Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : Shin Chan op jetix

mitchel123
24 oktober 2006, 14:45
Jammer genoeg komt shin chan alleen nog in het weekend om 14:40 - 14:50...(van jetix tv-gids)
Ik hoop dat het weer gewoon doordeweeks op tv komt.:sweat:
Praat hier verder over shin chan op tv...

Gilnid
01 november 2006, 14:02
eerder was shin chan om 9:00 uur op zondag, dat was chil!

Jax
07 november 2006, 18:11
Shin Chan moet gewoon helemaal terugkomen.

kuys
21 november 2006, 06:36
chin chan is altijd wel lache als je je ff verveeld ofzo...:p

Pokemonfanatic
26 november 2006, 20:11
Kunnen ze shin chan niet naar nickelodeon sturen ofzo, die hebbe toch nog tijdsinvulling nodig, flikker FOP er dan maar uit. Of op Jetix VOD zetten

Peirau
27 december 2006, 12:26
ze kunnen beter doen dat om 4 uur shin chan op tv komt iedere dag!
dat is veel leuker

Gurenn
27 december 2006, 18:11
Shin Chan wordt in België helemaal niet meer uitgezonden:(

black-flame
05 januari 2007, 18:18
ben blij dat dat joch weg is

339AWF
09 januari 2007, 17:52
Chin-Chan =D man,Spijtig dat et alleen in weekend komt en niet vaker =5.
Lang geleden eer ik het nog eens heb gezien , met al die veranderingen .
+_+---

Pokerealm
12 januari 2007, 18:03
Shin Chan is idd grappig
Ik vind ook dat het vaker moet komen

Vooral zijn opa is geinig XD

rida01
12 januari 2007, 18:24
yep das waar het kan vaker komen het komt onder school tijd

moijto
17 januari 2007, 14:52
chin chan is echt super leuk mr ik kijk t alleen niet meer..
omdat het alleen mr herhaligen zijnn en anders niet zo leuke afleveringen
;)

sander_91
21 januari 2007, 01:27
Shin Chan is idd grappig
Ik vind ook dat het vaker moet komen

Vooral zijn opa is geinig XD

Ja die opa lol ik herinner me het XD
Ik denk dat zielige ouders hebben geklaagd over het groffe taalgruik. *pakt pistool*
Waar is die oude TV met Dragonball Z enzo, zucht..

Pokerealm
22 januari 2007, 00:14
Ja die opa lol ik herinner me het XD
Ik denk dat zielige ouders hebben geklaagd over het groffe taalgruik. *pakt pistool*
Waar is die oude TV met Dragonball Z enzo, zucht..

Inderdaad, Dragonball was ook een van mijn favo Animes

Crossel
23 januari 2007, 12:27
Inderdaad, Dragonball was ook een van mijn favo Animes

Dragonball s nog steed een favo anime van mij ;)
Die naruto s niks vergeleken derbij:D
Shin chan al helemaal niet xD

Evair
13 april 2007, 12:25

Yutara
17 april 2007, 21:19

Indeed!

oosten
17 april 2007, 21:49

Ja maar wel nieuwe afleveringen hoor wat die oude heb ik al 80x keer gezien. Waarom in godsnaam haalt jetix de aller beste bekeken tekenfilms dus digimon, yu-gi-oh, medabots, shin chan ga zo maar verder eraf en gooit alle troep erop. Het enigste wat nog leuk is aan jetix is pokemon advanced battle:mad:

Floortje
18 april 2007, 07:18
Ja maar wel nieuwe afleveringen hoor wat die oude heb ik al 80x keer gezien. Waarom in godsnaam haalt jetix de aller beste bekeken tekenfilms dus digimon, yu-gi-oh, medabots, shin chan ga zo maar verder eraf en gooit alle troep erop. Het enigste wat nog leuk is aan jetix is pokemon advanced battle:mad:

Idd, ze gaan helemaal de verkeerde kant op, ik denk dat wanneer ze dit soort programma's op tv uitzenden, het helemaal nieuw is voor de (nieuwe generatie kinderen van een jaar of 7) en ze het helemaal geweldig vinden. Want de meesten hebben nog nooit gehoord van digimon/medabots etc..

Jetix wordt egt kansloos....

Raptor
18 april 2007, 15:10
Ja erg jammer. De series die ze nu uitzenden zijn allemaal wel erg kansloos en niet leuk om naar te kijken. Shin-Chan was gewoon voor de lol maar de andere waren ook echt leuk om te volgen. Nu zijn het alleen nog maar series zonder enig verhaal. Ach misschien maakt het nog wel eens z'n comeback. :)

Gurenn
18 april 2007, 15:48
Nou ja, Shin Chan heeft helemaal geen plot. Maar het was wel grappig:p

Floortje
19 april 2007, 18:01
Het is er afgehaald omdat teveel ouders klachten hadden over het programma :sweat: ,, hoe ze van een mug een olifant kunnen maken (ik ben weer lekker in mijn spreekwoorden/gezegdes vel haha:p)

Emm_hockey
19 april 2007, 18:10
Het is er afgehaald omdat teveel ouders klachten hadden over het programma :sweat: ,, hoe ze van een mug een olifant kunnen maken (ik ben weer lekker in mijn spreekwoorden/gezegdes vel haha:p)

waar slaat dat nou weer op?!
dat vind ik dus echt dom he..

maarja dat was tenminste nog een programma waar je nog een beetje kon lachen :)

oosten
19 april 2007, 18:17

Naja zeg ook dom. Aan de ene kant snap ik de ouders wel een beetje. Kleine kinderen liepen soms gewoon in hun blote kont op straat en zijden de meest vreemde woorden:p Maar laat de kinderen dan niet kijken. Om het nou gelijk eraf te halen

Floortje
19 april 2007, 18:18
Naja zeg ook dom. Aan de ene kant snap ik de ouders wel een beetje. Kleine kinderen liepen soms gewoon in hun blote kont op straat en zijden de meest vreemde woorden:p Maar laat de kinderen dan niet kijken. Om het nou gelijk eraf te halen

Jongen toen ik vier was liep ik tog ook wel is in m'n blote kont door het huis/tuin. En toen bestond shin-chan nog geen eens :sweat:

fakemon
21 april 2007, 23:14
Jongen toen ik vier was liep ik tog ook wel is in m'n blote kont door het huis/tuin. En toen bestond shin-chan nog geen eens :sweat:

Eh.. Volgens mij ging het om die vieze woorden... ( waar zitten die dan _O_ )

Lui moeten niet zeuren, en chin shan erop pleuren XD

Het_Papiertje
22 april 2007, 09:46
Ik geef die ouders op de een of andere manier wel gelijk. ò.o
Kinderen leren door te immiteren en als ze zo iets zien zullen ze dat ook. Chin Chan is voor een kinderserie op de Nederlandse televisie best grof en als ze het groffe weg halen is het niet leuk meer. 't Is eigenlijk net zo iets als Southpark op Jetix laten zien ofzo, om even een overdreven voorbeeld te geven.

Gurenn
22 april 2007, 15:12
Dan moet het maar later op de avond uitgezonden worden. Als het niet voor kinderen geschikt is is het ook niet voor kinderen bedoeld (tenminste in het westen).

black-flame
24 april 2007, 13:14
ik ben blij dat dat snot joch van TV is

Nobody1337
21 mei 2007, 20:49
Als je met zen alle een mail stuurt van ShinChan terug op JetiX dan komt ie zeker terug

Gaara
21 mei 2007, 21:28
Als je met zen alle een mail stuurt van ShinChan terug op JetiX dan komt ie zeker terug

Jah, zo dachten ze ook over met Digimon. Maar dat komt ook niet meer op tv....

lololol
22 mei 2007, 14:46
ja, dat was allemaal heel leuk: digimon, shin chan, medabots enz

dragon master x
22 mei 2007, 19:26
ahhh ja die goeie ouwe tijd..

Nobody1337
24 mei 2007, 17:08
medabots is in de grote vakantie trug geweest met 2 afleveringen per dag...

fakemon
31 mei 2007, 17:57
Ogh.. ik vodn medabots toch zuigen. maar zonde dat Shin Chan er niet meer op is.

dragon master x
31 mei 2007, 19:37
ahh ja ze willen aleen maar mega babies ying yang yo en al die andere belachelijke series...

lukenetty
03 juni 2007, 17:48
ying yang yo ownt :D

Gohan
03 juni 2007, 17:59
Shin Chan is grappig, Jetix is zielig..

suthes
11 juni 2007, 21:00
Die nieuwe: Yin yang o ofso en avatar dat zijn egt K*T programma's. Ik denk dat we met z'n allen naar nickelodeon moeten gaan. Die hebben bijna geen leuke programma's.

En... Ik weet niet of jullie dit kennen, maar ik had gezien dat ZOOP weer op nick is. Dan kan yetix nniet achterblijven toch?

En persoonlijk op Fox Kids waren er veel leukere programma's. OP zondag was er dan Power Rangers en Kippenvel... Die tijd met de leuke tv...

The Kid
11 juni 2007, 22:11
Shin Chan is grappig, Jetix is zielig..
(Y) Sluit ik me bij aan.

fakemon
12 juni 2007, 12:53
Die nieuwe: Yin yang o ofso en avatar dat zijn egt K*T programma's. Ik denk dat we met z'n allen naar nickelodeon moeten gaan. Die hebben bijna geen leuke programma's.

En... Ik weet niet of jullie dit kennen, maar ik had gezien dat ZOOP weer op nick is. Dan kan yetix nniet achterblijven toch?

En persoonlijk op Fox Kids waren er veel leukere programma's. OP zondag was er dan Power Rangers en Kippenvel... Die tijd met de leuke tv...

Second that.. Alhoewel Yin Yang Yo wel gaat..

Nobody1337
17 juni 2007, 12:33
Ying Yang is wel leuk ma shinchanblijft gewoon ut beste.. ik mis gewoon hoe shin "Mits" zegt.:P

fakemon
24 juni 2007, 20:01
Ying Yang is wel leuk ma shinchanblijft gewoon ut beste.. ik mis gewoon hoe shin "Mits" zegt.:P

True, true.. Alhoewel Yin Yang Yo de droge humor heeft waarvan ik hou <3

Chopstick
25 juni 2007, 22:30
Srry die ying yang yo trekt me niet zo..

*rijmt.. XD*

fakemon
26 juni 2007, 07:00
Gaan we nu rijmen en dichten ó_o?
Dan zal ik maar eens gauw gaan zwichten D8!

black-flame
26 juni 2007, 13:46
ik vind shin chan mooier gemaakt dan yin yang yo

yin yang 2 konijntjes en yo een vieze oude panda

fakemon
28 juni 2007, 20:34
ik vind shin chan mooier gemaakt dan yin yang yo

yin yang 1 Roze en een blauwe konijn en yo een vieze Knorrige oude
pandabeer

Zo :cool:
iig: Het moraal van dit topic: Shin Chan moet terug.

Nobody1337
29 juni 2007, 00:16
ja misschien in de zomer vakantie maar nicklodeon krijgt boze bevers weer op tv(H) endas ook bes leuk.

Liam
29 juni 2007, 09:32
ja misschien in de zomer vakantie maar nicklodeon krijgt boze bevers weer op tv(H) endas ook bes leuk.
Wat is DAT nou weer?

Chopstick
29 juni 2007, 16:24
Wat is DAT nou weer?

Jeweetoch,, die 2 bevers Boris en benno..
In het engels: The angry beavers.

dark-mewtwo
01 juli 2007, 14:00
Zo :cool:
iig: Het moraal van dit topic: Shin Chan moet terug.

Het is weer terug op jetix!!!!!!!!!!!!
Het is er nu op!!!

Gurenn
01 juli 2007, 14:10
Nu moet het nog terug in België.

The Kid
01 juli 2007, 14:15
Het is weer terug op jetix!!!!!!!!!!!!
Het is er nu op!!!
Megaman nu. x3

maurice-absol
01 juli 2007, 19:09
Megaman nu. x3

Shin Chan met die opa :p die is echt maf ja :p.
Shin Chan en (Megaman) moet(en) dus gewoon terug vind ik v.v

The Kid
01 juli 2007, 19:11
Shin Chan met die opa :p die is echt maf ja :p.
Shin Chan en (Megaman) moet(en) dus gewoon terug vind ik v.v
Megaman was vanmiddag terug. ^^''

(Het was ook per toeval dat ik er langszapte)

suthes
02 juli 2007, 10:15
wanneer komt shin chan op yetix?

fakemon
02 juli 2007, 22:43
Thank god. Halleluya!
Jetix begrijpt eindelijk dat Mega Babies, Captain Flamingo, Horseland, en al die shitprogramma's geen kijkcijfertrekkers zijn.

Chopstick
03 juli 2007, 08:15
Thank god. Halleluya!
Jetix begrijpt eindelijk dat Mega Babies, Captain Flamingo, Horseland, en al die shitprogramma's geen kijkcijfertrekkers zijn.

Dat hadden ze moeten bedenken vóór dat ze de leuke programma's eraf haalden T.T
Weet je hoe lang wij zaten opgescheept met die programma's ><

Aqualyx™
03 juli 2007, 13:16
Dat hadden ze moeten bedenken vóór dat ze de leuke programma's eraf haalden T.T
Weet je hoe lang wij zaten opgescheept met die programma's ><

4 maand? x3

fakemon
04 juli 2007, 17:20
4 maand? x3

Misschien wel 5 D8!!!!!
iig; Megaman komt weer gewoon terug.

Aqualyx™
06 juli 2007, 13:34
Misschien wel 5 D8!!!!!
iig; Megaman komt weer gewoon terug.

Mooi, nu Shin Chan nog

Gaara
06 juli 2007, 13:50
Mooi, nu Shin Chan nog

Die mag wel weg blijven.... Er is al genoeg troep op Jetix...

Aqualyx™
06 juli 2007, 14:16
Die mag wel weg blijven.... Er is al genoeg troep op Jetix...

Shin Chan is GEEN troep!
En post hier niet als je het saai vind.

Gaara
06 juli 2007, 15:08
Ik mag mijn mening zeggen....

fakemon
06 juli 2007, 19:03
Shin Chan is GEEN troep!
En post hier niet als je het saai vind.

Vrijheid van meningsuiting?

Maarja. Keep luving mudkipz.

The Kid
06 juli 2007, 20:14
Ik mag mijn mening zeggen....
Van mij mag je, en daarnaast het is een feit dat Jetix gelijk staat aan troep. =x

Gurenn
06 juli 2007, 21:21
Jetix heeft genoeg goede anime uitgezonden. Medabots, Oban Star-Racers, Samurai Pizza Cats, Shaman King, Shinchan, Tekkaman Blade en Transformers. Dan reken ik er wel de tijd bij dat hij nog Fox Kids heette.

The Kid
06 juli 2007, 21:43
Ik dacht dat Samurai Pizza Cats bij Yorin of CN kwam. oO
(Maarja dat is zo lang geleden)

dragon master x
07 juli 2007, 19:31
SHIN SHAN IS TERUG IN HET WEEKEND OM 14:45 OF 14:15 (weet het niet meer)
MEGAMAN ELKE DOORDEWEEKSE DAG OM 15:10
DE BENDE VAN VIJF ELKE DOORDEWEEKSE DAG OM: 06:45
MEDABOTS ELKE DAG OM 06:nogwat (maar niet meteen in het begin van 06 uur s'weekends dubbele aflevering.
en er zijn nog een paar oude series terug zoels wunspunch oban star racers eek de kat iznogoud maar die vind ik niet zo leuk....

GENIET NU HET NOG KAN NA DE VAKANTIE GAAT HET WEG......

Jetix heeft genoeg goede anime uitgezonden. Medabots, Oban Star-Racers, Samurai Pizza Cats, Shaman King, Shinchan, Tekkaman Blade en Transformers. Dan reken ik er wel de tijd bij dat hij nog Fox Kids heette.
en zoals ik zei AHHH DIE GOEIE OUWE TIJD....JETIX SERIES WORDEN STEEDS MEER KINDERACHTIGER megababies (kom op zeg dat zend je toch niet uit als ze shin chan vies vonden waarom zenden ze dat dan uit?

Thank god. Halleluya!
mee eens......carl2 is ook zo (...)

[ZoNyMouS]
08 juli 2007, 11:43
Medabots zenden ze btw wel weer uit lool:eek:

fakemon
09 juli 2007, 20:36
;1187047']Medabots zenden ze btw wel weer uit lool:eek:

Nouja, beter dan niks <3. Ik baal als een stekker omdat ze van plan zijn Naruto uit te zenden iig ó_o.

Gaara
09 juli 2007, 21:15
Nouja, beter dan niks <3. Ik baal als een stekker omdat ze van plan zijn Naruto uit te zenden iig ó_o.

Bron?

fakemon
10 juli 2007, 20:02
Bron?

van PLAN zijn uit te zenden. ik zeg niet dat ze het gaan doen <3.

Floortje
11 juli 2007, 21:03
jetix is egt raar, de programma's die geen succes hebben die laten ze, en programma's zoals shin chan zijn weg, bijv. de bende van vijf, dat kwam elke dag geregeld voorbij, de meeste kinderen vonden het ook leuk om te kijken, elke leeftijdcategorie, nou ik heb het al een tijd niet meer gezien &#212;_&#212;

En de naam jetix vind ik btw helemaal geen rekening houden met het vrouwelijke geslacht die jetix kijkt, ik bedoel: foxkids is voor iedereen, jongen meisjes, oud jong, jetix is egt: Jongens en kleine kinderen... (voornamenlijk "kleine jongens" )

En dan denken ze met horseland de vrouwelijke aandacht terug te krijgen, terwijl dat programma zuigt

fakemon
11 juli 2007, 21:58
jetix is egt raar, de programma's die geen succes hebben die laten ze, en programma's zoals shin chan zijn weg, bijv. de bende van vijf, dat kwam elke dag geregeld voorbij, de meeste kinderen vonden het ook leuk om te kijken, elke leeftijdcategorie, nou ik heb het al een tijd niet meer gezien Ô_Ô

En de naam jetix vind ik btw helemaal geen rekening houden met het vrouwelijke geslacht die jetix kijkt, ik bedoel: foxkids is voor iedereen, jongen meisjes, oud jong, jetix is egt: Jongens en kleine kinderen... (voornamenlijk "kleine jongens" )

En dan denken ze met horseland de vrouwelijke aandacht terug te krijgen, terwijl dat programma zuigt

Horseland = Paardenshit. letterlijk en figuurlijk.

Gurenn
11 juli 2007, 22:30
jetix is egt raar, de programma's die geen succes hebben die laten ze, en programma's zoals shin chan zijn weg, bijv. de bende van vijf, dat kwam elke dag geregeld voorbij, de meeste kinderen vonden het ook leuk om te kijken, elke leeftijdcategorie, nou ik heb het al een tijd niet meer gezien Ô_Ô

Dat denk jij, maar televisiezenders zijn alleen op winst belust dus ze laten wel degelijk de programma's met de meeste kijkcijfers (*kuch* Totally Spies *kuch* Beugelbekkie *kuch*) spelen.

dragon master x
12 juli 2007, 19:07
[QUOTE=Floortje=pokemon;1190914]jetix is egt raar, de programma's die geen succes hebben die laten ze, en programma's zoals shin chan zijn weg, bijv. de bende van vijf, dat kwam elke dag geregeld voorbij, de meeste kinderen vonden het ook leuk om te kijken, elke leeftijdcategorie, nou ik heb het al een tijd niet meer gezien &#212;_&#212;

En dan denken ze met horseland de vrouwelijke aandacht terug te krijgen, terwijl dat programma zuigt[/QUOTE

even een fvraagje wat betekend jetix eigenlijk.
trouwens jetix is inderdaad voor kleine jongetjes vroeger was foxkids veel succesvoller en betere series (voor de animefans dan :P ) in elk geval jetix word steeds kinderachtiger en smeriger kijk dan toch naar die babies geval brrrrrr het smerigste serie die ik ooit heb gezien en ik zal het ook niet meer te doen...

GoldenDragon
13 juli 2007, 21:39
[QUOTE=Floortje=pokemon;1190914]jetix is egt raar, de programma's die geen succes hebben die laten ze, en programma's zoals shin chan zijn weg, bijv. de bende van vijf, dat kwam elke dag geregeld voorbij, de meeste kinderen vonden het ook leuk om te kijken, elke leeftijdcategorie, nou ik heb het al een tijd niet meer gezien Ô_Ô

En dan denken ze met horseland de vrouwelijke aandacht terug te krijgen, terwijl dat programma zuigt[/QUOTE

even een fvraagje wat betekend jetix eigenlijk.
trouwens jetix is inderdaad voor kleine jongetjes vroeger was foxkids veel succesvoller en betere series (voor de animefans dan :P ) in elk geval jetix word steeds kinderachtiger en smeriger kijk dan toch naar die babies geval brrrrrr het smerigste serie die ik ooit heb gezien en ik zal het ook niet meer te doen...

Ben het helemaal met je eens.
Vroeger gaven er zulke leuke series. En nu hebben ze dat allemaal voor kinderen van 10 á 8- series van gemaakt. Waarschijnlijks laat Jetix geen leuke series meer zien, omdat de wat oudere mensen toch nauwlijks kunnen kijken, omdat ze te veel huiswerk hebben.
Nou dat hebben ze dus mooi mis, ik zit op de middelbare en heb altijd nog genoeg tijd over om tv te kijken, ook al doe ik vwo. Maar kijk nu toch nooit meer naar Jetix. Koop gewoon alles op dvd. Alle tv series die nu geven zuigen echt verschrikkelijk, ik zou de teletubies zelfs interessanter vinden om te kijken i.p.v die debiele series die er nu geven.:mad::mad::mad:

ice-Cream
14 juli 2007, 13:45
weet je.. kdwong mezelf gewoon een keer om naar horseland te kijken. En kmoest janken :sweat: wtH is er gebeurt met shin chan.. kwil die kleine drillbill terug!! kdoe ook vwo en jua idd je hebt natuurlijk tijd om tv te kijke. Maar nee hoor jetix laat het je niet toe.

Dan maar mtv,tmf of comedycentral :o

fakemon
14 juli 2007, 19:14
weet je.. kdwong mezelf gewoon een keer om naar horseland te kijken. En kmoest janken :sweat: wtH is er gebeurt met shin chan.. kwil die kleine drillbill terug!! kdoe ook vwo en jua idd je hebt natuurlijk tijd om tv te kijke. Maar nee hoor jetix laat het je niet toe.

Dan maar mtv,tmf of comedycentral :o

Horseland is gewoon een idioot programma >=l.

noor-manga
14 juli 2007, 21:12
het enige wat ik nu nog kijk is mtv en comedey central,
héél Jetix én nickelodeon is verneukt :mad:
als iedereen hier op 't forum nu geen jetix en nickelodeon zouden kijken, zou dat veel verschil maken met de kijkcijfers? want dan hoop ik dat ze flink dalen en dat die mensen eindelijk beseffen dat ze beter leuke programma's kunnen uitzenden..
kheb vandaag trouwens shin shan gezien en ik mis het echt doordeweeks..

kunnen we anders niet opnieuw beginnen met die mailtjes naar Jetix & Nickelodeon> :)
als we met z'n allen gelijk mailtjes versturen moet dat toch echt wel doordringen!.
^^ is maar een suggestie.
x

GoldenDragon
14 juli 2007, 23:01
kunnen we anders niet opnieuw beginnen met die mailtjes naar Jetix & Nickelodeon> :)
als we met z'n allen gelijk mailtjes versturen moet dat toch echt wel doordringen!.
^^ is maar een suggestie.
x

Dat zouden we wel kunnen doen, maar of het werkt....
Ik heb trouwens d'r net een beetje reserche gedaan en het blijkt dat de nieuwe tekenfilms zoals *kots* atomic betty *kots* bijna 2x zo goedkoper zijn om uit te zenden voor Jetix dan de andere leuke series die er vroeger allemaal gaven.

Maar heb gelukkig de beste oplossing voor me eigen youtube.com:D

Maar om alles gewoon goed samen te vatten, jetix zuigt:mad:

Gurenn
15 juli 2007, 09:24
Televisie in Belgi&#235; en Nederland zuigt in het algemeen.

dragon master x
15 juli 2007, 11:02
nou ik betwijfel wel of brieven sturen helpt:sweat:
zoiets hebben we al meegemaakt met digimon shin chan word gelukkig nog wel uitgezonden (maar helaas alleen in het weekend maar gelukkig zenden 2 afleveringen uit! )
zoals gezegd JETIX ZUIGT!!!!!

Firefree
15 juli 2007, 13:31
Ik zag dat er gister op Jetix Shin Chan was, klopte dat:eek::confused:

Black-P!rate
15 juli 2007, 17:41
Ik zag dat er gister op Jetix Shin Chan was, klopte dat:eek::confused:

idd, :P 4 over 2 of zo iets :P

Maar op vorige basis school was iedere ouder aan het klagen dat chinchan van de buis moest, omdat hij zijn kont lied zien, d88 ze dat hun kindere dat na gingen doen -,-
Het is ze dan toch gelukt :S
ALS ZIJ HUN KUT KINDEREN GEWOON OPVOEDEN DAN DOEN ZE ZO IETS NIET NA (A)

Alhoewel het best een leerzaam programma is :cool:

GoldenDragon
15 juli 2007, 19:44
Elk ouder hoort hun kind wat lol toe te laten....
dit is nou ook echt wat kinderen leuk vinden.
Er geeft op youtube de nederlandse versies van shin chan, zowat alle aflevering:D

Maar ik weet zelf al heel zeker dat Jetix binnenkort falliet gaat, want bijna alle mensen zoeken hun favo series gewoon op youtube, is jetix's eigen schuld.

Ik weet zeker dat ze de series zoals :sweat:Horseland:sweat: hartstikke onnodig zijn, wie komt er eigenlijk op zo'n idee zeg, verhalen over kindjes die op paardjes rijden, mega spannend hoor uhmmm....
Volgens mij zou het leuker zijn als mensen dat zelf doen in plaats van er een tekenfilm over te maken. Deze serie kunnen ze echt wel verplaatsen voor ECHTE leuke series.

Als Jetix nou gewoon een keer naar ons zouden luistert....

Gurenn
15 juli 2007, 20:04
Jij keek toen je 4 jaar oud was natuurlijk ook nooit naar dat soort tekenfilms.

GoldenDragon
15 juli 2007, 20:06
Ik begrijp je niet helemaal:confused:

Ohh wacht je bedoelt series zoals Horseland.

neej, eigelijk niet. toen gaven er zulke series niet, maar keek wel naar teletubies, vond ik vroeger mega cool.

Maar Jetix heeft zo'n speciale Jetix play time of zoiets s'morgen voor de kinderen rond 4- jaar. Horseland wordt bedoeld voor kinderen rond de tien...
Maar ik ben een jongen dus ik val sowieso niet voor deze series

Floortje
16 juli 2007, 11:40
Maar Jetix heeft zo'n speciale Jetix play time of zoiets s'morgen voor de kinderen rond 4- jaar. Horseland wordt bedoeld voor kinderen rond de tien...
Maar ik ben een jongen dus ik val sowieso niet voor deze series

en ik als meisje wil je zeggen dat ik wel voor dat soort programma's val? :sweat: xD

eindelijk gisteren weer eens shin chan gezien, zoals gewoonlijk een bekende aflevering, maar toch weer super leuk om hem te kijken (de aflevering of airconditioning)

GoldenDragon
16 juli 2007, 18:32
en ik als meisje wil je zeggen dat ik wel voor dat soort programma's val? :sweat: xD

eindelijk gisteren weer eens shin chan gezien, zoals gewoonlijk een bekende aflevering, maar toch weer super leuk om hem te kijken (de aflevering of airconditioning)

Aan de zin te lezen niet echt. Maar niet alle meiden vinden alle meiden series leuk....

Heb gisteren ook die aflevering gezien:p
Er zou eigenlijk een topic moeten komen die over Jetix gaat. Want deze topic gaat vooral over het afzeiken van Jetix. Nou ja, misschien komt er wel in de vakantie wel oude, leuke, bekende series.
Heb nog maar 4 weken vakantie:(, hoop voor goede resultaten van Jetix. Misschien komt er wel weer een keer zo'n hele dag marathon, die vorig jaar elke zaterdag gaf. waarvoor je kan stemmen welke serie je wilt zien. Ga dan flink stemmen;)

Floortje
16 juli 2007, 20:52
jah, een stem gedoe over een programma die moet blijven en verdwijnd of moet terugkomen

digimon-horseland

horseland voorgoed weg

shaman king-mega babies

mega babies voorgoed weg

etc.. zo krijgen we alle animes weer terug

Maar eigenlijk moeten we van die enquettes houden (of zijn ze er al x3) van alle programma's die jetix heeft, en ook gehad en dan een enquette van de gene die doorgaan, en dus uiteindelijk bliijkt welke anime het beste onder de smaak valt, bijv. jacob dubbel v.s. beugelbekkie of bobbies world v.s. totally spies etc.

GoldenDragon
16 juli 2007, 21:56
jah, een stem gedoe over een programma die moet blijven en verdwijnd of moet terugkomen

digimon-horseland

horseland voorgoed weg

shaman king-mega babies

mega babies voorgoed weg

etc.. zo krijgen we alle animes weer terug

Maar eigenlijk moeten we van die enquettes houden (of zijn ze er al x3) van alle programma's die jetix heeft, en ook gehad en dan een enquette van de gene die doorgaan, en dus uiteindelijk bliijkt welke anime het beste onder de smaak valt, bijv. jacob dubbel v.s. beugelbekkie of bobbies world v.s. totally spies etc.

Dat zou inderdaad misschien wel kunnen. Als we de percentage naar Jetix toe versturen zien ze misschien dat bijna alle nieuwe series gewoon mega boring zijn. Kan niet geloven dat ze aan daar hun geld aanverspillen zeg. Hoe dom kan een tekenfilm zender team wel niet zijn:confused::sweat:

Yumi-Chan
17 juli 2007, 10:02
Horseland is Saai, Alhoewel de paarden zijn verschrikkelijk kleurijk xD lol
MegaBabies is flauw en lelijk.
BeugelBekkie en Totally Spies Zijn ook Oersaai..
Team Galaxy is het zelfde. (Haat ik het meest.)

De Enige wat ik nog kijk op Jetix is Yin Yang Yo. :( Die is wel leuk, Als eerst denk je dat het maar suf is, maar ze zijn erg grappig. Maar die halen ze OOK vast wel weer weg...:sweat: Wat Haaaat ik Jetix. En Met Team Galaxy gaan ze wel door met nieuwe afleveringen. :mad:

Ik snap wel van die Shin Chan die weg is, Maar Het was wel leuk. ^^ En Ugh, Praat me niet over vakantie voorbij gaan! D: de tijd gaat zo snel als je alle tijd van de tijd hebt....uhh.

Digimon vind ik superleuk, Is er nie meer. Shaman King, Nooit gekeken O.o Medabots begon best saai te worden..uh. weet ik veel. (yep, alle bijna alle nieuwe series zijn stom. psst, behalve YYY. xD)

Sorry voor deze lange bericht o.o Ik ga nu aanklagen bij jetix...ofzo iets. D:

Floortje
17 juli 2007, 15:08
maar kunnen we dat niet gaan doen hier op animewolken forum, enquettes en dan de percentages opslaan en evt. naar jetix sturen, dan halen we alle programma's erbij die ooit geweest zijn (zelfs tante soeza xD.)

fakemon
17 juli 2007, 21:41
maar kunnen we dat niet gaan doen hier op animewolken forum, enquettes en dan de percentages opslaan en evt. naar jetix sturen, dan halen we alle programma's erbij die ooit geweest zijn (zelfs tante soeza xD.)

Och, er is eerst ook al een massale actie geweest om Digimon proberen terug op de buis te krijgen, Hell of a lot e-mails zijn gestuurt, maar geen acite. Jetix ziet er meer zo uit:

@( $_$ )@

Evil. En geld-bewust. Ze proberen gewoon alle idioote programma's uit, todat ze een goede hebben gevonden. Wat ze eerst altijd al hadden. Ik mis de tijd van Fox Kids. ó_o. In het begin was Jetix nog wel leuk, Shin Chan, Medabots, Megaman, en dat soort programma's. Daar zat afwisseling in, en niet Besnotterde-overpowerd-babies ó_o.

PS: Tante Soeza :'). Het idee is nog best goed eigenlijk, maar Jetix negeerd het toch >=l.

Nobody1337
18 juli 2007, 00:54
Megaman is zo vet he:D enne in het weekend heb ik ook medabots gezien...

fakemon
18 juli 2007, 19:51
Megaman is zo vet he:D enne in het weekend heb ik ook medabots gezien...

Zenden ze ook al weer Medabots uit ó_o. Mjah, w/s alleen in de vakantie ._.

GoldenDragon
18 juli 2007, 19:59
Ik vind het zo'n zonde van Jetix wat ze met al die series hebben gedaan.

Vul nu me tijd vooral met muziek progamma's zoals mtv, tmf, en vroeger box

Waarom zou een kindertekenfilm net nou niet naar kinderen luisteren. Jetix haalt altijd nog gewoon genoeg geld op omdat de jongeren naar de series van deze tijd kijken. Dat komt denk ik vooral omdat ze de echte goede series zoals Shin Chan nog nooit gezien hebben.

noor-manga
18 juli 2007, 20:38
Ik vind toch dat we het moeten proberen !! :mad:
Als wij het niet doen, wie dan wel !!
WIJ WILLEN DE GOEDE SERIES TERUG !
Als we nu eens hier Polls ed. gaan houden en die gegevens samen met honderden (wat zeg ik >.< DUIZENDEN) kwaaie mailtjes opsturen moet dat echt wel effect hebben. En zeker op shin chan omdat ze de uitzendrechten daarvan al hebben !

Niet geschoten, ALTIJD MIS :D:sweat:

xx

BTW, IK WIL EEK THE CAT TERUG ! ;)

noor-manga
18 juli 2007, 20:54
Omg, ik heb een mail geschreven en hier ben ik dus helemaal niet goed in, ik citeer:

Geachte Leden van de Redactie,

Ik zou graag uitleg willen krijgen over waarom er verscheidene goedlopende programma's op Jetix niet meer worden uitgezonden.

Ik bedoel met name Digimon & Shin Chan

Ik heb altijd met veel plezier jullie zender gekeken en ik moet zeggen dat er de laatste tijd veel meer programma's voor de lagere leeftijdsklasse komen. Terwijl er veel jongeren zijn die ook nog naar Jetix kijken. Op vele forums ontstaan verschillende topics over waarom jullie niet meer (zoals hierboven genoemd) Digimon en Shin Chan uitzenden terwijl veel kinderen dit leuke programma's vonden. Of als jullie een gloednieuwe anime serie zouden kunnen uitzenden zoals Naruto of Bleach.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet

Noor Vullinghs

redactie@jetix.nl is het adres

;) xx

Floortje
19 juli 2007, 17:18
Ook maar een mailtje gestuurd ;3

Geachte redactieleden,

Ik ben een meisje van 13, bijna 14 jaar op het gymnasium. Ik heb altijd met veel plezier naar Foxkids, nu genoemd "Jetix" gekeken. Maar de afgelopen jaren zag ik langzaam programma's verdwijnen, wat ik en vele andere erg jammer vinden.
Ik begrijp dat jullie niet altijd het geld hebben, maar jullie kunnen bepaald geld beter gebruiken. Voorbeelden hiervan zijn programma's zoals: Horseland, Atomic batty, Megababies, Galactic Football, Shuriken school, Ying Yang Yo en Team galaxy.
Deze programma's vallen niet in de smaak bij het merendeel van de Nederlandse kijkers en nu is mijn vraag: Waar zijn al die fijne programma's gebleven?

Ik kan me nog goed herinneren hoe graag ik naar Foxkids keek, op zondag bij m'n oma lekker naar foxkids planet kijken, tante Soeza, spydogs, pokemon en zelfs nog vaag herrinerend een serie die door foxkids presentatoren zelf werd gespeeld (o.a. Anatevka).
Op verscheidene forums wordt gesproken over Jetix en hoeveel minder kijkcijfers het gaat krijgen en heeft.

Zelf ben ik (en dan spreek ik voor heel veel andere kinderen/volwassenen) erg dankbaar dat Pokemon op televisie meer wordt uigezonden. Maar daar waren ook hele stappen voor nodig. Er zijn wedstrijden gehouden in o.a. jetix magazines en op televisie en daar bleek pokemon vaak de winnaar uit, of een grote kandidaat als winnaar.
Maar, waarom worden er niet meer van dat soort programma's teruggehaald, van het geld waar anders o.a. Megababies van wordt betaald. En waar zijn smaakvallende nieuwe programma’s als Bende van vijf gebleven? En al die leuke spelen op tv, o.a. met de pokemon flippo actie een paar jaar terug en smarties pop-up?

Het valt onwijs op, dat Jetix geen succes heeft met al die nieuwe programma’s, kijk maar naar nieuwe programma’s die binnen de kortste keren weg waren (funky cops, get Ed, super robot monkey team hyper force go, etc..) Deze programma’s zijn net zoals atomic betty en al die andere en met al die programma’s zal het zelfde gebeuren als met deze).

Er zijn programma's die misschien niet meer kunnen worden teruggehaald omdat het nou eenmaal van de Foxkids tijd was en omdat het misschien allang uit het bestand is.
Het zou toch het proberen waard zijn.

Jullie hebben vast en zeker al talloze brieven en mailtjes gehad, maar toch wilde ik nog wat ideen brengen.
- Ten eerste had ik bedacht om een “Gouwe Ouwe” maand te houden. De hele maand, alleen maar programma’s die van vroeger zijn.

- Ten tweede dacht ik aan polls zoals laatst al was (waarvan geloof ik Lilo en Stitch de winnaar waren) maar dan tussen oude en nieuwe programma’s. Jullie laten een aflevering zien van bijvoorbeeld Yu Gi Oh!, en een aflevering van Team galaxy. Dan kunnen kinderen thuis stemmen, en dan gaan die programma’s door naar de volgende ronde. Ik zelf weet haast wel zeker dat vele kinderen in dit geval op Yu Gi Oh zullen stemmen.

Maar het moet geen geld kosten, je kan maar &#233;&#233;n keer stemmen (dus niet talloze keren) en kinderen moeten als ze gestemd hebben zien hoeveel stemmen er nou per serie gevallen zijn.
Dus NIET: HARTELIJK BEDANKT VOOR HET STEMMEN, want dan krijgen mensen argwaan dat Jetix de boel kan besodemieteren.

De programma’s hieronder zijn niet allemaal van mij, een groot deel ook van polls die zijn afgenomen.
Voorbeelden van programma’s die we graag/meer/blijvend of ooit nog &#233;&#233;n keer willen zien,:

- Bobby’s world
- Beugelbekkie
- Digimon
- Yu Gi Oh!
- Pokemon
- Shin Chan
- Kids from room 402
- Totally spies (maar niet t&#233;veel!)
- Jacob dubbel
- Lizzy Mc quire
- Tante Soeza en Sassefras (velen jeugdsentiment)
- Angela Anaconda
- B-daman
- Flint the time detective
- De bende van vijf
-Beyblede
- Care bears (voor kleintjes)
- Ernst bobbie en de rest
- Foxkids planet (misschien een soort replica in vorm van jetix, o.a. virtueel spelletjes doen met kinderen kwam er in voor, niet zeker of het foxkids planet was).

- Hello kitty (voor kleintjes)
- IT”S YOUR CALL! (erg leuk, moet terugkomen, had iedereen kans op favoriete programma herzien)
- Jim Button
- Kippenvel
- Leven met Louie
- Mad Jack de pirate (erg grappig, mijn vaders favoriet)
- Medabots
- Oliver twist
- Planet sketch
- Princess Sisi
- Rangers
- The secret files of the spydogs (mijn broers favorite)
- Shaman King
- Shinzo
- Smarties pop-up show (evt. Met ander ijs)
- Super big (&#233;&#233;n van mijn favorieten samen met digimon, jim button, mad jack, pokemon, leven louie,
bobby’s world)
- De tofu’s
- Tutenstein
- Walter Melon
- What’s with Andy
- W.I.T.C.H.

Het is een erg lange brief en ik heb er erg veel tijd aan besteed. Ik hoop dat u/jullie dit gelezen hebben en het niet zonder te openen weggegooid hebben. Denk er is over na, ga eventueel het internet op en bezoek verscheidene forums. Voornamenlijk op animeforums is veel informatie te vinden.
Ik hoop van u een antwoord terug te krijgen, s.v.p. Dat geld dat nu besteedt wordt kan veel beter worden gebruikt!

Hoogachtend, etc.

Misschien lange brief maar ik heb gewoon gezegd waar het op staat. :D

noor-manga
20 juli 2007, 10:56
Goede brief ^^ :D

Floortje
20 juli 2007, 15:42
En Noor, al bericht terug gehad? Ik nog niet o.ó , zullen ze wel zonder te openen verwijdert hebben..

fakemon
21 juli 2007, 22:36
En Noor, al bericht terug gehad? Ik nog niet o.ó , zullen ze wel zonder te openen verwijdert hebben..

Niet zo pessimistisch 8D! Wie weet heeft ze al bericht terug, of krijg je het binnenkort zelf 8D!! Yea, Ik ben een geboren optimist. ó_o

Floortje
22 juli 2007, 11:13
ik denk dat ik m'n brief elke dag ga versturen, net zo lang tot ik bericht terug krijg, dan moeten ze over een half jaar ckrs wel een bericht teruggestuurd hebben xD

Nobody1337
22 juli 2007, 22:04
- Oliver twist

diemoet zkr trug komen

fakemon
22 juli 2007, 22:57
ik denk dat ik m'n brief elke dag ga versturen, net zo lang tot ik bericht terug krijg, dan moeten ze over een half jaar ckrs wel een bericht teruggestuurd hebben xD

Optimist, FTW 8D?

winesh
24 juli 2007, 20:21
K vin de gouwe ouwe wel goed maar er moette meer ouwe series op jetix (jetix mag pleitte van mij haal foxkids vna de jaarre 90 maar trug:confused:):(:(:(:( heef iemand hier soms het percentage van hoe slecht het met hun zender gaat iemand kan net zo goed een eigge zender creeeren een beter:):):)

Floortje
25 juli 2007, 09:26
100% fout
0 % goed

winesh
25 juli 2007, 12:58
juist dat moe je naar ze stuurre dan zullen ze zien hoe prut ze zijn:mad::mad:

Kone
25 juli 2007, 13:02
ben blij dat dat joch weg is

ik ook :D

Nobody1337
27 juli 2007, 00:24
hmm is geen anime maar tom&jerry en de looney tunes waren ook altijd leuk en mogen van mij gerust terug komen en donald ducks ook:cool:

Floortje
27 juli 2007, 09:33
hmm is geen anime maar tom&jerry en de looney tunes waren ook altijd leuk en mogen van mij gerust terug komen en donald ducks ook:cool:

mm maar dat kan je beter in het topic oude programma's of andere vertellen, want dit is meer het topic om over shin chan te praten , of wat sommige waaronder ik doen, praten over shin chan terug krijgen op jetix

winesh
27 juli 2007, 13:47
t gaat niet alleen om schin chan t gaat ook om andere weggehaaldde series :):) maarre jetix is gwn te dom om intezien hoe slecht het gaat:(:(

winesh
27 juli 2007, 13:54
Idd, ze gaan helemaal de verkeerde kant op, ik denk dat wanneer ze dit soort programma's op tv uitzenden, het helemaal nieuw is voor de (nieuwe generatie kinderen van een jaar of 7) en ze het helemaal geweldig vinden. Want de meesten hebben nog nooit gehoord van digimon/medabots etc..

Jetix wordt egt kansloos....

je hp helemaal gelijk jetix is gwn helemaal loco in hun hoofd geworden:mad::mad: maaarrre pokemon is ok weer nie zo leuk daar gaan ze later tog weer herhalingen van uitzendde:mad::mad::mad:

winesh
27 juli 2007, 14:00

sluit ik me ook bij aan toen was t tenminste nog leuk

winesh
27 juli 2007, 14:22
K hp net nog een hele boze mail aan jetix gestuurt zullen waarschijnlijk weer deleten maarja k hp er geen subject bij gedaan dus missgien leezze hun mijn mail wel:):):):mad::mad::mad::mad:

Floortje
28 juli 2007, 08:38
Winesh, kap met 4 keer achter elkaar posten, je hebt een edit knop ó.ó

Ga voor de 3e keer m'n zelfde mail sturen naar jetix.

winesh
28 juli 2007, 12:15
ze gaan tog nie antwoordde ze verwijderen gelijk

fakemon
01 augustus 2007, 22:06
K hp net nog een hele boze mail aan jetix gestuurt zullen waarschijnlijk weer deleten maarja k hp er geen subject bij gedaan dus missgien leezze hun mijn mail wel:):):):mad::mad::mad::mad:

Please. gebruik aub niet zoveel smilies, en trouwens, al doe je geen subject, des te eerder gooien ze het weg'¬¬.

Floortje
03 augustus 2007, 18:24
toch lijkt het dat ze wel iets aan het ondernemen zijn ookal sturen ze nooit wat terug (drukte I quess) maar Shaman King komt weer gewoon terug in gewone schoolweken etc.. gewoon elke dag op normale tijden, en in de vakantie mix en gouwe ouwe heb je nu megamen, shin chan en yu-gi-oh!...!

winesh
07 augustus 2007, 13:19
:mad:megaman geeft niet meer na de laatste afleveringen gingen ze weer herhalingen uit zendde

fakemon
07 augustus 2007, 16:56
toch lijkt het dat ze wel iets aan het ondernemen zijn ookal sturen ze nooit wat terug (drukte I quess) maar Shaman King komt weer gewoon terug in gewone schoolweken etc.. gewoon elke dag op normale tijden, en in de vakantie mix en gouwe ouwe heb je nu megamen, shin chan en yu-gi-oh!...!

Dus om het kort te zeggen;
Jetix leert het eindelijk xD.

winesh
08 augustus 2007, 11:12
dus egt niet ze zullen het nooit lerenze hadden al de fout gemaakt toen ze jetix begonnen:p:p

Ash-ketchum
08 augustus 2007, 21:23
echt haattelijk dat hij niet meer op tv komt :sweat:

Black-P!rate
28 augustus 2007, 10:49
ik ga nickelodeon mailen of ze shinshan willen uitzenden xD

fakemon
29 augustus 2007, 20:34
dus egt niet ze zullen het nooit lerenze hadden al de fout gemaakt toen ze jetix begonnen:p:p

True, true..

ShinChanFan
30 augustus 2007, 09:20
Ik heb Shin Chan nooit meer gezien wist ook niet dat het er in het weekend nog wel was???:eek: Maar komt het nog wel een keer helemaal terug misschien weet 1 van jullie het

Gurenn
01 september 2007, 08:51
ik ga nickelodeon mailen of ze shinshan willen uitzenden xD

Daar hebben ze de rechten niet voor.

Floortje
03 september 2007, 12:02
Nu is er een anime bobobobobo (of wat het ook mag zijn xD) als ze shinchan nu er bij houden en pokemon gewoon uitzenden (zonder telkens afleveringen te skippen) kan ik voorlopig met jetix leven. (behalve dan dat digimon terug moet komen!!)

Brendan
24 oktober 2007, 23:16
Ik kijk het wel eens op Youtube daar heb je wel full episodes ja de meeste dan,

franpokemonfreak
27 oktober 2007, 20:16
zet het op 5 uur;) zo'n filmpje duurt maar 7 miuutjes:)

Shinytauros
15 december 2007, 21:37
Zijn jullie niet te oud voor shin chan ofso? Ik snap dat niet helemaal. Echt ik meen het. :sweat:

ShadowLugia
16 december 2007, 11:04
Ik snap ook niet waarom je bumpt... En dit meen ik ook, echt.

En je kan nooit te oud zijn voor iets(vind ik). Als ik 20 ben kan ik nog steeds Pokemon kijken, misschien kijk ik er dan niet meer naar, maar ik kan het nog steeds doen.

Shin Chan heeft leuke humor, moet terugkomen! Shin Chan theme song vind ik ook wel melig.

johan anderson
09 april 2008, 07:04
ik vond shin chan zo stom blij dat het weg is

Wex
11 april 2008, 18:11
ik vond shin chan zo stom blij dat het weg is

Chin-Chan*
Mee eens, ik lach altijd dubbel toen t op tv was

rida01
17 april 2008, 18:11
http://www.veoh.com/channels/shinchandutch

hietr kijk ik en het is NL

Claire McLeod
25 april 2008, 18:50
Maar wordt Shin Chan gewoon helemaal niet meer uitgezonden? Die Veoh site is echt wel goed, alleen zou ik het wel fijn vinden om te afleveringen gewoon zelf op mijn computer te hebben staan. De afleveringen op Shin Planet heb ik allemaal al maar ik mis er nog een hoop die wel op die Veoh site staan.

Gemini Elf
07 mei 2008, 14:47
Ik lachde me echt dood door Shin chan het moet echt weer op tv komen! ^^

BlazikenBabe
26 juni 2008, 08:28
IDD jetix geeft geld uit aan verkeerde series. Wow een stel konijnen in walgelijke kleuren die denken dat ze kunnen vechten. Shin CHan blijft grappig! Zelfs mijn moeder vond het leuk. Gelukkig is er weer wat hoop aangezien in de vakantie mix je 3 progamma's mag uitkiezen waaronder Shin CHan. :D

Black-P!rate
29 juni 2008, 19:52
Heeft iemand alle of bijna alle of heel veel shin chan afleveringen op zijn pc?
Zoja, zou je die ergens kunnen inpakken tot zip of rar en kunnen uploaden? :P

fbi agenta
06 september 2008, 19:01
ik had een vriend die mocht geen shin chan meer kijken (hij leek heel erg op shin chan vooral zijn uiterlijk) want hij deed echt alles na ging (doet hij nog steeds bijv. als we na gym douchen gaat hij naakt te springen en te roepen ah ah ah ah)

Cursed_snorlax
06 september 2008, 19:11
Heeft iemand alle of bijna alle of heel veel shin chan afleveringen op zijn pc?
Zoja, zou je die ergens kunnen inpakken tot zip of rar en kunnen uploaden? :P

Er zijn over de 600 afleveringen.
Ik denk niet dat iemand ze allemaal heeft. sterker nog ik denk niet eens dat ze allemaal gesubbed zijn.
Hier staan wel wat http://www.mininova.org/search/shin+chan/1 die moet je met bittorent downloaden *Waarom is er trouwens een topic uit 2006 omhoog gehaald*

Gurenn
06 september 2008, 19:14
Lol, er zijn maar weinig Shin-chan episodes gesubd. Zelfs van de 16 films die zijn uitgekomen is er maar één in het Engels gesubd.

BlazikenBabe
23 september 2008, 18:23
Sorry voor omhooghalen van topic. Maar heeft iemand hier de email van jetix. Wil ze ff een boze brief sturen. Hieronder heb ik een lijst met progamma's die voor mij terug moeten komen;

- Walter Melon
- Hello Kitty ( als klein kind vond ik deze er leuk! )
- Shin Chan
- SRMTHFG
- Jim Button
- De drieling ( als klein kind helemaal fan van! )
- Shaman King

En nog veel meer. :)

rida01
24 september 2008, 12:15
sommige van die lijst zijn er nog steeds bv drieling komt op jetix play maar een paar tekenfilms op jetix mogen echt:sweat: weg ying ying yo wat leuk

tsarcen
01 oktober 2008, 19:28
sommige van die lijst zijn er nog steeds bv drieling komt op jetix play maar een paar tekenfilms op jetix mogen echt:sweat: weg ying ying yo wat leuk

Ying Yang Yo is echt droog, maar je moet er toch wel om lachen. Maar inderdaad, sommige series mogen écht weg. Oude series zoals Shin Chan of Eek the Cat ofzoiets mogen wel weer terug komen :D.

ChiiGirl~
06 oktober 2008, 10:44
Jammer dat het weg is, het was altijd wel leuk om naar te kijken.
Vooral het zusje van Shin chan vond ik ook wel grappig xD

Krewly
07 oktober 2008, 15:21
Als Shin Chan weer op tv komt moeten ze het op MTV ofzo uitzenden.
Want unsecured is Shin Chan vele malen beter.

Aiko
17 oktober 2008, 11:08
Ik vind het echt jammer dat ze shin chan hebben weggedaan, ik kan het niet in het weekend kijken :(.

Waarom wordt het eigenlijk minder? Kijken minder mensen? Ik keek het altijd.

Gemini Elf
17 oktober 2008, 21:43
Ach joh ik heb daar een dvd van,
En op youtube vind je kei veel nederlandse Shin chan episodes.

Aiko
20 oktober 2008, 21:14
oh oke handig :P

Zal gaan kijken dan :D

shevchenko13
25 oktober 2008, 00:30
Ik vind het echt jammer dat ze shin chan hebben weggedaan, ik kan het niet in het weekend kijken :(.

Waarom wordt het eigenlijk minder? Kijken minder mensen? Ik keek het altijd.

ik denk door te veel sexuele dingen die daarin voor komen xDD

Aiko
30 oktober 2008, 13:48
ik denk door te veel sexuele dingen die daarin voor komen xDD

Hmmm.. t was toch gewoon lekker kinderachtig? Hoewel ik niet wil dat mijn zoon is :p.

Weet iemand hoelaat het nu op tv komt? Of helemaal niet meer?

xLOONYx
16 november 2008, 18:20
Op deze site: http://www.mogulus.com/shinchannl kan je 24 uur per dag, 7 dagen per week kijken naar Shin Chan. Alleen staan niet alle afleveringen erop...:sweat:

ThaSilentG
26 december 2008, 19:10
ik heb shin chan al een hele tijd niet meer gezien trouwens..

en aan de poster below
ik heb ook mogulus ._.
dat is wel een stomme naam.. net mongolus <_<
ik doe daar soms gewoon games op
live teminste ;p en als ik off ben draai ik pokemon wifi battles van me youtube lol

Chopstick
26 december 2008, 21:19
Hmmm.. t was toch gewoon lekker kinderachtig? Hoewel ik niet wil dat mijn zoon is :p.

Weet iemand hoelaat het nu op tv komt? Of helemaal niet meer?

't Schijnt dat het te aanstootgevend was voor de kinderen. Verder verschijnt hij al een tijdje niet meer op tv.

Anime-freak
28 december 2008, 15:38
Jetix begint steeds meer voor 6 t/m 10 jarige te worden.

Gurenn
28 december 2008, 16:39
^ Dat was altijd al de doelgroep van Jetix.

jurgyy
01 januari 2009, 22:11
^ Dat was altijd al de doelgroep van Jetix.

maar wat moet de doelgroep 11 t/m 16 dan kijken?
vroeger waren er nog wat tv progs voor die doelgroep: shaman king bijv.

Gurenn
02 januari 2009, 17:47
Nee hoor, Shaman King heeft nog steeds lagereschoolkinderen als doelgroep, zeker de 4Kids versie. Voor middelbareschoolkinderen heb je Veronica etc.

fbi agenta
02 januari 2009, 18:19
op veronica komt alleen maar wegmisbruiker en soaps :sweat:

Chopstick
02 januari 2009, 19:29
Vroeger had je Yorin die o.a. Dragonball Z en Gundam Seed/Destiny uitzond, maar die is jammer genoeg weg. Wij moeten het nu met i-net doen ;_;

lauwyy<3
02 januari 2009, 19:50
Vroeger had je Yorin die o.a. Dragonball Z en Gundam Seed/Destiny uitzond, maar die is jammer genoeg weg. Wij moeten het nu met i-net doen ;_;

Het was toch Gundam Wing?
Ja...Oké, tijdje terug TMF met Cowboy Bebop ofzo >.< Maar voor de rest is het alleen maar Pokémon, Hamtaro, af en toe zie ik hier en daar nog Shaman King voorbij schieten op Jetix, en natuurlijk de 'Anime' Avatar op Nickelodeon..Maar meer Anime op tv is er ook niet..

johan anderson
02 januari 2009, 20:19
kon er vroeger wel om lachen op welke tijd komt het?

Xanifure
03 januari 2009, 15:19
Ik kijk het nu altijd op youtube en ik kan er nogsteeds altijd keihard om lachen..

nog harder dan vroegerxD

stoutert
12 maart 2009, 20:42
Lol ik heb chin-chan al meer dan 2 jaar niet gezien...
Was wel altijd leuk, zucht... :D

Vooral die opa van chin, en de hond ^^

yuukii
08 oktober 2009, 15:35
aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat shin chan niet meer op jetix kom :D
kinderen doen het na Zelfs mijn Neefje :O

Millenium_Earl
08 oktober 2009, 15:49
Boelie-joeli...
De gemaskerde muchacho...
mity's stoofpot...

damn hoe kan ik dit nou niet vergeten XD
Chin-chan was/is geniaal!

maar ik moet toegeven dat kleine kinderen, snel onder invloed komen door die show XD
mijn buurjongen was nog al geobsedeerd toendertijd en kreeg ook altijd grote mond tegenover ze moeder en gebruikte die typische chin-chan's woorden :P maar die ouders zelf hadden ook niet de beste opvoedmethode, maar goed :P