Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : Vakkenvullen

Wumpio
04 december 2011, 19:33
Hallo,

Ik zit erover na te denken om ergens vakken te vullen. Nu weet ik niet waar ik dat het beste kan doen. Ik weet wel waar ik allemaal de mogelijkheid heb om vakken te vullen en dat zijn:

-Blokker
-AH
-Jan Linders
-Kruidvat
-Intertoys
-Schoenenreus
-Hema
-Zeeman
-Eto's
-Trekpleister

Ik weet niet hoeveel je verdient en kan het niet echt vinden op internet en om alle winkels af te gaan en het dan te vragen is een laatste optie. Weten jullie misschien wat de verdiensten zijn voor iemand van 14 jaar per uur bij een van de bovenstaande winkels??

Edit: - Shoeby fashion

Hawk
04 december 2011, 19:41
Niet om het een of ander, maar naar mijn weet mag je pas vakkenvullen op je 15e..

toch?

Wumpio
04 december 2011, 19:42
Lijkt me sterk, mijn vriend begon met zijn 13e al met vakkenvullen bij AH.

The Master
04 december 2011, 19:46
Kutwerk, ik werk nu een maand als vuller bij C1000 en ik merk dat ik echt gestressed raak tijdens het werken. Dat komt deels door het hoge werktempo dat van je verwacht word en ook doordat als je langzamer bent dan de anderen en dat merkt, dat dat ook frustrerend is. Iedereen doet een stuk of 4 containers in 3 uur terwijl ik er maar anderhalf doe. Echt frustrerend. Natuurlijk helpt het voor mij ook niet dat ik last van een tremor heb, maar goed. Denk dat ik na deze maand ga stoppen.

Beter ga je iets anders zoeken, desnoods ga je op de markt staan bij een kraam (ze hebben altijd wel iemand nodig en verdiend zwart). En trouwens, bij winkels als 14-jarige heb je weinig kans om aangenomen te worden. Ze zoeken voornamelijk 16-jarigen of 15-jarigen waarbij het niet zo lang meer duurt om 16 te worden. En wat voor bedrag je per uur kan verwachten? Dat verschilt. Rond de 3 euro zit je in de goede richting.

Maverick
04 december 2011, 19:53
Niet om het een of ander, maar naar mijn weet mag je pas vakkenvullen op je 15e..

toch?