Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : Tarot kaarten ed.

Princess
25 maart 2005, 19:47
Wat vinden jullie van Tarot kaarten ed.?

Zelf zou ik wel eens van dat soort kaarten willen kopen, maar van mijn vader mag ik dat niet, omdat het volgens hem "heidens" =... :sweatdrop:

Yutara
25 maart 2005, 19:49
wat voor soort kaarten zijndat eigenlijk?!

Princess
25 maart 2005, 19:50
Dat je de toekomst probeert te voorspellen met kaarten.

TeXas
25 maart 2005, 20:12
Ik mag zulke dingen niet. Niet van mijn ouders etc. Maar ik wil het zelf niet.

AntraXxX
25 maart 2005, 20:17
ik weet niet wat het is en ik hoef ze niet (oja nu zie ik het het is met toekomst te verspelen ofzo mar hoe kan dat dan. ???

TeXas
25 maart 2005, 20:17
Blackmagic.

Princess
25 maart 2005, 20:26
Wie zou het durven om op deze manier (met tarot kaarten bijv.) de toekomst te verspellen?

Moonray
25 maart 2005, 20:33
ik zou het wel durven, al es gedaan voor de grap zelfs, maar der kwam wel uit datk liefde zou vinden XD en dat is gebeurt :P maar kvind et wel een beetje onzin ^^ en als ist waar, wat kan je dan der mee? kbedoel je kan je toekomst niet veranderen

Princess
25 maart 2005, 20:49
Maar ik denk dat andere soorten kaarten, dus geen tarot, maar bijvoorbeeld "engelen kaarten", minder zwarte magie zijn, zeg maar. Want dan kan er niks negatiefs op het kaartje staan, dat lijkt mij wel zo handig. XD

Venom
25 maart 2005, 21:18
Blackmagic.

heeft niets met magie te maken..ik doe vaak dingen met zulke kaarten.

GunslingerGirl
25 maart 2005, 21:24
Ik leg ze al bijna 5 jaar. Niet proffesioneel, voor eigen gebruik. En ik leg ze vaak in een keltisch kruis.

Kataji
25 maart 2005, 23:34
Ik heb ze ook. Het klopt nogal eens. Dat is best... tja... eng...

Erika

Erisuko
26 maart 2005, 09:30
Ik ben van plan ze binnekort te gaan kopen, en daarbij de hele handleiding. Want ik snap er nog niet veel van ._.'

Ongeregistreerd
26 maart 2005, 09:33
Ik bepaal mijn eigen toekomst wel.Daarvoor heb ik geen stapel kaarten nodig.

Princess
26 maart 2005, 09:35
Ik ben van plan ze binnekort te gaan kopen, en daarbij de hele handleiding. Want ik snap er nog niet veel van ._.'

Ik ga ze misschien ook kopen... of een andere soort...

TeXas
26 maart 2005, 09:40

Precies. Zo denk ik er ook over. Ik zie mijn toekomst als een verassing.

Princess
26 maart 2005, 09:43
Ja, dat = wel waar...

Ramante
26 maart 2005, 10:10
Ik heb ze. ^-^

Tarot van Isis, prachtige kaarten en het is gemaakt naar het Egyptische oud tarot.
Dat interesseerde mij het meest, ook waren de kaarten heel mooi.
Het is wel heel creepy, dat het soms klopt.

GoodLugia
26 maart 2005, 12:55

Precies. Zo denk ik er ook over. Ik zie mijn toekomst als een verassing.

idd.

Marja
26 maart 2005, 13:41
Ik heb een keer samen met anne en Erika tarot kaarten gelezen, ik vond het wel grappig, niet duivels ofzo :p Je kunt je eigen toekomst voorspellen. Binnenkort wil ik het weer eens doen, egt fun. Die kaarten zijn btw van Erika

Kataji
26 maart 2005, 14:32
Ja, we hebben nu twee keer die kaarten gelegd, toch? Het was inderdaad wel grappig, aangezien we nog niet echt weten wat welke kaart nu betekent.

Erika

Princess
26 maart 2005, 15:04
Ik had laatst gezien in een winkeltje dat er "dol-fijn bewust-zijn" kaarten waren, dan moet je elke dag zo'n kaart 'trekken' en daar staat dan iets op en volgens mij staat er bij deze soort kaarten ook niets negatiefs op... :rolleyes:

GunslingerGirl
26 maart 2005, 15:58
Tarotkaarten leg je niet om in de toekomst te kijken. Je legt ze om inzicht in een situatie te krijgen. Het is dan ook een ORAKEL. Je kan antwoord krijgen op je vragen, maar nooit alles zomaar geloven. Daar zijn ze niet voor.. Gewoon om je een beetje op weg te helpen en beter over dingen te laten nadenken.

Ome Menno
26 maart 2005, 18:43
Tarot kaarten. Nooit van gehoord! Lijkt me gewoon puur toeval!

Vordreller
26 maart 2005, 18:51
Is het ook, is een toeval welke kaarten getrokken worden omdat jij ze geschud zou hebben, en daarin zoeken ze dan een patroon

Princess
26 maart 2005, 19:47
Maar die soort "waarzeggers" weten het volgens mij altijd wel zo te vertellen dat er een kern van waarheid in zit...

Neiteio
26 maart 2005, 20:04
Ik had laatst gezien in een winkeltje dat er "dol-fijn bewust-zijn" kaarten waren, dan moet je elke dag zo'n kaart 'trekken' en daar staat dan iets op en volgens mij staat er bij deze soort kaarten ook niets negatiefs op... :rolleyes:

Me tante heeft tig verschillende stapels met zulke kaarten, daar staat bijvoorbeeld op wat het beste voor je is of wat dan ook.
Laatst pakte ik de kaart 'Laat het verleden achter je.'. xD
Elke keer als ik bij me tante ben wilt ze graag dat we van die kaartjes pakken omdat ze dat interesant vind. =s
Noujah de meeste kaartjes die ik heb gepakt begreep ik nauwlijks wat van of het klopt niet eens. Ze heeft nou wel van die mooie nieuwe kaartjes waar wel mooie plaatjes op staan. ="

Ik weet niet ofdat jullie van zulke kaartjes bedoelen, maar iig geloof ik er niet zo in. ;x

Ishe
26 maart 2005, 22:22
Ik denk dat Tarotkaarten e.d. er meer voor zorgen dat je je eigen toekomst schrijft, je zoekt een patroon in wat die kaarten je vertelden en leeft dat na, onzin eigenlijk...

Tom_GM
27 maart 2005, 10:08
Wat is daar nou eng aan? :sweatdrop:Srry hoor, dat vind ik eg dom :x
Ik heb eraan gedaan, ik deed ook aan Wicca voor vele jaren alleen ben ermee gestopt. Ik werd er gek van, dat zou jij ook worden als je overal geesten ziet ._.

Ongeregistreerd
27 maart 2005, 20:12
Ik denk dat Tarotkaarten e.d. er meer voor zorgen dat je je eigen toekomst schrijft, je zoekt een patroon in wat die kaarten je vertelden en leeft dat na, onzin eigenlijk...

Zo denk ik er ook over, die kaarten beïnvloeden dan gedeeltelijk je leven, echt dom. :sweatdrop:

Marja
27 maart 2005, 20:39
Ik heb oowk zigeunerkaarten, die zijn afgeleid van Tarotkaarten, maar alleen maar positief, dus zonder dood enzo. Het ergste is geloof ik bliksem ofzo :S Nouja iig, ik had een keer kaarten gelegd voor de volgende dag, en toen kwam eruit dat ik iets ging verliezen of dat iets gestolen zou worden. Nou zou ik dus net gaan winkelen de volgende dag, dus ik de hele dag checken of ik alles nog had... op het einde vd dag ben ik opeens iets kwijt en ik raakte helemaal in paniek... maar glukig vond ik het gwoon weer trug. Ik denk dat kaarten leggen je wel kan helpen, maar je moet het idd niet allemaal gwoon maar geloven ofso.

Oyade
02 april 2005, 14:07
ik heb wel eens een kaartje laten leggen,
en raad eens, het klopte bekant allemaal!! :p

Marja
03 april 2005, 18:30
Bij mij niet helemaal: mijn levensloop volgens Erika's tarotkaarten:
verleden, U wilt goddelijk zijn en heeft oowk wel een vermoeden dat U het bent...
heden: ... U blijkt goddelijk te zijn!!!
toekomst: ... u bent niet goddelijk...... :sweatdrop:

Tenjiku_Nezumi
03 april 2005, 18:39
Kheb ze gehad, bijna allemaal. Kben ze alleen kwijt.

Ze zaten toen bij een verzameldinges over astrologie. Kheb de delen van Ram tot Weegschaal en toen waren ze niet meer bij ons in de buurt in de winkel te verkrijgen. :rolleyes: