Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : Het Mentale Krachten/Déjà Vu Topic

jessymuis
11 februari 2010, 20:07
Dat je mentale krachten heb, zoals toekomst lezen.

Steeds als een tv frangment in mijn hoofd en dan later komt dan de dag daarna de Progamma

Gyard
11 februari 2010, 20:10
Euh... nee.

Het meeste vind ik ook totale onzin.

Viral
11 februari 2010, 20:13
... Nee.

Als je nou niet zoveel reclames kijkt, heb je dat gevoel ook niet meer.

jessymuis
11 februari 2010, 20:15
Nee het is gewoon programma s van nickelodeon maar het is geen reclame

Anime!
11 februari 2010, 20:18
Nee, slaat nergens op.

loetjeh
11 februari 2010, 20:25
Ja, ik lees altijd de gids en dan gebruik ik mijn mentale krachten om te voorspellen dat heel de week rond 18:00 Disney XD, Veronica wordt.
Raad eens het gebeurde heel de week.

jessymuis
11 februari 2010, 20:28
Ik had ook al een dominosteen neer gezet en dan gaat hij vanzelf 30 graden draaien

Scary

Henduluin
11 februari 2010, 20:30
Nee het is gewoon programma s van nickelodeon maar het is geen reclame

Niet zo moeilijk dan, aangezien nickelodeon alles 9001 keer per dag herhaalt.

T. Tapes
11 februari 2010, 20:31
Ja, ik weet precies hoe een wijf in een spel van Gyard eruitziet en hoe ze heet.

ikmijenmezelf
11 februari 2010, 20:52
Ja, ik heb het ook.
Maar dan in het echte leven. Niet alleen op de TV.
Echt heel eng...

Rileyss
11 februari 2010, 21:24
Ik heb t ook wel es.
Dan denk k aan n Donald Duck verhaaltj en dan pak k later een random pocket en dan sla ik dat open in dat verhaal.

ipSwawa
11 februari 2010, 21:25
Dat heet een dejá vu.

Anime!
11 februari 2010, 21:40
Ja, ik heb het ook.
Maar dan in het echte leven. Niet alleen op de TV.
Echt heel eng...

Nounou, het 'echte leven' nog wel!!

Ik geloof inderdaad niet in mentale krachten.
In mijn ogen is het een ziekte die in je hoofd zit.

Croon
11 februari 2010, 22:48
Het bestaat dat je dingen aan ziet komen. Volgens mijn ouders had ik het vroeger als kind.
Mensen die het niet willen geloven ben ik kort over: Moeten zijn weten.

Deco T. Aoreste
11 februari 2010, 23:30
Ik kan me herinneren dat de klok van AWF spontaan een uur terugsprong. Dat had tot gevolg dat nieuwe posts ergens tussen werden gepropt, waardoor het leek alsof ze eerder waren gepost dan oudere posts. Toen heb ik een uurtje flink gespamd en de 'toekomst' voorspeld. =D

Millenium_Earl
12 februari 2010, 00:18
Mentale krachten sux

enigste wat vet is zijn Chinese shaolin-monikken die pijn kunnen negeren/verminderen
door lichaamsenergie af te stoten. <--- geen grap, ik heb het zelf in China gezien.

Ze sloegen FUCKING!? hard met een stok tegen zn armen en rug aan, dat joch van 8 jaar
voelde gewoon niks en liep door.

Flex
12 februari 2010, 00:46
Ik kan me herinneren dat de klok van AWF spontaan een uur terugsprong. Dat had tot gevolg dat nieuwe posts ergens tussen werden gepropt, waardoor het leek alsof ze eerder waren gepost dan oudere posts. Toen heb ik een uurtje flink gespamd en de 'toekomst' voorspeld. =D

Oh ja, dat weet ik nog. Dat was leuk x)

Maarre, over dat krachten gebeuren. Dat met TV programma's komt me bekend voor, maar specifieker. Als ik aan een bepaalde aflevering van een random programma denk, komt het wel vaak dezelfde dag op TV.

En wat Croon zegt, dat heb ik ook, best vaak. Dan droom ik iets, gebeurd het een week later echt. Alleen onthoud ik het meestal niet (goed).

Αρτεμις
12 februari 2010, 01:12
Mentale krachten sux

enigste wat vet is zijn Chinese shaolin-monikken die pijn kunnen negeren/verminderen
door lichaamsenergie af te stoten. <--- geen grap, ik heb het zelf in China gezien.

Ze sloegen FUCKING!? hard met een stok tegen zn armen en rug aan, dat joch van 8 jaar
voelde gewoon niks en liep door.

Dat kan iedereen. Dat heet je pijnprikkels negeren, niet lichaamsenergie afstoten. 8D

RobinotX
12 februari 2010, 01:22
Ik heb heeel veel Deja Vu's.

En k kom er pas achter wanneer het echt gebeurd. Dat het weer gebeurd xD. OH NOEZ THERE HACKING IN MY MATRIX..

Anyways, en geesten dwalen hier ook wel rond in het huis n.n

Maxxert
12 februari 2010, 17:48
Hmmm volgensmij heb ik dat. Ik heb het gevoel dat dit gaat worden omgedoopt tot 'Mentale krachten/Deja-vu' topic.

Kocur
12 februari 2010, 17:49
Yes, ik heb het topic omgedoopt tot iets fatsoenlijks. Ik heb ook een aantal posts verwijderd.
Ik eis dan nu ook reacties van een beetje niveau.

Morris
12 februari 2010, 17:50
Nou, ik zou zeggen, kijk vanavond om half negen op SBS6, dan zie je nog meer mensen die datzelfde idee hebben.

Maar ja. Ik heb ook wel eens de toekomst gedroomd. Ik heb een periode gehad dat ik al mijn dromen opschreef, omdat ik een buurman had die dromen kon uitleggen. Ik had in een droom een ruzie gezien, tussen mij en een paar klasgenoten, en het kwam serieus precies zo uit als in mijn droom. Soms kan het wel zo zijn, maar voornamelijk zijn het déjà vu's. Je hebt dan het gevoel dat je het eerder hebt gezien, en dat is in veel van de gevallen het geval.

T. Tapes
12 februari 2010, 17:52
Ik heb altijd een Déjà Vu in mijn droom. (h)

Aqualyx™
12 februari 2010, 18:12
Ik heb iets waardoor ik altijd weet wanneer iemand die ik kne the game gaat zeggen <_< Dat denk ik dan altijd net een seconde voor die andere <_< Is irritant. Verder nooit zoiets meegemaakt.

iTeruri
12 februari 2010, 18:19
Ik had afgelopen dinsdag wel een droom dat het ging sneeuwen, toen stond ik woensdag op en sneeuwde het. Toen had ik wel zo iets van wth Ó.ò.

Dat is eigenlijk het enige moment wat ik me kan herinneren. xD

Metal Electric
12 februari 2010, 18:30
We zaten vandaag met Bio een film te kijken over roken en toen kwam er een fragment in voor dat ik 's nachts had gedroomt o_0 Best weird xD

blastoise1
12 februari 2010, 19:30
NJa.... heb ik ook best vaak. Maar soms denk je dat je een deja-vu hebt, terwijl het niet zo is. Het beeld dat je opneemt(van de omgeving) gaat gewoon traag naar ke hersenen(wat nog steeds ubersnel is), waardoor je het gevoel hebt dat je een deja-vu hebt.

Kast
12 februari 2010, 19:58
Ik kan gedrag van anderen voorspellen?

Ehmm.
Mijn aantrekkingskracht ligt hoger dan normaal n.n

Snowstorm
12 februari 2010, 20:21
Ik kan gedrag van anderen voorspellen?

Ehmm.
Mijn aantrekkingskracht ligt hoger dan normaal n.n

Je aantrekkingskracht aan de aarde zeken n.n

Ik heb dat nooit echt ;o

Eoin
12 februari 2010, 20:29
Bij bepaalde ademhalingsoefeningen is het mogelijk je zo te concentreren, dat niemand je kan besluipen en je binnen een fractie van een seconde iets kan ontwijken.

Chinesen noemen het iets met Chi, waar ik dan weer niet in geloof. Dat je zo'n staat kan bereiken dan weer wel. x3 Dat zijn "mentale krachten"... maar telepathie oid... nee..

lugia07
12 februari 2010, 22:05
Ik heb heel vaak dat ik over iets droom, en de volgende dag kom ik dat onderwerp weer tegen :P
Wel heel cool, doet me denken aan voorspellende dromen :cool:

Dregora
12 februari 2010, 22:36
Bij bepaalde ademhalingsoefeningen is het mogelijk je zo te concentreren, dat niemand je kan besluipen en je binnen een fractie van een seconde iets kan ontwijken.

Chinesen noemen het iets met Chi, waar ik dan weer niet in geloof. Dat je zo'n staat kan bereiken dan weer wel. x3 Dat zijn "mentale krachten"... maar telepathie oid... nee..

Hier geloof ik dan wel weer in, dat je jezelf op zo'n manier kunt concentreren dat je zulke dingen kunt flikken, maar telepathie enz, nee, geloof 'k niet.

RobinotX
13 februari 2010, 01:23
Tjah, de wereld is vol wonderen om het daadwerkelijk te geloven moet je het meemaken.

En telepatie hoeft nog niet direct in iemand zijn hoofd te praten zijn ofzo...
Ik bedoel, ik had ooit op de basisschool dat ik gewoon op één dag. 20x op het dezelfde moment naar een meisje keek en zij naar mij. Echt bizar. Je zag ook gewoon echt onze hoofden tegelijk draaien. Dit had ik op het Middelbaar een x xD. Ik noemde het maar Hersencontact. Maar het was echt vreemd.

Telepatie is meer iets dat wordt uitgezonden door je hersenen en opzich zou dat best kunnen.

Millenium_Earl
13 februari 2010, 13:45
7qHL2PSpecI

Je zou denken dat het nep is, maar ik heb een echte demonstratie gezien toen ik in China ben geweest. En ik zeg je, het is alles behalve fake.