Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : Traintips?

Valor
16 oktober 2008, 19:37
Ik heb dringend hulp voor het trainen van mijn team voor de League. Ik moet de achtste Gym nog verslaan, maar ik wil daarvóór al al mijn Pokemon op level 55 hebben, zodat ik niet extra moet trainen. Iemand tips? Hier mijn team: Tips op de movesets zijn welkom maar ik heb geen Ditto, geen Wi-Fi en niet alle TMs. En ik ga geen Gible trainen >=(
Staraptor level 55, hier ben ik net mee klaar:
Aerial Ace
Fly
Close Combat
Quick Attack (deze gaat waarschijnlijk weg voor Roost)
Ook heeft deze een noemenswaardige 200 Attack Stat.
Empoleon level 44, ik train nu op Iron island, maar dat gaat te langzaam:
Surf
Grass Knot
Brine
Metal Claw (filler move lol)
Geen Ice Beam TM en geen zin in Game Corneren.
Hippowdon level 43, hier heb ik dringend hulp bij nodig want hij traint sloom als de *****
Earthquake
Crunch
Take Down
Bite (filler)
Skuntank level 40, ook tips nodig hier
Shadow Ball
Flamethrower
Night Slash
Slash
Moveset is wel oke maar training niet.
Luxray level 45, hier weet ik wel een plekje voor.
Spark
Crunch
TBolt
TFang
ik moet bij ray hulp hebben met de Moveset

Clarck
16 oktober 2008, 19:54
maybe(ik ben vergeten of je het voor of na de 8ste gym kan doen) Palkia/Dialga halen en de 3 lake pokemon. heb je al 4 pokemons bijna op de 50. appeltje eitje dus. met je staraptor erbij 5 pokemons.

Daniel98
16 oktober 2008, 19:54
Dé tip is:
Zet 't in dit topic
http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=46236

Valor
16 oktober 2008, 19:55
Clarck, die Pixies en Dialga heb ik al, en ik weiger gewoon ze te gebruiken.
Daniel, dat topic had ik even over het hoofd gezien.

lugia07
16 oktober 2008, 19:58
Misschien wil het trainen beter als je de VS-seeker gbruikt, want dan worden de mensen wat sterker :)
Je zou het kunnen proberen...
Als je Wi-Fi had, zou ik je wel willen helpen voor een TM ofozw, of een sterke pkmn voor de eage maar dat gaat helaas niet
Verder kan ik niet zo veel meer bedenken xD

Valor
16 oktober 2008, 19:59
Hmm, VS Seeker wil ik nou juist gebruiken, maar dat is het probleem, waar? Voor Lux is het niet zo moeilijk, oost van Canalave is een mannetje met een paar Gyaradossen, 1200+ xp per kill.

Clarck
16 oktober 2008, 20:10
ik gebruikte altijd naast de 2 trainers naast vailstone city(vergeten hoe je het schrijft) in dat regenachtige gebiedje zijn 2 trainers met bij elkaar 5 pokemon.

Clarck
16 oktober 2008, 20:11
Misschien wil het trainen beter als je de VS-seeker gbruikt, want dan worden de mensen wat sterker :)
Je zou het kunnen proberen...
Als je Wi-Fi had, zou ik je wel willen helpen voor een TM ofozw, of een sterke pkmn voor de eage maar dat gaat helaas niet
Verder kan ik niet zo veel meer bedenken xD

Dialga moet/of is zeer aangeraden om gewoon te gebruiken, later kun je legends altijd nog in de box doen als je serious een team gaat maken.

Spijt me zeer voor dubbel posten maar dit moest even :P

Valor
16 oktober 2008, 20:11
Even zoeken, want die Route is groot, vervelend, en ideaal voor mijn Empoleon. Weet je ook waar de trainers precies zitten en welke Pokemon ze hebben?
En Dialga gebruik ik NIET. Ik ga geen Ubers gebruiken, mijn vorie team was Infernape, Dialga, Uxie, Azelf, Mesprit, Garchomp. Easy pwn maar supersaai.
Edit: heb die mannetjes gevonden, eentje heeft Monferno, Luxio en Gyara, wat 1000+ exp betekent voor drie van mijn pokemon per gevecht. de andere ben ik nog niet achter, maar dat zullen wel dezelfde zijn als de eerste keer dat ik tegen ze vocht, Kadabra en Glameow dus.

Portgas D. Ace
17 oktober 2008, 16:58
Ik sluit dit topic op verzoek van de topicstarter :). Ik ben blij dat je er met onze hulp uit bent gekomen.

Close