Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : Opmerkelijk en/of bizarre nieuwsberichten #4

Yuta
18 april 2008, 20:31
Vorige Topic (http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=37368)

En hier weer verder ^^

Mensen liegen al vanaf 6 maanden
Kinderen kunnen al veel jonger liegen dan altijd werd gedacht. Al vanaf zes maanden bedriegen ze hun omgeving.

Britse onderzoekers hebben ontdekt dat baby's al heel vroeg hun zin kunnen krijgen door te lachen of te huilen. Gelukkig kunnen ouders makkelijk ontdekken of ze 'voorgelogen' worden. Bij valse huilbuien stoppen baby's altijd even met snikken om te zien of ze aandacht krijgen.

Met acht maanden worden baby's nog doortrapter. Dan proberen ze de aandacht af te leiden als ze iets doen waarvan ze weten dat het verkeerd is. Rond het tweede levensjaar leren ze te bluffen.

Bron: www.nos.nl

Jari
19 april 2008, 01:19
NUNSPEET - In de woning van een 22-jarige man uit Nunspeet zijn tientallen stuks munitie aangetroffen. De politie vond meerdere onklaar gemaakte mortier- en pantsergranaten en enkele tientallen patronen, waarvan een deel scherp, aldus de politie woensdag.

De politie kwam de verdachte op het spoor na een tip over koperdiefstal. De man is afgelopen week samen met een 18-jarige plaatsgenoot aangehouden. Het is onbekend waar hij de munitie vandaan heeft.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3808458/_Granaten_in_woning_Nunspeet__.html

Blij dat ik die 18 jarige plaatsgenoot niet ben :rolleyes:

Faunaat
20 april 2008, 10:05
Spanjaard (82) studeert voor dertiende keer af
Uitgegeven: 18 april 2008 07:38
Laatst gewijzigd: 18 april 2008 08:58

AMSTERDAM - Een 82-jarige Spanjaard studeerde onlangs af in de geesteswetenschappen. Het was het dertiende universitaire diploma voor de eeuwige student die op zijn negentiende begon met een rechtenstudie. Voor de komende jaren staat een studie Arabisch gepland.

Na zijn studie rechten ("omdat mijn vader dat wilde") studeerde José Luis Iborte Baqué filosofie, geografie, geschiedenis, kunstgeschiedenis, Engels, Frans, Duits, Hebreeuws, economie, bedrijfseconomie en geneeskunde. Zo schrijft Het Laatste Nieuws.

Die laatste studierichting was het gevolg van een snedige opmerking. Een arts verzocht Baqué geen kritiek te leveren op zijn werk, tenzij hij zelf ook een studie geneeskunde had afgerond. "Vier jaar later stuurde ik hem met kerst een kopie van mijn diploma."

-----

Ownt. xD

Falsifica
20 april 2008, 10:08
xD omg

Rani
20 april 2008, 11:10
Wow! Omg hij moet geen Arabisch doen, is een stomme studie. Althans het half jaartje dat ik het volgde wel -.-

Streber :eek:

Mana Praxula
21 april 2008, 10:28
Och...
Omg xD

Abbysion
22 april 2008, 07:59
Spanjaard (82) studeert voor dertiende keer af
Uitgegeven: 18 april 2008 07:38
Laatst gewijzigd: 18 april 2008 08:58

AMSTERDAM - Een 82-jarige Spanjaard studeerde onlangs af in de geesteswetenschappen. Het was het dertiende universitaire diploma voor de eeuwige student die op zijn negentiende begon met een rechtenstudie. Voor de komende jaren staat een studie Arabisch gepland.

Na zijn studie rechten ("omdat mijn vader dat wilde") studeerde José Luis Iborte Baqué filosofie, geografie, geschiedenis, kunstgeschiedenis, Engels, Frans, Duits, Hebreeuws, economie, bedrijfseconomie en geneeskunde. Zo schrijft Het Laatste Nieuws.

Die laatste studierichting was het gevolg van een snedige opmerking. Een arts verzocht Baqué geen kritiek te leveren op zijn werk, tenzij hij zelf ook een studie geneeskunde had afgerond. "Vier jaar later stuurde ik hem met kerst een kopie van mijn diploma."

-----

Ownt. xD

LOL PWN3D

Mysterybeam
22 april 2008, 12:01
Twee vwo-leerlingen van het Dr. Knippenberg College in Helmond worden van school gestuurd omdat ze op 1 april een met laxeermiddel gevulde wafel aan een docente hebben gegeven. De lerares raakte door het eten van de wafel ziek.

Waarnemend rector Horsten heeft een bericht daarover uit het Eindhovens Dagblad bevestigd. Twee andere leerlingen zijn vanwege het incident geschorst. Horsten spreekt van een volstrekt misplaatste 1 aprilgrap. ''We accepteren niet dat de gezondheid van het personeel in gevaar wordt gebracht'', zegt Horsten in de krant. De rector wil verder geen woorden meer vuil maken aan de kwestie.

De docente heeft aangifte gedaan. De politie neemt de zaak serieus en stelt een onderzoek in, aldus een woordvoerster.

bron: Fok

Opzich wel een leuke grap.

Kast
22 april 2008, 17:05
Dat vind ik dus idioot. Ik zou zoiets opzich ook nog wel eens kunnen doen x3

Αρτεμις
22 april 2008, 17:14
Wat is er gevaarlijk aan laxeermiddel? Ik bedoel, oké, misschien zou ik ze een paar dagen schorsen, of zelfs twee weken, maar van school sturen? Kom op zeg, je kan ook overdrijven. >> En die docente al helemaal! Een aangifte? Op basis van wat? Poging tot doodslag? >>

Kast
22 april 2008, 17:17
You'll die of laxiting D: Spelling is volgens mij totaal niet goed x''D

Maar serieus, zelfs al zou ze er super ziek van zijn geworden. Dat verwacht je toch niet. Het is liek laxeermiddel o.o

Mysterybeam
22 april 2008, 17:17
Wat is er gevaarlijk aan laxeermiddel? Ik bedoel, oké, misschien zou ik ze een paar dagen schorsen, of zelfs twee weken, maar van school sturen? Kom op zeg, je kan ook overdrijven. >> En die docente al helemaal! Een aangifte? Op basis van wat? Poging tot doodslag? >>

Het is mijn oude middelbare school en ze zijn altijd al zo erg geweest.

Defis
24 april 2008, 08:07
AMSTERDAM - Het dieet van vrouwen voor de bevruchting is van invloed op het geslacht van het kind. Nieuw Brits onderzoek heeft daarvoor aanwijzingen geleverd.

Zo zouden vrouwen met een flinke eetlust, die veel kaliumrijk voedsel binnenkrijgen, meer kans hebben op een jongen.

De 'tegeltjeswijsheid' dat het eten van bananen de kans op een jongen vergroot, zou dus wel eens een kern van waarheid kunnen bevatten.

Eetpatroon

De universtiteit van Exeter legde zevenhonderd Britse vrouwen die voor het eerst zwanger waren en het geslacht van hun kind niet kenden een vragenlijst voor over hun eetpatroon voor de bevruchting.

Van de vrouwen met de hoogste calorie-inname, maar nog binnen de gezondheidsnorm, kreeg 56 procent een jongen. Van de vrouwen die het minst aten, kreeg 45 procent een jongen.

Graanontbijt

Vrouwen die dagelijks minstens een portie graanontbijt aten, hadden zelfs 87 procent meer kans om een jongen te krijgen dan vrouwen die minder dan een portie per week aten.

Bewijs

De Amerikaanse vruchtbaarheidsdeskundige Tarun Jain zegt dat het onderzoek geen bewijs levert, maar noemt het een innovatieve benadering om te bedenken dat hoewel de spermacel het geslacht bepaalt, het dieet van de vrouw van invloed kan zijn op de ontvankelijkheid van haar lichaam voor bepaalde spermacellen.

(c) Novum

Bron: www.nu.nl

o_o

CLUBKID!
24 april 2008, 15:04
Dat verklaart stiekum toch wel, dat mijn moeder een buikje heeft ^^

KaWaii
24 april 2008, 15:12
NK inparkeren voor vrouwen

Dat vrouwen niet kunnen autorijden is volgens autoverhuurbedrijf Hertz een fabeltje. Het bedrijf organiseert, naar eigen zeggen, het eerste Nederlands kampioenschap achteruit inparkeren om aan te tonen dat vrouwen en autorijden prima samengaan.

De autoverhuurder wil laten zien dat het "belachelijke vooroordeel" dat vrouwen niet kunnen inparkeren voor eens en altijd kan worden ontkracht. Presentatrice Floortje Dessing, ambassadrice van het bedrijf, presenteert het kampioenschap. De jury, bestaande uit onder anderen racecoureurs Sandra van der Sloot en Tim Coronel, besluit wie de beste is.

bron : http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2008/04/wk_achteruit_parkeren.html#more

naja :P blijft toch bij statement :) de meeste vrouwen kunnen niet parkeren maar overal zijn uitzonderingen :D

Αρτεμις
24 april 2008, 18:42
AMSTERDAM - Het dieet van vrouwen voor de bevruchting is van invloed op het geslacht van het kind. Nieuw Brits onderzoek heeft daarvoor aanwijzingen geleverd.

Zo zouden vrouwen met een flinke eetlust, die veel kaliumrijk voedsel binnenkrijgen, meer kans hebben op een jongen.

De 'tegeltjeswijsheid' dat het eten van bananen de kans op een jongen vergroot, zou dus wel eens een kern van waarheid kunnen bevatten.

Eetpatroon

De universtiteit van Exeter legde zevenhonderd Britse vrouwen die voor het eerst zwanger waren en het geslacht van hun kind niet kenden een vragenlijst voor over hun eetpatroon voor de bevruchting.

Van de vrouwen met de hoogste calorie-inname, maar nog binnen de gezondheidsnorm, kreeg 56 procent een jongen. Van de vrouwen die het minst aten, kreeg 45 procent een jongen.

Graanontbijt

Vrouwen die dagelijks minstens een portie graanontbijt aten, hadden zelfs 87 procent meer kans om een jongen te krijgen dan vrouwen die minder dan een portie per week aten.

Bewijs

De Amerikaanse vruchtbaarheidsdeskundige Tarun Jain zegt dat het onderzoek geen bewijs levert, maar noemt het een innovatieve benadering om te bedenken dat hoewel de spermacel het geslacht bepaalt, het dieet van de vrouw van invloed kan zijn op de ontvankelijkheid van haar lichaam voor bepaalde spermacellen.

(c) Novum

Bron: www.nu.nl

o_o

Oké, dat is dus grote onzin. Het geslacht staat al vast. Als het gslacht van het kind nou invloed heeft op de eetpatronen, oké, maar niet andersom. ò.o

Ssjgoku
24 april 2008, 18:45
Oké, dat is dus grote onzin. Het geslacht staat al vast. Als het gslacht van het kind nou invloed heeft op de eetpatronen, oké, maar niet andersom. ò.o

Staat er ergens dan dat de eetlust TIJDENS zwangerschap het geslacht beïnvloed?

E-boy
24 april 2008, 19:14
Twee vwo-leerlingen van het Dr. Knippenberg College in Helmond worden van school gestuurd omdat ze op 1 april een met laxeermiddel gevulde wafel aan een docente hebben gegeven. De lerares raakte door het eten van de wafel ziek.

Waarnemend rector Horsten heeft een bericht daarover uit het Eindhovens Dagblad bevestigd. Twee andere leerlingen zijn vanwege het incident geschorst. Horsten spreekt van een volstrekt misplaatste 1 aprilgrap. ''We accepteren niet dat de gezondheid van het personeel in gevaar wordt gebracht'', zegt Horsten in de krant. De rector wil verder geen woorden meer vuil maken aan de kwestie.

De docente heeft aangifte gedaan. De politie neemt de zaak serieus en stelt een onderzoek in, aldus een woordvoerster.

bron: Fok

Opzich wel een leuke grap.

En verkrachtingen, moorden w/e nemen ze niet serieus..

Αρτεμις
24 april 2008, 19:21
Staat er ergens dan dat de eetlust TIJDENS zwangerschap het geslacht beïnvloed?

Nee, dat was mss een beetje verkeerd uitgedrukt. Maar het is gewoon belachelijk om te denken dat ETEN invloed zou hebben op het geslacht van je kind, tenzij het de manier waarop de man eet is. D:

Kast
24 april 2008, 20:27

Idd, bij mannen zou het nog kunnen kloppen maar bij vrouwen ligt het gewoon aan het zaad o.o

Defis
24 april 2008, 20:38
Ondanks dat menig dominee preekt dat masturberen een zonde is waarvan je zelfs blind of doof kunt worden, weten Australische wetenschappers wel beter. Volgens deze onderzoekers zou regelmatig aftrekken een probaat middel zijn tegen prostaatkanker.

Wie wekelijks meer dan vijf keer de hand aan zichzelf slaat, loopt de minste kans de gevreesde kwaal te krijgen. Dit beweert het kankerinstituut in Victoria.

Gedurende een lange tijd werden in het kader van dit onderzoek maar liefst 2250 mannen op de voet gevolgd. Tegenover de BBC verklaarden de wetenschappers dat ze vermoeden dat het zogeheten doorspoeleffect preventief werkt.

Bron: Fok.nl

Wat een rukonderwerpen. o.o

Kast
24 april 2008, 20:40
x'''''D

Zo zie je maar weer dat pron toch ergens goed voor is n.n

Αρτεμις
24 april 2008, 20:46
"De hand aan zichzelf slaat"? Welke idioot heeft dat artikel geschreven? De hand aan jezelf slaan betekent dat je zelfmoord pleegt. o.o

Maja, als je jezelf ook vijf keer per week vermoord, zal je ook geen kanker krijgen, nee. o.o

Kihasy
24 april 2008, 20:50
"De hand aan zichzelf slaat"? Welke idioot heeft dat artikel geschreven? De hand aan jezelf slaan betekent dat je zelfmoord pleegt. o.o

Maja, als je jezelf ook vijf keer per week vermoord, zal je ook geen kanker krijgen, nee. o.o

Op zich vind ik dit een nog bizarder bericht dan daarboven xD

Defis
24 april 2008, 21:00

Dat is bedoelt als flauwe woordspeling tegen over het aftrekken.

Asaw
25 april 2008, 10:08
Arrestaties na penisroof
De Congolese politie heeft 13 tovenaars opgepakt, na een golf van paniek en bijna-lynchpartijen die waren uitgebroken naar aanleiding van het stelen van penissen door het gebruik van zwarte magie. Rituele penisroof komt nog veel voor in West-Afrika, waar de bevolking nog traditionele natuurreligies aanhangen en hekserij veel beoefend wordt. Ook rituele moorden om bloed of lichaamsdelen komen nog voor. Vorige week circuleerden in Kinshasa geruchten over rituele penisdiefstal. Een afvallige sekte uit Bas-Congo zou erachter zitten, uit wraak voor het harde overheidsoptreden tegen haar leden. De penisroof was al snel het gesprek van de dag in radioprogramma’s. De bevolking werd gewaarschuwd voor medepassagiers in taxi’s die gouden ringen droegen. De slachtoffers, die ook zijn aangehouden, beweren dat tovenaars hen aanraakten, waarna hun geslachtsdelen verdwenen. Het zou een truc zijn om geld af te persen om weer genezen te worden. Volgens de politie zijn er verschillende pogingen gedaan om de vermeende tovenaars te lynchen. Hun lichamen zouden zijn gemerkt. "Je hoeft maar beschuldigd te worden en de mensen komen achter je aan", aldus politiechef Jean-Dieudonne Oleko tegen Reuters. De politie heeft de zogenaamde tovenaars en hun slachtoffers gearresteerd om een potentieel bloedbad te voorkomen. Tien jaar geleden werden in Ghana vermeende penisdieven doodgeslagen door een woedende menigte. De slachtoffers willen niet geloven dat hun penis er nog steeds aan zit. "Dan zeggen ze dat hij klein is geworden of dat ze impotent zijn geworden", vertelt Oleko. "Ik antwoord dan: hoe weet je dat als je niet naar huis bent geweest om het uit te proberen?"
-------------------------------------------------------------------------
wtf

Mana Praxula
25 april 2008, 18:21

Och...
x'''D geniaal gevonden Febe, geniaal x''D

RaD
28 april 2008, 13:44
Eentje uit de Volkskrant dan maar:

Volledige bericht:
http://www.volkskrant.nl/buitenland/article531827.ece/Vader_verwekte_bij_dochter_7_kinderen

Oostenrijk: verdachte incestzaak bekent

Van onze buitenredactie
gepubliceerd op 28 april 2008 02:47, bijgewerkt op 28 april 2008 14:35

AMSTERDAM - Josef Fritzl, de 73-jarige Oostenrijker, die ervan wordt verdacht zijn dochter 24 jaar lang in een kelder onder zijn huis in het stadje Amstetten opgesloten te hebben gehouden en zeven kinderen bij haar te hebben verwekt, heeft een gedeeltelijke bekentenis afgelegd.
VergrotingVergroting
Josef Fritzl (AP)

De voormalige elektrotechnisch ingenieur heeft volgens politiechef Frans Polzer de opsluiting en het misbruik van zijn nu 42-jarige dochter Elisabeth toegegeven. Van de zeven kinderen die Fritzl bij zijn dochter verwekte, stierf er een drie dagen na de geboorte.

Drie anderen, een dochter van 19 en twee zoons van respectievelijk 18 en 5 jaar verbleven bij Elisabeth in de kelder. Drie andere kinderen werden geadopteerd en opgevoed door Josef en diens vrouw Rosemarie (69).

Ziek gewoon...

Ramante
28 april 2008, 17:57
Nee, dat was mss een beetje verkeerd uitgedrukt. Maar het is gewoon belachelijk om te denken dat ETEN invloed zou hebben op het geslacht van je kind, tenzij het de manier waarop de man eet is. D:
Dit is dus helemaal onzin. xD

Cellen splitsen zich in zaadcellen, aangezien elke cel een X en een Y bevat bij de man heb je dus een kans van 50-50 op welke zaadcel je hebt. Al duurt dat niet lang meer...

Vrouwelijk zaad maakt man overbodig
Het is Engelse onderzoekers gelukt om spermacellen uit beenmerg te maken. Zij gebruikten daarvoor het beenmerg van een man.

Als het ook lukt met vrouwelijk beenmerg, worden de jongens bij de voortplanting in principe overbodig.

De oorspronkelijke bedoeling van de studie was om jonge mannen die door kanker onvruchtbaar zijn geworden beter te kunnen behandelen.
Bron: AD

Eoin
28 april 2008, 18:02
Dit zeg ik als man hoor...maarre...

Je hebt vaag celfusie aan de ene kant, en seks aan de andere kant. Nou, ik zou het wel weten. :cool: En het was toch al een feit dat wij mannen overbodig zijn als ik de feministen mag geloven. :)

Ramante
28 april 2008, 18:11
Dit zeg ik als man hoor...maarre...

Je hebt vaag celfusie aan de ene kant, en seks aan de andere kant. Nou, ik zou het wel weten. :cool: En het was toch al een feit dat wij mannen overbodig zijn als ik de feministen mag geloven. :)

Dat Y chromosoom stelt gewoon geen ene malle moer voor. v.v'
X chromosoom = zon
Y chromosoom = tennisbal
Om de grootte even te vergelijken. =P

Faunaat
28 april 2008, 21:07
Eentje uit de Volkskrant dan maar:

Volledige bericht:
http://www.volkskrant.nl/buitenland/article531827.ece/Vader_verwekte_bij_dochter_7_kinderen

Oostenrijk: verdachte incestzaak bekent

Van onze buitenredactie
gepubliceerd op 28 april 2008 02:47, bijgewerkt op 28 april 2008 14:35

AMSTERDAM - Josef Fritzl, de 73-jarige Oostenrijker, die ervan wordt verdacht zijn dochter 24 jaar lang in een kelder onder zijn huis in het stadje Amstetten opgesloten te hebben gehouden en zeven kinderen bij haar te hebben verwekt, heeft een gedeeltelijke bekentenis afgelegd.
VergrotingVergroting
Josef Fritzl (AP)

De voormalige elektrotechnisch ingenieur heeft volgens politiechef Frans Polzer de opsluiting en het misbruik van zijn nu 42-jarige dochter Elisabeth toegegeven. Van de zeven kinderen die Fritzl bij zijn dochter verwekte, stierf er een drie dagen na de geboorte.

Drie anderen, een dochter van 19 en twee zoons van respectievelijk 18 en 5 jaar verbleven bij Elisabeth in de kelder. Drie andere kinderen werden geadopteerd en opgevoed door Josef en diens vrouw Rosemarie (69).

Ziek gewoon...
Die gast spoort echt serieus gewoon niet. Ik was echt geschokt toen ik dit gister al las op nu.nl.

RaD
28 april 2008, 21:33
ik zag het vanmorgen in de volkskrant, wou het op dat moment niet lezen. Toen ik in de trein zat zag ik een krant liggen en heb ik het toch maar even gelezen. Ik kreeg kippenvel van afgunst.. Stel je voor, vanaf je 18e 25 jaar in een kelder zitten opgesloten, zonder dat jij iets kan doen en zonder dat iemand je hoort of ziet... het enige wat je meemaakt is je vader die 5 maal weeks langskomt om je te verkrachten... Vreselijk toch... :eek::(

Jari
29 april 2008, 22:12
A man and woman who live in Louisa County face child-endangerment charges after a family member discovered their two young children intoxicated on cocaine last week, authorities said yesterday.

On Wednesday, an aunt took the boys, ages 16 months and 3 years, to the University of Virginia Medical Center emergency room when she noticed the children acting strangely, said Maj. Donald Lowe of the Louisa Sheriff's Office.

"They were really sleepy and acting like they were intoxicated," he said.

The boys tested positive for cocaine and a prescription drug found in tranquilizers and sleeping pills, Lowe said.

The next day, police executed a search warrant at the home of the mother, Brenda Darice Quarles, 26, off state Route 22 west of Louisa, and found Derrick Andre Christmas, 25,

sitting in a van in the driveway. He had with him crack cocaine, a large amount of marijuana and $1,600 in cash, Lowe said.

Deputies arrested Christmas and seized a number of prescription drugs in the home, Lowe said.

Christmas lives in the Zion Crossroads area of the county. He faces two felony drug-distribution counts and two child-endangerment charges, Lowe said.

Investigators arrested Quarles the next day, Lowe said. She faces two child-endangerment counts, Lowe said.

The children were placed in the care of social services as their parents await a court hearing scheduled Friday in Louisa Juvenile and Domestic Relations District Court.

Authorities released information about the case yesterday.

Defis
06 mei 2008, 09:00
HARARE - De centrale bank van Zimbabwe gaat een bankbiljet uitbrengen van 250 miljoen Zimbabwaanse dollar. Dit heeft de staatstelevisie van het Afrikaanse land maandag gemeld.

Zimbabwe heeft de hoogste inflatie ter wereld: 165.000 procent. Tot nu toe was de grootste coupure 50 miljoen dollar.

Het nieuwe bankbiljet van een kwart miljard wordt uitgebracht "voor het gemak van de bankklanten en het bedrijfsleven", aldus de centrale bank.

Bron: Nu.nl

Αρτεμις
06 mei 2008, 13:07
Wow. ._. Enne... hoeveel euro is dat? D:

Defis
06 mei 2008, 13:12
De officiële wisselkoers van de Zimbabwaanse dollar wijkt zwaar af van de werkelijke koers van de munt. De werkelijke koers varieert zwaar en is veel lager dan de officiële wisselkoers. Het nieuwste biljet in Zimbabwe, van 250 miljoen dollar, zou op dit moment ongeveer een werkelijke waarde hebben van rond de 5000 euro.

Wiki~

Ryuzaki
07 mei 2008, 13:11
Lol, dat is toch nog veel geld..
Ik zelf zou me hier in Nederland ook al niet met een briefje van €5000 in m'n zak over de straat lopen.
Ik weet niet of dat in Zimbabwe ook zo is.. maar in Afrika wordt er over het algemeen veel geplunderd.
Maargoed, het zullen sowieso wel alleen de mensen zijn die het erg goed hebben qua werk en inkomen die dat briefje kunnen aanraken.

Ssjgoku
07 mei 2008, 13:13
0,00002 euro = 1 zimbabwaanse dollar. Lol, best ziek.

Αρτεμις
07 mei 2008, 13:27
Wow. ._.

Aerival
11 mei 2008, 23:08
Een inbreker die een Macintosh-laptop had gestolen, heeft er maar kort plezier van kunnen hebben. De bestolene slaagde er in om via internet de ingebouwde webcam een foto van de dief te laten maken, waarna hij snel kon worden gepakt.

Toen ze op de avond van 27 april thuiskwamen, deden de drie bewoners van een appartement in Westchester, New York een onaangename ontdekking: er was ingebroken. Allerlei elektronica, waaronder twee laptops en twee flatscreens, was verdwenen, evenals dvd's en computerspellen. Eén van de gestolen laptops behoorde toe aan een vrouw die werkte in de Apple-winkel in het plaatselijke winkelcentrum.

Afgelopen dinsdag bemerkte een collega van het slachtoffer dat de gestolen Apple-laptop op internet aanwezig was en belde haar direct op. Hierop ging de vrouw met een andere computer internet op en nam met het programma Back to my Mac contact op met de laptop. Daarna activeerde ze de ingebouwde camera om te zien wie erachter zat. Eerst zag ze alleen een lege stoel, maar later kwam er een man achter de computer zitten. Ze vond ook nog foto's van een andere man die de laptop gebruikte.

Ze kende geen van beide mannen, maar toen ze de foto's aan haar huisgenoten liet zien, herkende één van hen ze als vrienden van een vriend, die enige weken geleden in het appartement op bezoek waren geweest. Het bleken de 20-jarige Ian Frias en de 23-jarige Edmon Shahikian te zijn. Nadat het slachtoffer met de foto's naar de politie was gegaan, kon die de volgende dag de inbrekers arresteren. Het overgrote deel van de gestolen spullen werd bij hen teruggevonden, zo meldt Lohud.

Bron (http://life.tweakers.net/nieuws/53406/slachtoffer-fotografeert-laptopdief-via-internet.html)

Pwned. _O-

Orochimaru
14 mei 2008, 08:11
Tienduizenden doden in China
Uitgegeven: 13 mei 2008 18:38
Laatst gewijzigd: 14 mei 2008 06:59

PEKING - Het officiële dodental als gevolg van de aardbeving in het zuidwesten van China is woensdag (plaatselijke tijd) opgelopen tot meer dan 20.000. Dat meldde het staatspersbureau Xinhua. Het dodental stijgt waarschijnlijk nog.
ANP

Alleen al in de provincie Sichuan zijn meer dan 12.000 mensen om het leven gekomen. In het district Wenchuan, een bergachtig gebied vlakbij het epicentrum, zijn de eerste vijfhonderd doden geborgen.

Hulpverleners en militairen hadden veel moeite het gebied te bereiken, omdat wegen onbegaanbaar waren door de aardbeving, de naschokken en slecht weer.

In de zwaar getroffen stad Mianzhu liep het dodental op van 2000 naar circa 3000. Duizenden mensen liggen nog onder het puin van ingestorte gebouwen.

School

In het district Beichuan zijn zeker duizend studenten en docenten omgekomen toen een school van zeven verdiepingen instortte. Volgens lokale bewoners ligt het dodental in het district eerder op 8000 in plaats van het officiële getal van 5000.

Nu.nl

Asaw
14 mei 2008, 20:09
Ontsnapte gevangene smeekt om terug te mogen keren
Een Britse gevangene is drie dagen na zijn ontsnapping komen smeken om opnieuw opgesloten te worden. Zijn motivatie? Het leven achter tralies was veel eenvoudiger, mijnheer! De 42-jarige Wesley Crawford nam de benen nadat bewakers een gsm in zijn cel ontdekt hadden, maar stond er dus sneller terug dan verwacht. "We konden onze ogen niet geloven, hij klopte gewoon braafjes op onze deur en vroeg of hij terug opgesloten kon worden", verwoordt een gevangenisbron zijn verbazing. "Hij vond het zelfs fijner bij ons dan in de vrije buitenlucht." En inderdaad, het leven in de open gevangenis van Sudbury was niet eens zo slecht: keuzemogelijkheid uit verschillende menu's, een tv op zijn 'kamer' die nooit op slot ging, snooker, tafeltennis, gym,... Alles aanwezig dus om er een leuke tijd te hebben. Dat rijkeluisleventje moet hij nu wel vaarwel zeggen: als 'bedankje' voor zijn ontsnappingspoging werd de bajesklant overgebracht naar een gesloten gevangenisinstelling. Crawford kreeg in 2001 een straf van twaalf jaar opgelegd wegens een overval.

olol

Italiaan filmde stiekem 3.000 vrouwenkontjes
Een 38-jarige Italiaan die stiekem al meer dan 3.000 vrouwenkonten gefilmd had, is tegen de lamp gelopen in Venetie. De politie werd achterdochtig toen de zonderling dames achtervolgde op het San Marco-plein, terwijl hij ook nog eens een grote tas met zich meezeulde. Deze schending van de privacy kan de gluurder zes maanden tot vier jaar kosten. Op een politievideo is te zien hoe een man in jeans en met een kap op zijn hoofd alle vrouwen met een minirok achtervolgde. Filmen deed hij via een klein gaatje in de zijkant van de tas. Telkens wanneer de dames stopten of zich bukten om iets op te rapen, richtte hij duidelijk zijn tas op de tentoongespreide vleeswaren. Bij hem thuis troffen de agenten verschillende dvd's aan, waarop meer dan 3.000 achterwerken pronkten. De kontjesfilmer gaf toe dat hij intussen al meer dan twee jaar actief was in de omgeving van het San Marco-plein. Benieuwd of zijn vrouw en twee jonge kinderen er net als hij de artistieke waarde van inzien...

leuke hobby

Machined
16 mei 2008, 19:57
Franse jongetjes verkrachten 10-jarig meisje
Een zeer opmerkelijke verkrachtingszaak in Frankrijk.

Aanhouding
In Parijs heeft de politie twee jongens van elf en twaalf jaar aangehouden op verdenking van het verkrachten van een 10-jarige meisje. Dat hebben justitiële bronnen aan persbureau AFP gemeld.

Mobieltje
De jongens filmden de verkrachting met een mobieltje. Ze lieten de beelden vervolgens op hun school vlakbij Parijs zien aan zo'n 100 leerlingen.
Naspelen
De verkrachting vond plaats nadat de jongens een pornofilm hadden bekeken. Ze zouden een aantal scènes uit de film hebben willen naspelen. De jongens moeten nu een psychologische test ondergaan.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/articleview/)/components/actueel/rtlnieuws/2008/05_mei/16/buitenland/0516_1915_verkrachting_parijs.xml

OMG, het wordt steeds gekker..

chobittsu
17 mei 2008, 15:18
Invasie van elektronica-etende mieren in Texas

AMSTERDAM - Een mysterieuze mierensoort stelt wetenschappers en ongediertebestrijders in de Amerikaanse staat Texas voor raadsels. De insecten doen zich te goed aan computers, alarmsystemen en gasmeters.

'Crazy Rasberry Ants'. Zo is de nieuwe soort, vermoedelijk afkomstig uit een vrachtschip, gedoopt. ' Crazy' omdat de beesten niet netjes in het gelid lopen zoals de meeste van hun stamgenoten. En 'Rasberry' naar ongediertebestrijder Tom Rasberry, die als eerste ondervond hoe hardnekkig de nieuwe mierenplaag precies is.

Het gaat, aldus verschillende Amerikaanse media, om relatief kleine, harige mieren. Ze werden in 2002 voor het eerst ontdekt in havenstand Houston maar hebben zich inmiddels, bij gebrek aan natuurlijke vijanden, ontwikkeld tot een wijdverbreide plaag.

Ruimtevaartcentrum

Om voor wetenschappers nog duistere redenen eten de mieren allerlei elektronica; computers, alarmsystemen, meters, iPods en telefoonbedrading. Ongediertebestrijders worden overspoeld met meldingen van schade aan apparatuur door de insecten.

De mieren hebben al de pompen van een waterzuiveringsinstallatie weten te slopen. Reden tot grote zorg bij het NASA ruimtevaartcentrum in Houston, waar de mieren ook zijn gesignaleerd, en bij het plaatselijke vliegveld.

Een woordvoerder van de burgemeester van Houston laat aan de New York Times weten dat hij al een telefoontje uit Moskou heeft ontvangen. 'Ze wilden weten of het ruimtevaartcentrum bedreigd werd. Ik heb gezegd dat er geen problemen zijn.'

Bestrijding

De Crazy Rasberry Ants zijn volgens entomologen familie van mierensoorten in het Caribisch gebied. Ze bijten mensen, maar steken niet, zoals de beruchte vuurmieren van Texas wel doen. Die laatste eten ze overigens ook, en dat is het goede nieuws.

Het slechte nieuws is dat de mieren ongediertebestrijders voor veel grotere problemen stellen dan vuurmieren. Iedere kolonie heeft meerdere koninginnen, zodat het risico wordt gespreid. Het aas in gangbare mierenvallen eten ze niet.

Tot overmaat van ramp stapelen ze dode soortgenoten op elkaar om veilig over oppervlakken te lopen die zijn behandeld met pesticiden. Ongediertebestrijders hebben de milieu-autoriteiten dan ook gevraagd om uitbreiding van het arsenaal toegestane bestrijdingsmiddelen.

"Houston, we have a problem..."

sleipnir
17 mei 2008, 15:29
Nature strikes back mwuhahahaha...ha :p

Ramante
17 mei 2008, 16:33
Nature strikes back mwuhahahaha...ha :p

Echt intelligent dat ze hun dode vriendjes opstapelen om over ze heen te kunnen lopen. ._.

Gurenn
17 mei 2008, 16:57
Ik had Lance nog zo gezegd dat hij zijn experimenten goed in de gaten moest houden. ._.

Urya
20 mei 2008, 13:53
Everett boy buried in sandbox dies

EVERETT, Wash. - An Everett-area family is in mourning over a 10-year-old boy who died after being buried alive by his playmates.

In a statement, the family of Codey Porter says he died peacefully at 3:35 p.m. on Monday with his family by his side.

The bizarre incident, which happened on Saturday, may have been sparked by a television cartoon.

Family members describe Codey, a fifth grader at Silver Firs Elementary School in Everett, as smart and imaginative. Unfortunately, it may have been his imagination that led to his death.

"Really articulate. He's got a really good imagination too. He's just not a regular 10-year-old," said Joshua Quantrille, 30, who is Codey's half-brother.

Codey was playing with Quantrille's three sons and several other children Saturday in the backyard of a family friend's home.

"They watch a cartoon where there were like sandmasters or something. They can manipulate sand or something like that," said Quantrille. "He came up with an idea if he were to do this, then he would be able to be one of them. They're all under 10, so a pretty crazy imagination, you know. They were like hey, OK."
Related Content

The cartoon "Naruto" shows the characters using sand as a tool and weapon and could have been what Codey and the others were trying to mimic when he was buried, headfirst, in a sandbox in the backyard of the house.

Quantrille said Codey was buried roughly from his head to his chest. At some point, he began thrashing around, but the children apparently thought he was playing.

Eventually they figured out something was wrong. They pulled Codey out and called the adults inside the home, who administered CPR until an aid car arrived.

On Monday, Codey's classmates at Silver Firs Elementary in Everett tried to understand what has happened to the fifth grader. The principal describes Codey as a very bright student with a lot of friends. The principal also sent home a letter with students so that their parents would be informed.

Parents said they were bracing for some difficult conversations.

"I have a third grader at home, so he's going to come home with some information. So certainly, the need to edit, filter, and hear what he thinks about what he heard is important," said one parent.

Grief counselors are now helping at the school.

Snohomish County detectives said they interviewed all the children playing in the sandbox at the time and view this as a tragic accident.

The Porter family decided to donate their son's organs. They are still formalizing plans to lay him to rest.

A memorial fund for Codey Porter has been set up through Gold Creek Community Church. The best way to donate is to log on to their Web site at www.goldcreek.org.

Bron: http://www.king5.com/topstories/stories/NW_031008WAB_boy_buried_LJ.3e86c380.html

Flandre
20 mei 2008, 19:53
Vrouw zit 42 jaar dood voor tv
De Kroatische politie heeft het stoffelijke overschot gevonden van een vrouw die 42 jaar geleden als vermist was opgegeven. De dame zat in haar knusse stoel voor de tv. Een zwart-wittelevisie uiteraard.

Hedviga Golik, geboren in 1924, had zich volgens de politie een lekker kopje thee gezet en haar nadien in de zetel gezet om tv te kijken. Volgens de autoriteiten was de dame in 1966 voor het laatst gezien door haar buren. Die dachten dat de dame verhuisd was naar de hoofdstad Zagreb. De vrouw werd aangetroffen nadat de politie was ingebroken in de kleine flat omdat het gemeentebestuur wel eens wou uitvissen wie nu eigenlijk de eigenaar van het appartement.

"We hebben er tot dusver geen idee van hoe het mogelijk is dat niemand is gaan checken of de vermiste vrouw niet in haar eigen flat woonde", klinkt het bij de politie. Wellicht heeft Hedviga ook nooit haar eigen opsporingsbericht gezien op televisie.

Aerival
21 mei 2008, 08:52
Trotse moeder overbelast Twents universiteitsnetwerk
Een trotse moeder, werkzaam bij de Universiteit Twente, wilde haar baby de wedstrijd ‘Baby van het jaar' van Sky Radio laten winnen. Door een mailtje te sturen naar alle 7000 studenten van de universiteit overbelastte ze het netwerk.

Een medewerker van de Universiteit Twente heeft vrijdag bijna het netwerk van de Universiteit Twente platgelegd. De secretaresse had haar kindje opgegeven voor de wedstrijd ‘Baby van het Jaar' van Sky Radio. Zij stuurde vrijdagochtend een mail naar alle zevenduizend studenten van de universiteit met de vraag of ze op haar baby wilde stemmen. Dat meldt de Twentse krant Tubantia.

De studenten reageren niet zoals gewenst op de mail van de moeder. Over en weer werden flauwe opmerkingen gestuurd. De studenten gebruikten hiervoor de ‘reply-to-all'-knop. Dit zorgde voor een zware belasting van het netwerk van de universiteit.

Normaal moet de Centrale Studenten Administratie toestemming geven om grote groepen studenten te mailen. De secretaresse had deze toestemming echter niet. De gebruikers van de mailaccounts van de Universiteit Twente zijn daarom opnieuw op de hoogte gebracht van de procedures.

Bron (http://www.computable.nl/artikel/ict_topics/netwerken/2558535/1276932/trotse-moeder-overbelast-twents-universiteitsnetwerk.html?utm_campaign=tweakers&utm_source=tweakers&utm_medium=tweakers)

_O-

Gurenn
21 mei 2008, 11:30
Lol, zielig. Je hoort te willen winnen omdat jouw baby de schattigste is, niet omdat je de meeste mensen kan overtuigen te stemmen. Wat heb je nou aan die overwinning als die baby is gewonnen alleen omdat je gevraagd hebt aan anderen erop te stemmen terwijl ze niet eens naar de andere kandidaten hebben gekeken? Zulke mensen verpesten de hele competitie.

Kihasy
21 mei 2008, 16:14
En daarbij zuigt Skyradio

Defis
21 mei 2008, 17:49
De jaarlijkse inflatie in Zimbabwe is deze maand gestegen tot meer dan een miljoen procent. Dat hebben onafhankelijke analisten gezegd.

Een klein pak koffiebonen kostte woensdag in winkels in Zimbabwe net iets minder dan een miljard Zimbabwaanse dollar. Tien jaar geleden konden met dat bedrag zestig nieuwe auto's worden aangeschaft. Een brood kost momenteel tweehonderd miljoen Zimbabwaanse dollar.

Verwacht wordt dat de prijzen nog verder stijgen. Als er niets wordt gedaan, bereikt de inflatie in oktober ongeveer vijf miljoen procent, zeggen economische analisten. De regering zei in februari dat de jaarlijkse inflatie op 165.000 procent stond, al verreweg de hoogste in de wereld.

De economische crisis in Zimbabwe, nog niet zolang geleden de graanschuur van de regio, was een belangrijke reden voor het verlies van president Robert Mugabe bij de verkiezingen eind maart. De tweede ronde van de presidentsverkiezingen, waarin Mugabe het opneemt tegen oppositieleider Morgan Tsvangirai, heeft eind volgende maand plaats. Tsvangirai kreeg volgens de officiële cijfers net niet genoeg stemmen om een tweede ronde te vermijden. [/B]

Vervolg op het biljet verhaal.

Bron (http://frontpage.fok.nl/nieuws/92658/-Inflatie-Zimbabwe-op-een-miljoen-procent.html)

Noof
23 mei 2008, 15:47
Fans van de Duitse band Tokio Hotel zijn geobsedeerde pubermeisjes die hun idolen aanbidden en letterlijk alles doen om hen te beschermen. Dat meldt een Australische krant.

''Er is een ster naar onze band vernoemd, een meisje heeft met haar auto urenlang naast onze toerbus gereden en we krijgen heel veel brieven'', somt de 18-jarige zanger Bill Kaulitz (foto) op . ''De langste brief was volgens mij twaalf kilometer lang.''

Mensen die kritiek leveren op de muziek van Tokio Hotel of op het bizarre uiterlijk van Kaulitz opgepast, want een redacteur van Sp!ts werd vorig jaar maandenlang bedreigd naar aanleiding van deze toch nog vrij positieve recensie. Lees vooral ook de geschokte reacties van fans onder het stuk.

sweetangel
23 mei 2008, 18:16
Fans van de Duitse band Tokio Hotel zijn geobsedeerde pubermeisjes die hun idolen aanbidden en letterlijk alles doen om hen te beschermen. Dat meldt een Australische krant.

''Er is een ster naar onze band vernoemd, een meisje heeft met haar auto urenlang naast onze toerbus gereden en we krijgen heel veel brieven'', somt de 18-jarige zanger Bill Kaulitz (foto) op . ''De langste brief was volgens mij twaalf kilometer lang.''

Mensen die kritiek leveren op de muziek van Tokio Hotel of op het bizarre uiterlijk van Kaulitz opgepast, want een redacteur van Sp!ts werd vorig jaar maandenlang bedreigd naar aanleiding van deze toch nog vrij positieve recensie. Lees vooral ook de geschokte reacties van fans onder het stuk.

link?

Αρτεμις
23 mei 2008, 19:27

WAT? Grote goden, hoe laag kan deze wereld zinken als we sterren naar een "band" (laat ik maar niet verder ingaan op wat ik van ze vind) gaan noemen?! Grote goden, men hoort zich aan de tradities te houden... planeten worden naar de Romeinse goden genoemd, en sterrengroepen uit stukken die in hun mythologie staan... niet naar een zingende mensengroep die over drie jaar toch wel weer 'uit' zal zijn. >>

Falsifica
23 mei 2008, 19:33
:o <-- zo ging mijn mond nu net. Alleen dan nog wat verder.

TH is de grootste noobband die ik ken. Hoe kunnen ze dit maken. Er zijn nog ander bands die ik verschrikkelijk vind, zoals Greenday. Waar ik wel nog enig respect voor kan opbrengen.
Maar dit, dit is het toppunt.

Waar moet het heen met de wereld.

Eoin
23 mei 2008, 19:57
Altijd dat gezeur met TH...>.> Gewoon niet zo moeilijk doen...Als dat zo is, laat het lekker.

Over die ster kan ik niets terugvinden...naast dat er eentje op zijn buik zou zijn...

P.s: http://spitsnet.nl/nieuws.php/47/6485/online/duivelshandjes_de_lucht_in_voor_tokio_hotel.html?a ction=showall

EvaiN
23 mei 2008, 20:16
Echt geweldig die reacties van die kinderen xD Ze kunnen geen kwaad woord horen over TH.

Electric Sparkle
23 mei 2008, 20:20
sommige fans kunnen overdrijven
maarhe, ik snap ze wel ^^

Ezy
23 mei 2008, 20:53
ik vindt tokio hotel best wel leuk maar zeker geen favoriete band van mij en ik ken wel iemand die er helemaal fans van is, ze weet echt alles van hun

Falsifica
23 mei 2008, 20:54
D: Mja, zelfs welke onderbroeken hij draagt op welke dag.

Like, check die berichten op die link van luki, dit gaat toch echt te ver.

Nicky Bobs
23 mei 2008, 20:58
Zo krijg ik ook wel is bedreigingen van mensjes omdat ik lid ben van de hyves "Anti Tokio Hotel" xD Net als dat bij veel th lijstjes op de vraag "wat zou je met th haters doen" dood maken geantwoord word xD opzich wel grappig dat mensen zo weinig te doen hebben in hun leven :P

Dragonboy
23 mei 2008, 22:17
Everett boy buried in sandbox dies

EVERETT, Wash. - An Everett-area family is in mourning over a 10-year-old boy who died after being buried alive by his playmates.

In a statement, the family of Codey Porter says he died peacefully at 3:35 p.m. on Monday with his family by his side.

The bizarre incident, which happened on Saturday, may have been sparked by a television cartoon.

Family members describe Codey, a fifth grader at Silver Firs Elementary School in Everett, as smart and imaginative. Unfortunately, it may have been his imagination that led to his death.

"Really articulate. He's got a really good imagination too. He's just not a regular 10-year-old," said Joshua Quantrille, 30, who is Codey's half-brother.

Codey was playing with Quantrille's three sons and several other children Saturday in the backyard of a family friend's home.

"They watch a cartoon where there were like sandmasters or something. They can manipulate sand or something like that," said Quantrille. "He came up with an idea if he were to do this, then he would be able to be one of them. They're all under 10, so a pretty crazy imagination, you know. They were like hey, OK."
Related Content

The cartoon "Naruto" shows the characters using sand as a tool and weapon and could have been what Codey and the others were trying to mimic when he was buried, headfirst, in a sandbox in the backyard of the house.

Quantrille said Codey was buried roughly from his head to his chest. At some point, he began thrashing around, but the children apparently thought he was playing.

Eventually they figured out something was wrong. They pulled Codey out and called the adults inside the home, who administered CPR until an aid car arrived.

On Monday, Codey's classmates at Silver Firs Elementary in Everett tried to understand what has happened to the fifth grader. The principal describes Codey as a very bright student with a lot of friends. The principal also sent home a letter with students so that their parents would be informed.

Parents said they were bracing for some difficult conversations.

"I have a third grader at home, so he's going to come home with some information. So certainly, the need to edit, filter, and hear what he thinks about what he heard is important," said one parent.

Grief counselors are now helping at the school.

Snohomish County detectives said they interviewed all the children playing in the sandbox at the time and view this as a tragic accident.

The Porter family decided to donate their son's organs. They are still formalizing plans to lay him to rest.

A memorial fund for Codey Porter has been set up through Gold Creek Community Church. The best way to donate is to log on to their Web site at www.goldcreek.org.

Bron: http://www.king5.com/topstories/stories/NW_031008WAB_boy_buried_LJ.3e86c380.html

Omg NARUUTUU SAND NINJAS b49450J6MhY

Gurenn
24 mei 2008, 06:39
Waar ik me aan erger is dat Tokio Hotel zo populair is door Bills flamboyante uiterlijk dat geïnspireerd is door Japanse visual kei bands waar dan weer niemand naar luistert. :x

Lonestar
24 mei 2008, 07:29
Waar ik me aan erger is dat Tokio Hotel zo populair is door Bills flamboyante uiterlijk dat geïnspireerd is door Super Saiyans :x

Correction ^^

Zorin
24 mei 2008, 07:42
Waar ik me aan erger is dat Tokio Hotel zo populair is door Bills flamboyante uiterlijk dat geïnspireerd is door Japanse visual kei bands waar dan weer niemand naar luistert. :x
Ja inderdaad, zo uniek is zijn stijl helemaal niet. Hij lijkt ook precies op een meisje, ik begrijp echt niet hoe je daar op kan vallen als je hetero bent. Maarja, ze moeten zelf weten wat ze mooi vinden. Als ze maar niet zeggen dat hij beter is dan andere bands en dat TH niet commercieel is.

RaD
24 mei 2008, 12:44
Correction ^^

Ehm nee, in het bericht hebben ze het over Naruto Sand Ninja's. :p

Ja, erg zielig en vreemd tegelijk... Hoe kunnen die kinderen denken dat je zoiets kan doen... :confused:

En dan ook nog eens hem laten zitten als hij begint te spartelen... Meh... Komen zeker nu weer allemaal bezorgde ouders met, "oh jee! Nu kunnen we onze kinderen nooit meer in de zandbak laten spelen!" of, "ik laat mijn kind nooit meer naar de geweldadige cartoons kijken!"

... -.-'

Abbysion
24 mei 2008, 13:12
Is dat al niet eens eerder gebeurd?

Mana Praxula
25 mei 2008, 13:43
Och...

Harry Potter-acteur doodgestoken in Londen
Een jonge acteur, die een rol speelt in de nieuwe Harry Potter-film, is zaterdag doodgestoken in Londen. Rob Knox, die student Marcus Belby speelt, was 18 jaar.

Copyright 2008, Novum
(Novum/Ap) - Een jonge acteur, die een rol speelt in de nieuwe Harry Potter-film 'Harry Potter and the half-blood prince', is zaterdagochtend doodgestoken in Londen. De 18-jarige Rob Knox was betrokken geraakt bij een caféruzie, zo laat de politie weten.

Knox werd naar het ziekenhuis gebracht, net als vier andere jongeren. Eén van hen, een 21-jarige jongen, wordt verdacht van de moord. Hij is gearresteerd.

Knox speelt student Marcus Belby in de zesde Harry Potter-film, die dit najaar uitkomt. Warner Bros laat weten geschokt te zijn door de dood van de jonge acteur.

Ramante
25 mei 2008, 13:48
Kan aan mij liggen... maar wie is Marcus Belby in godsnaam? O.o
Die naam kan ik me dus echt niet herinneren uit het boek.

Xocolatl
25 mei 2008, 14:35
'In Half-Blood Prince, Harry is invited to the first meeting held on the Hogwarts Express. Slughorn also invited Neville Longbottom and Marcus Belby, but later snubbed them both and continued to invite Harry'
Schijnbaar. xD Ik kende hem ook niet...

sweetangel
25 mei 2008, 20:20
Omg NARUUTUU SAND NINJAS b49450J6MhY

vroegen ze nu een donatie?

Ramante
29 mei 2008, 09:27
vroegen ze nu een donatie?

Nee, de ouders hebben besloten alle organen van dat jongetje als donororgaan af ste staan. ;)
Hoewel... Je hebt gelijk ja. o.o'

Vliegtocht met de auto
BREUKELEN - Een 21-jarige automobilist uit Breukelen en zijn 19-jarige passagier uit Kockengen hebben dit weekend een kleine vliegtocht gemaakt. De bestuurder wilde op het vernieuwde, maar nog gesloten deel van de A2 bij Breukelen zijn auto ‘uitproberen.’ Dat ging goed totdat hij een talud van zand en stenen over het hoofd zag.
Naar eigen zeggen reed hij op dat moment ongeveer 180 km/uur.

De wagen werd gelanceerd en kwam op het dak op de weg terecht. Vervolgens schoof de auto op het dak nog liefst 170 meter door, stelde de verkeersdienst op basis van sporen vast.

De wagen werd totaal vernield, de twee inzittenden konden er op eigen kracht uit klimmen. De passagier vluchtte, de bestuurder werd in een ambulance gezet omdat hij verwondingen aan het hoofd had opgelopen. Het letsel van de Kockengenaar is nog onbekend.

Libertine
29 mei 2008, 10:18
Wanneer wordt in hemelsnaam een einde (http://www.pnvd.nl/prog_mei_2008.html) (Heb 't via GeenStijl (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/05/pnvd_heeft_nieuw_programma.html#comments) gevonden) gemaakt aan die partij. En mensen die nu gaan zeggen: "dat is toch hún mening!", moeten het eerst fatsoenlijk doorlezen lezen.

Want het is namelijk écht debiel.

"Jongeren mogen vanaf twaalf jaar seksuele contacten aangaan"
"Discriminatie is toegestaan, behalve door de overheid"

Kan nog wel even doorgaan, maar check 't zelf maar. En van deze

"Burgers zijn niet verplicht een identiteitsbewijs bij zich te dragen. (sinds 04-2004)
Anders zou men niet eens geheel naakt over straat kunnen lopen."

moest ik hardop lachen. Stel retards.

Terror Jay
29 mei 2008, 11:24
OMG ze leven nog!

Zij zijn zo grappig xD

Hun partijprogramma bevat alleen maar eigen belang. Heb in het verleden nog een parodie op hun partij gemaakt met een filmpje, nu is hij weer helemaal actueel xD

Falsifica
29 mei 2008, 13:51
OMG ze leven nog!

Zij zijn zo grappig xD

Hun partijprogramma bevat alleen maar eigen belang. Heb in het verleden nog een parodie op hun partij gemaakt met een filmpje, nu is hij weer helemaal actueel xD

idd xD ownend

Eoin
29 mei 2008, 14:39
Hun liberalisme gaat mij ook wel iets wat ver. o.o"

Ze geven Nederland vrij...als ik het zo mag zeggen ^^"

@Larsch:
"Jongeren mogen vanaf twaalf jaar seksuele contacten aangaan"

Dat mogen we/ze nu ook al, alleen onder bepaalde voorwaarden(Die niet zoveel verschillen met dat van volwassenen). Buitenseks mag bijvoorbeeld niet. Nu mag dat je dat ook als 18 jarige of ouder niet...maar als 14 jarige krijg je dus 2 boetes(minderjarig seksueel contact en onzedelijk gedrag) i.p.v. 1 ^^. Ook is SM verboden onder de 18, vanwege letsel. Dus dat vind ik niet eens de raarste.

Defis
29 mei 2008, 14:44
De meest belachelijke partij van allemaal.

Gurenn
29 mei 2008, 15:57
Lul wat je wil, maar ik vind veel van hun standpunten een enorme verbetering nu ik ze zo even schuin doorgelezen heb. De partij neigt zowaar naar de libertaire gedachte toe (vraag me niet wat humaan-liberaal inhoudt). Een pedofiele partij kan je het absoluut niet noemen, hoogstens een efebofile partij. 12 jaar vind ik nu ook wat jong om seksuele contacten te hebben met een volwassene, dus dat kan wel een jaar of 2 hoger.

Anko
29 mei 2008, 16:12
Lol Pia, hoe the fuck kun je nu een partij verdedigen die kinderporno, openbaar nudisme, discriminatie, legale harddrugs en stemrecht vanaf 12 jaar propageert?

Falsifica
29 mei 2008, 17:48
Lol Pia, hoe the fuck kun je nu een partij verdedigen die kinderporno, openbaar nudisme, discriminatie, legale harddrugs en stemrecht vanaf 12 jaar propageert?

Like, we zien een hele nieuwe kant van hem he? Hmhm.. .__.

Gurenn
29 mei 2008, 18:53

Er wordt helemaal niks gepropageerd. De partij steunt geen kinderporno en bij mijn weten worden mensen die kinderporno maken/verkopen nog steeds gestraft. Straffen op het kijken/bezitten van kinderporno heb ik altijd nutteloos gevonden. Met openbaar nudisme en legale harddrugs is niets mis als je volwassen genoeg bent om te weten waar je aan begint.:)
Harddrugs worden pas legaal vanaf 16 jaar, dus iemand die bewust harddrugs gebruikt neemt zijn eigen risico's. Ik zie helemaal geen probleem met stemrecht vanaf 12 jaar. Als een kind niet weet wat politiek inhoudt zal het ook niet stemmen. Iemand van 16 daarentegen die wel verstand heeft van politiek en zijn mening wil laten gelden krijgt zo de kans wel te stemmen. En ja, wat mij betreft heeft een bakker zelf het recht te kiezen wie hij in zijn bakkerij binnenlaat. Dat geldt ook voor een privé-woning nu en hier. De overheid mag niet discrimineren en dat is wel belangrijk. En geweld op anderen blijft evengoed strafbaar.

Eoin
29 mei 2008, 19:33
Ten allereerste, stemrecht vanaf 12 doet me vrij weinig. Zolang je dan maar niet in de kamer kan, vind ik het allemaal prima.

Ik vind de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Dergelijke(zo noem ik ze xD) tè liberaal. Ze zijn te vrij, en men wordt te vrij gelaten.

- Ik vind het seksueel contact aan mogen gaan vanaf je 12'de niet zo'n probleem,
- Ik vind het niet erg als je op je 16de in een pornofilm mag spelen(onder strenge voorwaarden though. Bij deze regel wil ik dan ook een invoering van het verplichte censuur onder de 20),
- Men mag van mij prima naaktlopen.

Dat zal me allemaal worst wezen, echt waar. ^^

Waar ik me wel aan stoor is:

- Burgers zijn niet verplicht een identiteitsbewijs bij zich te dragen.
We leven nou eenmaal in een maatschappij waarin het belangrijk is dat de overheid in tijden van nood weet wie je bent. Ik vind het iets wat overdreven bij een gewone boete, maar dat heeft een controlerende functie. Ik vind alleen dat mijn schoolpas oid. ook moet voldoen dan.

- Harddrugs worden gelegaliseerd.
Hierdoor zal Nederland een enorme belastingverhoging gaan meemaken, wat ik de "Schade-van-Harddrugs-belasting" wil noemen.

- Roken, gokken en het drinken van alcohol worden legaal vanaf twaalf jaar.
We mogen onze lichamen verneuken op onze twaalfde...HOEZEE!!

- De dienstplicht wordt afgeschaft.
Ik mag niet uitgezonden worden, maar we leven nou eenmaal onder zeeniveau. Als mijn zolder de benedenverdieping wordt is het toch wel erg handig dat ik opgeroepen kan worden om ervoor te zorgen dat Nederland zijn zaken enorm snel op de rails heeft. Met het afschaffen komt niemand vooruit.

- ME'ers krijgen rugnummers.
ME'er 6 geeft een relschopper een dreun, men ziet dat....en dan heeft nummer 6 een probleem ^^

Maarre...zullen we over dit onderwerp maar een extra topic aanmaken?

Anko
29 mei 2008, 19:36
Wtf, ooit van normen en waarden gehoord ofzo? Kinderporno is het ziekste wat er bestaat, en waarom zou je degenen die het maken straffen maar degenen die er zich dagelijks op aftrekken niet? Met openbaar nudisme is alles mis, tenzij jij graag terwijl je op een terrasje zit een naakte dikzak van 40 jaar voorbij wil zien komen? Komop man.
En harddrugs legaliseren? Als jij denkt dat mensen die heroïne en cocaïne kopen ook maar enig gevoel van verantwoordelijkheid hebben zit je er best ver naast.
Stemrecht vanaf 12 jaar is nog wel het domste van allemaal en zet de deur weer helemaal open voor populisme, als ik een partij zou oprichten en daarmee alle idiote kindjes van tussen de 12 en 16 kon aantrekken met de belofte van veel minder onderwijs ofzo, dan zou de maatschappij pas helemaal kapotgaan.
En wtf zou een bakker iemand mogen weigeren, dat is zo idioot en kortzichtig dat ik er van ga huilen.

EDIT: Dat van die alchohol en roken vanaf 12 jaar had ik niet eens gelezen, hoe je nu zo'n partij kunt verdedigen snap ik al helemaal niet meer.

Scorpian
29 mei 2008, 19:46
Er wordt helemaal niks gepropageerd. De partij steunt geen kinderporno en bij mijn weten worden mensen die kinderporno maken/verkopen nog steeds gestraft. Straffen op het kijken/bezitten van kinderporno heb ik altijd nutteloos gevonden. Met openbaar nudisme en legale harddrugs is niets mis als je volwassen genoeg bent om te weten waar je aan begint.:)
Harddrugs worden pas legaal vanaf 16 jaar, dus iemand die bewust harddrugs gebruikt neemt zijn eigen risico's. Ik zie helemaal geen probleem met stemrecht vanaf 12 jaar. Als een kind niet weet wat politiek inhoudt zal het ook niet stemmen. Iemand van 16 daarentegen die wel verstand heeft van politiek en zijn mening wil laten gelden krijgt zo de kans wel te stemmen. En ja, wat mij betreft heeft een bakker zelf het recht te kiezen wie hij in zijn bakkerij binnenlaat. Dat geldt ook voor een privé-woning nu en hier. De overheid mag niet discrimineren en dat is wel belangrijk. En geweld op anderen blijft evengoed strafbaar.

Er staat wel degelijk in de standpunten dat ze dit weer legaal willen maken, evenals seks met dieren. Kinderporno (en dierenseks for that matter) zijn gewoon ongeloofelijk verkeerd en ziekelijk. Waarom vind je dit een goede partij? Is het dan positief dat er weer openlijk gediscrimineerd en misbruikt mag worden? Of kinderarbeid herinvoeren?
Dat is in één beweging alles waar 'westerse beschaving' voor staat neerhalen, aka mensenrechten.

Eoin
29 mei 2008, 19:47
Ik wil jullie graag verder verwijzen naar dit topic:

http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=43548

Libertine
30 mei 2008, 11:07
@Larsch
*quote*

Je hebt gelijk, maar ik bedoelde daar meer mee dat het lijkt alsof zij het de normaalste zaak van de wereld willen maken dat je vanaf je twaalfde al seks kunt hebben. Wat volgens hen ook zo is natuurlijk...

*Edit: sorry, je laatste post niet gezien. (:

Kubus
02 juni 2008, 07:17
Security Camera System Busts Homeless Woman Who Lived Undetected in a Man's Closet For a Year
(05-30) 17:34 PDT TOKYO, Japan (AP) --

A homeless woman who sneaked into a man's house and lived undetected in his closet for a year was arrested in Japan after he became suspicious when food mysteriously began disappearing.

Police found the 58-year-old woman Thursday hiding in the top compartment of the man's closet and arrested her for trespassing, police spokesman Hiroki Itakura from southern Kasuya town said Friday.

The resident of the home installed security cameras that transmitted images to his mobile phone after becoming puzzled by food disappearing from his kitchen over the past several months.

One of the cameras captured someone moving inside his home Thursday after he had left, and he called police believing it was a burglar. However, when they arrived they found the door locked and all windows closed.

"We searched the house ... checking everywhere someone could possibly hide," Itakura said. "When we slid open the shelf closet, there she was, nervously curled up on her side."

The woman told police she had no place to live and first sneaked into the man's house about a year ago when he left it unlocked.

She had moved a mattress into the small closet space and even took showers, Itakura said, calling the woman "neat and clean."

Bron (http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/n/a/2008/05/30/international/i040527D84.DTL&tsp=1)

X"DD omg

Αρτεμις
02 juni 2008, 07:23
Wow. o.o' Ode aan ie vrouw. Hoe krijgt ze 't voor elkaar? x3

KaWaii
02 juni 2008, 07:53
Laatste stunt terminale patiënt

Een 58-jarige terminale kankerpatiënt uit Groot-Brittannië heeft 5000 pond gewonnen door een weddenschap over zijn overlijden. Dat meldt de Britse krant The Sun. John Matthews geloofde niet in de diagnose van zijn doktoren, die hem afgelopen oktober vertelden dat hij geen plannen hoefde te maken voor Kerstmis.

Matthews stapte naar wedkantoor William Hill en besloot voor 100 euro te wedden dat hij de kerst zou halen. ''Ik ben er nog steeds. Ik voelde me destijds ook nog aardig. Ik besloot contact op te nemen met William Hill en een weddenschap af te sluiten. Ze boden 5000 pond voor hun ongelijk.''

bron :spitsnieuws.nl

WIN !!! :D

dat ga ik ook doen :)

Mana Praxula
02 juni 2008, 10:52
Och...
Dat vind ik nou echt een mooi iets =]

Libertine
10 juni 2008, 09:58
Een Italiaanse bisschop heeft geweigerd een huwelijk kerkelijk in te zegenen omdat de man onvruchtbaar is geworden door een auto-ongeluk. De man is aan zijn onderlichaam verlamd en daardoor impotent. Volgens bisschop Lorenzo Chiarinelli van de stad Viterbo, zo'n honderd kilometer ten noorden van Rome, is de onmogelijkheid tot geslachtsgemeenschap een beletsel voor een geldig huwelijk.

Het bisdom benadrukte in twee persberichten hoezeer het verbod bisschop Chiarinelli persoonlijk aan het hart gaat. Maar hij zou geen andere keus hebben gehad. Het bisdom Viterbo beroept zich op de voorschriften van het kerkelijk wetboek. Dat bepaalt in canon 1084 dat ''voorafgaande en blijvende impotentie tot geslachtsgemeenschap het huwelijk krachtens zijn aard zelf ongeldig maakt''.

Volgens het bisdom is het uiteraard een schrijnende zaak. ''Maar de mens kan in het leven niet altijd zijn hart volgen. Hij moet proberen zich te conformeren aan het plan van God, de hoogste maat van liefde, al kan die ons hart doorboren. Juist dan - en ondanks de bitterheid - wordt onze liefde groter''.

Bron: FOK! (http://frontpage.fok.nl/nieuws/93744/-Bisschop-weigert-onvruchtbare-man-te-huwen.html)

Het is verdomde moeilijk om niet te zeggen "dat pathetische, gelovige volk weer". Vooral die laatste zin ook, echt sad.

Erodar
10 juni 2008, 10:06
Ik ben het eens met Larsch. x_x

Viral
10 juni 2008, 10:06
De 31-jarige Martin Rapos uit Italië had genoeg van zijn leven. Hij wilde er een eind aan maken door zich te laten overrijden door een trein.

Rapos had zijn zelfmoord helemaal gepland. In de plaats Deiva marina ging het op het spoor liggen, wachtend op de sneltrein naar Genua. Op de plaats waar hij ging liggen rijdt de trein meer dan 160 kilometer per uur, wat in zijn beleving zeker dodelijk zou zijn.

Zo gezegd, zo gedaan. De man is op het spoor gaan liggen wachten. Op de tijd die hij had verwacht raasde de trein op het naastliggende spoor voorbij. De machinist zag Rapos liggen en belde de politie. Deze arriveerden even later om de man mee te nemen en te behandelen voor zijn depressie. Een woordvoerer van de politie bevestigt de grondige voorbereiding: "De man wist precies wanneer de trein zou passeren. Alleen ging hij op het verkeerde spoor liggen".

AHAHAHAHAHA, sukkel x)

Orochimaru
10 juni 2008, 10:18
Het zou toch geen voetbalfan zijn ? (:

Goðafoss
16 juni 2008, 17:00
Lul de behanger dat het is. xD

Ludi
21 juni 2008, 11:24
ergens op de radio gehoord dat je op 21 juni rond 12 uur smiddags een rauw ei rechtop kan laten staan, i lol'd, i tried, it works.. k weet niet of het altijd kan ofzo, mja nu lukte het iig x''D

Flanny-chan
22 juni 2008, 12:20
Dronken worden zonder alcohol
Het klinkt onmogelijk om dronken te worden zonder alcohol te drinken, maar toch is het mogelijk! Bierbrouwerij Bavaria nam de proef op de som en nodigde 90 mensen uit om lekker te komen feesten en natuurlijk te drinken tijdens de finale van het EK-21. Zonder dat de feestvierders het wisten kregen ze alcoholvrij bier te drinken. Normaal gesproken wordt je niet dronken van bier zonder alcohol, maar toch waren er lallende jongens en strompelende meisjes te zien nadat ze flink wat glazen achterover hadden geslagen. Dit is wat je noemt het 'placebo-effect'!
En zeker de volgende dag ook een kater? xD

Bron: WaarMaarRaar.nl

Falsifica
22 juni 2008, 12:42
Grote kans op, als dit het Placebo-effect was. xD

Mana Praxula
23 juni 2008, 10:45
Och...
Ik vind het wel humor xD

Kast
24 juni 2008, 08:45
16-jarig meisje onder trein door mobieltje

In Wales is een 16-jarig meisje onder de trein gekomen toen ze probeerde haar mobieltje van het spoor te halen die een jongen erop had gegooid.

Het meisje overleed aan haar verwondingen. Een nabije taxichauffeur zei dat hij had gezien dat 'een jongen het mobieltje van het meisje op het spoor gooide en dat zij over hek klom om haar mobieltje weer op te pakken'.

Eerder liep ook al een sms'ende man tegen een trein, werd een mobiele beller overreden door een trein en ontlokte de mobiel een levensgevaarlijke treinstunt.

Geplaatst op: 20 June 2008

Bron: 16-jarig meisje onder trein door mobieltje

Dat is echt erg o.o Je ziet zo'n trein toch wel aankomen o.o?

Αρτεμις
24 juni 2008, 09:44
En anders hoor je hem wel. ._.

Kihasy
24 juni 2008, 12:06
"OH NEE, MIJN MOBIEL, IK MOET BIJNA EEN NIEUWE KOPEN".
Volgens mij voel je je dan wel lullig (die jongen) o.o

Daehoidar
24 juni 2008, 12:16
Ehm, een trein hoor je misschien wel maar tegen de tijd dat je dat beseft is ie al lang een kilometer dichter bij je hoor. Serieus, weten jullie wel wat voor snelheden die dingen halen?

Kast
24 juni 2008, 13:19
Ik zie vaak genoeg een trein rijden, en hoor hem echt van te voren aankomen o.o

RaD
24 juni 2008, 13:37
Nog niet zo lang geleden is zoiets ook gebeurt hier in Zwolle.

Een meisje had muziek op en stak het spoor over om bij haar vriendinnen te komen. Ze zag en hoorde de trein niet aankomen en ze hoorde haar vriendinnen niet roepen...

Nja dat was 't einde... Lijkt me best genaait als je zo je vriendin ziet sterven...

itslonnekebetch
24 juni 2008, 19:28
Als jullie allemaal beweren dat je zo'n trein wel hoort en ziet, waarom zijn er dan elk jaar tientallen (?) ongelukken doordat mensen te lui zijn om te wachten voor de spoorbomen en overreden worden?

Noof
24 juni 2008, 19:35
Nog niet zo lang geleden is zoiets ook gebeurt hier in Zwolle.

Een meisje had muziek op en stak het spoor over om bij haar vriendinnen te komen. Ze zag en hoorde de trein niet aankomen en ze hoorde haar vriendinnen niet roepen...

Nja dat was 't einde... Lijkt me best genaait als je zo je vriendin ziet sterven...

Dat was in Hardenberg.

Anyways, het enige wat ik er over te zeggen is; eigen domme schuld. Er is een reden waarom 98% van de spoorwegovergangen beveiligd is met slagbomen. De overige 2% zijn alleen plattelandsoverweggetjes waar je voldoende zicht hebt.

Killua
24 juni 2008, 19:53
AHAHAHAHAHA, sukkel x)

xD Humor.

Aran na e Cor
24 juni 2008, 19:54
@Noof: Inderdaad, je ziet/hoort de slagbomen wel, dan moet je maar geen risico nemen en geduld hebben.

Kast
24 juni 2008, 21:00
Als jullie allemaal beweren dat je zo'n trein wel hoort en ziet, waarom zijn er dan elk jaar tientallen (?) ongelukken doordat mensen te lui zijn om te wachten voor de spoorbomen en overreden worden?

Zoals je het al zegt, ze zijn te lui en ongeduldig. Ik ben dat niet (Sinds zus is aangereden ben ik opzich sowieso een stuk voorzichtiger/banger) en zie ze van ver en hoor ze van ver

Falsifica
25 juni 2008, 14:21
Hm ik heb dat niet alleen met treinen, maar ook met o.a. vliegtuigen, auto's, fietsers, vrachtwagens, enz.

..
Mp3, ik vervloek je. xD

Renske129
25 juni 2008, 15:38
ik heb daar nooit last van hallo je hebt ook ogen gekregen wat ik ook stom vind dat je voro een mobieltje dood gaat ik liet mijn mobiel daar mooi liggen dan maar een nieuwe

Falsifica
25 juni 2008, 19:26
Man Caught Having Sex with a Picnic Table
March 29, 2008

A man in central Ohio is accused of having sex with his picnic table.
The investigation began when a tipster gave police three DVDs showing Arthur Price having sexual intercourse with a metal round table on his deck.

The incidents occurred between January and March 2008.
Police say the DVDs show Price involved in a sex act in his bedroom. He walks out to his deck, tilts the table on its side and has sex with it.
Police say Price lives near an elementary school.

Price admitted that he had sex with the picnic table when police questioned him.

He confirmed to police the incidents caught on the DVDs and said he had also had sex with the table inside the home.
Price faces four counts of public indecency. He is free on a $20,000 bond.

http://i22.photobucket.com/albums/b323/patfish/truecrime/priceartsexwithpicnictabletc4308.jpg

Ramante
25 juni 2008, 19:56
Seks met een tafel? o.o'
...

Sorry hoor, maar hoe bedenk je dat. xD

RaD
25 juni 2008, 21:59
People do weird things, maar dit slaat werkelijk (bijna) alles :p

Gurenn
25 juni 2008, 22:08
Why the fuck is seks met een tafel in je eigen huis illegaal? Het is zowat hetzelfde als masturberen. En hoe komt die tipster aan die DVD's, lol?

Defis
25 juni 2008, 22:19
Why the fuck is seks met een tafel in je eigen huis illegaal? Het is zowat hetzelfde als masturberen. En hoe komt die tipster aan die DVD's, lol?

He walks out to his deck, tilts the table on its side and has sex with it.

Neem aan dat ze daarmee buiten bedoelen. Het feit dat hij het in zijn eigen huis doet zal wel niet veel uitmaken.

Surosu Rasuto
25 juni 2008, 22:31
Sjongejonge, als je dan zó graag seks wil, ga dan opzoek naar een mens. Zelfs als lelijkste mensen ter wereld kan je nog iemand krijgen ook al is het alleen maar voor de seks =/

Naja zal wel een draadje los zitten.

Gurenn
26 juni 2008, 07:36
He walks out to his deck, tilts the table on its side and has sex with it.

Dan nog, schijnbaar had niemand er last van omdat ze er pas achter kwamen door die DVD's. :/

Amerika weer, lol.

Erodar
26 juni 2008, 08:18
Sjongejonge, als je dan zó graag seks wil, ga dan opzoek naar een mens. Zelfs als lelijkste mensen ter wereld kan je nog iemand krijgen ook al is het alleen maar voor de seks =/
Heyhey, het is toevallig wel écht mijn levensdroom om seks te hebben met een picknicktafel. D: Dat wil toch iedereen!

(sarcasme wint altijd)

Αρτεμις
26 juni 2008, 10:51
Er was toch ook een of andere vent die seks had met zijn auto's? ='3 Een mechaphile, ofzo. =''3

Aran na e Cor
26 juni 2008, 11:03
Een fiets is ook al es het slachtoffer geweest en wel meer dingen.

De Roel
26 juni 2008, 20:08
BRUSSEL - In het Belgische Turnhout heeft de politie een flitspaaldief opgepakt. De man bekende de paal te hebben afgezaagd nadat hij met een hoge snelheid was geflitst. Dat bevestigde de lokale politie donderdag.
Novum Nieuws

De dief heeft het apparaat, dat hij met een slijptol verwijderde, begraven in een bos. Hij weet echter niet meer precies waar. De politie is er nog naar op zoek.

Mogelijk moet de hardrijder een schadevergoeding van meer dan 50.000 euro betalen.
(c) ANP

Defis
26 juni 2008, 22:11
Om de eeuwige overlast van hondenpoep een halt toe te roepen, gooit het Belgische Knokke-Heist een nieuw wapen in de strijd. Deze zomer zal de badplaats namelijk tweetalige borden plaatsen. Hierop is voor zowel de hond als het baasje te lezen dat de trouwe viervoeter elders moet schijten.

Zo staat er op het bord de tekst "Waf-waf, woef-woef, grom-grom, wrrrrraaaaafff, wrrrrrrooooooww, grrrrrrr!". Gelukkig wordt dit voor het baasje vertaald. De tekst "Baasje, ik stoei, ik knuffel, ik waak maar mijn drol oprapen is jouw taak" moet voor hem of haar duidelijk genoeg zijn om te weten dat hondenpoep hier niet wordt getolereerd. De verkeersborden, die zijn gesierd met een cartoon, zullen worden geplaatst op kritieke punten.

Knokke-Heist zet al jarenlang een reclamecampagne op om inwoners en toeristen te confronteren met hun afval. Zo wijst de stad er in een folder op dat de vaste milieubelasting is afgeschaft, maar dat hoe meer men vervuilt, hoe meer men betaalt.

Ook zet de gemeente deze zomer een zogeheten hondenpoepmotor in. Deze moet de achtergelaten hondendrollen oprapen om zo de straten schoon te houden. Degene die de nieuwe regels aan zijn laars lapt, zal bij ontdekking een flinke prent krijgen. De pakkans is groot, want de hulpagenten zullen extra scherp toezien op naleving van de regels.

Brok: Fok!

België is stiekem gewoon viertalig.

Jari
27 juni 2008, 01:00
BRUSSEL - In het Belgische Turnhout heeft de politie een flitspaaldief opgepakt. De man bekende de paal te hebben afgezaagd nadat hij met een hoge snelheid was geflitst. Dat bevestigde de lokale politie donderdag.
Novum Nieuws

De dief heeft het apparaat, dat hij met een slijptol verwijderde, begraven in een bos. Hij weet echter niet meer precies waar. De politie is er nog naar op zoek.

Mogelijk moet de hardrijder een schadevergoeding van meer dan 50.000 euro betalen.
(c) ANP

Nou ja, ik neem aan dat hij er geen seks mee heeft gehad...

RaD
27 juni 2008, 02:54
Nou ja, ik neem aan dat hij er geen seks mee heeft gehad...

Vast wel. Eerst verkracht, dan vermoord, zonder sporen achter te laten. Behalve 1 schaamhaar, die gevonden wordt door de recherche..........

Als ze daar achter komen, krijgt hij vast levenslang ofzo.

Jari
30 juni 2008, 18:23
Ik las vandaag in de Telegraaf dat er een vent was opgepakt wegens wildplassen... op de motorkap van een politieauto O_o

Kocur
30 juni 2008, 19:55
Ik las vandaag in de Telegraaf dat er een vent was opgepakt wegens wildplassen... op de motorkap van een politieauto O_o
OMFG die is goed xD

Refreshed Noodle
06 juli 2008, 13:56
(Novum/AP) - Een 91-jarige vrouw uit de Amerikaanse staat Wisconsin heeft twee dagen vastgezeten onder haar auto, voor de postbode haar ontdekte.

De vrouw, Betty Borowski, kwam een week geleden met haar hoofd klem te zitten onder de as, toen ze op zoek naar haar sleutels onder haar auto keek, aldus de politie. Dinsdag sloeg de postbode alarm, toen hij zag dat de brievenbus van de vrouw niet was geleegd. De brandweer moest er uiteindelijk aan te pas komen om de auto op te vijzelen. De vrouw werd met uitdrogingsverschijnselen in het ziekenhuis opgenomen en lag vrijdag nog op de afdeling intensive care. Volgens de politie kreeg ze toen ze onder de auto lag mogelijk een lichte hartaanval.

De sleutels bleken overigens in de deur van de auto te zitten.

Henduluin
07 juli 2008, 11:25
Two boys were punished this week for refusing to kneel on prayer mats and worship Allah during a class demonstration on Islam, the Daily Mail reported.

Hele artikel (engels): http://www.foxnews.com/story/0,2933,376746,00.html

Hoe triest is dit?

Electric Sparkle
07 juli 2008, 11:37
(Novum/AP) - Een 91-jarige vrouw uit de Amerikaanse staat Wisconsin heeft twee dagen vastgezeten onder haar auto, voor de postbode haar ontdekte.

De vrouw, Betty Borowski, kwam een week geleden met haar hoofd klem te zitten onder de as, toen ze op zoek naar haar sleutels onder haar auto keek, aldus de politie. Dinsdag sloeg de postbode alarm, toen hij zag dat de brievenbus van de vrouw niet was geleegd. De brandweer moest er uiteindelijk aan te pas komen om de auto op te vijzelen. De vrouw werd met uitdrogingsverschijnselen in het ziekenhuis opgenomen en lag vrijdag nog op de afdeling intensive care. Volgens de politie kreeg ze toen ze onder de auto lag mogelijk een lichte hartaanval.

De sleutels bleken overigens in de deur van de auto te zitten.

:O omy

Maverick
07 juli 2008, 11:52
Hele artikel (engels): http://www.foxnews.com/story/0,2933,376746,00.html

Hoe triest is dit?

In wat voor zin bedoel jij triest? Ik ga ook mooi niet knielen als mij dat wordt opgelegd, en dan later zitten zeuren dat het niet goed was.

Henduluin
07 juli 2008, 12:10
Triest in de zin dat scholen je nu gaan forceren schizofrene, racistische goden te aanbidden tegen je wil in, en dan ook nog eens straf gaan geven als je weigert. Is toch te gek voor woorden?

Maverick
07 juli 2008, 12:20
Triest in de zin dat scholen je nu gaan forceren schizofrene, racistische goden te aanbidden tegen je wil in, en dan ook nog eens straf gaan geven als je weigert. Is toch te gek voor woorden?

Ja, precies. Waar gaat de wereld heen. >_>

Eoin
07 juli 2008, 14:49
Google moet gegevens YouTube-kijkers prijsgeven

Viacom krijgt toegang tot de kijkgegevens van alle YouTube-video's die ooit zijn geüpload. Dat beslist een Amerikaanse rechtbank in een slepend copyrightgeschil tussen Google en de mediareus.

Viacom krijgt niet alleen de beschikking over 12 terabyte aan videoclipdetails, maar kan ook de inloggegevens en IP-adressen van alle YouTube-gebruikers inzien. De eigenaar van onder meer MTV Networks en Paramount Pictures beschuldigt Google van massale schending van zijn copyright door het toelaten van duizenden ongeoorloofde video’s met beschermd materiaal. Het bedrijf eist ruim een miljard dollar schadevergoeding.

Broncode blijft geheim
Google ontsnapte eerder aan de verplichting om Viacom de broncode van YouTube te laten inzien. De rechter oordeelde dat die informatie een “vakgeheim” is van de zoekmachine.

Electronic Frontier Foundation (EFF) noemt de beslissing een “tegenslag voor het recht op privacy, die Viacom het recht geeft om te zien wat u op YouTube bekijkt”.

De bedrijven vechten hun geschil in de Verenigde Staten uit, al kan het vonnis inhouden dat wereldwijde YouTube-gegevens bij Viacom terechtkomen. Privacybeschermers waarschuwen de zoekmachine al jaren dat IP-informatie als identificatiemiddel kan worden gebruikt en doen een beroep op Viacom om af te zien van zijn eis.

Volgens de BBC News Service zegt Viacom de gebruikersgegevens alleen te zullen gebruiken “om de aantrekkelijkheid van mogelijk inbreuk makende video’s te vergelijken met die van niet inbreuk makende video’s”.

Analist van Jupiter Research Mark Mulligan denkt dat de stap klein is naar aanklachten tegen YouTube-gebruikers, op dezelfde manier als de Amerikaanse copyrightbeschermer voor muziek RIAA te werk gaat.

Bron:zdnet.nl (http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=87752)

Tveen
07 juli 2008, 16:51
Wordt voor veel mensen geen (Je weet wel waar over ik het heb) meer kijken :(

EvaiN
07 juli 2008, 17:37
Meh.. dat is idd triest. Maar ik moet zeggen dat je niet de meest betrouwbare/objectieve nieuwsbronnen hebt gebruikt. ;)

Maverick
07 juli 2008, 17:43
Meh.. dat is idd triest. Maar ik moet zeggen dat je niet de meest betrouwbare/objectieve nieuwsbronnen hebt gebruikt. ;)

Objectief of niet, feiten zijn dat ze per sé dat moesten doen, en dat ze dat niet wouden, en daarvoor straf hebben gekregen.

EvaiN
07 juli 2008, 17:49
Objectief of niet, feiten zijn dat ze per sé dat moesten doen, en dat ze dat niet wouden, en daarvoor straf hebben gekregen.
Dat weet ik, maar Fox news staat nou niet bepaald bekend om hun objectieve en betrouwbare nieuws. Idem met de Daily Mail (iirc).

Ik vind ook belachelijk wat er gebeurd is, maar ik heb liever iets meer betrouwbare bronnen. Dat is alles ^-^

Defis
11 juli 2008, 18:02
GRONINGEN - Tussen Appingedam en Delfzijl blijkt zich woensdagochtend een lichte aardbeving te hebben voorgedaan. Dat heeft het KNMI aan de Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM) laten weten.

De aardbeving had een kracht van 2,5 op de schaal van Richter. De beving houdt volgens het KNMI waarschijnlijk verband met de gaswinning uit het Groningen-gasveld door de NAM.

-woont in Delfzijl op grens van Appingedam- o.o;

Dus het was niet eens mijn zus die door het huis stampte. xD

Pokemonfanatic
27 juli 2008, 15:02
ET bestaat echt!
DAG - 24-08-2008

Ex-astronaut heeft hem zelf gezien.
Ex-NASA Edgar Mitchell weet het zeker. Aliens bestaan echt en ze zien er net zo uit als E.T. Het zijn vriendelijke wezentjes met kleine lichaampjes, een groot hoofd en grote ogen.

De wetenschapper, die in 1971 als zesde man de maan bereikte, zei tegen Kerrang Radio!: "Iedereen heeft wel eens plaatjes gezien van die kleine mensjes die er in onze ogen gek uitzien. Zo ver als ik weet van mijn contacten die contact met ze hebben gehad, is dat best waarheidsgetrouw".

UFO-verhaal
"Ze zijn niet vijandig. Als ze vijandig zouden zijn, dan waren we er niet meer geweest." Hij benadrukt: "Het UFO-verhaal is waar. Het is goed in de doofpot gestopt door onze regeringen de afgelopen zestig jaar, maar het begint langzaam uit te lekken en sommigen van ons hebben het voorrecht gehad om hierover te zijn ingelicht".

De reactie van NASA: "Dr Mitchell is een groot Amerikaan, maar we delen zijn mening over deze kwestie niet."

Orochimaru
27 juli 2008, 15:19
Ruimte wezens op de maan? aha

leonard
27 juli 2008, 17:04
waarom hebben die andere 5 ze dan niet gezien daarvoor? en de andere daarna ook niet?
:P

Pokemonfanatic
27 juli 2008, 17:05
De vraag is nog steeds als men wel in de ruimte is geweest...

Ludi
02 augustus 2008, 14:21
Een jonge vrouw geen scheet op de schoot van haar man.. D:

Dat was de eerste mop ofzo evahr, stond in de krant.. D:

Niet leuk, maar echt zo meilg als iemand die verteld.. ;__;

Αρτεμις
02 augustus 2008, 15:01
@Luuk: Disgusting. Net zoiets als dat muziekmaatschappijen ons kunnen pakken voor het legaal kopen van een cd en het dan 'kopiëren' voor privégebruik op een iPod of MP3. Zal het serieus zo ver gaan komen dat ze ons boetes kunnen geven voor het kijken van een flimpje op YouTube?

"Hey, kijk eens, deze link is gaaf?"
-klikt aan- "Mwah, nee, niet leuk..." -klikt weg-
~Drie weken later~
"Wat heb je in godsvredesnaam op die pc gedaan dat we honderd euro boete krijgen?!" ;___;

Ytz
03 augustus 2008, 00:26
@Luki

Goed "nieuws" :

Ma 14 juli 2008 hebben Viacom en anderen hun eis om de persoonlijke history van YouTube gebruikers te ontvangen, ingetrokken. Beide partijen zijn overeengekomen dat alle gebruikersgegevens geanonimiseerd zullen worden.

Dus: geen IP adressen, geen history en geen persoonlijke gegevens !
YAY

Hurricano
03 augustus 2008, 07:39
Gelukkig.

De Roel
04 augustus 2008, 13:12
GRONINGEN - De Groningse dorpen Lutjegast, Sebaldeburen en Doezum zijn zondagavond getroffen door een windhoos. Er is veel schade aangericht aan boerderijen en schuren.

Windhoos in Groningen
Twee opslagruimten staan op instorten, aldus een woordvoerder van de Veiligheidsregio.

De hevige wind rukte veel pannen van de daken. Bomen raakten ontworteld en belandden op het wegdek. Voor zover bekend is niemand gewond geraakt.

De windhoos raakte rond zeven uur de grond en raasde honderden meters over de grond verder. Enkele auto's werden meters van de grond getild en schuren omver geblazen. Een kano werd uit het water gerukt en kwam tientallen meters verderop tegen een muur terecht.

De politie kreeg tientallen schademeldingen van bewoners. De windhoos vond plaats in een relatief dunbevolkt landbouwgebied.

(c) ANP
----

Ik woon in Doezum, het heeft mijn huis geschampt o_o'
Net niet dus, dikke chaos hiero...

Jari
04 augustus 2008, 13:26
Moet je maar niet in Groningen gaan wonen.

Fruxano
04 augustus 2008, 15:08
Hmm, ik hoorde 't op de radio.
Best wel eng eigenlijk, ofzo. Staat je huis er nog Roel? :'D

De Roel
04 augustus 2008, 15:18
Het heeft het geschampt, de windhoos ontstond 200m van mijn huis af in een weiland en is zo noordoostelijk door Doezum en Lutjegast gebanjerd.
http://www.112-nieuws.nl/001974/windhoos-groningen-veroorzaakt-veel-schade/

MAJINBUU
04 augustus 2008, 18:18
grrrr niet eerlijk hun hebben weer mazzel ik wil er hier 1

Flex
04 augustus 2008, 18:28
JACKSON, Miss. - Oscar-winning actor Morgan Freeman was injured in a car accident late Sunday night and is in a hospital in Memphis, Tenn.

Regional Medical Center spokeswoman Kathy Stringer said Freeman, 71, is in serious condition. The hospital is about 90 miles north of the accident scene in rural Tallahatchie County in the Mississippi Delta.

Mississippi Highway Patrol spokesman Sgt. Ben Williams confirmed Freeman was in a wreck shortly before midnight Sunday, but said he was still gathering information and had few details Monday. Earlier reports said the actor's car left the road and flipped several times.

bron: msnbc

Maverick
04 augustus 2008, 18:39
grrrr niet eerlijk hun hebben weer mazzel ik wil er hier 1

En nu hoop ik dat je hele huis wordt weggezogen. Gek.

Portgas D. Ace
04 augustus 2008, 19:32
Euh...

Schot krijgt pubverbod na moord op echtgenote
Uitgegeven: 4 augustus 2008 20:20

GLASGOW - Voor de moord op zijn echtgenote is een 74-jarige man uit Schotland veroordeeld tot een pubverbod. De rechtbank in Glasgow achtte een dergelijke straf zinvoller dan een celstraf.
Inertia Stock

De veroordeelde zou wegens zijn dementie toch niet lang opgesloten kunnen blijven.

De bejaarde man wurgde zijn 69-jarige vrouw met een stropdas omdat zij hem weigerde geld voor het café te geven. De moordenaar moet een jaar lang tijdens de openingstijden van pubs in zijn woning blijven, meldden Britse media maandag.

Waar gaat het heen met de jeugd...

Lonestar
04 augustus 2008, 20:12
Jeugd...? Dat is een bejaarde, man xD

Flex
04 augustus 2008, 20:25
Dude, wtf is dat voor straf o.o

CLUBKID!
05 augustus 2008, 18:07
DEN HAAG - Een 69-jarige Hagenaar is dinsdag ernstig gewond geraakt door een val in een toilet. De man kwam klem te zitten tussen de toiletpot en de muur.

Toiletbezoek eindigt in drama

Daarbij raakte de toiletrolhouder vast in zijn oog. Dat liet de brandweer dinsdag weten.

De Hagenaar kwam rond negen uur in zijn huis in de Purmerendstraat in het toilet vast te zitten. Ambulancepersoneel kon de bewoner niet loskrijgen. De brandweer bevrijdde de bewoner uit zijn benarde positie waarbij personeel van de traumahelikopter assistentie verleende.

Het slachtoffer werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht, waar het metalen voorwerp operatief wordt verwijderd. Bij de reddingsactie werden twaalf mensen ingezet.

(c) ANP

Pijnlijk, zeer pijnlijk.

Asaw
05 augustus 2008, 18:28
Pijnlijk, zeer pijnlijk.

o.o wtf

Asaw
06 augustus 2008, 10:20
Maddie was in Amsterdam

Een 41-jarige Nederlandse winkelmedewerker Ana Stam heeft gezegd met Maddy te hebben gesproken. Het meisje zou in mei vorig jaar samen met een man, een vrouw en twee andere kinderen haar winkel zijn binnengekomen. Stam verklaarde in haar getuigenverklaring tegenover de Nederlandse politie dat de man er niet uitzag als een aardig persoon en waarschijnlijk Portugees sprak. De vrouw sprak Engels en vertelde dat ze een klein circus in Frankrijk hadden.

Het jonge meisje vroeg vervolgens of Stam wist waar haar moeder was. Toen zij daarop antwoorde dat haar moeder achter in de winkel was, zei 'Maddie' dat die vrouw niet haar moeder was, maar een vreemdeling die haar van haar mama had weggenomen. Volgens Stam leek het meisje erg op Madeleine McCann, op de haarkleur na.

Ook werden voor het eerst beelden vrijgegeven van een beveiligingscamera in een pompstation in de buurt van Praia da Luz waar de McCanns op vakantie waren. De foto is enkele uren na de verdwijning genomen

CLUBKID!
06 augustus 2008, 20:58
o.o wtf

Hij is nu overleden ;-;

Saskia
07 augustus 2008, 20:33
Hij is nu overleden ;-;

Wat een kut dood....

Cobpyth
07 augustus 2008, 20:39
Hij is nu overleden ;-;

Omg! Hoe erg!

Saskia
08 augustus 2008, 07:19
*ik heb eigk geen tijd dus ik doe t snel*

In Urk zijn er jongens tussen de 12 en 16, die baby eendjes martelen en mishandelen. De beestjes worden gestenigd, gebruikt als aas, en ze krijgen vishaakjes gevoerd. OPok worden pasgeboren kuikens uit het nes gehaald, en keihard op het water gegooid.
De dierenopvang in Urk heeft al veel kuikens en eenden weggehaald uit voorzorg.

De eendjes die niet werden doodgemarteld, werden meegenomen in een emmer, om vervolgens als levend aas te gebruiken bij het vissen.

Wat een rand debielen!

Thomas9790
08 augustus 2008, 07:53
Wat een sukkels.

Count
08 augustus 2008, 10:28
Dan ben je gewoon niet goed in je hoofd, anders zou je wel medelijden hebben en het dus niet doen.

Maverick
08 augustus 2008, 11:33
Dan ben je gewoon niet goed in je hoofd, anders zou je wel medelijden hebben en het dus niet doen.

Echt, voor zulke jongeren is er maar één oplossing. Jeugd-gevangenis, IMO.
En dan op hun achttiende nogmaals naar de rechtbank, en dan die straf ook nog eens uitzitten.

Secrolle
08 augustus 2008, 13:17
Echt, voor zulke jongeren is er maar één oplossing. Jeugd-gevangenis, IMO.
En dan op hun achttiende nogmaals naar de rechtbank, en dan die straf ook nog eens uitzitten.

Zelfs de echte gevangenis waar terroristen zitten is niet gruwelijk genoeg voor hun.
Mensen zoals hun moeten gewoon verdwijnen, hebben nooit geboren mogen worden.

Phanes
08 augustus 2008, 13:30
'Maddie ontvoert door belgische pedofielen.'

AMSTERDAM - Een Belgisch pedofilienetwerk zou opdracht hebben gegeven voor de ontvoering van Madeleine McCann. Dit blijkt uit nieuwe informatie die de Britse politie heeft ontvangen, zo melden donderdag meerdere Britse media.

Het vermiste meisje Madeleine McCann. Foto: AFP
http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00338/maddie_3_338546d.jpg

Enkele dagen voor de verdwijning van Maddie vorig jaar mei in Portugal zou iemand, een zogenaamde 'spotter' die banden heeft met het Belgische netwerk, een foto van het meisje hebben genomen. Die foto zou vervolgens zijn doorgestuurd naar de leiders van het pedofilienetwerk om Maddie als koopwaar aan te bieden. Dit blijkt uit informatie van de Metropolitan Police.

Nadat Maddie is 'goedgekeurd', heeft drie dagen daarna de ontvoering plaatsgevonden.

Volgens Britse media stond deze informatie in een email die de Metropolitan Police op 4 maart naar de politie van Leicestershire heeft gestuurd, waar de McCanns wonen. De email zou daarna naar de politie in Portugal zijn gestuurd, maar de berichtgeving verschilt over wanneer dat zou zijn gebeurd.

De informatie over het Belgische pedofilienetwerk bevond zich in het dossier van 30.000 pagina´s dat maandag werd vrijgegeven. Het is niet duidelijk hoe betrouwbaar de informatie is.

Hindustaniboy
08 augustus 2008, 17:53
Ik geloof nog éérder dat Pedobear de mascotte is voor pedofielen, of dat Chinees het leuk vindt om off-topic te gaan, of dat SuperDecimal emo is.

Saskia
08 augustus 2008, 18:14
Ik vind het vreselijk dat het gebeurt is... maar, ik heb toch een vermoeden dat het kind dood is. En overal duiken nieuwe dingen erover op. Bv die vrouw die Maddie in haar winkel gehad zou hebben.

Cobpyth
08 augustus 2008, 18:26
Ik denk dat er nog maar weinig kans is dat ze leeft. Maar het moet echt vreselijk zijn voor die ouders om in die onwetendheid te leven...

Saskia
08 augustus 2008, 18:29
Dat is het zeker. En als dit verhaal ook niet klopt, hoe lang duurt het voordat dat arme kind uitgemolken is?

Pyrus
08 augustus 2008, 18:56
meh, ik denk ook dat ze allang dood is, ofwel ergens opgesloten in een vieze donkere kelder bij een vuile pedo die haar elke dag verkracht..

Ofwel is het allemaal opgezet spel, dat kan ook

Saskia
08 augustus 2008, 18:58
Nou pyrus :P Wat een grove gedachte.. :P

de ouders zouden het ook gedaan kunnen hebben. Die hadden toch bloed van Maddie in hun achterbak?

Pyrus
08 augustus 2008, 19:00
Tegenwoordig is iedereen verdachte..

En aan die vieze gedachten kan ik niets doen:: Ik woon in België =P

Saskia
08 augustus 2008, 19:01
Ja daar zal het aan liggen :P

Pyrus
08 augustus 2008, 19:04
uhu, met al die ontvoerde meisjes hier..

Saskia
08 augustus 2008, 19:07
Agja! Daar had ik niet eens aan gedacht :P

Wie waren het ook allemaal weer? Ik heb een boek gelezen van.... Simone? ofzo. Ik was 12 en ik fietste naar school...

verschrikkelijk. Al die kut belgen ook... (behalve jij dan ;) )

Pyrus
08 augustus 2008, 19:11
w00t, ik ben geen kut Belg xD

uhm, de moordenaars die we hebben gehad: Marc Dutroux, Michel Fourniret (was Frans, maar de Belgen hebben hem opgepakt), uhm.. ik weet het eigenlijk niet zo goed: ik volg het nieuws niet zo

Saskia
08 augustus 2008, 19:22
Ik zei toch: Jij niet ;)

Marc Dutroux, die ken ik. Die trok een meisje van haar fiets die naar school fietste.

Pyrus
08 augustus 2008, 19:27
één??

hij heeft er 5 ontvoerd denk ik: Laetitia Delhay (ofzo), Ann en Eefje en Julie en Melissa

en ik zeg toch "Ik ben GEEN kut Belg"

Saskia
08 augustus 2008, 19:28
I know. Dat staat ook in het boek van dat meisje. 2 werden dood gevonden. En ze zei dat ze zich zo eenzaam voelde, en toen had hij nog een meisje voor haar ontvoerd. Julia ofzo.

heb jij oordopjes ofzo voor mij? Me moeder zit erg vals en verkeerd met Andre Hazes mee te zingen

Pyrus
08 augustus 2008, 19:32
hier *propt oortjes door usb-poort*

zet een ander liedje op ofzooo

Saskia
08 augustus 2008, 19:34
Ik wil best me muziek op zetten, maar dan gaat me moeder klagen en ik heb geen zin om naar de hal te lopen en mijn oordopjes te pakken :P

Cobpyth
08 augustus 2008, 19:45
Agja! Daar had ik niet eens aan gedacht :P

Wie waren het ook allemaal weer? Ik heb een boek gelezen van.... Simone? ofzo. Ik was 12 en ik fietste naar school...

verschrikkelijk. Al die kut belgen ook... (behalve jij dan ;) )

Ik heb ook het boek gelezen.
Ja, Marc Dutroux is zeker en vast niets om trots op te zijn als Belg! Echt walgelijk wat die kerel gedaan heeft.

Saskia
08 augustus 2008, 19:46
trots kan ie niet meer zijn. Hij is toch dood?

Cobpyth
08 augustus 2008, 19:48
trots kan ie niet meer zijn. Hij is toch dood?

Nee hoor. Hij zit in de gevangenis voor zover ik weet. O.o

Saskia
08 augustus 2008, 19:48
o, welke kidnapper en verkrachter heeft zichzelf dan voor de trein gegooid?

Was dat Wolfgang, in Oostenrijk?

Eoin
08 augustus 2008, 19:51
Dat was de ontvoerder van Natasja Kampush, die werdt gevangen gehouden in Oostenrijk in de plaats Strasshof an der Nordbahn door Wolfgang Priklopil.

Saskia
08 augustus 2008, 19:52
Ja, oostenrijkers are pretty fucked up people to

Pyrus
08 augustus 2008, 20:12
Belgen ook xD

Nederlanders ook

iedereen ^^

Saskia
08 augustus 2008, 20:16
hee, praat voor jezelf wil je :P

Pyrus
08 augustus 2008, 20:36
doe ik ook

en ook voor de Nederlanders en alle andere mensen

Mana Praxula
08 augustus 2008, 20:51
Och...
Lawl. Lijkt meer een msn convo dan een forum ding xD.

Maar die Maddie zaak, het is triest, maar ik denk dat het wel kan kloppen enzo. Ik hoop dat ze dat netwerk oprollen, ookal heeft Maddy er niets mee te maken.

DarkDevil
11 augustus 2008, 17:17
Vrouw zonder handen en voeten klimt 5642 meter.
BELGRADO - Als eerste zwaar gehandicapte vrouw in de geschiedenis heeft een Servische bergbeklimster zondag de 5642 meter hoge top van de Elbroes in het Russische deel van de Kaukasus getrotseerd.

Dat deelde de gehandicaptenunie in Belgrado maandag mee.

De 39-jarige Danijela Jovanovic, die zonder handen en voeten ter wereld kwam, doet al vele jaren aan sport en is sinds 2006 een enthousiast bergbeklimster.

bron: http://www.nu.nl/news/1695597/122/Vrouw_zonder_handen_en_voeten_klimt_5642_meter.htm l

s0ra
11 augustus 2008, 17:52
Vrouw zonder handen en voeten klimt 5642 meter.
BELGRADO - Als eerste zwaar gehandicapte vrouw in de geschiedenis heeft een Servische bergbeklimster zondag de 5642 meter hoge top van de Elbroes in het Russische deel van de Kaukasus getrotseerd.

Dat deelde de gehandicaptenunie in Belgrado maandag mee.

De 39-jarige Danijela Jovanovic, die zonder handen en voeten ter wereld kwam, doet al vele jaren aan sport en is sinds 2006 een enthousiast bergbeklimster.

bron: http://www.nu.nl/news/1695597/122/Vrouw_zonder_handen_en_voeten_klimt_5642_meter.htm l

hoe wil je dat wel ooit hebben o-ó

Anton
12 augustus 2008, 13:19
Cameraman RTL omgekomen in Georgië

GORI - Bij Russische bombardementen op de Georgische stad Gori is een journalist van het Nederlandse televisiestation RTL Nieuws omgekomen. Dat heeft de hoofdredacteur Harm Taselaar bevestigd aan de journalistenbond NVJ.

Cameraman RTL omgekomen
Stan Storimans (39) werkte als cameraman voor het RTL Nieuws. Samen met correspondent Jeroen Akkermans deed hij verslag van het conflict in Zuid-Ossetië.

Akkermans raakte bij het bombardement gewond, hij heeft een scherf in zijn been. Dat heeft RTL-topman Bert Habets laten weten tijdens een bijeenkomst in Hooge Vuursche.

"Naar wat wij weten reden ze in een konvooi in de buurt van Gori. Het konvooi is in de problemen gekomen waarbij Stan om het leven kwam en Jeroen een scherf in zijn been kreeg", aldus Habets.

Volgens de RTL-directeur verkeert Akkermans in complete shock. "We proberen hem en het lichaam van Stan zo snel mogelijk terug te halen. Twee psychologen gaan mee naar Gori om Jeroen bij te staan."

Verslagenheid

Bij RTL is met grote verslagenheid gereageerd op de dood van Storimans. "Hij was een uitermate collegiaal persoon", zo stelde de adjunct-hoofdredacteur van RTL Nieuws Marc Schreuder in een interview op RTL 7.

Storimans was twintig jaar werkzaam voor RTL. "Zijn werk was zijn leven", aldus Schreuder. "Hij voelde zich voor geen enkele klus te beroerd." Storimans laat een vrouw en twee kinderen achter.

Oerkracht

Een geëmotioneerde Bart Hettema, verslaggever van RTL Nieuws, omschreef Storimans bij RTL als "een oerkracht". Hettema werkte veel met Storimans en noemt hem "met afstand de beste man die ooit voor RTL Nieuws gewerkt heeft".

Volgens Hettema wordt het belang van een goede cameraman vaak onderschat. Het postuur van Storimans, die veel aan gewichtheffen deed, maakte hem een indrukwekkende verschijning, aldus Hettema. "Daar spotte je niet mee."

De jaarlijkse presentatie van de RTL-programma's in Baarn is dinsdag geschrapt. Topman Bert Habets van RTL sprak van een zwarte dag. Hij noemde het ongepast om onder deze omstandigheden de geplande presentatie van de winterprogramma's te laten doorgaan.

NVJ

Ook de Nederlandse Vereniging van Journalisten (NVJ) is 'diep geschokt' door het overlijden van een Nederlandse cameraman van RTL in Georgië. Dat laat algemeen secretaris van de NVJ Thomas Bruning dinsdag weten.

Bruning spreekt van een harde klap. "De Nederlandse journalistiek is dit jarenlang bespaard gebleven." Sander Thoenes was tot dinsdag de laatste Nederlandse journalist die tijdens zijn werkzaamheden omkwam. Hij werd in 1999 doodgeschoten op Oost-Timor tijdens zijn werk voor het tijdschrift Vrij Nederland.

Veiligheid

Bruning wil samen met nieuwsorganisaties in gesprek met het ministerie van Buitenlandse Zaken om te kijken wat er gedaan moet worden om de veiligheid van Nederlandse journalisten in Georgië te garanderen.

Bruning sluit een tijdelijk vertrek van Nederlandse journalisten uit Georgië niet uit.

Minister

Minister Maxime Verhagen van Buitenlandse Zaken heeft de Russische ambassadeur in Den Haag laten ontbieden om opheldering te vragen over de tragische gebeurtenis. In een verklaring liet de bewindsman namens de regering weten met ontzetting kennis te hebben genomen van de dood van de cameraman.

"Mijn gedachten gaan uit naar de familie van de heer Storimans, in het bijzonder zijn vrouw en twee kinderen. De regering betuigt hen en RTL haar innige deelneming", aldus een aangeslagen Verhagen.

"Tijdens mijn meest recente bezoek aan Afghanistan in mei heb ik uitgebreid met de heer Storimans gesproken. Ik heb hem leren kennen als een hardwerkende professional en een bijzonder sympathieke man."

Bombarderen

Russische gevechtsvliegtuigen begonnen dinsdag met het bombarderen van de centraal-Georgische stad Gori, de geboorteplaats van de Russische oud-Sovjetleider Jozef Stalin.

De generale staf van de Russische strijdkrachten ontkent echter Gori dinsdag te hebben aangevallen.

De Russische president Dmitri Medvedev heeft inmiddels besloten de militaire operatie in Georgië te stoppen. "Het doel van de operatie is bereikt. De veiligheid van onze vredesmacht en de burgerbevolking is hersteld", zo liet hij weten.

Kut russen n.n

Saskia
12 augustus 2008, 13:43
Kinderkamp met Duitse neonazi's

Berlijn,
Duitse neonazi's oefenen niet alleen in deelstaatparlementen hun macht uit. ook helpen ze in leeglopende Oost-Duitse dorpjes bij de vrijwillige brandweer, in gaarkeukens en met 'geschiedenisavondjes' over de heimat. Sinds geruime tijd organiseren ze eveneens kinderkampen. Hun doel: het hersenspoelen van de jeugd.

Afgelopen weekeinde maakte de politie een eind aan een vakantiekamp in Mecklenburg-Voorpommeren. Bijna veertig blonde jongens en meisjes tussen de 8 en 14 jaar kregen in uniform van circa vijftig volwassenen les over het nationaal-socialisme. De politie vond handdoeken, boeken en songteksten met hakenkruisen. De kinderen werden terug naar ouders gebracht. Tussen 1933 en 1945 moetsen duiste kinderen lid worden van de Hitlerjugend(HJ). Tegenwoordig proberen de rechtsradicalen het met de HDJ, de heimattreue Deutsche Jugend. In de tentenkampen in het bos doen kaalgeschoren tieners elke twee weken een paramilitaire oefeningen.

Maar niet alle Duitse jongeren doen vrolijk mee met de neonazi's. In Beeskow, een dorpje in Brandenburg, lopen twee scholieren stram in de houding. Willy(18) en Jonas (19) zijn lid van het 'Front Deutscher Apfel,'dragen uniformen en bloedrode vlaggen met Duitse appels erop, die ze willen beschermen tegen'exotische vruchten uit het buitenland.'Hun satirische actie zorgt voor veel publibiteit. Ze roepen: "Wat geven wij de Duitse jeugd? Appelsap, appelsap! Dat doet deugd!'

En ik hoor net, dat er op maandagochtend een jongen voor de trein gesprongen is. Hier in West-Friesland. 18/19 jarige jongen

DarkDevil
14 augustus 2008, 12:18
Man vast na seks met bank.
HONGKONG - Een man is met zijn penis vast komen te zitten in een bank waarmee hij seks probeerde te hebben. Dat meldden diverse Hongkongse media.

De man zat 's avonds in een verlaten park in Hongkong toen hij met zijn penis genot probeerde te vinden in een gat in het bankje, maar kwam vast te zitten. Na enkele vruchteloze pogingen zich los te rukken, belde hij de politie.

Toegesnelde reddingswerkers probeerden de man te bevrijden door onder meer bloed af te tappen uit het mannelijk geslachtsdeel. Na vier uur waren de hulpdiensten alsnog genoodzaakt de man met bank en al naar het ziekenhuis te brengen. Daar werd hij bevrijd.

Geluk
Artsen zeggen dat de 42-jarige man geluk heeft gehad dat hij nog steeds een penis heeft, aldus de kranten die het verhaal publiceerden met een smeuïge fotoreportage.

bron: http://www.nu.nl/news/1699975/122/Man_vast_na_seks_met_bank.html

Saskia
15 augustus 2008, 11:45
percy Irausquin (mode ontwerper) Is overleden na een val in de douche... *huilt*

Gurenn
15 augustus 2008, 12:33
HONGKONG - Een man is met zijn penis vast komen te zitten in een bank waarmee hij seks probeerde te hebben. Dat meldden diverse Hongkongse media.

De man zat 's avonds in een verlaten park in Hongkong toen hij met zijn penis genot probeerde te vinden in een gat in het bankje, maar kwam vast te zitten. Na enkele vruchteloze pogingen zich los te rukken, belde hij de politie.

Toegesnelde reddingswerkers probeerden de man te bevrijden door onder meer bloed af te tappen uit het mannelijk geslachtsdeel. Na vier uur waren de hulpdiensten alsnog genoodzaakt de man met bank en al naar het ziekenhuis te brengen. Daar werd hij bevrijd.

Geluk
Artsen zeggen dat de 42-jarige man geluk heeft gehad dat hij nog steeds een penis heeft, aldus de kranten die het verhaal publiceerden met een smeuïge fotoreportage.

Lol, wat een noob. Gewoon aan je tante met een snor denken en die is er zo weer uit.

hinata-chan
16 augustus 2008, 07:55
Kinderkamp met Duitse neonazi's

Berlijn,
Duitse neonazi's oefenen niet alleen in deelstaatparlementen hun macht uit. ook helpen ze in leeglopende Oost-Duitse dorpjes bij de vrijwillige brandweer, in gaarkeukens en met 'geschiedenisavondjes' over de heimat. Sinds geruime tijd organiseren ze eveneens kinderkampen. Hun doel: het hersenspoelen van de jeugd.

Afgelopen weekeinde maakte de politie een eind aan een vakantiekamp in Mecklenburg-Voorpommeren. Bijna veertig blonde jongens en meisjes tussen de 8 en 14 jaar kregen in uniform van circa vijftig volwassenen les over het nationaal-socialisme. De politie vond handdoeken, boeken en songteksten met hakenkruisen. De kinderen werden terug naar ouders gebracht. Tussen 1933 en 1945 moetsen duiste kinderen lid worden van de Hitlerjugend(HJ). Tegenwoordig proberen de rechtsradicalen het met de HDJ, de heimattreue Deutsche Jugend. In de tentenkampen in het bos doen kaalgeschoren tieners elke twee weken een paramilitaire oefeningen.

Maar niet alle Duitse jongeren doen vrolijk mee met de neonazi's. In Beeskow, een dorpje in Brandenburg, lopen twee scholieren stram in de houding. Willy(18) en Jonas (19) zijn lid van het 'Front Deutscher Apfel,'dragen uniformen en bloedrode vlaggen met Duitse appels erop, die ze willen beschermen tegen'exotische vruchten uit het buitenland.'Hun satirische actie zorgt voor veel publibiteit. Ze roepen: "Wat geven wij de Duitse jeugd? Appelsap, appelsap! Dat doet deugd!'

En ik hoor net, dat er op maandagochtend een jongen voor de trein gesprongen is. Hier in West-Friesland. 18/19 jarige jongen

over die jongen dat voor de trein is gesprongen, mijn school staat naast de treinspoor in Alkmaar, en soms dan staat er 1 trein bijna stil, soms wordt er dan zelfs geroddeld door de school heen dat er dan iemand waarschijnlijk voor de trein is gesprongen-_-''
maar die roddels geloof ik nooitXD

Jari
16 augustus 2008, 15:06
Na enkele vruchteloze pogingen zich los te rukken

:rolleyes:

Saskia
16 augustus 2008, 15:08
over die jongen dat voor de trein is gesprongen, mijn school staat naast de treinspoor in Alkmaar, en soms dan staat er 1 trein bijna stil, soms wordt er dan zelfs geroddeld door de school heen dat er dan iemand waarschijnlijk voor de trein is gesprongen-_-''
maar die roddels geloof ik nooitXD

T was op t nieuws. Dus neem aan dat t echt is :)

Sumisé
17 augustus 2008, 01:03

Woon jij ook in West-Friesland? xD Ik woon in Grootebroek. x''D

WazzaScooba
17 augustus 2008, 10:38

Geluk

Ik las het vanmorgen in de krant. xD Echt te grappig.

Goðafoss
17 augustus 2008, 10:38
:rolleyes:

Nice one. x'D

Kast
17 augustus 2008, 17:11
Onthoofd door een DB7

De Britse zakenman Gerald Mellin (54) heeft zichzelf onthoofd in zijn sportwagen (Aston Martin DB7) om wraak te nemen op zijn jongere vrouw, Mirrielle (33), die hem had verlaten. De zelfmoord gebeurde vlak nadat Gerald te horen kreeg dat hij extra alimentatie moest betalen.

Hij had reeds vaker gedreigd met zelfmoord, maar onlangs heeft hij de daad bij het woord gevoegd. Hij knoopte het ene eind van het touw om een boom en het andere eind om zijn nek. Vervolgens ging hij in z’n DB7 cabrio zitten en gaf plankgas. Hij laat zijn ex-vrouw achter met schulden (bron: bbc.co.uk).

fakemon
17 augustus 2008, 21:44
Kunt zeggen wat je wil, maar een originele zelfmoord.

Waah, 2400e post B)

Ares
20 augustus 2008, 16:07
Bob de Bouwer moet zachter van politie
In Nieuw-Zeeland heeft de milieupolitie een kinderfeestje stopgezet na klachten van buren over te luidruchtige Bob de Bouwer-fans, schrijft de Dominion Post. Ouders en kinderen jonger dan vijf gingen vrijdagavond uit de bol op kinderdeuntjes tijdens het jaarlijkse kinderbal van de kleuterschool in Auckland toen plots de milieupolitie opdook met een bevel om de tent te sluiten wegens klachten van omwonenden. Volgens Lisa Gordon, directrice van de One Tree Hill kleuterschool stond de muziek al niet echt hard omwille van de vele kinderoortjes. "Het was pas 18.30 uur", verdedigt ze zich. "Ik vind dit toch redelijk absurd"

Bron (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/31338/Bob_de_Bouwer_moet_zachter_van_politie_.html)

...sommigen kunnen echt nergens tegen... ó.ò

s0ra
20 augustus 2008, 16:11
hoe zielig zijn die gene dan die de klacht in hebben gedient

Ares
21 augustus 2008, 21:46
Zestienjarige stopt met school om Guitar Hero te spelen
Een diploma halen en hier en daar een biertje drinken, meer dan dat ambieert een zestienjarige meestal niet. Maar niet bij Blake Peebles uit North Carolina. Hij heeft namelijk besloten om met school te stoppen en een professionele carrière in Guitar Hero na te streven. Zijn ouders hebben uiteindelijk toegegeven aan hun zoon, omdat ze het gezeur meer dan zat waren. Ze hebben ervoor gekozen om hun zoon van school te halen en hem door middel van een privé-leraar nog wat sturing te geven. Zijn argument: "Ik vond school altijd al zonde van mijn tijd." heeft blijkbaar toch indruk gemaakt. In Amerika verdient een professionele gamer ongeveer tussen de $25.000 en $80.000 per jaar. Mits hij dan wel bij de top hoort en op toernooien de eerste plaats bereikt. De kans dat Blake nooit meer hoeft te werken is dus behoorlijk klein. Gelukkig heeft hij fijne ouders.

Bron (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/31397/Zestienjarige_stopt_met_school_om_Guitar_Hero_te_s pelen.html)

chobittsu
22 augustus 2008, 16:17
Man met mega-harem moet vrouwen inleveren

LAGOS - Een gezaghebbende islamitische raad in het midden van Nigeria heeft bepaald dat tachtig echtgenotes toch echt te ver gaat.

De invloedrijke raad Jamatu Nasril Islam heeft de ontbinding gelast van tientallen huwelijken gesloten door Mohammedadu Bello Masaba, berichtte vrijdag The Guardian vanuit Lagos.

Masaba mag vier echtgenotes houden, maar hij moet binnen vier dagen van de overige 76 vrouwen scheiden. Wanneer hij deze uitspraak negeert, dient hij de doodstraf te krijgen, volgens de raad. Een man kan in islamitisch recht erg vlot van een vrouw scheiden, dus de tijdslimiet hoeft geen probleem te zijn.

Sinds de terugkeer in Nigeria van een burgerregering in 1999 zijn in meer dan tien overwegend islamitische deelstaten van het land islamitische rechtstelsels ingevoerd. Die worden er door veel Nigerianen gezien als doelmatiger, minder corrupt en minder bureaucratisch dan het gewone op het Britse stelsel geënte rechtssysteem.

De Nigeriaanse deelstaten die sharia hebben ingevoerd, beklemtonen dat er in Nigeria geen sprake is van wrede straffen.

Ares
23 augustus 2008, 14:59
Omaatje (77) leert Italiaanse soldaten vechten
Een oma houdt Italiaanse soldaten goed onder de duim. Keiko Wakabayshi (77) is een experte in vechtsporten en leert rekruten vechten zoals het hoort. Je ziet ze nauwelijks lopen maar ze staat er als een huis. De Japanse is een kei in ju-jitsu, kenjitso, judo, kendo en karate. Ze veegt de vloer aan met de soldaten in Livorno maar ze gelooft in haar leerlingen en onderricht hen in gevechtstechnieken. "De fysieke kracht doet er niet toe", zegt ze. "En alles is mogelijk". De legerbazen hopen dat een beetje vernedering door het oude dametje de soldaten sterker zal maken.

Bron (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/29018/Omaatje_(77)_leert_Italiaanse_soldaten_vechten.htm l#via)

Foto's

http://uploads.waarmaarraar.nl/imageupload/8029/80296e98b1005cc46ba40bdc82b075c2f46f.jpg

http://uploads.waarmaarraar.nl/imageupload/8029/8029c122ce5868375af9270dca1739b25f92.jpg

Mana Praxula
23 augustus 2008, 15:38
och....
Auw xD

Daydreamer
23 augustus 2008, 19:15
Prins Peuter

In alle bladen foto's van Maxima en Willem-Alexander. De twee zitten op de tribune in Peking op de Olympische Spelen. Maxima houdt weer modeshow en Alex hult zich braaf in Oranje shirts. Niet alle wedstrijden lijken even boeiend. Party heeft een aantal leuke foto's van de prins die aandachtig in zijn neus peutert.

Eerst boort hij zijn pink diep in zijn neusgat en vervolgens houdt hij 'de buit' tussen twee vingers vast. Brrr, wat vies. Van Story krijgt de prins dan ook een standje. Dat zijn dochter Alexia nog wel eens in haar neusje graaft vinden ze aandoenlijk, maar van de prinselijke pappa verwachten ze dat hij zich gedraagt. 'Alex scoort plak' grappen ze nog, maar de boodschap is duidelijk. De prins is een 'snotaap' en moet dat gepulk voortaan laten.

Amazuppai Orange
24 augustus 2008, 01:55
Omaatje (77) leert Italiaanse soldaten vechten
Een oma houdt Italiaanse soldaten goed onder de duim. Keiko Wakabayshi (77) is een experte in vechtsporten en leert rekruten vechten zoals het hoort. Je ziet ze nauwelijks lopen maar ze staat er als een huis. De Japanse is een kei in ju-jitsu, kenjitso, judo, kendo en karate. Ze veegt de vloer aan met de soldaten in Livorno maar ze gelooft in haar leerlingen en onderricht hen in gevechtstechnieken. "De fysieke kracht doet er niet toe", zegt ze. "En alles is mogelijk". De legerbazen hopen dat een beetje vernedering door het oude dametje de soldaten sterker zal maken.

Bron (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/29018/Omaatje_(77)_leert_Italiaanse_soldaten_vechten.htm l#via)

Foto's

http://uploads.waarmaarraar.nl/imageupload/8029/80296e98b1005cc46ba40bdc82b075c2f46f.jpg

http://uploads.waarmaarraar.nl/imageupload/8029/8029c122ce5868375af9270dca1739b25f92.jpg

Waaa, coole oma xD

Jari
24 augustus 2008, 02:26

LAGOS - Een gezaghebbende islamitische raad in het midden van Nigeria heeft bepaald dat tachtig echtgenotes toch echt te ver gaat.

De invloedrijke raad Jamatu Nasril Islam heeft de ontbinding gelast van tientallen huwelijken gesloten door Mohammedadu Bello Masaba, berichtte vrijdag The Guardian vanuit Lagos.

Masaba mag vier echtgenotes houden, maar hij moet binnen vier dagen van de overige 76 vrouwen scheiden. Wanneer hij deze uitspraak negeert, dient hij de doodstraf te krijgen, volgens de raad. Een man kan in islamitisch recht erg vlot van een vrouw scheiden, dus de tijdslimiet hoeft geen probleem te zijn.

Sinds de terugkeer in Nigeria van een burgerregering in 1999 zijn in meer dan tien overwegend islamitische deelstaten van het land islamitische rechtstelsels ingevoerd. Die worden er door veel Nigerianen gezien als doelmatiger, minder corrupt en minder bureaucratisch dan het gewone op het Britse stelsel geënte rechtssysteem.

De Nigeriaanse deelstaten die sharia hebben ingevoerd, beklemtonen dat er in Nigeria geen sprake is van wrede straffen.
Lol, massa scheiding.

Ares
24 augustus 2008, 20:34
Man slaat zichzelf in elkaar uit angst voor zijn vrouw
Wat te doen als je net duizenden euro's in een casino verloren hebt en vrouwtjelief daarom niet meer onder ogen durft te komen? Verzin gewoon een gewapende overval, zoals de 26-jarige Josef Reiner uit Wenen 'slim' bedacht heeft. Enig nadeel: om de hele scène wat geloofwaardig te maken, zul je jezelf ook aardig moeten toetakelen. Dus brak Josef doodleuk zijn eigen neus, kaak en arm met een ijzeren staaf. De ongelukkige ligt nu kermend in het ziekenhuis te bekomen van zijn eigen (mis)daad."Hij moet wel heel bang geweest zijn voor zijn vrouw om zichzelf zo'n pijn te bezorgen in plaats van haar het voorval gewoon op te biechten", luidde het laconieke commentaar van de politiewoordvoerder.

Bron (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/31502/Man_slaat_zichzelf_in_elkaar_uit_angst_voor_zijn_v rouw.html)

Irri
25 augustus 2008, 22:17

.

Het duurde ruim 10 minuten voordat ik door had dat er geen 'haren' stond .__.

Kocur
25 augustus 2008, 22:19
Het duurde ruim 10 minuten voordat ik door had dat er geen 'haren' stond .__.
Dat is best erg weet je :p

Ik vind die man wel een enorme idioot. Wat heb je eraan om zoveel vrouwen te hebben?

Ares
26 augustus 2008, 23:02
Britse opa naar EK gewichtheffen
Mijn opa is de sterkste, en voor een keer kunnen de klein- en achterkleinkinderen van Ged Mullane dat zonder gekruiste vingers achter de rug zeggen. De kranige 75-jarige is immers uitgeroepen tot sterkste gepensioneerde in Groot-Brittannië na een wedstrijdje gewichtheffen in de categorie 60+. Jaren, niet kilo's. Mullane versloeg jonkies van tien en vijftien jaar jonger, en vertegenwoordigt het Verenigde Koninkrijk in de Europese Kampioenschappen in Tsjechië op 23 oktober. Hij hoopt te winnen door daar 104 kilo te heffen. De voormalige elektricien is het gewend van hard te trainen. In zijn 'jonge jaren' was hij lid van een atletiekteam. Om fit te blijven, liep hij elke dag bijna 20 kilometer naar het werk en terug. Hij was er sneller dan wanneer hij de bus zou genomen hebben. "Ik nam soms zelfs omwegen om meer kilometers te lopen, vooral als ik me voorbereidde op een race." Stoer, zo'n opa.

Bron (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/31612/Britse_opa_naar_EK_gewichtheffen.html)

chobittsu
28 augustus 2008, 15:49
Dief met lege doos gesnapt

DEN HAAG - In Den Haag is woensdag een niet zo heel slimme dief opgepakt. De man liep met een doos van een dvd-speler een winkel aan de Grote Marktstraat uit, in de veronderstelling dat de dvd-speler erin zat.
De detectiepoortjes verraadden de dief, waarop hij door beveiligers werd aangehouden. Pas op dat moment kwam de man erachter dat hij een lege doos in zijn handen had.

De Hagenaar, een bekende veelpleger, zit nog vast.

Saki
28 augustus 2008, 16:17
xD stumper, je voelt toch dat die doos veel te licht is o.o

DarkDevil
29 augustus 2008, 16:24
Bedelaar die miljonair werd terug bij af.
BRUSSEL - Een Belgische man die van bedelaar drie jaar geleden miljonair werd dankzij een erfenis, is weer helemaal terug bij af. De man raakte al zijn geld kwijt en bedelt inmiddels weer in de Brusselse metro.

Marc Lecocq was drie jaar geleden wereldnieuws toen zijn vader - met wie hij geen contact meer had - overleed en hem een miljoenenerfenis naliet.

Lecocq verbraste het geld niet, maar leende wel veel uit aan vrienden en bekenden. De rest stak hij in aandelen. Die zijn nu grotendeels waardeloos geworden, aldus Lecocq vrijdag in de krant Het Laatste Nieuws.

"Er is één schuldige voor mijn ellende: George Bush. Hij lokte met zijn rampzalige economische beleid een kredietcrisis uit, zodat mijn aandelen - onder meer van Fortis - waardeloos werden."

bron: http://www.nu.nl/news/1722435/122/Bedelaar_die_miljonair_werd_terug_bij_af.html

chobittsu
29 augustus 2008, 16:31
Bedelaar die miljonair werd terug bij af.
BRUSSEL - Een Belgische man die van bedelaar drie jaar geleden miljonair werd dankzij een erfenis, is weer helemaal terug bij af. De man raakte al zijn geld kwijt en bedelt inmiddels weer in de Brusselse metro.

Marc Lecocq was drie jaar geleden wereldnieuws toen zijn vader - met wie hij geen contact meer had - overleed en hem een miljoenenerfenis naliet.

Lecocq verbraste het geld niet, maar leende wel veel uit aan vrienden en bekenden. De rest stak hij in aandelen. Die zijn nu grotendeels waardeloos geworden, aldus Lecocq vrijdag in de krant Het Laatste Nieuws.

"Er is één schuldige voor mijn ellende: George Bush. Hij lokte met zijn rampzalige economische beleid een kredietcrisis uit, zodat mijn aandelen - onder meer van Fortis - waardeloos werden."

bron: http://www.nu.nl/news/1722435/122/Bedelaar_die_miljonair_werd_terug_bij_af.html
"Lecocq" kun je dus hier vertalen met "de lul"... :p

Ares
29 augustus 2008, 20:26
Bliksem doet Chinees schuld afbetalen
"Ik zweer dat ik nooit geld van je geleend heb, moge de bliksem me raken als ik lieg." Een Chinese man uit de zuidwestelijke provincie Fujian had de woorden nog niet uitgesproken of hij werd inderdaad geraakt door de bliksem. Dat schrijft de krant Shanghai Daily vandaag. De man, Xu, bezwoer geen geld van zijn vriend Huang geleend te hebben. De eed moest een einde maken aan de twist tussen de twee mannen, die bleven bikkelen over een bedrag van ongeveer vijftig euro.Xu werd opgenomen in het ziekenhuis en is buiten levensgevaar. Hij moet wel zijn schuld terugbetalen, zei Huang tegen de krant.

Bron (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/31670/Bliksem_doet_Chinees_schuld_afbetalen.html)

Sigarettenreclame op schooluniformen in China
Terwijl overal in de wereld het reclame maken voor sigaretten is verboden, lappen de Chinezen dit verbod aan hun laars. Nog erger zelfs, op de nieuwe oranjegekleurde schooluniformen van zo’n 525 schoolkinderen in de Chinese stad Kunming, in de provincie Yunnan, prijkt de reclame voor het sigarettenmerk Marlboro! Ook andere firma’s zoals Vodafone, Shell, Ferrari hebben zich in de strijd geworpen om hun reclame op schooluniformen te zetten. De ouders van de kinderen vinden het maar niks, al die reclame op de uniformen van hun kinderen, vooral de sigarettenreclame, maar veel hebben ze niet te zeggen. Ze hebben het maar te accepteren, want om zelf zo’n schooluniform voor hun kind aan te schaffen, daar hebben de meeste ouders geen geld voor! De kinderen zelf kan het niet veel schelen dat hun uniform ‘volgeplakt’ is met reclame en wat die Marlboro reclame betreft, ze weten nu welk merk ze moeten roken om hun zenuwen te bedwingen bij examens!

Bron (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/31698/Sigarettenreclame_op_schooluniformen_in_China.html )

Hond slikt badeendje in
Ozzie, een Staffordshire bulterriër, heeft onlangs een volledig badeendje ingeslikt. De hond uit het Britse Leamington was met een andere hond aan het vechten om het badspeeltje. Toen hij de strijd dreigde te verliezen, slikte hij het rubberen eendje plots in.Aanvankelijk leek Ozzie het badeendje goed te 'verteren', maar toen hij begon te braken, nam zijn baasje hem toch maar mee naar een dokter. Daar was op röntgenfoto's duidelijk te zien hoe het volledige eendje in zijn maag zat. Aangezien het badspeeltje nogal groot was, kon de hond het niet zelf uitbraken.Na een operatie werd het eendje verwijderd en Ozzie was snel hersteld. De chirurgen van het dierenziekenhuis in Warwick vertelden dat ze wel vaker in contact komen met honden die de vreemdste dingen hebben ingeslikt. Doorgaans hebben ze die voorwerpen eerst wel in kleinere stukken gebeten. Ooit kregen ze een labrador over de vloer die zijn eigen bed had ingeslikt. Maar het badeendje van Ozzie is zonder twijfel de grappigste röntgenfoto die ze al hebben gezien.

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/17/11/9/large_482199.jpg

Bron (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/31708/Hond_slikt_badeendje_in.html)

Terror Jay
06 september 2008, 10:31
Postzegelbestelnummer verbindt bellers door met sexlijn

AMSTERDAM - Amerikanen die bij de overheid telefonisch postzegels met eendjes willen bijbestellen, komen bedrogen uit.

Door een verkeerd gedrukt nummer op het bij de postzegels geleverde kaartje bellen ze in plaats van 1-800-STAMP24 met 1-800-TRAMP24, zo meldt CNN.

Daardoor worden mensen die bellen met de lijn nu verleid door een zwoele vrouwenstem om 'alleen met meisjes die jou opwinden' te kletsen, voor slechts $1,99 per minuut.

Herdruk

De schattige postzegels waarop twee pijlstaarteendjes te zien zijn, zijn geldig tot 30 juni volgend jaar. De overheid wil de 3,5 miljoen voorgedrukte kaarten niet laten herdrukken en gebruikt het geld liever voor het behoud van de natuur.

chobittsu
10 september 2008, 15:43
Congolese politie zet geiten in gevangenis

KINSHASA - De Congolese politie heeft een kudde geiten aangehouden en opgesloten in de gevangenis omdat ze illegaal verhandeld zouden zijn. Dat ontdekte de onderminister van Justitie van de Democratische Republiek Congo toen hij op inspectie was in het cellencomplex.

Volgens minister Claude Nyamugabo was er zelfs al een datum ingepland bij de rechter, zodat de geiten zich konden verantwoorden voor hun daden. Dat schrijft de Britse nieuwszender BBC woensdag. Welke straf de kudde had kunnen krijgen is niet bekend.

De eigenaren van de dieren werden in een andere cel gezet. Zij moeten nog wel voor de rechter verschijnen. Nyamugabo reageerde woedend op de bizarre arrestatie en kondigde aan de agenten op training te zullen sturen om hun kennis van de wet op te krikken.

Ares
11 september 2008, 20:51
Kleuter gooit 75.000 euro van papa over de balk
Een vijfjarig baasje heeft 75.000 euro uit de safe van zijn pa gepakt en heeft dat aanzienlijke bedrag gespendeerd in een winkelcentrum in Belgrado. Samen met enkele vrienjes kocht hij kleding, speelgoed, fietsen, snoep, computers en spelletjes. Slobodan Markovic, de vader van de 'big spender', besefte pas wat er was gebeurd toen hij zijn zoon thuis zag komen met een berg pakjes. "Wellicht ben ik vergeten de kluis op slot te doen", zei de Servische zakenman. "Ik heb de politie wél gevraagd een onderzoek in te stellen. Ik vind het onvoorstelbaar dat niemand in het winkelcentrum het verdacht vond dat een vijfjarige zo veel geld uitgeeft".

Bron (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/32135/Kleuter_gooit_75.000_euro_van_papa_over_de_balk.ht ml)

Phanes
11 september 2008, 21:44
@hierboven wow ik kon nog niet alleen winkelen toen ik 5 was.

Klachten over kopieerbeveiliging Spore

Kopers van sporecreature het nieuwe spel Spore klagen over de strenge kopieerbeveiliging die fabrikant Electronic Arts (EA) heeft aangebracht. Consumenten die een legaal exemplaar van het spel hebben aangeschaft mogen Spore, een evolutiespel dat uitstekende recensies heeft gekregen in de reguliere en gamespers, slechts drie keer installeren. Na de derde keer is het spel, dat ongeveer 30 euro kost, onbruikbaar. Dat betekent dat iemand die het spel installeert, een keer de-installeert vanwege ruimtegebrek op de harde schijf en nog een keer installeert op een nieuwe pc - allemaal vormen van normaal gebruik van een game - Spore daarna niet meer kan gebruiken. Gebruikers zijn minder positief over het spel dan professionele recensenten. Op Amazon.com staan bijna 1.950 recensies van klanten. Ze geven het spel gemiddeld 1 ster vanwege de strenge Digital Rights Management (DRM) software. Spelers hebben het gevoel dat ze het spel gehuurd in plaats van gekocht hebben van EA. “The DRM on this thing is less friendly than my recent colonoscopy - you get three installs. That’s it. No install returned for uninstallation, or anything else”, schreef een consument op Amazon.com.

Bron: http://weblogs3.nrc.nl/klaver/2008/09/10/klachten-over-kopieerbeveiliging-spore/

Ares
11 september 2008, 22:09
@hierboven wow ik kon nog niet alleen winkelen toen ik 5 was.
Ik moest toen van m'n moeder zelfs nog altijd in 't zicht blijven als ik ging buiten spelen, mocht niet eens van 't plein af in m'n eentje n.n''

Anton
12 september 2008, 16:52
http://www.nu.nl/news/1741185/50/%27Anti_Spore%27_blijkt_internetgrap.html
x"D

Ares
12 september 2008, 17:08
Tweeling kan niet in hetzelfde schooljaar bij elkaar
De pasgeboren tweeling Lexus en Amber Conway uit het Engelse Northampton zijn in alle opzichten gelijk aan elkaar. Het enige verschil is dat de twee meisjes op verschillende data zijn geboren, wat betekent dat ze straks in een verschillend jaar naar school gaan. Lexus werd namelijk op een ‘normale manier’ geboren op zondag 31 augustus om kwart voor twaalf ‘s nachts en Amber kwam 45 minuten later, via een keizersnee, op maandag 1 september ter wereld. Hoewel ze het nog niet beseffen, is hierdoor voor de beide nog geen twee weken oude meisjes een absurde situatie ontstaan. In Engeland geldt namelijk dat kinderen die voor of op 31 augustus zijn geboren tot de basisschool kunnen worden toegelaten, omdat ze de leerplichtige leeftijd hebben bereikt en elk kind dat na 31 augustus is geboren moet dan een jaar wachten! Dit overkomt straks dus de tweeling Lexus en Amber, want als Lexus al ‘hoog en droog’ in groep drie zit, mag Amber, omdat ze op 1 september is geboren, nog een jaartje in de kleuterklas spelen! Hier valt niet aan te tornen en hun ouders de 37-jarige Sarah Conway en de 42-jarige Ian Caldwell, die zelf tot een tweeling hoort, hebben hier geen woorden voor. Ze willen koste wat kost hun twee kinderen bij elkaar op school hebben, desnoods willen ze Lexus en Amber thuis les geven, of emigreren naar Spanje waar ze men deze regels niet kent. De verschillende geboortedata veroorzaken ook problemen bij vaccinatiedata en ander zaken omdat Lexus technisch gezien, een dag ouder is dan haar zus. Ook het vieren van hun verjaardagen kan een probleem zijn, want als de een haar verjaardag heeft gevierd, moet de volgende dag weer een feestje worden gebouwd omdat de ander jarig is! Voorlopig zijn de twee zich er nog niet bewust van wat voor ‘moeilijkheden’ hen straks boven het hoofd hangen!

Bron (http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/32170/Tweeling_kan_niet_in_hetzelfde_schooljaar_bij_elka ar.html)