Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : Bloedbad in Russische school

Aerival
03 september 2004, 18:15
Ik denk dat jullie wel weten waar ik het over heb... ><
Zoiets moet echt verschrikkelijk zijn voor iedereen... de kinderen hebben geen eten, en omdat ze niet uit de wc mochten drinken dronken ze gewoon hun eigen pis op... :x
En bij de bestorming van het schooltje vanmorgen zijn er al meer dan 100 doden gevallen... :(

Mensen wat zoiets doen verdienen het niet om te leven in mijn ogen...
Maar, wat vinden jullie hiervan?

Ruby
03 september 2004, 18:17
Erg.... hoe kunnen ze dat nou doen, zou je je afvragen...

MysteryGuy
03 september 2004, 18:18
Verschrikkelijk, idd. Ik snap niet hoe mensen het zoiezo al in hun hoofd halen eraan te denken zoiets te doen. Ik vind ut achterlijk, net alsof ze stoer zijn en aanzien krijgen als ze kinderen doden.....nou hoho echt geweldig gaaf! NOT!

Ome Menno
03 september 2004, 18:18
Op TV heb ik het niet gezien. Mn moeder wel en ze was er haast helemaal kapot van. Vreselijk ellende allemaal op deze wereld. Ik word er soms kwaad en verdrietig van.

Ljupko
03 september 2004, 18:20
Vind het klote, maar goed het is al gelukkig opgelost, de Spetnaz zal hun kont diep naaien. Plus ik denk dat Rusland extra kwaad is.

Aerival
03 september 2004, 18:23
Het is nog niet helemaal voorbij! Er zijn nog een paar terroristen wat nog een handvol kinderen gijzelen... nadat ze hun als levend schild gebruikten om te ontkomen ><

Latino Heat
03 september 2004, 18:42
echt een schande dat zoiets kan gebeuren

*stuitert boos rond*

Amelia
03 september 2004, 18:54
tjetjenie neemt wraak -_- ook tjetjeense kinderen zijn door russen vermoord

oog om oog, tand om tand..

triest, maar hoe verander je mensen van gedachten?

Death
03 september 2004, 18:58
zou mij niet leuk lijken is het wel leuk? nee dus

@Amelia:Als je pistool tegen me hoofd hou krijg ik wel om andere gedachen

QueenHyleta
03 september 2004, 19:06
Omg jah tis echt verschrikkelijk 0_0
Ik had et vanochtend al op tv gezien.
En vanmiddag op et werk hoorde ik op de radio iets over "bloedbad in rusland"
Ik werd er gewoon kwaad van. :x
Stelletje malloten.

Kane
03 september 2004, 19:10
Lolz. Ik kwam pas laat in de middag er achter wat er was gebeurd.

Maar ja, 1 ding snap ik niet waarom mochten ze niet meer drinken van die idioten.

May
03 september 2004, 19:12
Ik snap dus echt niet dat mensen dat soort dingen kunnen doen hae. Er is echt is mis met dat soort mensen... hoe kun je dat andere mensen nou aandoen. Stelletje gekken. ><

Amelia
03 september 2004, 19:59
@Amelia:Als je pistool tegen me hoofd hou krijg ik wel om andere gedachen

hmm.. dat is dus precies wat de tjetjeniers proberen te doen nu.. door een pistool te houden tegen de hoofden van de kinderen (letterlijk en figuurlijk) proberen ze rusland op andere gedachten te brengen..

Ramante
03 september 2004, 20:00
echt vreselijk, blijkt duz ook dat er daar in die school een heleboel doden lagen, je begrijpt toch nie waarom mensen dit doen
maar nu worden er duz nog steeds kinderen gegijzelt of nie?
echt gestoord wie doet nou zoiets...
en dat je die ouders (vooral vaders) zo dood in het gras zag liggen omdat ze dichter naar die school toe gingen, en duz gwoon waren neergeschoten...

DuoMaxwell
04 september 2004, 00:29
ja ik had dus gehoord dat er in rusland een school gegijzeld was , Maar het gevolg weet ik niet. Ik word er pissig , verdrietig en boos om !

Dark_Ruler
04 september 2004, 07:20
Dit is echt te erg.Stel je voor,je woont in Rusland,je zit op school,en dan komen die mensen met geweren binnen.echt erg........ /forums/images/graemlins/eek.gif /forums/images/graemlins/eek.gif

Noof
04 september 2004, 10:06
Pfff...dit is echt erg. Ik heb er gewoon geen woorden voor over.

Doede
04 september 2004, 10:09
Waarom doen ze dit die kids zijn toch ontschuldig man ik vind het echt verschrikkelijk je zal het hier maar mee maken

Sammie
04 september 2004, 10:57
Jeez, dat er zelfs kinderen bij worden betrokken. Ik hoop dat die gijzelaars in de hel terecht komen ofzo. :x
Gewoon te erg voor worden.

Dragone
04 september 2004, 12:00
Hier kan ik echt verdrietig om worden, Je kan toch onmogelijk zo laag zijn; De kinderen hebben absoluut geen verweer; vecht het dan uit in een oorlog; maar er is NIETS zo zwak anderen te gebruiken om je zin te krijgen NIETS... Ik geef toe dat de Tsjtsjenen een afschuwelijk leven hebben door die strijden daar... Ik snap ze echt dat ze willen vechten ervoor, maar niet zo ;__;

Bart
04 september 2004, 12:01
Er zijn nu al 322 doden, waaronder 155 kinderen /forums/images/graemlins/eek.gif

Dit is gewoon te ziek voor woorden o.O

Ljupko
04 september 2004, 12:08
tjetjenie neemt wraak -_- ook tjetjeense kinderen zijn door russen vermoord

oog om oog, tand om tand..

triest, maar hoe verander je mensen van gedachten?

Helemaal gelijk geen een zijn beter.
Maar het waren niet allemaal tjetjenen. Ze zeiden dat er Russen waren, paar mensen uit Afrika ook.

Kendra
04 september 2004, 12:16
als het bij mij gebeurt,dan doe ik wel alles voor uit de WC te drinken lol,ik drink echt geen pis :x
maar ja dit is echt erger,dan de anslag in Madrid :(

AyYildiz
04 september 2004, 14:48
heel erg :(.
dit is absoluut geen daad van tsjetsjenen, tenminste dat geloof ik.
Aslan Mashadov(tsjetsjeense leider) zijn woordvoerder Ahmed Zakayev zegt: "De gijzelnemers kunnen Ingoesjetiers, Russen, Osetier zijn, maar NOOIT tsjetsjenen."

Hij zegt ook dat ze verdrietig zijn omdat bij alle aanslagen in Rusland ieders oog op hun gericht is.

Ik vind het erg maar dit is echt helemaal niet van wat er in tsjetsjenie gebeurt.

Op ARD lieten ze zien waarom de haat zo groot is tussen de Russen en Tjetchenen. Ik schrok van de beelden wat de Russen hebben aangericht. Je zag beelden dat een aantal soldaten op de markt komen, mannen moesten op de grond gaan liggen en die werden zo maar hard geschopt en geslagen. Daarna zag je beelden van 30/40 vermoorde burgers door de Russen. Een moeder vertelde dat haar zoon in de tuin zonder reden is doodgeschoten. Haar kleine dochter van ongeveer 8 zei; Geef me een geweer en ik vermoord alle Russen....

Kendra
04 september 2004, 16:51
Als je MSN hebt,zet een roos emocotion voor je naam voor de doden in rusland.Amen

Ruby
04 september 2004, 17:29
Ik toon wel respect, maar ZOIETS doms ga ik echt niet doen :o

Maar dat is toch ongelooflijk, dat gijzelaars kinderen erbij betrekken, GO TO HELL, gijzelaars :x

AyYildiz
04 september 2004, 20:25
Ik toon wel respect, maar ZOIETS doms ga ik echt niet doen :o

Maar dat is toch ongelooflijk, dat gijzelaars kinderen erbij betrekken, GO TO HELL, gijzelaars :x

gijzelnemers ;)
gijzelaars zijn degene die gegijzeld worden :)

Peregrine
04 september 2004, 20:28
ik vind het heel erg.
waarom plegen ze dan geen aanslag op degene waar ze boos op zijn?

AyYildiz
04 september 2004, 20:31
ik vind het heel erg.
waarom plegen ze dan geen aanslag op degene waar ze boos op zijn?

dat is moeilijk, want die van virussen zijn duizenden :D
trouwens, ik denk dat het van El Qaeda is die gijzeling :o.

Neiteio
05 september 2004, 00:16
2 Woorden: Domme apen.

Doom
05 september 2004, 14:03
de kl**tzakken.moet leuk zijn,eerst dag naar school en dant dat!als ik zo een rus vastgebonde heb verdrink ik hem in het toilet met mijn pis erin,dan doe ik er nog een drol over,dan schop ik hem uit mijn huis en roep iedere hond uit mijn wijk op,die kunnen er veel gebruik van maken! oef,ik vind dit supererg. effe hartje gelucht :D

EnzymeX
05 september 2004, 16:15
Jullie zijn allemaal dingen aan het zeggen die nergens op slaan..

Je moet eens nadenken hoe erg die mensen het hebben, niet alleen die kinderen die gegijzeld zijn maar ook de mensen die gijzelen... ze zitten gewoon vol wanhoop en willen gewoon net zoals ons gelukkig worden. Natuurlijk is een gijzeling slecht en je mag nooit iemand bva het leven beroven... En vooral niet van mensen die niks terug kunnen doen. Maar je moet ook respect hebben (een ander soort respect) voor de gijzelaars zelf, die zijn gewoon zo wanhopig dat ze zoiets doen en moeten omgaan met de woede, verdriet en haat van de burgers en de wereld. Denk nu niet dat ik het niet erg vind ofzo, want geloof maar dat die gijzelaars het zelf niet wouden, ze zijn gedwomngen door hun leider, en wie weet hoeveel marteling ze hebben meegemaakt voordat ze het gingen doen. Ik vind het oook heel erg... En laten we hopen dat ze rust vinden...

AyYildiz
05 september 2004, 16:29

Je moet eens nadenken hoe erg die mensen het hebben, niet alleen die kinderen die gegijzeld zijn maar ook de mensen die gijzelen... ze zitten gewoon vol wanhoop en willen gewoon net zoals ons gelukkig worden. Natuurlijk is een gijzeling slecht en je mag nooit iemand bva het leven beroven... En vooral niet van mensen die niks terug kunnen doen. Maar je moet ook respect hebben (een ander soort respect) voor de gijzelaars zelf, die zijn gewoon zo wanhopig dat ze zoiets doen en moeten omgaan met de woede, verdriet en haat van de burgers en de wereld. Denk nu niet dat ik het niet erg vind ofzo, want geloof maar dat die gijzelaars het zelf niet wouden, ze zijn gedwomngen door hun leider, en wie weet hoeveel marteling ze hebben meegemaakt voordat ze het gingen doen. Ik vind het oook heel erg... En laten we hopen dat ze rust vinden...

je hebt gelijk maar dat ze het MOETEN doen slaat nergens op. want als ze wouden zouden ze er nietr bij horen. Ze komen zelf met eigewil in die groep dan moeten ze ook luisteren

ps. tussen gijzelnemers zijn er russen, ingoesjetiers en ook osetiers, dus het is waarschijnlijk niet eens van tsjetsjenen

EnzymeX
05 september 2004, 18:10

je hebt gelijk maar dat ze het MOETEN doen slaat nergens op. want als ze wouden zouden ze er nietr bij horen. Ze komen zelf met eigewil in die groep dan moeten ze ook luisteren

ps. tussen gijzelnemers zijn er russen, ingoesjetiers en ook osetiers, dus het is waarschijnlijk niet eens van tsjetsjenen

Hallo... Die gijzelaars zijn zo wanhopig dat ze zich bij een groep aansluiten om toch nog wat te doen...

AyYildiz
05 september 2004, 18:37

Hallo... Die gijzelaars zijn zo wanhopig dat ze zich bij een groep aansluiten om toch nog wat te doen...

ja, maar ze worden niet gedwongen erin te gaan ;)

Esp
13 september 2004, 19:32
Wij gaan morgen op school 1 minuut stilte houden, om 12 uur :D

Amelia
13 september 2004, 20:24

ja, maar ze worden niet gedwongen erin te gaan ;)

hmm, ja, afwachten en aanzien hoe je eigen mensen worden afgemaakt is ook een optie -_-

deze bloedbad werd wel over de wereld bekend, maar de schade die de russen in tsjetjenie hebben aangericht, de vele ziekenhuizen, scholen, huizen etc., en zowel kinderen als vrouwen die zijn gedood.. daar is over gezwegen, en daarvoor heeft geen enkel land hulp geboden..

zijn we hypocriet of wat?

AyYildiz
14 september 2004, 06:37
hmm, ja, afwachten en aanzien hoe je eigen mensen worden afgemaakt is ook een optie -_-

deze bloedbad werd wel over de wereld bekend, maar de schade die de russen in tsjetjenie hebben aangericht, de vele ziekenhuizen, scholen, huizen etc., en zowel kinderen als vrouwen die zijn gedood.. daar is over gezwegen, en daarvoor heeft geen enkel land hulp geboden..

zijn we hypocriet of wat?

tsjetsjenie heeft door deze aanslag helaas geen imago meer. daar was rusland op uit. het is misschien niet eens een tsjetsjeense actie maar alsnog zullen mensen denken dat zij het hebben gedaan.

er kan daar een burgeroorlog komen tussen osetiers en ingusjetier(osetier beschuldigen hun ervan). dat dankzij door Rusland.

majja...

Ome Menno
14 september 2004, 12:24
Moest deze gebeurtenis vandaag herdenken op school met 1 minuut stilte.

Ichimaru Gin
14 september 2004, 13:36
dan is bij ons de pauze afgelopen

wij deden niks....

king666
14 september 2004, 14:51
de kl**tzakken.moet leuk zijn,eerst dag naar school en dant dat!als ik zo een rus vastgebonde heb verdrink ik hem in het toilet met mijn pis erin,dan doe ik er nog een drol over,dan schop ik hem uit mijn huis en roep iedere hond uit mijn wijk op,die kunnen er veel gebruik van maken! oef,ik vind dit supererg. effe hartje gelucht :D

dan ben je net zo erg als hum :sweatdrop:

AyYildiz
14 september 2004, 16:23
wij hebben ook op school 1 minuut stilte gehouden...

De Brandon
14 september 2004, 18:52
Dit is een van de weinige dingen waar ik egt TRIEST om wordt, waarom ga je in govderdomme's naam een school gijzelen, dan ben je ook niet egt lekker, en dan ook vaders en moeders neerschieten die te dichtbij komen.... vreselijk gewoon... er zijn geen woorden voor die schande........... sorry, maar die woede MOEST er gewoon ff uit....

Crushing_Beast
14 september 2004, 18:53
Ik Heb Het Geziend Op tv
Ik VOn Het Echt ZIelig Voor Die Kinderen Het Liefst Zou Ik Al Die Terrorristen Poersoonlijk Een Voor Een Afmaken

Esp
15 september 2004, 16:54
Oh.. tis zoo zielig.. nouja, wij dus 1 minuut stilte gehoude, ik sta daar een beetje met mn handen in elkaar gevouwen, een beetje de kinderen daar een soort van geluk toewensen, beginnen 2 kinderen toen we klaar waren me stomweg uit te lachen!! :(

LynnKumiko
26 september 2004, 15:32
Joh, this echt erg wat er gebeurd is :(

bij mij op school moesten we ook 1 minuut stilte houden, en er begon op het einde een persoon te lachen, die aan het klieren was met iemand anders.. echt stom, alsof het die niks intreseert wat voor ergs er gebeurd is!!!! )=S

Stef_Tha_Man
26 september 2004, 18:39
whaaa ik heb geen respect
*slaat zijn kop in de muur*
ik had een tussenuur om 12 uur toen, nooit dat ik toen stil was :(

Latino Heat
26 september 2004, 18:58
dan zou je best nu wel effe die minuut kunnen houden

Stef_Tha_Man
26 september 2004, 19:10
ach ja kan nu wel ff,
ok wie doet er mee, ik ga nu een minuut mn kop proberen te houden /forums/images/graemlins/eek.gif

(stilte)

EDIT: zo dat voelde eigelijk wel goed, RESPECT!!!