Google

Web animewolken.nl

PDA

View Full Version : hoe kan ik ........... vangen?

black belt kai
03 januari 2006, 22:49
deze topic heb ik gemaakt zodat iedereen aan elkaar kan vragen waar je de pokemon vindt die je zoekt.

ik wil zelf graag beginnen :p

weet iemand soms waar ik raikou op crystal het snelst tegenkom?(dan het alle 3 de honden :D )

9Dragonking9
03 januari 2006, 23:05
Kijk op www.serebii.net daar hebben ze een hélé goede pokédex.

black belt kai
03 januari 2006, 23:07
Kijk op www.serebii.net daar hebben ze een hélé goede pokédex.
bedankt :)

9Dragonking9
03 januari 2006, 23:08
En er is GEEN tip/code om de drie honden sneller tegen te komen.

black belt kai
03 januari 2006, 23:19
En er is GEEN tip/code om de drie honden sneller tegen te komen.
nou.....
toen ik suicune had gevangen en ergens bij blackhorn zat kwam ik entei tegen alleen dan met een heel ander muziekje als een gewone pokemon.(ik ben hem eerder tegen gekomen)
ik denk dat dat komt door dat suicune voorop stondt.
en ik denk ook (beetje rara theorie) dat als je 1 van de honden voorop zet je de andere honden sneller tegenkomt.
maar dat weet ik niet zeker.

Pokeboy12
04 januari 2006, 19:49
whahwhahwa .. ik heb dus pokemon ruby sapphire emerald en life green (ook nog gold) :D maar ik kan in alle 4 de spellen (gold niet meegerekend) nergens een nosepasse vinden ... ik heb al in die grot gezoch GRANITE CAVE.. en heb ook al vaak rock smash gedaan .. iemand een tip in welk van de spellen je hem het meeste tegen komt???! :confused:

Rob
04 januari 2006, 19:50
http://www.animewolken.nl/pokemon.php?p=pokedexrs/pokedex060

Pokeboy12
04 januari 2006, 20:02
jep dat weet ik ... maar daar staat op in die grot met rock smash maar.. met welk spel het beste emerald ruby of saphire?? :confused:

Aran na e Cor
04 januari 2006, 22:35
hij is zeer zeldzaam je komt he dus neit zo vaak tegen

Dj_Joel
04 januari 2006, 22:39
ik denkt dat ik een trukje ken om het een beetje sneller te doen
doe het gelijk dat je latios/latias wilt vangen
in een gebied waar poke zitten lager dan lv 39
gebruik max repel (of andere repel) met een pokemon van lv 40 (ik denk dat die honden op 40 zitten)
dank rij je een tijdje rond ga in een gebouw of verander van route tot je de poke hebt

denk dat het werk maar ik weet het niet want heb zelf geen crystal meer

black belt kai
04 januari 2006, 22:50
gebruik max repel (of andere repel) met een pokemon van lv 40 (ik denk dat die honden op 40 zitten)
dank rij je een tijdje rond ga in een gebouw of verander van route tot je de poke hebt

het zou wel kunnen werken maar heb je het zelf al geprobeerd?
en als dat zo is , is het dan ook gelukt?

ik heb gehoord van iemand dat je raikou alleen vlak bij of in de silver cave kan vinden.
maar of dat waar is weet ik niet.....het is in iedergeval johto dus het kan wel

Λιοντάρι
05 januari 2006, 11:28
het zou wel kunnen werken maar heb je het zelf al geprobeerd?
en als dat zo is , is het dan ook gelukt?

ik heb gehoord van iemand dat je raikou alleen vlak bij of in de silver cave kan vinden.
maar of dat waar is weet ik niet.....het is in iedergeval johto dus het kan wel
nou ik heb hem vaak bij de silver canve gevonden (route van blck torn naarnew brak town)

mdbfearow
05 januari 2006, 13:42
datvan die repelen lv 40 pokemon is wel waar want ik heb het geprobeert op fire red want ik wou raikou en ikhad een pokemon van lv 49 omdat daar die honden 50 zijn en ik kwam raikou binnen 5 minuten tegen dus ik denk wel dat het waar is

black belt kai
05 januari 2006, 18:10
nou ik heb hem vaak bij de silver canve gevonden (route van blck torn naarnew brak town)
1 dat is niet de silver cave de, siver cave kan je alleen vanaf kanto naar toe gaan(op de route die jij zecht heb ik entei gevonden)
2 ik heb het al geprobeerd maar niet met een pokemon van lv. 39(die heb ik niet)
dus dat wordt even trainen :rolleyes:

Pokegirl15
05 januari 2006, 19:19
wie heeft er milotic of crobat...
ik heb nu alle 200 pokemons op ruby gezieN!!!!!! :)
en ik own er 182 !!!!!!

maar milotic en crobat krijg je d0or se happiness bij feebas en crobat helemaal vol te maken !!
maar wie isz dit al gelukt ???
:( mij namelijk niejt
..!!

Pokegirl15
05 januari 2006, 19:20
ik bed0el natuurlijk bij golbat ! ;)

DaRk_CeLeBi
05 januari 2006, 22:11
hey!, WEET EEN VAN JULLIE HOE IK GROUDON&KYORGE KAN VANGEN IN POKEMON EMERALD?STUUR ME ASJEBLIEFT EEN MAILTJE ALS JE HET WEET ALVAST BEDANKT!!

SonDaan
05 januari 2006, 22:16
Een mailtje? Het kan hier gewoon gepost worden.
En zet AUB die Caps Lock uit, dat is nogal irritant om te lezen.
EDIT:Heb net gezien dat je nieuw ben hier, sorry voor m'n reactie.
Maar als wij iets dringend willen zeggen zet er dag gewoon een '!' achter.
En een bericht dat je hier schrijft en openbaar maakt heet geen mail maar een Post.
Oké, zo kan je wel verder.

Nimoku
05 januari 2006, 22:20
met raikou als je suicune voorop zet heeft geen nut, geen enkel trukje buijna behalve met de repel

ik heb ze alle drie door gewoon altijd rond te wandelen met men crobat als enige pokémon, omdat het met andere toch niet zoveel uit haald, plus ik heb men master ball nog steeds, an welke kan ik hem verspillen? XD

Groudon vind je in de Terra cave en Kyogre in de Marine Cave

Vordreller
05 januari 2006, 22:20
hey!, WEET EEN VAN JULLIE HOE IK GROUDON&KYORGE KAN VANGEN IN POKEMON EMERALD?STUUR ME ASJEBLIEFT EEN MAILTJE ALS JE HET WEET ALVAST BEDANKT!!
Gewoon wachten tot je de legeau uitgespeeld hebt, en dan naar het Meteor instituuut gaan. Daar zeggen ze je dat er op een bepaalde veel regen of veel zon is. Als je daar heengaat zul je ze vinden

mdbfearow
06 januari 2006, 00:33
http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=12791

Hier kan je het ook vinden. Ik snap niet waarom sommige mensenwat vragen terwijl het duidelijk ophttp://www.animewolken.nl/pokemon.php staat en op http://www.serebii.net/

Pokegirl15
06 januari 2006, 11:54
pffff.. ik heb 2 feebass ,.... geef ik se pokeblocks om hun beaty (schoonheid) te verh0gen! h0efen se niet meer... dusz nu moet ik weer een tijdje w88 v0ordat se weer nieuwe willen eten :mad: dit sgiet nietj op oar!... wie is het nouw al gelukt en heeft een MILOTIC! :D

mdbfearow
06 januari 2006, 13:15
ik heb er al 2

Golden_Phoenix
06 januari 2006, 13:29
pffff.. ik heb 2 feebass ,.... geef ik se pokeblocks om hun beaty (schoonheid) te verh0gen! h0efen se niet meer... dusz nu moet ik weer een tijdje w88 v0ordat se weer nieuwe willen eten :mad: dit sgiet nietj op oar!... wie is het nouw al gelukt en heeft een MILOTIC! :D
Als ze eens geen pokéblocks meer willen dan gaan ze er niet na een tijdje 'opnieuw' willen eten, je hebt wrs pokéblocks met een laag level en hoge feel gebruikt, terwijl het omgekeerd moet zijn. :)
Probeer duidelijker te schrijven.

Pokegirl15
06 januari 2006, 16:31
jawh dat weet ik.. maar ik wil die zeldzame berry s nietj verspillen om gouden pokeblocks t emaken :D

klachten over mijn taalgebruik kun je naar me secretaresse sturen :cool:

mdbfearow
06 januari 2006, 17:39
maar je kan ook gewoon je berry's planten zo datje er meer krijgt
en trouwens ik verpil nooit zeldzame berry's aan feebas want je kan het ook gewoon met normale berry's zoals oran berry's daar doe ik het mee

black belt kai
17 januari 2006, 20:47
ik krijg het idee dat de honden alleen verschijnen aan pokemon met een level lager of gelijk aan hun level.
zo zal het ook wel zijn met latios en latias.

mdbfearow
17 januari 2006, 20:50
ik krijg het idee dat de honden alleen verschijnen aan pokemon met een level lager of gelijk aan hun level.
zo zal het ook wel zijn met latios en latias.

alleen als je volgens mij een repel gebruikt

ik had in fire red een pokemon van 49 en ik wou raikou vangen dus ik ging max repels kopen en naar een half uurtje kwam ik heb tegen

en ik ben nu bezig op emerald voor latias te vangen

black belt kai
17 januari 2006, 20:52

ik had in fire red een pokemon van 49 en ik wou raikou vangen dus ik ging max repels kopen en naar een half uurtje kwam ik heb tegen

daar zijn de honden toch lv.50?
en ik heb het over het algemeen dus niet met een repel of een pokemon van lv.39.

mdbfearow
17 januari 2006, 20:57
daar zijn de honden toch lv.50?
en ik heb het over het algemeen dus niet met een repel of een pokemon van lv.39.

ja de honden zijn 50

ok sorry ik dacht dat je het met repels bedoelden

black belt kai
17 januari 2006, 21:02
ik ben tegewoordig heel erg bezig met onderzoek naar de pokemon die zeldzaam zijn maar je in het wild moet tegen komen.
zoals: entei, raikou, suicune, latios, latias
ik heb al behoorlijk wat theorieen maar ik er is er waarschijlijk maar 1 goed.

Furry
17 januari 2006, 21:30
en ik own er 182 !!!!!!

maar milotic en crobat krijg je d0or se happiness bij feebas en crobat helemaal vol te maken !!
..!!

ik own Milotic! muhahahaha en ik own iets van 10 feebas

mdbfearow
17 januari 2006, 21:31
ik own Milotic! muhahahaha en ik own iets van 10 feebas

daarom ze zin noggeen eens zoi zeldzaam vind ik ik heb er nu ook al meer stuk of 5

dannythebesttrainer
18 januari 2006, 16:03
ik heb nu een blaziken van lvl 85 en ik zoek zeldzame pokemon. wie heeft er een rayquaza. die ruil ik voor een andere

Rob
18 januari 2006, 16:06
Hoe bedoel je ruilen? We kennen je geeneens persoonlijk...

mdbfearow
18 januari 2006, 16:21
en je kan hem ook vangen en dat is niet zo moeilijk vooral niet met een blaziken van 85 want de mijne was 77 en ik ving rayquaza ook

black belt kai
19 januari 2006, 22:13
de mijne zat rond de 90.
en toen duurde het nog 1 uur om er te komen en 2 uur om hem te vangen.
ik ken iemand die doet het in 1 uur!

ramon99
19 januari 2006, 22:19
daar bovenin te komen is toch niet zo moeilijk die verrekte feebas zien te vinden en vangen vind ik moeilijk

black belt kai
19 januari 2006, 22:23
daar bovenin te komen is toch niet zo moeilijk die verrekte feebas zien te vinden en vangen vind ik moeilijk
ik jaag niet echt op feebas......ik hoop gewoon dat ik er 1 tegen kom.
en waneer ik hem tegen kom is dat mooi megenomen ;)

minou
26 januari 2006, 19:15
Waar zit Slakoth precies? In dat bos bedoel ik.

mdbfearow
26 januari 2006, 19:17
Waar zit Slakoth precies? In dat bos bedoel ik.

volgens mij gewoon overal in dat bos

minou
26 januari 2006, 20:10
OK, dat wordt ff zoeken dus.

black belt kai
26 januari 2006, 20:16
OK, dat wordt ff zoeken dus.
ik ben hem 2x tegen gekomen bij de ingang aan de kant van petalburg.
mischien heb je heer wat aan ;)

ps: heb eindelijk raikou gevangen :D *maakt een vreugde dansje*
was eigenlijk niet zo moeilijk :rolleyes:

mdbfearow
26 januari 2006, 20:18
ik bn hem een beetje in het midden tegen gekomen

black belt kai
26 januari 2006, 20:18
ik bn hem een beetje in het midden tegen gekomen
kan ook ;)

Wyffeltjj
26 januari 2006, 20:21

Kun je in emerald dan Rayquaza, Groundon, Kyogre, latias én latios vangen? Wat een vooruitgang

mdbfearow
26 januari 2006, 20:23
Kun je in emerald dan Rayquaza, Groundon, Kyogre, latias én latios vangen? Wat een vooruitgang

ja in ruby kan je rayquaza, groudon, latias en latios
en in sapphire rayquaza, kyorge, latios en latias
alleen je kan ze nu alle 5 in emerald

black belt kai
26 januari 2006, 20:27
ja in ruby kan je rayquaza, groudon, latias en latios
en in sapphire rayquaza, kyorge, latios en latias
alleen je kan ze nu alle 5 in emerald
je kan toch alleen in saphire latias vangen en in ruby alleen latios(afgezien groudon, rayquaza, kyorge)

mdbfearow
26 januari 2006, 20:29
je kan toch alleen in saphire latias vangen en in ruby alleen latios(afgezien groudon, rayquaza, kyorge)

ja maar je kan andere lati*s met een eon ticket krijgen ja niet dat iederen die heeft maar op emerald kan je kiezen want als je de pkmn leughe hebt verslagen kom je in je kamer terecht en dan moet je naar beneden lopen en dan kijk je op de tv en dan zeggen ze dat ze een vogel/draak/legendarie hebben gezien maar ze weten niet welke kleur en dan vraagt je moeder welke kleur was die en dan kan je kiezen tussen rood en blauw

black belt kai
26 januari 2006, 20:32
kan ook :o

Wyffeltjj
26 januari 2006, 20:38
ja maar je kan andere lati*s met een eon ticket krijgen ja niet dat iederen die heeft maar op emerald kan je kiezen want als je de pkmn leughe hebt verslagen kom je in je kamer terecht en dan moet je naar beneden lopen en dan kijk je op de tv en dan zeggen ze dat ze een vogel/draak/legendarie hebben gezien maar ze weten niet welke kleur en dan vraagt je moeder welke kleur was die en dan kan je kiezen tussen rood en blauw
maar hoe kom je dan aan latios (als je rood gekozen hebt) of latias (als je blauw gekozen hebt)
EDIT: ik bedoelde: hoe vang je de andere (ik weet ook wel dat latios blauw is en latias rood)

mdbfearow
26 januari 2006, 20:39
maar hoe kom je dan aan latios (als je rood gekozen hebt) of latias (als je blauw gekozen hebt)

ik heb latias van emerald en latios van mijn broertje dus ik heb hem gewoon geruild

Wyffeltjj
26 januari 2006, 20:42
ah ja, maar zo kan ik het niet (ik heb namelijk geen 2 GBA's of misschien toch *denkt aan vriend die een GBA heeft*)

gmb
26 januari 2006, 20:54
ik jaag niet echt op feebas......ik hoop gewoon dat ik er 1 tegen kom.
en waneer ik hem tegen kom is dat mooi megenomen ;)

Ik laat iemand anders dat klusje doen .
Mijn neefje wist helemaal niet wat een feebas was en toen had ik hem uitgelegd hoe je moest vissen in het water [ je hoefde aleen maar select in het drukken en op tijd drukken . :D ]
En nog geen 5 minuten later kwam hij een feebas tegen , die nouw al op level 100 zit .
[ ik heb hem te te weing berries gevoerd :D ]

maar dat verhaaltje was ook hetzelfde als bij suicune alleen dan had ik het aan broertje overgelaten .

maar die pokemons komen meestal te voorschijn als je de pokemon die je wil vangen niet in je hoofd hebt zitten en bij mij is dat hetzelfde als bij shiny pokemon .

op een onverwacht moment

Wyffeltjj
26 januari 2006, 20:57
feebas? ik heb 1 milotic en 2 kleintjes (jonkies van die milotic) ik heb goeie vrienden, dus ik heb geen feebas moeten zoeken, er was er 1 die een feebas had geruild voor een doodgewone zigzagoon (hij vond er geen, moest maar beter zoeken, feebas kwijt)

gmb
26 januari 2006, 21:00
ik heb ook weleens als je dan die pokemon tegen bent gekomen die je zo graag wilt hebben voor je in verzameling , dat je dan per ongeluk op run drukt terwijl je een master ball wil gooien ofzo . :mad:

black belt kai
26 januari 2006, 21:03
ja gmb, je hebt gelijk.
alsof die gameboy je hersens scant en precies op het moment wacht dat je er niet aan denk.
brrrr.....*moet bibberen bij het idee*
(ja ik weet het, ik kijk teveel tv) :p

gmb
26 januari 2006, 21:09
Of als je bijv. een latias [ die legendarische pokemons die altijd weg vluchten in een gevecht ]
en je hebt net geen master ball of een wobuffet voorop staan das ook shit , maar ik wel eens geluk gehad met een latias vangen zonder wobuffet of master balls .

Ik gooide in een keer een timer ball en toen opeens bleef ze er gewoon inzitten .
Toen was ik gewoon ff helemaal happy .
mijn 1e latias

black belt kai
26 januari 2006, 21:22
ik wou eens een pokemon trainen dus ik ging naar het dichts bijzijnde veldje en begont te zoeken naar pokemon.
toen zag ik ineens een heel groot ongewoon figuur het beeld in schuiven, bleek dus entei te zijn.
ik zet gou mijn typlosion voorop en dan vlucht hij meteen.
ik nog aan het bijkomen van de schrik maar hij had een kadootje achter gelaten in mijn pokedex :p , dus nu kan ik zien waar hij zit.
ik ben hem later wel weer tegen gekomen maar niet kunnen vangen.
tot ik mijn crystal op nieuw game deed, en nu het ik alledrie de honden :D

gmb
26 januari 2006, 21:29
Ik heb ze van pokemon colluseum . :D
Lekker makkelijk . ;) :p

black belt kai
26 januari 2006, 21:34
pokemon die je in het wild moet tegen komen en meteen vluchten als je ze tegen komt, het is een kunst om al die pokemon te verzamelen door ze gewoon tegen te komen.
en ik heb er mijn hobby van gemaakt. :D

gmb
26 januari 2006, 21:38
Ik heb ook een keer alle pokemons op pokemon leafgreen gehad , maar ik heb een pas geleden overnieuwd gezet omdat ik gek werd .
Van die league van pokemon op sapphire .
De heletijd hetzelfde liedje en dezelfde pokemon om alleen mijn shiny crobat,vaporeon en lapras enz tot lv.100 te trainen .

Nieshant
03 februari 2006, 00:46
Hoi Hoi...
ben beetje gestressd!!!
K heb ff een vraagje voor alle mensen met (verstand van) sapphire, en leaf green;)...
Euhm...
Welke VIP(legendarisch, net als Lugia Ho-oh, enzz... Entei...) pokemon kan je nou eigenlijk vangen in de bovengenoemde spellen?
enne... welke 2e gen. pokemon kan je vangen in leafgreen allemaal?
Ik wil namelijk een mareep, maar die is in de pokedex area unknown :confused:
net als bijna alle andere 2e gen pokedex...
enne, euhm... tjah, is er een mogelijkheid om van gold/sliver/crystal pkmn op Sapphire te krijgen????
en... ohw ja:p, kan een meisjes togepi van level 5 met een ditto een eitje maken?...
en, kunnen mannelijke pkmn ook geen eitje maken met een dittooo??

euhm... alvast bedankt iedereen:d...
Doej Doej!!

Bleach
03 februari 2006, 08:52
waar kan ik scyther vangen bij fire red?

Brenttouza
03 februari 2006, 09:10
waar kan ik scyther vangen bij fire red?
safari zone

Aqua_Ninetales
03 februari 2006, 09:24
Hoi Hoi...
ben beetje gestressd!!!
K heb ff een vraagje voor alle mensen met (verstand van) sapphire, en leaf green;)...
Euhm...
Welke VIP(legendarisch, net als Lugia Ho-oh, enzz... Entei...) pokemon kan je nou eigenlijk vangen in de bovengenoemde spellen?
enne... welke 2e gen. pokemon kan je vangen in leafgreen allemaal?
Ik wil namelijk een mareep, maar die is in de pokedex area unknown :confused:
net als bijna alle andere 2e gen pokedex...
enne, euhm... tjah, is er een mogelijkheid om van gold/sliver/crystal pkmn op Sapphire te krijgen????
en... ohw ja:p, kan een meisjes togepi van level 5 met een ditto een eitje maken?...
en, kunnen mannelijke pkmn ook geen eitje maken met een dittooo??

euhm... alvast bedankt iedereen:d...
Doej Doej!!
1:
-sapphire:latias,kyogre,regi ice,regi rock,regi steel en rayquaza
-leaf green:moltres,zapdos,articuno,suciune(als je charmander als starter hebt) of raikou(als je squirtle als starter hebt)of entei(als je bulbasaur als starter hebt) en mewtwo
2:in de alternating cave kan je mareeps vangen,maar je moet eerst iets met mistery gift doen maar op geen enkele site staat wat
3:nee
4:ja
5:en dat gaat ook

graag gedaan

black belt kai
03 februari 2006, 17:59
je kan wel johto pokemon krijgen op s/r/e ;) , ruilen met lg / fr / colosseum / xd.
maar je kan niet met g/s/c ruilen ;)

Nieshant
03 februari 2006, 23:19
1:
-sapphire:latias,kyogre,regi ice,regi rock,regi steel en rayquaza
-leaf green:moltres,zapdos,articuno,suciune(als je charmander als starter hebt) of raikou(als je squirtle als starter hebt)of entei(als je bulbasaur als starter hebt) en mewtwo
2:in de alternating cave kan je mareeps vangen,maar je moet eerst iets met mistery gift doen maar op geen enkele site staat wat
3:nee
4:ja
5:en dat gaat ook

graag gedaan

huh... maar mistery gift kan toch helemaal niet:S...*maar mijn togepi zit al 3 dagen in die breeding huis, en nog steeds geen ei... die man zegt.. Your pokemon are doing fine... the two prefer to play with other pokemon than with each other :&)En dat heb ik ook met als k bv blastoise Male zet... of een andere pkmn die male is!!

enne, waar is die cave:S... en, moet je iets activeren ofzow om raikou te vangen?

*mistery gift kan toch helemaal niet met een gameboy advance? want leaf green kan niet in mijn gbColor:S..
en welke pkmn van 2e gen kan je nog meer in leafgreen vagenn?! 8-)

Aran na e Cor
04 februari 2006, 00:27
Hoppip,sentret,phanpy,larvitar,mantine,misdreavus, marill,remoraid

die kan je allemaal zeker vangen

Nieshant
04 februari 2006, 01:23
Hoppip,sentret,phanpy,larvitar,mantine,misdreavus, marill,remoraid

die kan je allemaal zeker vangen

dankjewel, mar volgens animewolken kan je helemaal geen marill in leaf green vange:S..
en, waar zijn larvitar, misdreavus, mantine en remoraid te vangen?
en weet je hoe het komt waarom er bij (bijna) elke 2e gen. pokemon in men pokédex staat bij area, area unknown...
en euhmm:^)...
waarom wilt togepi niet met ditto paren op lg?
kan het well? en mannetjes ook?
en euhm? weet jij miss. wat je moet doen om mareep te krijgennn8-)
thnQ ;)

Aqua_Ninetales
04 februari 2006, 09:24
huh... maar mistery gift kan toch helemaal niet:S...*maar mijn togepi zit al 3 dagen in die breeding huis, en nog steeds geen ei... die man zegt.. Your pokemon are doing fine... the two prefer to play with other pokemon than with each other :&)En dat heb ik ook met als k bv blastoise Male zet... of een andere pkmn die male is!!

enne, waar is die cave:S... en, moet je iets activeren ofzow om raikou te vangen?

*mistery gift kan toch helemaal niet met een gameboy advance? want leaf green kan niet in mijn gbColor:S..
en welke pkmn van 2e gen kan je nog meer in leafgreen vagenn?! 8-)
mistery gift gaat wel op GBA,met een wireles adapter
en togepi kan niet paren,met niemand

Aran na e Cor
04 februari 2006, 10:38
en Mareep moet je uit Ermerald halen of Colluseum

ik heb zelf een marill gevangen in LG dus ik weet wel hoe het is

Hoppip: eiland 5 net als Sentret en ook nog in de lost cave Misdreavus

Manitine,Remoraid,Phanpy,Larvitar: eiland 7 gewoon es ff rondzoeke >.>

edit:
Naar beneden scrollen en daar is de vindplaats van Marill (http://www.animewolken.nl/pokemon.php?p=pokedexrs/pokedex055)

rayquaza 4 ever
04 februari 2006, 11:55
feebas is niet met happines maar met beuty je moet hem altijd pokebloks geven die zijn beuty bijgeven

Nieshant
04 februari 2006, 15:44
is het mogelijk om berry's te planten in leaf green?

Golden_Phoenix
04 februari 2006, 20:13
nope. :)

Nieshant
04 februari 2006, 20:42
nope. :)
SJeezus ehy!!! hoe moet je dan berry's krijgen??
Alleen door te vinden ofzoww :confused:

Jirachi
04 februari 2006, 20:57
Door ze te planten. :) En door ze te vinden

Aran na e Cor
04 februari 2006, 21:45
Door ze te planten. :) En door ze te vinden
je kan geen Berry's planten in LG

in Berry forest kan je altijd wel aan paar vinden dacht ik

LordLoser
04 februari 2006, 21:51
SJeezus ehy!!! hoe moet je dan berry's krijgen??
Alleen door te vinden ofzoww :confused:
Door goed naar de grond te kijken, daar zitten kleine gaatjes waar Berrys liggen.
Op de meeste plekken liggen ze er maar 1×, maar in Berry Forest vaker.

Bleach
05 februari 2006, 23:26
weet iemand waar ik nidoran kan vangen bij leaf green en fire red?

Aran na e Cor
06 februari 2006, 09:21
weet iemand waar ik nidoran kan vangen bij leaf green en fire red?
die route bij mount moon en safari zone

Bleach
06 februari 2006, 11:20
die route bij mount moon en safari zone

ja kheb em al :D ik probeerde snorlax te vangen maar dies moeilijk om te vangen tis me nie gelukt... weet iemand een manier?

edit: en hoe vang ik zon safari beest...? ook al voer ik em 50 stukjes eten hij wilt niet blijven in me pokebal

Nieshant
06 februari 2006, 17:12
ja kheb em al :D ik probeerde snorlax te vangen maar dies moeilijk om te vangen tis me nie gelukt... weet iemand een manier?

edit: en hoe vang ik zon safari beest...? ook al voer ik em 50 stukjes eten hij wilt niet blijven in me pokebal

Snorlax kan je toch niet in het wild vangen, je komt hem 2X in het spel tegen als hij de weg blokkeerd.

Aran na e Cor
06 februari 2006, 17:35
klopt en 1van die 2 keer moet je hem vangen anders lukt het niet

BTW over dat andere

gewoon stug doorgaan

gmb
15 februari 2006, 18:49
Zijn lum berrys zeldzaam in pokemon leafgreen en firered ?:confused:

Ik heb er vandaag nog een gevonden in een grasveld .

The-Dude
16 februari 2006, 18:45
Lum berry's dacht ik niet,de enige berry in Ruby ie ik nog niet heb is de Enigma Berry,waar vind je die??

The-Dude
16 februari 2006, 18:49
Huh?Dat heb ik niet geschreven:confused: hoe kan dat he?:confused: :confused: kan iemand dit nakijken pleazz dit is raar zeg

Aqua_Ninetales
27 februari 2006, 21:48
srry voor de bump

waar kan je nonespass vangen?

Aran na e Cor
27 februari 2006, 21:49
rock smash in Granite Cave

hij is wel zeldzaam

scizor
27 februari 2006, 22:56
ik snap nog steeds nix van dat feebas want als je oran berries gebruikt maak je dan indigo blocks of gwoon bleu, en bij welke stad kun je het best berry blende:confused:

Aran na e Cor
27 februari 2006, 23:08
lilicove want daar zijn de meeste mensen

alleen hoort dat niet in dit topic

pauluzz
28 februari 2006, 21:42
iemand nog tips om überhaupt een feebas te vinden, en heeft er iemand in de buurt van Culemborg(west-gelderland, zuid-utrecht, oost-zuidholland) Pokémon Channel? ik ben naar dat in the Colloseum evenement geweest, maar toen had ik sapphire nog niej uitgespeeld dus heb ik jirachi als nog niet:(

sofyanisback
06 maart 2006, 18:19
*hoe krijg je larvitar(door breeden)maar welke pokemon?

Kihasy
06 maart 2006, 18:22
Door Larvitar/ Pupitar/ Tyranitar te breeden met Ditto

sofyanisback
06 maart 2006, 18:24
Door Larvitar/ Pupitar/ Tyranitar te breeden met Ditto

sorry ik bedoel met pokemon saphire want die kun je niet gewoon in het wild vangen

Kihasy
06 maart 2006, 18:30
sorry ik bedoel met pokemon saphire want die kun je niet gewoon in het wild vangen
Heb je geen Larvitar, Pupitar of Tyranitar?

sofyanisback
06 maart 2006, 18:37
Heb je geen Larvitar, Pupitar of Tyranitar?
helaas niet nee, maar je kan hemtog nog wel krijgen:eek:

Luuky
06 maart 2006, 18:42

Met dat trucje heb ik Latias gevangen :)

Kihasy
06 maart 2006, 18:54
In saphire kan je geen Larvitar + evo's krijgen...

phanpy
06 maart 2006, 19:22
whahwhahwa .. ik heb dus pokemon ruby sapphire emerald en life green (ook nog gold) :D maar ik kan in alle 4 de spellen (gold niet meegerekend) nergens een nosepasse vinden ... ik heb al in die grot gezoch GRANITE CAVE.. en heb ook al vaak rock smash gedaan .. iemand een tip in welk van de spellen je hem het meeste tegen komt???! :confused:
in sapphire moet je ergens in de granit cave een zandhelling op met je mach bike dan vind je hem denk ik

Messi
06 maart 2006, 20:10
kan je in emerald -larvitar vangen
-mareep
-hoppip
-snorlax
-pidgey
:D :D

ameraldfreak
06 maart 2006, 20:15
ik heb croabatruil hem niet:mad:
larvytar?

cool wil ok ook

Aqua_Ninetales
06 maart 2006, 20:46
in sapphire moet je ergens in de granit cave een zandhelling op met je mach bike dan vind je hem denk ik
fout,in saphire kan je hem niet krijgen,in FR/LG wel
ik denk van niet

Kihasy
06 maart 2006, 21:01
fout,in saphire kan je hem niet krijgen,in FR/LG wel

Volgens mij kun je Nosepass juist wel in saphire krijgen en niet in FR/LG

Aqua_Ninetales
06 maart 2006, 21:22
ooh,ik d8 dat het over larvitar ging :o

Deco T. Aoreste
06 maart 2006, 21:27
-mareep
-hoppip
-snorlax
-pidgey

Nee, ja, nee, nee, nee.

kolt-killr
08 maart 2006, 12:08
wie weet waar je veel shiny vangt

lanceoss
09 maart 2006, 18:12
deze topic heb ik gemaakt zodat iedereen aan elkaar kan vragen waar je de pokemon vindt die je zoekt.

ik wil zelf graag beginnen :p

weet iemand soms waar ik raikou op crystal het snelst tegenkom?(dan het alle 3 de honden :D )

nou de beste manier om hem te vangen is kijk eerst welke route hij is op de pokedex
dan loop je hem tegen moet ik had hem op crystal zo in 5 minute note:het heeft geen nut om naar de plaats te vliegen dan is ie al weg :P:P:P:P

lanceoss
09 maart 2006, 18:16
de vraag is hoe vang je deox op emerald? vdat is heel makelijk nadat je de elete four verslagen hebt ga je naar het space centrum in mosdeep dan praat je met iedereen en iemand vraagt of je naar de maan wilt daar kom je deox speed tegen

(ik weet het niet 100% zeker want ik heb emerald mar 3 dagen enu ik had het gehoord kan iemand poste of ehet waar is ):cool: :cool: :cool:

-_-

prince of persia
09 maart 2006, 19:01
de vraag is hoe vang je deox op emerald? vdat is heel makelijk nadat je de elete four verslagen hebt ga je naar het space centrum in mosdeep dan praat je met iedereen en iemand vraagt of je naar de maan wilt daar kom je deox speed tegen

(ik weet het niet 100% zeker want ik heb emerald mar 3 dagen enu ik had het gehoord kan iemand poste of ehet waar is ):cool: :cool: :cool:

-_-

in 2 woorden

kan niet

ten zij je de mystie ticket hebt:rolleyes: ;)

gmb
09 maart 2006, 19:54
Maar dat ventje zegt wel de hele tijd er een rocket launches safely is en dat getal dat hij zegt wordt dan steeds meer . Maar ik denk als je door gaat dat dan misshien Deoxys wel kan vangen .

Wyffeltjj
09 maart 2006, 21:03
is gefaket, heb ik eens gedaan, maar daar kwam geen deoxys uit de steen, die je moest kapot maken

gmb
09 maart 2006, 21:28
is gefaket, heb ik eens gedaan, maar daar kwam geen deoxys uit de steen, die je moest kapot maken

Tot de hoeveelste rocket launches zegt hij dat die steen bij meteor falls is en wat kwam er bij jou dan uit .

Xocolatl
09 maart 2006, 21:53
wie weet waar je veel shiny vangt
Nergens. De kans dat je een shiny vangt is op iedere plek even groot.

snorlax 2
14 maart 2006, 22:18
Ik ben pokemon gold weer aan het spelen en ik probeer bij de opa van bill al die stones te krijgen (fire stone, leafstone enz..) nu moet ik een staryu laten zien, maar in mijn pokedex staat dat ik die nergens kan vangen. Is er misschien nog een andere manier om staryu te krijgen, en dan bedoel ik niet ruilen met een andere gameboy, maar gewoon in pokemon gold.

MoXu
14 maart 2006, 22:58
Ja , je kan die ergens vangen , aan een meertje , in de hoek .. De stad ben ik even vergeten .

Mouse2006
14 maart 2006, 23:17
Ja , je kan die ergens vangen , aan een meertje , in de hoek .. De stad ben ik even vergeten .
Goldenrodcity?

PokeMatt
15 maart 2006, 09:19
Ik ben pokemon gold weer aan het spelen en ik probeer bij de opa van bill al die stones te krijgen (fire stone, leafstone enz..) nu moet ik een staryu laten zien, maar in mijn pokedex staat dat ik die nergens kan vangen. Is er misschien nog een andere manier om staryu te krijgen, en dan bedoel ik niet ruilen met een andere gameboy, maar gewoon in pokemon gold.

Als het 's avonds is in Cianwood City.....
Dan moet je vissen in zee en dan heb je een Staryu...
Of je kan vissen in route 34, Olivine City, Mahogany Town en de Cerulean City Gym....

Wyffeltjj
15 maart 2006, 10:56
1. Tot de hoeveelste rocket launches zegt hij dat die steen bij meteor falls is en 2. wat kwam er bij jou dan uit .

1. de 100ste
2. niets

snorlax 2
15 maart 2006, 16:26
Als het 's avonds is in Cianwood City.....
Dan moet je vissen in zee en dan heb je een Staryu...
Of je kan vissen in route 34, Olivine City, Mahogany Town en de Cerulean City Gym....

Maakt het uit of ik een good rod of een super rod gebruik?
en wat bedoel je met mahogany town want daar kan je niet vissen.
pm= nacht en am= dag toch? of andersom

gmb
15 maart 2006, 17:45
1. de 100ste
2. niets

oke ;)

PokeMatt
15 maart 2006, 18:34
Maakt het uit of ik een good rod of een super rod gebruik?
en wat bedoel je met mahogany town want daar kan je niet vissen.
pm= nacht en am= dag toch? of andersom

Weet ik niet....ik dacht een Super Rod...probeer het uit...
Rondom Mahogany Town dacht ik....
En Pm=nacht en Am=dag....

tyranitar x
15 maart 2006, 19:17
ik weet niet hoe je sie kunt vangen op emerald of faired of leefgreen:confused: :confused: :confused: en ik wil die zo dat ik iets sterker ben en ik heb veel sterke ik moet er no maar 4 op mijn hoendex hebben en ik heb één van die drie :D

tyranitar x
15 maart 2006, 19:18
ik en mijn vriend zoeken uit voor ho-ho lugje en deoxys :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

tyranitar x
15 maart 2006, 19:26
:confused: hoe kun ge saning treeko of toxic of mudkip hebben en hoe kun ge zo patjes zetten bij u anwoord:confused: :confused: :confused: :confused:

Luuky
15 maart 2006, 20:42
de mijne zat rond de 90.

ik vang rayquaza in 10 minuutjes

combusken
16 maart 2006, 19:49
:) ik weet een manier om lati(o)(a)s sneller te kunnen vangen.
als iemand kent net een lati(o)(a)s is tegen gekomen, moet je kijken bij welke playtime hij zij hem is tegen gekomen (bijvoorbeeld 10:35 op route 120) dan moet jij ook om die tijd en op die plaats daar zijn. en je zult hem tegen komen

Pjman
16 maart 2006, 19:52
@ tyranitar x: NIET DUBBELPOSTEN!:mad:
sorry moest er effe uit...:(

Wyffeltjj
16 maart 2006, 20:13
:) ik weet een manier om lati(o)(a)s sneller te kunnen vangen.
als iemand kent net een lati(o)(a)s is tegen gekomen, moet je kijken bij welke playtime hij zij hem is tegen gekomen (bijvoorbeeld 10:35 op route 120) dan moet jij ook om die tijd en op die plaats daar zijn. en je zult hem tegen komen

ik denk toch dat elk spel verschillend is, zit geen logica in, ik vind de beste manier saven als je bv op route 110 zit en je GBA (SP) uitdoen wanneer je gesaved hebt (of resetten) en je moet dit doen tot hij op je route zit (heb ik gedaan om te vangen)

tyranitar x
16 maart 2006, 21:35
hoi ik ben hier nog maar 3 dagen en ik wil weten hoe je ho-ho of lugja kunt vangen :)
en zeg is hoe je een plaatje kunt zetten

PokeMatt
16 maart 2006, 21:52
Je kunt Ho-oh krijgen door alle Pokémon te zuiveren in Pokémon Coloseum en dan Mt Battle verslaan met je eigen Pokémon in Battle mode....
Lugia krijg je door Pokémon XD uit te spelen....Allebei spellen op de Gamecube...
Of je kunt ze krijgen met een ticket voor Fr/Lg...

combusken
18 maart 2006, 13:07
geen logica? ik heb het al vaak gezien.

Wansjaak
18 maart 2006, 18:35
@ tyranitar x: NIET DUBBELPOSTEN!:mad:
sorry moest er effe uit...:(

als ik me niet vergis was het triple posten

Jantjuh
20 maart 2006, 15:13
hoi ik ben hier nog maar 3 dagen en ik wil weten hoe je ho-ho of lugja kunt vangen :)
en zeg is hoe je een plaatje kunt zetten tyranitar x, je zegt aldoor hoelang je hier bent.... Bedoel je daarmee: "sorry, dat ik zo dom doe"?? Het is wel goed dat je vraagt hoe je ho-oh en lugia moet vangen (welk spel). En je vraagt nu ook een hoe je een plaatje moet neer zetten.... Ik denk, probeer het zelf eens uit over dat plaatje. Kijk eens bij je profiel. (Plaatje wordt ook wel Avatar genoemd)
Zo ik heb ook even mijn zegje gedaan.hier (http://www.serebii.net) <<<klik hier maar eens op (om te kijken waar je Lugia en zo kan vangen), hier vind je wel wat je moet zoeken.

Aerodactyl
20 maart 2006, 15:40
en ik own er 182 !!!!!!

..!!
ik heb al een crobat door happines !! (je moet dan ook wel een level stijgen )
een een milotic krijg je door feebas zijn beauty te traine tot het maximum

Piper
20 maart 2006, 16:25
In Pokemon Emerald zitten op de begin routes ook water pokemon, zoals magikarp, corphish, goldeen enzovoorts. Hoe vang je die?

Jantjuh
20 maart 2006, 17:26
In Pokemon Emerald zitten op de begin routes ook water pokemon, zoals magikarp, corphish, goldeen enzovoorts. Hoe vang je die?Met een (Old/Good/Super)Rod

Piper
20 maart 2006, 17:59
Met een (Old/Good/Super)Rod

En die haal je waar?

niekje
20 maart 2006, 18:58
weet iemand waar ik houndour precies kan vangen in pokenmon silver???

Jantjuh
20 maart 2006, 19:22
klik eens op hier (http://www.serebii.net) of klik eens hier (http://www.animewolken.nl/pokemon) ik denk dat je het nu wel zal vinden

niekje
20 maart 2006, 20:10
ik heb gelezen dat ik houndour 's nachts kan vangen op route 7, maar weet iemand mischien waar route 7 is want die kan ik ook nergens vinden?

Jantjuh
20 maart 2006, 21:55
ik heb gelezen dat ik houndour 's nachts kan vangen op route 7, maar weet iemand mischien waar route 7 is want die kan ik ook nergens vinden?
Bedoel je Gold/silver/crystal? Dan moet je in je town map kijken

Piper
21 maart 2006, 14:22
Hoe vang je Abra? Dat domme ding gebruikt elke keer teleport en dan is die foetsie

niekje
21 maart 2006, 15:15
ja,
maar op de town map kan ik ook niks vinden

Defis
21 maart 2006, 15:51
Hoe vang je Abra? Dat domme ding gebruikt elke keer teleport en dan is die foetsie

Dan moet je Sleep Powder/Hypnosis op hem gebruiken. Of je kan hem ook Paralyzen.

LordLoser
21 maart 2006, 15:53
Je kan ook gewoon meteen een ultra ball op hem gooien, dat vangt hem meestal wel.
maar de manieren van S S zijn ook goed ^^

legendfan
21 maart 2006, 17:07
Dan moet je Sleep Powder/Hypnosis op hem gebruiken. Of je kan hem ook Paralyzen.
doe ik ook maar sleep is het handigst
en die klote abra`s kun je bij firered gewoon kopen voor een paar munten in de game corner

striking scyther
21 maart 2006, 18:26
je kan houndour s'nachts vangen in het veldje aan de rechterkant van celadon city.

blastoiseking
21 maart 2006, 19:19
feebas happpinas nee maak zen bueaty eens helemaal vol

blastoiseking
21 maart 2006, 19:20
en ik own er 182 !!!!!!

..!!
haha milotic met happinas nee dus maak zen bjoetie helemaal hoog

blastoiseking
22 maart 2006, 14:58
de mijne zat rond de 90.
20 minuten doe ik het in:p

jeffrey-200
31 maart 2006, 11:47
ik kan nosepas ook nii vinde :S

Dakuhr
01 april 2006, 23:41
jongens, hooee doe ik dat. Ik weet dat pinsir in de entrance area zit en dat tauros in area 3 zit ofzo. Maar ik zit zooo vaak te kutten met bait en stones gooien. En dan vluchten ze telkens weer....

Is hier een bepaalde tactiek voor, of volgorde. Hmmm k heb er moeite mee.

Rob
02 april 2006, 08:35
jongens, hooee doe ik dat. Ik weet dat pinsir in de entrance area zit en dat tauros in area 3 zit ofzo. Maar ik zit zooo vaak te kutten met bait en stones gooien. En dan vluchten ze telkens weer....

Is hier een bepaalde tactiek voor, of volgorde. Hmmm k heb er moeite mee.
Ik gooi altijd één bait óf één rock. Daarna gooi ik een Safari Ball. Lukt het niet en ontsnappen ze? Dan probeer ik het nog eens.

Playstationfreak
02 april 2006, 15:37
Is er ook een bepaalde manier hoe raikou en entei in crystal van route veranderen?
Want ik zo vaak ergens te kijken en ik zie ze nooit.
Heb ze ook nog nooit gezien dus kan pokedex ook nie gebruiken....kan iemand me alsjeblieft helpen?

-jimmy-
02 april 2006, 16:31
mij is het al een keer of 3 gelukt om een crobat tekrijgen.
je moet gewoon goed voor hem zorgen.
ik raad je aan om vanaf het begin al een zubat te vangen.
dan gaat dat makelijker.
daarom hat ik ook al op level 34 een crobat.

maar een milotic nee dat is me nog niet gelukt.
maar ik weet wel hoe dat moet.
je moet feebas zijn beuty met pokebloks tot zijn maximum brengen dan evolueert hij.
je hebt dus veel blue bloks nodig.

-jimmy-
02 april 2006, 16:32
o sorry

sorry voor de dubbel post.
ik heb hem verkeerd neer gezet.

-jimmy-
02 april 2006, 16:34
bij mij is crobat al een paar keer gelukt.
ik heb er eens een gehad van lev 34

Gurenn
02 april 2006, 16:41
Ik heb al een Crobat gehad op level 23... En Milotic is me ook al 2 keer gelukt. Maar je hebt nu ondertussen al een 3dubbelpost.:p

-jimmy-
02 april 2006, 16:43
jij hebt zubat wel erg goed getraind
zubat eovt op 22 en dan op 23 crobat knap.

ps welk pokemon spel was dat

Playstationfreak
02 april 2006, 16:48
Crobat op lvl 22 kan ook (tenminste bij G/S/C)
gewoon zubat lvl 22 --> evolueert ie in golbat, en dan alleen maar zorgen dat ie geen lvls meer groeit, maar wel happiness krijgt (bv. kappers, elke 512 stappen, Daisy in Pallet town etc.)

Ik had es crobat lvl 30

The-Dude
02 april 2006, 17:06
Sorry voor mijn wannabee mod gedrag,maar ging dit niet over hoe/waar je een pokemon vangt?

Kev.G.
02 april 2006, 17:55
ik kan nosepas ook nii vinde :S

Rock Smash in Granite Cave (Geloof ik, daar in die grot in de stad waar je je tweede gym badge hebt gehaald). Hij is best zeldzaam, dus je zult waarschijnlijk wel paar keer alle stenen af moetgen gaan.

Over Crobat: Ik had er ook een level 23. Gewoon niet laten doodgaan, vangen met die bal waar vriendschap gelijk goed is. Gaat best snel hoor.

The-Dude
02 april 2006, 17:58
Het enige probleem is daarbij dat het vangen met een Luxury Ball niet erg simpel is,en aangezien je er vaak maar weinig bij je hebt.

Secret V
03 april 2006, 20:01
Ik heb pokemon silver, helemaal uitgespeeld en 250 pokemon maar er is er nog 1 die ik nog niet heb, Celebi, kan iemand mij zeggen hoe ik die moet krijgen zonder gameshark?(mew heb ik al dus voor de liefhebbers die willen weten hoe)

Mew123
04 april 2006, 15:54
je komt de legendarische honden tegen zonder dat je het weet..
save daarom tussendoor als je aan het spelen bent en zorg dat
je een ultra ball, fast ball of een masterball bij je hebt
of zorg voor een sterke pokemon die de aanval
hypnose, sleep powder of sing kan !
die pokemon moet dan ook andere sterke aanvallen hebben
dus géén jigglypuff van level 5!
ik zou zeggen; train die jigglypuff tot level 50 en laat hem dan
evolueren met een moonstoof zodat je wigglytuff krijgt!
vergeet dan niet om hem als eerste in je lijst te zetten
als je écht op zoek bent naar die legendarische pokemon! :cool:
ik hoop dat jullie hier wat aan hebben !

Mew123
04 april 2006, 15:55
en ik own er 182 !!!!!!

..!!

ik heb wel eens een feebas gevangen maar toen had ik het
niet op geslagen en toen was de batterij op :eek:

pauluzz
04 april 2006, 17:41
happiness is easy, gewoon 20 levels trainen, een paar rondjes fietsen door je land, en in FR af en toe naar daisy.

voor 20 levels trainen gewoon exp share gebruike of met de pok zelf vechten en em healen met moomoomilk, lemonade, lavacookies enz.

maar eehm feebas milotic moet met beauty dus pokeblocks, das irri om te doen, ALS je al een feebas te pakken krijgt tenminste...

Secret V
14 april 2006, 14:03
weet er hier iemand hoe ik celebi kan krijgen voor Silver? graag zonder gameshark.

ShineyDragonair
14 april 2006, 14:08
Da's simpel: Niet. Tenzij je de japanse versie hebt en meegedaan hebt aan een loterij in japan 5 jaar geleden ofzo.

PokeMatt
14 april 2006, 16:12
Da's simpel: Niet. Tenzij je de japanse versie hebt en meegedaan hebt aan een loterij in japan 5 jaar geleden ofzo.

Klopt...
Ik heb er een geruild met een vriend...

legendfan
15 april 2006, 10:34
ik heb gehoord dat je mew kan vangen door een bug in red kan dat ook in firered?

Pkepearl
15 april 2006, 10:36
(Waar) kan ik Corphis vangen in Emerald?

Nas'D
15 april 2006, 10:49
Corphish kan je krijgen door te vissen in route 102 en 117 en in petalburg city
@legendfan: neej, je kan mew niet vangen in firered (behalve als je naar een nintendo event bent geweest of een cheat cartridge hebt)
maar gewoon legaal kan je hem niet vangen
@mew123: volgens mij kan je alleen 1 van de legendary dogs tegenkomen als je pokemon onder de lv 40 zitten (of dat lv waar die dogs inzitten) dat had ik ook toen ik onder ercuteak entei tegenkwam terwijl mijn moltres van lv 100 bovenaan stond.
:)

Pkepearl
15 april 2006, 11:01
als je de league hebt verslagen loopt er zon hond door kanto...
En kun je ook die ijspokémon die ash ook heeft in emerald vangen? (ken die naam zogauw ff niet)

Nas'D
15 april 2006, 11:39
ze lopen alleen door jotho:rolleyes:
en welke ijs pokemon bedoel je'?
ik heb geen idee welke je nu bedoeld (ik kijk de series niet:P)

PokeMatt
15 april 2006, 11:57
ik heb gehoord dat je mew kan vangen door een bug in red kan dat ook in firered?

Nee...in Firered is die eruit gehaald voor zover ik weet....

@ Pkepearl:

Bedoel je niet Corphish..?

saager
11 juni 2006, 11:15
ik zit al maanden mijn golbat te evolueren maar hij nog niet geevolueerd wie weet hoe hij dat wel doet?:D

saager
11 juni 2006, 11:16
ik zit al maanden mijn golbat te evolueren maar hij nog niet geevolueerd wie weet hoe hij dat wel doet? ik bedoel dat ik hem maanden train:)

Wansjaak
11 juni 2006, 11:21
Niet dubbelposten graag.

Golbat evolueert trouwens door max. happines. Dit betekent dat hij zo blij moet zijn als mogelijk is. Je kunt bv. veel van die X items kopen, een magikarp opvissen en Golbat zoveel mogelijk X items geven en de magikarp killen. Dan moet Golbat natuurlijk nog een level omhoog en als je geluk hebt evolueert hij in Crobat.

nimbro
11 juni 2006, 11:37
Mijn vriend heeft een nosepass gevangen hij wou hem ruilen tegen mijn feebas

saager
11 juni 2006, 11:38
thnx

saager
11 juni 2006, 11:39
nimbro maak eerst gwn een eitje en broed die uit.
als je die hebt uitgebroed dan geef je die tog?:)

Blaziken1793
11 juni 2006, 14:08
srry verkeerde

Blaziken1793
11 juni 2006, 14:10
:):):):):)

Blaziken1793
11 juni 2006, 14:12
:):):):)

Deco T. Aoreste
11 juni 2006, 14:23
Kap nu eens met spammen en dubbelposten allemaal, het is echt ontieglijk irritant =_=

Aran na e Cor
11 juni 2006, 14:31
Deco het is zelf Triplepost en Spam >.>

NIEUWELING

Deco T. Aoreste
11 juni 2006, 15:59
Dat is Jelmers woord :p

Nilsimon
11 juni 2006, 16:49
Tja.... Echt een pokemon vinden is het niet, sorry als ik offtopic ga, maar kan iemand mij vertellen hoe ik thunderstones firestones waterstones en leafstones in gold kan vinden voor eevee en zo... ??

antorie
11 juni 2006, 19:19
die kan je kopen in de saffron store.
vraag me niet welke verdieping.

hoe vang ik feebas?
http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=16741

en ik deed het volgens de site.

die mijn vaste site is voor hulp bij sapphire.

coole site overigens.

mell
13 juni 2006, 19:05
moet je bij feebas niet zijn beauty helemaal totn het hoogste krijge zodat die evolueert??

mell
13 juni 2006, 19:15
evolueert feebas niet door zen beauty zo hoog mogelijk te krijgen??

destinylord
13 juni 2006, 20:45
die kan je kopen in de saffron store.
vraag me niet welke verdieping.

hoe vang ik feebas?
http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=16741

en ik deed het volgens de site.

die mijn vaste site is voor hulp bij sapphire.

coole site overigens.

in gold krijg je ze niet zo.. je moet naar een mannetje, de opa van bill geloof ik, die bovenin cerulian city zit, die vrraat of je een pokemon kan laten zien. Oddish voor ene leafstone, lickitung voor een everstone, en nog wat.
De sun stone krijg je door pokemon contest te winnen.

Ja Feebas beauty moet maxed zijn.

poképoké
28 juni 2006, 14:36
Waar vind ik Celebi,Jirachi en Deoxys:confused:

AniMay
28 juni 2006, 15:31
Waar vindt ik Celebi,Jirachi en Deoxys:confused:
Via speciale evenementen van Nintendo. Jirachi zou ook kunnen overlinken vanuit Pokémon Channel. Verder heb ik er ook geen verstand van =p

~Dragalibur~
28 juni 2006, 16:08
'k Heb misschien een tip om Lati(o/a)s te vangen (want zo heb ik het gedaan). Neem 6 Wobbufets mee en ga op zoek naar Lati(o/a)s. Wobbufets abbility is dat je tegenstander niet kan ontsnappen.

Deco T. Aoreste
28 juni 2006, 16:13
Het probleem daarbij is dat je Lati@s geen schade kunt doen.

~Dragalibur~
28 juni 2006, 16:24
Het probleem daarbij is dat je Lati@s geen schade kunt doen.

Met mirrorcoat of counter misschien wel (counter dan niet) want ik weet dat ik Latias wel heb verzwakt. Het risico is wel weer dat de schade die Lati@s jouw heeft gedaan dan weer terug komt en je weet nooit hoeveel schade dat word.

P!dge0t
28 juni 2006, 17:47
ik wil latias/latios vangen maar ik heb geen eon ticket kan iemand mij helpen??? (ofzo iets)

P!dge0t
28 juni 2006, 17:52
ik weet hoe je Deoxys kan vangen met lugia en ho-oh op leafgreen heb je speciale ticket nodig misschien helpt dot wat om ze te vangen.

Lugia, Ho-oh en Deoxys

Deze drie pokémon zitten wel ergens in het spel, maar men weet nog niet hoe je bij ze moet komen. Lugia en Ho-oh zitten op Navel Rock, ook wel eiland 8 genoemd. Deoxys zit op Birth Island, ook wel eiland 9 genoemd. Je zou bepaalde tickets moeten hebben om bij ze te kunnen komen, maar die zijn nergens in het spel verkrijgbaar. Misschien zal er in de toekomst nog wel een situatie zich voordoen waarin Nintendo jullie de kans geeft om aan deze tickets te komen. Deoxys zal op level 30 zitten, Lugia en Ho-oh op level 70. Met codes kan je dit ook doen:

http://www.animewolken.nl/pokemon.php?p=spellen/pokemonfrlg/islands

poképoké
28 juni 2006, 17:55
ik weet hoe je Dexoay
Bedoel je Deoxys?Dus dan staat er: ik weet hoe je Deoxys.Verbeter die zin eens.

nimbro
28 juni 2006, 17:55
je hoeft ook geen eon ticket te hebben je kunt ze vinden na de Pokemon leugue

poképoké
28 juni 2006, 18:10
je hoeft ook geen eon ticket te hebben je kunt ze vinden na de Pokemon leugue
het is pokémon league.En niet pokemon leugue.

Deco T. Aoreste
28 juni 2006, 19:11
Gaan we muggenziften over foutjes? Dan weet ik er nog wel een paar, als ik bijvoorbeeld eens je postgeschiedenis bekijk.

Ik vindt dat gebouw veel te groot.En zeker met team rocket erbij.

Het is 'ik vind'. Tussen een punt en een hoofdletter moet trouwens een spatie.

Is er een snellere manier om Raikou,Suicuie of Entei te vangen?Oftewel de 3 honden.

Suicune, niet Suicuie. En voor een vraagteken geldt hetzelfde als een punt.

Ja een Carvanch of zoiets.Jeweetwel die pokémon die op een piranja lijkt.Is in de lucht terwijl hij boven de zee zit.

Carvanha, niet Carvanch. En het is een piranha, niet een 'piranja'.

Dat is bijlange noch niet alles.Dat weet ik zeker.

Nog. Noch betekent iets als 'evenmin' of 'en/ook niet'.

Ik ben het daarmee helemaal mee eens.

Dubbel woordgebruik. 'Ik ben het daar helemaal mee eens' is correct.

Vertaal eens in het nederlands die zin.

Nederlands moet met een hoofdletter.

Je ziet de pokémon's beter.

Het meervoud van Pokémon is Pokémon, en niet Pokémons. En al helemaal geen Pokémon's.

Jij mag nu een vraag stelen

Stellen is met dubbel 'l'.

Raquaza of zoiets.Het is ook een lange naam.

Rayquaza. Niet Raquaza.

Tja, als we toch gaan mierenneuken ken ik er ook nog wel een paar...:rolleyes:

poképoké
28 juni 2006, 20:37
Gaan we muggenziften over foutjes? Dan weet ik er nog wel een paar, als ik bijvoorbeeld eens je postgeschiedenis bekijk.

Het is 'ik vind'. Tussen een punt en een hoofdletter moet trouwens een spatie.

Suicune, niet Suicuie. En voor een vraagteken geldt hetzelfde als een punt.

Carvanha, niet Carvanch. En het is een piranha, niet een 'piranja'.

Nog. Noch betekent iets als 'evenmin' of 'en/ook niet'.

Dubbel woordgebruik. 'Ik ben het daar helemaal mee eens' is correct.

Nederlands moet met een hoofdletter.

Het meervoud van Pokémon is Pokémon, en niet Pokémons. En al helemaal geen Pokémon's.

Stellen is met dubbel 'l'.

Rayquaza. Niet Raquaza.

Tja, als we toch gaan mierenneuken ken ik er ook nog wel een paar...:rolleyes:
Ik ga al mijn fouten verbeteren.Bedankt hoor:D .Als ik klaar ben zal ik jouw fouten ophelderen.En ik heb geen kwaad in de zin hoor:D .

Nas'D
28 juni 2006, 20:45
Dan heb je 8.083 posts om door te spitten..

maar weer ontopic..

poképoké
28 juni 2006, 20:59
Dan heb je 8.083 posts om door te spitten..

maar weer ontopic..
Ken je het trucje niet:D ?Wel ik zoek die voor vandaag.Het is vandaag mijn eerste dag dat ik hier berichten zit.

The Butcher
28 juni 2006, 21:06
Ja, en zo te zien heb je al aardig wat gepost voor op een dag:) .

poképoké
28 juni 2006, 21:12
Welnu Deco T Aoreste ik vind maar 1 fout en dat is: Lati@s: het is Latias.

Nas'D
28 juni 2006, 21:18
Daar bedoelt ie mee.. Latios/Latias snap je?
En nu ontopic.. en doe dit voortaan in een pm

poképoké
28 juni 2006, 21:22
Daar bedoelt ie mee.. Latios/Latias snap je?
En nu ontopic.. en doe dit voortaan in een pm
Ja ik snap het.Maar wat is pm:confused: .

Nas'D
28 juni 2006, 21:30
Prive mail.. maar ga nou eens ontopic..

paulo
29 juni 2006, 15:58
bij emerald staat in de pokedex dat je nosepass kan vangen in de granite cave, maar ik kan um echt niet vinden. is hij alleen in een bepaalde plek of zo??

~Dragalibur~
29 juni 2006, 16:01
bij emerald staat in de pokedex dat je nosepass kan vangen in de granite cave, maar ik kan um echt niet vinden. is hij alleen in een bepaalde plek of zo??

Er zitten stenen in de Granite Cave waar je rock smash op kunt gebruiken dat moet je een paar keer doen en dan kom je er vanzelf een tegen.

charizard:D
29 juni 2006, 18:22
in de pokedex op emerald staat dat ik jigglypuf kan vangen op route 115, maar daar is geen gras waar ik hem kan vinden. Alleen de meteor falls:confused:
weet iemand waar ik heb kan vinden.

DRACIELMASTER
29 juni 2006, 18:29
Als je over het water met surf gaat is daarboven wel gras met een aantal trainers;)

poképoké
29 juni 2006, 19:00
Als je een soort van modderwaterval ziet (het geeft 2 vakjes verticaal)moet je naar achteren gaan(zo ver als je kunt).Gebruik dan je mach bike om erover te gaan.Als je dan door een ladder gaat moet je erg snel rijden.Als je bij het derde en laatste vuilkallen plek komt.Moet je erin vallen.In dat gebied heb ik Nosepass gevonden.En weet iemand hoe je Kingdra krijgt op pokémon emerald(smaragd)?En Pinco op pokémon gold(goud) en silver(zilver).

Mooms92
30 juni 2006, 09:28
voor Pineco moet je Headbutt doen op bomen

Anime power-Milo
30 juni 2006, 12:43
weet iemand of je deoxys en ho-oh/lugia tegelijk op FR/LG kan krijgen?

ps: Er zit een bug in FR/LG. bij de league als je tegen de eerste trainer van de Elite four gaat, die Lorelei met die ijs pokemon, die heeft een cloyster met de HM dive!:confused: :confused: :( En dat terwijl je nergens die HM op FR/LG kunt krijgen!:mad:

The Butcher
30 juni 2006, 12:46
Die kun je alleen maar krijgen door Nintendo-events of door te cheaten.

Dj_Joel
30 juni 2006, 12:58
weet iemand of je deoxys en ho-oh/lugia tegelijk op FR/LG kan krijgen?

ps: Er zit een bug in FR/LG. bij de league als je tegen de eerste trainer van de Elite four gaat, die Lorelei met die ijs pokemon, die heeft een cloyster met de HM dive!:confused: :confused: :( En dat terwijl je nergens die HM op FR/LG kunt krijgen!:mad:

duh, als je FR/LF hebt zitten normaal alle HM's dezelfde als in Ruby en Sapphire, je moet het gewoon nog ontdekken, daarbij zou het een bug zijn zou dat al lang vermeld geweest zijn.;)

maiki92
30 juni 2006, 13:02
bij emerald staat in de pokedex dat je nosepass kan vangen in de granite cave, maar ik kan um echt niet vinden. is hij alleen in een bepaalde plek of zo?? je moet rock smas op de steenen doen die je kunt breken daar krijg je hem uit=)

Wansjaak
30 juni 2006, 13:34
@ Dj_Joel je kunt de HM Dive niet op FR/LG niet vinden of gebruiken. Je kunt die aanval alleen op FR/LG krijgen door een poke die die aanval kan van R/S/E over te ruilen.

Dj_Joel
30 juni 2006, 13:46
@ Dj_Joel je kunt de HM Dive niet op FR/LG niet vinden of gebruiken. Je kunt die aanval alleen op FR/LG krijgen door een poke die die aanval kan van R/S/E over te ruilen.

nou ja, of wel is het idd een glinch (geen bug want bugs zijn foutje, glinch zijn schoonheidsfoutjes)
of hij heeft het verkeerd gezien, daarbij veel als het bij de 2de leageu is dan hebben de elite four toch betere en HOEHN pokemon of niet:cool:

Deco T. Aoreste
30 juni 2006, 14:02
Nee, ten eerste hebben ze alleen Johto/Kanto en geen Hoenn Pokemon en ten tweede heeft Lorelei in de 2e ronde nog steeds Cloyster.

Dj_Joel
30 juni 2006, 14:06
Nee, ten eerste hebben ze alleen Johto/Kanto en geen Hoenn Pokemon en ten tweede heeft Lorelei in de 2e ronde nog steeds Cloyster.
ah deco, lang geleden he,

maar als je ze een 2de keer vecht (nadat je die ruby en sapphire aan diene rare ebt gegeven ) dan hebben zij toch andere pokemon of niet,

Roos
30 juni 2006, 14:07
*geen zin om ergens anders te zoeken*

Waar kan ik Sneasel, Houndourm Sunkern, Miltank en Sneasel op FR vinden? Pokedex zegt de hele tijd dat ze nergens te vinden zijn *schopt pokedex*

Dj_Joel
30 juni 2006, 14:09
*geen zin om ergens anders te zoeken*

Waar kan ik Sneasel, Houndourm Sunkern, Miltank en Sneasel op FR vinden? Pokedex zegt de hele tijd dat ze nergens te vinden zijn *schopt pokedex*

dat zijn C/S/G pokemon, die komen eigenlijk totaal niet voor bahalve een paar uitzonderingen zoals unknows en de 3 honden ook

lil'o
30 juni 2006, 15:41
Kan iemand misschien beter uitleggen hoe je mew kan vangen op pokemon rood en blauw? ik probeer het nu nog met de uitleg van animewolken maar het staat daar wel erg vaag uitgelegd.

Roos
30 juni 2006, 15:53
dat zijn C/S/G pokemon, die komen eigenlijk totaal niet voor bahalve een paar uitzonderingen zoals unknows en de 3 honden ook
Je hoort ze wel te vangen.. want (volgesn mij op AWF) zelf staan de pokemon bij FR/LG die je niet kan vangen, en dan staan niet al die Johto pokes erbij.. dus ik vroeg mij af...

Phanes
30 juni 2006, 17:29
en ik own er 182 !!!!!!

..!!

Ik ging gewoon veel met ze naar de kapper toen na een week ofzo evolueerde ze :)
en feebas hoeft niet blij te zijn (Maxed Beauty)

lil'o
30 juni 2006, 18:47
hoe kan ik trouwens aan celebi komen op crystal?

Deco T. Aoreste
30 juni 2006, 18:53
Je hoort ze wel te vangen.. want (volgesn mij op AWF) zelf staan de pokemon bij FR/LG die je niet kan vangen, en dan staan niet al die Johto pokes erbij.. dus ik vroeg mij af...

Sneasel kun je vangen in LG (en alleen in LG), ik geloof in die ijsgrot op Four Island. De anderen zijn niet te vangen in FR/LG.

anhhao
30 juni 2006, 19:22
Delibird kan je ook nog vangen op FR;)

Roos
30 juni 2006, 19:27
waar O_O ik zoek me rot

X Gohan
30 juni 2006, 19:39
ice cave het kan wel even duren maar uiteindelijk heb je er een :)

Dj_Joel
01 juli 2006, 11:16

ja maar als je eens nadenkt zijn er meer pokemon van de Kanto district in de Jotho.
Ze hebben er gewoon er paar neiuwe ingestoken.

Vordreller
01 juli 2006, 11:31
hoe kan ik trouwens aan celebi komen op crystal?

euhm... event...

dat trucje met de GSball is enkel in Japan dacht ik...