dan aankomen met "Maar de percentage zegt dat allochtonen meer stelen dan autochtonen" Als het een fiets is van 500 euro of zo wilt iedereen die wel stelen om hem weer te verkopen.

Omdat de vorige regering gast arbeiders had gevraagt voor het werk wat jij nooit zou willen doen. Het harde arbeid werk waar wij nederlanders "te goed" voor voelen. Daarom hebben wij nu zo veel allochtonen in ons land, omdat ze werden gevraagt om hier in nederland te werken. Dus leg je schuld bij de nederlandse overheid >.< Enige wat Nederland goed moet doen in de politie sector is er voor zorgen dat meer man op straat komt en wat harder kan toe treden. Zorgen dat ze buurt inspecties houden om ervoor te zorgen dat groepen uit elkaar worden gehaalt.

@Enzymex: Zoals een paar hebben gezegt ben je wel zeer rechts. Je ontkent het, maar je mening beweert iets anders.
Misschien zou het vlaams blok/nederlands blok iets voor jouw zijn ? :/

Jullie weten ook dat voor racistische meningen aangeklaagt kan worden. Helaas geldt dit niet voor internet. Vind het persoonlijk eigenlijk schandalig als je zo'n mening hebt. Sorry, maar dat vind ik gewoon :/

Ljupko
02 augustus 2004, 19:32
Devostain my regards to you :)

Shadow
03 augustus 2004, 07:23
dat een paar buitenlanders crimineel zijn betekent niet dat ze allemaal zo zijn,ik heb genoeg buitenlandse vrienden en Nederlanders zijn ook niet altijd even braaf *kuch kuch*

ahmet
03 augustus 2004, 13:27
dank jullie wel vrienden mischien doen sommige buitenlanders zo maar niet allemaal en zoals shadow zegt zijn nederlanders ook niet altijd braaf

Odion
03 augustus 2004, 16:25
betekent niet dat ze allemaal zo zijn,

Neej maar wel een groot deel!

Ljupko
03 augustus 2004, 16:29
Met een groot deel bedoel je zeker marokanen en turken. Ohhh damn dus blanke buitenlanders zijn geen buitenlanders.

en ja ik snap waarom Enzymex Racistisch is omdat een van zijn vrienden of zo dood is door een allochtoon, dus ja Alle allochtonen zijn bastards dus en ze moeten oprotten.

Dus mijn oma en me zusje ging door Yugoslaven dus alle Yugoslaven zijn bastards nu en ze moeten dood :o

En nu als een neger wat fout doet is de hele volk of ras schuldig en komen mensen op met Hitler ideen dat ze dood moeten, leuk straks zie je gaskamers hier in NL.

Zielig gewoon wat mensen denken.

EnzymeX
03 augustus 2004, 16:43
Kom op zeg... Ik ben niet voor Hitler omdat hij Joden afmaakte, en de meeste zijn wit :p Maar ik vind gewoon ieder zn eigen land ... klaar

Amelia
03 augustus 2004, 17:01
ben je sowieso voor hitler? 0_o

landen zijn getrokken met denkbeeldige lijnen.. volkeren en rassen zijn verschillend door denkbeeldige nationaliteiten en cultuur.. in natuur verschillen ze zich lichamelijk door het klimaat en milieu.. maar de menselijke kern is overal hetzelfde..

wij hebben nu eenmaal al een wereld gemaakt waarin mensen veel contact met elkaar hebben en zich mengen.. het is een minderheid die daar moeite mee heeft, maar als een minderheid toch zijn zin doorzet, kan dat pijnlijke gevolgen voor de rest hebben..

als iets moet veranderen, moet dat zo gebeuren dat iedereen daarmee tevreden kan leven.. (menswaardigheid)

Devostain
03 augustus 2004, 18:34
Kom op zeg... Ik ben niet voor Hitler omdat hij Joden afmaakte, en de meeste zijn wit :p Maar ik vind gewoon ieder zn eigen land ... klaar

Dan zou dit een eentoning land zijn. Eigen ras voorop ? zwak zeer zwak. Ieder zijn eigen land :/. Wees blij dat nederland nog mensen opvangt. Als nederland in oorlog was en je wou vluchten. En ze zeiden overal "Sorry, maar we laten geen buitenlanders binnen onze grenzen"

Ramante
03 augustus 2004, 18:38
srry hoor maar als mensen het nou heel moeilijk in hun land hebben = oorlog, natuurramp, iets met de regering etc.
vind ik dat nederland ze gwoon binnen zou moeten laten, maar die marrokanen en turken komen hier in het grootste geval, omdat hun familie hier woont...

Ljupko
03 augustus 2004, 18:57
Jij kan ze de schuld niet geven, omdat ze vroeger kwamen om te werken nu is het andersom, omdat er allemaal uitkeringen kwamen en andere dingen waardoor ze het gedachte kregen dat het makkelijk hiet te wonen is zonders iets te doen. Plus het maakt niet uit of je voor familie of vrienden komt. Het is geen problemene dat er veel buitenlanders wonen zolang ze zich maar normaal gedragen en leven zoals het beste is.

Plus wat Devostain zegt, wat zou jij als NL in oorlog was, je hebt liever vrije grenzen dat je ergens kan gaan en geen Ijzere gordijn in Europa zoals vroeger.

Plus hoe zouden mensen kunnen onderhandelen en dingen aan elkaar verkopen als de grenzen dichtwaren voor buitenlanders. Leuk zeg.

Ramante
03 augustus 2004, 19:02
iedereen (of iig de meeste) zitten hier te zeggen dat ze geen racist zijn -> ik heb het ook gezegd

maar ik denk dat iedereen wel eens een racistische opmerking maakt of een racistische gedachte heeft

Martos
03 augustus 2004, 19:19
iedereen (of iig de meeste) zitten hier te zeggen dat ze geen racist zijn -> ik heb het ook gezegd

maar ik denk dat iedereen wel eens een racistische opmerking maakt of een racistische gedachte heeft

Nou nog beter, als je het goed uitdenkt ben je altijd aan het discrimineren als je een eigen mening hebt. En nu ff over dat gezeik van rasicten enz. Denk eens na waarom deze mensen zo denken en doen. Overal is een reden voor.

Joeri
03 augustus 2004, 19:33

Dus moest je toevallig geboren zijn in amerika en je ouders kwamen van nederland, zou je het rechtvaardig vinden als ze je als ingeburgerde amerikaan terug naar nederland sturen.

@saffier: daarmee ben ik wel akkoord. Het is gewoon ook onmogelijk om hier in be/nl dat niet te hebben. Het is gewoon een ingeburgerd gevoel. Overal worden ze slecht gemaakt dat je je automatisch niet meer veilig gaat voelen als er overal bijv. marokkanen rond je rondlopen. Maar dat maakt wel niet dat je tegen ze bent :)

EnzymeX
04 augustus 2004, 11:57
Hallo als ht hier oorlog was vocht ik mee en anders pleegde ik wel zelfmoord, ik ga niet vluchten :confused:

Ljupko
04 augustus 2004, 13:24
Kan jij wel vechten? dat is de vraag? heb jij eigenlijk een oorlog mee gemaakt.

Zelfmoord plegen, hoe zielig kun je zijn :o
Ik heb verder niks te zeggen.

Odion
04 augustus 2004, 17:46
Kan jij wel vechten? dat is de vraag? heb jij eigenlijk een oorlog mee gemaakt.

Zelfmoord plegen, hoe zielig kun je zijn :o
Ik heb verder niks te zeggen.

jij doet wel heeel stoer en neemt het voor de zwartjes op maar leef normaal en lees een KRANT want kijk onder dit bericht kun je niet uit ( ik vat het ff kort samen ) een groep marrokanen hebben een hele strandtent vernield en de barman met een scooterhelm bewusteloos geslagen ... vind je dat nou normaal der uit met die gasten!

Devostain
04 augustus 2004, 18:14
Dat is maar een klein deel van die allochtonen -.- Dat zeggen we al de hele tijd :/. Je ziet Nederlanders dat ook doen hoor ._.

neemt het voor de zwartjes op

De zwartjes ? ._. Wat heeft dat er nu mee te maken. We nemen het op voor de mensenrechten van die mensen. Ja je weet wel mensen. Dat zijn zoogdieren met 2 benen en 2 armen. En ze hebben ook nog hersenen. Als jij zwart was gingen we jouw toch ook niet "Koolaap" noemen of wel soms ? tenminste mensen die zich kunnen gedragen en een beetje fatsoen hebben doen dat niet.

Weevel
04 augustus 2004, 18:22
***** buitenlanders ik haat ze echt smeerlappe ze hebbe gvd een eige land gekrege en nog!!! vieze ***** apen dat ze er zijn over 100 jaar zie je hier geen blanke meer lope!! dan is marokko en al die andere landen helemaal leeg dan waait er nog net 1 papiertje over straat. Sorry hoor maar zo reageer ik altijd :) en ik ben wel voor Hitler.. wat deed die man verkeerd??

en als ik nu geband word vind ik dat laf want iedereen mag zn mening geve :o

en waarom heeft die nerd nou pim fortuyn doodgeshote diegene die hem doodgemaakt had is wel een nederlander maar nederlanders die zoiets doen vind ik ook kut mensen want pim fortyun wou juist die buitenlanders eruit nou als hij nou gewonnen had gvd! :mad:

Devostain
04 augustus 2004, 18:32
***** buitenlanders ik haat ze echt smeerlappe ze hebbe gvd een eige land gekrege en nog!!! vieze ***** apen dat ze er zijn over 100 jaar zie je hier geen blanke meer lope!! dan is marokko en al die andere landen helemaal leeg dan waait er nog net 1 papiertje over straat. Sorry hoor maar zo reageer ik altijd :) en ik ben wel voor Hitler.. wat deed die man verkeerd??

OMG !, weet dat ik hier geen woorden voor heb ?
Uh Lees stukken over het zuiveren van duitsland ._. dan weet je genoeg. Ik heb geen zin om een hele uitleg te geven over wat die man wel niet heeft gedaan in de jaren dat die aan de macht was. Ik vind mensen zoals jij nu eenmaal schandalig en bespotelijk die zo denken en Hitler actie's nog goed vinden.

Lees onze vorige berichten nu eens. Ik heb geen zin om alles te gaan na typen of te quoten. Internet -.- dat je er gewoon zo'n uitspraken op kan doen. Het gaat er niet om of je blank, zwart of van mij part paars met een vleugje blauw als huidskleur hebt. Weevel ik vind dat jij een zeer eentonige mening hebt. Denken jouw ouders precies zo ?

Mensen mogen met zonder enige moeite jouw een racist noemen.

Martos
04 augustus 2004, 18:37

en waarom heeft die nerd nou pim fortuyn doodgeshote diegene die hem doodgemaakt had is wel een nederlander maar nederlanders die zoiets doen vind ik ook kut mensen want pim fortyun wou juist die buitenlanders eruit nou als hij nou gewonnen had gvd! :mad:

Over Hitler ben ik het niet met je eens, maar hoe het ook zij ieder zijn/haar mening.
Over Fortuyn: Hij wilde niet dat alle buitenlanders weg moesten, hij bracht alleen de problemen aan het licht die door de (linkse) regering waren veroorzaakt en hij gaf de mensen pure feiten over deze problemen.
En ik zeg het nog eens (en nu heb ik het tegen alle (extreem)linkse mensen hier) probeer eens te snappen waarom sommige mensen zo vijandig zijn tegen over marokanen enz.

Ishe
04 augustus 2004, 18:43

Over Hitler ben ik het niet met je eens, maar hoe het ook zij ieder zijn/haar mening.
Over Fortuyn: Hij wilde niet dat alle buitenlanders weg moesten, hij bracht alleen de problemen aan het licht die door de (linkse) regering waren veroorzaakt en hij gaf de mensen pure feiten over deze problemen.
En ik zeg het nog eens (en nu heb ik het tegen alle (extreem)linkse mensen hier) probeer eens te snappen waarom sommige mensen zo vijandig zijn tegen over marokanen enz.

Ik ben het ook zeer zeker niet met hem eens over Hitler...

Hoe haal je het in je hoofd jongen? "Wat deed die man verkeerd" Hij moorde systematisch mensen uit, vanwege hun geloof of afkomst bijvoorbeeld, dat is wat hij 'verkeerd' deed. Als je dat niet verkeerd vind ben je niet goed snik. Als jij het laten uitmoorden van miljoenen mensen niet verkeerd vind raad ik je toch echt aan naar een psychiater te gaan.

Amelia
04 augustus 2004, 18:45

buitenlanders zijn mensen, net als jij.. hun verlagen is jezelf verlagen.. verder, ze overrompelen ons zeker niet, dat is een extreem fantasiebeeld dat je hebt.. en wat deed hitler verkeerd? 1. hij vond dat het duitse volk 'superieur' was 2. hij vond dat joden, zigeuners, maar ook christenen en islamtieten en zwakkeren een ziekte voor zijn volk waren.. 3. de vorige 2 gebruikte hij als reden om europa en de wereld te gaan veroveren en alle 'slechtere' rassen en volken uit te moorden.. hij heeft de menswaardigheid (die universeel is!) enorme schade aangedaan.. wie hem volgden (en volgen) zijn idioten zonder greintje zelfrespect..

fout! Pim Fortuyn wou een 'generaal pardon' invoeren, waarbij immigranten gerespecteerd zouden worden.. wat hij wou was het sluiten van de grenzen voor het buitenland, behalve voor personen die werkelijk in een bijzondere situatie waren (oorlog, rampen).. wat hij verder wou, was dat buitenlanders met een paspoort eindelijk geaccepteerd werden als echte nederlanders, ipv. verdere discriminatie.. hij wou dus een mogelijke samenleving opbouwen, waarbij belangen van beide kanten gerespecteerd werden..

denk nu es heel goed na

Devostain
04 augustus 2004, 18:48
Mensen zien vaak alleen de buitenkant van de doos inplaats van de binnenkant. Goed gezegt Amelia :")

Martos
04 augustus 2004, 18:48
[quote]
fout! Pim Fortuyn wou een 'generaal pardon' invoeren, waarbij immigranten gerespecteerd zouden worden.. wat hij wou was het sluiten van de grenzen voor het buitenland, behalve voor personen die werkelijk in een bijzondere situatie waren (oorlog, rampen).. wat hij verder wou, was dat buitenlanders met een paspoort eindelijk geaccepteerd werden als echte nederlanders, ipv. verdere discriminatie.. hij wou dus een mogelijke samenleving opbouwen, waarbij belangen van beide kanten gerespecteerd werden..

denk nu es heel goed na

Weevel bedoelde het in de zin dat alle allochtonen (dus ook de generatie van nu) weg moesten :rolleyes:. Ik ben trouwens nog steeds voor het sluiten van de grenzen voor economische azielzoekers...

Ljupko
04 augustus 2004, 19:52
Wat Devostain zegt, plus ik lees de krant en veel better dat jou, want wat jij net zei is verzonen.
Plus ja ik ben een van die zwaartjes, ik ben ook een buitenlander.

EDIT: Na het lezen van deze berichten snap ik nu dat hier echt laaggescholden zijn die normale dingen niet begrijpen, ik ga niet erover ruzien maar goed.

Wat zegen de Buitenlanders over Nederlanders als jullie in hun land komen.

Ik vind het echt gek dat mensen hier met hitler ideen komen dat je puur Nederlands moet blijven. Daarna ontkennen ze dat.

Plus dit is tenslotte een anime forum, een vraag als jullie buitenlanders zo haten, haat je ook geen Japaners of Koreanen???? Ze zijn toch ook buitenlanders.

Ramante
04 augustus 2004, 20:01
maar wanneer kan je iemand nou een racist noemen?
als ie 1 zo'n opmerking maakt? of 2? of pas bij 10?
ik vraag me gwoon af wanneer is iemand nou een racist...

Ljupko
04 augustus 2004, 20:14
Iedereen is wel een racist, soms zeg je iets fout, soms vind je iets niet leuks aan een land of cultuur of goddienst.

Maar als je opkomt met Hitler ideen dat ben je een racist en wat nog better klinkt een Nazi.

Amelia
04 augustus 2004, 20:22
ah, ik vind iemand pas een racist als hij werkelijk meent wat hij zegt, in de zin van dat hij een heel volk zo slecht ziet.. iedereen maakt soms wel 'racistische' grapjes (over belgen bijv.), maar ik geloof dat het maar lichtzinnig is en iemand dus niet overtuigd is van de 'slechtheid' van een andere volk.. racist ben je in ongezonde gedachten die sterk aanhangt..

Ishe
04 augustus 2004, 20:24
Maar als je opkomt met Hitler ideen dat ben je een racist en wat nog better klinkt een Nazi.

Of een wat makkelijker woord: Gestoord... v_v

Amelia
04 augustus 2004, 20:26
(uhm, wordt er google toegepast op de reclame hier? 0_o ik zie bij dit topic 'nederlands leren' en 'immigratie wetgeving' staan.. de reclame let op trefwoorden??)

Ljupko
04 augustus 2004, 20:28
Precies Amelia :)

NympaQ
04 augustus 2004, 21:31
What da hek happened here?! /forums/images/graemlins/eek.gif ... okee, ik heb n beetje gevolgd hiero :D . En aan de andere kant kan ik Enzymex wel begrijpen over de Marokanen/Turken. Dat een Marokaan uit t niets je lastig valt en of inmekaar slaat, ben je ook een racist. Ik heb niets met allochtonen want ik ben zelluf ook 1 van (ben namelijk een Indo). Ik zie zelf ook paar keer op straat een Nederlander die word lastig gevallen door een groep marokanen of door negers. Maar die jongeren zijn gewoon opgevoed onder hun eigen volk en die te kort aan die te weinig met Nederlanders omgaan. En volgenz mij ligt t daar aan. In mijn buurt is een mengelmoes met bijna elke ras die je kunt bedenken. En wij hebben gelukkig niet zo erg waar zij wonen. We kunnen zo meer met elkaar opschieten en leren van elkaars gewoonten. Ik denk dat de onderscheid onder de "witte buurten en de zwarte buurten" zo de racisme juist groter maakt. Maar dan weer ik kan t wel in vergissen.

Een keer, een klasgenoot van mij die Surinaams was werd door n stel Marokanen lastig gevallen en werd als zwarte uit gescholden gewoon uit geen reden. Ze willen zogenaamd lol trappen met zn vrienden. Dus wat ik denk, ze voelen zich te goed en de anderen zijn nep. Maar dat is niet alleen bij de Marokanen. Ook bij de Surinamers zelf en Molukkers. Wat me opvalt is dat ik nooit een chineze groep mensen lastig vallen. Het is mischien de mentaliteit van hun of hoe ze opgevoed zijn, ik weet t echt niet :confused: . Maar als je ze ziet in een gemixte groep zitten weet ik zeker dat er nooit iemand lastig word gevallen. Ik weet niet wat ze van Nederlanders ervan denken en vooral niet van de Marokanen. Hebben de Nederlanders mischien vroeger hen misgedaan ofzo? Ik wil het best weten.

En Enzymex, ik vraag me af of je wel allochtoonse vrienden hebt. Misschien ligt t daar ook aan als dat niet hebt en je de hele verkeerde beeld krijgt in t geheel met de allochtonen sinds je zo gedisrespect bent door de allochtonen.

gouki
04 augustus 2004, 21:53
Mijn mening hier over.

Er word wel erg negatief gedaan over sommige rassen,dat is ook best te begrijpen na dat ik de verhalen lees.maar als bijv.1 marrokaan iets doet,dan zijn niet gelijk alle marrokanen slecht(maar een voorbeeld)..ik bedoel,er zijn ook nederlanders die je lastig vallen,en daar word dan niks over gezegd.het is zeker erg vervelend als je word lastig gevallen,bijv als je alleen maar kijk gelijk:Eey *****,wat kijk je ****. en dan moet je nog oppassen dat je niet in elkaar gemept word.maar,nederlanders doen dat ook.ook mij valt t op,dat nederlanders dit minder doen,maar sommige wel degelijk!.de enige waar ik echt nooit problemen mee heb zijn chinezen enz. maar er zallen heus ook wel chinezen zijn die denken dat ze alles zijn.Laatste tijd gaat het alleen maar om macht hebben,en andere de baas te zijn.ik haat dat,je ken niet eens meer normaal op straat lopen of iemand komt je al weer uitdagen(maakt niet uit welk ras).en je durft vaak niks te doen,als er veel vrienden om heen staan...waar gaat dit naar toe XD
(maar laten we nou op houden rasistisch uitspraken te doen)

NympaQ
04 augustus 2004, 22:07
Over dat politie. Ik snap t zelf ook niet. Ik vind dat de Nederlandse politie veels te zwak om criminelen aan te pakken. Echt veeeelsste zwak! Kijk maar naar Amerika. Dat zijn pas polities. Het is dan nogal logisch dat criminelen zo meer durven. Wie is nou hier aan de macht?? De politie of criminelen. Als je dat beroep wil doen, doe dan niet als n watje. Ben je nou een politie of niet. Zij hebben toch niet de recht om de politie inelkaar te slaan anders hebben ze meer de risico om in de gevangenis te gaan.

En jah, Nederlandse gevangenis? Ik heb gehoord dat t reuze mee valt daaro. Dan vind ik ook niet gek dat ze nix kan schelen dat ze naar de gevangenis gaan.. ach ik snap t helemaal niet meer met de nederlandse politie. Heck, ik snap wel meer dingen niet maar skeit. :sweatdrop:

king666
04 augustus 2004, 22:31
het nederlandse rechtssysteem is zobiezo al slecht ik vind dat een moordenaar zobiezo niet meer op vrije voeten mag komen

gouki
04 augustus 2004, 22:48
ja,als je die cellen van tegewoordig ziet,niet normaal.
eerst las ik ergens dat sommige gewoon een tv op de kamwe hebben OMG,

king666
04 augustus 2004, 22:49
ze hebben soms zelfs een comp

Ljupko
05 augustus 2004, 11:45
Nederland heeft inderdaad klote rechtsysteem dat echt te zwak is en dat moet verbeteren want hier is het HEL. Bezit je drugs krijg je paar mandjes en ga je weer verder met wat je deed. Kill je iemand krijg je paar jaar kom je eruit kill je weer.
Heb je weed of wat anders boeit het niet.

Ze moeten andere landen als voorbeeld nemen, Rusland, USA or andere Aziatische landen, daar worden ze goed gestraft zoals het hoort.

Belgie is precies het zelfde, verkracht iemand een hele groep kinderen en doodt ze, krijgt hij maar 20 jaar. Nou ik heb liever dat hij het zelfde terug krijgt dan dat hij weer op vrij voeten loopt na 20 jaar.

Lennard
05 augustus 2004, 11:55
ja, ik vind dat ze echt harder moeten zijn. Ze moeten lijden, niet dood gaan maar lijden. En elke keer minder snel en pijnlijker. Net zolang totdat ze bijna niks meer kunnen doen. Zodat hun lekker hard worden terug gepakt als ze iemand vermoord hebben. Als hun de dood willen krijgen hun pijn. Willen hun pijn krijgen ze pijn.

Devostain
05 augustus 2004, 13:32
@Ljupko: Ik ben het met eens over ons rechtssysteem. Het is te zacht en men krijgt te weinig voor bepaalde misdaden. Er was eerst iets op tv op Nederland 1 en toen hadden ze het over Illigale dingen branden en dan weer verkopen voor geld. En toen bleek dat je net zoveel straftijd kon krijgen als iemand die een moord had gepleegt. We kunnen veel voorbeelden noemen waar ons land toch goed in faalt.

Maar ik ben het niet eens met het voorbeeld van de USA. Ookal worden daar drugs harder aangepakt dan hier is er soms een heel groot nadeel. Want je kan voor drugs al zelfs 6 jaar krijgen. En het zit zo dat een rechter soms moet kiezen tussen een verkrachter of een drugsdealer. Dan wordt de drugsdealer veroordeelt.

Tenminste dat heb ik ooit eens meegepikt van RTL 5 op een late avond. Het kan onwaar zijn, maar ik geloofde het toch aangezien Amerika een sterk drugsbeleid heeft. Ik ben vaag aan het lullen let niet op me ;p

Ramante
05 augustus 2004, 19:58
en nu hebben ze weer zoiets als 2 mensen in 1 cel :confused:
het moet niet veel gekker worden

Martos
08 augustus 2004, 08:12
en nu hebben ze weer zoiets als 2 mensen in 1 cel :confused:
het moet niet veel gekker worden

Nog veel te weinig!!! Doe maar 10 op 1 cel.

Matt
08 augustus 2004, 12:17
Hey,

dat is waar, ik vidn dat die mensen zich echt moeten gedragen! ze hebben ene huis, uitkering gekregen en heoefen die vieze tijd niet meer door te maken en alsnog zijn ze niet dankbaar! ( dit geld voor de helft)
de andere helft is goed, want niet alle buitelanders zijn zo, als je iets over buitelanders zegt voelen ze zich metteen aangesproken dus dan moet je ook zeggen ene deel van de buitelanders! ;)

Picollo
08 augustus 2004, 12:24
@Weevel

Stel, je bent een neger en ze hebben in nl/be een regering die alle negers weg wil hebben door ze te vermoorden, wat zou jij er dan van vinden? Het is toch niet normaal dat je kan zien dat dan al je kameraden, familie etc vermoord word? Dat is precies het zelfde als in de WO2 met Hitler.

ahmet
13 augustus 2004, 16:01
wat ze in de USA deden vondik schandalig
ze hadden in de oorlog tegen irak
krijgs gevangene gewoon op tv laten zien en dat mag niet dat is ook illegaal (als je het niet weet krijgsgevangene zijn gevangene die in de oorlog zijn gevangen
ze lieten hun naakt op tv zien en op straat
en ze mochten saddam housian niet op tv laten zien (hij is ten slot van rekening ook een krijgs gevangene)
ik vind ook niet goed wat saddam had gedaan maar bush ook niet hoor

Brooddoos
13 augustus 2004, 19:12
Ik heb enkele iraakse vrienden en als ik die hun verhalen hoor van wat ze meegemaakt hebben in Irak is echt verschrikkelijk.
Ik vind ook dat je niet moet zeggen van die negers hebben geen oorlog in hun land dus waarom komen ze hier. Ik ben in Afrika geweest en heb gezien hoe arm de mensen zijn ze slapen met 4 in een 1-persoonsbed (als ze al een bed hebben tenminste). Ze werken heel hard voor een miserabel inkomen. als ik hun was zou ik wel heel graag naar nederland of belgië komen, want hoeveel beter heb je het daar wel niet. Die mensen kunnen er vaak niet aan doen want het is daar de economie waar het om draait en die gaat echt niet vooruit.

Ik heb een vriendin en in haar wijk is er een bende marrokanen die mensen onder drukken zetten door zo van geef uw gsm anders slaan we u. Das natuurlijk fout en daar heb ik ook iets tegen maar er zijn ook veel blanken die zo bezig zijn. Of sommige zeggen van je kijkt ze even aan en ze vragen zoek je boel. Ach man ik heb al vaak blanken gezien die ook zo deden.

Een keer werd ik lastigvallen door een marokaan in een speeltuin. Ik en men neef wat wouden voetballen op een pleintje en zei ie: geef 50 cent om op voetbalpleintje te spelen" ik zeg van maar alle das hier een openbare speeltuin das hier allemaal gratis en dan zei die marrokaan "ik ga baas halen he" en dan wees hij naar de toiletten van de speeltuin XD
Maar dat zijn alleen maar gevallen met buitenlanders die ik nu verteld heb maar ik heb er ook al met blanken gehad bv. op men verjaardagsfeestje we deden een stadsspel met verschillende groepjes waaronder 2 groepjes werden lastiggevallen door 2 blanke gabbers(srry enzymex). Eerst probeerden ze ons te tackelen en dan begonnen ze te schelden zomaar zonder enige reden we hadden hen niet eens 1 keer bekeken :sweatdrop:. daarna begon 1tje mij te duwen en men vriend zegt van blijf is van mijn vriend af en ze geven hem een harde schop toen zijn we mijn vader gaan halen. die jongens waren wel 4/5 jaar ouder he! Dat noem ik ook eens laf! kleintjes aanvallen die niets tegen hen kunnen doen.

Ik vind wel dat buitenlanders altijd wel moeite moeten doen om werk te vinden en hun best daarvoor moeten doen en niet mensen bestelen ofzo.
Marokanen ofzo zijn ook vaak arm en die vaders doen ook soms niet veel moeite om die kinderen goed optevoeden omdat zij met andere dingen bezig zijn en de moeders mogen niet veel met dat strenge moslimbeleid. Zo zijn de kinderen niet goed opgevoed weten ze niet veel van samenleving en worden ze ook zo agressief hopla... Maar dat gebeurt zo niet met iedereen.

Dragonboy
02 januari 2005, 11:41
niet IEDEREEN doet dat bv. ik :P

Apollo
02 januari 2005, 11:47
Ehm ik wil niks zeggen, maar als Nederland geen enkele buitenlander meer toe laat, wordt nederland straatarm. Hoe denk je anders dat we moeten handelen? Trouwens Pim Fortuyn WAS een racist, dus als je zegt dat hij gelijk heeft ben je een racist.

En oke het grote criminelendeel wordt door buitenlanders gepleegd... Maar is dat een reden om iedereen te verdenken?

GoodLugia
02 januari 2005, 12:20
eigelijk vind ik het nogal raar allemaal buitenlanders komen naar ons land, ze krijgen meer geld voor het werken enzo hier hebben ze het goed, zijn ze nog niet dankbaar ofzo er worden zelfs misdaden door hun gepleegd!

Apollo
02 januari 2005, 12:47
De fout ligt heus niet 100% bij de buitenlanders. Ik ben bang dat wij ook een kleine bijdrage eraan geleverd hebben: buitenlanders worden namelijk vertrapt en uitgescholden.

Pegasus
02 januari 2005, 12:56
ag je moet nie zow zeure, ik ben owk buitelander en heb nog nooit iets misdaan (nix ernstig) bovendien, als jullie hollanders(niet allemaal hoor)dan zo gek worden van ons allochtone hadden jullie ons maar niet jullie vuile werk op laten kmappe, letterlijk. jullie vroege hulp tege betaling en wij accepteerde het, nu hoeve jullie ons nie meer en gata het net als de joden, worden wij de zondebok /forums/images/graemlins/eek.gif

Apollo
02 januari 2005, 12:58
Heb je dit tegen die topiceigenaar of tegen mij? :confused: mij lijkt tegen de topiceigenaar maar het is zo direct na mijn bericht :confused:

Pegasus
02 januari 2005, 13:26
eh... de topeigenaar , ben nog nie goed met dit gedoe duz....

De Brandon
02 januari 2005, 13:38
EnzymeX heeft voor de ene helft gelijk, de andere helft niet. Bij ons zit er een kamp met Surinamers en Marrokanen. Als je ook maar 1 verkeerd woord tegen hun zegt krijg je al klappen van de hele familie. Maar er zijn ook weer mensen die zich gewoon 'Nederlander' willen dragen.

Brandon

Neiteio
02 januari 2005, 13:55
Dit lijkt trouwens meer op een discussie, daar word het naartoe geplaats. :"X

GinoDePino
02 januari 2005, 15:08
Pim Fortuyn was geen racist...

Zelf heb ik ook een t.eringhekel aan *vooral* allochtonen en half-allochtonen met een gevoel van superioriteit jegens ons, de Nederlanders (sommige van die debielen worden tegenwoordig zelfs al Nederlanders genoemd). Ik ben vaak genoeg bedreigd door kuddes ontspoorde allochtonen, omdat mijn voetbal bijvoorbeeld hun kant op rolde. Op zulke momenten mag er geen pistool o.i.d. in mijn buurt zijn, want ik schiet ze zo neer. Zó erg haat ik bepaalde groepen allochtonen inmiddels.

Edit: het is zelfs een keer zover gekomen dat ik door zulke jongens geslagen ben, en naar het politiebureau moest rennen om van ze af te komen. De daders zijn meteen met de tram naar Utrecht gegaan en niet meer teruggezien. Mocht ik ze ooit tegenkomen, dan ben ik voorbereid. -_-

Apollo
02 januari 2005, 15:41
Pim Fortuyn vind ik wel een racist. Hij behandelde buitenlanders als vuil en het kon 'm geen moer schelen of buitenlanders het erg vonden om weg te gaan, al moesten ze naar Sudan of Benin. Racisten zijn mensen die een hekel hebben aan alle buitenlanders (een soort van vooroordeel).

Latino Heat
02 januari 2005, 15:44
nils dat heb je fout hij wou maatregelen nemen tegen illegalen asielzoekers en hij was geen racist want een racist heeft een hekel aan buitenlanders en dat had hij niet en een racist zegt ook dingen over ze die niet kunnen en dat deed hij ook niet

Apollo
02 januari 2005, 15:47
Naar mijn weten was Pim niet dol op buitenlanders, mgoed ;)

blaatschaap
02 januari 2005, 17:45
nu heb je voorbeeld ik zag dit topic nog nie maar vorige week moest ik voetballen tegen csv das club vpoor buitenlanders ik sta spits ik heb toen 2 keer gescoord die keeper keek mij kwaad aan ik zij rustig na de wedstrijd kom ik kleedkamer uit dat hele team mept me inelkaar x3

edit: tis in zwolle dus alweer een stad eerst was het alleen nog in de stad maar langzaam nemen ze ook dorpen over

Brooddoos
02 januari 2005, 19:18
In Hasselt-Belgie is er na de examens zo een cafe of fuif of zoiets waar iets waar allemaal jongeren uit allerlei scholen daar naar toe komen. Maar buitenlanders die gwn daar op school zitten worden niet binnengelaten tenzij je de vriend bent van een meisje van hier. :sweatdrop:
Dit vind ik echt een toppunt van smeerlapperij en racisme :mad:

GinoDePino
02 januari 2005, 19:23
Vreemd... Hebben ze daar geen schoolpassen dan? :confused:

Brooddoos
02 januari 2005, 19:51
weet ik niet. Mijn nicht probeerde zo een buitenlander daar binnen te krijgen door te zeggen dat ze zijn vriendin was maar die uitsmijters vroegen dan waar hij woonde en dat wist ze dan niet.

Viggo
03 januari 2005, 12:39
Ik sta volledig achter EnzymeX

Shiro_Amada
03 januari 2005, 13:01
Hier is de waarheid:

kijk jij bent een hakketuup....duss jij bent ook echt tegen de anderen want dat hoor je de hele dag in je liedjes en van je vriendden etc. boh hoeveel vlagge zie ik hier hangen....de meesten vinden het wel goed hoor...ik kijk best vaak opsporing en verzocht ofzoiets wat op tv over criminaliteit etc. en dan zie je allemaal videobeelden enzow....en het zijn allemaal nederlands.... /forums/images/graemlins/eek.gif als ik hier kijk bij ons op sgool in de buurten dan zie ik meestal dat de hakketuups de ruzies zoeken tegen buitenlanders...dan beginne allemaal hitler dingen te zeggen etc. vin je het gek dan dat ze je gaan inelkaar slaan ? ONS LAND WORD VERVUILD !! Laat je niet de baas zijn mensen, sla terug !!! Hoezo Racist....

Brooddoos
03 januari 2005, 13:07
Later in het topic had enzymex wel toegegeven dat hij een racist is maar hij wou eerst geen boel met de mods ofzoiets.

GinoDePino
03 januari 2005, 13:50
ik kijk best vaak opsporing en verzocht ofzoiets wat op tv over criminaliteit etc. en dan zie je allemaal videobeelden enzow....en het zijn allemaal nederlands....

Het grootste deel v/d criminelen *in Nederland* is niet Nederlands... Kijk jij door een filter heen ofzo?

Shiro_Amada
03 januari 2005, 13:52
nee, en de descripties van bijna al die mensen wijzen uit naar nederlanders....

GinoDePino
03 januari 2005, 13:54
Uit de cijfers blijkt in ieder geval dat het grootste deel allochtoon is. :rolleyes:

Shiro_Amada
03 januari 2005, 13:57
dat kan wel zijn ja...maar als je naar die serie kijkt zijn het bijna allemaal nederlanders die er in voorkomen

GinoDePino
03 januari 2005, 14:13
Valt wel mee... *ploft neer*

Pegasus
27 maart 2005, 14:00
ai jullie zijn wel erg racistisch :sweatdrop: hopelijk stopt dat

Venom
27 maart 2005, 15:03
ik heb medelijden met jullie >.>

jullie doen alsof hun gif zijn ofso..zielig

Ome Menno
27 maart 2005, 15:08
Mmmm, er zijn goeie buitenlanders, maar ook slechte. Men schildert alle allochtonen een beetje af als slechte, iets wat niet echt terecht is. Extremisten en aggressieve allochtonen mogen van mij oprotten, maar ik vind dat er ook eens wat rekening moet geworden gehouden met de "goeie" allochtonen, mensen die hun best doen aardig te zijn en zich op een goeie manier willen deelnemen met deze maatschappij.

Spg_Hiro
27 maart 2005, 15:28
Ik heb niks tegen buitenlanders. Waarom zou ik. Al die vooroordelen slaan nergens op. In de kranten word vaak de nationaliteit gezegd: Bijv: Een Turkse man veroorzaakte een aanrijding, blablabla. Waarom moet de nationaliteit erbij. Ik vind dat dat alleen maar mweewerkt aan een negatief beeld tegenover buitenlanders. Nederlanders doen vaak dezelfde dingen die wij van buitenlanders niet schijnen te pikken.

Carazona Amazona
27 maart 2005, 16:37
Mmmm, er zijn goeie buitenlanders, maar ook slechte. Men schildert alle allochtonen een beetje af als slechte, iets wat niet echt terecht is. Extremisten en aggressieve allochtonen mogen van mij oprotten, maar ik vind dat er ook eens wat rekening moet geworden gehouden met de "goeie" allochtonen, mensen die hun best doen aardig te zijn en zich op een goeie manier willen deelnemen met deze maatschappij.

hier ben ik het mee eens. de ene allochtoon is de andere toch niet?

Ramante
27 maart 2005, 17:07
Ik heb niks tegen buitenlanders. Waarom zou ik. Al die vooroordelen slaan nergens op. In de kranten word vaak de nationaliteit gezegd: Bijv: Een Turkse man veroorzaakte een aanrijding, blablabla. Waarom moet de nationaliteit erbij. Ik vind dat dat alleen maar mweewerkt aan een negatief beeld tegenover buitenlanders. Nederlanders doen vaak dezelfde dingen die wij van buitenlanders niet schijnen te pikken.

Dit vind ik ook.

Waarom (als er iets gebeurd) wordt er dan altijd bij gezegd waar dat persoon vandaan komt?
Zelfs dat gebeurd niet altijd, als het een autochtoon is dan staat er alleen; "Een 40-jarige man heeft..."
Maar zodra het een allochtoon is, moet dat er bij gezet worden. Wordt het gebeuren daardoor erger ofzo? -_-"

Spg_Hiro
27 maart 2005, 17:11
Zie je eigenlijk hoe bevooroordeeld de kranten zijn. :sweatdrop:

Megumi
27 maart 2005, 17:24
wat jullie zeggen, doet me erg pijn *zucht* :(

VietPride

Spg_Hiro
27 maart 2005, 17:30
Wat van wat wij zeggen doet je pijn?

Megumi
27 maart 2005, 17:32
Nog nooit heb ik zo goed met iemand kunnen praten, zelfs niet met mijn eigen ouders. Dit forum verbaast me steeds weer. Waar vind ik anders iemand die EN weet wat het is om gepest te worden, EN vindt dat ons land vervuild wordt met buitenlanders (waar dit topic dus over gaat), EN dol is op Pokemon, EN tussen de 10 en 18 jaar is... Ik ben voorbestemd voor dit forum, en ik sluit me volledig aan bij EnzymeX. Ja, we zijn misschien racisten, maar we spreken wel de waarheid!

dit...

Spg_Hiro
27 maart 2005, 17:33
Eigenlijk is geen enkel land echt van een bepaald soort mensen. Er kwam ooit een mens en die dacht: Hier plaats ik een grens en noem het Nederland!

Xocolatl
27 maart 2005, 17:37
ik heb toch wel wat vaker ruzie met buitenlanders als met nederlanders. ze rammen altijd met z'n allen er op los bij ons( mijn klas) niet die staan gwoon te kijken. ik werd een blauw oog geslagen omdat ik iemand wegduwde die tegen me aanbeukte terwijl ik er niks mee te maken had

Spg_Hiro
27 maart 2005, 17:39
Er zijn ook Nederlandse groepen die dat doen. Waar ik niet tegenkan is dat mensen die door een groepje buitenlanders overvallen worden ofzo, de hele gemeenschap van dat land de schuld gaan geven.

Megumi
27 maart 2005, 18:00
Dit is nogal een gevoelig onderwerp. Jullie willen niet racistisch worden en dat is echt moeilijk bij dit onderwerp. Ik, zelf een allochtoon, vind dat jullie op sommige gebieden gelijk hebben. Jullie hebben dus helemaal gelijk over het feit dat "buitenlanders" voornamelijk moslims nogal gauw op hun teentjes zijn getrapt. Ik bedoel, als je voor de gein tegen een Chinees "jingjangjong" ofzo zeggen, gaan ze niet gelijk erop los slaan. Neem als voorbeeld Theo van Gogh. Wat hij zei over dat moslims geitenneukers zijn, is inderdaad niet goed, maar het was zijn mening. Kijk wat er gebeurt.. hij wordt neergeschoten. Máár jullie moeten niet vergeten dat er ook (moeilijk te geloven, maar waar voor jullie) HELE AARDIGE MOSLIMS ÉN ANDERE BUITENLANDERS. Stel dat je (@Enymz) door een Nederlander wordt geslagen. Wat dan?? Dan zeg je... Tja... Het is een Nederlander... :sweatdrop: Wat als het een Chinees is? Tja.. Hij is geen moslim...
Wacht, stel es zelf voor dat JIJ in ehh.... in Soedi- Arabië leeft.. dan denken zij natuurlijk: wat is die kaaskop een cultuurbarbaar ofzo.

Ik begin me nu iets te realiseren. Volgens mij ben jij niet boos op "buitenlanders" (Buitenlanders, dus ook Duitsers, Fransen, Engelsen, Belgen, Oosterijkers, Japanners, Egyptenaren etc die in Nederland wonen) maar op de moslims. Dus je zou maar je bek houden, over dit en dat over buitenlanders. Ik ben best wel aardig, ik sla geen mensen in elkaar, ik steel niet. Dus jij kan mij onder de catogorie: Aardige buitenlander, zetten. :sweatdrop:

Ik ga nu niet moslims discrimineren, maar één ding... je moet niet het slechtste van andere mensen denken.

Spg_Hiro
27 maart 2005, 18:03
Dit hele onderwerp heeft met tollerantie te maken eigenlijk.

Carazona Amazona
28 maart 2005, 10:16
ik vind niet dat alle allochtonen dezelfde zijn. anders kan je net zo goed zeggen dat alle Nederlanders dezelfde zijn.

als ik door een Nederlander in elkaar word geslagen, dan zijn toch niet alle Nederlanders slecht? dan is hij gewoon slecht.

Apollo
28 maart 2005, 10:17
God nee he dit verrote topic heeft toch niet weer een upkick gekregen... laat dit racistische topic snel ten einde komen.

Pegasus
28 maart 2005, 10:26
man jullie hebben ons als eerste naar nl gestuurd om jullie vuile werk letterlijk op te knappen, nu word het té vol en dan moeten we zeker oprotten, daag!

Apollo
28 maart 2005, 10:31
Megumi heeft gelijk, als ik dit topic doorlees wordt ik eigenlijk wanhopig hoeveel racisten er zijn op dit forum... Ik krijg dan bijna de neiging te denken dat iedereen hier een racist is.

Pegasus
28 maart 2005, 10:32
ja :sweatdrop: en ik dacht dat ze dat in japan en amerika al waren, mensen kindere ik heb medelijde met kim

Ongeregistreerd
28 maart 2005, 10:39
Volgens mij is Nederland samen met Zweden juist het land dat het minst tolerant is tegenover buitenlanders, dat zie je wel aan dit topic. :p

Pegasus
28 maart 2005, 10:40
ik hoop dat je dat sarcastisch bedoelde al zie ik niet in hoe :sweatdrop:

Apollo
28 maart 2005, 10:40
In Zwitserland, mijn geboorteland, zijn veel minder racisten.

Spg_Hiro
28 maart 2005, 11:15
Rascisten zijn eigenlijk tegen zichzelf. Ze verdragen andere mensen immers niet, maar zijn zelf ook mens.

maxie
28 maart 2005, 14:52
In Belgie is het erg die [censored] klote moslims.In de grote steden wonen bijna niets anders dan Makkaken. :mad:

Spg_Hiro
28 maart 2005, 15:11
De mensen die iets tegen buitenlanders hebben lokken alles zelf uit.

Pegasus
28 maart 2005, 16:25
nederland is helemaal niet zo vol, ze doen er zo veel mogelijk aan om iedereen eruit te krijge, mijn nichtjes tante ging weg uit nl en kreeg een heel pak geld mee :sweatdrop:

maar dan toch je kan die mense niet wegsturen, als ze uit een oorlogsgebied als in sudan komen kunnen ze echt niet terug, dat is eigenlijk gewoon moord, bovendien als nl zo vol is waarom heeft het wel genoeg plek om joekel pretparken en zwembaden te maken, en dan ook grote villa's etc. ik bedoel als je gewoon genoeg flats en appartementen maakt heb je alweer heel wat mensen weg, maar ze moeten inderdaad wel minderen

Ongeregistreerd
28 maart 2005, 17:36
In Belgie is het erg die [censored] klote moslims.In de grote steden wonen bijna niets anders dan Makkaken. :mad:

Hou jij het ook ff beleefd :sweatdrop:

Pegasus
28 maart 2005, 17:56
wat maakt het nou uit, die zijn teminste leuk

Spg_Hiro
29 maart 2005, 11:34
Wat is er nou zo erg aan buitenlanders?

Pegasus
29 maart 2005, 11:34
ja wat is er nou zo erg aan ons

Spg_Hiro
29 maart 2005, 11:41
Ben jij ook een buitenlander dan?

Pegasus
29 maart 2005, 11:52
ja dah ik bedoel ik woon niet in nl maar ik heb familie die wel daar woont

Spg_Hiro
29 maart 2005, 11:53
De Nederlandse tollerantie is echt ver te zoeken.

Pegasus
29 maart 2005, 11:57
wat bedoel je daarmee?

Spg_Hiro
29 maart 2005, 12:02
Dat mensen niks meer kunnen verdragen van elkaar.

Pegasus
29 maart 2005, 12:04
o dat zal wel

Spg_Hiro
29 maart 2005, 12:09
Zelf vind ik niks mis met buitenlanders. Vaak doe Nederlandse jongeren hetzelfde en dan is het wel goed.

Pegasus
29 maart 2005, 12:12
ach nederlanders en alles discrimineren zichzelf vaker vind ik, ik bedoel die ruzie tussen protestanten en katholieken liep daar toch ook uit de hand jaren geleden, dat is ook niet normaal

Spg_Hiro
29 maart 2005, 12:14
De hele wereld is van iedereen. Dus ook Nederland. Wie bepaalt dat iemand hier niet mag wonen?

Pegasus
29 maart 2005, 12:17
de regering maar je hebt wel gelijk, ik bedoel ze 'eisen' het land wel op, maar hun naam staat er niet op nog niet tenminste

Anne
29 maart 2005, 16:11
Ja, iedereen loop wel te zeiken van 'Nederland wordt te vol en die buitenlanders hebben helemaal geen recht om hier te wonen blablabla' Maar we zouden ook eens naar 'the bigger picture' kunnen kijken. Ik bedoel, we kijken nu naar Nederland alleen, en we beschouwen Nederland als ons eigendom. Maar wat is Nederland eigenlijk? Nederland is gewoon door ons mensen bedacht. Eens hebben mensen bepaald waar Nederland begint en waar t eindigt en wat de regels in dat lapje land zijn. We zouden ook eens naar de wereld als één geheel kunnen kijken. Eén grote bal, waar ieder mens (en dier ook trouwens) evenveel recht op heeft. Wie zijn wij 'Nederlanders' (Jee ik word ziek van dat woord...) dan om anderen te verbieden op 'ons' stukje van de wereld te wonen? Juist, niemand dus.

Aan de andere kant (ja die moet er ook nog ff bij...) heb ik ook wel es het gevoel van '*&amp;%@# op naar je eigen land' als één of andere buitenlander weer es een kutstreek uithaalt hier in Holland. Eigenlijk heel sneu dat een klein groepje buitenlandse criminelen het zo verpest voor andere mensen, die écht uit hun land moesten vluchten en hier echt graag een nieuw bestaan op willen bouwen, zónder discriminatie.

Ok dit is nogal een lang filosofisch verhaal geworden...

Pegasus
29 maart 2005, 16:15
maar je moet weten dat als er een marokaan ofzo iemand neersteekt er meteen word gezegd: er is iemand door een marokaan neergestoken, maar als het een nederlander ofzo was zouden ze zeggen: er is iemand neergestoken. En als er iets goed is over marokanen of wie dan ook houd iedereen netjes zijn mond, die ali b van jullie is ook marokaan en hij doet niemand kwaad

Anne
29 maart 2005, 16:20
Je hebt helemaal gelijk.

Pegasus
29 maart 2005, 16:25
maar dat is overal zo weet je, want als ik mexico kom ben ik net zo buitelander als in nederland en daar kijken ze je dan ook met de nek aan, ben ik blij dat ik op mijn moeder lijk, jammer voor mijn vader alleen :sweatdrop:

ze zijn overal stiekem rasistisch, ze zeggen het niet maar ze denken het wel

Spg_Hiro
29 maart 2005, 17:06
Ik ben geen rascist hoor. 0o

Pegasus
29 maart 2005, 19:53
gelukkig zijn er inderdaad nog wel wat normale mensen, maar de meeste zijn te nationalistisch, ik geef toe als iemand over mijn land praat word ik ook pissig, maar toch ik ga ze er niet om discrimineren of wat dan ook

Spg_Hiro
30 maart 2005, 12:18
Ik ben 0% nationalistisch. X3

Pegasus
30 maart 2005, 12:50
niemand is 0% racistisch

Tom_GM
30 maart 2005, 15:42
Hier is de waarheid:

HIER BEN IK HET COMPLEET MEE EENS!!!
Ik ben t al jaren zat :sweatdrop:Vroeger werd ik in elkaar geslagen door altijd buitenlandsde jongens. Ik wil ook niet rasistisch zijn maar van mij mogen ze de 'buitenlanders' gewoon naar hun eigen land terug sturen or..
Ik word er gewoomn GEK van!! :sweatdrop:
*Zet bordjes verspreid over heel Nederland met: Verboden voor buitenlanders! erop :sweatdrop:*

Ongeregistreerd
30 maart 2005, 16:11
En omdat een paar buitenlanders jou in elkaar slaan moeten ze allemaal weg... :sweatdrop:

Venom
30 maart 2005, 16:54
er staat in ''ze moeten ons gewoon respecteren''

dan moeten wij ook respect geven no ?

Deco T. Aoreste
30 maart 2005, 17:50
Dilemmatisch.

Aan de ene kant geef ik EnzymeX gelijk, hij heeft gelijk dat het bijna altijd buitenlanders zijn die dat soort streken uithalen.

Aan de andere kant ben ik het eens met Venom, die zegt dat als zij respect tonen wij dat ook moeten doen.
Maar zij tonen geen respect... Zij noemen iets veel te snel racistisch... Al zitten er echt een paar neonazi's op dit forum O_o

Ik weet niet wat ik hierover moet zeggen. Persoonlijk ben ik ervoor dat iedereen gelijk is. Maar als je nu iets slechts uithaalt, maakt je dat in mijn ogen minder waard.
Iig is het onzin dat alle buitenlanders slecht zouden zijn, al zal het percentage slechte buitenlanders wss iets hoger liggen dan het percentage slechte Nederlanders.

Toen ik hier een tijdje terug postte, was ik echt ff de kluts kwijt O_o... Let daar maar niet op AUB.

Amelia
30 maart 2005, 18:55
beide NLs als buitenlanders gedragen zich grof...

NLs meestal in gesloten kringen, roddelend, sociale controle en indirecte pesterij in omgansvormen (negerend, minachtend, kleinerend).... en dan nog natuurlijk extreem rechts die relletjes maakt en op muren kalkt....

buitenlanders (vooral niet-europese nationaliteit) hebben te maken met een identiteitsprobleem, hebben een slechte economische en sociale status, kunnen in het algemeen tegen NLse cultuur zijn, zijn afgezonderd, vormen eigen gemeenschappen, onbegrip en woede kan daar groeien...

ik houd niet van de verschillende subculturen die onder jongeren (van verschillende nationaliteiten) ontstaan -_- allemaal te veel doordrenkt met woede en een anti-maatschappelijke houding.... (en dat te danken aan de onverschillige en tweeslachtige gedrag (spreken over principes en hoe het zou moeten zijn etc. en ze zelf niet naleven) van volwassenen)

Deco T. Aoreste
30 maart 2005, 19:29
Daar heb je gelijk in. 50% van de nederlanders, of het nu allochtonen of autochtonen zijn, heeft haat tegen de andere groep. En dat is ooit begonnen om een paar idioten.

Ik ben hier nogal neutraal over.

Morrowindt
30 maart 2005, 19:49
En het wordt steeds erger,beide partijen gaan steeds extremer met elkaar om en je kan als gewone burger er niet meer om heen,ofwel ben je zo ofwel ben je zo...

Laat me toch gewoon pluralistisch zijn ;_;

Cesar
30 maart 2005, 20:09
het is toch te dom voor woorden, als ze in hun eigen land zijn zijn ze zelf autochtonen dus dan dissen ze zichzelf :sweatdrop:

girlhitscar
30 maart 2005, 20:10
Ik begrijp je standpunt wel. Maar ik ben ook een allochtoon, en ik doe dat soort vervelende dingen niet bij mensen. Zeg NIET alle buitenlanders. Want dan maak je me wel boos!! En zal je een ding zeggen, mens!! Nederlanders, Marokkanen, Turken, etc. etc. Discrimineren allemaal. Zelfs verdomme onderling. Kijk ik wordt nou de dupe door een aantal allochtonen, die shit hebben uitgehaald. Dus Terwijl ik zelfs niet heb misdaan. Ik ben zelf alternatief, qua kleding en gekleurd haar. Ik wordt door Nederlanders en allochtonen uitgescholden. Alleen maar omdat ik mijn zelf. Dus niet alleen buitenlanders kunnen eikels zijn, ook nederlanders!!

Cesar
30 maart 2005, 20:18
tegen wie heb je het nu? :sweatdrop:

girlhitscar
30 maart 2005, 20:22
oh sorry, niet tegen jou. Heb waarschijnlijk de verkeerde aangeklikt. Het was bedoelt voor die gene, die met deze onderwerp begon!! :confused:

Cesar
30 maart 2005, 20:23
oh sorry, niet tegen jou. Heb waarschijnlijk de verkeerde aangeklikt. Het was bedoelt voor die gene, die met deze onderwerp begon!! :confused:

een jaar geleden maar ok :sweatdrop:

Defis
30 maart 2005, 20:41
Ik begrijp je standpunt wel. Maar ik ben ook een allochtoon, en ik doe dat soort vervelende dingen niet bij mensen. Zeg NIET alle buitenlanders. Want dan maak je me wel boos!! En zal je een ding zeggen, mens!! Nederlanders, Marokkanen, Turken, etc. etc. Discrimineren allemaal. Zelfs verdomme onderling. Kijk ik wordt nou de dupe door een aantal allochtonen, die shit hebben uitgehaald. Dus Terwijl ik zelfs niet heb misdaan. Ik ben zelf alternatief, qua kleding en gekleurd haar. Ik wordt door Nederlanders en allochtonen uitgescholden. Alleen maar omdat ik mijn zelf. Dus niet alleen buitenlanders kunnen eikels zijn, ook nederlanders!!

Dus als jij gewoon over straat loopt en je doet niemand wat wordt je uitgescholden?

Als dat zo is dan geef ik je gelijk maar het ligt er ook aan waar je woont.Bij mij in de straat wonen genoeg allochtonen en we hebben nog nooit problemen gehad

girlhitscar
30 maart 2005, 23:44
Omdat ik er alternatief uitzie. Ik draag mijn eigen smaak kledingstijl, wat voor mensen nog al vreemd is om aan te zien en gekleurd haar. Sommige mensen kijken mij vies (daar trek ik niks van aan), maar sommige moeten van die domme opmerkingen geven en daar ga ik wel op in. En ja onder die mensen zijn het ook allochtonen, maar ook autochtonen. Maar ik zie hun als 1 pot nat: mensen die niet beter weten dan hun neus lang is en iemand niet accepteert zoals hij is.

girlhitscar
30 maart 2005, 23:45
ik mijn gisteren hier voor het eerst geregistreerd.

girlhitscar
30 maart 2005, 23:58
Je moet niet alle buitenlanders onder 1 kam scheren. Want ik ben ook een allochtoon, maar ik doe niemand kwaad. Heb je daar wel bij na gedacht!! Ben je gek geworden. Ik begrijp je standpunt. En ik geef toe, vele lastposten vind je meer onder de buitenlanders. Maar niet alle buitenlanders. Jullie nederlanders en buitenlanders zijn discriminerend. Toen de zwarte mensen in Zuid-Afrika, niet op scholen mochten, waar blanken zaten, denk je dat zij de keus hadden om naar hun eigen land te gaan. NEE!! WANT HET IS HUN VERDOMDE EIGEN LAND!! In hun eigen land mochten zij niet naar bepaalde scholen omdat zwart. 200 Jaar geleden dwongen die blanken al die afrikanen mee naar hun eigen landen om als hun slaaf te werken en nu moeten zij in eens TERUG NAAR HUN EIGEN LAND. Ik ben zelf alternatief, gekleurd haar, andere kleding stijl. Ik word hier uitgescholden door nederlandse jongeren en buitenlandse, vies aangekijken door nederlandse ouderen en buitenlandse! Jullie beiden nederlanders en buitenlanders zijn onredelijk!! Hoe durf je :mad: :mad: :mad:

Megumi
31 maart 2005, 07:41
Je moet niet alle buitenlanders onder 1 kam scheren. Want ik ben ook een allochtoon, maar ik doe niemand kwaad. Heb je daar wel bij na gedacht!! Ben je gek geworden. Ik begrijp je standpunt. En ik geef toe, vele lastposten vind je meer onder de buitenlanders. Maar niet alle buitenlanders. Jullie nederlanders en buitenlanders zijn discriminerend. Toen de zwarte mensen in Zuid-Afrika, niet op scholen mochten, waar blanken zaten, denk je dat zij de keus hadden om naar hun eigen land te gaan. NEE!! WANT HET IS HUN VERDOMDE EIGEN LAND!! In hun eigen land mochten zij niet naar bepaalde scholen omdat zwart. 200 Jaar geleden dwongen die blanken al die afrikanen mee naar hun eigen landen om als hun slaaf te werken en nu moeten zij in eens TERUG NAAR HUN EIGEN LAND. Ik ben zelf alternatief, gekleurd haar, andere kleding stijl. Ik word hier uitgescholden door nederlandse jongeren en buitenlandse, vies aangekijken door nederlandse ouderen en buitenlandse! Jullie beiden nederlanders en buitenlanders zijn onredelijk!! Hoe durf je :mad: :mad: :mad:

Ik ben het helemaal met je eens :mad: Wie heeft trouwens mijn post verwijderd?
Jullie moeten eens denken dat jullie zelf ook buitenlanders zijn. Ik denk dat heel veel mensen op deze forum wel Duits bloed hebben. Dus zijn zij ook van soort buitenlanders. Ik vind dat deze topic moeten worden /forums/images/graemlins/lock.gif
Jullie zijn gewoon HARTSTIKKE RACISTISCH. :sweatdrop: Jullie moeten gewoon niet zeiken. Wat nou: Buitenlanders pikken land in!? Als jullie gwoon niet emigreren naar het buitenland. Dat bewijst dat jullie gwoon laf zijn. BUITENGWOON LAF!! :o

Elia
31 maart 2005, 08:01
xnap deze hele discussie niet! :sweatdrop: Ik geef toe, sommige allochtonen zijn niet goed bezig. Maar dat komt ook door de media vintik! Allochtonen komen altijd negatief in beeld. "De dader was een MARROKAAN". alsof ze niet nog meer nadruk kunnen geven op de afkomst.:( Ik snap niet hoe het
is om gediscrimineerd te worden, ik ben in Nederland geboren, en mijn ouders en hun ouders, maar ik denk dat ik zo'n tien generaties terug ook wel bloed heb van een turk of misschien een chinees. :D Ik vind dat racisten net zo erg zijn als de mensen die dingen vernielen, waarvan sommigen toevallig misschien allochtoons zijn! :cool:
GreEtZz

Deco T. Aoreste
31 maart 2005, 08:11
En dat is de reden waarom ik neutraal ben.
Jullie hebben aan de ene kant helemaal gelijk, maar aan de andere kant heeft EnzymeX ook weer gelijk in een aantal dingen.

Iig is het onzin dat álle buitenlanders slecht zouden zijn.

Morrowindt
31 maart 2005, 08:16

Het gaat er nog op uitdraaien dat je een kant gaat MOETEN kiezen omdat beide kanten extremer met elkaar omgaan.

Ongeregistreerd
31 maart 2005, 09:24
Ik krijg hoofdpijn van dit topic, teveel uitroeptekens, agressieve allochtonen :p

Deco T. Aoreste
31 maart 2005, 10:16

Het gaat er nog op uitdraaien dat je een kant gaat MOETEN kiezen omdat beide kanten extremer met elkaar omgaan.

Ik kies toch niet. Het is al erg genoeg zonder dat ik me ermee bemoei, of aan een kant ga staan.

AntraXxX
31 maart 2005, 10:38
ik bemoei me er ook niet mee eigenlijk ik sta voor niemand..

Spg_Hiro
01 april 2005, 18:47
Ben van mening dat Nederland vol is......... vol van vooroordelen ja.

Martos
01 april 2005, 19:08
Nederland is gewoon vol, we zijn 1 van de meest dichtbevolkte landen ter wereld.

Spg_Hiro
01 april 2005, 19:10
Misschien wel, maar als die mensen nergens meer heenkunnen. Probeer jezelf inteleven in zo'n situatie.

Martos
01 april 2005, 19:12
Volgens mij heb je iets te veel naar het enorm eenzijdige programma 26.000 gezichten gekeken.

Spg_Hiro
01 april 2005, 19:14
Ken ik niet. 0o Maar ik neem het alleen op voor de buitenlanders. En ik heb niks tegen mensen die Nederland vol vinden, maar wel tegen rascisten. Mensen zijn mensen. Ongeacht huidskleur.

Deco T. Aoreste
01 april 2005, 19:16
Ben van mening dat Nederland vol is......... vol van vooroordelen ja.

Klopt.

Nederland is gewoon vol, we zijn 1 van de meest dichtbevolkte landen ter wereld.

Klopt ook.

Misschien wel, maar als die mensen nergens meer heenkunnen. Probeer jezelf inteleven in zo'n situatie.

Klopt ook.

Volgens mij heb je iets te veel naar het enorm eenzijdige programma 26.000 gezichten gekeken.

En dat klopt denk ik ook.

Jezus, wat is dit een dilemma. Ik weet echt niet meer wat ik hiervan moet vinden.

Spg_Hiro
01 april 2005, 19:18
Neem een neutrale positie in. :P In andere landen zijn andere normen en waarden. Denk er ook aan hoelang het tegenwoordig duurt voor buitenlanders weten of ze hier mogen blijven. Zou jij dan niet gek worden?

Ongeregistreerd
01 april 2005, 19:29
Vandaag was ik weer in Brussel en werd ik weer voortdurend lastiggevallen door buitenlanders, ik heb niets tegen die mensen, maar dat soort buitenlanders verziekt het echt wel voor de rest. :rolleyes:

Cesar
01 april 2005, 20:35
je kan vluchtelingen niet zomaar het land uitzetten! ik bedoel *ff denken wat zei maschid vandaag* als iemand uit zijn land gejaagd is kan je hem niet terug sturen, waarom proberen ze die landen niet een keer echt serieus te helpen, help die mensen in sudan met die oorlog dan hoeven ze niet meer hier te komen. Ze geven al hun geld uit aan het wegjagen van die mensen, maar als ze dat geld een keer voor het probleem zelf zouden gebruiken hebben we er geen last meer van