Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : telefoon touch kapot?

20 januari 2011, 15:01
sorry ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, het spijt me als dit de verkeerde sub is, sorry

ik heb een vraagje, telkens als ik men telefoon aandoet dan moet ik men pin intikken, dat doe ik maar het werkt niet, er komt niks als ik op de touch klik, soms doet hij het wel, maar als ik dan in de menu ben wilt het weer niet werken, is het dan kapot?
zoja waar kan ik het laten maken en hoe duur is het?
alvast bedankt ^-^

Peanut
20 januari 2011, 18:57
Welk model?

Videl
20 januari 2011, 19:10
ja dan is het kapot ;) Is altijd zo tegenwoordig met de touch mobieltjes. Dat de touchscherm opeens niet meer doet. Echt heel vervelend. Ik zou langs de winkel gaan waar je het hebt gekocht.. maar mocht je geen garantie of schadeverzekering hebben dan zou ik gewoon een nieuw mobieltje kopen. Laten maken is altijd zo duur.

robdgekke
08 februari 2011, 17:34
toch mobiels vind ik onhandig en gaat snel kapot dus probeer eens op de zijkantjes van de telefoon te duwen )langs het toch screen' en probeer dan of leg hem eens op verwarming soms komt dat omdat de plugje vochtig is van het touch screen

mpistool
08 februari 2011, 17:35
als je samsung hebt ff naar *#0*# bellen en dan touch test om te kijken wat er wel en niet werkt.