Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : Winkels in Groningen???

Shoji
30 augustus 2010, 01:49
Na bijna 6 jaar zonder Yu-gi-oh te spelen ga ik weer beginnen en ik heb gemerkt dat yugioh vrijwel dood is in groningen lol je kan nergens meer kaarten vinden, ik ken niemand hier die ook ygo speelt,enz. Dus ik wou vragen, is er een speciaalzaak ofzo waar ze toornoien en kaarten verkopen( of kan ik de kaarten beter op ebay kopen? zou wel jammer zijn, want meeste mensen daar scalen de boosters, ik heb gehoord dat ze een manier hebben om zelfs de boxen te scalen LOLWTF ). ok maar back to the point ik wil een winkel voor toornoien, een beetje traden en af en toe een booster box kopen.

DestroyHorcrux
31 augustus 2010, 20:25
Ik koop gewoon op Marktplaats, best wel goedkoop als je maar goed zoekt.

Btw, best wel toevallig, ik ben ook weer naar 5-6 jaar begonnen met Yu-Gi-Oh en ik woon in Groningen, naja...dichtbij dan; Sappemeer...
Weet jij toevallig waar in de buurt evenementen worden gehouden? hoeft niet heel bekend te zijn, maar gewoon van die kleine toernooitjes omstreek Groningen?

Urya
31 augustus 2010, 20:49
Neem de trein naar Leeuwarden en ga richting Spellekijn.

DestroyHorcrux
01 september 2010, 14:56
Weet ik, maar ik ben 13.
Mischien kan ik me broer eens zover krijgen dat ie met me mee gaat.

rwittering
03 september 2010, 10:13
Hey,
Heb me speciaal geregistreerd hier om dit bericht te plaatsen. Grappig genoeg wil ik ook weer na 5/6 jaar beginnen met yu-gi-oh in Groningen.
Ik ben 2 jaar geleden naar de Spellekijn geweest in Leeuwarden, daar was het nog best populair. Serieuze toernooien enzo met tournament packs.
Iedere zaterdag speelde we vroeger in de bieb hier in Groningen. Hier vind je jammer genoeg alleen nog maar Magic-spelers, zelfde geldt voor warhol (cafe) tegenover Zinnebeeld.
Pa Pinkelman is failliet, maar Zinnebeeld verkoopt nog yu-gi-oh (sowieso losse kaarten en enkele boosters).
Misschien kunnen we als we 4+ mensen hebben ofzo eens afspreken in Groningen? Je kunt nog altijd in de bieb terecht, en mss komen er dan uiteindelijk meer mensen.

DestroyHorcrux
03 september 2010, 11:20
Eey,

Eindelijk is er een Groninger die het nog speelt.
Ik vindt je idee goed, maar we zijn nog maar met zijn 2en dus weet jij nog mensen?
En net wat je zegt mischien kunnen we met meer mensen ook wel een dag uitkiezen per week of 2 week etc. om gewoon net zoals spellekijn kleine toernooien te houden.
Maarre, hier hoort het niet thuis denk ik, ik maak wel even een nieuw topic genaamd; Spelers Gezocht Groningen

Shoji
04 september 2010, 14:34
Ik koop gewoon op Marktplaats, best wel goedkoop als je maar goed zoekt.

Btw, best wel toevallig, ik ben ook weer naar 5-6 jaar begonnen met Yu-Gi-Oh en ik woon in Groningen, naja...dichtbij dan; Sappemeer...
Weet jij toevallig waar in de buurt evenementen worden gehouden? hoeft niet heel bekend te zijn, maar gewoon van die kleine toernooitjes omstreek Groningen?

Ik koop ze op ebay, maar ik vind de kaartenwinkels toch wel gezelliger lol.

en ik vind het best om naar de bieb te gaan lol

nog iets dat grappig is, is dat in de VS, England en Japan( in Duitsland is die ook populair volgens mij) yugioh de populairste kaartenspel is en in Nederland is yugioh nooit echt bekend geworden. Wel jammer.

jdy010
10 december 2010, 22:00
Hallo,

Hier is nog een duelist in groningen. ook ik ben een paar jaar gestopt en kwam er achter dat het wel zo'n beetje dood is in groningen, vroeger was het op school ruilen, en afentoe wel eens een (geen oficele) toernooi in het winkelcentrum. Het lijkt me leuk eens iets serieus in groningen te starten. moeten we wel eers meer duelisten vinden.

En wat de kaarten kopen betreft moet je eens op www.benzaentertainment.nl kijken is een erg goeie webshop waar ze altijd de nieuwste kaarten aanbieden

Jordy Esschendal

Tijgertje-
23 december 2010, 22:43
Binnekort in de nieuwe ebbingestraat
komt een winkel genaamd de purperen draak
hier gaan ze geen losse kaarten verkopen maar wel pakjes en structure en beginners decks
ook zullen hier toernooien worden gehouden

Wij zitten hier met 9/10 spelers en tussen de 16-20 jaar
wij spelen meestal bij ons op school en 6 van hier zijn aardig fanatiek

jdy010
22 januari 2011, 21:19
Binnekort in de nieuwe ebbingestraat
komt een winkel genaamd de purperen draak
hier gaan ze geen losse kaarten verkopen maar wel pakjes en structure en beginners decks
ook zullen hier toernooien worden gehouden

Wij zitten hier met 9/10 spelers en tussen de 16-20 jaar
wij spelen meestal bij ons op school en 6 van hier zijn aardig fanatiek
mooi, ik ga zeker eens mee doen aan een toernooi

YugiMaster050
29 december 2012, 05:13
ik ben ook uit groningen ik ben sins een tijdje weer gaan dualleren maar heb geen echte tegenstanders ik wil graag een goede en sterke tegen stander in de buurt van groningen