Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : Naruto Film

Joeri
23 juli 2004, 19:44
Een klein stukje over de naruto film is verschenen. Ik heb hem maar ook op men server gezet :):

Klikkie (http://users.telenet.be/joeri_b/trailer_film.avi)
Downloaden maar.

Kaito
23 juli 2004, 21:04
leuk,en ik zag ook zo een stukje bij episode 32!

RicoBoy
23 juli 2004, 22:51
Geweldig!! Hoe lang zal het duren voordat hij gesubbed is? Zo'n 3 weken ofzo? (NA de film release dus)

Joeri
24 juli 2004, 12:01
Geweldig!! Hoe lang zal het duren voordat hij gesubbed is? Zo'n 3 weken ofzo? (NA de film release dus)

Hangt ervan hoe lang hij duurt, en vergeet ook niet dat hij eerst te zien is in de cinema. Dus als hij te dowloaden is, zal hij toch van slechtere kwaliteit zijn.

Het filmpje is off-line tot morgen omdat ik probs heb met de server. Ik zit nu op smallband, en ik snap nog altijd niet wrm, dus laat ik alle mogelijke oorzaken even wegvallen.

Yondaime
12 augustus 2004, 12:33
Er is een nieuw stukje over de film uit
is wel bittorent
Movie Trailer (http://a.scarywater.net/animeheaven/)
k heb hem al gezien is best gaaf

undead
12 augustus 2004, 13:18
idd. kan al bijna nie w8en tot die film uit is :>

Ljupko
13 augustus 2004, 18:52
er is niet lang geleden een nieuwe trailer uitgekomen van 20 mb. IK denk dat ie goed is om te kijken.

Shinji
15 augustus 2004, 16:47
ik hoop dat ze um als mpg. bestand op internet zetten dan kan ik um op m'n dvd speler kijken.

Yondaime
17 augustus 2004, 19:48
Naruto Movie Full Trailer
is uit download hem hier (http://a.scarywater.net/shinotaku/)
de Film Moet Egt ZO Gaaf worden denk k

Joeri
19 augustus 2004, 11:01

Proficiat je bent al de derde om het te melden.

Ongeregistreerd
19 augustus 2004, 11:15
Ik hoop dat hij een beetje in de storyline past, maar daar ziet het er voorlopig niet naar uit, helaas

RicoBoy
20 augustus 2004, 14:53
Dit wordt een goede film, is wel zeker, maar em.. Ik moet hem NU zien! ^^

Ljupko
20 augustus 2004, 17:52
Bijna uit :) Hoop dat AnimeOne het eerste is. Want ANBU zuigt met hun kwaliteit nu.

Aone to the top ^^

Yondaime
20 augustus 2004, 18:06

Proficiat je bent al de derde om het te melden.

gegege niemand zette hem neer k d8 laat k het wat makkelijker make :sweatdrop: gegege

Yondaime
30 augustus 2004, 17:21
srry voor de dubbelpost alvast!
maar er is en Naruto Movie Special uitgekomen
wat komt er in voor
Veel over de movie
de makers en de stemmen
wat je bij de film krijgt (Extra Dingen)
en veel meer

en volgende week of deze week is het Naruto Week :D
er worden 2 epi's uitgezonden deze week als het goed is :D

De Film WORDT ZO GAAF!!!

Naruto Movie Special (http://a.scarywater.net/animeheaven/)

k wou dat ie al uit was :(

NympaQ
01 september 2004, 16:52
Ehm.. Nog n special? Ik denk dat die al geweest is hoor (Jiraiya, Tsunade en Orochimaru de gevecht). En jah, De film ziet echt wel goed uit. Het was wel grappig hoe je ze de stem-acteurs in t echt ziet. Vooral dat vrouw die Naruto's stem doet. :D

Yondaime
01 september 2004, 16:57
als dit 'oud'is kan k niks aan doen bij animesuki stond New er8ter XD maarjah weer eeen special erbij
ben benieuwd wanneer de film gesubbes enz is
kan nie w8 *gaat dood van de spanning*
jullie merken het wel als k niks meer post ben dan dood door spanning :p

Yondaime
16 oktober 2004, 17:00
*Srry Dubbelpost*

Maar Weet iemand al wanneer die gesubbed is of uitkomt en waar je hem kan downloaden ?
of hoeland duurt het nog voordat ie er is ?
k wil hem zo graag zien

Joeri
19 oktober 2004, 20:10
Ik denk niet dat hij al ergens te downen is. Je zal moeten wachten tot die op dvd uit is.

Kyo
21 oktober 2004, 02:48
Jongens/meisjes,

Het word idd echt afwachten. De film is daar al wel een tijdje uit, maar je moet niet vanuit gaan dat ze daar ff met een minin cameraatje het ff gaan zitten filmen :). En het subben zal ook wel duren, had vorige maand al eerder volgens mij gehoord/gelezen dat The Movie zou uitkomen. Stond zelf te popelen om hem tedl. dus w8ten en bleef w8ten, kwam er niks van. Dus verwacht niet dat er snel iets zal kamen, je zult dus langer je adem in moeten houden om hem te kunnen dl. slecht nieuws maar dat wisten jullie al ;).

Yondaime
07 december 2004, 16:11
:D:D:D hij is op dvd uit !!! /forums/images/graemlins/birthday.gif

Narutofan;
An ad for the Naruto movie that has been appearing in Japan, as you can see in the nice image on the left of this post, is stating that the Naruto animated movie that topped the box office in Japan this past August will be coming out on DVD and VHS in early 2005. Elsewhere in the ad it specifies a more specific date and says February 2005. This is good news for everybody, as when it is released on DVD I'm quite confident a group will have it subtitled and online. I absolutely positively can not wait

nou zo te zien is snel gesubbed en online hopelijk :D
kan nie wachten /forums/images/graemlins/birthday.gif

Joeri
07 december 2004, 16:29
Dat is nog 2 maand

thomieboy10
22 december 2004, 12:14
slecht nieuws! Narutofan meld dat de film pas in april op dvd te zien zal zijn. Net alsof ze het expres uitstellen...

Brooddoos
22 december 2004, 12:28
whaaaa spijtig :(

ProfOtaku
27 december 2004, 00:54
boeie het is het wachte wel waard

Yondaime
27 december 2004, 09:31
boeie het is het wachte wel waard

aan 1 kant mee eens maar aan 1 kant kan ik nie w8 :p

Shiro_Amada
06 januari 2005, 23:50
ik heb een vraag...
ik zit nu bij naruto 28.....ja ben noo0b....
is het verstandig als ik die films nu ga kijken of niet ?

Ongeregistreerd
07 januari 2005, 07:39
Je zou het kunnen bekijken zonder zo erg veel te missen, want de film is een losstaand verhaal.
Maar er worden ook jutsu's gebruikt uit later in de serie, dus het is jouw keuze.

Oyade
02 maart 2005, 12:29
cool!
maar weet iemand mischien van wie die stem is? :confused:
dat zou ik graag willen weten!!! :D
ik heb geen naruto DVD ofso.als je die via internet koopt heb je 2 grote problemen.1=ze kunnen je hele bankrekening plunderen,2=de kans is groot dat het een japanse DVD is, die zijn ander dan Nederlandse,en die kun je dan nie afspelen. :(
dat vind ik jammer...

Charl0tte
06 maart 2005, 10:10
Ah man, 'k ga 'em echt niej kopen via E-bay ofzow, hebbek kans da'k er niets van versta. :D

Zou 'ie hier niet uitkomen? In de Manga/Anime zaakjes dan. [hebben er alleen maar in de grootsteden, maar kom :sweatdrop: ]

Brooddoos
07 maart 2005, 15:05
Er zijn alleen nog maar naruto dvd's uit in Japan.

sasuke444
09 maart 2005, 16:05
download hem dan gewoon nee?

Ravons J. Daro
09 maart 2005, 18:40
En wat nou als hij nog niet uit is laat staan gesubt? Dan heb je er niet veel aan heh? Om hem te downloaden. ¬¬