Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : Verliefd op je beste vriend

Ansaphone
12 maart 2005, 22:55
Iknow...Misschien hoort dit in het liefde topic thuis, amar ik vind dit meer een apart onderwerp...
Verliefd op je ebste vriend, kan dat?
Op de een of andere manier kan ik nooit echt goed bevriend raken met een jongen zonder hem leuk te gaan vinden...
aan de ene kant ene gave aan de andere kant een vloek, want daardoor zijn al veel vriendschappen kapot gegaan..nadat we een relatie hadden...
Nu houd ik ontzettend veel van mijn beste vriend...hij weet het, maar hij vind mij niet leuk genoeg voor een relatie..we hebben een tijd lang ruzie gehad maar dat is weer over...
en nu heeft hij het steeds over andere meisjes, wat me dus heel erg pijn doet.Maar ik zeg hem niets, hij denkt dat ik voer hem heen ben.Ik wil hem niet kwetsen....
herkenbaar? :(

GunslingerGirl
12 maart 2005, 23:10
Ik ben eens verliefd geweest op mijn beste vriend. Daar kon ik niet echt mee leven, bang dat hij anders tegen me zou doen als hij het wist. Hij kreeg een relatie met mijn beste vriendin en eerst kon ik dat niet hebben. Maar het sleet en na een tijd kon ik me ze niet meer zonder elkaar voorstellen. Ze zijn nu uit elkaar en nog altijd mijn twee beste vrienden. Hun relatie heeft bijna drie jaar geduurd.

Ik kan trouwens niet met exen blijven omgaan. Ik wil niks meer van ze weten als ze me gedumpt hebben. Het zou te pijnlijk voor me zijn als ik normaal met ze zou blijven omgaan. Bovendien raak ik altijd wel een beetje geobsedeerd omdat ik van iedereen in de gaten hou of ze een nieuwe relatie hebben. Soort van..automatisme bij mij.

Momenteel heb ik een relatie met een goede vriend van me. Ik ben bang dat onze vriendschap permanent op de klippen zal lopen als het over is tussen ons. Hij was al een jaar ofzo verliefd op me toen ik eindelijk toegaf en iets met hem begon.

Ansaphone
12 maart 2005, 23:21
Dat geobserdeerde heb ik ook.Ik lees al hun berichten op fora, hopend dat ze niemand anders hebben...zucht.. :(

Kataji
13 maart 2005, 00:26
Tja, het is natuurlijk heel gemeen als jij veel om die vriend geeft en hij natuurlijk ook zo veel om jou geeft, maar toch nt niet dat ene wil.

Ten eerste vind ik het heel dapper van je dat je het voor hem verborgen wil houden dat je hem nog steeds leuk vindt, om hem zo niet te kwetsen.

Ten tweede vind ik eigenlijk dat je het hem wel moet zeggen. Na een tijd kan het veel pijn gaan doen om te onderdrukken dat je verliefd op iemand bent (heb ik zelf ervaren). Ik zou het gewoon zeggen. Als het echt een goede vriend is... dan mág er gewoon niets fout gaan. Dan weet hij het gewoon.

Veel sterkte.

Erika

MunchlaxMaster
13 maart 2005, 00:44
tis mij overkome , kheb het na tijdje aan haar verteld , ze wou niks met me , hek wel peace mee ...
de vriendschap is wel iejs minder geworden....

Erisuko
13 maart 2005, 11:26
Ik ben wel eens verliefd geweest op mijn beste vriend, en hij ook op mij. Maar gek genoeg, nadat hij mij gevraagd had, was mijn gevoel weg xD
Nu zijn we nog steeds beste vrienden, en we hebben het verder nooit meer over dat moment gehad ="3

Eclipse
13 maart 2005, 12:15
ik ben dan niet verliefd op me beste vriend(niet?? :confused:) :p maar wel eens geweest op een hele goede(op dat moment) me beste vriedin. Nou we praatte veel met elkaar enzo. Maar na een tijdje..was het gevoel weg. Nu zijn we wel goede vrienden maar. Me punt is..zeg het gewoon eerlijk. En als het dan echt je beste of hele goede vriend is zal de vriendschap wel blijven ondanks hij wel of niet je leuk vind. Weet hij het ook en kan dan misschien rekening houde met wat hij zegt.

Venom
13 maart 2005, 12:35
ja dat kan zeker *points @ certain someone*

kheb het zelf ook eens gehad (alleen dan met een vriendin :rolleyes:) (had ik vrienden 0.o)
anyway dat zuigt echt heel erg

veel succes ermee

Vamirequi
13 maart 2005, 13:34
Ik ben verliefd op mijn beste vriend.

Hij zit bij mij op school, maar eerst sprak ik hem veel vaker op MSN dan op school. Ik werd verliefd op hem, en daar werd ik heel ongelukkig van.
Toen was het even weg, maar nu zie ik hem zo'n beetje elke pauze wel op school.
Ik ben weer verliefd op hem, en dat haat ik.
Hij is verliefd op iemand anders die helemaal aan de andere kant van Nederland woont. Wat helemaal frustrerend is, is dat hij tegen mij gaat lopen verkondigen hoe geweldig, lief en leuk zij wel niet is. Maarjah, daar kan hij ook niks aan doen.

Hij snapt niet waarom ik me de laatste tijd zo down voel, en ik kan het hem ook niet vertellen.
Normaal kan ik hem alles vertellen, maar ik ben gewoon bang voor zijn reactie, helemaal omdat ik weet dat ie mij toch niet ziet staan.
*zucht*

Ansaphone
13 maart 2005, 19:36
ja, dat is zo vreselijk, als hij verteld dat iemand anders zo schattig, sexy enzovoort is..en je dan steeds plaatjes laat zien van die mensen..oh my god... :(

Pegasus
13 maart 2005, 20:11
ik heb nooit een best vriend gehad

Vamirequi
13 maart 2005, 20:16
ik heb nooit een best vriend gehad

Ik heb er maar 1, en uitgerekend op hem moet ik verliefd worden.. :sweatdrop:

Martos
13 maart 2005, 20:16
Liefde zuigt.
Het probleem wat hier verteld wordt heb ik ook al meegemaakt. Liefde brengt alleen maar kopzorgen en problemen mee. Het maakt vriendschappen kapot en zorgt ervoor dat vrienden maken moeilijker wordt.
Je moet je er gewoon voor afsluiten, geen kopzorgen en pijn meer.

Venom
13 maart 2005, 20:18
liefde bestaat simpelweg gewoon niet...anders zouden dieren ook wel opelkaar verliefd worden

AntraXxX
13 maart 2005, 20:24
ik ben nog nooit verliefd geweest op mijn beste vriendin.

Martos
13 maart 2005, 20:25
Het zijn nog altijd voortplantingshormonen. Niks meer niks minder.

Ansaphone
13 maart 2005, 21:02
Ben ik niet mee eens.Mensen die dat zeggen hebben gewoon nog nooit hun ware liefde otnmoet.

Eclipse
14 maart 2005, 09:49
liefde kan meer kapot maken dan drank goed kan drinken..ofzo iets :sweatdrop: :p maar liefde is niet alleen maar hormonen die spelen vind ik..maar eerlijk te zijn bestaat de ware liefde wel? :rolleyes: punt =liefde=lastig

QueenHyleta
14 maart 2005, 11:50
Past toch net iets beter in het lucht je hart subforum, vind ik.

>>>move naar lucht je hart

GunslingerGirl
14 maart 2005, 16:58
Ik ben al drie jaar verliefd op iemand, en elke relatie die ik aanging was om die persoon te vergeten, maar na elke breuk werd ik alleen nog meer verliefd en nu ga ik met de beste vriend van die persoon. Iemand die al een jaar verliefd op me is, en eigenlijk alleen om die ander een plezier te doen. Ik voel me er echt slecht bij en ik voel me zelfs een verrader tegenover 'mijn grote liefde'.

Hmmmm..ik wenste dat ik niks om liefde gaf omdat dit bovenstaande me gek maakt. Een van de redenen dat ik maar depressief blijf en het met geen enkele antidepressiva te remmen is. Die persoon weet het trouwens wel en die denkt eigenlijk alleen maar positief over me, ondanks dat hij het niet leuk vindt dat ik het thuis best moeilijk heb en vaak somber ben. Ik wenste echt dat er een kans voor ons was..

SonDaan
14 maart 2005, 17:03
jah, dat is echt jammer, maar dan ben je op de persoon waar je nu mee bent, niet ECHT verliefd.
@ degenen die zegge dat liefde niet bestaat: kijk eens buiten, al die verliefde mensen, denk je dat het allemaal gefaked is?

GunslingerGirl
14 maart 2005, 17:52
Ik geef wel om 'm, maar liefde is het niet echt.

Pegasus
14 maart 2005, 17:56
het is maar een soort iets van zeggen dat je de 'ware' hebt gevonden, voor hetzelfde geld was je met een ander getrouwd en dan was hij je 'ware' liefde, liefde kan je tegenwoordig aanleren

SonDaan
14 maart 2005, 18:30
neej, mensen kunnen echt verliefd zein, maar raar dat: 2 mensen op elkaar zijn, tog toevallig, 1iemand op een ander, maar 2 tergelijk op elkaar. daz raar.

Pegasus
14 maart 2005, 18:45
eh... dat ene ben ik met je eens, dat andere snap ik niet :sweatdrop:

SonDaan
14 maart 2005, 18:47
neej, ik leg uit:
Je hebt een jongen, verlief op het meisje, maar er zijn zoveel jongns waar dat meisje mee kan, en tog kiestze hem
2 mensen op elkaar, tog zeldzaam (logis)

Pegasus
14 maart 2005, 19:07
volgens mij is dat als een leuke jongen verliefd op je is, en jij weet dat, je hem ook leuk gaat vinden dus zo toevallig vind ik dat niet. Als mensen verliefd zijn voelen ze elkaar aan en dan kan dat tot 'liefde' leiden

Pegasus
14 maart 2005, 19:17
wat heeft dat hiermee te maken :sweatdrop:

SonDaan
14 maart 2005, 19:19
een SN(Spam Newb) zelf gevonden :p

SonDaan
15 maart 2005, 21:12
en wat is er gebeurd?

Ansaphone
16 maart 2005, 19:59
Ik ben al drie jaar verliefd op iemand, en elke relatie die ik aanging was om die persoon te vergeten, maar na elke breuk werd ik alleen nog meer verliefd en nu ga ik met de beste vriend van die persoon. Iemand die al een jaar verliefd op me is, en eigenlijk alleen om die ander een plezier te doen. Ik voel me er echt slecht bij en ik voel me zelfs een verrader tegenover 'mijn grote liefde'.

Hmmmm..ik wenste dat ik niks om liefde gaf omdat dit bovenstaande me gek maakt. Een van de redenen dat ik maar depressief blijf en het met geen enkele antidepressiva te remmen is. Die persoon weet het trouwens wel en die denkt eigenlijk alleen maar positief over me, ondanks dat hij het niet leuk vindt dat ik het thuis best moeilijk heb en vaak somber ben. Ik wenste echt dat er een kans voor ons was..

Dat heb ik dus ook.Ik ben een halve slet, alleen om hem te kunnen vergeten.Maar iedereen waar ik mee zoen, praat enz. vergelijk ik met hem...

Vamirequi
16 maart 2005, 22:36
Dankzij mijn stomme verliefdheid heb ik nu ruzie met mijn beste vriend.

Hij snapt niet wat er met me aan de hand is, en ik wil het ook niet uitleggen. Ik probeer hem te ontwijken, en dat vind ie niet leuk.

Noujah...misschien is het beter zo... .__.

Vordreller
16 maart 2005, 22:42
en ik wil het ook niet uitleggen.

En dat is de grote reden waarom er zoveel problemen zijn in de wereld. De dingen niet willen uitleggen of zeggen van"nee, ik wil het niet horen/weten"

Als je dingen uitlegt of naar dingen luistert dan zul je beter weten hoe de zaken staan voor jou en voor de ander en gemakkelijker een beslissing kunnen nemen die voor iedereen heel wat beter zal uitlopen dan de huidige situatie

Venom
17 maart 2005, 17:53
Dankzij mijn stomme verliefdheid heb ik nu ruzie met mijn beste vriend.

Hij snapt niet wat er met me aan de hand is, en ik wil het ook niet uitleggen. Ik probeer hem te ontwijken, en dat vind ie niet leuk.

Noujah...misschien is het beter zo... .__.

tis mischien moeilijk en je luister toch niet..maar ik zou het hem toch proberen uit te leggen

Vamirequi
17 maart 2005, 21:10
voor de duidelijkheid: Dankzij een mailtje aan Gijs heb ik in ieder geval mijn forum-account terug

Maargoed...Ik kan het hem niet uitleggen, als hij mij niet meer wil spreken.
En als ik het gezegd heb al helemaal niet meer. Hij is namelijk al lang (en altijd en eeuwig) verliefd op een ander...

Carazona Amazona
18 maart 2005, 21:13
ik ben wel eens verliefd geweest op mijn beste vriend, maar omdat hij een vriendin heeft heb ik geprobeerd niet aan hem te denken en hem te ontwijken..nu zijn we gewoon vrienden

Ishe
18 maart 2005, 23:01
Wel, mijn ex was daarvóór mijn beste vriendin. (Voordat we 'iets hadden' bedoel ik dan.) Ik heb er wel spijt van dat we niet gewoon vrienden zijn gebleven. Dan was het misschien niet zo afgelopen. Dan had ik hier misschien niet gezeten, dan was ik nu misschien nog de persoon geweest die ik vroeger was. Hmmm, een vreemde gedachte...

Marja
19 maart 2005, 20:26
tja je kan niet trug in de tijd gaan, maar het is logisch hoor niet vreemd ofzo :S ben je zoveel veranderd dan?

Ishe
20 maart 2005, 00:25
tja je kan niet trug in de tijd gaan, maar het is logisch hoor niet vreemd ofzo :S ben je zoveel veranderd dan?

Ja, maar dat heeft geen van jullie meegemaakt... Niemand hier kent me zoals ik was, niemand zou mijn huidige persoonlijkheid kunnen vergelijken met die van vroeger, maar ach, ik ben tenminste een sterker persoon dan toen, ik heb verreweg meer slechte eigenscappen dan goede nu, maarja, dat neem ik dan maar op de koop toe, it's a cruel world out there...

king666
20 maart 2005, 00:46
nou er is niks vreemds aan om verliefd op je beste vriend/vriendin te worden dat is eigenlijk best logisch want diegene is niet voor niets je beste vriend of vriendin dus sociaal kunnen jullie heel goed opschieten en als je dan vaak bij elkaar bent komt dat vanzelf en de beste relaties ontstaan vaak uit vrienden ;)

SonDaan
20 maart 2005, 09:33
jah, natuurlijk logisch, ik denk dat ook! meestal begint Echte Liefde met vriendschap!

Pegasus
20 maart 2005, 12:52
nou niemand zou zijn verleden erg moeten vinden, het verleden heeft je gemaakt tot wat je nu bent

Ansaphone
25 maart 2005, 21:12
Ik heb het mijn ebste vriend verteld..ik heb hem ook gezegd dat ik het niet zo fijn vond dat hij steeds andere meisjes ophemelde, omdat het mij kwetste,En die [...](ik zeg dit met pijn in mijn hart.. :() zei dat ik normaal moest doen en dat ik obsessief was..ik vertelde het hem op msn want ik kon het niet recht voor zijn neus vertellen..ik ben echt.,.boos op hem.En op dat wijf dat hij leuk vind.Op iedereen.Ik ga maar weer Muse luisteren... :(*huilt*

AntraXxX
25 maart 2005, 21:15
Ik heb het mijn ebste vriend verteld..ik heb hem ook gezegd dat ik het niet zo fijn vond dat hij steeds andere meisjes ophemelde, omdat het mij kwetste,En die [...](ik zeg dit met pijn in mijn hart.. :() zei dat ik normaal moest doen en dat ik obsessief was..ik vertelde het hem op msn want ik kon het niet recht voor zijn neus vertellen..ik ben echt.,.boos op hem.En op dat wijf dat hij leuk vind.Op iedereen.Ik ga maar weer Muse luisteren... :(*huilt*

k heb meedelijden *probeert kari te troosten*

Pegasus
25 maart 2005, 21:39

nou je hebt er goed aangedaan, even sterk zijn, mannen zijn eikels

Ongeregistreerd
25 maart 2005, 22:21

Correctie:mannen hebben eikels...

Maar dat terzijde :rolleyes:

Die gast is idd een eikel.

Pegasus
25 maart 2005, 22:27

Correctie:mannen hebben eikels...

Maar dat terzijde :rolleyes:

Die gast is idd een eikel.

misschien zitten er wel een paar goeie tussen die rotte, maar die zijn nauwelijks te vinden :sweatdrop:

Ongeregistreerd
25 maart 2005, 22:28
Doe normaal...

Waarschijnlijk ben je zo een of andere mannenhaatster die nog nooit een man heeft gezien in haar leven...

inuyasha
25 maart 2005, 22:31
waar slaat dat nou weer op
mischien valt ze niet op mannen

Ongeregistreerd
25 maart 2005, 22:32
waar slaat dat nou weer op
mischien valt ze niet op mannen

Nou en?
daarom moet ze nog altijd niet zeggen dat mannen rotte appels zijn...

Pegasus
25 maart 2005, 22:33
tis maar een illustratie :rolleyes: man ik meen het heus niet, ik kan er gewoon niet tegen dat ik in een mannenwereld leef :sweatdrop:

Ongeregistreerd
25 maart 2005, 22:34
Loop dan weg...

Of beeld je in dat al die mannen,ervoor vrouwen waren :p

inuyasha
25 maart 2005, 22:37
wou je dan in een vrouwenwerld leefen?

Pegasus
25 maart 2005, 22:42
jah dah, maar terug naar de topic :sweatdrop:

inuyasha
25 maart 2005, 22:44
eh..wacht val je op vrouwen? :sweatdrop:

Pegasus
25 maart 2005, 22:50
ik tuurlijk niet ik heb een vriendje hoor :sweatdrop: maar wat ik net zei

inuyasha
25 maart 2005, 22:51
nou?

Pegasus
25 maart 2005, 22:55
ON TOPIC

inuyasha
25 maart 2005, 22:58
ja we wijken helemaal af :p

Ansaphone
26 maart 2005, 21:39
Ik heb dat wijf dat hij leuk vind gisteren met mijn zusje gestalkt in de stad.Nuaj.We moesten toevallig deze;fde route op.Whehe.Dr vrienden waren bij dr, maar ik dr wel achter dat ze ngo dommer is dan ik d8.Heheh.Voelt goed.Evil me.BTW.MIjn mattie avatar is supersexy.OH YEAH! :D

Ishe
26 maart 2005, 23:03
Maar liefde heeft wel je vriendschap verwoest? Of zie ik dat nu verkeerd? Liefde kan alles verpesten, als het geen stand houdt...

Pegasus
26 maart 2005, 23:04
als je echt van iemand houd is dat een offer dat je graag geeft niet?

Ishe
26 maart 2005, 23:10
Nee, zo zie ik dat niet. Ik zou liever dichtbij degene blijven die ik liefheb dan het risco te nemen alles te verpesten. Dat heb ik n keer gedaan en ik denk niet dat ik het ooit nog eens zal doen.

Pegasus
26 maart 2005, 23:14
dan ben je niet van plan ware liefde te vinden en als je zo zal denken zal je hem ook niet vinden

Ishe
26 maart 2005, 23:18
Nee, dat ben ik niet van plan, als de ware ècht de ware is dan zal deze waarschijnlijk wel op mij afkomen. En zo nee, I'll die lonely... Haha, nee dat is niet waar, ik zal dan wel een goede vriendin gehad hebben.

Vamirequi
27 maart 2005, 14:19

*troost*

Zie..? Dit is nou de reden dat ik het niet durf te vertellen...
Gister bijna wel gedaan *slaat zichzelf voor het hoofd* ARGH!

Ansaphone
27 maart 2005, 20:17
Ik heb nu weer ruzie met hem, hij is echt kwaad en ik ook op hem,Hij blijft me maar obsessief neomen en behandelt me opeens als een dom klein kind.That;s it.Niemand spot met mij, en ik hoef hem echt niet meer te zien voorlopig.Ben hem zo, vreselijk ZAT!! :mad:

Pegasus
27 maart 2005, 22:00
goed zo laat je emoties vertelle wat er is ;)

dragonchild
28 maart 2005, 13:51
ja!!
ik ben cupido uitd ehel en ik schiet mujn scheiding pij op jullie af!! en viola!!!

Ansaphone
28 maart 2005, 19:10
Schiet maar een peil in zijn kruis.Let him suffer!Heheheheh :D :cool: :o

Chou
28 maart 2005, 19:16
ik ben verlieft op een goede vriend van me maar ik durf het niet te zeggen :'( en ik weet niet of hij mij ook leuk vind........ :( :(

Anne
29 maart 2005, 17:17
De vriendschap hoeft niet altijd vernield te worden als je de ander vertelt dat je verliefd op hem/haar bent hoor. Het ligt er gewoon aan hoe je het vertelt, hoe die ander het opvat, hoe die ander ermee om kan gaan en hoe de vriendschap was en nog wat meer van dat soort dingen.

Pegasus
29 maart 2005, 17:18
maar dat gebeurt 'helaas' niet vaak

Vamirequi
29 maart 2005, 19:33
De vriendschap hoeft niet altijd vernield te worden als je de ander vertelt dat je verliefd op hem/haar bent hoor. Het ligt er gewoon aan hoe je het vertelt, hoe die ander het opvat, hoe die ander ermee om kan gaan en hoe de vriendschap was en nog wat meer van dat soort dingen.

Ik heb het um niet verteld, maar ineens negeert ie me
wat heb ik hieruit geleerd:
Jongens zijn rare wezens..

.__.

Pegasus
29 maart 2005, 20:46
rare jongens blijven raar :p niemand begrijpt ze

Ongeregistreerd
29 maart 2005, 20:49
Schiet maar een peil in zijn kruis.Let him suffer!Heheheheh :D :cool: :o

0_o Ev0l Kari, alsnog een goed idee natuurlijk :p